Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(224)
IBUK Libra
(2)
Forma i typ
Artykuły
(138)
Książki
(85)
Publikacje fachowe
(10)
Publikacje naukowe
(7)
Poradniki i przewodniki
(6)
Publikacje dydaktyczne
(5)
E-booki
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(2)
Czasopisma
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(67)
dostępne
(36)
wypożyczone
(6)
nieokreślona
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(40)
Biblioteka Międzywydziałowa
(30)
Biblioteka WEiZ
(32)
Biblioteka WWFiF
(1)
Magazyn
(3)
Biblioteka WEAiI
(5)
Autor
Skorupska Justyna
(6)
Dutko Maciej
(4)
Karwatka Tomasz
(4)
Kotarbiński Jacek
(4)
Kołata Damian
(3)
Lipiec Paweł
(3)
Rutkowski Marcin
(3)
Adamczyk Justyna
(2)
Bednarek Małgorzata
(2)
Bekas Robert
(2)
Burcon Tomasz
(2)
Burzyński Andrzej
(2)
Burzyński Krzysztof (przedsiębiorca)
(2)
Cebulski Kamil
(2)
Cengiel Paweł
(2)
Chimkowska Angelika
(2)
Chłodnicki Mateusz
(2)
Cichocki Marcin
(2)
Cioczek Konrad
(2)
Cisek Marcin
(2)
Czaplicka Monika
(2)
Czarnecki Tomasz
(2)
Dejnaka Agnieszka
(2)
Dywański Piotr
(2)
Fornalski Paweł
(2)
Froń Karol
(2)
Gaca Daria
(2)
Gamoń Adrian
(2)
Golec Marek
(2)
Gordon Mateusz
(2)
Gorzycki Adrian
(2)
Gregor Bogdan (1943- )
(2)
Grzywnowicz Mateusz
(2)
Jasiński Jakub (organizacja i zarządzanie)
(2)
Jeznach Katarzyna
(2)
Kamiennik Łukasz
(2)
Kiełcz Piotr
(2)
Kobryń Maria
(2)
Kolanek Bartosz
(2)
Kornicki Sławomir
(2)
Korycki Paweł
(2)
Kosel Michał
(2)
Krakowski Zbigniew
(2)
Kruk Kamila
(2)
Krynicka-Pieleszek Iga
(2)
Krzyworączka Paweł
(2)
Lach Michał
(2)
Langa Bartosz
(2)
Lech Mikołaj
(2)
Lewiński Maciej
(2)
Lidzbarski Michał
(2)
Maciejewski Tomasz
(2)
Maciorowski Artur
(2)
Marczewski Łukasz
(2)
Małachowski Andrzej (ekonomia)
(2)
Namieciński Rafał (1973- )
(2)
Niedźwiedź Marek
(2)
Nowicki Zbigniew
(2)
Okulski Robert Adam
(2)
Oracz Piotr
(2)
Osman Marcin
(2)
Ozga Przemysław
(2)
Palak Tomasz
(2)
Pieleszek Marcin
(2)
Pioch Adam
(2)
Piwowarczyk Marcin
(2)
Pogorzelski Dariusz
(2)
Przetacznik Ilona
(2)
Puzyrkiewicz Dariusz
(2)
Rdzeń Krzysztof
(2)
Sadowski Michał (1982- )
(2)
Sadłowski Rafał
(2)
Sala Paweł
(2)
Sobczak Jakub
(2)
Solga Robert
(2)
Spławski Michał
(2)
Stawarz-García Barbara (ekonomia)
(2)
Stępa Maciej
(2)
Szajdziński Jakub
(2)
Szewczyk Paweł
(2)
Szpringer Włodzimierz
(2)
Tomczyk Tomek
(2)
Trader21
(2)
Trzupek Justyna
(2)
Trąbski Rafał
(2)
Tubielewicz Andrzej
(2)
Turaj Hubert
(2)
Tybon Tomasz
(2)
Wieczorek Tadeusz
(2)
Winkiel Mikołaj
(2)
Wiszowaty Damian
(2)
Wisłocka Izabela
(2)
Wsół Marcin
(2)
Łuczyńska Dagmara
(2)
Łukiańczyk Marcin
(2)
Adamczyk Arnold
(1)
Ammous Saifedean (1980- )
(1)
Babis Henryk
(1)
Bachman Dorota
(1)
Baliński Sebastian
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(23)
2010 - 2019
(132)
2000 - 2009
(68)
1990 - 1999
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(39)
Kraj wydania
Polska
(226)
Język
polski
(226)
Odbiorca
Przedsiębiorcy
(7)
Szkoły wyższe
(4)
Menedżerowie
(3)
Ekonomiści
(1)
Specjaliści ds. rozwoju stron internetowych, Internetu i Intranetu
(1)
Temat
Handel elektroniczny
(218)
E-commerce
(107)
Sklepy internetowe
(46)
Sprzedaż online
(34)
Zakupy przez internet
(21)
Proces zakupowy
(19)
Internet
(16)
Marketing elektroniczny
(16)
Konwersja sprzedaży
(15)
Marketing internetowy
(14)
Strategia sprzedaży
(12)
Zachowania konsumenckie
(11)
Społeczeństwo informacyjne
(9)
Decyzje zakupowe
(8)
Reklama internetowa
(8)
Efekt ROPO
(7)
Gospodarka elektroniczna
(7)
Komunikacja marketingowa
(7)
Obsługa klienta
(7)
Projektowanie stron www
(7)
Przedsiębiorstwa internetowe
(7)
Technologie mobilne
(7)
Aplikacje mobilne
(6)
Badanie efektu ROPO
(6)
Badania marketingowe
(5)
Logistyka gospodarcza
(5)
Marketing mobilny
(5)
Media społecznościowe
(5)
Przedsiębiorstwa
(5)
Strony WWW
(5)
Zarządzanie wiedzą
(5)
Banki internetowe
(4)
Digital marketing
(4)
Electronic Commerce
(4)
Handel detaliczny
(4)
Informatyka
(4)
Mailing
(4)
Marketing
(4)
Marketing cyfrowy
(4)
Outsourcing
(4)
Platformy e-sprzedaży
(4)
Prezentacja produktu
(4)
Promocja sprzedaży
(4)
Serwisy społecznościowe
(4)
Techniki sprzedaży
(4)
Wyszukiwarki internetowe
(4)
Zakupy online
(4)
Zarządzanie
(4)
E-konsumenci
(3)
Konsumenci (ekonomia)
(3)
Lojalność klientów
(3)
Personalizacja
(3)
Platformy RTB
(3)
Prezentacja w internecie
(3)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(3)
Rekomendacje w marketingu
(3)
Remarketing
(3)
Sprzedaż wielokanałowa
(3)
Systemy informatyczne
(3)
Targetowanie reklamy
(3)
Technologie cyfrowe
(3)
Telepraca
(3)
Wiedza o kliencie
(3)
Zarządzanie strategiczne
(3)
Zwyczaje zakupowe
(3)
Łańcuch dostaw
(3)
Administracja elektroniczna
(2)
Algorytmy genetyczne
(2)
Analiza sprzedaży
(2)
Aplikacje dedykowane
(2)
B2B
(2)
Badania funkcjonalności sklepów
(2)
Badania rynkowe
(2)
Badania rynku
(2)
Badanie użytkowników internetu
(2)
Banki
(2)
Branża modowa
(2)
Branża spożywcza
(2)
Budowanie lojalności internautów
(2)
Błędy marketingowe
(2)
Ciepło
(2)
Controlling sprzedaży
(2)
E-biznes
(2)
E-sklepy
(2)
Efektywna sprzedaż
(2)
Ekonomia
(2)
Elektroniczna Wymiana Danych
(2)
Facebook
(2)
Finanse publiczne
(2)
Gaz ziemny
(2)
Gazownictwo
(2)
Geolokalizacja
(2)
Globalizacja
(2)
Gospodarka oparta na wiedzy
(2)
Internet rzeczy
(2)
Konsumenci
(2)
Konsumenci seniorzy
(2)
Kraje UE
(2)
Logika rozmyta
(2)
Lojalność klienta
(2)
Temat: czas
2001-
(14)
1901-
(1)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(7)
Białoruś
(1)
Europa
(1)
Hiszpania
(1)
Portugalia
(1)
Ukraina
(1)
Włochy
(1)
Gatunek
Artykuł z czasopisma fachowego
(17)
Opracowanie
(8)
Poradnik
(8)
Poradniki
(7)
Podręcznik
(5)
Podręczniki akademickie
(5)
Materiały konferencyjne
(3)
Dokumenty elektroniczne
(2)
Materiały pomocnicze
(2)
Podręczniki
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Artykuł z czasopisma naukowego
(1)
Case study (studium przypadku)
(1)
Monografia
(1)
Raport z badań
(1)
Reportaż
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(26)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(15)
Informatyka i technologie informacyjne
(6)
Media i komunikacja społeczna
(3)
Transport i logistyka
(3)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(127)
Unia Europejska
(9)
Transport, Spedycja, Logistyka
(2)
226 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. netogr. przy rozdz.
Dla studentów I i II stopnia oraz studentów studiów podyplomowych uczestniczących w kursach lub modułach specjalistycznych z zakresu biznesu cyfrowego, systemów IT w e-handlu oraz marketingu cyfrowego.
Sygnatura czytelni BMW: VI C 86 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 142177 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Tyt. oryg.: Search Engine Advertising: Buying Your Way to the Top to Increase Sales.
Na s. tyt. i okł.: Wydanie 2 - wynika z dosłownego przekładu oryginału z zachowaniem szaty graficznej i jej oznaczeń.
U dołu s. tyt. i okł.: Poznaj sekrety reklamy w wyszukiwarkach i zwiększaj swoje zyski. Jak przekształcić nieciekawy tekst w genialną reklamę? Jak zapewnić sobie czołowe pozycje w popularnych wyszukiwarkach? Jak oceniać swoja pozycję i poprawić wyniki?
Indeks.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 131 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 125755 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 107157 (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 1253 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Na s. red. zbędny ISSN.
Bibliogr. s. [208]-215. Netogr. s. 215-216.
Dla studentów uczelni ekonomicznych, jak i słuchaczy studiów podyplomowych oraz menedżerów firm handlowych.
Sygnatura czytelni BMW: VI F 108 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: IV B 59
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 128733 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 3745 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Oznaczenie wydania we wstępie.
Indeks.
Cele, modele i strategie e-biznesu Specyfika biznesu w internecie Nisza i unikalność - ujęcie strategiczne Nowe rynki e-biznesu (Jacek Kotarbiński) Projektowanie startupu w internecie Nazwa i domena dla e-biznesu Dywersyfikacja w e-biznesie Strategie cenowe Błędy początkujących e-sprzedawców Finansowanie e-biznesu Crowdfunding - finansowanie i testowanie w jednym Czym właściwie jest crowdfunding? Zarządzanie ludźmi w e-przedsiębiorstwie Telepraca i telepracownicy Zarządzanie kryzysem w e-biznesie Hejt, krytyka, negatywy Sklep internetowy Typy platform e-sklepowych Struktura i użyteczność sklepu internetowego Przegląd aplikacji e-sklepowych cStore IAI-Shop PrestaShop Shoper Shoplo SOTE Wdrożenie e-sklepu Audyt przedwdrożeniowy Shoper.pl PrestaShop i Magento - sklepy w systemach open source Platformy aukcyjne i inne kanały e-commerce Uwarunkowania handlu na Dobre praktyki handlu na Allegro "Trafność" Allegro - nowy paradygmat pozycjonowania ofert Alternatywne platformy e-sprzedażowe Promocja płatna na Allegro Usługi online Usługi eksperckie (Maciej Dutko) E-sprzedaż wiedzy (Daniel Bossy) Skuteczny system e-learningu Videopoint.pl i ebookpoint.pl (case studies) Personal branding w e-usługach Programy afiliacyjne AdSense - podstawy platformy Marketing wielopoziomowy Usługi hybrydowe: online i offline Budowanie marki online Skuteczna oferta sprzedażowa (Maciej Dutko) Targetowanie czy dywersyfikacja Dziesięć największych błędów w e-ofertach Storytelling - sprzedaż przez opowiadanie historii Reklama porównawcza w e-handlu Zdjęcia w ofertach sprzedażowych - główne zasady i aspekty techniczne Zdjęcia kontekstowe, korzyściowe i kontrastowe, fotografia 360° Tagline Marketing wirusowy Social media i marketing społecznościowy Skuteczny Facebook marketing Twitter, czyli "marketing ćwierkany" YouTube jako dźwignia dla e-biznesu Aktywizacja odbiorców w mediach społecznościowych Performance marketing (Jakub Jasiński) E-mail marketing Efektywny newsletter Pozyskiwanie leadów i wzorcowe strony docelowe (landing pages) GetResponse - przegląd funkcjonalności FreshMail.pl (case study) Marketing automation Pozycjonowanie Content marketing Blog jako samodzielny model e-biznesowy AdWords - reklama płatna w wyszukiwarce Remarketing Google Analytics - optymalizacja przez analizę efektów) Komunikacja z e-klientem Profil konsumenta w sieci Podstawy komunikacji z e-klientem Customer experience Budowanie zaufania klienta CRM - optymalizacja obsługi e-klienta Feedback konsumencki Monitoring opinii w internecie (Niezadowolenie klienta - przyczyny i sposoby neutralizacji Obsługa transakcji i logistyka e-sprzedaży Płatności w internecie Bitcoin - rewolucja w e-płatnościach Logistyka e-sklepu: magazynowanie, pakowanie, wysyłka Firmy kurierskie Brokerzy usług kurierskich Dropshipping Automatyzacja w e-biznesie Bezpieczeństwo e-biznesu Zwiększanie efektywności sprzedaży Analiza konkurencji Cross-channelling Co-surfing (co-browsing) Porównywarki cen Google zakupy (reklamy z listą produktów Długi ogon w e-biznesie (Krzysztof Rdzeń) Testowanie a optymalizacja sprzedaży Online merchandising Cross-selling, up-selling, down-selling Outsourcing w e-biznesie M-biznes Aplikacje mobilne dla e-biznesu Optymalizacja konwersji - czynniki zewnętrzne Optymalizacja kosztów Mity psujące e-sprzedaż Dziesięć najczęstszych błędów małych i średnich e-sprzedawców Skalowanie biznesu poprzez ekspansję zagraniczną E-biznes ponad granicami E-biznes a prawo Rejestracja działalności gospodarczej Wybór formy podatkowo-prawnej e-biznesu Optymalizacja form działalności gospodarczej Dokumentacja e-sprzedaży Planowanie e-biznesu a kontrola skarbowa - jak się przygotować (case study) Nowe prawa konsumenta a obowiązki e-sprzedawcy Redukowanie zwrotów w e-handlu Regulamin sklepu internetowego Klauzule niedozwolone w regulaminach e-sklepów Odpowiedzialność za prowadzenie działalności e-commerce zgodnie z prawem a ataki na e-sprzedawców Podatki w e-biznesie Ochrona danych osobowych Nieuczciwa konkurencja Ochrona znaków towarowych Transfer własności intelektualnej Specyfika prawna handlu na Allegro Mailing a spam Prawo autorskie w e-handlu Przekaz "informacyjny" czy "twórczy"? Uświadamianie i prewencja Zabezpieczenie dowodów i reagowanie Ochrona techniczna Zastosowanie fałszywej treści.
Sygnatura czytelni BMW: VI C 110 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: XIII C 39
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 145669 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5825 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Biblia e-biznesu 3.0 / Robert Bekas, Tomasz Burcon, Andrzej Burzyński, Krzysztof Burzyński, Kamil Cebulski, Angelika Chimkowska, Mateusz Chłodnicki, Marcin Cichoń, Konrad Cioczek, Marcin Cisek, Monika Czaplicka, Agnieszka Dejnaka, Maciej Dutko, Piotr Dywański, Paweł Fornalski, Karol Froń, Daria Gaca, Adrian Gamoń, Marcin Godlewski, Marek Golec, Adrian Gorzycki, Grzegorz Grabowski, Mateusz Grzywnowicz, Marek Jankowski, Jakub Jasiński, Jason Hunt, Łukasz Kamiennik, Piotr Kiełcz, Maria Kobryń, Bartosz Kolanek, Damian Kołata, Paweł Korycki, Maciej Stępa, Michał Kosel, Jacek Kotarbiński, Zbigniew Krakowski, Paweł Królak, Kamila Kruk, Iga Krynicka-Pieleszek, Paweł Krzyworączka, Bartosz Langa, Mikołaj Lech, Maciej Lewiński, Michał Lidzbarski, Dagmara Łuczyńska, Marcin Łukiańczyk, Tomasz Maciejewski, Artur Maciorowski, Łukasz Marczewski, Krzysztof Marzec, Paweł Mielczarek, Piotr Motyl, Rafał Namieciński, Marek Niedźwiedź, Robert Okulski, Piotr Oracz, Marcin Osman, Tomasz Palak, Magdalena Pawłowska, Marcin Pieleszek, Adam Pioch, Marcin Piwowarczyk, Ilona Przetacznik, Dariusz Puzyrkiewicz, Krzysztof Rdzeń, Barbara Rogala, Rafał Sadłowski, Michał Sadowski, Paweł Sala, Jakub Sobczak, Robert Solga, Michał Spławski, Dawid Starzykiewicz, Barbara Stawarz-García, Jakub Szajdziński, Piotr Szulczewski, Paweł Tkaczyk, Trader21, Justyna Trzupek, Mikołaj Winkiel, Izabela Wisłocka, Damian Wiszowaty, Marcin Wsół ; pod redakcją Macieja Dutko. - Gliwice : Onepress, copyright 2021. - 853 strony : fotografie, ilustracje, wykresy ; 25 cm.
Autor
Bekas Robert. Burcon Tomasz. Burzyński Andrzej. Burzyński Krzysztof (przedsiębiorca). Cebulski Kamil. Chimkowska Angelika. Chłodnicki Mateusz. Cichoń Mariusz. Cioczek Konrad. Cisek Marcin. Czaplicka Monika. Dejnaka Agnieszka. Dutko Maciej. Dywański Piotr. Fornalski Paweł. Froń Karol. Gaca Daria. Gamoń Adrian. Godlewski Marcin. Golec Marek. Gorzycki Adrian. Grabowski Grzegorz. Grzywnowicz Mateusz. Jankowski Marek. Jasiński Jakub (organizacja i zarządzanie). Tomczyk Tomek. Kamiennik Łukasz. Kiełcz Piotr. Kobryń Maria. Kolanek Bartosz. Kołata Damian. Korycki Paweł. Stępa Maciej. Kosel Michał. Kotarbiński Jacek. Krakowski Zbigniew. Królak Paweł. Kruk Kamila. Krynicka-Pieleszek Iga. Krzyworączka Paweł. Langa Bartosz. Lech Mikołaj. Lewiński Maciej. Lidzbarski Michał. Łuczyńska Dagmara. Łukiańczyk Marcin. Maciejewski Tomasz. Maciorowski Artur. Marczewski Łukasz. Marzec Krzysztof. Mielczarek Paweł. Motyl Piotr. Namieciński Rafał (1973- ). Niedźwiedź Marek. Okulski Robert Adam. Oracz Piotr. Osman Marcin. Palak Tomasz. Pawłowska Magdalena. Pieleszek Marcin. Pioch Adam. Piwowarczyk Marcin. Przetacznik Ilona Puzyrkiewicz Dariusz. Rdzeń Krzysztof. Rogala Barbara. Sadłowski Rafał. Sadowski Michał (1982- ). Sala Paweł. Sobczak Jakub. Solga Robert. Spławski Michał. Starzykiewicz Dawid. Stawarz-García Barbara (ekonomia). Szajdziński Jakub. Szulczewski Piotr. Tkaczyk Paweł . Trader21. Trzupek Justyna. Winkiel Mikołaj. Wisłocka Izabela. Wiszowaty Damian. Wsół Marcin.
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Indeks.
iblia e-biznesu" w liczbach Świat się zmienia, czyli co nowego w branży "Trójka" od kuchni, czyli garść ciekawostek Rozdział 1. Cele, modele i strategie e-biznesu 1.1. Specyfika biznesu w internecie 1.2. Nisza i unikalność - podejście strategiczne 1.3. Nowe rynki e-biznesu 1.4. Startup w internecie 1.5. Wstępna analiza rynku 1.6. E-biznesplan 1.7. Nazwa i domena dla e-biznesu 1.8. Dywersyfikacja w e-biznesie 1.9. Strategie cenowe 1.10. Błędy początkujących e-sprzedawców 1.11. Finansowanie e-biznesu 1.12. Crowdfunding - finansowanie i testowanie w jednym 1.13. Crowdinvesting/equity crowdfunding - finansowanie udziałowe 1.14. Tokenizacja e-biznesu 1.15. IPO, czyli wprowadzenie firmy na giełdę Sklep internetowy 2.1. Sklep w internecie - pierwsze kroki 2.2. Typy platform e-sklepowych 2.3. Struktura i użyteczność sklepu internetowego 2.4. Przegląd aplikacji e-sklepowych 2.5. Wdrożenie e-sklepu 2.6. Hosting dla e-sklepu 2.7. Audyt przedwdrożeniowy Rozdział 3. Platformy aukcyjne, serwisy ogłoszeniowe i inne marketplace'y 3.1. Allegro dziś 3.2. Trafność Allegro - zasady "pozycjonowania" ofert 3.3. Zwiększanie efektywności handlu na Allegro - Strefa Marek, Strefa Okazji, Allegro Ads 3.4. Sprzedaż na Amazon 3.5. Sprzedaż na eBayu 3.6. Sprzedaż w serwisach AliExpress i Alibaba 3.7. Alternatywne platformy e-sprzedażowe - OLX, Gumtree, Marketplace Facebooka, Allegro Lokalnie Rozdział 4. Usługi online 4.1. E-usługi 4.2. E-sprzedaż wiedzy 4.3. Podcasty - wiedza w formie audio 4.4. Webinar - sprzedaż wiedzy i dźwignia sprzedażowa 4.5. Personal branding w e-usługach 4.6. Programy partnerskie (afiliacyjne) 4.7. Usługi hybrydowe: on- & offline Rozdział 5. E-marketing 5.1. Podstawy marketingu online 5.2. Wprowadzenie do brandingu 5.3. Budowanie marki online 5.4. Google Moja Firma 5.5. Skuteczna oferta sprzedażowa 5.6. Dziesięć największych błędów w e-ofertach 5.7. Wybór właściwej kategorii sprzedażowej 5.8. Storytelling - sprzedaż przez opowiadanie historii 5.9. Reklama porównawcza w e-handlu 5.10. Zdjęcia w ofertach sprzedażowych - główne zasady i aspekty techniczne 5.11. Zdjęcia kontekstowe, korzyściowe i kontrastowe, fotografia 360° 5.12. Tagline - slogan jako dźwignia marki 5.13. Marketing wirusowy 5.14. Growth hacking marketing 5.15. Social media i marketing społecznościowy 5.16. Skuteczny marketing na Facebooku 5.17. "Lajwy" sprzedażowe 5.18. Analiza big data, marketing predyktywny i automatyzacja kampanii 5.19. Twitter, czyli "marketing ćwierkany" 5.20. LinkedIn w biznesie 5.21. Instagram - obrazy na służbie biznesu 5.22. Dlaczego Twoja firma powinna mieć kanał na YouTubie 5.23. Wideo marketing - możliwości i zasady 5.24. Angażowanie odbiorców w mediach społecznościowych 5.25. E-mail marketing 5.26. Efektywny newsletter 5.27. Pozyskiwanie leadów i tworzenie stron docelowych (landing pages) 5.28. Systemy do e-mail marketingu 5.29. Marketing automation 5.30. SEO - pozycjonowanie i optymalizacja 5.31. Analiza efektywności słów kluczowych 5.32. Content marketing - marketing treści 5.33. Utylizacja treści jako dźwignia w procesach e-sprzedażowych 5.34. Blog jako dźwignia dla firmy 5.35. Sposoby zarabiania na blogu (i nie tylko) 5.36. Google Ads - reklama płatna w wyszukiwarce 5.37. Remarketing i retargeting - reklama, która wraca Rozdział 6. Komunikacja z e-klientem 6.1. Profil e-klienta 391 6.2. Komunikacja z e-klientem 6.3. Dewirtualizacja oferty a poprawa e-sprzedaży 6.4. Budowanie zaufania klienta 6.5. Customer experience - optymalizacja doświadczeń internautów 6.6. CRM - automatyzacja obsługi e-klienta 6.7. Automatyzacja komunikacji z e-klientami 6.8. Feedback konsumencki 6.9. Rekomendacja konsumencka 6.10. Monitoring opinii w internecie 6.11. Alerty Google w e-biznesie i w brandingu 6.12. Niezadowolenie klienta - przyczyny i sposoby neutralizacji 6.13. Negocjacje w e-biznesie 6.14. Recykling klienta, czyli wyciąganie transakcji Rozdział 7. Optymalizacja i logistyka 7.1. Płatności w internecie 7.2. Logistyka e-sklepu: magazynowanie, pakowanie, wysyłka, zwroty 7.3. Automaty paczkowe 7.4. Firmy i brokerzy usług kurierskich 7.5. Dropshipping i fulfillment - outsourcing procesów logistycznych 7.6. Automatyzacja w e-biznesie 7.7. Aplikacje dla e-biznesu 7.8. Narzędzia wspomagające sprzedaż w e-sklepie - przegląd Rozdział 8. Poprawa efektywności sprzedaży 8.1. Outsourcing w e-biznesie 8.2. Analiza konkurencji 8.3. Omnichannel - strategia sprzedaży różnymi kanałami 8.4. Co-surfing - e-zakupy z asystentem 8.5. Rzeczywistość rozszerzona w e-biznesie 8.6. Porównywarki cen 8.7. Czym są Google Zakupy 8.8. Długi ogon w e-biznesie 8.9. Google Analytics - optymalizacja przez analizę efektów 8.10. Testowanie w e-biznesie a optymalizacja sprzedaży 8.11. E-merchandising - strategie zarządzania asortymentem 8.12. Cross-selling, up-selling, down-selling - optymalizacja koszyka zakupowego 8.13. Telemarketing jako przedłużenie e-sprzedaży 8.14. M-biznes - zasady i aplikacje 8.15. Optymalizacja kosztów 8.16. Mity psujące e-sprzedaż 8.17. Dwanaście najczęstszych błędów małych i średnich e-sprzedawców 8.18. Skalowanie biznesu poprzez ekspansję zagraniczną 8.19. E-biznes ponad granicami - metody globalizacji sprzedaży 8.20. Biznes nomadyczny, czyli firma w plecaku Rozdział 9. E-biznes a prawo 9.1. Wybór formy podatkowo-prawnej e-biznesu 9.2. Rejestracja firmy pod kątem e-biznesu 9.3. Optymalizacja form działalności gospodarczej 9.4. Optymalizacja georezydencji firmy 9.5. Dokumentacja e-sprzedaży 9.6. Specyfika podatku VAT w e-biznesie 9.7. E-biznes a kontrola skarbowa - jak się przygotować 9.8. Prawa konsumenta a obowiązki e-sprzedawcy 9.9. Redukowanie zwrotów w e-handlu 9.10. Regulamin sklepu internetowego 9.11. Klauzule niedozwolone w regulaminach e-sklepów 9.12. Ochrona danych osobowych 9.13. Specyfika prawna handlu na Allegro 9.14. Mailing a spam 9.15. Częste błędy prawne w e-biznesie 9.16. Legalny marketing i sprzedaż w mediach społecznościowych - zasady i pułapki 9.17. Nieuczciwa konkurencja 9.18. Ochrona znaków towarowych 9.19. Ochrona wzorów przemysłowych 9.20. Tajemnica przedsiębiorstwa i zakaz konkurencji - ochrona know-how, klientów, pomysłów na biznes 9.21. Prawo autorskie w e-biznesie 9.22. Transfer własności intelektualnej 9.23. Sprzedaż e-firmy - aspekty prawne 9.24. Mity prawne w e-commersie Rozdział 10. BHP w e-biznesie 10.1. Osobowość przedsiębiorcy 10.2. Zagrożenia psychologiczne dla e-przedsiębiorcy 10.3. Kobieta w e-biznesie 10.4. Zarządzanie ludźmi w e-przedsiębiorstwie 10.5. Procedury w e-biznesie 10.6. Telepraca i telepracownicy 10.7. Zarządzanie kryzysem w firmie - kryzys wewnętrzny 10.8. Zarządzanie firmą w kryzysie (kryzys zewnętrzny) 10.9. Hejt, krytyka, negatywne opinie i kryzysy 10.10. Pozasądowe sposoby rozwiązywania sporów 10.11. Dobre i złe praktyki w e-handlu 10.12. Bezpieczeństwo e-biznesu 10.13. Zdrowie e-przedsiębiorcy 10.14. Reinwestowanie zysków z e-biznesu 10.15. Sprzedaż firmy - aspekty strategiczne 10.16. Porażka w biznesie 10.17. Jak przygotować firmę na bankructwo 10.18. Sukcesja e-biznesu Posłowie. Epokalipsa... czy efektyka?
Sygnatura czytelni BMW: VI C 114 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: XIII C 52
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 150911 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6343 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 116602 L (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Dualizm w sieci / Paweł Gruszecki. W: Marketing w Praktyce. 2006, nr 2, s.18-21. - Warszawa : Marketing w Praktyce, 2006
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Czuły punkt e-commerce / Agnieszka Kacprzycka. W: Marketing w Praktyce. 2006, nr 12, s.8-11. - Warszawa : Marketing w Praktyce, 2006
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Inwestycje w handlu elektronicznym / Agnieszka Ostrowska. W: Prawo Przedsiębiorcy. 2001, nr 51-52, s.87-88. - Warszawa, 2001
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Książka
W koszyku
Systemy elektroniczne w marketingu / Jarosław Sosnowski. - Łódź : Uniwersytet Łódzki - Wydaw., 1999. - 226, [1] s. : mapki, rys., tab., wykr. ; 24 cm.
Bibliogr.s. [220] - 226
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 98317, 98316 L (2 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 136189 (1 egz.)
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 112303 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 136190 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 144162 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Przedsiębiorczość i Zarządzanie / Społeczna Akademia Nauk w Łodzi, ISSN 1733-2486 ; t. 17, z. 11, cz. 2)
Na grzbiecie wyłącznie tytuł serii Przedsiębiorczość i Zarządzanie 2016.
Bibliografia, netografia przy pracach.
Zarządzanie podmiotami gospodarczymi w XXI wieku Danuta Janczewska Zarządzanie wiedzą w mikroprzedsiębiorstwie Beata Wewiór Motywowanie pracowników z perspektywy kariery zawodowej Maciej Wiśniewski Istota crowdsourcingu i jego wykorzystanie na przykładzie Banku Pomysłów w Banku Zachodnim WBK S.A. Grzegorz Podgórski Mobilność użytkowników w nowoczesnej organizacji Remigiusz Kozłowski, Klaudia Pilichowska Technologiczne wsparcie ferm łososi w Norwegii Marta Brzozowska Industry 4.0 - Impact on Logistics Processes Management Maciej Wysocki Relacje kooperencyjne w branży dystrybucji zamiennych części samochodowych Innowacje w relacjach z rynkiem w stechnologizowanej rzeczywistości sieci Weronika Mądryas Stare i nowe media w kontekście zarządzania informacją, konwergencji mediów, metafor fali i warkocza oraz marketingu Barbara Mróz-Gorgoń, Maciej Mitręga Strategie Rebrandingu - potencjał i bariery Kazimierz Cyran, Sławomir Dybka Handel detaliczny jako determinanta rozwoju e-sklepów Andrzej Pomykalski, Bartłomiej Stopczyński Innowacje w komunikacji z klientem wśród detalistów działających na polskim rynku e-commerce w branży AGD/RTV Rafał Mazur Wykorzystanie innowacyjnych technologii RFID w handlu Katarzyna Kolasińska-Morawska, Przemysław Fernówka Wykorzystanie metodyki Serum przy implementacji systemów informatycznych na przykładzie przedsiębiorstwa z branży meblarskiej Marcin Majer, Dominika Biniasz Zwiększenie efektywności obliczeniowej przedsiębiorstw prognozujących rozprzestrzenianie się zanieczyszczeń w atmosferze, poprzez zastosowanie klastrów komputerowych Nowoczesne technologie a konsument Katarzyna Dziewanowska Consumers' Perception of Online and Offline Dimensions of Shopping Expériences Łukasz Zakonnik Zmiany w odbiorze płatności zbliżeniowych w Polsce na podstawie badań młodzieży akademickiej Łukasz Wïechetek, Mieczysław Pawłowski, Michał Wiechełek The Study on Customer Preferences and the Searching Process in the Online Wholesale using Search Log Analysis Agata Wawrzyniak Opakowanie jako instrument komunikacji marketingowej - wyniki badań eye trackingowych Hipermedialne środowisko komunikacji Olgierd Witczak Przedsiębiorstwo jako prosument mediów i serwisów społecznościowych Katarzyna Kolasińska-Morawska, Monika Pytel Dziecko przyszłym studentem -komunikacja relacyjna uczelni wyższej na przykładzie projektu edukacyjnego AKADEMIA P@o-Linka Łukasz Sułkowski, Dominika Kaczorowska-Spychalska \ Effects of Social Media Networking on the Market Position of Light Industry Enterprises in Łódź Region Michał Chmielecki Agile Social Media Marketing Best Practices Sławomir Dybka, Tomasz Surmacz The Importance of Content Marketing in Brand Building Zbigniew Spyra Komunikowanie sposobów redukowania ryzyka konsumenckiego w procesie budowy zaufania do marek własnych detalistów Magdalena Zalewska-Turzyńska Greenwashing jako zwodniczy komunikat marketingowy - w świetle teorii Wilbura Schramma Magdalena Rzemieniak Skuteczność reklamy internetowej przedsiębiorstw transportowych w Polsce - wyniki badań Barbara Wqsikowska Elektroencefalografia (EEG) w badaniu efektywności komunikacji reklamowej Konsument - trendy Katarzyna Kulig-Moskwa, Joanna Nogieć Wrażliwość ekologiczna i społeczna konsumenta jako nowy trend na rynku polskim Agnieszka Małecka, Maciej Mitręga Prosumpcja i konsumpcja kolaboratywna jako uwarunkowania e-biznesu
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 346 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 146036 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Funkcjonowanie e-biznesu / Anna Misztal. - Wydanie I. - Łódź : Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2018. - 245, [1] strona : ilustracje (w tym kolorowe) ; 24 cm.
(Akademia Zarządzania i Finansów)
Bibliografia, netografia na stronach 231-243.
E-biznes - podstawowe problemy Nowa gospodarka E-biznes - konceptualizacja terminu Narodziny i rozwój e-biznesu Prawne aspekty prowadzenia e-biznesu Cele wdrożeń rozwiązań e-biznesowych w sferze procesów podstawowych Zalety i wady e-biznesu CCC - wykorzystanie tradycyjnych i internetowych kanałów sprzedaży Kazus Allegro - funkcjonowanie serwisu aukcyjnego Modele działalności e-biznesowej Relacje pomiędzy podmiotami e-biznesu Model biznesu i jego znaczenie w e-gospodarce Klasyfikacje modeli e-biznesu Podstawowe modele biznesu elektronicznego Autorskie modele biznesu elektronicznego Allegro - model aukcji elektronicznej Netflix - model abonencki Czytam.pl - model e-sklepu LinkedIn - model pośrednika Rozdział 3. Strategie i metodyka budowy systemów e-biznesu Teoretyczne podstawy budowania strategii biznesowych Strategia e-biznesu - elementy składowe Czynniki sukcesu strategii e-biznesowej Strategia tworzenia modeli e-biznesowych Morele.net - lider polskiego rynku e-commerce w segmencie dystrybucji IT/consumer electronics YouTube Segmenty e-biznesu Podstawowe klasyfikacje e-biznesu E-usługi E-marketing E-commerce (handel elektroniczny, handel online, electronic commerce) Obsługa e-biznesu Strategie marketingowe Samsung i selfi gwiazd z rozdania Oscarów 2014 „Like my addiction” Fundacji Addict Aide „Czego szukasz w święta” Allegro Deadpool - kampania promocyjna filmu Dziki Sad/Grupa Żywiec E-usługi Historia pojazdu Pracuj.pl Bankier.pl Naszemiasto.pl Filmweb.pl E-handel Ceneo.pl Mall.pl 139 Systemy informatyczne e-biznesu Infrastruktura technologiczna i sprzętowa biznesu elektronicznego Systemy informatyczne zarządzania w e-biznesie Zarządzanie relacjami z klientem - CRM (Customer Relationship Management) Zarządzanie relacjami z partnerami biznesowymi - PRM (Partner Relationship Management) Planowanie zasobów przedsiębiorstwa - ERP (Enterprise Resource Planning) Zarządzanie łańcuchem dostaw - SCM (Supply Chain Management) Zarządzanie wiedzą - KM (Knowledge Management) Zarządzanie przepływem pracy - WM (Workflow Management) Przetwarzanie analityczne - BI (Business Intelligence) Systemy handlu elektronicznego - e-commerce Wybrane nowe rozwiązania informatyczne dla e-biznesu Big Data Przetwarzanie w chmurze (cloud computing) Internet rzeczy Automatyzacja procesów biznesowych Technologie i narzędzia mobilne Empik.com - zarządzanie relacjami z klientem Frisco.pl - dostawy na kliknięcie eSKY.pl na skrzydłach systemu ERP Microsoft Wdrożenie systemu Asseco Softlab ERP w Agito S.A. Comarch Business Intelligence w DNB Nord Polska S.A. Integracja systemu e-commerce z Comarch ERP XL w Monnari Trade S.A. System zarządzania zasobami ludzkimi Macrologic w Douglas Polska Sp. z o.o. Praktyczny wymiar e-biznesu Rozwój e-biznesu w Polsce Zakładanie i prowadzenie e-biznesu - aspekt organizacyjno-podatkowy Finansowanie e-biznesu Nk.pl (wcześniej nasza-klasa.pl) vs Facebook Allegro vs eBay Polska
Sygnatura czytelni BMW: VI C 111 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: XIII C 41
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 146404 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 146403 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5892 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Namierzani namierzamy... / Paweł Haltof. W: Marketing w Praktyce. 2010, nr 12, s. 46-47. - Warszawa : Marketing w Praktyce, 2010
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Jakimi ścieżkami chadza e-klient ? / Piotr Jagielski. W: Marketing w Praktyce. 2003, nr 9, s.31-34. - Warszawa : INFOR, 2003
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 100457 L (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności