Planowanie strategiczne
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(109)
Forma i typ
Książki
(81)
Artykuły
(28)
Publikacje naukowe
(10)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Poradniki i przewodniki
(3)
Publikacje fachowe
(3)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(66)
dostępne
(51)
nieokreślona
(3)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(54)
Czytelnia Główna
(1)
Biblioteka WB
(1)
Biblioteka Międzywydziałowa
(18)
Biblioteka WEiZ
(41)
Biblioteka WWFiF
(4)
Magazyn
(3)
Autor
Romanowska Maria (1947- )
(7)
Gierszewska Grażyna
(5)
Obłój Krzysztof (1954- )
(4)
Chalastra Michał
(3)
Krupski Rafał
(3)
Barowicz Marek
(2)
Bolesta-Kukułka Krystyna (1941-2004)
(2)
Dixit Avinash K
(2)
Détrie Jean-Pierre
(2)
Fałek Zbigniew
(2)
Gasper Dorota
(2)
Grudzewski Wiesław Maria (1933- )
(2)
Kosiński Janusz
(2)
Kreikebaum Hartmut
(2)
Nalebuff Barry J. (1958- )
(2)
Osterwalder Alexander
(2)
Papadakos Trish
(2)
Penc-Pietrzak Ilona
(2)
Strategor [pseud. zbiorowy]
(2)
Tokarski Andrzej
(2)
Tokarski Maciej
(2)
Wójcik Jacek
(2)
Zawisza Wojciech
(2)
Albigowski Marek
(1)
Arhipova Marina Ûr'evna
(1)
Babińska Katarzyna
(1)
Bakalarz Dariusz
(1)
Banaszyk Piotr
(1)
Barcik Ryszard (1948- )
(1)
Barteczek Andrzej
(1)
Bartkowiak Paweł
(1)
Berliński Lechosław
(1)
Bieńkowska Tamara
(1)
Bland David J. (1976- )
(1)
Bogdalik Krzysztof
(1)
Bowman Cliff
(1)
Bąk Mieczysław
(1)
Cieśliński Wojciech (1960- )
(1)
Cybulski Mateusz
(1)
Dawidczyk Andrzej
(1)
Dennis Pascal (1957- )
(1)
Dobrzańska Bożena M
(1)
Dobrzański Grzegorz (1963- )
(1)
Domański Tomasz (1953- )
(1)
Dziwota Janusz
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Ellis John
(1)
Etiemble Frederic (1976- )
(1)
Evans Vaughan (1951- )
(1)
Falencikowski Tadeusz
(1)
Faulkner David (1938- )
(1)
Fidelman Mark
(1)
Fijałkowska Danuta
(1)
Gancarczyk Jacek
(1)
Goliński Jan
(1)
Gorczyński Kazimierz
(1)
Gorynia Marian 1956- )
(1)
Gołembska Elżbieta (1946- )
(1)
Griffin Ricky W. (1950- )
(1)
Głogowska Małgorzata
(1)
Głuszek Ewa
(1)
Głębocki Konrad
(1)
Hejduk Irena (1949- )
(1)
Henley John S
(1)
Howaniec Honorata
(1)
Ignacy Jarosław
(1)
Jabłoński Adam
(1)
Jabłoński Marek
(1)
Janicki Artur
(1)
Janyga Jerzy
(1)
Jaworski Jan
(1)
Johnson Gerry
(1)
Kaleta Andrzej
(1)
Kempny Danuta
(1)
Kenny Graham
(1)
Klasik Andrzej (1943- )
(1)
Kleine-Doepke Rainer
(1)
Kotter John P. (1947- )
(1)
Kowal Barbara
(1)
Kowal Witold (nauki ekonomiczne)
(1)
Kowalczyk Marcin (tłumacz)
(1)
Krawczyk Łukasz
(1)
Krysta Bartosz
(1)
Kubrak Paulina
(1)
Kuczewska Joanna
(1)
Kulawczuk Przemysław (1961- )
(1)
Kulińska-Sadłocha Ewa
(1)
Kłeczek Ryszard
(1)
Lisiński Marek (organizacja i zarządzanie)
(1)
Lonca Krzysztof
(1)
Malcherek Monika
(1)
Masztalerz Marek
(1)
Mazurkiewicz Ludwik
(1)
Małkowska-Borowczyk Magdalena
(1)
Michalski Dariusz
(1)
Muzyka Daniel F
(1)
Nasierowski Wojciech
(1)
Nowak Alojzy Zbigniew (1956- )
(1)
Nowak Zbigniew
(1)
Opolski Krzysztof
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(14)
2010 - 2019
(30)
2000 - 2009
(40)
1990 - 1999
(24)
1980 - 1989
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(24)
Kraj wydania
Polska
(109)
Język
polski
(109)
Odbiorca
Menedżerowie
(2)
Przedsiębiorcy
(2)
Inżynierowie
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Budownictwo
(2412)
Zarządzanie
(2037)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Planowanie strategiczne
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1157)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1012)
Turystyka
(952)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(872)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(808)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(759)
Technika
(741)
Konstrukcje budowlane
(726)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Unia Europejska
(699)
Transport
(673)
Piłka nożna
(672)
Elektroenergetyka
(667)
Architektura
(637)
Marketing
(636)
Innowacje
(619)
Naprężenia i odkształcenia
(612)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(590)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(584)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(520)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Materiałoznawstwo
(517)
Produkcja
(517)
Symulacja
(515)
Inwestycje
(507)
Praca
(503)
Analiza matematyczna
(495)
Zarządzanie jakością
(495)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(494)
Dzieci
(489)
Energia elektryczna
(489)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(482)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(468)
Szkolnictwo wyższe
(468)
Psychologia
(467)
Przedsiębiorstwo
(466)
Internet
(464)
Modele matematyczne
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(428)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(382)
Banki
(378)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(4)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(12)
Monografia
(6)
Artykuł z czasopisma fachowego
(5)
Poradniki
(4)
Opracowanie
(3)
Podręcznik
(3)
Podręczniki
(3)
Poradnik
(3)
Księga pamiątkowa
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(17)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(8)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Rozwój osobisty
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(27)
Kultura Fizyczna
(1)
109 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 94224 L (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 2667 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
Tyt. oryg.: The standout business plan: make it irresistible - and get the funds you need for your startup or growing business.
S. red.: Authorized translation from the Unites States of America adapted editions of the oryginal United Kingdom English language edition, entitled The Financial Times essential guide to a writing plan : how to win backing to start up or grow your business by Vaughan Evans.
Na okł.: Wyślij swoją firmę na nową orbitę dzięki pozyskanym funduszom!
Sygnatura czytelni BMW: VI G 24 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VIII D 4
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 141301, 141499 (2 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 141300 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5404 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku, ISSN 1899-9867 ; t. 7/2010)
Bibliogr. przy rozdz.
Zagadnienia strategiczne w przedsiębiorstwach 1. Rola marketingu terytorialnego w procesie kształtowania pozycji przedsiębiorstwa w otoczeniu - Janusz Dworak 13 1.1. Marketing terytorialny 14 1.2. Współpraca na osi przedsiębiorstwo - władze samorządowe 15 1.3. Tworzenie pozytywnego wizerunku regionu jako element marketingu terytorialnego 18 1.4. Tożsamość regionu jako element marketingu terytorialnego 20 2. O istocie i strukturze strategii finansowej przedsiębiorstwa - Jacek Jaworski 25 2.1. Strategia finansowa jako strategia funkcjonalna w przedsiębiorstwie 25 2.2. Strategia inwestycyjna 28 2.3. Strategie finansowania działalności 30 2.4. Strategie gospodarowania kapitałem stałym i obrotowym 31 2.5. Strategia kreowania wartości dodanej i strategia płynności finansowej 33 3. Dylematy wyboru strategicznego współczesnych przedsiębiorstw - Andrzej Kaleta 37 3.1. Podstawowe pola wyboru strategicznego 37 3.2. Uwarunkowania wyboru pomiędzy strategią dywersyfikacji i koncentracji 40 3.3. Uwarunkowania wyboru pomiędzy strategią wyróżnienia i kosztową 42 3.4. Uwarunkowania wyboru pomiędzy strategią ekspansji i stabilizacji 45 3.5. Uwarunkowania wyboru pomiędzy strategią pioniera i naśladowcy 47 4. Tomasz Bata: przedsiębiorca i strateg biznesu - Leszek Fryderyk Korzeniowski 51 5. Model oceny strategii na przykładzie wydawnictwa - Jan Kreft 61 5.1. Potrzeba strategii 61 5.2. Weryfikacyjna strategii marketingowej 65 6. Strategie w warunkach dużej inercji zmian - Krzysztof Łobos 73 6.1. Kluczowe obszary działań strategicznych w warunkach ograniczonego strategic choice 74 6.2. Charakterystyka kluczowych obszarów działań strategicznych 74 7. Mapa grup strategicznych w sektorze kamienia naturalnego na przykładzie przedsiębiorstw Gminy Strzegom - Monika Wilk-Lechniak 79 7.1. Istota tworzenia map grup strategicznych 79 7.2. Mapy grup strategicznych w strzegomskim sektorze kamieniarskim 81 7.3. Bariery mobilności wewnątrzsektorowej 87 8. Strategie zarządzania ryzykiem zmian kursu walutowego w działalności współczesnych przedsiębiorstw - Monika Wyrzykowska 91 8.1. Ryzyko zmian kursu walutowego w działalności przedsiębiorstw 91 8.2. Metody zabezpieczania się przedsiębiorstw przed ryzykiem walutowym 92 8.3. Ocena skuteczności metod zabezpieczania się przed zmianami kursów walutowych przedsiębiorstw za pomocą wybranych instrumentów 97 Innowacyjność w funkcjonowaniu przedsiębiorstw 9. Innowacje produktowe w pomorskim przetwórstwie spożywczym - Sylwia Badowska 105 9.1. Innowacje produktowe na rynku 105 9.2. Innowacje produktowe przedsiębiorstw - badanie własne 109 10. Zarządzanie innowacjami w przedsiębiorstwie poprzez wzornictwo - Maciej Brzozowski 115 10.1. Istota i bariery kreatywności w przedsiębiorstwie 115 10.2. Istota i rodzaje innowacji 118 10.3. Wzornictwo jako narzędzie innowacji 120 11. Program operacyjny innowacyjna gospodarka jako źródło finansowania nowoczesnych rozwiązań w małych i średnich przedsiębiorstwach - Anna Drózd 127 11.1. Małe i średnie przedsiębiorstwa w województwie pomorskim w latach 2006-2007 127 11.2. Innowacyjność i konkurencyjność przedsiębiorstw 131 11.3. Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka jako instrument wspierania małej i średniej przedsiębiorczości 132 11.4. Ocena wykorzystania funduszy z Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 138 12. Zarządzanie innowacją a rynek NewConnect - Stanisław Kaszuba 143 12.1. Istota innowacji 144 12.1.1. Definicja innowacji 144 12.1.2. Strategia Błękitnego Oceanu 145 12.2. Zarządzanie innowacjami 146 12.3. Rynek NewConnect 148 12.3.1. Charakterystyka uczestników rynku NewConnect 150 12.3.2. Innowacje na rynku NewConnect 151 13. Innowacyjność państw Unii Europejskiej w kontekście realizacji celów lizbońskich - Katarzyna Kozioł 155 13.1. Fiasko strategii lizbońskiej 156 13.2. Innowacyjność państw Unii Europejskiej 160 13.3. Strategia Europa 2020 166 14. Innowacja strategiczna - mieszanina strategii i kultury - Bogdan Nogalski, Wojciech Machel 175 14.1. Innowacyjne strategie banków uniwersalnych 175 15. Zarządzanie innowacjami bankowymi - Andrzej Pomykalski, Sebastian Bakalarczyk 183 15.1. Istota innowacji 183 15.2. Cechy charakterystyczne innowacji bankowych 188 15.3. Zarządzanie innowacjami 192 15.4. Zastosowanie innowacji w zarządzaniu bankiem 194 Kultura we współczesnych organizacjach 16. Wybór typu kultury organizacyjnej dla biblioteki jako składnika wyższej szkoły niepublicznej - Aleksandra Ignaczak 203 16.1. Pojęcie kultury organizacyjnej 203 16.2. Przegląd klasyfikacji kultur organizacyjnych pod kątem zastosowania ich w bibliotece wyższej szkoły niepublicznej 204 16.3. Wybór kultury organizacyjnej dla biblioteki wyższej szkoły niepublicznej 211 17. Kultura organizacyjna jako kontekst w procesie budowania strategii organizacji - Sylwester Marek Kania 215 17.1. Kultura organizacyjna i strategia - zależności i uwarunkowania 216 17.2. Strategia i kultura w ujęciu zasobowym 218 17.3. Kierowanie relacją strategia - kultura w procesie zmian w organizacji 221 18. Determinanty proinnowacyjnej kultury organizacji w przedsiębiorstwach przemysłowych - Anna Strycharska-Rudzewicz, Małgorzata Juchniewicz 225 18.1. Czynniki determinujące proinnowacyjną kulturę organizacji 226 18.2. Metodyka badań 229 18.3. Wyniki badań i ich omówienie 230
Sygnatura czytelni BMW: VI F 77,7 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 128285 N (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Okiełznanie przekształceń / Zbigniew Fałek. W: Personel i Zarządzanie. 2011, nr 1, s.49-53. - Warszawa : INFOR, 2011
BS
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Podstawy Zarządzania)
Tyt. oryg. : The Essence of Competitive Strategy.
Dla menedżerów, słuchaczy studiów MBA oraz studentów kierunków zarządzania.
Sygnatura czytelni BWZ: IX I 20 ; IX I 27
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 116767, 95606 (2 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 1470, E 1402 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Dostosuj się albo giń 19 1.1. Pięć współczesnych epok technologii biznesowej 20 1.2. Teraz albo nigdy 32 2. Rewolucje w biznesie społecznościowym 37 2.1. Budowanie uzasadnienia dla biznesu społecznościowego 39 2.2. Przeszkody dla biznesu społecznościowego 41 2.3. Bariera w postaci zarządzania nakazowo-kontrolnego 42 2.4. Biznes społecznościowy jako konkurencyjny czynnik różnicujący 43 2.5. Ludzie są bardziej lojalni w stosunku do firm zaangażowanych społecznościowo 47 2.6. Zaangażowanie mobilne zwiększa lojalność klientów 48 2.7. Mapy biznesu społecznościowego - tworzenie strategii dla reszty firmy 51 2.8. Wskazówki, jak wykonać wspaniałą prezentację i uzyskać akceptację planu 60 2.9. Firma społecznościowa jest jak polisa ubezpieczeniowa 62 3. Kultura ma znaczenie 67 3.1. Dlaczego kultura biznesowa jest ważna przy tworzeniu firmy społecznościowej? 69 3.2. Skąd mam wiedzieć, czy kultura biznesowa mojej firmy jest już odpowiednia? 70 3.3. Pięć podstawowych typów kultury biznesowej 74 3.4. Jak zmienić kulturę biznesową? 79 3.5. IBM - sukces zdefiniowany przez kulturę 80 3.6. Współczesny IBM a kultura biznesu społecznościowego 85 3.7. Dziesięć zasad kulturowych biznesu społecznościowego 87 3.8. Kultura to fundament społecznościowego biznesu 91 3.9. Siedem kroków do stworzenia kultury sprzyjającej biznesowi społecznościowemu 92 3.10. Mierzenie zmian w kulturze biznesowej - kulturowy indeks zdrowia 95 4. Budowanie cyfrowej wioski - wewnętrzny biznes społecznościowy 99 4.1. Co mamy na myśli, mówiąc wewnętrzny system społecznościowy? 101 4.2. Co musi wiedzieć kierownictwo firmy? 102 4.3. Dlaczego potrzebna jest cyfrowa wioska? 112 4.4. Dlaczego firmy potrzebują wewnętrznej społecznościowej strategii oraz platformy? 114 4.5. Korzyści dla pracowników: satysfakcja z pracy, wzrost efektywności oraz poczucie wspólnoty 117 4.6. Korzyści dla menedżerów średniego szczebla 118 4.7. Korzyści dla pracowników wiedzy 119 4.8. Wyzwania dla wewnętrznego systemu społecznościowego oraz dla cyfrowej wioski 124 4.9. Jak zmaksymalizować szanse sukcesu transformacji społecznościowej? 128 4.10. Kiedy wszystko inne zawodzi, wypróbuj plan B - koń trojański 131 4.11. Świetny wynik - wehikuł wzrostu adaptacyjnego 132 Ankieta 133 5. Zaangażowanie w cyfrową sieć: zewnętrzny biznes społecznościowy 135 5.1. Co to jest zewnętrzny biznes społecznościowy? Dlaczego warto się trudzić? 137 5.2. Infrastruktura cyfrowej sieci 141 5.3. Twojej cyfrowej sieci potrzebne jest przywództwo 143 5.4. Kierownictwo będzie musiało się „uspołecznić", żeby utrzymać się na szczycie 145 5.5. Budowanie cyfrowej sieci poprzez społeczność 147 5.6. Treść jednak rządzi 152 5.7. Bądź intelektualnym liderem swojej branży 156 5.8. Zrób przedstawienie, by uzyskać społecznościowe zaangażowanie 159 5.9. Mobilna rewolucja 163 5.10. Jeśli technologie mobilne zmieniają najsłabiej dziś rozwinięte społeczeństwa, to wyobraź sobie, co uczynią z najbardziej rozwiniętymi 163 5.11. Monitoruj, mierz, adaptuj, powtarzaj 171 5.12. Cyfrowa sieć i zewnętrzna działalność społecznościowa twojej firmy 173 Ankieta: sprawdzająca twoje miejsce w cyfrowej sieci 174 5.13. Twoja cyfrowa sieć jest zarówno mapą, jak i ogrodem 175 6. Nasz nowy podręcznik taktyki biznesu społecznościowego 179 6.1. Co to jest podręcznik taktyki biznesu społecznościowego? 181 6.2. Stary podręcznik taktyki: bankructwo Lehman Brothers 182 6.3. Czy Lehman Brothers można było uratować, gdyby był „biznesem społecznościowym"? 183 6.4. Porównanie starego i nowego planu gry 183 6.5. Nowy podręcznik taktyki zaczyna się od KAST 186 6.6. Nowy społecznościowy podręcznik taktyki 189 6.7. Inicjatywy z naszego podręcznika taktyki 194 6.8. Społecznościowy podręcznik taktyki w praktyce 219 7. Na scenę wkracza pracownik społecznościowy 221 7.1. „Niespołecznościowi" członkowie zarządu stracą pracę w ciągu pięciu lat 223 7.2. Księga taktyki społecznościowego menedżera 226 7.3. Szykuj się na nowych pracowników - „cyfrowych naturszczyków" 231 7.4. Utrzymanie zaangażowania pracowników 236 7.5. Budowanie podstawowych zespołów społecznościowych 238 7.6. Centra społecznościowego zarządzania 241 7.7. Tworzenie centrum zarządzania społecznościowego 248 7.8. Dlaczego cyfrowa sieć wywiera decydujący wpływ? 255 7.9. Wspaniałe treści + Wpływowi ludzie - Przekazy sprzedażowe = Wzrost 257 7.10. Co rozumiemy pod pojęciem „lider intelektualny"? 259 7.11. Jak przywództwo intelektualne łączy się z „wpływem"? 260 7.12. Jak połączyć produkt z liderami wpływu, a liderów wpływu z klientami? 261 7.13. Tworzymy listę najważniejszych 25 liderów wpływu 261 8. Lejek Darwina - pomiar ROI 273 8.1. Korzyści ze społecznościowej przedsiębiorczości - „To, co mierzysz = To, co dostajesz" 274 8.2. Mierzenie ROI (zwrotu z inwestycji) 278 8.3. Społecznościowy lejek Darwina 279 8.4. Automatyzacja i komputeryzacja lejka Darwina 286 8.5. Lejek Darwina - studium przypadku 287 8.6. Modelowanie adaptacyjne i społecznościowa próżnia 289 8.7. W jaki sposób lejek Darwina poprawia ROI? 290 8.8. Ekonomiczna wartość społecznościowego biznesu 293 8.9. Lejek oznacza biznes 294 9. Ucząc się na błędach 295 9.1. Saga Motoroli - jak innowacyjna kultura społecznościowa stała się toksyczna? 296 9.2. Nauki płynące z historii Motoroli 300 9.3. Popchips - przypadkowo rasistowska reklama 301 9.4. Nauki płynące z historii Popchips 302 9.5. Shell wierci online 303 9.6. Nauki płynące z historii Shella 305 9.7. Jak chronić swoją organizację? Strategiczna synteza 306 10. Przyszłość: dlaczego żadna firma nie jest już niepokonana? 309 10.1. Przyszłość biznesu - sześć kluczowych trendów 310 10.2. Coraz bardziej SPOŁECZNOŚCIOWY 315
Sygnatura czytelni BWZ: XIII D 31
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5542 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach [245]-285. Indeks.
1.Koncepcja przedsiębiorczości strategicznej 1.1.Istota przedsiębiorczości strategicznej 1.2.Metodyka systematycznego przeglądu literatury w zakresie PS 1.3.Wyniki systematycznego przeglądu literatury 1.4.Luki badawcze, tezy i kierunki przyszłych badań wynikające z systematycznego przeglądu literatury 1.5.Przedsiębiorczość strategiczna a koncepcje pokrewne 2.Rozwój małych i średnich przedsiębiorstw - istota i perspektywy badawcze 2.1.Istota i teoretyczne ujęcia rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw 2.2.Perspektywa fazowego rozwoju 2.3.Perspektywa czynników rozwoju MŚP 2.4.Perspektywa wyników rozwoju 2.5.Procesowa perspektywa rozwoju MŚP 3.Kontekst w rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw 3.1. Rola kontekstu w przedsiębiorczości strategicznej i rozwoju MŚP 3.2.Wyznaczniki i wymiary kontekstu MŚP 3.3.Sieci i klastry jako koncepcyjne ramy kontekstu MŚP 3.4.Rozwój MŚP poprzez sieci - możliwości eksploracji i eksploatacji 3.5.Rozwój MŚP w klastrach - aspekty przedsiębiorcze i strategiczne 3.6.Ekosystemy przedsiębiorczości - systemowe ujęcie kontekstu 4.Metodyka badania empirycznego 4.1.Model badawczy (metamodel przedsiębiorczości strategicznej) 4.2.Metody i narzędzia badawcze oraz procedura badania 4.3.Operacjonalizacja zmiennych modelu badawczego 4.4.Źródła danych i materiał badawczy 5.Wyniki badań i konceptualizacja rozwoju MŚP opartego na przedsiębiorczości strategicznej 5.1.Geneza i rozwój przedsiębiorstw międzynarodowego transportu drogowego rzeczy w Małopolsce 5.2.Mikroanalityczne ujęcie sieci - perspektywa indywidualnego podmiotu 5.3.Warianty procesu PS zidentyfikowane w badaniu sondażowym 5.4.Dyskusja nad wynikami badań Mechanizmy rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 154967 N, 154968 N (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 309-[311].
Dla studentów kierunków ekonomicznych w wyższych uczelniach wszystkich typów, słuchaczy szkół zarządzania, uczestników kursów menedżerskich oraz menedżerów.
Sygnatura czytelni BWZ: IX I 21
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 93984 L (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 1422 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 95193 L (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 96442, 108068 (2 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 691 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 102923 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [241]-243.
Sygnatura czytelni BMW: VI F 60 (nowy)
Sygnatura czytelni BWF: V G 52
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 125478 N (1 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 125479 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 113842 L (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 112787 (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 2190 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia przy rozdziałach. Bibliografia prac profesora Andrzeja Stępniaka na stronie 22.
Prof. dr hab. Andrzej Stępniak (27.11.1952-19.12.2019) JEDNOLITY RYNEK EUROPEJSKI - PERSPEKTYWA PRZEDSIĘBIORSTWA Implementacja programu rynku wewnętrznego Unii Europejskiej z uwzględnieniem efektów dla przedsiębiorstw Joanna Kuczewska, Joanna Stefaniak Usługi dla przedsiębiorstw na rynku wewnętrznym Unii Europejskiej Joanna Stefaniak, Joanna Kuczewska Polskie inwestycje bezpośrednie w Unii Europejskiej Aleksandra Borowicz Ryzyko kursowe a umiędzynarodowienie przedsiębiorstw w warunkach integracji walutowej Alojzy Z. Nowak, Grzegorz Tchorek POLITYKA PRZEDSIĘBIORCZOŚCI W UNII EUROPEJSKIEJ History of European industrial policy Willem Molle Specificity and scope of European entrepreneurship promotion policy Rasa Daugeliene Wdrożenie celów zrównoważonego rozwoju a jednolity rynek cyfrowy w kontekście nauki, technologii i innowacji Ewa Latoszek, Aleksandra Borowicz WYZWANIA JEDNOLITEGO RYNKU DLA PRZEDSIĘBIORSTW Nowe relacje między Wielką Brytanią a Unią Europejską - perspektywa polskich przedsiębiorstw Marian Corynia, Katarzyna Mroczek-Dąbrowska, Anna Matysek-Jędrych Zagrożenia, szanse i wyzwania dla przedsiębiorstw związane z pandemią COVID-19 - pandemia i po pandemii Marian Gorynia, Jan Polowczyk Proces slowbalization: istota, źródła, pomiar i strategiczna odpowiedź przedsiębiorstw Anna Matysek-Jędrych, Wojciech Marciniak, Jan Polowczyk Polskie przedsiębiorstwa wobec czwartej rewolucji przemysłowej Barbara Jankowska, Małgorzata Bartosik-Purgat, Ewa Mińska-Struzik
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152382 N, 152403 N (2 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. FZ 10 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 83990, 91961, 101249 L, 91962, 83132, 83991, 83133 (7 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 1031 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności