Business Intelligence
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(73)
Forma i typ
Artykuły
(66)
Książki
(7)
Publikacje fachowe
(6)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(4)
dostępne
(2)
nieokreślona
(2)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(3)
Biblioteka WEiZ
(3)
Biblioteka WEAiI
(3)
Autor
Gardziński Wojciech
(5)
Rumiński Jakub
(5)
Rumiński Krzysztof
(5)
Babińska Katarzyna
(4)
Sobieszczyk Tomasz
(4)
Zleśny Roman
(4)
Musiał Paweł
(3)
Rynkiewicz Piotr
(3)
Borucińska Izabela
(2)
Glapiak Marcin
(2)
Głuszkowski Tomasz
(2)
Januszewski Arkadiusz
(2)
Kilijański Witold
(2)
Knight Devin
(2)
Lech Małgorzata
(2)
Maciągowska Małgorzata
(2)
Mizerska Anna
(2)
Ostrowsky Erin
(2)
Pearson Mitchell
(2)
Rawicz-Mańkowski Grzegorz
(2)
Sadowski Ryszard
(2)
Schacht Bradley
(2)
Skowyra Małgorzata
(2)
Smektalski Albert
(2)
Łukasik Renata
(2)
Bohatkiewicz Alicja
(1)
Buchman Karey
(1)
Cichoń Katarzyna
(1)
Deckler Greg
(1)
Galek Adam
(1)
Goldwasser Matt
(1)
Gołębiewski Paweł
(1)
Gradek Krzysztof
(1)
Grochowski Michał
(1)
Hejducka Paulina
(1)
Janczyk Piotr
(1)
Johnston Benjamin
(1)
Kania Krzysztof
(1)
Kowalczyk Grzegorz (informatyk)
(1)
Kowalczyk Grzegorz (informatyka)
(1)
Kozieja Radosław
(1)
Kędzierski Marek
(1)
Malik Upom
(1)
Maliszewski Michał
(1)
Markowski Marek
(1)
Ogórek Mariusz
(1)
Piech Andrzej
(1)
Pisarska Sylwia
(1)
Powell Brett
(1)
Przybyszewski Tomasz
(1)
Ruszyński Maciej
(1)
Sawicki Piotr
(1)
Senator Piotr
(1)
Shan Jun
(1)
Sierocki Robert
(1)
Sroka Kinga (marketing)
(1)
Stachowicz Sebastian
(1)
Szarska Edyta
(1)
Szudejko Michał
(1)
Tunowski Remigiusz
(1)
Walczak Tomasz
(1)
Waśko Zbigniew
(1)
Woźniak Renata
(1)
Zielińska Anna
(1)
Świech Marta
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(8)
2010 - 2019
(31)
2000 - 2009
(34)
Okres powstania dzieła
2001-
(12)
Kraj wydania
Polska
(73)
Język
polski
(73)
Odbiorca
Analitycy ekonomiczni
(5)
Informatycy
(4)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Temat
Budownictwo
(2413)
Zarządzanie
(2038)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Business Intelligence
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1177)
Wytrzymałość materiałów
(1158)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1013)
Turystyka
(953)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(874)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(809)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(792)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(761)
Technika
(743)
Konstrukcje budowlane
(727)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(724)
Prawo pracy
(712)
Piłka nożna
(710)
Unia Europejska
(699)
Transport
(673)
Elektroenergetyka
(668)
Marketing
(638)
Architektura
(637)
Innowacje
(621)
Naprężenia i odkształcenia
(615)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(590)
Programy komputerowe
(586)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(523)
Sterowanie
(520)
Materiałoznawstwo
(519)
Produkcja
(518)
Komputery
(517)
Symulacja
(516)
Inwestycje
(508)
Praca
(504)
Zarządzanie jakością
(497)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(496)
Analiza matematyczna
(495)
Dzieci
(494)
Energia elektryczna
(491)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(484)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(468)
Przedsiębiorstwo
(468)
Szkolnictwo wyższe
(468)
Psychologia
(467)
Modele matematyczne
(465)
Internet
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(433)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(430)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(383)
Banki
(379)
BHP
(377)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Artykuł z czasopisma fachowego
(5)
Podręcznik
(4)
Poradnik
(2)
Opracowanie
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(7)
Informatyka i technologie informacyjne
(6)
Zarządzanie i marketing
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(66)
73 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wydanie III odnosi się do oryginału. Na okładce także nazwa wydawcy oryginału: Packt.
Indeks.
Poznawanie i opisywanie danych Analityka danych i statystyka klasyfikowanie nowego zbioru danych Metody z obszaru statystyki opisowej Analiza jednoczynnikowa tworzenie histogramu obliczanie kwartyli dla sprzedaży dodatków obliczanie miar tendencji centralnej dla sprzedaży dodatków obliczanie dyspersji dla sprzedaży dodatków Analiza dwuczynnikowa obliczanie współczynnika korelacji Pearsona dla dwóch zmiennych Interpretowanie i analizowanie współczynnika korelacji eksplorowanie danych sprzedażowych z salonu samochodowego Praca z niepełnymi danymi Testy istotności statystycznej Często używane testy istotności statystycznej SQL i analityka Relacyjne bazy danych i SQL Wady i zalety baz SQL-owych System zarządzania relacyjnymi bazami danych PostgreSQL uruchamianie pierwszej kwerendy SELECT Instrukcja SELECT Klauzula WHERE Klauzule AND i OR Klauzule IN i NOT IN Klauzula ORDER BY Klauzula LIMIT Klauzule IS NULL i IS NOT NULL kwerenda SELECT z podstawowymi słowami kluczowymi dotycząca tabeli salespeople kwerenda SELECT z podstawowymi słowami kluczowymi dotycząca tabeli customers Tworzenie tabel Tworzenie pustych tabel Podstawowe typy danych w SQL-u Typy liczbowe Typy znakowe Typ logiczny Daty i godziny Struktury danych - format JSON i tablice Ograniczenia kolumn Prosta instrukcja CREATE tworzenie tabeli w SQL-u Tworzenie tabel za pomocą kwerendy SELECT Aktualizowanie tabel Dodawanie i usuwanie kolumn Dodawanie nowych danych Aktualizowanie istniejących wierszy aktualizowanie tabeli w celu podniesienia ceny pojazdu Usuwanie danych i tabel Usuwanie wartości z wiersza Usuwanie wierszy z tabeli Usuwanie tabel usuwanie niepotrzebnej tabeli pomocniczej tworzenie i modyfikowanie tabel na potrzeby działań marketingowych SQL i analityka Przygotowywanie danych za pomocą SQL-a Łączenie danych Łączenie tabel za pomocą słowa kluczowego JOIN Rodzaje złączeń używanie złączeń do analizy sprzedaży w salonach Podkwerendy Sumy generowanie listy gości na przyjęcie dla klientów VIP za pomocą klauzuli UNION Wyrażenia WITH Oczyszczanie danych Funkcja CASE WHEN używanie funkcji CASE WHEN do pobierania list klientów z danego regionu Funkcja COALESCE NULLIF LEAST i GREATEST CASTING Przekształcanie danych Funkcje DISTINCT i DISTINCT ON używanie SQL-a do tworzenia modelu wspomagającego sprzedaż Analiza danych z wykorzystaniem funkcji agregujących Funkcje agregujące używanie funkcji agregujących do analizowania danych Funkcje agregujące z klauzulą GROUP BY Klauzula GROUP BY Klauzula GROUP BY dla kilku kolumn obliczanie cen dla typów produktów za pomocą klauzuli GROUP BY Klauzula GROUPING SETS Funkcje agregujące dla zbiorów uporządkowanych Funkcje agregujące z klauzulą HAVING obliczanie wyników i wyświetlanie danych z użyciem klauzuli HAVING Stosowanie funkcji agregujących do oczyszczania danych i sprawdzania ich jakości Znajdowanie brakujących wartości za pomocą klauzuli GROUP BY Sprawdzanie unikatowości danych za pomocą funkcji agregujących analizowanie danych sprzedażowych z użyciem funkcji agregujących. Analizowanie danych za pomocą funkcji okna Funkcje okna analizowanie zmian współczynnika podawania danych przez klientów w czasie Słowo kluczowe WINDOW Obliczanie statystyk z użyciem funkcji okna określanie pozycji na podstawie daty rejestracji Ramka okna motywowanie pracowników lunchem analizowanie sprzedaży z wykorzystaniem ramek okna i funkcji okna. Importowanie i eksportowanie danych
Polecenie COPY Uruchamianie polecenia psql Instrukcja COPY Instrukcja \COPY w narzędziu psql Tworzenie tymczasowych widoków Konfigurowanie poleceń COPY i \COPY Użycie poleceń COPY i \COPY do masowego wczytywania danych do bazy eksportowanie danych do pliku w celu dalszego przetwarzania ich w Excelu Zastosowanie języka Python do bazy danych Ułatwianie dostępu do baz PostgreSQL w Pythonie za pomocą narzędzi SQLAlchemy i pandas Czym jest SQLAlchemy? Stosowanie Pythona z wykorzystaniem pakietów SQLAlchemy i pandas Pobieranie danych z bazy i ich zapisywanie w bazie za pomocą pakietu pandas Zapisywanie danych w bazie za pomocą Pythona Ćwiczenie 6.02 - wczytywanie, wizualizowanie i zapisywanie danych za pomocą Pythona Zwiększanie szybkości zapisu w Pythonie za pomocą polecenia COPY Odczyt i zapis plików CSV w Pythonie Najlepsze praktyki z obszaru importowania i eksportowania danych Pomijanie podawania hasła używanie zewnętrznego zbioru danych do wykrywania trendów sprzedażowych Analizy z wykorzystaniem złożonych typów danych Wykorzystywanie typów danych z datami i czasem do analiz Wprowadzenie do typu date Przekształcanie typów danych analiza danych z szeregów czasowych Przeprowadzanie analiz geoprzestrzennych w PostgreSQL Długość i szerokość geograficzna Reprezentowanie długości i szerokości geograficznej w PostgreSQL- analizy geoprzestrzenne Stosowanie tablicowych typów danych w PostgreSQL analizowanie sekwencji z użyciem tablic Stosowanie formatu JSON w PostgreSQL JSONB - wstępnie przetworzone dane w formacie JSON Dostęp do danych z pól w formacie JSON lub JSONB Stosowanie języka JSONPath do pól w formacie JSONB Tworzenie i modyfikowanie danych w polu w formacie JSONB przeszukiwanie obiektów JSONB Analiza tekstu za pomocą PostgreSQL Tokenizacja tekstu analizowanie tekstu Wyszukiwanie tekstu Optymalizowanie wyszukiwania tekstu w PostgreSQL wyszukiwanie i analiza transakcji sprzedaży Znaczenie wysoce wydajnego kodu w SQL-u Metody skanowania baz danych Plany wykonywania kwerend interpretowanie działania planera kwerend plany wykonywania kwerendy Skanowanie indeksu Indeks w postaci B-drzewa tworzenie indeksu na potrzeby skanowania stosowanie skanowania indeksu Indeks z haszowaniem tworzenie kilku indeksów z haszowaniem, aby zbadać ich wydajność stosowanie indeksów z haszowaniem Kończenie pracy kwerend anulowanie długo działającej kwerendy Funkcje i wyzwalacze tworzenie funkcji, które nie przyjmują argumentów definiowanie funkcji zwracającej maksymalną wartość sprzedaży tworzenie funkcji przyjmujących argumenty tworzenie funkcji przyjmujących argumenty tworzenie wyzwalaczy do aktualizowania pól tworzenie wyzwalacza do śledzenia średniej liczby kupionych sztuk Odkrywanie prawdy za pomocą SQL-a wstępne zbieranie danych za pomocą technik SQL-a pobieranie informacji sprzedażowych ilościowa ocena spadku sprzedaży analiza czasu rozpoczęcia sprzedaży analiza hipotezy dotyczącej różnicy w cenie sprzedaży analiza zależności wzrostu sprzedaży od współczynnika otwarć e-maili analiza skuteczności e-mailowej kampanii marketingowej
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII A 105
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 154696 N (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Jakie są warunki skutecznego wdrożenia systemu Business Intelligence / Robert Sierocki. W: Controlling i Rachunkowość Zarządcza. 2007, nr 8, dodatek: Porady ekspertów s.3-5. - Warszawa : INFOR, 2007
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Książka
W koszyku
Na okładce: Adobe Analytics, Google Analytics, Google Tag Manager, Google Search Console, Google Trends, Looker Studio.
Bibliografia na stronach 197-[198].
Rozdział 1. Wprowadzenie do świata cyfrowych danych Skąd się biorą dane? Jak wykorzystać informacje? Przykłady dobrego wykorzystania danych Przykłady złego wykorzystania danych Big data Mar-tech Pokaż mi swoją tezę, a znajdę do niej dane Rozdział 2. Najseksowniejszy zawód XXI wieku: analityk Czym jest zatem analiza marketingowa? Zrozumieć klienta, rola analityka biznesowego Biznes Marketing Usługi Research rynku czy mamienie klienta? Rozdział 3. Wiedzę kupisz, ale umiejętności niekoniecznie - jak podnosić swoje kompetencje zawodowe Excel Kursy internetowe Staże Rozdział 4. Google Analytics 4 - wykorzystaj swoje dane, zanim one wykorzystają Ciebie Nowa wersja Google Analytics 4 Universal Analytics Google Analytics 4 - słownik Google Analytics 360 Pierwsze podejście do rozumienia danych na stronie internetowej Konfiguracja systemu Czy potrzebuję Google Analytics? Analiza i raportowanie Zdarzenia Typy raportów Google Analytics 4 Google Analytics już zna odpowiedź Rozdział 5. Dlaczego nigdy nie słyszeliśmy o Adobe Analytics? Porównanie jego możliwości z Google Analytics 4 Różnice między Google Analytics 4 a Adobe Analytics Użytkownicy Strona główna Raportowanie Czy należy rozdrabniać się na kilka narzędzi? Jak dostać się do środka Adobe Analytics i czy w ogóle warto? Rozdział 6. Google Tag Manager - miejsce, gdzie marketer zostaje deweloperem Programista potrzebny od zaraz? Dlaczego warto znać narzędzie Google Tag Manager? Miłość albo nienawiść Rozdział 7. Google Search Console - jak użytkownik zabłądził na Twoją stronę Jak wykorzystać dane z Google Search Console? Użyteczność na pierwszym miejscu 10 pomysłów na analizę w Google Search Console Rozdział 8. Google Trends - wywróż przyszłość swojego produktu ..... Sezonowość w Google Trends Wróżenie z wyszukiwań Potęga big data - Google Trends a Big Query Gotowe podpowiedzi w kwestii content marketingu Rozdział 9. Google Data Studio - pokaż mi swoją wizualizację, a powiem Ci, kim jesteś Pierwsze kroki w Google Data Studio Skup się na tym, czego szukasz Zadbaj o jakość danych, na które patrzysz Minimalizm i powściągliwość Liczby, które mówią Czy warto zaczynać swoją przygodę z wizualizacją danych? Rozdział 10. Co mówią o nas liczby Analiza danych w e-commerce Czy sklepy internetowe "patrzą" na naprawdę ważne metryki? Przyszłość e-commerce Rynek pracy Analiza danych w usługach Wyzwania związane z wielokanałowością użytkowników Promocja i działania 360 Analiza danych w produktach cyfrowych Sprzedawaj produkt, który nie istnieje fizycznie Rozdział 11. Sukces wyrażony w dziwnych metrykach - pokaż mi swoje KPI, a powiem Ci, dokąd zmierzasz Zaplanuj swoje działania marketingowe krok po kroku Rozdział 12. Masz wybór, czy chcesz być data driven, ale świat już taki jest Wyzwania współczesnych biznesów online Przyszłość rynku pracy
Sygnatura czytelni BWZ: XIII D 89
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 154890 N, 154891 N (2 egz.)
Biblioteka WEiZ
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 154848 N (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Książka
W koszyku
Storytelling oparty na danych / Michał Szudejko. - Gliwice : Onepress, copyright 2024. - 291, [5] stron : faksymilia, fotografie, ilustracje, mapa, portrety, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 289-291.
Dla osób zarządzających przedsiębiorstwami, menedżerów działów wspierających procesy podejmowania kluczowych decyzji.
Rozdział 1. Co to jest storytelling oparty na danych i dlaczego przedsiębiorstwa go potrzebują? 1.1. Geneza storytellingu 1.2. Storytelling w biznesie 1.3. Dlaczego potrzebujemy storytellingu opartego na danych? 1.4. Czym jest storytelling oparty na danych? 1.5. Jak konstruować opowieść? 1.6. Jak formułować wnioski? 1.7. Studium przypadku: trudności finansowe Mailbox. Projekt opowieści Rozdział 2. Jak zaprząc dane do pracy? 2.1. Jak przygotować dane do analizy? 2.2. Jakie są podstawowe techniki analizy danych? 2.3. Jak analizować trendy? 2.4. Jak znajdować zależności? 2.5. Jak znajdować anomalie w danych? 2.6. Z jakich narzędzi korzystać? 2.6.1. Kartka papieru 2.6.2. Arkusze kalkulacyjne 2.6.3. Programy statystyczne 2.6.4. Narzędzia business intelligence / wizualizacji danych 2.6.5. ChatGPT Rozdział 3. Analiza danych: studia przypadku 3.1. Studium przypadku: produkcje filmowe. Analiza danych przy pomocy ChatGPT 3.2. Studium przypadku: obsługa klienta. Analiza sentymentu przy pomocy ChatGPT 3.3. Studium przypadku: sprzedaż samochodów. Przygotowanie danych przy pomocy Power Query (Power BI) 3.4. Studium przypadku: incydenty w systemie IT. Przygotowanie danych przy pomocy Power Query (Excel) 3.5. Studium przypadku: sprzedaż samochodów. Analiza danych przy pomocy Power BI 3.6. Studium przypadku: sprzedaż i reklamacje. Identyfikowanie anomalii w Power BI 3.7. Studium przypadku: zamknięcie miesiąca. Analiza porównawcza w Power BI 3.8. Studium przypadku: prognoza sprzedaży. Arkusz prognozy w Excelu 3.9. Studium przypadku: analiza produktów. Tabela przestawna w Excelu 3.10. Studium przypadku: Web scraping w Excelu, Arkuszach Google i w ChatGPT Rozdział 4. Jak stosować wizualizacje? 4.1. Dlaczego stosujemy wizualizacje? 4.2. Jak projektować wykresy? 4.3. Czego unikać w projektowaniu wykresów? 4.4. Jak projektować tabele? 4.5. Jak posługiwać się kolorem? 4.6. Jak stosować tekst? 4.7. Inne elementy wizualne 4.8. Jak projektować slajdy? Rozdział 5. Jak budować opowieść? 5.1. Studium przypadku: budowa opowieści z ChatGPT 5.2. Gdzie szukać pomysłu na opowieść? 5.3. Czy potrzebujemy opowieści? 5.4. Jaką przyjąć strategię? 5.5. Jak konstruować narrację opowieści? 5.6. Inne koncepcje narracji 5.7. Jak akcentować kluczowe momenty? 5.8. Czy warto ubarwiać opowieść? 5.9. Dlaczego opowieść działa, a dlaczego nie? 5.10. Data storytelling a data crafting 5.11. Jak pisać rekomendacje? Rozdział 6. Jak przygotować raport? 6.1. Cechy dobrego raportu 6.2. Proces przygotowywania raportu 6.3. Wybór formy wizualizacji 6.4. Wybór rodzaju wykresu 6.5. Projektowanie układu całego raportu 6.6. Studium przypadku: AIRMAX Rozdział 7. Od danych do opowieści: studia przypadku 7.1. Studium przypadku 1: Zwiększenie zaangażowania w projekty społeczne i ekologiczne 7.2. Studium przypadku 2: Optymalizacja procesu produkcyjnego 7.3. Studium przypadku 3: Zwiększenie zaufania klientów banku 7.4. Studium przypadku 4: Inicjatywa biznesowa 7.5. Studium przypadku 5: Exposé menedżera Rozdział 8. Jak zaprojektować kokpit menedżerski? 8.1. Rodzaje i zasady budowania kokpitów menedżerskich 8.2. Przegląd rynku narzędzi do budowania kokpitów menedżerskich 8.3. Zastosowanie struktury narracyjnej w budowie kokpitu menedżerskiego 8.4. Hierarchia wizualna i projektowanie układu kokpitu 8.5. Jakie wizualizacje sprawdzają się w kokpitach menedżerskich? 8.6. Wykorzystanie interaktywności w kokpicie menedżerskim 8.7. Komunikowanie się z odbiorcami kokpitu 8.8. Projektowanie kokpitów menedżerskich: kilka praktycznych porad na koniec
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
w opracowaniu: sygn. 155482 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
w opracowaniu: sygn. 155483 N (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Koniec tabeli przestawnej / Marta Świech. W: Marketing w Praktyce. 2009, nr 2, s.18-19. - Warszawa : Marketing w Praktyce, 2009
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 155-163.
Business Intelligence, charakterystyka systemu i jego zastosowanie w banku 1.1. Charakterystyka systemu Business Intelligence 1.1.1. Geneza systemów informatycznych klasy BI 1.1.2. Funkcjonalność systemów BI 1.1.3. Architektura systemów BI 1.2. Business Intelligence a działalność banku 1.3. Wpływ systemów BI na organizacje w dotychczasowych badaniach 2.1. Przedmiot badań i materiał badawczy 2.2. Procedura badawcza i metoda doboru obiektów badawczych 2.3. Dynamiczne modele panelowe - metodyka badawcza 2.4. Metoda porównawcza WBI - metodyka badawcza 2.5. Kryteria doboru wskaźników oceny kondycji finansowej 2.5.1. Kondycja finansowa i jej determinanty 2.5.2. Grupy wskaźników kondycji finansowej banku 2.5.3. Wybrane wskaźniki oceny kondycji finansowej banków 3.1. Metoda dynamicznych modeli panelowych 3.1.1. Wyniki badań metodą panelową w latach 2001-2007 3.1.2. Wyniki badań metodą panelową w latach 2010-2016 3.1.3. Synteza wyników badań - dynamiczne modele panelowe 3.2. Metoda porównawcza (WBI 3.2.1. Wyniki badań metodą porównawczą w latach 2001-2007 3.2.2. Wyniki badań metodą porównawczą w latach 2010-2016 3.2.3. Synteza wyników badań metody porównawczej - wskaźnik WBI
Sygnatura czytelni BWZ: XIII E 10
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6216 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności