Sklepy internetowe
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(65)
Forma i typ
Artykuły
(61)
Książki
(4)
Publikacje fachowe
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(3)
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(3)
Biblioteka WEiZ
(2)
Autor
Karwatka Tomasz
(3)
Berezowski Grzegorz
(2)
Lekszycka Agnieszka
(2)
Adamus Krzysztof
(1)
Ambroziewicz Adam
(1)
Arszewski Wojciech
(1)
Augustyn Adrian
(1)
Bachman Dorota
(1)
Baliński Sebastian
(1)
Bednarek Małgorzata
(1)
Bober Tomasz
(1)
Brzóz Elżbieta
(1)
Bucior Joanna
(1)
Bujalski Szymon
(1)
Chomiczewski Witold
(1)
Cynowski Marek
(1)
Cyran Jakub
(1)
Czaczkowski Łukasz
(1)
Czajkowska-Więcaszek Katarzyna
(1)
Czarnecki Tomasz
(1)
Dałek Mateusz
(1)
Dwulit Magdalena
(1)
Dyba Adam
(1)
Friedberg Piotr
(1)
Gaworski Marcin
(1)
Gieracz Marcin
(1)
Gierszyński Jakub
(1)
Gordon Mateusz
(1)
Gubiec Beata
(1)
Gumowski Bartosz
(1)
Gutkowski Tomasz
(1)
Hryniszyn Michał
(1)
Jagielski Piotr
(1)
Jeznach Katarzyna
(1)
Kacprzycka Agnieszka
(1)
Kasztelan Marta
(1)
Kinecki Jacek
(1)
Kolasa Andrzej
(1)
Kondracki Sebastian
(1)
Kornicki Sławomir
(1)
Kosman Joanna
(1)
Krawiec Piotr
(1)
Kulka Michał
(1)
Laszczak Mirosław
(1)
Lencka Iwona
(1)
Lipiec Paweł
(1)
Mazuruk Kamil
(1)
Michalik Paulina
(1)
Mikliszańska Marta
(1)
Modzelewska Weronika
(1)
Nowak Aleksandra
(1)
Nowak Jarosław
(1)
Nowicki Zbigniew
(1)
Nowicki Zbigniew (menedżer)
(1)
Oksanowicz Paweł (1970- )
(1)
Petrykowski Jakub
(1)
Piech Łukasz
(1)
Piwowarczyk Marcin
(1)
Pluta-Zaremba Aneta
(1)
Podziemek Kornelia
(1)
Ratajczak-Kluc Lidia
(1)
Ratajczak-Kluck Lidia
(1)
Rutkowski Marcin
(1)
Saliniewicz Wioleta
(1)
Samsel Jacek
(1)
Sass-Staniszewska Patrycja
(1)
Skorupska Justyna
(1)
Sowiar Kamila
(1)
Spychalska Anna
(1)
Sulich Robert
(1)
Szewczyk Paweł
(1)
Sztąberek Michał
(1)
Szymborska Marta (filolożka)
(1)
Szymula Łukasz
(1)
Thomson Mark
(1)
Tokarczyk Marcin
(1)
Tomaszewski Wojciech (menedżer)
(1)
Turaj Hubert
(1)
Urbaniak Piotr
(1)
Walewski Przemysław
(1)
Waligóra Tomasz
(1)
Wojciechowska Alicja
(1)
Wojciechowski Radosław
(1)
Wójcik Grzegorz (menedżer)
(1)
Zabuła Piotr
(1)
Zagórski Marek (1967- )
(1)
Zieliński Paweł
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(47)
2000 - 2009
(14)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(65)
Język
polski
(65)
Odbiorca
Menedżerowie
(1)
Programiści
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Budownictwo
(2413)
Zarządzanie
(2038)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1897)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Sklepy internetowe
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1177)
Wytrzymałość materiałów
(1158)
Ochrona środowiska
(1024)
Sport
(1013)
Turystyka
(953)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(874)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(809)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(792)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(761)
Technika
(744)
Konstrukcje budowlane
(727)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(724)
Prawo pracy
(712)
Piłka nożna
(710)
Unia Europejska
(699)
Transport
(673)
Elektroenergetyka
(668)
Marketing
(639)
Architektura
(637)
Innowacje
(621)
Naprężenia i odkształcenia
(615)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(591)
Programy komputerowe
(586)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(523)
Sterowanie
(520)
Materiałoznawstwo
(519)
Produkcja
(518)
Komputery
(517)
Symulacja
(516)
Inwestycje
(508)
Praca
(504)
Zarządzanie jakością
(497)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(496)
Analiza matematyczna
(495)
Dzieci
(495)
Energia elektryczna
(492)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(484)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Szkolnictwo wyższe
(470)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(468)
Przedsiębiorstwo
(468)
Psychologia
(467)
Modele matematyczne
(465)
Internet
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(433)
Rehabilitacja medyczna
(432)
Reklama
(431)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(383)
Banki
(379)
BHP
(377)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(2)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Case study (studium przypadku)
(1)
Opracowanie
(1)
Podręcznik
(1)
Poradnik
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(3)
Zarządzanie i marketing
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(61)
65 wyników Filtruj
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Czuły punkt e-commerce / Agnieszka Kacprzycka. W: Marketing w Praktyce. 2006, nr 12, s.8-11. - Warszawa : Marketing w Praktyce, 2006
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Książka
W koszyku
Python i AI dla e-commerce / Sebastian Kondracki. - Gliwice : Helion, © 2022. - 490, [6] stron : fotografie, ilustracje, mapy, wykresy ; 24 cm.
CZĘŚĆ I. PYTHON: KRÓTKI WSTĘP DO EFEKTYWNEGO PROGRAMOWANIA Rozdział 1. Narzędzia 1.1.Google Colab 1.2.Wirtualne środowiska Rozdział 2. Struktury danych 2.1.Napisy 2.2.Lista (list) 2.3.Krotka (tupie) 2.4.Zbiór zmienny (set) 2.5.Tablica asocjacyjna — słownik (diet) 2.6.Klasy i obiekty 2.7.Podsumowanie struktur danych Rozdział 3. Niezbędnik programisty 3.1.Wyrażenia regularne 3.2.Wizualizacja procesu 3.3.Lambda, wyrażenia listowe i generatory 3.4.Wyjątki 3.5.Odczyt i zapis plików Rozdział 4. NumPy i Pandas w akcji 4.1.NumPy 4.2.Pandas Rozdział 5. Bazy danych i repozytoria danych 5.1.Bazy relacyjne (SQL) 5.2.Technologia noSQL Podsumowanie części I CZĘŚĆ II. Al — PRZEGLĄD TECHNIK I ALGORYTMÓW Rozdział 6. Czym jest sztuczna inteligencja? Rozdział 7. Uczenie maszynowe 7.1.Nadzorowane uczenie maszynowe 7.2.Nienadzorowane uczenie maszynowe 7.3.Uczenie maszynowe ze wzmocnieniem 7.4.Głębokie uczenie Rozdział 8. Zastosowania maszynowego uczenia 8.1.„Tradycyjny" machinę learning 8.2.Przetwarzanie języka naturalnego (NLP) 8.3.Uczenie maszynowe w e-commerce Rozdział 9. Dane, dane, dane 9.1.Świat 9.2.Polska CZĘŚĆ III. PRZEPISY Rozdział 10. Web scraping 10.1.Zacznijmy od podstaw 10.2.Biblioteka Requests i Beautiful Soup 10.3.Scrapy 10.4.Przeglądarko-drivery i selenium Rozdział 11. Słów kilka o przetwarzaniu języka naturalnego Rozdział 12. Uczenie nadzorowane — klasyfikatory 12.1.Odczyt danych 12.2.Wstępny przegląd danych 12.3.Podział zbioru na dane treningowe i testowe 12.4.Wektoryzacja 12.5.Trening 12.6.Ocena modelu 12.7.Biuro obsługi klienta Masz wiadomość! Rozdział 13. Klasyfikacja w służbie niskiej rezygnacji 13.1.Przegląd danych 13.2.Problem luk informacyjnych w danych 13.3.Przegląd i wybór cech 13.4.Ostateczne przygotowanie się do preparacji danych do uczenia 13.5.Finał, czyli stwórzmy sobie potok 13.6.Ocena modelu 13.7.Poszukajmy lepszego rozwiązania Rozdział 14. Systemy rekomendacji, czyli jak zwiększyć koszyk 14.1.Content-based Filtering 14.2.Collaborative Filtering 14.3.Rekomendacje w praktyce Rozdział 15. Stuninguj swój sklep 15.1.RESTful JSON API (Python/Flask) 15.2.Instalacja projektu na zewnętrznym serwerze 15.3.Google Tag Manager 15.4.Serializacja modelu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152673 N (1 egz.)
Brak okładki
Brak okładki
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Reklama za rogiem / Piotr Krawiec. W: Marketing w Praktyce. 2015, nr 1, s. 18-19. - Warszawa, 2015
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Kobieta złapana w sieć / Mirosław Laszczak. W: Marketing w Praktyce. 2005, nr 7, s.66-67. - Warszawa : INFOR, 2005
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
E-handlowy elementarz / Paulina Michalik. W: Marketing w Praktyce. 2004, nr 7, s.25-28. - Warszawa : INFOR, 2004
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Książka
W koszyku
JAK BUDOWAĆ MARKĘ W INTERNECIE? JAK SIĘ PROMOWAĆ? Błędy w marketingu, przez które Twój biznes się nie rozwija Kim jest Twój klient - tworzymy persony i określamy grupy docelowe Grupa docelowa Co to jest persona i po co ją tworzymy? Jak stworzyć personę? Błędy w tworzeniu persony Mapa empatii, czyli czego potrzebują Twoi odbiorcy Jak wygląda mapa empatii? Jak wypełnić mapę empatii? 2. STRONA INTERNETOWA Jak się zabrać za tworzenie strony internetowej? Czego potrzebujesz do założenia strony internetowej? Jak wybrać domenę i hosting? Na co zwrócić uwagę, wybierając hosting? Customer Journey Map - jak wygląda podróż Twojego klienta? Czy warto stworzyć Customer Journey Map? 3. NEWSLETTER Czego potrzebujesz do stworzenia newslettera? Jak legalnie wysyłać newsletter? Maile automatyczne Lead magnet 4. MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE Instagram - dla kogo? Jakie formaty treści są na Instagramie? Jakie typy postów możesz tworzyć i dodawać? TikTok - nowy gracz na rynku Jak zacząć działać na TikToku? Jak tworzyć fily na TikToka? Facebook Jak budować pozycję eksperta na Facebooku? Pinterest Jak prowadzić konto na Pinterest? Plan i konsekwencja drogą do sukcesu O czym pisać? Skąd brać pomysły na treści? Redystrybucja treści 5. LEJEK MARKETINGOWY Jak przeprowadzić klienta od zdobycia uwagi po zakup? Jak mierzyć marketing? 6. REKLAMY PŁATNE Jak ustalić budżet reklamowy? Z jakiego systemu reklamowego korzystać? Facebook Ads (Meta) Konfiguacja menadżera reklam Konfiguacja pixela Cele reklamowe Standardowe grupy odbiorców Niestandardowe grupy odbiorców Budżet reklamowy Analiza wyników TikTok Ads Konto osobiste Konto Pro Struktura tworzenia reklam Dla kogo jest system reklamowy na TikToku? Czy TikTok Ads jest dla Ciebie? Cele w TikTok Ads TikTok Insight Audience Budżet reklamowy 7. JAK TWORZYĆ ATRAKCYJNE TREŚCI W INTERNECIE? Jak zadbać o warstwę wizualną swoich materiałów? Czym jeszcze warto się zainteresować? Technologia AR Google Moja Firma Wykorzystanie afiliacji
Sygnatura czytelni BWZ: XIII D 88
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 154845 N (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności