Badania marketingowe
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(274)
Forma i typ
Artykuły
(188)
Książki
(86)
Publikacje naukowe
(10)
Publikacje dydaktyczne
(8)
Publikacje fachowe
(7)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(79)
dostępne
(41)
wypożyczone
(3)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(43)
Biblioteka WB
(1)
Biblioteka Międzywydziałowa
(28)
Biblioteka WEiZ
(49)
Biblioteka WWFiF
(3)
Autor
Izmałkowa Julia
(15)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(8)
Kaczmarczyk Stanisław (1945- )
(6)
Ryłko Ewa
(6)
Zawadzki Artur
(6)
Poznański Piotr
(5)
Wódkowski Arkadiusz
(4)
Huszczak Marlena
(3)
Janowicz Rafał
(3)
Kwiatkowski Piotr Tadeusz
(3)
Maison Dominika
(3)
Mruk Henryk
(3)
Mynarski Stefan
(3)
Pieniążek Krystyna
(3)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(3)
Polak Krzysztof
(3)
Presz Krzysztof
(3)
Baran Tomasz
(2)
Baszun Roman
(2)
Borys Łukasz
(2)
Bujko Janusz
(2)
Bąk Andrzej
(2)
Choliński Adrian
(2)
Chołoniewski Jacek
(2)
Ciesielska Magdalena (ekonomia)
(2)
Czarnecki Adam
(2)
Dmitruk Piotr
(2)
Duliniec Elżbieta
(2)
Dłużniewska Dagmara
(2)
Gajowniczek Marta
(2)
Galica Mateusz
(2)
Gawlik Katarzyna
(2)
Grzesiuk Aleksandra
(2)
Iwankiewicz-Rak Barbara
(2)
Kaniewska-Sęba Aleksandra
(2)
Karcz Kornelia (1956-2007)
(2)
Kotler Philip (1931- )
(2)
Kozielski Robert
(2)
Kraus Maciej
(2)
Kruk Andrzej
(2)
Kędzior Zofia
(2)
Leszczyński Grzegorz
(2)
Malinowski Hubert
(2)
Marcinkiewicz Cezary
(2)
Noga-Bogomilski Artur
(2)
Nowicki Zbigniew
(2)
Plutecka Daria
(2)
Prymon Marek (1949- )
(2)
Rutkowski Patryk
(2)
Sałbut Bartosz
(2)
Siekierski Krzysztof
(2)
Szewczyk Mirosława
(2)
Tkaczyk Jolanta
(2)
Żórawski Tadeusz
(2)
Adamczyk Grzegorz
(1)
Adamska Małgorzata
(1)
Andruszkiewicz Krzysztof (1953- )
(1)
Ankiel-Homa Magdalena
(1)
Anuszewska Izabella
(1)
Barałkiewicz Tomasz
(1)
Bartnik Tomasz
(1)
Bazarnik Jacek
(1)
Benicewicz-Miazga Anna
(1)
Białecki Klemens Paweł (1929- )
(1)
Biedrzycka Monika
(1)
Bieńkowska Grażyna
(1)
Bland David J. (1976- )
(1)
Bogdan Jadwiga
(1)
Boskar Tomasz
(1)
Broda Anna
(1)
Brodzka-Kostrzewska Agata
(1)
Brzezicka Ilona
(1)
Brzozowska Iwona
(1)
Burlita Augustyna
(1)
Błaszczyk Katarzyna
(1)
Błońska Ewa
(1)
Charkiewicz Marcin
(1)
Chudzik Daniel
(1)
Churchill Gilbert A
(1)
Ciechomski Wiesław
(1)
Cybulska Alicja
(1)
Czubała Anna (1943- )
(1)
Dwojak Przemysław
(1)
Dyba Adam
(1)
Dyga-Twardowska Hanna
(1)
Dymacz Agnieszka
(1)
Dziekoński Michał
(1)
Dzierzbicka Joanna
(1)
Egeman Tomasz
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Gajek Maksymilian (1944- )
(1)
Gasper Dorota
(1)
Gatnar Eugeniusz
(1)
Gieracz Marcin
(1)
Grigsby Mike
(1)
Grzegorczyk Wojciech (1956- )
(1)
Grzesiowski Maciej
(1)
Grądek Dariusz
(1)
Gutkowska Krystyna
(1)
Hague Paul
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(9)
2010 - 2019
(73)
2000 - 2009
(169)
1990 - 1999
(22)
1980 - 1989
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(18)
Kraj wydania
Polska
(274)
Język
polski
(272)
angielski
(2)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(7)
Menedżerowie
(5)
Analitycy rynku
(2)
Specjaliści ds. marketingu
(2)
Przedsiębiorcy
(1)
Temat
Budownictwo
(2412)
Zarządzanie
(2038)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Badania marketingowe
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1157)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1012)
Turystyka
(953)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(873)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(808)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(761)
Technika
(743)
Konstrukcje budowlane
(727)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Unia Europejska
(699)
Piłka nożna
(690)
Transport
(673)
Elektroenergetyka
(667)
Marketing
(638)
Architektura
(637)
Innowacje
(620)
Naprężenia i odkształcenia
(613)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(590)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(584)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(520)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Materiałoznawstwo
(517)
Produkcja
(517)
Symulacja
(515)
Inwestycje
(508)
Praca
(503)
Zarządzanie jakością
(497)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(496)
Analiza matematyczna
(495)
Dzieci
(489)
Energia elektryczna
(489)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(482)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(468)
Przedsiębiorstwo
(468)
Szkolnictwo wyższe
(468)
Psychologia
(467)
Modele matematyczne
(465)
Internet
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(429)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(382)
Banki
(379)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(6)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(14)
Podręcznik
(9)
Podręczniki
(5)
Materiały konferencyjne
(4)
Poradniki
(4)
Artykuł z czasopisma fachowego
(3)
Materiały pomocnicze
(3)
Monografia
(3)
Case study (studium przypadku)
(2)
Opracowanie
(1)
Poradnik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(14)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(4)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Psychologia
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(188)
274 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliografia przy rozdziałach.
Dla osób zajmujących się problematyką zachowań konsumentów, a także dla studentów.
Badanie pakietów usług” jako źródło wiedzy o potrzebach użytkowników dworców Metodologia „Badania Pakietów Usług 2018” Analiza wyników przeprowadzonych badań w zakresie usług i funkcjonalności niezbędnych na wszystkich kategoriach dworców Wyniki badania jako podstawa do tworzenia rekomendowanego standardu na określonych kategoriach dworców Zmiana ról w rodzinie a wpływ ojców na zakup produktów dla dzieci – implikacje marketingowe Rola ojca w „tradycyjnej” rodzinie. Ewolucja roli ojca Nowe wzorce męskości i ojcostwa? Marketingowe implikacje nowych ról ojców w rodzinie Indywidualizacja produktów a satysfakcja klientów Istota i formy indywidualizacji produktów Istota i uwarunkowania satysfakcji klientów Relacje między indywidualizacją produktów a satysfakcją klientów Wybrane uwarunkowania relacji między indywidualizacją produktów a satysfakcją klientów Perspektywy i bariery rozwoju konsumpcji etycznej Negatywne i pozytywne formy etycznego zachowania konsumentów Perspektywy i bariery rozwoju konsumpcji etycznej Podejmowanie decyzji zakupowych nowych produktów spożywczych przez młodych nabywców Innowacje a rynek produktów spożywczych Zachowania młodych nabywców wobec nowych produktów spożywczychConsumerism in Poland – a fact or a myth Consumerism – theoretical foundations Research methods Research findings Households’ shopping in Poland Goods possessed by households Consumer attitude – shopping and possessing products as a source of pleasure and entertainment Wastage – throwing away, frequent replacement of products Zachowania biegaczy w ujęciu pokoleniowym na przykładzie uczestników biegu Nocna Ściema Postawy baby boomers, X, Y, Z Moda na bieganie – skala zjawiska w Polsce Profil biegacza w ujęciu pokoleniowym na przykładzie uczestników biegu Nocna Ściema Zachowania biegaczy a przynależność do pokoleń Korzystanie przez seniorów z informacji o ofercie banków jako wyzwanie dla sektora Grupy seniorów jako konsumenci i odbiorcy informacji Źródła informacji o usługach bankowych wśród osób starszych Możliwe działania banków wobec wyzwań segmentu seniorów Znaczenie Internetu w procesie zakupu usług turystycznych Etapy procesu zakupu usługi turystycznej a możliwości i zakres wykorzystania Internetu Wykorzystanie Internetu w procesie zakupu usługi turystycznej według grup wieku respondentów z województwa podkarpackiego Assessment of the ethical behaviour of transport service providers by young consumers Ethical activities of transport companies Preferencje młodych kobiet na rynku piwa rzemieślniczego Przesłanki badania preferencji kobiet na rynku piwa Metodyka badania preferencji kobiet na rynku piwa Preferencje kobiet na rynku piwa w świetle badań empirycznych Consumers’ needs as the basis for market development of aesthetic medicine services Consumer on the market of aesthetic medicine services Consumers’ needs on the market of aesthetic medicine services Consumers’ needs as a basis for the market development of aesthetic medicine services – own research results Postawy polskich konsumentów wobec wybranych rodzajów nowej żywności Poziom zaspokojenia potrzeb żywnościowych Polaków w latach 2001–2015 Determinanty zmian w potrzebach żywnościowych w latach 2001–2015 Wpływ cyfryzacji na funkcjonowanie rynku opieki zdrowotnej w Polsce Geneza cyfryzacji w usługach medycznych Cyfryzacja polskiej opieki zdrowotnej – istota i struktura Istota projektu e-zdrowie Uwarunkowania prawne funkcjonowania e-zdrowia Próba oceny przygotowania polskiego rynku opieki zdrowotnej do wdrożenia systemu e-zdrowia Postrzeganie zagrożeń związanych z konsumpcją e-usług przez młodych konsumentów Założenia badań własnych i charakterystyka próby Biegi OCR w Polsce – charakterystyka uczestnika oraz aspekt marketingowy Rozwój biegów OCR na przestrzeni ostatnich 5 lat Biegacz OCR – charakterystyka na podstawie badań
Sygnatura czytelni BWZ: IV C 9
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6217 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Audytorzy badań marketingowych / Adrian Choliński. W: Marketing w Praktyce. 2008, nr 1, s.50-52. - Warszawa : Marketing w Praktyce, 2008
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Ankieta bez ankietera / Jacek Chołoniewski. W: Marketing w Praktyce. 2007, nr 7, s.18-20. - Warszawa : Marketing w Praktyce, 2007
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 571 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VI B 15
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 106652 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 109180 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 1761 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Obszary i etapy badań marketingowych / Wiesław Ciechomski. W: Ruch Prawniczy Ekonomiczny i Socjologiczny. 1994, nr z.2, s.65/72. - 1994
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Kryteria i wybór technik badań ankietowych / Adam Czarnecki. W: Marketing w Praktyce. 2002, nr 5, s.4-7. - Warszawa : INFOR, 2002
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Pomiar skuteczności product placement / Adam Czarnecki. W: Marketing w Praktyce. 2002, nr 12, s. 5-8. - Warszawa : INFOR, 2002
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Książka
W koszyku
Dystrybucja produktów / Anna Czubała. - Wyd. 2 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2001. - 248 s. : i. ; 21 cm.
(Marketing bez Tajemnic)
Bibliogr. s. [246]-248.
Dla studentów i praktyków gospodarczych.
Sygnatura czytelni BWZ: VI A 61
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 112607 (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 2214 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Dobrze zapytać / Dagmara Dłużniewska. W: Marketing w Praktyce. 2009, nr 3, s.57-59. - Warszawa : Marketing w Praktyce, 2009
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brief dla agencji badawczej / Piotr Dmitruk. W: Marketing w Praktyce. 2005, nr 5, s.37-39. - Warszawa : INFOR, 2005
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość)
Bibliogr.s. 181 - [184]
Sygnatura czytelni BWZ: VI B 5
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 722 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie i Opracowania / Szkoła Główna Planowania i Statystyki w Warszawie ISSN 0239-9512 ; Nr 204)
Bibliogr.s. [303] - 315
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 73395 L (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Badania użytkowników Internetu / Adam Dyba. W: Marketing w Praktyce. 2002, nr 11, s. 4-5. - Warszawa : INFOR, 2002
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności