Marketing sportowy
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(45)
Forma i typ
Książki
(23)
Artykuły
(22)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(26)
dostępne
(11)
Placówka
Wypożyczalnia
(11)
Biblioteka WEiZ
(3)
Biblioteka WWFiF
(20)
Magazyn
(3)
Autor
Klisiński Janusz (1950- )
(8)
Mruk Henryk
(5)
Sznajder Andrzej
(4)
Matecki Piotr
(3)
Chabrowska Anita
(2)
Górzyński Michał
(2)
Kropielnicki Krzysztof
(2)
Pogorzelski Stanisław
(2)
Batorski Jarema
(1)
Bednarczyk Małgorzata
(1)
Biernat Janusz
(1)
Boruszczak Mirosław
(1)
Chłodnicki Maciej
(1)
Chłodnicki Marcin
(1)
Dudkiewicz Anna
(1)
Fijałkowski Marcin
(1)
Furlepa Marcin
(1)
Gocłowska Sylwia
(1)
Guzik Przemysław
(1)
Jardanowski Piotr
(1)
Jędrachowicz Katarzyna
(1)
Jędrowski Przemysław
(1)
Kantyka Joanna (kultura fizyczna)
(1)
Katner Anna
(1)
Kogut-Czarkowska Magdalena
(1)
Kornaszewski Juliusz
(1)
Kunc Monika
(1)
Makuszewski Maciej
(1)
Marciszewska Barbara
(1)
Małysz Wojciech
(1)
Miroński Sebastian
(1)
Ofman Małgorzata
(1)
Ogólnopolska Konferencja Naukowa "Dzień marketingu sportowego na Akademii Ekonomicznej w Poznaniu" (1 ; 2002 ; Poznań)
(1)
Olszyński Michał
(1)
Ostrowski Filip
(1)
Panfil Ryszard (1958- )
(1)
Panfil Łukasz
(1)
Perechuda Kazimierz
(1)
Piątkowska Monika (1980- )
(1)
Przybylska. Patrycja
(1)
Prętnicka-Markiewicz Jagoda
(1)
Semrau Jarosław
(1)
Seweryniak Tomasz
(1)
Szafrańska-Blank Katarzyna
(1)
Wołczek Tomasz
(1)
Wróblewski Radosław
(1)
Wyżnikiewicz-Kopp Zdzisława
(1)
Wójcik Daniel
(1)
Śliwowski Robert
(1)
Żmudziński Arkadiusz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(15)
2000 - 2009
(27)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(45)
Język
polski
(45)
Temat
Budownictwo
(2413)
Zarządzanie
(2038)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1897)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Marketing sportowy
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1177)
Wytrzymałość materiałów
(1158)
Ochrona środowiska
(1024)
Sport
(1013)
Turystyka
(953)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(874)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(809)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(792)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(761)
Technika
(744)
Konstrukcje budowlane
(727)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(724)
Prawo pracy
(712)
Piłka nożna
(710)
Unia Europejska
(699)
Transport
(673)
Elektroenergetyka
(668)
Marketing
(639)
Architektura
(637)
Innowacje
(621)
Naprężenia i odkształcenia
(615)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(591)
Programy komputerowe
(586)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(523)
Sterowanie
(520)
Materiałoznawstwo
(519)
Produkcja
(518)
Komputery
(517)
Symulacja
(516)
Inwestycje
(508)
Praca
(504)
Zarządzanie jakością
(497)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(496)
Analiza matematyczna
(495)
Dzieci
(495)
Energia elektryczna
(492)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(484)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Szkolnictwo wyższe
(470)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(468)
Przedsiębiorstwo
(468)
Psychologia
(467)
Modele matematyczne
(465)
Internet
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(433)
Rehabilitacja medyczna
(432)
Reklama
(431)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(383)
Banki
(379)
BHP
(377)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(2)
Temat: miejsce
Krakowsko-Częstochowska, Wyżyna (Polska ; region)
(1)
Poznań (woj. wielkopolskie)
(1)
Szkocja (Wielka Brytania ; region)
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(2)
Artykuł z czasopisma fachowego
(1)
Monografia
(1)
Opracowanie
(1)
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(3)
Kultura fizyczna i sport
(2)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(21)
Kultura Fizyczna
(1)
45 wyników Filtruj
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Kibic - najważniejsze ogniwo / Wojciech Małysz. W: Marketing w Praktyce. 2008, nr 12, s.32-33. - Warszawa : Marketing w Praktyce, 2008
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Biznes i piłka do jednej bramki ? / Sebastian Miroński. W: Marketing w Praktyce. 2008, nr 12, s.24-25. - Warszawa : Marketing w Praktyce, 2008
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy niektórych pracach.
Dla specjalistów z zakresu marketingu sportowego oraz dla studentów specjalności marketing w sporcie.
Sygnatura czytelni BWF: XI N 52
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 128390 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 117565 L/WF (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 111385 N (1 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 3235 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia przy niektórych rozdziałach.
Krzysztof Kropielnicki, Piotr Matecki Zarządzanie w sporcie Modelowe założenia zarządzania organizacjamisportowymi Dr Andrzej Wartecki Innowacyjne usługi sportowego konsultingu zarządczego Kamil Kukułka Zarządzanie relacjami z klientami Customer Relationship Management w polskimsporcie Piotr Matecki Strategie związków z klientami na przykładzie Parku Wodnego w Tarnowskich Górach Wojciech Giergiel Produkty firmy sportowej Strukturalizowanie produktu klubu sportowego Prof. dr hab. Ryszard Panfil Profil kompetencji gracza (zespołu sportowego) a jego wartość rynkowa Paweł Barylski Ocena wartości zawodnika sportowego i jej znaczenie jako wartości księgowej Łukasz Motała Dystrybucja kompetencji sportowych (kontrakt zawodniczy). Aspekty prawne i rynkowe Dr Jacek Masiota Marketingowy rozwój obiektów sportowych - wnioski z rynku niemieckiego Tomasz Cieślik, Krzysztof Kropielnicki Sportowa marka Kreowanie marki sportowej Dr Robert Śliwowski, Krzysztof Kropielnicki Analiza medialna marki na przykładzie Piłkarskiej Reprezentacji Polski Sebastian Bykowski Sponsoring w promocji i komunikacji Od marketingu do sponsoringu: komunikacja w marketingu sportowym Stanisław Pogorzelski Sponsoring piłki nożnej jako instrument promocji (porównanie Orange Ekstraklasa i Barcłays Premiership)Łukasz Gąsiorowski Miejsce sponsoringu sportowego w strategiach rozwoju przedsię¬biorstw opartych o społeczną odpowiedzialność biznesu, czyli gra typu wygrana-wygrana Michał Kober Dwie marki, jeden mistrz Krzysztof Zakrzewski Media i public relations Sport i media. Sukces medialny zespołu równie ważny jak sukces sportowy. Analiza na przykładzie KGHM Zagłębia Lubin Michał Mango, Jerzy Staruchowicz Działania na rzecz społeczności lokalnej narzędziem PR nowocześnie zarządzanego klubu sportowego Marcin Dzedzej, Rafał Kędzior Rynek praw transmisyjnych w Polsce Dr Piotr Pykel VIII. Sport, biznes i... polityka Uprzywilejowana pozy cja świata sportu wobec jego partnerów biznesowych. Aspekty formalnoprawne i wizerunkowe Robert Kaczyński Wykorzystanie sportu wr samorządowej kampanii wyborczej Prof Janusz Klisiński, dr Zbigniew Widera
Sygnatura czytelni BWF: XI N 28
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 148857, 148855 N, 148856, 148858 (4 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 8446 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Trener kontra kibice / Małgorzata Ofman. W: Magazyn Trenera. 2014, nr 34, s. 10 - 11. - 2014
Kartoteka zagadnieniowa: Kultura Fizyczna
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 3329 (1 egz.)
Brak okładki
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 105-107. Netogr. s. 107.
Dla osób zarządzających instytucjami sportowymi.
Sygnatura czytelni BWF: XI N 43
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 5834 (1 egz.)
Magazyn
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 124196 LE N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Podręczniki / Wyższa Szkoła Zarządzania i Coachingu)
Bibliogr. s. 181-183.
Sygnatura czytelni BWF: XI N 49
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 6967 (1 egz.)
Magazyn
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 136211 LE (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 106252 L, 106563 (2 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 2051, F 3411 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach [157]-173.
POJĘCIE I GENEZA ZJAWISKA AMBUSH MARKETINGU Jak to się wszystko zaczęło? KIERUNKI BADAŃ NAD AMBUSH MARKETINGIEM W LITERATURZE PRZEDMIOTU Identyfikacja zjawiska ambush marketingu Wpływ ambush marketingu na konsumentów Strategie przeciwdziałania ambush marketingowi KLASYFIKACJA PRAKTYK AMBUSH MARKETINGU W ORGANIZACJI IMPREZ SPORTOWYCH Klasyfikacja według T. Meenaghana Klasyfikacja według D. Owena Klasyfikacja według S. Chadwicka i N. Burtona Klasyfikacja według H. Preussa, K. Gemeindera i B. Seguina Klasyfikacja według M. Piątkowskiej i S. Gocłowskiej AMBUSH MARKETING W ORGANIZACJI IMPREZ SPORTOWYCH - STUDIUM PRZYPADKÓW XIX Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej w Republice Południowej Afryki w 2010 r. Charakterystyka programu sponsorskiego XIX Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej w Republice Południowej Afryki w 2010 r. Charakterystyka wybranych przypadków ambush marketingu podczas XIX Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej w Republice Południowej Afryki w 2010 r. Letnie Igrzyska XXX Olimpiady w Londynie w 2012 r. Charakterystyka programu sponsorskiego Letnich Igrzysk XXX Olimpiady w Londynie w 2012 r. Charakterystyka wybranych przypadków ambush marketingu podczas Letnich Igrzysk XXX Olimpiady w Londynie w 2012 r. Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej UEFA EURO 2012 w Polsce i na Ukrainie Charakterystyka programu sponsorskiego Mistrzostw Europy w Pitce Nożnej UEFA ERO 2012 w Polsce i na Ukrainie Charakterystyka wybranych przypadków ambush marketingu podczas Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej UEFA ERO 2012 w Polsce i na Ukrainie XXII Zimowe Igrzyska Olimpijskie w Soczi w 2014 r. Charakterystyka programu sponsorskiego XXII Zimowych Igrzysk Olimpijskich w Soczi Charakterystyka wybranych przypadków ambush marketingu podczas XXII Zimowych Igrzysk Olimpijskich w Soczi STRATEGIE PRZECIWDZIAŁANIA ZJAWISKU AMBUSH MARKETINGU PODCZAS MISTRZOSTW EUROPY W PIŁCE NOŻNEJ UEFA EURO 2012 W POLSCE I NA UKRAINIE - STUDIUM PRZYPADKU FENOMEN AMBUSH MARKETINGU A ROZPOZNAWALNOŚĆ MAREK OFICJALNYCH SPONSORÓW WYDARZENIA SPORTOWEGO - STUDIUM BADAWCZE Wskaźniki rozpoznawalności marek oficjalnych sponsorów i ambush marketerów podczas Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej UEFA EURO 2012 w Polsce i na Uk 6Rozpoznawalność marek oficjalnych sponsorów i ambush marketerów w różnych grupach konsumentów Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej UEFA EURO 2012
Sygnatura czytelni BWZ: VI A 10
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6094 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Stateczny sponsoring na Euro / Stanisław Pogorzelski. W: Marketing w Praktyce. 2008, nr 8, s.63-65. - Warszawa : Marketing w Praktyce, 2008
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Praktyczna lekcja / Jarosław Semrau. W: Marketing w Praktyce. 2008, nr 12, s.50-51. - Warszawa : Marketing w Praktyce, 2008
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [265]-268.
Dla studentów uczelni ekonomicznych i akademii wychowania fizycznego, a także dla osób profesjonalnie związanych z podmiotami rynku sportu.
Sygnatura czytelni BWF: XI N 31
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 118519 N (1 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 4715 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing sportu / Andrzej Sznajder. - Wyd. 2 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2012. - 316 s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. [311]-316. Netogr. s. 316.
Dla studentów uczelni ekonomicznych i akademii wychowania fizycznego, a także dla osób profesjonalnie związanych z podmiotami rynku sportu (klubami i związkami sportowymi, przedsiębiorstwami rozważającymi inwestowanie w sport, mediami realizującymi transmisje sportowe).
Sygnatura czytelni BWF: XI N 48
Sygnatura czytelni BWZ: VI A 111
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 132478 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 4465 (1 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 6735 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności