Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(224)
IBUK Libra
(2)
Forma i typ
Artykuły
(138)
Książki
(85)
Publikacje fachowe
(10)
Publikacje naukowe
(7)
Poradniki i przewodniki
(6)
Publikacje dydaktyczne
(5)
E-booki
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(2)
Czasopisma
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(67)
dostępne
(36)
wypożyczone
(6)
nieokreślona
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(40)
Biblioteka Międzywydziałowa
(30)
Biblioteka WEiZ
(32)
Biblioteka WWFiF
(1)
Magazyn
(3)
Biblioteka WEAiI
(5)
Autor
Skorupska Justyna
(6)
Dutko Maciej
(4)
Karwatka Tomasz
(4)
Kotarbiński Jacek
(4)
Kołata Damian
(3)
Lipiec Paweł
(3)
Rutkowski Marcin
(3)
Adamczyk Justyna
(2)
Bednarek Małgorzata
(2)
Bekas Robert
(2)
Burcon Tomasz
(2)
Burzyński Andrzej
(2)
Burzyński Krzysztof (przedsiębiorca)
(2)
Cebulski Kamil
(2)
Cengiel Paweł
(2)
Chimkowska Angelika
(2)
Chłodnicki Mateusz
(2)
Cichocki Marcin
(2)
Cioczek Konrad
(2)
Cisek Marcin
(2)
Czaplicka Monika
(2)
Czarnecki Tomasz
(2)
Dejnaka Agnieszka
(2)
Dywański Piotr
(2)
Fornalski Paweł
(2)
Froń Karol
(2)
Gaca Daria
(2)
Gamoń Adrian
(2)
Golec Marek
(2)
Gordon Mateusz
(2)
Gorzycki Adrian
(2)
Gregor Bogdan (1943- )
(2)
Grzywnowicz Mateusz
(2)
Jasiński Jakub (organizacja i zarządzanie)
(2)
Jeznach Katarzyna
(2)
Kamiennik Łukasz
(2)
Kiełcz Piotr
(2)
Kobryń Maria
(2)
Kolanek Bartosz
(2)
Kornicki Sławomir
(2)
Korycki Paweł
(2)
Kosel Michał
(2)
Krakowski Zbigniew
(2)
Kruk Kamila
(2)
Krynicka-Pieleszek Iga
(2)
Krzyworączka Paweł
(2)
Lach Michał
(2)
Langa Bartosz
(2)
Lech Mikołaj
(2)
Lewiński Maciej
(2)
Lidzbarski Michał
(2)
Maciejewski Tomasz
(2)
Maciorowski Artur
(2)
Marczewski Łukasz
(2)
Małachowski Andrzej (ekonomia)
(2)
Namieciński Rafał (1973- )
(2)
Niedźwiedź Marek
(2)
Nowicki Zbigniew
(2)
Okulski Robert Adam
(2)
Oracz Piotr
(2)
Osman Marcin
(2)
Ozga Przemysław
(2)
Palak Tomasz
(2)
Pieleszek Marcin
(2)
Pioch Adam
(2)
Piwowarczyk Marcin
(2)
Pogorzelski Dariusz
(2)
Przetacznik Ilona
(2)
Puzyrkiewicz Dariusz
(2)
Rdzeń Krzysztof
(2)
Sadowski Michał (1982- )
(2)
Sadłowski Rafał
(2)
Sala Paweł
(2)
Sobczak Jakub
(2)
Solga Robert
(2)
Spławski Michał
(2)
Stawarz-García Barbara (ekonomia)
(2)
Stępa Maciej
(2)
Szajdziński Jakub
(2)
Szewczyk Paweł
(2)
Szpringer Włodzimierz
(2)
Tomczyk Tomek
(2)
Trader21
(2)
Trzupek Justyna
(2)
Trąbski Rafał
(2)
Tubielewicz Andrzej
(2)
Turaj Hubert
(2)
Tybon Tomasz
(2)
Wieczorek Tadeusz
(2)
Winkiel Mikołaj
(2)
Wiszowaty Damian
(2)
Wisłocka Izabela
(2)
Wsół Marcin
(2)
Łuczyńska Dagmara
(2)
Łukiańczyk Marcin
(2)
Adamczyk Arnold
(1)
Ammous Saifedean (1980- )
(1)
Babis Henryk
(1)
Bachman Dorota
(1)
Baliński Sebastian
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(23)
2010 - 2019
(132)
2000 - 2009
(68)
1990 - 1999
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(39)
Kraj wydania
Polska
(226)
Język
polski
(226)
Odbiorca
Przedsiębiorcy
(7)
Szkoły wyższe
(4)
Menedżerowie
(3)
Ekonomiści
(1)
Specjaliści ds. rozwoju stron internetowych, Internetu i Intranetu
(1)
Temat
Handel elektroniczny
(218)
E-commerce
(107)
Sklepy internetowe
(46)
Sprzedaż online
(34)
Zakupy przez internet
(21)
Proces zakupowy
(19)
Internet
(16)
Marketing elektroniczny
(16)
Konwersja sprzedaży
(15)
Marketing internetowy
(14)
Strategia sprzedaży
(12)
Zachowania konsumenckie
(11)
Społeczeństwo informacyjne
(9)
Decyzje zakupowe
(8)
Reklama internetowa
(8)
Efekt ROPO
(7)
Gospodarka elektroniczna
(7)
Komunikacja marketingowa
(7)
Obsługa klienta
(7)
Projektowanie stron www
(7)
Przedsiębiorstwa internetowe
(7)
Technologie mobilne
(7)
Aplikacje mobilne
(6)
Badanie efektu ROPO
(6)
Badania marketingowe
(5)
Logistyka gospodarcza
(5)
Marketing mobilny
(5)
Media społecznościowe
(5)
Przedsiębiorstwa
(5)
Strony WWW
(5)
Zarządzanie wiedzą
(5)
Banki internetowe
(4)
Digital marketing
(4)
Electronic Commerce
(4)
Handel detaliczny
(4)
Informatyka
(4)
Mailing
(4)
Marketing
(4)
Marketing cyfrowy
(4)
Outsourcing
(4)
Platformy e-sprzedaży
(4)
Prezentacja produktu
(4)
Promocja sprzedaży
(4)
Serwisy społecznościowe
(4)
Techniki sprzedaży
(4)
Wyszukiwarki internetowe
(4)
Zakupy online
(4)
Zarządzanie
(4)
E-konsumenci
(3)
Konsumenci (ekonomia)
(3)
Lojalność klientów
(3)
Personalizacja
(3)
Platformy RTB
(3)
Prezentacja w internecie
(3)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(3)
Rekomendacje w marketingu
(3)
Remarketing
(3)
Sprzedaż wielokanałowa
(3)
Systemy informatyczne
(3)
Targetowanie reklamy
(3)
Technologie cyfrowe
(3)
Telepraca
(3)
Wiedza o kliencie
(3)
Zarządzanie strategiczne
(3)
Zwyczaje zakupowe
(3)
Łańcuch dostaw
(3)
Administracja elektroniczna
(2)
Algorytmy genetyczne
(2)
Analiza sprzedaży
(2)
Aplikacje dedykowane
(2)
B2B
(2)
Badania funkcjonalności sklepów
(2)
Badania rynkowe
(2)
Badania rynku
(2)
Badanie użytkowników internetu
(2)
Banki
(2)
Branża modowa
(2)
Branża spożywcza
(2)
Budowanie lojalności internautów
(2)
Błędy marketingowe
(2)
Ciepło
(2)
Controlling sprzedaży
(2)
E-biznes
(2)
E-sklepy
(2)
Efektywna sprzedaż
(2)
Ekonomia
(2)
Elektroniczna Wymiana Danych
(2)
Facebook
(2)
Finanse publiczne
(2)
Gaz ziemny
(2)
Gazownictwo
(2)
Geolokalizacja
(2)
Globalizacja
(2)
Gospodarka oparta na wiedzy
(2)
Internet rzeczy
(2)
Konsumenci
(2)
Konsumenci seniorzy
(2)
Kraje UE
(2)
Logika rozmyta
(2)
Lojalność klienta
(2)
Temat: czas
2001-
(14)
1901-
(1)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(7)
Białoruś
(1)
Europa
(1)
Hiszpania
(1)
Portugalia
(1)
Ukraina
(1)
Włochy
(1)
Gatunek
Artykuł z czasopisma fachowego
(17)
Opracowanie
(8)
Poradnik
(8)
Poradniki
(7)
Podręcznik
(5)
Podręczniki akademickie
(5)
Materiały konferencyjne
(3)
Dokumenty elektroniczne
(2)
Materiały pomocnicze
(2)
Podręczniki
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Artykuł z czasopisma naukowego
(1)
Case study (studium przypadku)
(1)
Monografia
(1)
Raport z badań
(1)
Reportaż
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(26)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(15)
Informatyka i technologie informacyjne
(6)
Media i komunikacja społeczna
(3)
Transport i logistyka
(3)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(127)
Unia Europejska
(9)
Transport, Spedycja, Logistyka
(2)
226 wyników Filtruj
Brak okładki
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Brak okładki
Książka
W koszyku
E-biznes : modele i tendencje / Tomasz Bober. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe Scholar, 2021. - 111, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 103-[109].
E-biznes Formy handlu elektronicznego, modele sprzedaży przez internet w Polsce i na świecie Promocja w internecie E-commerce w utrzymywaniu przewagi konkurencyjnej Rozwój e-commerce w Polsce na tle tendencji światowych Determinanty rozwoju e-commerce Analiza trendów rynkowych w e-commerce Wykorzystanie e-commerce na rynku żywności Wykorzystanie e-commerce na rynku odzieży Wykorzystanie e-commerce na rynku elektroniki użytkowej Analizy przypadków dla rynku żywności BioVert Delikatesy Ekologiczne Tesco Analizy przypadków dla rynku odzieży D&A Twoja Marka Answear Analizy przypadków dla rynku elektroniki użytkowej Morele.net eFOX24
Sygnatura czytelni BWZ: XIII D 80
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 153953 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 153954 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
Opis wg ekranu CD.
Na etykiecie kolejność impr. odwrotna.
Dane o miejscu i dacie impr. wg s. internet org.
Bibliogr. przy ref.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
w opracowaniu: sygn. DS 3477 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
Opis wg ekranu CD.
Na etykiecie kolejność impr. odwrotna.
Dane o miejscu i dacie impr. wg s. internet org.
Bibliogr. przy ref.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
w opracowaniu: sygn. DS 3481 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 110952 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 111573 L (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Magazyn
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 107784 LE (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 110937 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Nieustanne zmiany warunków związane z przemianami gospodarczymi, społeczno-kulturowymi, rozwojem nowych technologii, internetu oraz jego narzędzi wpływają na ewolucję potrzeb e-klientów i sposobu zaspokajania tych potrzeb. W pracy dokonano przeglądu literatury z zakresu logistycznej obsługi klienta i handlu elektronicznego pod kątem definicyjnym. Ponadto zidentyfikowano główne czynniki wpływające na zadowolenie klienta z logistycznej obsługi i dokonano ich oceny. Jednocześnie określono obszary dotychczas w literaturze polskiej nieanalizowane. Prezentując podmioty wzorcowe w ramach studiów przypadków, zwrócono szczególną uwagę na najistotniejsze kwestie kształtujące logistyczną obsługę klienta. Dodatkowo wskazano, iż narastająca wirtualizacja przyczynia się do wzrostu wymagań wobec działań logistycznych, a zatem również wobec podmiotów współpracujących i tworzących sieci dostaw. Ponadto w pracy wskazano rolę przedsiębiorstw funkcjonujących w internecie, które oddziałują na klienta głównie poprzez wartości niematerialne, a ich forma organizacji pozwala na zwiększenie elastyczności zarządzania dzięki możliwości szybkiej reakcji na sygnały rynkowe i zaspokajanie potrzeb w sposób kompleksowy, często niepowtarzalny.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
W polskim piśmiennictwie naukowym systematyczne przeglądy literatury są wciąż nową, nieznaną formą eksploracji wątków tematycznych. W światowej nauce odchodzi się od narracyjnych przeglądów literatury na rzecz analiz usystematyzowanych, replikowalnych i w rezultacie jasno ukazujących to, co warto badać, gdyż zawiera potencjalnie dużą wartość naukową. Książka jest jedną z nielicznych (a pierwszą, która przedstawia liczne przykłady zastosowania omawianej tematyki w naukach ekonomicznych, i to w tak szerokim ujęciu) na polskim rynku pracą obrazującą, na czym polega systematyczny przegląd literatury, w tym analiza bibliometryczna. Pokazuje, do czego takie przeglądy prowadzą: jak przekonująco (bo transparentnie, przy podaniu powtarzalnej metody) pozwalają wyłonić z naukowego gąszczu piśmienniczego te wątki, które warto badać przy wykorzystaniu określonych teorii i metod oraz jakie pytania lub hipotezy badawcze są warte dalszego dociekania. Książka jest adresowana do młodszych naukowców (doktorantów, doktorów) i osób aspirujących do zostania akademikami. Może być też pomocna w pisaniu prac magisterskich w częściach poświęconych przeglądowi literatury naukowej.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności