Usługi
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(213)
Forma i typ
Książki
(135)
Artykuły
(76)
Publikacje naukowe
(17)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Publikacje fachowe
(4)
Czasopisma
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Dostępność
dostępne
(87)
tylko na miejscu
(86)
wypożyczone
(6)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(92)
Biblioteka WB
(1)
Biblioteka Międzywydziałowa
(29)
Biblioteka WEiZ
(45)
Biblioteka WWFiF
(11)
Autor
Rogoziński Kazimierz
(6)
Maruchin Wojciech
(5)
Babis Henryk
(3)
Flejterski Stanisław (1948- )
(3)
Kłosiński Kazimierz
(3)
Kłosiński Kazimierz Albin (1940- )
(3)
Mongiało Dariusz
(3)
Styś Aniela
(3)
Biesok Grzegorz (1976- )
(2)
Boguszewicz-Kreft Monika
(2)
Burnewicz Jan (1947- )
(2)
Chłodnicki Marcin
(2)
Czubała Anna (1943- )
(2)
Gołembska Elżbieta (1946- )
(2)
Handor Dariusz
(2)
Lockyer Keith G
(2)
Marczak Mirosław
(2)
Muhlemann Alan P
(2)
Nicholls Richard
(2)
Oakland John S
(2)
Olearnik Janusz
(2)
Pałka Marian
(2)
Pluta-Olearnik Mirosława
(2)
Rucińska Danuta (1946- )
(2)
Rudawska Iga
(2)
Skąpska Elżbieta
(2)
Sołtys Jarosław
(2)
Szymańska-Brałkowska Małgorzata
(2)
Tauber Roman Dawid (1945- )
(2)
Woicka Iwona
(2)
Wódkowski Arkadiusz
(2)
Łętowska Ewa
(2)
Ahmed Mohi
(1)
Alejziak Bożena
(1)
Antonowicz Alicja (ekonomia)
(1)
Babiarczyk Dariusz
(1)
Banaszkiewicz Stanisław
(1)
Banaszyk Piotr
(1)
Bangs David H. jr
(1)
Baranek Henryk
(1)
Barański Kazimierz
(1)
Bazydło-Egier Daria
(1)
Bentyn Zbigniew
(1)
Bernacki Marek (1965- )
(1)
Berłowski Paweł
(1)
Biczysko Władysław
(1)
Bielski Ireneusz
(1)
Biernacki Michał
(1)
Bojarowski Marcin
(1)
Bonikowska Małgorzata
(1)
Borkowski Stanisław
(1)
Branowski Mariusz
(1)
Brauer Jakub
(1)
Brendzel-Skowera Katarzyna
(1)
Bronakowski Henryk
(1)
Brzeszczyńska Stella
(1)
Brzozowski Krzysztof
(1)
Burchart-Korol Dorota
(1)
Błaszczuk Marzena
(1)
Błąkała Czesław
(1)
Chalimoniuk-Nowak Marta
(1)
Chmura Leszek
(1)
Chrąchol-Barczyk Urszula
(1)
Cichoń Seweryn
(1)
Ciesielska Dorota
(1)
Cieśla Izabela
(1)
Congram Carole A
(1)
Contemporary
(1)
Cyrek Magdalena
(1)
Czachórska Barbara
(1)
Damurski Łukasz
(1)
Daszkowska Marianna
(1)
Dembińska Izabela
(1)
Dietl Jerzy
(1)
Dmowski Zygmunt
(1)
Dobroszek Justyna
(1)
Dominiak Joanna
(1)
Dołęgowski Tomasz
(1)
Draniewicz Bartosz
(1)
Drozdowski Andrzej
(1)
Dudzik Sławomir
(1)
Dyczkowska Joanna
(1)
Dyjas Joanna
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Figiel Adam
(1)
Filonik Jerzy
(1)
Flecker Joerg
(1)
Franków-Czerwonko Bożena
(1)
Friedman Margaret L
(1)
Furman Joanna
(1)
Gajda Joanna (organizacja i zarządzanie)
(1)
Garbacik Eugeniusz
(1)
Garbacik Eugeniusz (1913-2011)
(1)
Gawrońska Joanna
(1)
Gilmore Audrey
(1)
Ginsbert-Gebert Adam
(1)
Ginsbert-Gebert Adam (1914-1994)
(1)
Goranczewski Bolesław
(1)
Goszczyński Tomasz (organizacja i zarządzanie)
(1)
Gołembski Marcin
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(13)
2010 - 2019
(56)
2000 - 2009
(94)
1990 - 1999
(20)
1980 - 1989
(20)
1970 - 1979
(9)
1960 - 1969
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(22)
Kraj wydania
Polska
(212)
nieznany (us)
(1)
Język
polski
(209)
angielski
(3)
Odbiorca
Menedżerowie
(3)
Szkoły wyższe
(3)
Pracownicy naukowi
(2)
Doktoranci
(1)
Księgowi
(1)
Temat
Budownictwo
(2412)
Zarządzanie
(2038)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Usługi
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1157)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1012)
Turystyka
(953)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(873)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(808)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(760)
Technika
(743)
Konstrukcje budowlane
(727)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Unia Europejska
(699)
Piłka nożna
(690)
Transport
(673)
Elektroenergetyka
(667)
Architektura
(637)
Marketing
(637)
Innowacje
(619)
Naprężenia i odkształcenia
(613)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(590)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(584)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(520)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Materiałoznawstwo
(517)
Produkcja
(517)
Symulacja
(515)
Inwestycje
(508)
Praca
(503)
Analiza matematyczna
(495)
Zarządzanie jakością
(495)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(495)
Dzieci
(489)
Energia elektryczna
(489)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(482)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(468)
Szkolnictwo wyższe
(468)
Przedsiębiorstwo
(467)
Psychologia
(467)
Modele matematyczne
(465)
Internet
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(429)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(382)
Banki
(378)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(17)
1901-2000
(5)
1989-2000
(2)
1901-
(1)
1918-1939
(1)
1939-1945
(1)
1945-1989
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(11)
Kalisz (Polska ; region)
(1)
Kopenhaga (Dania)
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Niemcy
(1)
Opole (woj. opolskie ; okręg)
(1)
Ostrów Wielkopolski (Polska ; region)
(1)
Praga (Czechy)
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Łódź (woj. łódzkie)
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(13)
Monografia
(11)
Podręcznik
(5)
Materiały pomocnicze dla szkół wyższych
(3)
Artykuł z czasopisma fachowego
(2)
Opracowanie
(2)
Podręczniki
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Raport z badań
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Dane statystyczne
(1)
Esej
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Mongrafia
(1)
Poradnik
(1)
Tablice i wzory
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(12)
Zarządzanie i marketing
(11)
Nauka i badania
(2)
Transport i logistyka
(2)
Architektura i budownictwo
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Unia Europejska
(45)
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(29)
Kultura Fizyczna
(1)
Transport, Spedycja, Logistyka
(1)
213 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 173-[175].
Wprowadzenie do projektowania usług Zrozumieć usługę Projektowanie doświadczenia usługowego klienta Usługa jako holistyczne doświadczenie Klient musi odnieść korzyść Interesariusze usługi Kontrola jakości usługi przez klienta Service design a projektowanie usług Relacja usługodawca - usługobiorca Warunki przeprowadzenia procesu w ramach service design Interdyscyplinarność zespołu projektowego Czas i zmienność w usługach/przesłanki do zmiany Usługa w kontekście czasu Oczekiwania Czas jako składowa usługi (składnik definiujący, krytyczny, podstawowy, determinujący) Zarządzanie procesami w czasie Proces badawczy Badania i audyt projektowy usługi Istota badań Cel badań Myślenie w modelu 3D Teoria przydatna w badaniach service design Obszary badań Etapy projektowania procesu badawczego w service design Lista poszukiwanych informacji (LPI) Mapa użyteczności informacji (MUI) Tabela pokrycia informacji (TPI) Podejście ilościowe i jakościowe do badań Metody i techniki badawcze Analiza „zza biurka” Jakościowy wywiad badawczy Zogniskowany wywiad grupowy Ankieta Studium przypadku Obserwacja Metoda cienia Service safari/team journey Moderowane testowanie prototypu funkcjonalnego - in- depth formative test Mapowanie doświadczeń klientów w procesie usługowym Mobilna etnografia - podejście do badań skoncentrowane na kliencie Odkrywanie autentycznych potrzeb i doświadczeń użytkowników - map a strukturalna usługi Instrumentarium Proces projektowy Innowacyjność i kreatywność Definicja i rodzaje innowacyjności oraz kreatywności Definicje kreatywności charakterystyczne dla różnych dziedzin nauki Design thinking Design thinking w kontekście zespołu Design thinking w kontekście przestrzeni Popularne w design thinking metody badań Wywiady swobodne i kontekstowe Obserwacja, nagrywanie i fotografowanie Wejście w rolę użytkownika Angażowanie interesariuszy (co-creation) Sytuacje analogiczne Próbnik/sonda kulturowa (cultural probes) Synteza Storytelling Tworzenie klastrów Macierz 2×2 Persona Ścieżka użytkownika, service blueprint oraz scenariusze Mapy i diagramy Formułowanie wyzwania projektowego Jobs-to-be-done POV (point of view) Wizualizacja How-might-we questions (HMW) Ideacja - techniki generowania nowych pomysłów Burza po cichu Przypadkowe słowo Przypadkowe zdjęcie, symbol lub przedmiot Co by zrobił? Sztuczne założenie Mapa myśli Lista cech Brainwriting Antyproblem Budowanie prototypów (prototyping) Design thinking w kontekście organizacji Mity związane z innowacjami Bariery powstawania innowacji - wnętrze organizacji Bariery adaptacji innowacji przez klientów Prawdy na tematy innowacyjnych pomysłów Zmiany w całej organizacji Organizacja ucząca się Motywowanie i wspieranie pracowników Waga humoru i zabawy Tworzenie innowacji usługowych techniką systematic inventive thinking Aksjomaty SIT Założenia metodyki SIT FFF = funkcja jest następstwem formy Narzędzia manipulacji Proces wdrożeniowy - Polskie realia Wybrane momenty prawdy procesów wdrożeniowych service design realizowanych w polskiej rzeczywistości Inaczej niż kiedyś, czyli szerszy i węższy kontekst Wybrane bariery wdrożeniowe service design w Polsce Strategia rozwoju Zarządzanie wiedzą Zarządzanie ludźmi Kapitał społeczny Jak wdrażać? Kilka praktycznych wskazówek dotyczących myślenia i działania service design w Polsce Śpiesz się powoli Szyjcie na miarę i odpowiednia strategia Budujcie kapitał społeczny Przeprowadźcie analizę barier Przeprowadźcie testowy warsztat edukacyjny, z którego wyciągniecie wnioski Koniecznie wyjdźcie do ludzi Zaplanujcie role w procesie wdrożeniowym (niezależnie od struktury) Service design jako narzędzie nowoczesnego rozwoju organizacji Warsztat pracy Narzędzia service design Mapa trendów (MT) - narzędzie do pracy zespołowej Mapa informacji (MIN) - narzędzie do pracy zespołowej Karta wywiadu (KW) - narzędzie do pracy indywidualnej i zespołowej Karta analizy wywiadów (KAW) - narzędzie do pracy zespołowej Ścieżka klienta (SK) - narzędzie do pracy zespołowej Mapa interesariuszy (MI) - narzędzie do pracy zespołowej Persona (PE) - narzędzie do pracy zespołowej Moodboard (MB) - narzędzie do pracy zespołowej Karta pomysłu (KP) - narzędzie do pracy indywidualnej i zespołowej Karta oceny pomysłu (KOP) - narzędzie do pracy indywidualnej i zespołowej Service blueprint (SB) - narzędzie do pracy zespołowej Mapa wartości (MW) - narzędzie do pracy zespołowej Model biznesowy (MB) - narzędzie do pracy zespołowej Prototypowanie usługi (PU) - narzędzie do pracy zespołowej Wybrane techniki prototypowania usługi Wybrane narzędzia wspierające prototypowanie usługi Test usługi (TU) - narzędzie do pracy zespołowej Kazusy - polskie firmy i instytucje Wybrane przykłady stosowania metodyki service design w polskich firmach i instytucjach Poprawa doświadczeń interesariuszy Sądu Rejonowego w Katowicach „Kopalnia zgody” - punkt mediacyjny w Sądzie Rejonowym Katowice-Zachód Lotnisko Ławica w Poznaniu Warsztaty kreatywne firmy Schattdecor Polska Budowanie zespołów metodą FRIS® w organizacji
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 343 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 145830 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 2421 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Jakość usług w organizacji / Seweryn Cichoń. W: Zarządzanie Jakością. 2012, nr 1, s.18-24. - Warszawa : Viperium Media, 2012
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 191-198. Netogr. s. 198-[200].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 124356 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. EZ 4 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 101569 L (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
U dołu s. red. nr 772.
Bibliogr. s. 218-233. Indeksy.
Sygnatura czytelni BWZ: IV E 84
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 133749 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 4635 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61353 L (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
([Seria Akademicka. Biznes i Finanse])
Na książce wyłącznie znak graficzny serii. Nazwa serii na s. internet. wydaw.
Bibliogr. s. [275]-278. Indeks.
Sygnatura czytelni BWZ: VI E 31
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 120424 (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. E 3076 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing usług / Anna Czubała [et al.]. - Wyd. 2 zm. - Warszawa : Oficyna a Wolters Kluwer business, 2012. - 339 s. : il. ; 24 cm.
([Seria Akademicka. Ekonomia])
Na książce wyłącznie znak graficzny serii. Nazwa serii na s. internet.
Bibliogr. [323]-330. Indeks.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 217 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VI E 43
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 132479 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 4466 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 247-260.
Ośrodki usługowe w obszarach zurbanizowanych Rola usług w gospodarce XXI wieku Mechanizm koncentracji i hierarchia ośrodków usługowych Problem suburbanizacji i decentralizacji Problem kurczenia się miast Lokalność usług Przekształcenia sektora usługowego w miastach polskich Determinanty rozwoju sektora usługowego Prywatyzacja i liberalizacja usług publicznych Geneza i definicja lokalnego centrum usługowego Pierwowzór LCU Definicja lokalnego centrum usługowego Lokalne centrum usługowe we współczesnym dyskursie urbanistycznym Nowe trendy w projektowaniu osiedli mieszkaniowych Pojęcie standardu wyposażenia w usługi W poszukiwaniu normatywu urbanistycznego LCU a zjawisko kurczenia się miast Społeczne funkcje LCU. Repertuar potrzeb realizowanych w osiedlu Usługi a jakość życia Rola osiedla mieszkaniowego w życiu społecznym. Komercjalizacja stylu życia Kwestia sąsiedztwa Zbiorowość obsługiwana przez LCU Silne społeczności lokalne Lokalność i nielokalność Wymiar biologiczny. Wymiar społeczny Wymiar geograficzno-konsumpcyjny LCU jako przestrzeń publiczna Czym jest przestrzeń publiczna? Społeczne znaczenie przestrzeni publicznych Rola zieleni Formy przestrzenne LCU Program funkcjonalny Żywotność (livability )osiedli mieszkaniowych Klasyfikacja usług Efektywność ekonomiczna usług Usługi w ekonomii i w gospodarce przestrzennej Efektywność usług rynkowych i nierynkowych Wspieranie działalności LCU ze środków publicznych LCU jako przedmiot polityki samorządowej. Interesariusze w LCU Zarządzanie ośrodkami usługowymi w miastach Dostępność usług Koncepcja dostępności Dostępność jako przedmiot badań naukowych Usługi a koncepcja spójności terytorialnej Definicja i dylematy interpretacyjne Terytorialne podejście do rozwoju Skalowalność spójności terytorialnej Konwersja i hybrydyzacja usług Kompresja czasoprzestrzenna, telepolis i e-topia Między koncentracją a rozproszeniem Czynniki rozwoju usług internetowych Usługi online i offline – podobieństwa i różnice Konwersja, hybrydyzacja i ich konsekwencje Luki w dotychczasowej wiedzy i teza badawcza Konceptualizacja problematyki LCU Specyfika badań nad osiedlami Strategia mixed-methods research Kryteria wyboru lokalizacji do badań Wybór gmin reprezentujących różne konteksty osadnicze Warszawa: ul. Mołdawska Wrocław: pl.Pereca Ostrów Wielkopolski: ul. Waryńskiego, Śmigielskiego i Paderewskiego Siechnice: Rynek Zabierzów: ul. Kolejowa i ulice sąsiednie Kopenhaga: Sydhavn Praga: Prosek Delimitacja przestrzeni LCU Inwentaryzacja urbanistyczna Ankiety z użytkownikami LCU (PAPI).Ankiety z usługodawcami (PAPI) Obserwacja(mapowanie behawioralne) Wywiady z interesariuszami LCU(IDI) Badania dostępności czasowej i przestrzennej Waloryzacja przestrzeni przez użytkowników Analiza treści dokumentów polityki samorządowej Agregacja danych Profil użytkownika i usługodawcy w LCU Profil użytkownika według mapowania behawioralnego Profil użytkownika według ankiet Profil usługodawcy Forma przestrzenna LCU Lokalizacja Typologia form przestrzennych LCU Wyposażenie przestrzeni publicznych Funkcje pełnione przez LCU. Aktywność użytkowników w przestrzeniach publicznych Bilans funkcji LCU w oglądzie użytkowników Funkcjonalność LCU w ocenie usługodawców Preferencje przestrzenne użytkowników i usługodawców Rola internetu Dostępność czasowa i przestrzenna LCU Wzorzec mobilności użytkownika LCU. Optymalny zasięg obsługi (catchment area) Czasowa i przestrzenna dostępność usług Relacje między rozmieszczeniem usług a lokalizacją przystanków komunikacji zbiorowej Planowanie przestrzenne w LCU Interesariusze Dokumenty planistyczne Model lokalnego centrum usługowego Globalne wyzwania, lokalne rozwiązania Główne założenia modelu LCU węzłowa lokalizacja dostępność piesza lokalność i tożsamość miejsca funkcje dedykowane konkretnej społeczności: adekwatna struktura przestrzenna Strategia działania, czyli jak stworzyć LCU i jak nim zarządzać LCU warunkiem tworzenia silnej społeczności lokalnej LCU w służbie spójności terytorialnej
WE1120n
Sygnatura czytelni BWB: VII A 204
Sygnatura czytelni BMW: II G 104 (nowy)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. M 15028 (1 egz.)
Biblioteka WB
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. B 5378 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 151403 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ekonomika i organizacja usług / Marianna Daszkowska. - Wyd. 3 zm. - Warszawa : Państwowe Wydawnictwo Naukowe, 1982. - 190, [1] s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 164.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64794 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52378 L (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 57638 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(70-lecie Katedry Rachunkowości Uniwersytetu Łódzkiego)
Miejsce wydania według strony internetowej wydawcy.
Bibliografia na stronach [139]-156. Indeks.
Kierunki rozwoju i wdrożenia rachunkowości zarządczej 1.1. Wielowątkowe ujęcie powstania i ewolucji rachunkowości zarządczej 1.2. Wybrane koncepcje i funkcje rachunkowości zarządczej 1.2.1. Koncepcja rachunkowości zarządczej zorientowana na wynik finansowy i wartość 1.2.2. Koncepcja rachunkowości zarządczej ukierunkowana na proces zarządzania 1.2.3. Koordynacja jako główna funkcja rachunkowości zarządczej 1.3. Podejście dyskursywne do rachunkowości zarządczej 1.4. Obszary wdrażania rachunkowość zarządczej 1.5. Rachunkowość zarządcza w działalności usługowej Rachunkowość zarządcza w działalności marketingowej 2.1. Charakterystyka działalności marketingowej 2.2. Specyfika rachunkowości zarządczej w działalności marketingowej 2.3. Przegląd instrumentarium w rachunkowości zarządczej dla marketingu 2.3.1. Analiza satysfakcji klientów 2.3.2. Analiza słabych i mocnych stron oraz szans i zagrożeń 2.3.3. Analiza siły marki i wartości marki 2.3.4. Rachunki kosztów i wyników dla działalności marketingowej oraz raportowanie 2.3.5. Systemy wskaźników w działalności marketingowej 2.4. Zbilansowana karta wyników dla marketingu Rachunkowość zarządcza w działalności turystycznej 3.1. Charakterystyka działalności turystycznej 3.2. Specyfika rachunkowości zarządczej usług turystycznych 3.3. Target costing w usługach turystycznych 3.4. Life cycle costing w usługach turystycznych Rachunkowość zarządcza w działalności leczniczej 4.1. Specyfika działalności podmiotów leczniczych 4.2. Istota i rola rachunkowości zarządczej w działalności leczniczej 4.3. Instrumentarium rachunkowości zarządczej w działalności leczniczej 4.3.1. Rachunek kosztów zmiennych i analiza progu rentowności 4.3.2. Budżetowanie 4.3.3. Benchmarking
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 146450 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie i Opracowania / Szkoła Główna Handlowa, ISSN 0867-7727 ; nr 505)
Bibliogr.s. [188] - 197
Sygnatura czytelni BWZ: IV A 14
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 980 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 127825, 127826, 127827 (3 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61753 L (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności