Kadry
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(71)
Forma i typ
Artykuły
(51)
Książki
(19)
Publikacje naukowe
(7)
Publikacje fachowe
(5)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Czasopisma
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(12)
dostępne
(9)
nieokreślona
(4)
Placówka
Wypożyczalnia
(13)
Biblioteka Międzywydziałowa
(3)
Biblioteka WEiZ
(8)
Magazyn
(1)
Autor
Kornacka Dorota
(3)
Berłowski Paweł
(2)
Guryn Halina
(2)
Gładykowski Wojciech
(2)
Kossowska Małgorzata
(2)
Wojtczuk-Turek Agnieszka
(2)
Zbiegień-Maciąg Lidia
(2)
Antczak Zbigniew (socjolog)
(1)
Armstrong Michael (1928- )
(1)
Barwińska-Małajowicz Anna
(1)
Bańkowski Maciej
(1)
Bilińska Magdalena
(1)
Blanchard Kenneth H. (1939- )
(1)
Bulińska-Stangrecka Helena
(1)
Chełpa Stanisław
(1)
Ciupa Sławomir
(1)
Coenen Frans
(1)
Czartoszewska Małgorzata
(1)
Czyżyk Kazimierz
(1)
David Alexandra
(1)
Dobski Paweł
(1)
Doliński Włodzimierz
(1)
Dudek Elżbieta
(1)
Florczak Dariusz
(1)
Fotyga Jarosław
(1)
Gruszka Aleksandra
(1)
Janicki Bogdan
(1)
Janowska Zdzisława
(1)
Jarecki Wojciech
(1)
Jasińska Jolanta
(1)
Kacprzak Artur
(1)
Kawka Tomasz
(1)
Klimowicz Magdalena
(1)
Knap Ewa
(1)
Kowalczyk Stanisław
(1)
Krause Gabriela
(1)
Król Henryk (1932-2014)
(1)
Kuczkowska Jadwiga
(1)
Kuczyński Paweł
(1)
Kwaśniewski Marcin
(1)
Lamri Jérémy
(1)
Lipka Anna
(1)
Listwan Tadeusz (1940- )
(1)
Michalczyk Ryszard
(1)
Milczarek Dariusz
(1)
Nadolski Julian
(1)
Nawara Izabela
(1)
Obmiński Zbigniew
(1)
Ohme Jerzy (1940-1992)
(1)
Okołowicz Mieczysław (1906-1984)
(1)
Patkaniowski Michał (1975- )
(1)
Perzanowska-Zamajtys Małgorzata
(1)
Pietroń-Pyszczek Agata
(1)
Pietrucha Jerzy (1931- )
(1)
Pocztowski Aleksy (1956- )
(1)
Podsiadło Iwona
(1)
Porzuczek Lidia
(1)
Porębska Agnieszka
(1)
Prokopowicz Piotr
(1)
Puchała Ewa
(1)
Sedlak Kazimierz
(1)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(1)
Sienkiewicz Łukasz
(1)
Skrobisz-Kaczmarek Beata
(1)
Sobolewska Marta
(1)
Stelmach Waldemar
(1)
Stor Marzena
(1)
Suchodolski Adam
(1)
Szaban Jolanta
(1)
Szafrański Marek
(1)
Szczepankiewicz Jarosław
(1)
Szczupaczyński Jerzy
(1)
Sztukowski Wojciech
(1)
Szubstarska Janina
(1)
Szuman Monika
(1)
Taylor Stephen (1965- )
(1)
Tuderowicz Barbara
(1)
Tyborowska Justyna
(1)
Tymowski Janusz (1902-1992)
(1)
Tyrańska Małgorzata
(1)
Wachowiak Piotr
(1)
Walas Jolanta
(1)
Waszczak Stanisław
(1)
Wierzbicki Paweł
(1)
Wójcik Leszek (tłumacz)
(1)
Wąsik Dorota
(1)
Zgud Jarosław
(1)
Zigarmi Drea
(1)
Zigarmi Patricia
(1)
Zręda Agnieszka
(1)
Zymonik Zofia
(1)
Łucewicz Jacenta
(1)
Żarczyńska Agnieszka
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(13)
2000 - 2009
(16)
1990 - 1999
(31)
1970 - 1979
(5)
1960 - 1969
(1)
1950 - 1959
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(12)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(71)
Język
polski
(71)
Odbiorca
Menedżerowie
(2)
Specjaliści ds. kadr
(2)
Szkoły wyższe
(2)
Temat
Budownictwo
(2413)
Zarządzanie
(2038)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Kadry
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1177)
Wytrzymałość materiałów
(1158)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1013)
Turystyka
(953)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(874)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(809)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(792)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(761)
Technika
(743)
Konstrukcje budowlane
(727)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(724)
Prawo pracy
(712)
Piłka nożna
(710)
Unia Europejska
(699)
Transport
(673)
Elektroenergetyka
(668)
Marketing
(638)
Architektura
(637)
Innowacje
(621)
Naprężenia i odkształcenia
(615)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(590)
Programy komputerowe
(586)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(523)
Sterowanie
(520)
Materiałoznawstwo
(519)
Produkcja
(518)
Komputery
(517)
Symulacja
(516)
Inwestycje
(508)
Praca
(504)
Zarządzanie jakością
(497)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(496)
Analiza matematyczna
(495)
Dzieci
(494)
Energia elektryczna
(491)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(484)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(468)
Przedsiębiorstwo
(468)
Szkolnictwo wyższe
(468)
Psychologia
(467)
Modele matematyczne
(465)
Internet
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(433)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(430)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(383)
Banki
(379)
BHP
(377)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(5)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Puławy (woj. lubelskie)
(1)
Gatunek
Opracowanie
(6)
Podręcznik
(4)
Poradniki
(3)
Materiały pomocnicze
(2)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Czasopismo polskie
(1)
Monografia
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(12)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(47)
Unia Europejska
(4)
71 wyników Filtruj
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Jak wspierać rozwój młodych pracowników? / Wojciech Jarecki. W: Manager. 1998, nr 11, s. 16-18. - Warszawa : INFOR, 1998
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Kobiety do zarządów / Artur Kacprzak. W: Perspektywy Europejskie. 2012, nr 3, s. 37-38. - 2012
Dokument nadrzędny: Perspektywy Europejskie.
(Monitor Unii Europejskiej)
Kartoteka zagadnieniowa: Unia Europejska
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Kosztowne pomyłki / Dorota Kornacka. W: Manager. 1998, nr 11, s. 19-20. - Warszawa : INFOR, 1998
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Recepta na kadry / Dorota Kornacka. W: Manager. 1999, nr 2, s. 29-30. - Warszawa : INFOR, 1999
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Sztuka trafnego wyboru / Dorota Kornacka. W: Manager. 1999, nr 1, s. 39-40. - Warszawa : INFOR, 1999
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Menedżer personalny / Małgorzata Kossowska. W: Personel. 1998, nr 2, s. 8/10. - Warszawa : INFOR, 1998
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Szkoda gadać / Gabriela Krause. W: Personel. 2000, nr 9, s.12-15. - Warszawa, 2000
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 31943, 31942 (2 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: Les compétences du 21e siécle.
Bibliografia na stronach 203-209.
Historia ludzkości Od małpy do człowieka Mózg - ostateczna broń człowieka Mózg gadzi Mózg limbiczny Kora nowa Istota szara i biała, neurony i aksony Płat czołowy Kora przedczołowa - centrum kompetencji XXI wieku Modelowanie rzeczywistości Pięć sił ewolucji społecznej Siły napędowe cywilizacji Przepływ informacji Kontakty międzyludzkie Usuwanie zadań pasożytniczych Standaryzacja Synergia między postępem technicznym a standaryzacją Standaryzacja, optymalizacja i trwałość - zgodne trio? Egzystencjalizm65 Podróż bohatera drogą do odnalezienia sensu W stronę cywilizacji sensu Kompetencja(-e) i inteligencja(-e) Kompetencja: pojęcie niejednoznaczne i złożone Kompetencja - jedno słowo, a wiele określeń Definicja kompetencji - rys historyczny A jeśli nie istnieje tylko jedna kategoria kompetencji? Kompetencja - bardzo złożona koncepcja Kategoryzacja kompetencji Wydajność - między trafnością, skutecznością a efektywnością Taksonomia Blooma Główne teorie inteligencji Czym jest inteligencja? Iloraz inteligencji Czynnik G Iloraz emocjonalny Pułapki zastawiane przez mózg Model Cattela-Horna-Carrolla, czyli model CHC Teoria inteligencji wielorakich Triarchiczna teoria inteligencji Asymetria mózgu i inteligencja analityczna/empiryczna Kompetencje XXI wieku Narodziny koncepcji Najważniejsze modele kompetencji XXI wieku 4K siedzibą kompetencji XXI weku Krytyczny umysł (lub krytyczne myślenie, lub critical thinking po angielsku) Kreatywność Komunikacja Kooperacja Jak oceniać 4K? Różne rodzaje pomiarów Co jest jeszcze do zrobienia Rozwój kompetencji XXI wieku Nauczyć się uczyć, myśleć i wchodzić w interakcje Klucz do skutecznego uczenia się Mózg - konstrukcja ulegająca ciągłym przemianom Interakcje społeczne, wsparcie i zahamowania poznawcze Wkład neurologii w proces uczenia się Kora przedczołowa dyrygentem mózgu Cztery zasady ułatwiające naukę Dzieci Alternatywne modele pedagogiczne Model fiński Dorośli Nowa koncepcja oparta na kompetencjach Reseau EVH Nowy świat dzięki kompetencjom XXI wieku W stronę społeczeństwa inkluzywnego i świadomego Wybierzmy przyszłość już dziś Społeczna inteligencja zbiorowa Konkurencja i kooperacja Wybrać swoją kompetencję Promowanie ekosystemów Le Lab RH - ekosystem koopetycji akończenie Po co nam kompetencje? Poszukiwanie sensu ratunkiem dla ludzkości Zaakceptować niedoskonałość ludzi i świata Swat bez pracy jest możliwy tylko w świecie pełnym sensu Niekończące się ponowne rozpoczynanie cyklu poszukiwania sensu Drzewo poznania Kompetencje potrzebne do pełni życia Posłowie. Nowe kompetencje w służbie czwartej rewolucji przemysłowej
Sygnatura czytelni BWZ: XII A 95
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6249 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 219-233.
Specyfika zespołów kreatywnych (na przykładzie zespołów badawczych) - Anna Lipka 1.1. Cechy kreatywnych zespołów 1.2. Kryteria typologiczne zespołu badawczego jako rodzaju kreatywnego zespołu 1.3. Ocena pracy zespołu badawczego 1.4. Przystawalność ról w zespołach badawczych do ról w ramach zespołów zarządzających 1.4.1. Pojęcie roli zespołowej. Rola główna i drugorzędna 1.4.2. Specyfikacja ról wg M. Belbina oraz ich odpowiedniki w zespole badawczym 1.5. Wartość zespołu (badawczego) i jej dynamika Role w zespole badawczym a cechy osobowościowe - Stanisław Waszczak 2.1. Różnice osobowościowe jako rodzaj różnic indywidualnych 2.2. Pięcioczynnikowy model osobowości P.T. Costy, Jr. i R.R. McCrae'a 2.3. Homogeniczność zespołów a ich wyniki 2.4. Role w zespole badawczym a pożądane nasilenie cech osobowości 2.4.1. „Pracownik firmy" (company worker) 2.4.2. „Prezes" (chairman) 2.4.3. „Lokomotywa" (shaper) 2.4.4. „Kreator" (plant) 2.4.5. „Poszukiwacz źródeł" (resource investigator) 2.4.6. „Ewaluator" (monitor-evaluator) 2.4.7. „Dusza zespołu" (team worker) 2.4.8. „Perfekcjonista" (completer-finisher) 2.4.9. „Specjalista" (specialist) 2.4.10. „Zespołowiec" Role w zespole badawczym a cechy temperamentalne - Stanisław Waszczak 3.1. Temperament jako biologiczne podłoże różnic indywidualnych 3.1.1. Pojęcie temperamentu 3.1.2. Temperament a osobowość 3.2. Charakterystyka wybranych teorii temperamentu 3.3. Role zespołowe w kontekście Regulacyjnej teorii temperamentu 3.4. Role w zespole (badawczym) a cechy przypisywane generacjom pracowników - Anna Lipka 4.1. Pojęcie pokoleń i ich klasyfikacja 4.2. Charakterystyka poszczególnych kohort generacyjnych 4.2.1. Weterani 4.2.2. Pokolenie wyżu demograficznego 4.2.3. Generacja X 4.2.4. Pokolenie Y 4.2.5. Generacja C 4.2.6. „Juniorat" i „seniorat" 4.3. Wyzwania dla zarządzania kapitałem ludzkim w związku z wielopokoleniowością załóg 4.4. Przesłanki i strategie budowania międzygeneracyjnych zespołów 4.5. Zdolność do pracy w kreatywnych zespołach dojrzałych pracowników w kontekście wymagań pracy 4.6. Generacje badaczy w Polsce z perspektywy ryzyka funkcjonowania kreatywnych zespołów 4.7. Wymagania ról zespołowych a prezentowane w literaturze przedmiotu różnice pokoleniowe 4.8. Metodyka badań empirycznych nad postrzeganiem cech generacyjnych - Anna Lipka i Stanisław Waszczak 5.1. Projekt badań 5.1.1. Przedmiot i cel badań 5.1.2. Definicje kluczowych pojęć 5.2. Narzędzie badawcze 5.3. Klucz interpretacyjny wyników badań Wyniki badań własnych i ich interpretacja - Anna Lipka 6.1. Charakterystyka respondentów 6.2. Rezultaty badań 6.2.1. Postrzeganie wpływu homogeniczności zespołu na jego kreatywność 6.2.2. Percepcja cech osobowościowych w kontekście generacyjnym 6.2.2.1. Neurotyczność 6.2.2.2. Ekstrawersja 6.2.2.3. Otwartość 6.2.2.4. Ugodowość 6.2.2.5. Sumienność 6.2.2.6. Konkluzje 6.2.3. Percepcja cech temperamentalnych - perspektywa pokoleniowa 6.2.3.1. Rozkład odpowiedzi 6.2.3.2. Konkluzje 6.2.4. Percepcja cech kreatora u trzech generacji 6.2.4.1. Prezentacja wyników 6.2.4.2. Konkluzje
Sygnatura czytelni BMW: VI E 245 (nowy)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 145937 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 145946 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Studia Ekonomiczne)
Bibliografia na stronach 368-376 i przy rozdziałach, akty prawne na stronie 377. Indeks.
Rozdział 1. Przedmiot, ewolucja i znaczenie zarządzania kadrami (Tadeusz Listwan) 1.1.Pojęcie zarządzania kadrami 1.2.Cele i znaczenie zarządzania kadrami 1.3.Rozwój funkcji personalnej 1.4.Koncepcja zarządzania kapitałem ludzkim 1.5.Współczesne tendencje w rozwoju funkcji personalnej 1.6. Zarządzanie kadrami jako dyscyplina naukowa Rozdział 2. Współczesne determinanty zarządzania kadrami w organizacjach (Zbigniew Antczak, Tadeusz Listwan) 2.1.Organizacja jako system otwarty. Cechy współczesnej organizacji i sposoby zarządzania nią 2.2.Zewnętrzne zmienne zarządzania kadrami 2.3.Wewnętrzne uwarunkowania zarządzania kadrami 2.4.Kultura organizacyjna a zarządzanie kadrami Rozdział 3. Modele i składniki strategicznego zarządzania kadrami (Tadeusz Listwan) 3.1.Cele i cechy strategicznego zarządzania kadrami 3.2.Strategia personalna 3.3.Strategia personalna a strategia ogólna firmy 3.4.Modele strategicznego zarządzania kadrami 3.5.Struktura zarządzania kadrami Rozdział 4. Planowanie kadr (Jolanta Jasińska) 4.1.Planowanie kadr w kontekście strategii firmy 4.2.Procedura planowania 4.3.Analiza zasobów kadrowych firmy 4.4.Prognoza popytu i podaży kadr 4.5.Podstawowe plany kadrowe 4.6.Podmioty funkcji personalnej w procesie planowania Rozdział 5. Dobór pracowników (Tomasz Kawka, Tadeusz Listwan) 5.1.Istota i znaczenie doboru kadr 5.2.Metody doboru 5.3.Elastyczne formy zatrudnienia 5.4.Struktura doboru kadr 5.5.Profil kwalifikacyjny 5.5.1.Pojęcia kwalifikacji i kompetencji 5.5.2.Składniki kwalifikacji 5.6.Rekrutacja pracowników 5.6.1.Funkcje rekrutacji 5.6.2.Formy i źródła rekrutacji 5.6.3.Marketing personalny 5.6.4.E-rekrutacja 5.7.Proces i techniki selekcji 5.7.1.Strategie selekcji 5.7.2.Techniki selekcji 5.7.3.Testy psychologiczne 5.7.4.Assessment Center i konkurs jako metody doboru kadr 5.7.5.Weryfikacja procesu selekcyjnego 5.8.Wprowadzenie do pracy 5.8.1.Istota i funkcja wprowadzenia do pracy 5.8.2. Narzędzia stosowane w procesie wprowadzenia Rozdział 6. Kierowanie ludźmi i przywództwo (Stanisław Chełpa) 6.1.Władza organizacyjna i jej źródła 6.2.Czynności kierownicze 6.2.1.Fazy procesu kierowania i funkcje kierownicze 6.2.2. Role kierownicze 6.3.Uwarunkowania skuteczności kierowania 6.3.1.Kwalifikacje kierowników 6.3.2.Uwarunkowania sytuacyjne stylu kierowania 6.4.Rodzaje przywództwa i odpowiadające im kwalifikacje 6.4.1.Przywództwo charyzmatyczne 6.4.2.Przywództwo koordynacyjne 6.4.3.Przywództwo anarchiczne Rozdział 7. Motywowanie pracowników (Tomasz Kawka, Tadeusz Listwan) 7.1.Istota motywacji i motywowania 7.2.Teorie motywacji Teoria hierarchii potrzeb Maslowa Teoria Alderfera ERG Dwuczynnikowa teoria Herzberga Teoria oczekiwań Vrooma Koncepcja nierówności (sprawiedliwości) Adamsa Teoria modyfikacji zachowań Skinnera Teoria ustalania celów Rottera 7.3.Podstawowe narzędzia motywowania 7.4.Modele motywowania 7.5.System i zasady motywowania Rozdział 8. Wynagradzanie pracowników (Tomasz Kawka) 8.1.Pojęcie, zasady i funkcja wynagrodzeń 8.2.Struktura i zasady tworzenia systemu wynagrodzeń 8.3.Strategia wynagrodzeń 8.4.Formy wynagrodzeń 8.5.Struktura wewnętrzna wynagrodzeń 8.6.Struktura zewnętrzna wynagrodzeń 8.7.Narzędzia kształtowania systemu wynagrodzeń 8.8.Wartościowanie pracy 8.9.Premiowanie pracowników 8.10.Tendencje rozwoju systemów wynagrodzeń Rozdział 9. Rozwój i zarządzanie karierą pracowników (Adam Suchodolski) 9.1.Pojęcie i struktura rozwoju pracowników 9.2.Planowanie rozwoju pracowników 9.2.1.Organizacja procesu rozwoju pracowników 9.2.2.Określanie aspiracji zawodowych i analiza możliwości rozwojowych 9.2.3.Planowanie ścieżki kariery zawodowej 9.2.4.Stadia rozwoju kariery zawodowej 9.3.Realizowanie rozwoju pracowników 9.3.1.Możliwości realizacji rozwoju pracowników 9.3.2.Formy i metody indywidualnego doskonalenia kadr 9.3.3.Efektywność doskonalenia kadr 9.3.4.Przemieszczenia pracowników 9.3.5.Integrowanie pracowników 9.3.6.Pracownik jako kreator rozwoju 9.4.Kontrola procesu rozwoju pracowników 9.5.Rozwój potencjału społecznego firmy Rozdział 10. Stosunki i warunki pracy (Jolanta Jasińska) 10.1.Pojęcie stosunków pracy 10.2.Modele stosunków pracy 10.3.Rola związków zawodowych 10.4.Rola kierownictwa 10.5.Rola rządu 10.6.Rokowania zbiorowe 10.7.Warunki pracy Rozdział 11. Odejścia pracowników z organizacji (Zbigniew Antczak) 11.1.Przyczyny ruchów kadrowych w organizacji 11.2.Ewolucja modelu zatrudnienia 11.3.Outsourcing i outplacement - narzędzia w sferze zatrudnienia i odejść 11.4.Skutki odejść pracowników Rozdział 12. Ocenianie pracowników (Adam Suchodolski) 12.1.Istota i znaczenie oceniania pracowników 12.2.System oceniania pracowników 12.2.1.Cele i zasady oceniania 12.2.2.Kryteria oceniania pracowników 12.2.3.Podmioty oceniania 12.2.4.Okresy i częstotliwość oceniania 12.3.Metody i techniki oceniania 12.3.1.Instrumenty pomiaru kryteriów oceniania 12.3.2.Techniki oceniania 12.3.3.Metody oceniania 12.3.4.Techniki prezentacji wyników ocen 12.4.Rozmowa oceniająca 12.5.Błędy w ocenianiu pracowników Rozdział 13. Kontrola funkcji personalnej (Stanisław Kowalczyk) 13.1.Istota i cele kontroli funkcji personalnej 13.2.Etapy procesu kontroli funkcji personalnej 13.3.Przedziały kontroli funkcji personalnej 13.4.Koszty pracy 13.5.Analiza potencjału kadrowego organizacji 13.5.1.Analiza wskaźnikowa i opisowa 13.5.2.Kadrowa analiza SWOT 13.5.3.Portfolio kadrowe 13.6.Podejścia do kontroli funkcji personalnej 13.6.1.Controlling personalny 13.6.2.Strategiczna karta wyników 13.6.3.Karta wyników zarządzania zasobami ludzkimi 13.6.4.Idea bilansu społecznego organizacji 13.6.5.Audyt personalny a zarządzanie kapitałem ludzkim Rozdział 14. Struktura podmiotowa zarządzania kadrami w przedsiębiorstwie (Zbigniew Antczak) 14.1.Podmioty zarządzania kadrami 14.2.Ewolucja relacji i ról menedżera sztabowego (personalnego) oraz menedżera liniowego 14.3.Usytuowanie i kształt komórek personalnych 14.4.Wirtualizacja funkcji personalnej Rozdział 15. System informacji personalnej (SIP) (Stanisław Kowalczyk) 15.1.Rola informacji w zarządzaniu kadrami 15.2.Formalne źródła informacji kadrowych 15.3.Sposoby grupowania informacji kadrowych 15.4.Konstruowanie systemu informacji personalnej 15.4.1.Pojęcie SIP 15.4.2.Cele SIP 15.4.3.Związki SIP z otoczeniem 15.4.4.Zbiory informacji personalnej 15.4.5.Nadawcy i odbiorcy informacji personalnej 15.4.6.Kanały informacyjne 15.4.7.Techniczne środki przesyłania i przetwarzania informacji 15.5.Tworzenie bazy danych personalnych 15.6.Budowa modelu SIP z wykorzystaniem podejścia obiektowego 15.6.1.Analiza obiektowa w modelowaniu SIP 15.6.2.Konstruowanie wielowarstwowego modelu SIP 15.7.Zarządzanie wiedzą w obszarze funkcji personalnej Rozdział 16. Komunikowanie się w organizacji (Marzena Stor) 16.1.Podstawowe terminy wyjaśniające istotę i znaczenie komunikacji 16.2.Komunikacja werbalna w indywidualnych interakcjach z pracownikami 16.2.1.Zdolności percepcyjne człowieka 16.2.2.Bariery komunikacyjne 16.2.3.Wybrane przykłady wpływania na atmosferę i charakter rozmowy 16.3.Zebrania zespołowe 16.3.1.Przygotowanie zebrania 16.3.2.Przeprowadzanie zebrania 16.4.Prezentacje dla pracowników firmy 16.5.Komunikowanie międzykulturowe Rozdział 17. Międzynarodowe zarządzanie kadrami (Marzena Stor) 17.1.Zakres pojęciowy zarządzania kadrami w organizacji międzynarodowej 17.2.Złożoność otoczenia funkcji personalnej w przedsiębiorstwach międzynarodowych 17.3.Strategie personalne ze względu na poziom i kierunek oddziaływania 17.4.Znaczenie podejścia kulturowego a rozwiązania systemowe 17.5.Kadra menedżerska w organizacjach międzynarodowych 17.5.1.Podstawowa typologia międzynarodowej kadry menedżerskiej 17.5.2.Zarządzanie międzynarodową kadrą menedżerską 17.5.3.Międzynarodowe zespoły zarządzające 17.5.4.Międzykulturowe kwalifikacje kierownicze Rozdział 18. Prawne i etyczne zagadnienia zarządzania kadrami (Marzena Stor) 18.1.Uwagi wstępne 18.2.Faza preparacji 18.3.Faza realizacji 18.3.1.Moduł „wejście" 18.3.2.Moduł „przejście" 18.3.3.Moduł „wyjście" 18.4. Faza kontroli Rozdział 19. Metody badań problematyki kadrowej (Stanisław Chełpa) 19.1.Podejścia metodologiczne w badaniu problemów kadrowych 19.1.1.Podejście idiograficzne 19.1.2.Podejście nomotetyczne 19.1.3.Podejście kompleksowe 19.2.Procedury, metody i techniki badawcze 19.2.1.Procedura studium przypadku 19.2.2.Procedury lustracji, korelacyjna i eksperymentalna 19.3.Zasady konstrukcji wybranych metod badawczych 19.3.1.Obserwacja 19.3.2.Wywiad
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 149491 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Dorównujemy Europie / Ryszard Michalczyk. W: Personel i Zarządzanie. 2002, nr 15/16, s.78-79. - Warszawa, 2002
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
w opracowaniu: sygn. 26311 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Biznesmen w stresie / Zbigniew Obmiński. W: Manager. 1999, nr 2, s. 31-33. - Warszawa : INFOR, 1999
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
w opracowaniu: sygn. 46911, 46910 (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności