156291
Brak okładki
Książka
W koszyku
Dynamika rozwoju Internetu i Web 2.0 jako determinanty zmian zachowań e-konsumentów Ewolucja zachowań konsumentów w e-konsumentów Dynamika dostępu do Internetu oraz działania informacyjno-komunikacyjne internautów E-konsument w przestrzeni Internetu - profil oraz zakres podejmowanych decyzji zakupowych Web 2.0 jako obszar interakcji e-konsumentów Wirtualne społeczności e-konsumentów Media społecznościowe jako przestrzeń nowego sposobu wymiany informacji i interakcji e-konsumentów Media społecznościowe jako obszary informacyjno-komunikacyjne i ich typologia Portale społecznościowe jako obszary aktywności informacyjnej e-konsumentów Blogi, fora opiniotwórcze i wirtualne światy jako przestrzenie opiniotwórcze Chatboty jako innowacja w zakresie komunikacji z e-konsumentem w mediach społecznościowych Chatboty, czyli wirtualni doradcy e-konsumentów Rzeczywistość rozszerzona jako narzędzie komunikacji wizualnej z e-konsumentem Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów - w świetle wyników badań ilościowych i jakościowych Struktura asortymentowa koszyka zakupów e-konsumentów i miejsce dokonywania zakupu Aktywność zakupowa e-konsumentów - porównanie generacji X i Y Hybrydyzacja informacji w procesie podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów Miejsca zakupu produktu a źródła informacji Miejsca zakupu produktu a źródła informacji - porównanie generacji X i Y Identyfikacja czynników wpływających na decyzje zakupowe e-konsumentów Zachowania e-konsumentów w procesie zakupu - ujęcie ogólne Zachowania konsumentów dokonujących zakupu w sposób tradycyjny i internetowy - porównanie generacji Media społecznościowe i ich wpływ na proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów E-konsumenci jako użytkownicy mediów społecznościowych Aktywność użytkowników Internetu - aspekt komunikacyjno-informacyjny Media społecznościowe jako obszar pozyskiwania informacji zakupowej przez e-konsumentów Rola mediów społecznościowych w pozyskiwaniu informacji przez e-konsumenta Rola mediów społecznościowych w pozyskiwaniu informacji przez e-konsumenta - porównanie generacji X i Y Wpływ portalu społecznościowego Facebook na proces zakupu Wpływ portalu Facebook na proces zakupu Portal społecznościowy Facebook a proces zakupu - generacja X i Y Proces zakupu w Internecie - ujęcie modelowe Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumenta pod wpływem mediów społecznościowych - model Proces zakupu produktów w Internecie a media społecznościowe - model porównawczy generacji X i Y
Sygnatura czytelni BMW: XIII D 79 @
Status dostępności:
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 153381 N (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia, netografia na stronach 177-184.
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Dla środowiska akademickiego i praktyków gospodarczych.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności