Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(299)
IBUK Libra
(16)
Forma i typ
Książki
(253)
Publikacje naukowe
(77)
Artykuły
(45)
Publikacje fachowe
(34)
Publikacje dydaktyczne
(26)
E-booki
(16)
Poradniki i przewodniki
(5)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Publikacje promocyjne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(219)
dostępne
(112)
wypożyczone
(16)
nieokreślona
(6)
Placówka
Wypożyczalnia
(126)
Czytelnia Główna
(1)
Biblioteka WB
(2)
Biblioteka Międzywydziałowa
(88)
Biblioteka WEiZ
(105)
Biblioteka WWFiF
(6)
Magazyn
(21)
Biblioteka WEAiI
(4)
Autor
Knosala Ryszard (1949- )
(16)
Dudzik-Lewicka Irena
(5)
Kozioł Leszek
(5)
Praca zbiorowa
(5)
Howaniec Honorata
(4)
Pyka Jan (1946- )
(4)
Waszkielewicz Wiesław
(4)
Woźniak Jacek (organizacja i zarządzanie)
(4)
Łuczkiewicz Grzegorz
(4)
Łunarski Jerzy
(4)
Borowiecki Ryszard (1943- )
(3)
Drucker Peter Ferdinand (1909-2005)
(3)
Gawlik Józef
(3)
Janasz Krzysztof
(3)
Jasiński Andrzej Henryk (1950- )
(3)
Krawiec Franciszek
(3)
Michna Anna
(3)
Polak Andrzej
(3)
Potwora Witold
(3)
Sosnowska Alicja
(3)
Szczepańska-Woszczyna Katarzyna
(3)
Wiśniewska Joanna (ekonomia)
(3)
Albigowski Marek
(2)
Aluchna Maria
(2)
Berliński Lechosław (1944- )
(2)
Berłowski Paweł
(2)
Brojak-Trzaskowska Małgorzata
(2)
Czarnota Jerzy Lech
(2)
Danik Lidia
(2)
Fertsch Marek
(2)
Gancarczyk Jacek
(2)
Kaczmarek Radek
(2)
Kaczmarska Bożena
(2)
Karlik Marcin
(2)
Koch Tomasz
(2)
Koch Tomasz (1956- )
(2)
Kostecka Alicja
(2)
Luecke Richard
(2)
Masłyk-Musiał Ewa (1945- )
(2)
Moczała Aleksander
(2)
Moszkowicz Mieczysław
(2)
Mrówka Rafał
(2)
Ozga Przemysław
(2)
Pawlak Marek (1955- )
(2)
Pindelski Mikołaj
(2)
Roth Gérard (1955- )
(2)
Santarek Krzysztof
(2)
Sałbut Bartosz
(2)
Skrzypek Elżbieta
(2)
Sokołowski Dariusz (geografia)
(2)
Szelest Stanisław
(2)
Tomczykowska Paulina
(2)
Trompeteur Małgorzata
(2)
Walczak Wojtek
(2)
Wawak Tadeusz (1946- )
(2)
Wereda Wioletta
(2)
Wirkus Marek
(2)
Wissema J. G. (1942- )
(2)
Wiśniewski Kryspin
(2)
Łobejko Stanisław
(2)
Acewicz Mirosław
(1)
Adamczak Michał
(1)
Adamczyk Marek
(1)
Adamik Anna (1970- )
(1)
Aftyka Waldemar
(1)
Anastasi Alessandro
(1)
Aniszewska Grażyna
(1)
Anthony Scott D
(1)
Antonowicz Alicja (ekonomia)
(1)
Antoszkiewicz Jan (1937- )
(1)
Arhipova Marina Ûr'evna
(1)
Augustyniak Ewa
(1)
Badurek Jarosław
(1)
Bakalarz Dariusz
(1)
Bakonyi Jadwiga
(1)
Bal-Woźniak Teresa
(1)
Balcerzak Adam (ekonomia)
(1)
Barabasz Krystyna
(1)
Baran Michał (organizacja i zarządzanie)
(1)
Barańska-Fischer Mirella
(1)
Barcik Anna
(1)
Bartold Tomasz
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Baruk Jerzy
(1)
Bastian Dietmar
(1)
Beckhard Richard
(1)
Bednarek Mariusz
(1)
Bednarska-Olejniczak Dorota
(1)
Bessant J. R
(1)
Białoń Lidia
(1)
Bielecki Maciej
(1)
Bielski Marcin
(1)
Bień Magdalena (gospodarka przestrzenna)
(1)
Bieńkiewicz Maciej
(1)
Bijak Sylwia
(1)
Bizon-Górecka Jadwiga
(1)
Blaik Piotr
(1)
Blażlak Robert
(1)
Boekhorst Peter te (1957- )
(1)
Bogdanienko Jerzy (1946- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(59)
2010 - 2019
(162)
2000 - 2009
(78)
1990 - 1999
(13)
1980 - 1989
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(112)
Kraj wydania
Polska
(313)
Kiribati
(1)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
polski
(307)
angielski
(8)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(22)
Menedżerowie
(15)
Ekonomiści
(3)
Przedsiębiorcy
(3)
Dyrektorzy
(1)
Informatycy
(1)
Inżynierowie
(1)
Menedżerowie produkcji
(1)
Urzędnicy
(1)
Temat
Innowacje
(197)
Zarządzanie innowacjami
(81)
Zarządzanie
(74)
Przedsiębiorstwa
(60)
Zarządzanie jakością
(24)
Przedsiębiorstwo
(23)
Zarządzanie wiedzą
(23)
Zarządzanie strategiczne
(19)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(19)
Produkcja
(18)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(14)
Przedsiębiorczość (postawa)
(12)
Transfer technologii
(11)
Zarządzanie projektami
(11)
Zarządzanie ryzykiem
(11)
Efektywność ekonomiczna
(8)
Inżynieria produkcji
(8)
Konkurencja
(8)
Organizacja
(8)
Gospodarka
(7)
Informatyzacja
(7)
Kreatywność
(7)
Kultura organizacyjna
(7)
Marketing
(7)
Produktywność (ekonomia)
(7)
Przedsiębiorczość
(7)
Rozwój zrównoważony
(7)
Ekonomia
(6)
Jakość
(6)
Konkurencyjność
(6)
Myślenie twórcze
(6)
Organizacje
(6)
Logistyka gospodarcza
(5)
Model biznesowy
(5)
Planowanie strategiczne
(5)
Pracownicy
(5)
Przedsiębiorstwo produkcyjne
(5)
Przywództwo
(5)
Systemy informatyczne zarządzania
(5)
Zarządzanie zmianą
(5)
Łańcuch dostaw
(5)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(4)
Decyzje
(4)
Globalizacja
(4)
Gospodarka oparta na wiedzy
(4)
Innowacje produktowe
(4)
Logistyka
(4)
Menedżerowie
(4)
Nowy produkt
(4)
Praca zespołowa
(4)
Projektowanie
(4)
Restrukturyzacja przedsiębiorstwa
(4)
Ryzyko
(4)
Społeczna odpowiedzialność biznesu
(4)
Start-up
(4)
Strategia marki
(4)
Sukces
(4)
Technologia informacyjna (IT)
(4)
Zarządzanie finansami
(4)
Zarządzanie firmą
(4)
Zarządzanie informacją
(4)
Zarządzanie przedsiębiorstwem
(4)
Zarządzanie talentami
(4)
COVID-19
(3)
Design thinking
(3)
Etyka biznesu
(3)
Górnictwo
(3)
Innowacje ekologiczne
(3)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(3)
Komunikacja marketingowa
(3)
Motywacja pracy
(3)
Nauka
(3)
Ochrona środowiska
(3)
Organizacja pracy
(3)
Polityka innowacyjna
(3)
Postęp techniczny
(3)
Przedsiębiorstwo międzynarodowe
(3)
Przemysł motoryzacyjny
(3)
Przemysły wysokiej techniki
(3)
Public relations
(3)
Szczupłe zarządzanie
(3)
Szkolnictwo wyższe
(3)
Technologia
(3)
Transfer wiedzy
(3)
Turystyka
(3)
Usługi
(3)
Zaangażowanie pracowników
(3)
Zarządzanie procesowe
(3)
Zarządzanie produktem
(3)
Automatyzacja
(2)
BHP
(2)
Bezrobocie
(2)
Business Process Management
(2)
Controlling
(2)
Ekoturystyka
(2)
Finanse
(2)
Handel elektroniczny
(2)
Hutnictwo
(2)
Informatyka
(2)
Innowacje techniczne
(2)
Temat: czas
2001-
(68)
1901-2000
(4)
1989-2000
(4)
1945-1989
(2)
2001-0
(2)
Temat: miejsce
Polska
(38)
Kraje Unii Europejskiej
(2)
Stany Zjednoczone (USA)
(2)
Czechy
(1)
Europa
(1)
Gdynia (woj. pomorskie)
(1)
Korea Południowa
(1)
Kujawsko-pomorskie, województwo (Polska ; region)
(1)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(1)
Skandynawia
(1)
Województwo zachodniopomorskie (1999- )
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Gatunek
Monografia
(34)
Praca zbiorowa
(22)
Opracowanie
(19)
Podręcznik
(19)
Materiały konferencyjne
(14)
Materiały pomocnicze
(12)
Artykuł z czasopisma fachowego
(11)
Podręczniki akademickie
(11)
Poradnik
(9)
Raport z badań
(9)
Poradniki
(5)
Podręczniki
(4)
Artykuł z czasopisma naukowego
(1)
Case study (studium przypadku)
(1)
Dokumenty elektroniczne
(1)
Księgi pamiątkowe
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(105)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(32)
Inżynieria i technika
(10)
Informatyka i technologie informacyjne
(4)
Nauka i badania
(2)
Ochrona środowiska
(2)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(2)
Psychologia
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Transport i logistyka
(2)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Historia
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(43)
Kultura Fizyczna
(1)
Transport, Spedycja, Logistyka
(1)
315 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Wyższej Szkoły Biznesu w Dąbrowie Górniczej)
Bibliogr. przy rozdz.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 791 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: IX B 64
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 138041 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 132606 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 4476 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku, ISSN 1899-9867 ; t. 7/2010)
Bibliogr. przy rozdz.
Zagadnienia strategiczne w przedsiębiorstwach 1. Rola marketingu terytorialnego w procesie kształtowania pozycji przedsiębiorstwa w otoczeniu - Janusz Dworak 13 1.1. Marketing terytorialny 14 1.2. Współpraca na osi przedsiębiorstwo - władze samorządowe 15 1.3. Tworzenie pozytywnego wizerunku regionu jako element marketingu terytorialnego 18 1.4. Tożsamość regionu jako element marketingu terytorialnego 20 2. O istocie i strukturze strategii finansowej przedsiębiorstwa - Jacek Jaworski 25 2.1. Strategia finansowa jako strategia funkcjonalna w przedsiębiorstwie 25 2.2. Strategia inwestycyjna 28 2.3. Strategie finansowania działalności 30 2.4. Strategie gospodarowania kapitałem stałym i obrotowym 31 2.5. Strategia kreowania wartości dodanej i strategia płynności finansowej 33 3. Dylematy wyboru strategicznego współczesnych przedsiębiorstw - Andrzej Kaleta 37 3.1. Podstawowe pola wyboru strategicznego 37 3.2. Uwarunkowania wyboru pomiędzy strategią dywersyfikacji i koncentracji 40 3.3. Uwarunkowania wyboru pomiędzy strategią wyróżnienia i kosztową 42 3.4. Uwarunkowania wyboru pomiędzy strategią ekspansji i stabilizacji 45 3.5. Uwarunkowania wyboru pomiędzy strategią pioniera i naśladowcy 47 4. Tomasz Bata: przedsiębiorca i strateg biznesu - Leszek Fryderyk Korzeniowski 51 5. Model oceny strategii na przykładzie wydawnictwa - Jan Kreft 61 5.1. Potrzeba strategii 61 5.2. Weryfikacyjna strategii marketingowej 65 6. Strategie w warunkach dużej inercji zmian - Krzysztof Łobos 73 6.1. Kluczowe obszary działań strategicznych w warunkach ograniczonego strategic choice 74 6.2. Charakterystyka kluczowych obszarów działań strategicznych 74 7. Mapa grup strategicznych w sektorze kamienia naturalnego na przykładzie przedsiębiorstw Gminy Strzegom - Monika Wilk-Lechniak 79 7.1. Istota tworzenia map grup strategicznych 79 7.2. Mapy grup strategicznych w strzegomskim sektorze kamieniarskim 81 7.3. Bariery mobilności wewnątrzsektorowej 87 8. Strategie zarządzania ryzykiem zmian kursu walutowego w działalności współczesnych przedsiębiorstw - Monika Wyrzykowska 91 8.1. Ryzyko zmian kursu walutowego w działalności przedsiębiorstw 91 8.2. Metody zabezpieczania się przedsiębiorstw przed ryzykiem walutowym 92 8.3. Ocena skuteczności metod zabezpieczania się przed zmianami kursów walutowych przedsiębiorstw za pomocą wybranych instrumentów 97 Innowacyjność w funkcjonowaniu przedsiębiorstw 9. Innowacje produktowe w pomorskim przetwórstwie spożywczym - Sylwia Badowska 105 9.1. Innowacje produktowe na rynku 105 9.2. Innowacje produktowe przedsiębiorstw - badanie własne 109 10. Zarządzanie innowacjami w przedsiębiorstwie poprzez wzornictwo - Maciej Brzozowski 115 10.1. Istota i bariery kreatywności w przedsiębiorstwie 115 10.2. Istota i rodzaje innowacji 118 10.3. Wzornictwo jako narzędzie innowacji 120 11. Program operacyjny innowacyjna gospodarka jako źródło finansowania nowoczesnych rozwiązań w małych i średnich przedsiębiorstwach - Anna Drózd 127 11.1. Małe i średnie przedsiębiorstwa w województwie pomorskim w latach 2006-2007 127 11.2. Innowacyjność i konkurencyjność przedsiębiorstw 131 11.3. Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka jako instrument wspierania małej i średniej przedsiębiorczości 132 11.4. Ocena wykorzystania funduszy z Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 138 12. Zarządzanie innowacją a rynek NewConnect - Stanisław Kaszuba 143 12.1. Istota innowacji 144 12.1.1. Definicja innowacji 144 12.1.2. Strategia Błękitnego Oceanu 145 12.2. Zarządzanie innowacjami 146 12.3. Rynek NewConnect 148 12.3.1. Charakterystyka uczestników rynku NewConnect 150 12.3.2. Innowacje na rynku NewConnect 151 13. Innowacyjność państw Unii Europejskiej w kontekście realizacji celów lizbońskich - Katarzyna Kozioł 155 13.1. Fiasko strategii lizbońskiej 156 13.2. Innowacyjność państw Unii Europejskiej 160 13.3. Strategia Europa 2020 166 14. Innowacja strategiczna - mieszanina strategii i kultury - Bogdan Nogalski, Wojciech Machel 175 14.1. Innowacyjne strategie banków uniwersalnych 175 15. Zarządzanie innowacjami bankowymi - Andrzej Pomykalski, Sebastian Bakalarczyk 183 15.1. Istota innowacji 183 15.2. Cechy charakterystyczne innowacji bankowych 188 15.3. Zarządzanie innowacjami 192 15.4. Zastosowanie innowacji w zarządzaniu bankiem 194 Kultura we współczesnych organizacjach 16. Wybór typu kultury organizacyjnej dla biblioteki jako składnika wyższej szkoły niepublicznej - Aleksandra Ignaczak 203 16.1. Pojęcie kultury organizacyjnej 203 16.2. Przegląd klasyfikacji kultur organizacyjnych pod kątem zastosowania ich w bibliotece wyższej szkoły niepublicznej 204 16.3. Wybór kultury organizacyjnej dla biblioteki wyższej szkoły niepublicznej 211 17. Kultura organizacyjna jako kontekst w procesie budowania strategii organizacji - Sylwester Marek Kania 215 17.1. Kultura organizacyjna i strategia - zależności i uwarunkowania 216 17.2. Strategia i kultura w ujęciu zasobowym 218 17.3. Kierowanie relacją strategia - kultura w procesie zmian w organizacji 221 18. Determinanty proinnowacyjnej kultury organizacji w przedsiębiorstwach przemysłowych - Anna Strycharska-Rudzewicz, Małgorzata Juchniewicz 225 18.1. Czynniki determinujące proinnowacyjną kulturę organizacji 226 18.2. Metodyka badań 229 18.3. Wyniki badań i ich omówienie 230
Sygnatura czytelni BMW: VI F 77,7 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 128285 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 135168 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 122985 N (1 egz.)
Magazyn
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 123627 E (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
(Menedżer Skuteczny)
U góry s. tyt. i okł. : Harvard Business School Press - nazw. wydaw. oryg.
Tyt. oryg. : Getting People on Board.
Bibliogr. przy art.
Sygnatura czytelni BWZ: IX B 33
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 2746 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
w opracowaniu: sygn. Z 8056 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Harvard Business Essentials)
Tyt. oryg.: Managing Creativity and Innovation.
Nazwa aut. ze s. [240].
Na okł.: Twój doradca i przewodnik w skutecznym prowadzeniu biznesu. Rady ekspertów w zasięgu ręki.
Bibliogr. s. [225]-229. Indeks.
Sygnatura czytelni BWZ: IX D 25
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 2028 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Harvard Business Essentials)
Nazwa aut. ze s. [240].
Tyt. oryg. : Managing Creativity and Innovation.
Na okł. podtyt. : Techniki twórczego myślenia.
U góry okł. : Twój doradca i przewodnik w skutecznym prowadzeniu biznesu.
U dołu okł. : Wykłady harwardzkie dla ambitnych menedżerów.
Bibliogr. s. [225]-229. Indeks.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 452 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 120366 N (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 734 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: IX B 18
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 120681 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 109891 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 1836 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 210-232.
Innowacja jako podstawa działań przedsiębiorczych we współczesnych przedsiębiorstwach komercyjnych Eksplikacja pojęcia „innowacja” Źródła innowacji Rodzaje innowacji Cele aktywności przedsiębiorstw komercyjnych tworzących innowacje Proces generowania innowacji w przedsiębiorstwach komercyjnych Innowacje w strategicznej orientacji przedsiębiorstw komercyjnych Zarządzanie innowacjami z perspektywy funkcji kierowniczych Interesariusze przedsiębiorstwa innowacyjnego Innowacyjne strategie a strategie innowacji Tworzenie i wdrażanie strategii innowacji Marketingowe aspekty zarządzania innowacjami Kulturowe i organizacyjne uwarunkowania innowacyjności Otoczenie społeczne a innowacyjność przedsiębiorstw komercyjnych Innowacje społeczne przedsiębiorstw komercyjnych jako szczególny rodzaj działalności twórczej Innowacje społeczne w koncepcjach zrównoważonego rozwoju i corporate social responsibility Zagrożenia społeczne i ekologiczne jako przesłanka tworzenia innowacji społecznych Znaczenie innowacji społecznych dla przedsiębiorstw komercyjnych i otoczenia Doświadczenia przedsiębiorstw komercyjnych województwa śląskiego w tworzeniu i wdrażaniu innowacji społecznych Plan badań własnych dotyczących innowacyjności społecznej przedsiębiorstw komercyjnych Problemy społeczne województwa śląskiego i udział przedsiębiorstw komercyjnych w ich rozwiązywaniu w opinii respondentów Wpływ innowacji społecznych na efekty działalności i wizerunek przedsiębiorstw komercyjnych Autorski model zarządzania działalnością społeczną w przedsiębiorstwach komercyjnych Weryfikacja hipotez, wnioski końcowe oraz kierunki dalszych badań
Sygnatura czytelni BWZ: IX B 128
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6456 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Nauka i Praktyka Innowacji)
Bibliografia, netografia na stronach [227]-234. Indeks.
Dla menedżerów i studentów uczelni, na których są wykładane przedmioty z zakresu zarządzania innowacjami oraz strategii i rozwoju produktów innowacyjnych.
1. Zarządzanie innowacyjnym produktem 1.1. Wielowymiarowe ujęcie innowacyjnego produktu 1.2. Innowacyjne strategie rozwoju przedsiębiorstwa 1.3. Rozwój innowacyjnego produktu w strategii firmy 1.4. Cyfryzacja w strategii przedsiębiorstwa. 1.5. Kierunki rozwoju innowacyjnych produktów XXI wieku 2. Strategie rozwoju innowacyjnego produktu 2.1. Pojęcie i rodzaje strategii rozwoju innowacyjnego produktu 2.2. Miejsce strategii rozwoju innowacyjnego produktu w strategii rozwoju firmy – podejście projektowe 2.3. Rodzaje strategii rozwoju innowacyjnego produktu 2.3.1. Strategie według typu przedsięwzięć 2.3.2. Strategia niszy innowacyjnej 2.3.3. Strategia „błękitnego oceanu” 2.3.4. Strategie rynkowe rozwoju innowacyjnego produktu 2.3.5. Strategie marketingowe rozwoju innowacyjnego produktu 2.4. Strategie rozwoju innowacyjnego produktu wykorzystujące możliwości sieci 2.5. Wykorzystanie idei otwartej innowacji w strategii rozwoju innowacyjnego produktu 2.6. Modele budowy strategii rozwoju innowacyjnego produktu w korporacjach 2.6.1. Kompletny system innowacyjności od A do F 2.6.2. Strategia innowacji w Procter&Gamble 2.6.3. Strategia innowacyjnego produktu w Google 2.7. Strategie rozwoju innowacyjnego produktu w małych i średnich firmach 2.7.1. Różne modele strategii rozwoju innowacyjnego produktu. . 2.7.2. Strategia rozwoju innowacyjnego produktu w firmie Vigo System S.A. 2.7.3. Strategia rozwoju innowacyjnego produktu w firmie Escola 2.8. Strategie rozwoju innowacyjnego produktu w dziedzinie ekoinnowacji 2.8.1. Założenia wstępne 2.8.2. Przykłady strategii innowacyjnego ekoproduktu 2.9. Strategia rozwoju innowacyjnego produktu w firmach start-up 2.9.1. Wprowadzenie 2.9.2. Przykład strategii start-up w dziedzinie gier wideo 2.10. Tworzenie innowacyjnego produktu w małych i średnich przedsiębior¬stwach ulokowanych w Parku Naukowo-Technologicznym 2.10.1. Park Naukowo-Technologiczny (PNT) jako organizacja wspierająca innowacyjność przedsiębiorstw 3. Modele rozwoju innowacyjnego produktu 3.1. Teorie i modele rozwoju innowacji 3.1.1. Model podażowy 3.1.2. Model pętlowy 3.1.3. Model interaktywny 3.1.4. Model sieciowy 3.1.5. Model innowacji otwartej 3.2. Modele procesu rozwoju innowacyjnego produktu 4. Projektowanie rozwoju innowacyjnego produktu 4.1. Cykl rozwoju produktu 4.1.1. Badanie i poszukiwanie koncepcji 4.1.2. Założenia projektowe innowacyjnego produktu 4.1.3. Kształtowanie produktu 4.1.4. Modelowanie produktu. 4.1.5. Prototypowanie wirtualne i fizyczne 4.1.6. Przygotowanie produkcji i wytwarzanie 4.2. Techniki i systemy projektowania 4.3. Oddziaływanie zarządzania na innowacyjne projektowanie 5. Komputerowe modelowanie innowacyjnego produktu 5.1. Systemy komputerowe CAx 5.1.1. Wstęp do komputerowego wspomagania 5.1.2. Klasy systemów CAx 5.2. Modelowanie 2D w systemach CAD 5.2.1. Wprowadzenie do modelowania 2D 5.2.2. Reprezentacja obiektów graficznych 5.2.3. Sposoby wprowadzania koordynat punktów w układach współrzęd¬nych 5.2.4. Opis interfejsu użytkownika 5.2.5. Podstawowe obiekty rysunkowe i sposoby ich modyfikacji 5.2.6. Warstwy rysunkowe 5.2.7. Wymiarowanie 5.2.8. Rysunki prototypowe i tworzenie szablonów dokumentów 5.3. Modelowanie 3D w systemach CAD 5.3.1. Wprowadzenie do modelowania 3D 5.3.2. Modele szkieletowe 5.3.3. Modele siatkowe 5.3.4. Modele powierzchniowe 5.3.5. Modele bryłowe 5.3.6. Grafika prezentacyjna. 5.4. Zaawansowane modelowanie w systemie Autodesk Inventor 5.4.1. Wprowadzenie do projektowania w systemie Autodesk Inventor 5.4.2. Charakterystyka wybranych narzędzi wspomagających modelowanie produktu 5.4.3. Modelowanie adaptacyjnych części i zespołów produktu 5.4.4. Obiekty inteligentne 6. Przykład projektowania innowacyjnego produktu
Sygnatura czytelni BMW: VI Ą 10 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: IX B 114
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. M 14812 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 148283 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6053 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 163-[173].
Dla studentów ekonomii i zarządzania, menedżerów, przedsiębiorców oraz pracowników administracji.
Sygnatura czytelni BWZ: IX B 53
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 4128 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [460]-468.
Rozwój technologii i jej wpływ na gospodarkę Współczesne kierunki rozwoju nauki i techniki na świecie i w Polsce ? Rozwój innowacji produktowych, technologicznych i organizacyjnych jako podstawa rozwoju przedsiębiorstw high-technology ? Źródło innowacji podstawą przedsiębiorczości technologicznej 1.1. Kluczowa rola postępu technologicznego i organizacyjnego 1.2. Narzędzia doskonalenia procesów produkcyjnych 1.3. Wiedza siłą napędową 1.4. System innowacyjny oparciem dla kapitału intelektualnego Przemiany w technice i technologii na początku XXI wieku Przemysły wysokiej techniki ? B+R jako klucz do rozwoju przemysłu ? Innowacje podstawą rozwoju przedsiębiorstw high-tech ? Proces innowacyjny 2.1. Metody i techniki informacyjne 2.2. Przemysły wysokiej techniki 2.3. Badania naukowe jako priorytet 2.4. Proces innowacyjny Polityka proinnowacyjna państwa Luka techniczna i technologiczna ? Państwo wspiera i uczestniczy ? Kierunki rozwoju innowacji, techniki i technologii ? Luka technologiczna w Polsce 3.1. Liderzy i maruderzy 3.2. We wszystkich sektorach 3.3. Innowacje w zakresie techniki i technologii 3.4. Luka technologiczna w Polsce 3.5. Polskie specjalizacje Przewaga konkurencyjna i technologiczna Na pierwszym miejscu rodzaj i jakość produktu ? Cztery poziomy ? Mobilność sektora ? Inaczej w Europie, inaczej w USA, inaczej w Japonii ? Liniowy kształt innowacji ? Powody zewnętrzne i wewnętrzne 4.1. Cztery poziomy konkurencji 4.2. Bariery „wejścia” i „wyjścia” 4.3. Różne podejścia do konkurencji 4.4. Innowacje procesowe i produktowe 4.5. Nie liczyć na przypadek 4.6. Czynniki dyktujące zmiany Przedsiębiorstwa konkurujące na wolnym rynku Działania dostosowawcze lub planowe ? Siły napędowe ? W dążeniu do większej precyzji ? Bodźce marketingowe 5.1. Określanie celów 5.2. Docenić konkurentów 5.3. „Pięć sił” Portera 5.4. Fazy cyklu życia produktu 5.5. Analiza PEST 5.6. Metody wyboru strategii 5.7. Rozpoznawanie popytu 5.8. Cztery warianty System innowacyjności w budowie gospodarki opartej na wiedzy Przedsiębiorczość technologiczna ? Przy poparciu instytucji rządowych i władz samorządowych ? Zapewnienie pracy najpilniejszą potrzebą ? Polskie inicjatywy 6.1. Przyspieszone tempo postępu 6.2. Inkubatory przedsiębiorczości 6.3. Korzyści wymierne i niewymierne 6.4. Ośrodki innowacji w Polsce 6.5. Podobieństwa i różnice 6.6. Wsparcie ze strony gmin Pobudzanie innowacyjności przedsiębiorstw Nadal wiele ograniczeń ? Rządowe strategie rozwoju small businenssu ? System wiążący ? Międzynarodowe doświadczenia ? Wiedza podstawowym oparciem 7.1. Inicjatywy lokalne w cenie 7.2. Potrzeba rozwiązań systemowych 7.3. Wspieranie innowacyjności 7.4. W Unii Europejskiej 7.5. Za przykładem Stanów Zjednoczonych 7.6. Zdobywanie i wykorzystywanie wiedzy Bariery high-technology w Polsce Intensywność wydatków na B+R ? Geografia firm innowacyjnych ? Standardy ocen ? Programy ramowe Unii Europejskiej ? Polska w międzynarodowych rankingach wynalazczości 8.1. Podstawą odkrycia naukowe 8.2. Mierniki analizy 8.3. Unijny superpriorytet 8.4. Z dala od europejskich standardów Projektowanie procesu usprawnień z wykorzystaniem systemu KAIZEN Na przykładzie Zakładu Lamp Kompaktowych ? Kluczowe aspekty rozwiązania problemu ? Korporacyjna strategia BEST ? Etapy programowania i wdrożeń ? Metodologia MEDIC ? W zderzeniu z praktyk 9.1. Światowy lider przemysłu oświetleniowego 9.2. Pojęcia podstawowe 9.3. Struktura organizacyjna przedsiębiorstwa 9.4. System usprawnień 9.5. Etapy realizacji usprawnienia 9.6. Realizacja projektu z wykorzystaniem metodologii MEDIC 9.7. Zbieranie danych, mapowanie procesu (Faza M) 9.8. Szukanie przyczyn (Faza E) 9.9. Weryfikacja rozwiązań (Faza D) 9.10. Wdrożenie (Faza I) 9.11. Kontrola procesu (Faza C) Koncepcje nowych lub zmodernizowanych produktów Nieustająca innowacyjność ? Wsparcie dla małych i średnich przedsiębiorstw ? Instrumenty oddziaływania państwa ? Zanim wyrób trafi do odbiorców ? „Podpowiedzi” służące osiągnięciu sukcesu ? Etapy i sposoby wchodzenia na rynek 10.1. Odpowiednio do nowych potrzeb 10.2. Programy sprzyjające rozwojowi 10.3. Ryzyko jest zawsze 10.4. Wprowadzenie na rynek 10.5. Miejsce marketingu i „dobrej marki” Sposoby i techniki kreowania strategii technologicznej w przedsiębiorstwie Strategia technologiczna ? Wpływ transferu technologii na rozwój konkurencyjności przedsiębiorstw ? Praktyczne sposoby pozyskiwania nowych technologii ? Prace rozwojowe (projektowe), koncepcje nowych lub modernizowanych produktów lub usług i sposoby ich wytwarzania ? Rozwój innowacji produktowych, technologicznych i organizacyjnych jako podstawa rozwoju przedsiębiorstw high-technology 11.1. Ogólna charakterystyka strategii technologicznej 11.2. Identyfikacja zagrożeń i szans 11.3. Zakup technologii Warianty pozyskiwania technologii Przewaga konkurencyjna a radykalne innowacje technologiczne ? Planowanie nowych produktów i wdrażanie technologii ich wykonania ? Praktyczne sposoby pozyskiwania nowych technologii ? Tworzenie własnych produktów i rozwiązań technologicznych 12.1. Główne czynniki sukcesu 12.2. We właściwym czasie, z właściwych źródeł 12.3. Sposoby i techniki implementacji technologii w przedsiębiorstwach Modele sieciowe Czas krytyczny i podkrytyczny sieci S ? Najwcześniejszy i najpóźniejszy czas realizacji ? Dopuszczalny czas opóźnienia ? W warunkach niepewności ? Czas krytyczny ? Realizacja optymalna 13.1. Algorytm wyznaczania podsieci krytycznej 13.2. Zapasy czasu 13.3. Wyznaczanie drogi o danej długości 13.4. Diagramy Gantta Modelowanie sieci przedsięwzięć organizacyjno-technicznych W układach jedno- i wielopunktowych ? Pojęcia elementarne w teorii grafów i planowaniu sieciowym ? Kryteria przedmiotowe, podmiotowe i przedmiotowo-podmiotowe ? Czas trwania zdarzenia 14.2. Podstawowe elementy sieci 14.3. Zasady budowy układów sieciowych 14.4. Podstawowe obliczenia w sieciach Optymalizacja terminu realizacji przedsięwzięcia według kryterium kosztów „Minimum-Cost-Expediting” ? Wyznaczanie pracochłonności ? Kompleksowe badanie przedsięwzięć wielozadaniowych ? Duże korzyści, znaczące efekty ? Funkcje wielokierunkowych zastosowań 15.1. Harmonogram czasu trwania 15.2. Optymalizacja planu sieciowego 15.3. Sposoby i technika ustalenia rozmiarów pracy 15.4. Wybrane przykłady optymalizacji planu sieciowego 15.5. Funkcje, równania, właściwości Rozwój innowacji produktowych, technologicznych i organizacyjnych Innowacyjność i pojęcie innowacji ? Historia innowacji – od starożytności po czasy współczesne ? Współczesne innowacje ? Przemiany w technice i technologii w XX i na początku XXI wieku 16.1. Innowacyjność gospodarki 16.2. Pojęcie innowacji 16.3. Historia innowacji 16.4. Innowacje współcześnie Kierunki zmian w systemach zarządzania Poza zasięgiem możliwości tradycyjnego systemu ? W świecie hiperkonkurencji ? Zaangażowanie i kreatywność ? Organizacyjna samoodnowa ? W dążeniu do długotrwałych korzyści 17.1. Megatrendy Nasbitta 17.2. Paradygmaty nowego zarządzania 17.3. „Nowe nauki” oraz „Zarządzanie zasobami ludzkimi” 17.4. Współczesne podejścia do przywództwa i roli menedżera 17.5. Przemiany form organizacji 17.6. Organizacja bez granic 17.7. Organizacje i zespoły wirtualne 17.8. Downsizing – strategia długotrwałych korzyści High-technology w Polsce (HT) Siły sprawcze postępów globalizacji ? Przedsiębiorcze przedsiębiorstwo ? Powstanie i rozwój nowych branż ? Za mało wiedzy i kreatywności ? Infrastruktura informatyczno-telekomunikacyjna ? B+R w sektorze publicznym i prywatnym ? Nie od razu Nobel 18.1. Główne wyznaczniki globalizacji 18.2. Kierunki rozwoju przedsiębiorstwa przyszłości 18.3. Czas ciągłej restrukturyzacji 18.4. Nakłady na badania i rozwój 18.5. W oparciu o prognozy Konkurencyjność polskich przedsiębiorstw w okresie transformacji gospodarczej Na tle innych ? Planowanie strategiczne i wzorce zachowań ? Nieopłacalność samoizolacji ? Nowa struktura przedsiębiorstw, przemiany firm narodowych 19.1. Hamulce rozwoju przedsiębiorczości 19.2. Wpływ konkurencji na przedsiębiorstwo 19.3. Bariery „wejścia” i „wyjścia” 19.4. Wzorce zachowań konkurencyjnych 19.5. Warunki konkurencji i źródła przewagi konkurencyjnej 19.6. Małe i średnie przedsiębiorstwa w ofensywie 19.7. W jednoczącej się Europie Wybieganie w przyszłość Okazja źródłem innowacji ? Cykl życia produktu i technologii ? Czynniki inspiracji 20.1. Produkt źródłem przewagi 20.2. Cykl życia produktu i technologii 20.3. Projektowanie i doskonalenie produktów 20.4. Etapy prac badawczo-rozwojowych i dokumentacja 20.5. Niezbędność prognoz 20.6. Nie zapominać o jakości Produkty i usługi na poziomie high-technology Nowa rola nauki i techniki ? Różne formy innowacji ? Strategie produktowe ? Od społeczeństwa industrialnego do społeczeństwa informatycznego ? Przedsiębiorczość technologiczna ? Ośrodki wspierania przedsiębiorczości 21.1. Klucz do efektywności 21.2. Rezultat, ale i proces 21.3. Przedsiębiorczość technologiczna 21.4. Wiele dróg, wspólny cel 21.5. Wypełnianie luk 21.6. Początkowe ogniwo nowych struktur Strumienie przepływu technologii Przewaga konkurencyjna a radykalne innowacje technologiczne ? Wpływ transferu technologii na rozwój konkurencyjności przedsiębiorstw ? Sygnały zmian w zarządzaniu technologią ? Tworzenie własnych produktów i rozwiązań technologicznych ? Planowanie nowych produktów i wdrażanie technologii ich wykonania 22.1. Różnorodność mechanizmu transferu 22.2. Na otwartym rynku 22.3. Łatwość przekazu, charakter międzynarodowy, zdolność kumulacyjna 22.4. Podstawowe zasady zarządzania technologią 22.5. Identyfikacja zmian umożliwiających doskonalenie zarządzania technologią 22.6. Konkurencja globalna, nowe oczekiwania odbiorców i partnerów Przedsiębiorstwa high-technology Koordynacja wspólnych działań ? Lista priorytetów ? Małe i średnie przedsiębiorstwa w sferze wysokiej techniki ? Innowacyjny small business w analizie SWOT 23.1. W pełnym cyklu 23.2. Obszary największych szans 23.3. Otwarci na „nowinki” 23.4. Diagnozy, wnioski i rekomendacje Przedsiębiorstwo wobec zmiennych oczekiwań rynku Szanse przetrwania ? Pięć faz „cyklu życia” ? Zabieganie o akceptację nabywców ? Coraz trudniej o absolutne nowości ? Wyszukiwanie i przystosowanie 24.1. Wyszukiwanie i przystosowanie produktu 24.2. Teoria cyklu życia 24.3. Zanim wyrób się zestarzeje 24.4. Powody podejmowanych decyzji 24.5. Podstawy planowania produktu Zarządzanie relacjami klientów (CRM) Uzyskiwanie optymalnej równowagi ? Interakcje „jeden na jeden” ? Indywidualny monitoring ? Szczegółowa strategia warunkiem sukcesu ? Internet spowodował przełom ? Lojalność na pierwszym miejscu 25.1. Zanikające więzi 25.2. Poszukiwania dwukierunkowego kontaktu 25.3. Od marketingu do CRM 25.4. Dopiero pierwsze kroki 25.5. Wybór jest bogaty 25.6. Budowanie lojalności 25.7. Warunki i skala korzyści Projektowanie produktu Stosowanie do oczekiwań klientów ? Działania podzielone na etapy ? Najpierw pomysł ? Podpatrywanie konkurentów ? Pierwsza przymiarka ? Założenia techniczno-ekonomiczne i opinie konsumentów ? Weryfikacja ekonomiczna ? Rynkowy sprawdzian 26.1. Proces interaktywny 26.2. Generowanie pomysłów 26.3. Wstępna selekcja 26.4. Koncepcja produktu 26.5. Analiza ekonomiczna 26.6. Testowanie produktu 26.7. Wprowadzenie na rynek Analiza marketingowa nowych produktów i usług Podstawą poznanie potrzeb rynku ? Trzy etapy strategii ? Najważniejsze techniki analityczne ? Praktyczne wskazówki dla przedsiębiorstwa 27.1. Klient w centrum zainteresowania 27.2. Budowanie programu 27.3. Analiza SWOT 27.4. Macierz BCG (Boston Consulting Group) 27.5. Zalecenia Docenianie doświadczeń własnych i cudzych Cele badań ? Odpowiedź na potrzeby gospodarki ? Rozpoznawanie sytuacji ? Ujednolicone opisy ? Powszechne normy ułatwieniem ? Kody i klasyfikacje ? Pierwsi byli Brytyjczycy 28.1. Wiedza o stanie techniki 28.2. W poszerzonym zakresie 28.3. Źródła informacji patentowej 28.4. Ujednolicona dokumentacja, ułatwiony odbiór 28.5. Dziesiątki milionów opisów 28.6. Międzynarodowa Klasyfikacja Patentowa Badania patentowe Korzystanie z dorobku innych ? Etapy badań i ich uczestnicy ? Zanim nowość zostanie wdrożona ? Dlaczego ryzykować? ? Innowacje absolutne i wtórne ? Źródła pomysłów Selekcja ? Droga na rynek otwarta 29.1. Po pierwsze – co badać? 29.2. Po drugie – jak? 29.3. Wykonawcy 29.4. Ryzyko 29.5. Etapy wdrażania 29.6. Finał Biznesplan Plan kompleksowy i długofalowy ? Narzędzie bieżącego monitorowania ? Jedenaście zasad podstawowych ? Źródła inspiracji ? Opieranie się na konkretach ? Korzystanie z doświadczenia innych firm 30.1. Warunek sukcesu 30.2. Zasady przygotowania i budowy 30.3. Zastosowanie i treść 30.4. Plan marketingowy 30.5. Treść biznesplanu firmy 30.6. DROMEX (przykład biznesplanu) 30.7. Nowa usługa, przykład biznesplanu Metody oceny opłacalności przedsięwzięć (projektów) Wymagania wobec zamierzeń inwestycyjnych ? Net Present Value ? Uniwersalne zastosowanie ? Dwa okresy korzyści ? Wahania wartości bieżącej 31.1. Zakres, charakter, horyzont 31.2. Metoda wartości zaktualizowanej netto – NPV 31.3. Dla każdego rodzaju przedsięwzięcia 31.4. Korzyści bieżące i przyszłe 31.5. Różne stopy dyskonta 31.6. Budowanie kryterium obiektywnego
Sygnatura czytelni BMW: VI J 125 (nowy)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 122737 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. M 11290 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Innowacje ekologiczne, zdolności dynamiczne i efektywność organizacji / Magdalena Pichlak. - Wydanie I. - Warszawa : CeDeWu, 2020. - 226 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 205-224.
Teoretyczne ujęcie innowacji ekologicznych w naukach o zarządzaniu 1.1. Zarządzanie innowacjami w organizacji 1.2. Pojęcie i definicje innowacji ekologicznych 1.3. Specyfika innowacji ekologicznych 1.4. Klasyfikacje innowacji ekologicznych 1.5. Innowacje ekologiczne a efektywność organizacji Ekoinnowacyjność organizacji w ujęciu strategicznym 2.1. Innowacje ekologiczne jako źródło przewagi konkurencyjnej - przegląd koncepcji 2.2. Charakterystyka otoczenia organizacji 2.3. Zdolności dynamiczne jako reakcja na niepewność otoczenia organizacji 2.4. Zdolność ekoinnowacyjna organizacji z perspektywy koncepcji zdolności dynamicznych Zdolność ekoinnowacyjna w kontekście efektywności organizacji - analiza empiryczna 3.1. Metodyka postępowania badawczego 3.1.1. Model badawczy i hipotezy badawcze 3.1.2. Narzędzie badawcze 3.1.3. Dobór próby badawczej 3.2. Ocena zdolności ekoinnowacyjnej oraz rozwijanych przez badane organizacje zdolności dynamicznych 3.3. Wpływ zdolności dynamicznych na zdolność ekoinnowacyjną i efektywność organizacji 3.4. Styl przywództwa a zależność pomiędzy zdolnościami dynamicznymi i zdolnością ekoinnowacyjną badanych organizacji 3.5. Kształtujący wpływ specyfiki otoczenia na relację pomiędzy zdolnościami i efektywnością organizacji
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 96 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: XIV E 28
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 149522 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6178 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 129307 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografia / Politechnika Śląska ; 945 )
Bibliografia na stronach 337-368.
SPOŁECZNO-GOSPODARCZE I TECHNOLOGICZNE WARUNKI TRANSFORMACJI PRZEMYSŁU STALOWEGO W PRZEMYŚLE 4.0 Rewolucje przemysłowe i ich wpływ na rozwój przemysłu stalowego G„ -1 0021I 2_ Trendy i megatrendy społeczno-gospodarczych uwarunkowań przeobrażeń przemysłowych Geneza i założenia koncepcji Przemysłu 4.0 jako wytworu czwartej rewolucji przemysłowej Technologiczne wymogi czwartej rewolucji przemysłowej - filary i subfilary Przemysłu 4.0 Szanse i bariery dostosowania przedsiębiorstw do wymogów Przemysłu 4.0 DETERMINANTY ZEWNĘTRZNE I WEWNĘTRZNE PROCESU DOSTOSOWANIA PRZEDSIĘBIORSTW DO WYMOGÓW PRZEMYSŁU 4.0 Europejska polityka wsparcia Przemysłu 4.0 i rozwoju przemysłu stalowego Kierunki i wyznaczniki cyfryzacji przemysłu stalowego w Przemyśle 4.0 Poziomy integracji przedsiębiorstw stalowych w łańcuchach dostaw i sieciach biznesu w warunkach przeobrażeń przemysłowych Determinanty inwestycji przemysłowych i etapy dostosowania przedsiębiorstw do wymogów Przemysłu 4.0 Miejsce i rola czynnika ludzkiego w przeobrażeniach przemysłu stalowego opartych na technologiach Przemysłu 4.0 ANALIZA BIBLIOMETRYCZNA PIŚMIENNICTWA W TEMACIE ADAPTACJI PRZEŁOMOWYCH TECHNOLOGII PRZEMYSŁU 4.0 W PRZEMYŚLE STALOWYM Analiza bibliometryczna - ujęcie metodyczne Omówienie rezultatów analizy bibliometrycznej w temacie adaptacji przełomowych technologii Przemysłu 4.0 do przemysłu stalowego Rezultaty analizy piśmiennictwa w segmencie badawczym: Industry 4.0 . Rezultaty analizy piśmiennictwa w segmencie badawczym: Steel AND Industry 4.0 Porównanie dynamiki piśmiennictwa w wyznaczonych segmentach badań w ramach tematu przeobrażeń przemysłu stalowego doPrzemysłu 4.0 Prezentacja struktury klastra technologii przemysłu stalowego w Przemyśle 4.0 przy użyciu map i sieci kluczowych technologii wyłonionych z publikacji naukowych DIAGNOZA STANU POLSKIEGO PRZEMYSŁU STALOWEGO W WARUNKACH TRANSFORMACJI PRZEMYSŁOWEJ - SPRAWOZDAWCZOŚĆ STATYSTYCZNAZA LATA 2011-2020 Sytuacja w przemyśle stalowym w Polsce - produkcja, zużycie, zasoby, wymiana handlowa i inwestycje w liczbach Użytkowanie technologii informatyczno-komunikacyjnych w krajowym przemyśle stalowym - sprawozdawczość według sekcji PKD: Producenci metali i wyrobów z metali Sytuacja w zakresie automatyki i robotyki w przemyśle stalowym w Polsce - ujęcie ogólne i sprawozdawcze według sekcji PKD: Producenci metali i wyrobów z metali Badania rozwojowe (B+R) i innowacje w krajowym przemyśle stalowym - sprawozdawczość według sekcji PKD: Producenci metali i wyrobów z metali Pracownicy działów informatycznych i badawczo-rozwojowych w krajowym przemyśle stalowym - sprawozdawczość według sekcji PKD: Producenci metali i wyrobów z metali WIELOKROTNE STUDIUM PRZYPADKÓW W ZAKRESIE PRZYSTOSOWANIA PRZEDSIĘBIORSTW HUTNICZYCH DO WYMOGÓW INTELIGENTNEGO WYTWARZANIA STALI I ZAAWANSOWANYCH TECHNOLOGII OBSŁUGI PROCESÓW HUTNICZYCH Porównanie wyników studium przypadków - zakresy i obszary implementacji technologii Przemysłu 4.0 w przedsiębiorstwach przemysłu stalowego Harmonogram etapowości prac w procesie dostosowania przedsiębiorstw do wymogów Przemysłu 4.0 IMPLEMENTACJA FILARÓW PRZEMYSŁU 4.0 W PRZEDSIĘBIORSTWACH PRZEMYSŁU STALOWEGO W POLSCE - BADANIA BEZPOŚREDNIE Rezultaty sondażu diagnostycznego w przedsiębiorstwach stalowych i przedsiębiorstwach powiązanych z hutnictwem Analiza rezultatów w układzie segmentów podmiotów badań według struktury łańcucha dostaw Analiza rezultatów według wielkości przedsiębiorstw i rynków działalności Koncepcja technologicznej transformacji przedsiębiorstw do Przemysłu 4.0 na podstawie badań bezpośrednich KOGNITYWNA ARCHITEKTURA PROCESU TRANSFORMACJI PRZEMYSŁU STALOWEGO W PRZEMYŚLE 4.0 Komponenty procesu transformacji przemysłu stalowego do wymogów Przemysłu 4.0 Wyznaczniki procesu transformacji przemysłu stalowego w Przemyśle 4.0 Układ klastra technologii przemysłu stalowego w Przemyśle 4.0 Kierunki rozwoju przemysłu stalowego warunkujące funkcjonowanie przedsiębiorstw w Przemyśle 4.0
Sygnatura czytelni BMW: VI Ą 12(945) (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 153238 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 3018 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82735, E 15, 107909 L, 82734, 116666, 83615, 81548, 83685 (8 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Kadr Kierowniczych)
Bibliogr.s. 248 - 252
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65960 L (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności