Kultura organizacyjna
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(181)
Forma i typ
Książki
(116)
Artykuły
(63)
Publikacje naukowe
(36)
Publikacje fachowe
(13)
Publikacje dydaktyczne
(5)
E-booki
(2)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje urzędowe i akty prawne
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(95)
dostępne
(56)
wypożyczone
(8)
nieokreślona
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(61)
Biblioteka Międzywydziałowa
(31)
Biblioteka WEiZ
(68)
Biblioteka WWFiF
(2)
Autor
Berłowski Paweł
(10)
Gasper Dorota
(3)
Guryn Halina
(3)
Penc Józef (1939-2017)
(3)
Szymańska Katarzyna (organizacja i zarządzanie)
(3)
Trompenaars Alfons
(3)
Aniszewska Grażyna
(2)
Biesok Grzegorz (1976- )
(2)
Deming W. Edwards (1900-1993)
(2)
Falencikowski Tadeusz
(2)
Glińska-Neweś Aldona
(2)
Karczewski Leszek
(2)
Kwaśniewska Anna (tłumacz)
(2)
Leśniewski Michał Adam
(2)
Miller Jon (biznes)
(2)
Potocki Arkadiusz
(2)
Połoz Włodzimierz
(2)
Skrzypek Elżbieta (1952- )
(2)
Sońta Monika
(2)
Sumiński Mariusz
(2)
Villafuerte Jaime
(2)
Wroblewski Mike
(2)
Wyród-Wróbel Jolanta
(2)
Wójcik Marta
(2)
Żółtak Marcin
(2)
Adamik Anna
(1)
Ahmed Mumtaz
(1)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(1)
Andrews Tim G. (1968- )
(1)
Andrian Karolina
(1)
Antoszek Andrzej
(1)
Augustyniak Ewa
(1)
Barabasz Krystyna
(1)
Barcik Anna
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Baszak Robert
(1)
Bałusz Dagmara
(1)
Bańka Waldemar
(1)
Bednarek Marcin
(1)
Bednarek Mariusz
(1)
Bednárová Lucia
(1)
Bendkowski Jacek
(1)
Bernat Maria (ekonomia)
(1)
Berłowski Paweł (1964- )
(1)
Berłowski Paweł. (1964- )
(1)
Białas Sylwia
(1)
Bieńkowska Jolanta (nauki ekonomiczne)
(1)
Bijańska Jolanta
(1)
Bitkowska Agnieszka Anna
(1)
Bodak Andrzej
(1)
Bojar Ewa
(1)
Brach Bartłomiej (1988- )
(1)
Brzezińska-Stec Halina
(1)
Brzosko Anna
(1)
Bulińska-Stangrecka Helena
(1)
Buszko Andrzej
(1)
Cameron Kim S
(1)
Czajkowska Maria (ekonomia)
(1)
Czapińska Marta
(1)
Czarnecka Joanna
(1)
Czarnota Jerzy Lech
(1)
De Cremer David (1972- )
(1)
Doktór Kazimierz (1935- )
(1)
Doraczyńska Natalia
(1)
Drogosz Paweł
(1)
Drzewiecki Aleksander
(1)
Durska Małgorzata
(1)
Dworak Janusz (1955- )
(1)
Dyraga Beata
(1)
Filipowicz Grzegorz
(1)
Fobel Pavel (1953- )
(1)
Fobelová Daniela (1954- )
(1)
Gableta Małgorzata
(1)
Galata Stanisław
(1)
Galli Janusz
(1)
Gavlas Ales
(1)
Gielnicka Izabella
(1)
Gitling Maciej
(1)
Grudowski Piotr
(1)
Gryko Piotr
(1)
Gurbała Konrad
(1)
Górska Joanna
(1)
Hagan Margaret
(1)
Halaba Małgorzata
(1)
Hampden-Turner Charles
(1)
Harrison Stephen D
(1)
Hatch Mary Jo
(1)
Hernik-Solarska Anna
(1)
Howaniec Honorata
(1)
Huang Haifeng
(1)
Husein Hakim
(1)
Jabłońska Agnieszka
(1)
Jabłońska-Wołoszyn Maria
(1)
Jakonis Aneta
(1)
Jamka Beata (1961- )
(1)
Januszkiewicz Katarzyna
(1)
Juchnowicz Marta (1948- )
(1)
Juruś Jerzy
(1)
Juźwicka Anna
(1)
Jędrzejczak Anna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(23)
2010 - 2019
(92)
2000 - 2009
(60)
1990 - 1999
(5)
1960 - 1969
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(50)
Kraj wydania
Polska
(180)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
polski
(177)
angielski
(4)
Odbiorca
Menedżerowie
(9)
Szkoły wyższe
(6)
Doradcy personalni
(2)
Specjaliści ds. kadr
(2)
Dyrektorzy
(1)
Pracownicy naukowi
(1)
Studenci
(1)
Temat
Budownictwo
(2412)
Zarządzanie
(2038)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Kultura organizacyjna
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1157)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1012)
Turystyka
(952)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(873)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(808)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(759)
Technika
(743)
Konstrukcje budowlane
(727)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Unia Europejska
(699)
Piłka nożna
(690)
Transport
(673)
Elektroenergetyka
(667)
Architektura
(637)
Marketing
(636)
Innowacje
(619)
Naprężenia i odkształcenia
(613)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(590)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(584)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(520)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Materiałoznawstwo
(517)
Produkcja
(517)
Symulacja
(515)
Inwestycje
(508)
Praca
(503)
Analiza matematyczna
(495)
Zarządzanie jakością
(495)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(494)
Dzieci
(489)
Energia elektryczna
(489)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(482)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(468)
Szkolnictwo wyższe
(468)
Psychologia
(467)
Przedsiębiorstwo
(466)
Modele matematyczne
(465)
Internet
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(429)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(382)
Banki
(378)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(20)
1901-2000
(4)
1801-1900
(2)
1989-2000
(2)
1501-1600
(1)
1601-1700
(1)
1701-1800
(1)
1945-1989
(1)
1989-
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(13)
Chiny
(3)
Japonia
(1)
Województwo warmińsko-mazurskie (1999- )
(1)
Województwo świętokrzyskie (1999- )
(1)
Gatunek
Monografia
(16)
Opracowanie
(9)
Praca zbiorowa
(7)
Podręcznik
(5)
Poradnik
(5)
Materiały pomocnicze
(4)
Podręczniki akademickie
(4)
Case study (studium przypadku)
(3)
Podręczniki
(3)
Raport z badań
(3)
Materiały konferencyjne
(2)
Normy
(2)
Artykuł z czasopisma fachowego
(1)
książka elektroniczna (CD-ROM)
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(43)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(9)
Socjologia i społeczeństwo
(7)
Praca, kariera, pieniądze
(3)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Filozofia i etyka
(1)
Inżynieria i technika
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Psychologia
(1)
Religia i duchowość
(1)
Rozwój osobisty
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(63)
181 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 122364 (1 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 5573 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Ja, pracownik / Magdalena Warzybok. W: Eurologistics. 2007, nr 5, s.91-93. - Suchy Las : Eurologistics Adam Błuś, 2007
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Czat z prezesem / Brad Whitworth. W: Personel i Zarządzanie. 2012, nr 10, s.54-55. - Warszawa : INFOR, 2012
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Wyższej Szkoły Zarządzania i Bankowości w Krakowie ; poz. 23)
Bibliogr. s. 106-107.
Sygnatura czytelni BWZ: VII C 41
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 2204 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
Kultura jakości, doskonałości i bezpieczeństwa w organizacji / Małgorzata Z. Wiśniewska, Piotr Grudowski. - Wydanie 1. Stan prawny na dzień 1 marca 2019 roku. - Warszawa : CeDeWu, 2019. - 243 strony : ilustracje, wykresy ; 25 cm.
Oznaczenie stanu prawnego ze wstępu.
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych i norm na stronach 217-229.
Jakość i kultura jakości Pojęcie jakości i jej znaczenie dla satysfakcji oraz lojalności interesariuszy Istota i rozwój koncepcji kompleksowego zarządzania jakością TQM Koncepcja Lean Six Sigma Lean Six Sigma Kultura jakości w organizacji Doskonałość i kultura doskonałości Pojęcie i znaczenie doskonałości w organizacji Istota modeli doskonałości Prestiżowe modele premiujące doskonałość organizacji Inne modele i podejścia służące rozwojowi koncepcji doskonałości organizacyjnej Kultura doskonałości i ciągłe doskonalenie Cykl doskonalenia PDCA oraz zarządzanie ryzykiem jako podstawa zarządzania systemowego Istota systemu zarządzania oraz cyklu PDCA Podejście normatywne do zarządzania jakością Inne normatywne systemy zarządzania i ich integracja Wdrażanie i certyfikacja normatywnych systemów zarządzania a krzewienie kultury jakości opartej na orientacji procesowej Zarządzanie ryzykiem i jego istota Systemowe zarządzanie ryzykiem wg normy ISO 31000:2018 Bezpieczeństwo jako kluczowy aspekt jakości i doskonałości Znaczenie i pojęcie bezpieczeństwa Wybrane aspekty bezpieczeństwa produktów, usług, podmiotów i procesów Kultura bezpieczeństwa jako element kultury jakości i doskonałości Just culture Przykłady narzędzi i metod służących rozpoznaniu oraz kształtowaniu kultury jakości i doskonałości Rola narzędzi i metod w zarządzaniu jakością oraz zjawisko samooceny Narzędzie do przeprowadzenia samooceny kultury jakości Narzędzie do przeprowadzenia samooceny kultury doskonałości Narzędzie do przeprowadzenia samooceny kultury bezpieczeństwa oraz just culture Narzędzie do przeprowadzenia samooceny kultury bezpieczeństwa pacjenta Narzędzie do przeprowadzenia samooceny kultury bezpieczeństwa żywności Metoda oceny skuteczności działań doskonalących Metody wykorzystywane w zarządzaniu ryzykiem
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 94 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: IX H 94
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 148573 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 148572 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6069 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach [161]-178.
Wiedza w rozwoju przedsiębiorstwa Gospodarka oparta na wiedzy jako środowisko powstawania okazji Wiedza w zarządzaniu przedsiębiorstwem Wartość wiedzy w przedsiębiorstwie Transfer i konwersja jako źródło wartości wiedzy Kapitał ludzki w przedsiębiorstwie opartym na wiedzy Początki koncepcji kapitału ludzkiego Istota, wymiary i pojęcie kapitału ludzkiego organizacyjny wymiar kapitału ludzkiego przedsiębiorstwa Kapitał ludzki jako zasadniczy element kapitału intelektualnego przedsiębiorstwa Przegląd podejść do problematyki kształtowania i rozwoju kapitału ludzkiego przedsiębiorstwa Model kształtowania kapitału ludzkiego w przedsiębiorstwie Cechy jakościowe kapitału ludzkiego Podejście pracownika do zarządzania własną wiedzą Działania przedsiębiorstwa kształcące wewnątrz organizacyjną strukturę kapitału ludzkiego Zwinne przedsiębiorstwo oparte na wiedzy Ewolucja paradygmatów zarządzania Rozwój organizacji opartych na wiedzy - od organizacji uczącej się do przedsiębiorstwa zwinnego Źródła zwinności przedsiębiorstwa Ewolucja pojęcia zwinności Czynniki kształtujące zwinność przedsiębiorstwa Przegląd rozwoju koncepcji zwinnych przedsiębiorstw Model zwinnego przedsiębiorstwa opracowany przez Iacocca Institute Model zwinności przedsiębiorstwa opracowali przez H. Sharifiego i Z. Zhanga Model zwinności i wydajności opracowany przez Ch.G. Worleya iE.E. Lawlera IIT Model kształtowania zwinności przedsiębiorstwa w oparciu o wykorzystywanie okazji opracowany przez S. Trzcielińskiego Model zwinnego przedsiębiorstwa opartego na wiedzy Badania wpływu kapitału ludzkiego na kształtowanie zwinności przedsiębiorstw Założenia metodyczne badań empirycznych i charakterystyka próby badawczej ocena poziomu zwinności przedsiębiorstw Kompetencje kapitału ludzkiego Kultura i klimat organizacyjny Cechy komunikacji interpersonalnej Indywidualne zarządzanie własną wiedzą przez pracowników Działania odnoszące się do kształtowania wewnątrz organizacyjnej struktury kapitału ludzkiego
Sygnatura czytelni BWZ: IX B 104
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. E 5860 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 263-277.
Dla studentów, środowisk naukowych oraz praktyków zajmujących się zarządzaniem ryzykiem i innowacjami.
Uwarunkowania zarządzania ryzykiem we współczesnej organizacji - Jacek Woźniak 17 1.1. Uwarunkowania funkcjonowania współczesnych organizacji 18 1.2. Organizacja jako dynamiczny i elastyczny system działania 24 1.3. Atrybuty współczesnych organizacji 29 1.4. Funkcjonowanie organizacji z perspektywy globalnych czynników ryzyka 31 Ryzyko w zarządzaniu współczesną organizacją - Jacek Woźniak 43 2.1. Interpretacja kategorii ryzyka w organizacji 44 2.2. Klasyfikacja i znaczenie ryzyka w zarządzaniu organizacją 48 2.3. Horyzont czasowy i strategie zarządzania ryzykiem we współczesnej organizacji 57 2.4. Finansowy wymiar zarządzania ryzkiem we współczesnej organizacji 62 Kultura zarządzania ryzykiem (KZR) jako czynnik innowacyjności organizacji - Wioletta Wereda, Beata Domańska-Szaruga 67 3.1. Innowacyjność a ryzyko w organizacji 68 3.2. Apetyt na ryzyko 75 3.3. Kultura zarządzania ryzykiem 77 3.4. Doskonalenie kultury zarządzania ryzykiem w organizacji 81 3.5. Modele dojrzałości procesu zarządzania ryzykiem w organizacji 83 Koncepcja value innovation jako fundament organizacji opartej na innowacyjności i relacjach z interesariuszami - Wioletta Wereda 89 4.1. Źródła wartości dla organizacji i interesariuszy 90 4.2. Istota koncepcji value innovation w organizacji a minimalizacja ryzyka 98 4.3. Koncepcja „inteligencji ryzyka" w procesie zarządzania organizacją 103 4.4. Zarządzanie ryzykiem w organizacji i wdrażanie koncepcji value innovation a budowanie relacji z interesariuszami 108 Mapa ryzyka jako narzędzie zarządzania we współczesnej organizacji - Jacek Woźniak 111 5.1. Mapa ryzyka w systematyce metod i narzędzi zarządzania ryzykiem 112 5.2. Metodyka konstrukcji mapy ryzyka 117 5.3. Wnioskowanie i podejmowanie działań na podstawie mapy ryzyka 141 5.4. Uniwersalność mapy ryzyka jako narzędzia zarządzania 143 Zastosowanie mapy ryzyka w praktyce zarządzania - wybrane aspekty konstrukcji organizacji opartej na innowacjach i kulturze ryzyka 147 6.1. Fundamenty konstrukcji mapy ryzyka w technice Risk Score - studium przypadku oceny ryzyka zawodowego - Piotr Pyłko, Stanisław Matysiak 149 6.2. Mapa ryzyka w kształtowaniu asymetrii informacji w organizacji - Stanisław Matysiak, Piotr Pyłko 161 6.3. Projektowanie organizacji inteligentnej z wykorzystaniem mapy ryzyka - Wioletta Wereda, Jacek Woźniak, Małgorzata Karwowska 177 6.4. Zastosowanie mapy ryzyka w podnoszeniu efektywności procesów - Bartosz Żebrowski, Jarosław Szymański, Wojciech Mesjasz 193 6.5. Kształtowanie systemu wynagrodzeń z wykorzystaniem mapy ryzyka - Ilona Kuszneruk, Klaudia Durajczyk 208 6.6. Wykorzystanie mapy ryzyka w procesach decyzyjnych na potrzeby zarządzania w sytuacji kryzysowej - studium przypadku trzęsienia ziemi - Paulina Gajda 223 6.7. Ocena ryzyka w zarządzaniu kryzysowym na przykładzie mapy ryzyka zagrożenia powodziowego - Sylwester Pniak 236 6.8. Identyfikacja obszarów innowacyjności organizacji z wykorzystaniem mapy ryzyka - Wioletta Wereda, Jacek Woźniak 245
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152633 N (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Obraz organizacji / Marta Wójcik, Andrzej Woźniakowski. W: Personel i Zarządzanie. 2009, nr 5, s.36-39. - Warszawa : INFOR, 2009
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 185-203.
Klimat organizacyjny pochodną kultury organizacyjnej Klimat organizacyjny - próba egzemplifikacji pojęcia Typy klimatu organizacyjnego Klimat organizacyjny a kultura organizacyjna - w gąszczu wzajemnych zależności Różnorodność elementów klimatu organizacyjnego i ich charakterystyka Elementy klimatu organizacyjnego na podstawie przeglądu literatury zagranicznej Elementy klimatu organizacyjnego na podstawie przeglądu literatury polskiej Identyfikacja i analiza relacji występujących między elementami klimatu organizacyjnego Klimat organizacyjny czynnikiem determinującym poziom efektywności organizacyjnej Efektywność organizacyjna - wieloznaczność kategorii badawczej Elementy klimatu organizacyjnego wpływające na poziom efektywności organizacyjnej. Reduktory siły oddziaływania proefektywnościowych składników klimatu organizacyjnego Klimat organizacyjny czynnikiem determinującym poziom motywacji ludzi do pracy Zrozumieć istotę motywacji pracowniczej Motywacja a budowa poczucia szczęścia Motywowanie w świecie VUCA Menedżer kluczową postacią w procesie kreacji motywującego klimatu organizacyjnego
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 119 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VII C 101
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 151638 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6411 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nazwy tł. pod tekstem na s. [190].
Bibliogr. s. 191-194. Indeks.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 13 (nowy)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 135058 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 135057 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Learns : stwórz efektywny system uczenia się w miejscu pracy / Marcin Żółtak. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : "MT Biznes", 2021. - 488 stron : ilustracje ; 23 cm.
Bibliografia na stronach 465-475.
Dlaczego szkolenia nie działają: co widać gołym okiem? Jak to jest z tymi szkoleniami - o czym jest ta książka? Zakres LEarNS Trzy bloki i czternaście rozdziałów merytorycznych Dla kogo? Jak książka jest skonstruowana? W jaki sposób czytać i dlaczego w ogóle warto? LEarNS - co to właściwie znaczy? Środowisko uczenia się w miejscu pracy 1. Dlaczego organizacje częściej szkolą, niż realnie uczą? 1.1.Wprowadzenie: czego dowiesz się z tego rozdziału 1.2.Szkolenie vs. uczenie się LEarNS. Stwórz efektywny system uczenia się w miejscu pracy 1.3.Organizacje jako systemy nawyków 1.4.Rutyny i „szalone rutyny" 1.5.System - wprowadzenie 1.6.System - środowisko pracy a uczenie się w organizacji 2.System uczenia się a system pracy - różnice 2.1.System uczenia się a system pracy - wprowadzenie 2.3.Systemy w systemie 2.4.Podsumowanie - to, co najważniejsze 3.Konstrukcja środowiska uczenia się w miejscu pracy 3.1.Wprowadzenie: czego dowiesz się z tego rozdziału 3.2.Składowe i działanie środowiska uczenia się w miejscu pracy 3.3.Podsumowanie - to, co najważniejsze 4.Uwarunkowania efektywnego uczenia się w miejscu pracy - tworzenie środowiska uczenia się w organizacji 4.1.Wprowadzenie: czego dowiesz się z tego rozdziału 4.2.Ambiwalencja po zakończeniu szkolenia - pomiędzy motywacją a praktyką działania 4.3.Dlaczego transteoretyczny model zmiany w LEarNS? 4.4.Teoria autodeterminacji (SDT) w procesie uczenia się 4.5.Podsumowanie - to, co najważniejsze 5.Zróżnicowanie złożoności oddziaływań edukacyjnych a środowisko uczenia się w organizacji 5.1.Złożoność oddziaływań (sytuacji) edukacyjnych - założenia 5.2.Złożoność działań (sytuacji) edukacyjnych 5.3.16SU - typologia złożoności sytuacji edukacyjnych 6.Wpływ kultury organizacyjnej na tworzenie się środowiska uczenia się w miejscu pracy 6.1.Czym jest kultura organizacyjna? 6.2.Kultura silna i słaba 6.3.Wpływ założeń kulturowych na strategiczne i edukacyjne działania organizacyjne 6.5.Typy kultur według modelu OCAI (organizationaJ culture assessment instrument) 6.6.Kulturowa zdolność do uczenia się organizacyjnego (organizationaJ learning capacity, OLC) - wpływ kultury organizacyjnej na kształtowanie umiejętności pracowników w czasie Metodyka LEarNS 7.Metodyka LEarNS - motywacja i technologia 7.1.Motywacja i technologia - składowe LEarNS 7.2.Składowe proceduralno-techniczne LEarNS - krótkie wprowadzenie 7.3.Firma C&Q - studium przypadku 8.Metodyka LEarNS - elementy składowe 8.1.Symptomat 8.2.Mikrospekt 8.3.UCN, M-UCN 8.4.Tablica Kokpitu 8.5.Reflektowanie 3R 9.Ludzie w LEarNS 9.1.Diament LEarNS - role 9.2.Diament LEarNS - zadania w procesie realizacji projektu edukacyjnego 9.3.Diament LEarNS - co, jeżeli nie działa? 10.PROMO - badanie gotowości środowiska uczenia się w miejscu pracy 10.1.Wprowadzenie: czego dowiesz się z tego rozdziału 10.2.Macierz PROMO - założenia 10.3.Macierz PROMO - powtarzalność badania Strategiczne i operacyjne wykorzystanie LEarNS 11.Strategiczne i operacyjne uczenie się w miejscu pracy 11.1.Wprowadzenie: czego dowiesz się z tego rozdziału 11.2.SPR i OPR - założenia wstępne 11.3.SPR i OPR- relacja 12.Kompetencje w LEarNS 12.2.Grupy kompetencji w LEarNS 12.3.Wpływ kompetencji na realizację LEarNS 13.Szkolenia LEarNS 14.1. Typy i charakterystyka szkoleń LEarNS
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 150539 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Makroświat coachingu (cz.1) / Marcin Żółtak. W: Personel i Zarządzanie. 2013, nr 12, s.74-77. - Warszawa : INFOR, 2013
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 239-266.
Zarządzanie informacją i wiedzą we współczesnych przedsiębiorstwach Wpływ zarządzania informacją i wiedzą na sprawność funkcjonowania przedsiębiorstwa Rola informacji w zarządzaniu przedsiębiorstwem Charakterystyka systemu informacyjnego zarządzania Zarządzanie wiedzą System zarządzanie informacją a system zarządzanie wiedzą w przedsiębiorstwie Zarządzania informacją i wiedzą w przedsiębiorstwie w kontekście zarządzanie zmianą kultury organizacyjnej Informacyjne czynniki przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa Bezpieczeństwo zasobów informacyjnych i wiedzy w przedsiębiorstwie Definicje, istota, rodzaje bezpieczeństwa Organizacja ochrony informacji i danych w przedsiębiorstwie Bezpieczeństwo w procesach informacyjnych Elementy bezpieczeństwa informacji Polityka bezpieczeństwa przedsiębiorstwa podstawą tworzenia systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji Zagrożenia i analiza ryzyka w przedsiębiorstwie Kultura organizacyjna i klimat organizacyjny jako elementy wpływające na wiedzę i jej bezpieczeństwo Poziomy kultury organizacyjnej – jej uwarunkowania, przejawy i składniki Wzajemne relacje pomiędzy kulturą organizacyjną a zarządzaniem wiedzą Kultura organizacyjna podporządkowana wiedzy Budowanie kultury zorientowanej na wiedzę Kultura organizacyjna przedsiębiorstw Kultura bezpieczeństwa Kultura bezpieczeństwa jako element bezpieczeństwa przedsiębiorstwa w świetle badań empirycznych Osadzenie badań empirycznych w dyscyplinie nauk o zarządzaniu Zasoby informacji i wiedzy w kontekście ich bezpieczeństwa w przedsiębiorstwach Charakterystyka wybranych relacji występujących w przedsiębiorstwach w kontekście bezpieczeństwa zasobów informacji i wiedzy Informacje i wiedza chronione w przedsiębiorstwie Zasoby informacyjne w przedsiębiorstwie i ich zagrożenia Zarządzanie kulturą bezpieczeństwa w procesie zapewnienia bezpieczeństwa przedsiębiorstwu Analiza procesów zarządzania informacją i wiedzą Bezpieczeństwo zasobów informacji i wiedzy w przedsiębiorstwie – stan przedwdrożeniowy Kluczowe czynniki wpływające na bezpieczeństwo zasobów informacji i wiedzy w przedsiębiorstwie Tworzenie systemu bezpieczeństwa w przedsiębiorstwach Monitorowanie elementów systemu bezpieczeństwa Kontrola stanu bezpieczeństwa poprzez bezpieczne usuwanie danych, kontrolę obwodową obiektu, obieg dokumentów Omówienie wyników badań – model bezpieczeństwa przedsiębiorstwa Koncepcja kultury bezpieczeństwa w zakresie informacji i wiedzy w przedsiębiorstwie
Sygnatura czytelni BWZ: XIII B 40
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6284 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak ludzi czy kompetencji W: Personel i Zarządzanie. 2009, nr 8, s.24-27. - Warszawa : INFOR, 2009
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
w opracowaniu: sygn. DS 3228, DS 3235 (2 egz.)
E-book
W koszyku
Norma Międzynarodowa ISO 45001:2018 [...] ma status Polskiej Normy.
Norma wprowadza ISO 45001:2018, IDT ; zastępuje PN-N-18001:2004 ; PN-N-18004:2001 ; PN-N-18011:2006 ; zatwierdzona 19 czerwca 2018 r.
Tytuł z ekranu tytułowego.
Bibliografia na stronie 40.
Dokument znajduje się w elektronicznych zbiorach biblioteki.
E-book
W koszyku
Norma Międzynarodowa ISO 45001:2018 [...] ma status Polskiej Normy.
Norma wprowadza ISO 45001:2018, IDT ; zastępuje PN-N-18001:2004 ; PN-N-18004:2001 ; PN-N-18011:2006 ; zatwierdzona 19 czerwca 2018 r .
Tytuł z ekranu tytułowego.
Bibliografia na stronie 49.
Dokument znajduje się w elektronicznych zbiorach biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności