Społeczeństwo informacyjne
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(161)
Forma i typ
Książki
(128)
Artykuły
(32)
Publikacje naukowe
(32)
Publikacje fachowe
(5)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Dostępność
dostępne
(77)
tylko na miejscu
(61)
wypożyczone
(3)
nieokreślona
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(79)
Czytelnia Główna
(1)
Biblioteka Międzywydziałowa
(16)
Biblioteka WEiZ
(28)
Biblioteka WWFiF
(4)
Magazyn
(6)
Biblioteka WEAiI
(9)
Autor
Haber Lesław Henryk (1943- )
(5)
Goban-Klas Tomasz
(3)
Kalczyńska Maria (1958- )
(3)
Nguyen Ngoc Thanh
(3)
Sosińska-Kalata Barbara
(3)
Tadeusiewicz Ryszard (1947- )
(3)
Woicka Iwona
(3)
Affelt Waldemar J
(2)
Borcuch Artur (1977- )
(2)
Castells Manuel (1942- )
(2)
Czerwiński Adam (1954- )
(2)
Drucker Peter Ferdinand (1909-2005)
(2)
Grabiwoda Barbara
(2)
Hejduk Małgorzata
(2)
Hoang Kiem
(2)
Janowski Jacek
(2)
Juszczyk Stanisław
(2)
Jędrzejewska Milena J
(2)
Jędrzejowicz Piotr
(2)
Materska Katarzyna
(2)
Mazur Damian
(2)
Małecka Anna
(2)
Nowak Jerzy S
(2)
Oleksiewicz Izabela
(2)
Przastek-Samokowa Maria
(2)
Rajchel Anna (nauki filologiczne)
(2)
Skrzypek Elżbieta (ekonomia)
(2)
Stachowiak Beata
(2)
Adamczyk Justyna
(1)
Adamus Wiktor
(1)
Aleksandrowicz Tomasz Romuald
(1)
Antoszek Andrzej
(1)
Awdziej Marcin
(1)
Babis Henryk
(1)
Bakałarz Dariusz
(1)
Bakkers Silvia
(1)
Barski Tadeusz
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Bendyk Edwin (1965- )
(1)
Benker Yochai
(1)
Berbeka Jadwiga
(1)
Bełcik Anna
(1)
Bliźniuk Grzegorz
(1)
Boekema Frans (1949- )
(1)
Bolonek Ryszard
(1)
Brezovan Marius
(1)
Bădică Costin
(1)
Castells Manuel (1942- ). Wiek informacji
(1)
Celej Justyna
(1)
Cellary Wojciech
(1)
Cempel Czesław
(1)
Chmielarska Marzenna
(1)
Chmielecka Ewa
(1)
Chmura Radosław
(1)
Chudy Wojciech (1947-2007)
(1)
Chyrowicz Barbara (1960- )
(1)
Ciesielska Małgorzata
(1)
Cypryański Piotr
(1)
Czernecka Julita
(1)
Czuba Michał
(1)
Dacko-Pikiewicz Zdzisław
(1)
DeTienne Kristen Bell
(1)
Derfert-Wolf Lidia
(1)
Derkacz Jan
(1)
Drzewiecki Marcin
(1)
Dąbrowska Anna
(1)
Dąbrowski Adam
(1)
Engelhardt Juliusz
(1)
Fic Daniel
(1)
Francuz Piotr (1960- )
(1)
Frankowicz Marek
(1)
Frankowski Paweł
(1)
Friedman Thomas L. (1953- )
(1)
Furman Witold
(1)
Gadalińska Elżbieta
(1)
Gajewski Jerzy Marian (1950- )
(1)
Ganczar Małgorzata (1977- )
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Gawlik-Kobylińska Małgorzata
(1)
Gawrysiak Piotr (1974- )
(1)
Giedz Maria
(1)
Gliński Wiesław
(1)
Godlewska Małgorzata
(1)
Gogołek Włodzimierz
(1)
Gosiewski Jan
(1)
Gotwald-Feja Beata
(1)
Grabiński Tadeusz (1947- )
(1)
Gregor Bogdan (1943- )
(1)
Grosse Tomasz Grzegorz
(1)
Grubicka Joanna
(1)
Grzega Urszula
(1)
Gutkowski Roman
(1)
Górniewicz Józef Henryk (1956- )
(1)
Hales Colin
(1)
Himanen Pekka (1973- )
(1)
Hornowski Tomasz
(1)
Hulicki Zbigniew
(1)
Jankowiak-Kaczmarek Agnieszka
(1)
Janoś-Kresło Mirosława
(1)
Jańdziak Anna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(6)
2010 - 2019
(52)
2000 - 2009
(98)
1990 - 1999
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(35)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(157)
nieznany (de)
(3)
Kiribati
(1)
Język
polski
(157)
angielski
(4)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(3)
Pracownicy samorządowi
(1)
Prawnicy
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Urzędnicy
(1)
Temat
Budownictwo
(2413)
Zarządzanie
(2038)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Społeczeństwo informacyjne
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1177)
Wytrzymałość materiałów
(1158)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1013)
Turystyka
(953)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(874)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(809)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(792)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(761)
Technika
(743)
Konstrukcje budowlane
(727)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(724)
Prawo pracy
(712)
Piłka nożna
(710)
Unia Europejska
(699)
Transport
(673)
Elektroenergetyka
(668)
Marketing
(638)
Architektura
(637)
Innowacje
(621)
Naprężenia i odkształcenia
(615)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(590)
Programy komputerowe
(586)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(523)
Sterowanie
(520)
Materiałoznawstwo
(519)
Produkcja
(518)
Komputery
(517)
Symulacja
(516)
Inwestycje
(508)
Praca
(504)
Zarządzanie jakością
(497)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(496)
Analiza matematyczna
(495)
Dzieci
(494)
Energia elektryczna
(491)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(484)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(468)
Przedsiębiorstwo
(468)
Szkolnictwo wyższe
(468)
Psychologia
(467)
Modele matematyczne
(465)
Internet
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(433)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(430)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(383)
Banki
(379)
BHP
(377)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(20)
1901-2000
(3)
1989-2000
(3)
2001-0
(2)
1901-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(13)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Kraków (Polska ; miasto)
(1)
Niemcy
(1)
Toruń (Polska ; miasto)
(1)
Gatunek
Opracowanie
(11)
Materiały konferencyjne
(10)
Monografia
(7)
Praca zbiorowa
(6)
Materiały pomocnicze
(3)
Podręcznik
(2)
Raport z badań
(2)
Materiały pomocnicze dla szkół wyższych
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(15)
Socjologia i społeczeństwo
(12)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(11)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(7)
Media i komunikacja społeczna
(5)
Zarządzanie i marketing
(5)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(4)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(4)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Unia Europejska
(28)
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(4)
161 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 114361 L (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Na okł.: Publikacja z Konferencji Naukowej zrealizowanej w ramach projektu "Społeczeństwo obywatelskie w strategii rozwoju regionu".
Zawiera materiały z Konferencji Naukowej "Społeczeństwo edukacyjne w strategii rozwoju regionu", Chrzanów, 28 listopada 2007 r. - inf. na s. internet org.
Bibliogr. przy ref.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 126563 L (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
E-konsumenci jutra : pokolenie Z i technologie mobilne / Barbara Grabiwoda. - [Warszawa] : Wydawnictwo Nieoczywiste - GAB Media, copyright 2018. - 310 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Miejsce wydania według strony internetowej wydawcy.
Bibliografia na stronach [293]-310.
Dla pracowników naukowych i doktorantów zajmujących się badaniem zachowań konsumenckich oraz studentów uczelni ekonomicznych, właścicieli firm internetowych.
Pokolenie Z w dobie ekspansji nowych technologii informacyjnych Rozwój nowych technologii informacyjnych jako zjawisko ery postindustrialnej przełomu XX i XXI w. Pojęcie i znaczenie nowych technologii Nowe technologie informacyjne na tle globalizacji i wirtualizacji Młodzi użytkownicy wśród nowych technologii informacyjnych Kryteria wyodrębniania pokoleń Definicje pokolenia Z. _ odrębne generacje mlodych konsumentów . . . Generation. iGeneration Pokolenie Z w Polsce Demografia pokolenia Z w Polsce Różnice między pokoleniem Z w Polsce i Europie Zachodniej Oraz w USA.. Cechy behawioralne pokolenia Z w Polsce PokoleniaY iZ Digital Nątives ' E-konsumenci jutra Proces podejmowania decyzji zakupowych jako element zachowań konsumenckich. Pojęcie konsumpcji na tle przemian ery postindustrialnej Segmentacja konsumentów. Definicja zachowań konsumenckich. Rodzaje zachowań konsumenckich Modele zachowań konsumenckich. . Technologie mobilne i ich wplyw na proces podejmowania decyzji zakupowych wśród przedstawicieli pokoleniaZ . . Charakterystyka urządzeń mobilnych Smartfony . Tablety Akcesoria do noszenia _wearables' Aplikacje mobilne Specyfika rynku technologii mobilnych im-commerce Globalny rynek technologii mobilnych. Polski rynek technologii mobilnych M-commerce na rynku globalnym M-commerce na polskim rynku. Charakterystyka użytkowników technologii mobilnych Użytkownicy technologii mobilnych na rynku globalnym Użytkownicy technologii mobilnych na rynku polskim Przedstawiciele pokolenia Z w świecię technologii mobilnych na rynku globalnym i w Polsce Motywy i sposoby wykorzystania technologii mobilnych Definicja i elementy procesu podejmowania decyzji zakupowych. . Istota procesu podejmowania decyzji konsumenckich, ich rodzaje i uczestnicy Etapy procesu podejmowania decyzji zakupowych Proces podejmowania decyzji zakupowych na tle przemian Wynikających z wirtualizacji E-konsument Zachowania konsumentów w dobie ekspansji nowych technologii informacyjnych IKluczowe tendencje w zachowaniach młodych konsumentów 35. Specyficzne zachowania uzytkowników z wykorzystaniem technologii mobilnych Wykorzystanie wielu urządzeń - multiscreening. live streaming Wykorzystanie technologii mobilnych w procesie podejmowania Decyzji zakupowych Wykorzystywanie technologii mobilnych przez polskich reprezentantów pokolenia Z w procesie podejmowania decyzji zakupowych Charakterystyka społeczno-demograficzna respondentów Charakterystyka wykorzystania technologii mobilnych w zyciu codziennym Częstotliwość i okoliczności korzystania z urządzeń mobilnych Sposoby korzystania z technologii mobilnych. Metody wykorzystywania technologii mobilnych w procesie dokonywania decyzji zakupowych przęz reprezentantów pokolenia Z' odczuwanie potrzeby wynikające z korzystania z urządzeń mobilnych Sposoby pozyskiwania informacji o produktach za pośrednictwem technologii mobilnych . Metody oceny alternatywnych możliwości w procesie podejmowania decyzji zakupowych Udział technologii mobilnych w podejmowaniu decyzji o zakupie Wykorzystywanie technologii mobilnych w procesach pozakupowych wpływ wykorzystywania technologii mobilnych przez firmy na proces podejmowania decyzji zakupowych oczekiwania konsumentów względem obecności przedsiębiorstw w środowisku technologii mobilnych Reakcje konsumentów na sposoby działalności przedsiębiorstw W środowisku technologii mobilnych Zachowania przedstawicieli pokolenia Z w procesie podejmowania decyzji zakupowych będące rezultatem wykorzystaniaprzezfirmytechnologiimobilnych E-konsumenci jutra .Znaczenie technologii mobilnych w procesie podejmowania decyzji zakupowych wśród reprezentantów pokolenia Z w Polsce Rola technologii mobilnych wśród reprezentantów pokolenia Z na rynku polskim w procesie podejmowania decyzji zakupowych . Stosunek przedstawicieli pokolenia Z do wykorzystywania przez przedsiębiorstwa technologii mobilnych w kontaktach z konsumentami Wpływ dzialań przedsiębiorstw w środowisku technologii mobilnych na proces podejmowania decyzji zakupowych wśród przedstawicieli pokoleniaZ Segmentacja konsumentów z pokolenia Z podwzględem wykorzystania technologii mobilnych w procesie podejmowania decyzji zakupowych Kryteria i metoda segmentacii Charakterystyka segmentów ze względu na cechy demograficzne i społeczno-ekonomiczne Charakterystyka segmentów ze względu na cechy behawioralne Dzialania marketingowe skierowane do przedstawicieli pokolenia Z z wykorzystaniem technologii mobilnych Funkcje natywne urządzeń mobilnych w działaniach marketingowych Urządzenia mobilne jako narzędzia osobistego uzytku Możliwości urządzeń mobilnych wynikające z wykorzystania geolokalżacji Możliwości i ograniczenia wykorzystania urządzeń mobilnych wynikające z ich funkcji naiwnych. Mobilne dzialania reklamowe . Wyszukiwarki internetowe Dzialania reklamowe typu push Mobilna reklama graficzna Serwisy społecznościowe w mobilnej komunikacji marketingowej Charakterystyka mediów społecznościowych Komunikatory mobilne Relacjonowanie natywo -livestreaming Działania niestandardowe z wykorzystaniem technologii mobilnych
Sygnatura czytelni BWZ: XIII C 43
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5917 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
E-konsumenci jutra : pokolenie Z i technologie mobilne / Barbara Grabiwoda. - [Warszawa] : Wydawnictwo Nieoczywiste - GAB Media, copyright 2019. - 310 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Miejsce wydania według strony internetowej wydawcy.
Bibliografia na stronach [293]-310.
Dla pracowników naukowych i doktorantów zajmujących się badaniem zachowań konsumenckich oraz studentów uczelni ekonomicznych, właścicieli firm internetowych.
Pokolenie Z w dobie ekspansji nowych technologii informacyjnych Rozwój nowych technologii informacyjnych jako zjawisko ery postindustrialnej przełomu XX i XXI w. Pojęcie i znaczenie nowych technologii Nowe technologie informacyjne na tle globalizacji i wirtualizacji Młodzi użytkownicy wśród nowych technologii informacyjnych Kryteria wyodrębniania pokoleń Definicje pokolenia Z. _ odrębne generacje mlodych konsumentów . . . Generation. iGeneration Pokolenie Z w Polsce Demografia pokolenia Z w Polsce Różnice między pokoleniem Z w Polsce i Europie Zachodniej Oraz w USA.. Cechy behawioralne pokolenia Z w Polsce PokoleniaY iZ Digital Nątives ' E-konsumenci jutra Proces podejmowania decyzji zakupowych jako element zachowań konsumenckich. Pojęcie konsumpcji na tle przemian ery postindustrialnej Segmentacja konsumentów. Definicja zachowań konsumenckich. Rodzaje zachowań konsumenckich Modele zachowań konsumenckich. . Technologie mobilne i ich wplyw na proces podejmowania decyzji zakupowych wśród przedstawicieli pokoleniaZ . . Charakterystyka urządzeń mobilnych Smartfony . Tablety Akcesoria do noszenia _wearables' Aplikacje mobilne Specyfika rynku technologii mobilnych im-commerce Globalny rynek technologii mobilnych. Polski rynek technologii mobilnych M-commerce na rynku globalnym M-commerce na polskim rynku. Charakterystyka użytkowników technologii mobilnych Użytkownicy technologii mobilnych na rynku globalnym Użytkownicy technologii mobilnych na rynku polskim Przedstawiciele pokolenia Z w świecię technologii mobilnych na rynku globalnym i w Polsce Motywy i sposoby wykorzystania technologii mobilnych Definicja i elementy procesu podejmowania decyzji zakupowych. . Istota procesu podejmowania decyzji konsumenckich, ich rodzaje i uczestnicy Etapy procesu podejmowania decyzji zakupowych Proces podejmowania decyzji zakupowych na tle przemian Wynikających z wirtualizacji E-konsument Zachowania konsumentów w dobie ekspansji nowych technologii informacyjnych IKluczowe tendencje w zachowaniach młodych konsumentów 35. Specyficzne zachowania uzytkowników z wykorzystaniem technologii mobilnych Wykorzystanie wielu urządzeń - multiscreening. live streaming Wykorzystanie technologii mobilnych w procesie podejmowania Decyzji zakupowych Wykorzystywanie technologii mobilnych przez polskich reprezentantów pokolenia Z w procesie podejmowania decyzji zakupowych Charakterystyka społeczno-demograficzna respondentów Charakterystyka wykorzystania technologii mobilnych w zyciu codziennym Częstotliwość i okoliczności korzystania z urządzeń mobilnych Sposoby korzystania z technologii mobilnych. Metody wykorzystywania technologii mobilnych w procesie dokonywania decyzji zakupowych przęz reprezentantów pokolenia Z' odczuwanie potrzeby wynikające z korzystania z urządzeń mobilnych Sposoby pozyskiwania informacji o produktach za pośrednictwem technologii mobilnych . Metody oceny alternatywnych możliwości w procesie podejmowania decyzji zakupowych Udział technologii mobilnych w podejmowaniu decyzji o zakupie Wykorzystywanie technologii mobilnych w procesach pozakupowych wpływ wykorzystywania technologii mobilnych przez firmy na proces podejmowania decyzji zakupowych oczekiwania konsumentów względem obecności przedsiębiorstw w środowisku technologii mobilnych Reakcje konsumentów na sposoby działalności przedsiębiorstw W środowisku technologii mobilnych Zachowania przedstawicieli pokolenia Z w procesie podejmowania decyzji zakupowych będące rezultatem wykorzystaniaprzezfirmytechnologiimobilnych E-konsumenci jutra .Znaczenie technologii mobilnych w procesie podejmowania decyzji zakupowych wśród reprezentantów pokolenia Z w Polsce Rola technologii mobilnych wśród reprezentantów pokolenia Z na rynku polskim w procesie podejmowania decyzji zakupowych . Stosunek przedstawicieli pokolenia Z do wykorzystywania przez przedsiębiorstwa technologii mobilnych w kontaktach z konsumentami Wpływ dzialań przedsiębiorstw w środowisku technologii mobilnych na proces podejmowania decyzji zakupowych wśród przedstawicieli pokoleniaZ Segmentacja konsumentów z pokolenia Z podwzględem wykorzystania technologii mobilnych w procesie podejmowania decyzji zakupowych Kryteria i metoda segmentacii Charakterystyka segmentów ze względu na cechy demograficzne i społeczno-ekonomiczne Charakterystyka segmentów ze względu na cechy behawioralne Dzialania marketingowe skierowane do przedstawicieli pokolenia Z z wykorzystaniem technologii mobilnych Funkcje natywne urządzeń mobilnych w działaniach marketingowych Urządzenia mobilne jako narzędzia osobistego uzytku Możliwości urządzeń mobilnych wynikające z wykorzystania geolokalżacji Możliwości i ograniczenia wykorzystania urządzeń mobilnych wynikające z ich funkcji naiwnych. Mobilne dzialania reklamowe . Wyszukiwarki internetowe Dzialania reklamowe typu push Mobilna reklama graficzna Serwisy społecznościowe w mobilnej komunikacji marketingowej Charakterystyka mediów społecznościowych Komunikatory mobilne Relacjonowanie natywo -livestreaming Działania niestandardowe z wykorzystaniem technologii mobilnych
Sygnatura czytelni BWZ: XIII C 45
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6092 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Książka
W koszyku
Bibliografia i netografia na stronach [201]-212.
Teoretyczne ramy ponowoczesności. Inkongruencja aksjologiczna Kluczowi myśliciele i ich wkład w teorię ponowoczesności Zygmunt Bauman, twórca koncepcji płynnej nowoczesności Jean-François Lyotard, krytyk metanarracji Michel Foucault, architekt władzy i wiedzy Społeczeństwo i kultura jako definicyjny kontekst badań nad wpływem technologii na ponowoczesną jednostkę w przestrzeni cyfrowej Transformacja tożsamości podmiotu w przestrzeni cyfrowej: między rzeczywistością a wirtualnością Bezpieczeństwo cyfrowe podmiotu jako fundamentalny aspekt ponowoczesnej rzeczywistości Kompetencje społeczne w epoce ponowoczesnej Kompetencje społeczne: podejście wieloaspektowe Modele kompetencji społecznych Kompetencje społeczne pokolenia Alfa: adaptacja i rozwój w środowisku Przegląd wybranych kompetencji społecznych – kompetencje kluczowe w epoce ponowoczesnej Uzależnienia w erze cyfrowej: od klasycznych definicji do współczesnych wyzwań cyberuzależnień Uzależnienie i cyberuzależnienie: ewolucja pojęć w kontekście społecznych i technologicznych transformacji Rozwój pojęcia w kontekście postępu technologicznego: cyberuzależnienia Kluczowe cechy cyberuzależnień Typologia cyberuzależnień Symptomy cyberuzależnień Progi kwalifikujące do uznania użytkownika za uzależnionego Przyczyny: czynniki biologiczne, psychologiczne i społeczno-środowiskowe Skutki dla zdrowia fizycznego, psychicznego, konsekwencje społeczne możliwości zastosowania technologii w walce z zagrożeniami cyfrowymi Mobilny system do analizy i oceny poziomu zagrożenia zjawiskiem fonoholizmu Analiza struktury aplikacji FonoStop Konfiguracja aplikacji i pierwsze uruchomienie aplikacji FonoStop Monitorowanie i alerty pochodzące z telefonu dziecka System badania stopnia i kierunku uzależnienia od sieci Internet użytkownika urządzeń dostępowych (telefon/komputer) Analiza stron www na podstawie zapytań IP/DNS Badanie połączeń sieciowych aplikacji i rozpoznawania aplikacji Algorytm – identyfikacja sekwencji domen dla rozpoznawania aplikacji Określenie czasu aktywności użytkownika Kierunki uzależnień występujących w sieci Internet Warstwa prezentacji badań w systemie Protecti Szczegółowy raport z badań – badania z wykorzystaniem platformy oraz routerów Analiza reprezentatywnych danych z platformy badawczej Zagrożenie uzależnieniem od Internetu Gra komputerowa jako ucieczka od rzeczywistości: studium przypadku Uzależnienie od mediów społecznościowych: analiza indywidualna Wirtualny świat jako alternatywa dla codzienności
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
w opracowaniu: sygn. 155479 N (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
Nazwy aut. na s. [441]-442.
Bibliogr. przy rozdz.
Dla studentów wydziałów nauk społecznych i humanistycznych uniwersytetów oraz pozostałych uczelni państwowych i prywatnych, zwłaszcza na kierunkach studiów: psychologia, socjologia, pedagogika, kulturoznawstwo, dziennikarstwo i innych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 131625 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Magazyn
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 104921 LE (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 110018 L (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 110019 L (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 122709 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Dokument nadrzędny: Unia Europejska.
Kartoteka zagadnieniowa: Unia Europejska
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Dokument nadrzędny: Wspólnoty Europejskie.
Kartoteka zagadnieniowa: Unia Europejska
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 97870 L (1 egz.)
Magazyn
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 98005 LE (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 116-119.
1. Metodologia identyfikacji cywilizacji informacyjnej 1.1. Przesłanie 1.2. Przedmiot 1.3. Cel 1.4. Teza 1.5. Zakres 2. Symptomy cywilizacji informacyjnej 2.1. Megatrendy – globalne kierunki zmian 2.2. Katastrojka – globalna pierestrojka 2.3. Bezład – kreatywna destrukcja 2.4. Technopol – życie pod nadzorem techniki 2.5. Cyberpunk – człowiek ze sztucznym układem nerwowym 2.6. Komputopia – utopia komputerowa 2.7. Kornucopia – iluzja obfitości dóbr 2.8. Tittytainment – rozrywkowa wegetacja 2.9. Pornotopia – utopia wyzwolenia seksualnego 2.10. Skonsumowani – pochłonięci przez informację 2.11. Pandemonium – uwolnienie demonów 2.12. Teleściany – przymus oglądania 2.13. Humanoidokomputery – integracja człowieka i maszyny 2.14. Astroturfing – symulowanie opinii publicznej 2.15. Panoptykon – totalna obserwacja2.16. Netokracja – władza sieci 2.17. Symulakry – obiekty, których nie ma
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 149091 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Trendy cywilizacji informacyjnej : nowy technototalitarny porządek świata / Jacek Janowski. - Stan prawny na 1 stycznia 2019 r. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska, 2019. - 254 strony ; 21 cm.
Bibliografia na stronach 249-254.
Prezentacja technologiczno-informacyjnych procesów cywilizacyjnych 1.Informatyzacja - automatyzowanie przetwarzania informacji 2.Elektronizacja - zastosowanie elektroniki w sektorze informacji 3.Komputeryzacja - uniwersalizacja zastosowań komputera 4.Digitalizacja - ucyfrowienie zasobów informacyjnych 5.Algorytmizacja - sekwencjonowanie operacji informacyjnych 6.Automatyzacja - wprowadzanie działań samoczynnych 7.Robotyzacja - autonomizacja narzędzi 8.Agentyzacja - zadaniowanie urządzeń 9.Agenturalizacja - ukrywanie działania urządzeń 10.Telematyzacja - kontrolowana komunikacja 11.Nodalizacja - łączenie węzłów sieci 12.Internetyzacja - sieciowa integracja informacyjna 13.Mediatyzacja - pośredniczenie w przekazie faktów 14.Medializacja - medialna produkcja faktów 15.Wirtualizacja - przechodzenie do wirtualnej postaci bytu 16.Multimedializacja - zobiektywizowana halucynacja 17.Symulakryzacja - wytwarzanie znaków bez znaczeń 18.Semantyzacja - rozpoznawanie znaczeń 19.Cybernetyzacja - poddawanie informacyjnemu sterowaniu 20.Konwergencja - binarna redukcja aktywności Interpretacja technologiczno-informacyjnych procesów cywilizacyjnych 1.Wielka transformacja - zamach przeciwko cywilizacji 2.Twórcza destrukcja - metoda odcywilizowania 3.Zderzenie cywilizacji - programowany konflikt 4.Cyfrowe życie - wycofanie ze świata realnego 5.Społeczeństwo sieciowe - usterownienie społeczeństwa 6.Trzecia fala - powrót do przeszłości 7.Bunt mas - zsynchronizowana negacja rzeczywistości 8.Tyrania chwili - terapia informacyjnego przyspieszenia 9.Głód ducha - wydrążenie z wartości 10.Imperium strachu - sposób na zarządzanie światem 11.Pułapka globalizacji - niewidoczna wojna o wpływy 12.Płaski świat - globalne pole walki 13.Patologie informacyjne - zaburzenia ładu informacyjnego 14.Człowiek jednowymiarowy - technologiczna redukcja 15.Nieprzerwane przyłączenie - biochipy 16.Wielki Brat - globalny system kontroli 17.Wszystkowidzące oko - teleekrany 18.Globalna wioska - podłączenie każdego do każdego 19.Gra z rzeczywistością - pełna dowolność 20.Śmierć Zachodu - odrzucenie korzeni 21.Dyktatura relatywizmu - wydrążenie z wartości 22.Cybernetyczny socjalizm - cybersoc 23.Absolutna dominacja - panowanie w pełnym spektrum walki 24.Nowy wspaniały świat - planowanie dla kontroli
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII F 35
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 147727 (1 egz.)
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 147726 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Oblicza Mediów)
Na okł. i grzb. podtyt.: Edukacja i cyfryzacja.
Bibliogr., netogr. przy pracach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 134662 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Lecture Notes in Computer Science. Lecture Notes in Artificial Intelligence, ISSN 0302-9743 ; 6922)
Zawiera także spis treści cz. 2.
Bibliogr. przy ref. Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Z 8345 L (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności