Benchmarking
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(38)
Forma i typ
Artykuły
(36)
Książki
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Biblioteka WEiZ
(1)
Magazyn
(1)
Autor
Czyż-Gwiazda Ewa
(5)
Grudzewski Wiesław
(2)
Jabłoński Adam
(2)
Jabłoński Marek
(2)
Kowalak Robert
(2)
Ambroziak Dariusz
(1)
Berłowski Paweł
(1)
Boguszewska Anna
(1)
Celińska-Nieckarz Sylwia
(1)
Dolińska Małgorzata
(1)
Durlik Ireneusz
(1)
Filipowicz Grzegorz
(1)
Fronczyk Krzysztof
(1)
Guryn Halina
(1)
Głowacki Franciszek (energetyka)
(1)
Hanzelka Zbigniew (1951- )
(1)
Jagusztyn-Grochowska Sabina
(1)
Kardyś Marta
(1)
Kopijer Paweł
(1)
Koseda Henryk
(1)
Kowalczuk Mirosława
(1)
Kowalska-Napora Ewa
(1)
Mazurek Zbigniew
(1)
Małkus Tomasz
(1)
Mrozek Małgorzata
(1)
Młyński Paweł
(1)
Penc-Pietrzak Ilona
(1)
Pisańska Katarzyna
(1)
Piątek Krzysztof (elektrotechnik)
(1)
Polasz Adam
(1)
Prządo Milena
(1)
Rudzińska Adrianna
(1)
Rutkowski Krzysztof
(1)
Rychlewski Czesław
(1)
Sawicki Michał
(1)
Szołtysek Jacek
(1)
Szydełko Magdalena (ekonomia)
(1)
Szyszłowski Robert
(1)
Urbaniak Maciej
(1)
Wrocławski Mieczysław (energetyka)
(1)
Węgrzyn Adam
(1)
Zawistowski Andrzej
(1)
Zużewicz Lilia
(1)
Śliwiński Jacek
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(11)
2000 - 2009
(18)
1990 - 1999
(6)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(38)
Język
polski
(38)
Temat
Budownictwo
(2413)
Zarządzanie
(2038)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Benchmarking
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1177)
Wytrzymałość materiałów
(1158)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1013)
Turystyka
(953)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(874)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(809)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(792)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(761)
Technika
(743)
Konstrukcje budowlane
(727)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(724)
Prawo pracy
(712)
Piłka nożna
(710)
Unia Europejska
(699)
Transport
(673)
Elektroenergetyka
(668)
Marketing
(638)
Architektura
(637)
Innowacje
(621)
Naprężenia i odkształcenia
(615)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(590)
Programy komputerowe
(586)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(523)
Sterowanie
(520)
Materiałoznawstwo
(519)
Produkcja
(518)
Komputery
(517)
Symulacja
(516)
Inwestycje
(508)
Praca
(504)
Zarządzanie jakością
(497)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(496)
Analiza matematyczna
(495)
Dzieci
(494)
Energia elektryczna
(491)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(484)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(468)
Przedsiębiorstwo
(468)
Szkolnictwo wyższe
(468)
Psychologia
(467)
Modele matematyczne
(465)
Internet
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(433)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(430)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(383)
Banki
(379)
BHP
(377)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Artykuł z czasopisma fachowego
(2)
Monografia
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(3)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Inżynieria i technika
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(36)
38 wyników Filtruj
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Wykorzystanie benchmarkingu w doskonaleniu procesów / Robert Kowalak. W: Controlling i Rachunkowość Zarządcza. 2006, nr 9, s.20-22. - Warszawa : INFOR, 2006
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Strategiczny HR-owiec / Mirosława Kowalczuk. W: Personel i Zarządzanie. 2013, nr 6, s.18-22. - Warszawa : INFOR, 2013
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Porównaj się z najlepszymi / Tomasz Małkus. W: Eurologistics. 2005, nr 2, s.71-75. - Suchy Las : Eurologistics Adam Błuś, 2005
BB
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Benchmarking / Zbigniew Mazurek. W: Controlling i Rachunkowość Zarządcza. 2015, nr 4, s. 44-47. - 2015
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Równać do najlepszych / Ilona Penc-Pietrzak. W: Manager. 2000, nr 2, s.38-41. - Warszawa, 2000
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 187-196.
KONCEPTUALIZACJA POJĘCIA PARTNERSTWA BENCHMARKINGOWEGO PRZEDSIĘBIORSTW TWORZĄCYCH KLASTER - PODEJŚCIE FORMATYWNE Klasterjako forma partnerskiej współpracy przedsiębiorstw Pojęcie i kierunki rozwoju benchmarkingu Istota i atrybuty partnerstwa benchmarkingowego przedsiębiorstw W klastrze Metodyka partnerstwa benchmarkingowego przedsiębiorstw w klastrze w ramach grupy benchmarkingowej UWARUNKOWANIA SUKCESU PARTNERSTWA BENCHMARKINGOWEGO PRZEDSIĘBIORSTW W KLASTRZE Istota sukcesu i bariery w partnerstwie benchmarkingowym przedsiębiorstw klastrowych Bliskość międzyorganizacyjna i wzajemne zaufanie jako siły motoryczne w rozwoju partnerstwa benchmarkingowego w klastrze Prawne i etyczne aspekty partnerstwa benchmarkingowego przedsiębiorstw w klastrze Ujęcie modelowe osiągania sukcesu w benchmarkingu wewnątrzklastrowym opartym na partnerstwie REALIZACJA PARTNERSTWA BENCHMARKINGOWEGO PRZEZ PRZEDSIĘBIORSTWA W BADANYCH KLASTRACH Metodyka, organizacja i przebieg badań empirycznych Charakterystyka badanych przedsiębiorstw Stan realizacji partnerstwa benchmarkingowego przez badane przedsiębiorstwa CZYNNIKI SPRZYJAJĄCE I OGRANICZAJĄCE NAWIĄZYWANIE PARTNERSTWA BENCHMARKINGOWEGO PRZEZ PRZEDSIĘBIORSTWA W KLASTRACH W ŚWIETLE BADAŃ EMPIRYCZNYCH Wewnętrzne i zewnętrzne czynniki sprzyjające nawiązywaniu partnerstwa benchmarkingowego przez przedsiębiorstwa w klastrach Wewnętrzne i zewnętrzne czynniki ograniczające nawiązywanie partnerstwa benchmarkingowego przez przedsiębiorstwa w klastrach Czynniki sprzyjające i ograniczające nawiązywanie partnerstwa benchmarkingowego przez przedsiębiorstwa w klastrach w świetle wyników badania eksperckiego Ujęcie modelowe kluczowych czynników wpływających na nawiązywanie partnerstwa benchmarkingowego w klastrze w świetle wyników badań przedsiębiorstw i ekspertów
Sygnatura czytelni BWZ: VIII A 134
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6473 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Potrzeba analiz benchmarkingowych / Jacek Śliwiński. W: Marketing w Praktyce. 2002, nr 11, s. 60-62. - Warszawa : INFOR, 2002
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Benchmarking - sztuka kopiowania / Maciej Urbaniak. W: Manager. 1999, nr 1, s. 20-22. - Warszawa : INFOR, 1999
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Wzorować się na najlepszych / Adam Węgrzyn. W: Personel i Zarządzanie dodatek: Ekspert Personalny. 2002, nr 23/1, s.2-12. - Warszawa : INFOR, 2002
BB
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności