Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(224)
IBUK Libra
(2)
Forma i typ
Artykuły
(138)
Książki
(85)
Publikacje fachowe
(10)
Publikacje naukowe
(7)
Poradniki i przewodniki
(6)
Publikacje dydaktyczne
(5)
E-booki
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(2)
Czasopisma
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(67)
dostępne
(36)
wypożyczone
(6)
nieokreślona
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(40)
Biblioteka Międzywydziałowa
(30)
Biblioteka WEiZ
(32)
Biblioteka WWFiF
(1)
Magazyn
(3)
Biblioteka WEAiI
(5)
Autor
Skorupska Justyna
(6)
Dutko Maciej
(4)
Karwatka Tomasz
(4)
Kotarbiński Jacek
(4)
Kołata Damian
(3)
Lipiec Paweł
(3)
Rutkowski Marcin
(3)
Adamczyk Justyna
(2)
Bednarek Małgorzata
(2)
Bekas Robert
(2)
Burcon Tomasz
(2)
Burzyński Andrzej
(2)
Burzyński Krzysztof (przedsiębiorca)
(2)
Cebulski Kamil
(2)
Cengiel Paweł
(2)
Chimkowska Angelika
(2)
Chłodnicki Mateusz
(2)
Cichocki Marcin
(2)
Cioczek Konrad
(2)
Cisek Marcin
(2)
Czaplicka Monika
(2)
Czarnecki Tomasz
(2)
Dejnaka Agnieszka
(2)
Dywański Piotr
(2)
Fornalski Paweł
(2)
Froń Karol
(2)
Gaca Daria
(2)
Gamoń Adrian
(2)
Golec Marek
(2)
Gordon Mateusz
(2)
Gorzycki Adrian
(2)
Gregor Bogdan (1943- )
(2)
Grzywnowicz Mateusz
(2)
Jasiński Jakub (organizacja i zarządzanie)
(2)
Jeznach Katarzyna
(2)
Kamiennik Łukasz
(2)
Kiełcz Piotr
(2)
Kobryń Maria
(2)
Kolanek Bartosz
(2)
Kornicki Sławomir
(2)
Korycki Paweł
(2)
Kosel Michał
(2)
Krakowski Zbigniew
(2)
Kruk Kamila
(2)
Krynicka-Pieleszek Iga
(2)
Krzyworączka Paweł
(2)
Lach Michał
(2)
Langa Bartosz
(2)
Lech Mikołaj
(2)
Lewiński Maciej
(2)
Lidzbarski Michał
(2)
Maciejewski Tomasz
(2)
Maciorowski Artur
(2)
Marczewski Łukasz
(2)
Małachowski Andrzej (ekonomia)
(2)
Namieciński Rafał (1973- )
(2)
Niedźwiedź Marek
(2)
Nowicki Zbigniew
(2)
Okulski Robert Adam
(2)
Oracz Piotr
(2)
Osman Marcin
(2)
Ozga Przemysław
(2)
Palak Tomasz
(2)
Pieleszek Marcin
(2)
Pioch Adam
(2)
Piwowarczyk Marcin
(2)
Pogorzelski Dariusz
(2)
Przetacznik Ilona
(2)
Puzyrkiewicz Dariusz
(2)
Rdzeń Krzysztof
(2)
Sadowski Michał (1982- )
(2)
Sadłowski Rafał
(2)
Sala Paweł
(2)
Sobczak Jakub
(2)
Solga Robert
(2)
Spławski Michał
(2)
Stawarz-García Barbara (ekonomia)
(2)
Stępa Maciej
(2)
Szajdziński Jakub
(2)
Szewczyk Paweł
(2)
Szpringer Włodzimierz
(2)
Tomczyk Tomek
(2)
Trader21
(2)
Trzupek Justyna
(2)
Trąbski Rafał
(2)
Tubielewicz Andrzej
(2)
Turaj Hubert
(2)
Tybon Tomasz
(2)
Wieczorek Tadeusz
(2)
Winkiel Mikołaj
(2)
Wiszowaty Damian
(2)
Wisłocka Izabela
(2)
Wsół Marcin
(2)
Łuczyńska Dagmara
(2)
Łukiańczyk Marcin
(2)
Adamczyk Arnold
(1)
Ammous Saifedean (1980- )
(1)
Babis Henryk
(1)
Bachman Dorota
(1)
Baliński Sebastian
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(23)
2010 - 2019
(132)
2000 - 2009
(68)
1990 - 1999
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(39)
Kraj wydania
Polska
(226)
Język
polski
(226)
Odbiorca
Przedsiębiorcy
(7)
Szkoły wyższe
(4)
Menedżerowie
(3)
Ekonomiści
(1)
Specjaliści ds. rozwoju stron internetowych, Internetu i Intranetu
(1)
Temat
Handel elektroniczny
(218)
E-commerce
(107)
Sklepy internetowe
(46)
Sprzedaż online
(34)
Zakupy przez internet
(21)
Proces zakupowy
(19)
Internet
(16)
Marketing elektroniczny
(16)
Konwersja sprzedaży
(15)
Marketing internetowy
(14)
Strategia sprzedaży
(12)
Zachowania konsumenckie
(11)
Społeczeństwo informacyjne
(9)
Decyzje zakupowe
(8)
Reklama internetowa
(8)
Efekt ROPO
(7)
Gospodarka elektroniczna
(7)
Komunikacja marketingowa
(7)
Obsługa klienta
(7)
Projektowanie stron www
(7)
Przedsiębiorstwa internetowe
(7)
Technologie mobilne
(7)
Aplikacje mobilne
(6)
Badanie efektu ROPO
(6)
Badania marketingowe
(5)
Logistyka gospodarcza
(5)
Marketing mobilny
(5)
Media społecznościowe
(5)
Przedsiębiorstwa
(5)
Strony WWW
(5)
Zarządzanie wiedzą
(5)
Banki internetowe
(4)
Digital marketing
(4)
Electronic Commerce
(4)
Handel detaliczny
(4)
Informatyka
(4)
Mailing
(4)
Marketing
(4)
Marketing cyfrowy
(4)
Outsourcing
(4)
Platformy e-sprzedaży
(4)
Prezentacja produktu
(4)
Promocja sprzedaży
(4)
Serwisy społecznościowe
(4)
Techniki sprzedaży
(4)
Wyszukiwarki internetowe
(4)
Zakupy online
(4)
Zarządzanie
(4)
E-konsumenci
(3)
Konsumenci (ekonomia)
(3)
Lojalność klientów
(3)
Personalizacja
(3)
Platformy RTB
(3)
Prezentacja w internecie
(3)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(3)
Rekomendacje w marketingu
(3)
Remarketing
(3)
Sprzedaż wielokanałowa
(3)
Systemy informatyczne
(3)
Targetowanie reklamy
(3)
Technologie cyfrowe
(3)
Telepraca
(3)
Wiedza o kliencie
(3)
Zarządzanie strategiczne
(3)
Zwyczaje zakupowe
(3)
Łańcuch dostaw
(3)
Administracja elektroniczna
(2)
Algorytmy genetyczne
(2)
Analiza sprzedaży
(2)
Aplikacje dedykowane
(2)
B2B
(2)
Badania funkcjonalności sklepów
(2)
Badania rynkowe
(2)
Badania rynku
(2)
Badanie użytkowników internetu
(2)
Banki
(2)
Branża modowa
(2)
Branża spożywcza
(2)
Budowanie lojalności internautów
(2)
Błędy marketingowe
(2)
Ciepło
(2)
Controlling sprzedaży
(2)
E-biznes
(2)
E-sklepy
(2)
Efektywna sprzedaż
(2)
Ekonomia
(2)
Elektroniczna Wymiana Danych
(2)
Facebook
(2)
Finanse publiczne
(2)
Gaz ziemny
(2)
Gazownictwo
(2)
Geolokalizacja
(2)
Globalizacja
(2)
Gospodarka oparta na wiedzy
(2)
Internet rzeczy
(2)
Konsumenci
(2)
Konsumenci seniorzy
(2)
Kraje UE
(2)
Logika rozmyta
(2)
Lojalność klienta
(2)
Temat: czas
2001-
(14)
1901-
(1)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(7)
Białoruś
(1)
Europa
(1)
Hiszpania
(1)
Portugalia
(1)
Ukraina
(1)
Włochy
(1)
Gatunek
Artykuł z czasopisma fachowego
(17)
Opracowanie
(8)
Poradnik
(8)
Poradniki
(7)
Podręcznik
(5)
Podręczniki akademickie
(5)
Materiały konferencyjne
(3)
Dokumenty elektroniczne
(2)
Materiały pomocnicze
(2)
Podręczniki
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Artykuł z czasopisma naukowego
(1)
Case study (studium przypadku)
(1)
Monografia
(1)
Raport z badań
(1)
Reportaż
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(26)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(15)
Informatyka i technologie informacyjne
(6)
Media i komunikacja społeczna
(3)
Transport i logistyka
(3)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(127)
Unia Europejska
(9)
Transport, Spedycja, Logistyka
(2)
226 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Onepress)
U góry s. tyt. i okł.: Wykorzystaj Internet jako narzędzie promocji firmy.
U góry okł.: Poznaj formy reklamy w wyszukiwarkach. Określ cele działań marketingowych. Wykorzystaj najlepsze metody. Oceń efektywność kampani.
Bibliogr. przy częściach. Indeks.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 463 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 117432 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 101075 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 82 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: XIII C 33
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 143524 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5559 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ewolucja ścieżki zakupowej klienta w erze cyfrowej Data is the new oil 10 ZASAD RETAIL 4.0 1. Bądź niewidzialny 2. Bądź płynny 3. Bądź destynacją 4. Bądź lojalny 5. Bądź osobisty 6. Bądź kuratorem 7. Bądź ludzki 8. Bądź bezgraniczny 9. Bądź wykładniczy 10. Bądź odważny PUNKT WIDZENIA RYNKU Amazon – Mariangela Marseglia Autogrill – Gianmario Tondato Boggi – Paolo Selva Bridgestone – Stefano Parisi Brooks Brothers – Luca Gastaldi Brunello Cucinelli – Francesco Bottigliero Campari Group – Bob Kunze-Concewitz Carrefour – Grégoire Kaufman Coccinelle – Andrea Baldo Disneyland Paris – Juliette Bron Eataly – Oscar Farinetti Henkel – Rahmyn Kress HSBC – Charlie Nunn KIKO Milano – Cristina Scocchia La Martina – Enrico Roselli Levi Strauss & Co. – Lucia Marcuzzo Marks & Spencer – Simon Friberg Andersen Moleskine – Arrigo Berni Mondadori Retail – Pierluigi Bernasconi Natuzzi – Nazzario Pozzi Safilo Group – Angelo Trocchia SEA Aeroporti di Milano – Pietro Modiano Shiseido Group – Alberto Noè
Sygnatura czytelni BWZ: XIII D 4
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152064 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6460 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
My, e-kosmopolici / Alina Prawdzik. W: Marketing w Praktyce. 2008, nr 9, s.84-87. - Warszawa : Marketing w Praktyce, 2008
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 113727 N (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Elektroniczny handel bez marż i ceł / Roger Baty. W: Manager. 2000, nr 6, s.9-10. - Warszawa, 2000
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 3356 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(O'Reilly)
Na okł.: Zagrożenia, technologie i strategie.
Bibliogr. s. 421-440. Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 106866 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(OnePress Exclusive)
U dołu okł.: Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach.
Projekt badawczy Narodowego Centrum Nauki nr 2011/01/B/HS4/01097 pt. "E-konsument w Europie - komparatywna analiza zachowań" (2011-2013).
Bibliogr. s. [165]-168. Netogr. s. 168.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 604 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: IV C 39
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 136813 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 4981 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
E-handel w Unii Europejskiej / Adam Kamiński. W: Prawo Unii Europejskiej. 2004, nr 3, s.38-40. - Warszawa, 2004
Dokument nadrzędny: Prawo Unii Europejskiej.
Kartoteka zagadnieniowa: Unia Europejska
Brak okładki
Książka
W koszyku
Sygnatura czytelni BWZ: XIII C 3
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII Ź 40
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 778 (1 egz.)
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 103035 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
Bibliogr. s. [119]-127.
Sygnatura czytelni BMW: VI C 12 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 122686 N (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Dokument nadrzędny: Monitor Unii Europejskiej.
Kartoteka zagadnieniowa: Unia Europejska
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Podatki a handel w internecie / Monika Śliwińska. W: Prawo Przedsiębiorcy. 2007, nr 15, s.71-75. - Warszawa : INFOR, 2007
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [199]-205. Standardy, dokumenty RFC s. 205-206. Netogr. s 206.
Sygnatura czytelni BMW: VI C 20 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 122980 N (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Handel elektroniczny w UE / Magdalena Woroniecka. W: Prawo Przedsiębiorcy. 2002, nr 14, s.31-33. - Warszawa, 2002
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Książka
W koszyku
Bibliogr. netogr. przy rozdz.
Dla studentów I i II stopnia oraz studentów studiów podyplomowych uczestniczących w kursach lub modułach specjalistycznych z zakresu biznesu cyfrowego, systemów IT w e-handlu oraz marketingu cyfrowego.
Sygnatura czytelni BMW: VI C 86 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 142177 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Tyt. oryg.: Search Engine Advertising: Buying Your Way to the Top to Increase Sales.
Na s. tyt. i okł.: Wydanie 2 - wynika z dosłownego przekładu oryginału z zachowaniem szaty graficznej i jej oznaczeń.
U dołu s. tyt. i okł.: Poznaj sekrety reklamy w wyszukiwarkach i zwiększaj swoje zyski. Jak przekształcić nieciekawy tekst w genialną reklamę? Jak zapewnić sobie czołowe pozycje w popularnych wyszukiwarkach? Jak oceniać swoja pozycję i poprawić wyniki?
Indeks.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 131 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 125755 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 107157 (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 1253 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności