Przedsiębiorczość
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(68)
Forma i typ
Artykuły
(37)
Książki
(29)
Publikacje naukowe
(19)
Publikacje fachowe
(5)
Czasopisma
(2)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Proza
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(18)
dostępne
(17)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(17)
Biblioteka Międzywydziałowa
(6)
Biblioteka WEiZ
(13)
Biblioteka WWFiF
(1)
Autor
Batthini Ganapathi
(2)
Misra Sasi
(2)
Shukla Sunil
(2)
Bagiński Jan
(1)
Baran Michał (organizacja i zarządzanie)
(1)
Bernat Maria (ekonomia)
(1)
Berłowski Paweł
(1)
Bieńkowska Elżbieta
(1)
Bogusz Klaudia
(1)
Borowiecki Ryszard (1943- )
(1)
Brodzik Agnieszka
(1)
Brzeziński Andrzej (ekonomia)
(1)
Bugaj Justyna
(1)
Bębenek Piotr
(1)
Campion Magdalena
(1)
Czechowski Jan (1976- )
(1)
Czyżewska Marta
(1)
Daniek Kamila
(1)
Doktór Dymitr
(1)
Domańska Ada
(1)
Doraczyńska Natalia
(1)
Drewczyński Wojciech
(1)
Dudzińska-Korczak Natalia
(1)
Dąbrowska Anna
(1)
Ebisch-Stenzel Magdalena
(1)
Flynn Pat
(1)
Gancarczyk Jacek
(1)
Garlińska Grażyna
(1)
Gasparski Wojciech (1936-2022)
(1)
Glinka Beata (1973- )
(1)
Gródek-Szostak Zofia
(1)
Górka Kazimierz (1940- )
(1)
Głodowska Agnieszka
(1)
Heninborch-Buhaj Maria
(1)
Hoffmann Dorota
(1)
Huang Haifeng
(1)
Janasz Krzysztof
(1)
Jankiewicz Sławomir
(1)
Januszewska Małgorzata
(1)
Jarzębiński Marek
(1)
Jelonek Adam W. (1968- )
(1)
Jelonek Dorota
(1)
Johnson Cathleen (1965- )
(1)
Jóźwiak Bożena
(1)
Kaczmarska Bożena
(1)
Kamiński Dariusz
(1)
Karkowski Tomasz
(1)
Karska A
(1)
Kaufman Josh
(1)
Klasik Andrzej
(1)
Klimek Sabina
(1)
Knap Monika
(1)
Kosicka Barbara
(1)
Kowalska Katarzyna (ekonomia przedsiębiorstw)
(1)
Koładkiewicz Izabela
(1)
Kubach Daniel J
(1)
Kubiciel-Lodzińska Sabina (1980- )
(1)
Kusio Tomasz
(1)
Lech Aleksandra
(1)
Lipa Michał
(1)
Lusch Robert F. (1949-2017)
(1)
Maciejewski Wojciech (ekonomia)
(1)
Maj Jolanta (politologia)
(1)
Makieła Zbigniew
(1)
Matusiak Krzysztof B
(1)
Mazur-Włodarczyk Katarzyna
(1)
Michalczyk Ryszard
(1)
Moczała Aleksander
(1)
Mucha Anna (ekonomia)
(1)
Muranowicz-Zagawa Monika
(1)
Murzyn Dorota
(1)
Mądry Wojciech (radca prawny)
(1)
Nowak Paweł (ekonomia)
(1)
Orchel-Szeląg Anna
(1)
Ostachowski Paweł
(1)
Pach Janina (1956- )
(1)
Pawlak Zbyszek
(1)
Radomska Ewa (ekonomia)
(1)
Randolph Marc Bernays (1958- )
(1)
Rapacz Andrzej
(1)
Rewers Leszek
(1)
Rozpondek Katarzyna
(1)
Rzewuska Małgorzata
(1)
Sabal Maciej
(1)
Sala Krzysztof (ekonomia)
(1)
Schmidtz David (1955- )
(1)
Siuta-Tokarska Barbara
(1)
Skuza Arkadiusz
(1)
Sobczak Lidia
(1)
Stanienda Jolanta
(1)
Stuss Magdalena Maria
(1)
Szczepańska Magdalena (geograf)
(1)
Szczepańska-Woszczyna Katarzyna
(1)
Szyja Paulina
(1)
Thier Agnieszka
(1)
Turniak Grzegorz
(1)
Wasilczuk Julita E
(1)
Wichowska Anna
(1)
Wiśniewski Adam Krystian
(1)
Wiśniewski Marek
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(15)
2010 - 2019
(26)
2000 - 2009
(25)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(27)
Kraj wydania
Polska
(66)
Indie
(2)
Język
polski
(65)
angielski
(3)
Odbiorca
Przedsiębiorcy
(3)
Menedżerowie
(2)
Szkoły wyższe
(2)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(1)
Temat
Budownictwo
(2412)
Zarządzanie
(2038)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Przedsiębiorczość
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1157)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1012)
Turystyka
(953)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(873)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(808)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(761)
Technika
(743)
Konstrukcje budowlane
(727)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Unia Europejska
(699)
Piłka nożna
(690)
Transport
(673)
Elektroenergetyka
(667)
Marketing
(638)
Architektura
(637)
Innowacje
(620)
Naprężenia i odkształcenia
(613)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(590)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(584)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(520)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Materiałoznawstwo
(517)
Produkcja
(517)
Symulacja
(515)
Inwestycje
(508)
Praca
(503)
Zarządzanie jakością
(497)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(496)
Analiza matematyczna
(495)
Dzieci
(489)
Energia elektryczna
(489)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(482)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(468)
Przedsiębiorstwo
(468)
Szkolnictwo wyższe
(468)
Psychologia
(467)
Modele matematyczne
(465)
Internet
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(429)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(382)
Banki
(379)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(16)
1901-2000
(4)
1989-2000
(4)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Polska
(9)
Chiny
(2)
Kraje Unii Europejskiej
(2)
Stany Zjednoczone (USA)
(2)
Filipiny
(1)
Indie
(1)
Korea Południowa
(1)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(1)
Wietnam
(1)
Województwo lubelskie (1999- )
(1)
Gatunek
Monografia
(9)
Opracowanie
(5)
Poradnik
(5)
Praca zbiorowa
(5)
Materiały konferencyjne
(2)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Czasopismo polskie
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Powieść autobiograficzna
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(18)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(15)
Edukacja i pedagogika
(2)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Unia Europejska
(22)
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(14)
Kultura Fizyczna
(1)
68 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 231-237. Indeks.
1. Metody opracowania strategii technologicznej w przedsiębiorstwie 1.1. Istota i uwarunkowania strategii technologicznej w przedsiębiorstwie 1.2. Metody monitorowania otoczenia i rozpoznawania sygnałów do zmian 1.3. Techniki i narzędzia analizy strategicznej 1.4. Projektowanie strategii technologicznej przedsiębiorstwa i wybory strategiczne 1.5. Wdrażanie i doskonalenie strategii technologicznej przedsiębiorstwa 2. Metody i techniki w rozwoju strategii innowacji 2.1. Kanwa strategii a narzędzia i schematy analityczne Strategii Błękitnego Oceanu 2.1.1. Znaczenie świadomości konieczności poszukiwania sygnałów zmian 2.1.2. Ewolucja w przemyśle według Strategii Błękitnego Oceanu 2.1.3. Kanwa strategii 2.1.4. Innowacja wartości 2.1.5. Schemat czterech działań 2.1.6. Trzy cechy dobrej strategii 2.2. Formowanie innowacji według Strategii Błękitnego Oceanu 2.2.1. Sześć podstawowych zasad skutecznego formowania strategii 2.2.2. Rekonstrukcja granic rynku według schematu sześciu dróg 2.2.3. Koncentracja na szerokiej wizji 2.2.4. Zasada sięgania poza istniejący popyt – trzy warstwy klientów 2.2.5. Wybór właściwej sekwencji strategicznej 2.3. Wdrażanie – realizacja Strategii Błękitnego Oceanu 2.3.1. Główne przeszkody organizacyjne 2.3.2. Planowanie wdrażania w strategii 2.4. Projektowanie innowacji w kooperencji 2.4.1. Od kooperacji do kooperencji 2.4.2. Narzędzia analityczne projektowania produktu opartego na kooperencji 2.5. Projektowanie innowacji oparte na tworzeniu modeli biznesowych 2.5.1. Kanwa modelu biznesowego 2.5.2. Kanwa propozycji wartości 2.5.3. Projektowanie propozycji wartości i jej testowanie 3. Zasady i techniki wyboru źródła innowacji 3.1. Pochodzenie i zasady wyboru źródła innowacji 3.2. Charakterystyka opcji źródeł nowych technologii 4. Koncepcje innowacji otwartej 4.1. Istota otwartych innowacji 4.2. Determinanty otwartych innowacji 4.3. Metody projektowania innowacji oparte na koncepcji Open Access 4.4. Ocena dojrzałości zarządzania otwartymi innowacjami w przedsiębiorstwie 5. Popytowe podejście do innowacji 5.1. Koncepcje User-Driven Innovation 5.2. Rola klientów – prosumentów w procesie tworzenia otwartych innowacji i współtworzeniu wartości 5.3. Crowdsourcing, personalizacja i masowa kastomizacja 5.4. Społeczności internetowe w projektowaniu otwartych innowacji 5.5. Rola platform internetowych w projektowaniu innowacji 6. Narzędzia wyboru strategicznego 6.1. Dopasowanie strategii technologicznej do priorytetów firmy 6.2. Macierz produktu/procesu 6.3. Audyt kompetencji 6.4. Analiza rozwoju technologii 6.5. Etap wyboru strategicznego 7. Techniki planowania strategicznego 7.1. Schemat siedmiu etapów produkcji według modelu Stage-Gate 7.2. Innowacja a projektowanie równoległe 7.3. Projektowanie przebiegu innowacyjnego projektu – uwarunkowania harmonogramu, wykres Gantta, zastosowanie techniki sieciowej 7.3.1. Zarządzanie przebiegiem projektu innowacyjnego 7.3.2. Uwarunkowania harmonogramu, wykres Gantta i technika sieciowa 8. Porównywanie technologii 8.1. Analiza technologii otwartych i technologii zamkniętych 8.1.1. Problemy oceny technicznej i ekonomicznej w procesie rozwoju innowacji 8.1.2. Ocena technologii otwartych 8.1.3. Ocena technologii zamkniętych 8.2. Metody zestawieniowe 8.3. Metoda komparatywnej kalkulacji kosztów 8.4. Analiza opłacalności przedsięwzięcia innowacyjnego 8.4.1. Statyczne metody oceny opłacalności 8.4.2. Dynamiczne metody oceny projektów innowacyjnych 9. Metody i techniki projektowania zmian w produkcji 9.1. Projektowanie zmian na podstawie zarządzania wartością (VM) 9.2. Rozwinięcie funkcji jakości (QFD) 9.3. Wybrane metody i techniki projektowania zmian w produkcji 10. Metody uczenia się rozwijania innowacji w produkcji 10.1. Uczenie się zarządzania rozwojem technologii 10.2. Narzędzia etapów uczenia się zarządzania rozwojem technologii 11. Przykłady z praktyki przemysłowej 11.1. Przykłady formułowania Strategii Błękitnego Oceanu 11.2. Przykład projektowania innowacji w kooperencji 11.3. Przykład projektowania otwartych innowacji 11.4. Przykłady prosumentów, crowdsourcingu, personalizacji i masowej kastomizacji 11.5. Przykłady platform internetowych w projektowaniu innowacji 11.6. Przykłady wyboru źródła innowacji i porównywania technologii 11.7. Przykłady zastosowania narzędzi wyboru i planowania strategicznego 11.8. Przykład projektowania zmian w produkcji
Sygnatura czytelni BMW: VI F 163 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 150294 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: Commercial society : a primer on ethics and economics (economy, polity, and society).
Indeks.
Rozdział 1. Etyka, gospodarka i przedsiębiorczość Rozdział 2. Dlaczego etyka? Rozdział 3. Dlaczego gospodarka? Rozdział 4. Dlaczego przedsiębiorczość? CZĘŚĆ I. NAJWAŻNIEJSZE IDEE Rozdział 5. Handel Rozdział 6. Zasoby Rozdział 7. Koszt Rozdział 8. Instytucje Rozdział 9. Wartość CZĘŚĆ II. POSTĘP Rozdział 10. Adam Smith o postępie Rozdział 11. Koszty transakcyjne i postęp Rozdział 12. Handel i postęp Rozdział 13. Granica możliwości produkcyjnych Rozdział 14. Postęp prawdziwy a postęp pozorny CZĘŚĆ III. ROZUMIENIE HANDLU Rozdział 15. Warunki dla handlu Rozdział 16. Przewaga komparatywna Rozdział 17. Podział pracy Rozdział 18. Kupujący Rozdział 19. Sprzedający Rozdział 20. Rynek – podaż i popyt Rozdział 21. Odpowiedź rynku – cena i jakość Rozdział 22. Nadwyżka ekonomiczna Rozdział 23. Sygnały cenowe i spontaniczny porządek Rozdział 24. Kontrole cen Rozdział 25. Ekonomia – testowanie teorii Rozdział 26. Postęp i tworzenie bogactwa CZĘŚĆ IV. ZAUFANIE, POŚREDNICTWO I OSOBY TRZECIE Rozdział 27. Teoria przełożonego–agenta Rozdział 28. Koszt dla osób trzecich Rozdział 29. Konkurencja to nie osoby trzecie Rozdział 30. Logika dóbr wspólnych Rozdział 31. Tragedie środowiskowe Rozdział 32. Własność Rozdział 33. Działki Rozdział 34. Własność komunalna Rozdział 35. Zaufanie Rozdział 36. Korzyści dla osób trzecich Rozdział 37. Siła rynkowa Rozdział 38. Siła monopolowa Rozdział 39. Siła monopsonowa Rozdział 40. Handel międzynarodowy i ochrona handlu Rozdział 41. Co nie powinno być na sprzedaż CZĘŚĆ V. ZARZĄDZANIE SPOŁECZEŃSTWEM HANDLOWYM Rozdział 42. Instytucje finansowe Rozdział 43. Bankowość oparta na rezerwie cząstkowej Rozdział 44. Mierzenie gospodarek Rozdział 45. Produkt krajowy brutto Rozdział 46. Stopa bezrobocia Rozdział 47. Pomiar poziomu cen Rozdział 48. Polityka fiskalna Rozdział 49. Polityka monetarna Rozdział 50. Teoria wyboru publicznego Rozdział 51. Korupcja CZĘŚĆ VI. FINANSE OSOBISTE I FINANSE PRZEDSIĘBIORSTWA Rozdział 52. Podstawy rachunkowości Rozdział 53. Wzrost składany Rozdział 54. Oszczędzanie, pożyczanie i inwestowanie Rozdział 55. Podstawy marketingu Rozdział 56. Ubezpieczenie Rozdział 57. Analiza progu rentowności Rozdział 58. Budżetowanie Rozdział 59. Zarządzanie finansami CZĘŚĆ VII. INNOWACJE I PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ Rozdział 60. Odkrywanie wiedzy Rozdział 61. Pomysły to za mało Rozdział 62. Jak wygląda innowacja Rozdział 63. Wejście, wyjście i rola zysku Rozdział 64. Twórcza destrukcja Rozdział 65. Przedsiębiorcy jako integratorzy zasobów Rozdział 66. Przedsiębiorczość jako proces Rozdział 67. Tworzenie rynków Rozdział 68. Przewaga konkurencyjna – dynamika utrzymywania się na rynku Rozdział 69. Podstawowe błędy Rozdział 70. Przedsiębiorca i samoocena
Sygnatura czytelni BWZ: I B 40
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152047 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6453 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: The Harvard Business Review entrepreneur's handbook : everything you need to launch and grow your new business.
Bibliografia, netografia na 359-375. Indeks.
Przygotowanie do podróży Czy nadajesz się na przedsiębiorcę? Zdefiniowanie swojego przedsiębiorstwa Kształtowanie szansy Opracowywanie modelu biznesowego i strategii Zorganizowanie firmy Pisanie biznesplanu Finansowanie twojej działalności Finansowanie fazy start-upu Finansowanie fazy rozwoju Anioły biznesu i inwestorzy i/enture capital Wejście na giełdę Powiększanie przedsiębiorstwa Podtrzymywanie wzrostu przedsiębiorstwa Zarządzanie rosnącą firmą225 Zachowanie ducha przedsiębiorczości Spojrzenie w przyszłość Czas zbierania plonów Zrozumienie sprawozdań finansowych Analiza progu rentowności Wycena: Ile naprawdę jest warta twoja firma? Sprzedaż papierów wartościowych o ograniczonej zbywalności i należących do afilianta: Reguła 144 SEC Formy prowadzenia działalności gospodarczej w Polsce
Sygnatura czytelni BWZ: VIII A 132
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. E 6466 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Wspieranie mikroprzedsiębiorstw / Dariusz Kamiński. W: Monitor Unii Europejskiej. 2004, nr 5, s.19-22. - Warszawa, 2004
Dokument nadrzędny: Monitor Unii Europejskiej.
Kartoteka zagadnieniowa: Unia Europejska
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biznes (MT Biznes))
(Zarządzanie (MT Biznes))
Tytuł oryginału: The personal MBA 10th anniversary edition.
Na stronie redakcyjnej i okładce: Międzynarodowy bestseller sprzedany w ponad 900 tysiącach egzemplarzy.
Nie musisz wiedzieć wszystkiego Nie potrzebujesz doświadczenia . Modele myślowe, nie metody Mój indywidualny program MBA Samodzielny, błyskawiczny kurs biznesu Ziarno i plewy Indywidualny program MBA idzie w świat Modele myślowe Mungera Kojarzenie faktów Dla sceptyków Czy powinieneś studiować w szkole biznesu? Trzy największe problemy ze szkołami biznesu Złudzenie wielkości Twoje pieniądze i twoje życie O rozstawaniu się z pieniędzmi Gdzie wylądujesz po studiach MBA? Skąd się wzięły szkoły biznesu? W poszukiwaniu dystrybucji Igranie z ogniem Brak motywacji do zmian Jedyna zaleta szkół biznesu Dług odbiera wybór Lepszy sposób Czego się nauczysz z tej książki? Jak korzystać z tej książki? KREOWANIE WARTOŚCI Pięć elementów każdej firmy Ukryte zalety konkurencji Ekonomicznie wartościowe umiejętności Żelazne prawo rynku Podstawowe dążenia człowieka . Status społeczny Dziesięć sposobów oceny rynku Reguła najemnika Reguła krzyżowca Dwanaście standardowych form wartości Forma wartości: produkt Forma wartości: usługa Forma wartości: zasoby współdzielone Forma wartości: abonament Forma wartości: odsprzedaż Forma wartości: dzierżawa Forma wartości: agencja Forma wartości: agregowanie odbiorców Forma wartości: pożyczka Forma wartości: opcja Forma wartości: ubezpieczenie Forma wartości: kapitał Premia za kłopot Wartość postrzegana Modularność Tworzenie i rozdzielanie pakietów Pośrednictwo i eliminowanie pośredników Prototyp Cykl iteracji Szybkość iteracji Informacje zwrotne Alternatywy Wybór optymalnej decyzji Wartości ekonomiczne Badanie relatywnego znaczenia Krytyczne założenia Testowanie cienia Minimalnie satysfakcjonująca oferta Rozwijanie przyrostowe Testowanie w warunkach polowych 2. MARKETING Uwaga Podatność Niezwykłość Potencjalny nabywca Zaabsorbowanie Poziomy świadomości Efekt końcowy Demonstracja Kwalifikacja Punkt wejścia na rynek Dostępność Pragnienie Wizualizacja Ramowanie Gratis Przyzwolenie Hak Wezwanie do działania Narracja Kontrowersja Reputacja 3. SPRZEDAŻ Transakcja Punkty wspólne Zaufanie Zasada niepewności cen Cztery metody wyznaczania cen Szok cenowy Sprzedaż oparta na wartości Sprzedaż oparta na wiedzy Najlepsza dostępna alternatywa Wyłączność Trzy uniwersalne waluty Trzy wymiary negocjacji Bufor Odporność na perswazję Wzajemność Niekorzystne fakty Zmęczenie wyborem Bariery zakupu Odwracanie ryzyka Reaktywacja 4. DOSTARCZANIE WARTOŚCI Strumień wartości Powielanie Kanał dystrybucji Skalowanie Efekt oczekiwań Akumulacja Przewidywalność Wzmocnienie Jakość Bariery konkurencji Przejawy jakości Mnożnik siły Przepustowość Systematyzacja Kopiowanie Selekcja 5. FINANSE Zysk Marża zysku Zatrzymywanie wartości Dostateczna rentowność Wycena Rachunek przepływów pieniężnych Rachunek zysków i strat Bilans Wskaźniki finansowe Analiza kosztów i korzyści Cztery metody zwiększania przychodów Zdolność cenowa Wartość życiowa Dopuszczalny koszt pozyskania Koszty ogólne Koszty stałe i zmienne Stopniowa degradacja Próg rentowności Amortyzacja Siła nabywcza Cykl przepływu pieniądza Podział obowiązków Ograniczone uprawnienia Koszt utraconych możliwości Wartość pieniądza w czasie Procent składany Dźwignia finansowa Hierarchia źródeł finansowania Samowystarczalność Stopa zwrotu z inwestycji Koszty utracone Mechanizmy kontroli wewnętrznej 6. LUDZKI UMYSŁ Syndrom jaskiniowca Wymagania dotyczące wydajności Wielowarstwowy mózg Kontrola percepcyjna Poziom odniesienia Oszczędzanie energii Struktura przewodnia Reorganizacja Konflikt Wykrywanie wzorców Symulacja umysłowa Interpretacja i reinterpretacja Motywacja Hamowanie Oznaki statusu Defekt statusu Niechęć do straty Fiksacja na zagrożeniu Ograniczenie zakresu poznawczego Skojarzenia Niewidzenie braków Kontrast Rzadkość Nowość PRACA ZE SOBĄ Akrazja Monoideizm Koszt przerzucania uwagi Cztery metody kończenia Najważniejsze zadania Cele Stany bycia Nawyki Torowanie Decyzja Pięć razy „dlaczego" Pięć razy „jak" Najbliższe działanie Uzewnętrznianie Samouświadomienie Eksperyment myślowy Prawo Parkinsona Scenariusz dnia sądnego Skłonność do zawyżonej samooceny Efekt potwierdzenia Efekt pewności wstecznej Obciążenie wydajnościowe Cykle energetyczne Stres i regeneracja Testowanie Aura tajemniczości Hedonistyczny kierat Błąd porównania Zakres kontroli Przywiązanie Osobiste badania i rozwój Ograniczające przekonania Błędne inwestycje Konieczność wyboru Złudzenie osiągnięcia ostatecznego celu PRACA Z INNYMI Władza Przewaga komparatywna Brzemię komunikacji Ważność Bezpieczeństwo Złota triada Powód Intencja dowódcy Zasłużony szacunek Apatia obserwatora Złudzenie planowania Funkcja wymuszająca Polecenia Łączenie się w klany Konwergencja i dywergencja Społeczny dowód słuszności Autorytet Zobowiązanie i konsekwencja Tendencyjność spowodowana czynnikami motywacyjnymi Błąd modalny Błąd atrybucji Błąd czytania w myślach Wyznaczanie granic Zasada życzliwości Orientacja na opcje Zarządzanie Zatrudnianie oparte na wynikach ROZUMIENIE SYSTEMÓW Prawo Galla Entropia Przepływ Niepewność Zapas miana Nadwyżka Współzależność Ograniczenie Ryzyko kontrahenta Sprzężenie zwrotne Efekty drugiego rzędu Autokataliza Efekty zewnętrzne Środowisko Normalne wypadki Test selekcji ANALIZOWANIE SYSTEMÓW Dekonstrukcja Pomiary Kluczowe wskaźniki wydajności Śmieci na wejściu, śmieci na wyjściu Tolerancja Wariancja Uczciwość analityczna Kontekst Próbkowanie Margines błędu Wskaźnik Wartość typowa Korelacja i związek przyczynowy . Normy Aproksymanta Segmentacja Humanizacja DOSKONALENIE SYSTEMÓW Efekt interwencji Optymalizacja Refaktoryzacja Decydująca mniejszość Malejące przychody krańcowe Obciążenie progresywne Tarcie Automatyzacja Paradoks automatyzacji Ironia automatyzacji Standardowa procedura operacyjna Lista kontrolna To nie koniec Podziękowania Dodatek A. Jak kontynuować własne studia biznesowe Dodatek B. Czterdzieści dziewięć pytań pozwalających poprawić osiągane wyniki O autorze Koszt procesu Zaprzestanie Odporność Zabezpieczenia Testowanie warunków skrajnych Planowanie scenariuszowe Eksploracja/Eksploatacja Cykl trwałego wzrostu Droga środka Mentalność eksperymentatora
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 427 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 151034 N (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Biuletyn / Polska Akademia Nauk. Komitet Przestrzennego Zagospodarowania Kraju z. 218 P 545/C 41507)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Przedsiębiorczość kobiet w Polsce i jej wpływ na rozwój gospodarczy kraju / Sabina Klimek. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Difin, 2020. - 226 stron : ilustracje, wykresy ; 23 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 208-215.
Miejsce przedsiębiorczości w teorii ekonomii 1.1. Przedsiębiorczość i formy jej przejawiania się 1.2. Ewolucja poglądów na temat roli przedsiębiorczości w ekonomii 1.3. Rozwój przedsiębiorczości w Polsce 1.4. Bariery i ograniczenia rozwoju przedsiębiorczości w Polsce 1.5. Szanse i wyzwania, przed jakimi stoi przedsiębiorczość w Polsce . Ewolucja roli kobiet w społeczeństwie 2.1. Geneza emancypacji kobiet 2.2. Role kobiet w społeczeństwie 2.3. Prawa kobiet w aspekcie międzynarodowym 2.4. Ustawodawstwo w kwestii równości płci w Polsce 2.5. Kobiety na polskim rynku pracy Przedsiębiorczość kobiet na świecie 3.1. Typologia kobiet przedsiębiorców 3.2. Rozwój przedsiębiorczości kobiet na świecie 3.3. Charakterystyka przedsiębiorczości kobiet na świecie 3.4. Organizacje i instytucje wspierające działalność kobiet przedsiębiorców Przedsiębiorczość kobiet a rozwój gospodarczy Polski 4.1. Rozwój przedsiębiorstw zarządzanych przez kobiety 4.1.1. Przedsiębiorczość kobiet w okresie transformacji gospodarczej 4.1.2. Przedsiębiorczość kobiet w Polsce w XXI wieku 4.2. Udział kobiet przedsiębiorców w tworzeniu produktu krajowego brutto Polski 4.3. Rola przedsiębiorczości kobiet w różnych sektorach polskiej gospodarki Kobiety przedsiębiorcy w Polsce – wyniki badań własnych 5.1. Charakterystyka kobiet przedsiębiorców w Polsce 5.1.1. Cechy społeczno-demograficzne respondentek 5.1.2. Wcześniejsze doświadczenia zawodowe 5.1.3. Okoliczności podjęcia działalności gospodarczej 5.2. Charakterystyka przedsiębiorstw prowadzonych przez kobiety 5.2.1. Formy przedsiębiorstw prowadzonych przez kobiety 5.2.2. Rodzaj prowadzonej działalności 5.2.3. Prognozy dotyczące rozwoju przedsiębiorstwa 5.3. Bariery i szanse dla przedsiębiorczości kobiet w Polsce 5.3.1. Bariery w prowadzeniu przedsiębiorstw w Polsce 5.3.2. Sposoby wsparcia rozwoju przedsiębiorczości kobiet 5.4. Wpływ przedsiębiorczości kobiet na rozwój gospodarczy 5.5. Studium przypadku – analiza polskich firm założonych przez kobiety 5.5.1. Studium przypadku jako zastosowana metoda badawcza 5.5.2. Studium przypadku Beaty Drzazgi, firma BetaMed 5.5.3. Studium przypadku Anny Tępińskiej-Marcinek, firma Ceramika Paradyż 5.5.4. Studium przypadku Aldony Sierant, firma Sierant 5.5.5. Studium przypadku Małgorzaty Sobońskiej-Szylińskiej, firma Gekko Taxens 5.5.6. Studium przypadku Violetty Małek, firma Gekko Advisory Now
Sygnatura czytelni BWZ: VIII A 122
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6211 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Kobieta przedsiębiorcza / Barbara Kosicka. W: Monitor Unii Europejskiej. 2007, nr 11, s. 77-79. - 2007
Dokument nadrzędny: Monitor Unii Europejskiej.
Kartoteka zagadnieniowa: Unia Europejska
Książka
W koszyku
Sztuka efektywności / Daniel J. Kubach. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, cop. 2015. - 139 s. : il. ; 21 cm.
(Onepress Power)
Na okł.: Czy więcej? Sky is the limit. Różnica w kwocie tkwi w... efektywności, przyjętej metodzie oraz czasie, jaki możesz przeznaczyć na zarabianie.
Streszczenie: W książce autor skupia się na efektywności w kontekście biznesowym i menedżerskim. Pokazuje krok po kroku, co należy robić, aby poprawić wyniki za pomocą kilku prostych technik. Opanowanie przynajmniej jednej z nich pozwoli poprawić osiągane rezultaty o 10-30%.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 141360 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Studia i Monografie / Politechnika Opolska, ISSN 1429-6063 ; z. 538)
Na grzbiecie akronim serii: SiM.
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 153-180.
Przedsiębiorczość imigrantów na świecie i w Polsce Działalność gospodarcza imigrantów – pojęcia oraz statystyki Pojęcia: działalność gospodarcza, przedsiębiorca i samozatrudnienie Przedsiębiorczość imigrantów na świecie w świetle danych statystycznych Napływ imigrantów do Polski a potencjał rozwoju przedsiębiorczości Wybrane zagadnienia badań nad przedsiębiorczością imigrantów Rozwój badań nad przedsiębiorczością imigrantów w Europie Środkowo-Wschodniej Wybrane zagadnienia z zakresu badań nad przedsiębiorczością imigrantów Podejścia i wyzwania metodologiczne Podejścia metodologiczne w badaniach nad przedsiębiorczością migrantów Systematyczny przegląd literatury Wyniki systematycznego przeglądu literatury. Analiza bibliometryczna Analiza bibliometryczna za pomocą Web of Science za pomocą Scopus Google Scholar Analiza trendów występowania słów kluczowych Wyzwania w prowadzeniu badań nad przedsiębiorczością imigrantów Wyzwania etyczne w badaniach nad imigrantami i przedsiębiorczością imigrantów Sposoby dotarcia do respondenta oraz doboru próby Dane statystyczne dotyczące przedsiębiorczości imigrantów w Polsce Źródła danych o cudzoziemcach prowadzących działalność gospodarczą Centralna Ewidencja Informacji o Działalności Gospodarczej Zakład Ubezpieczeń Społecznych Inne możliwości pozyskania danych statystycznych Urząd Skarbowy Opolskie Centrum Rozwoju Gospodarki Trudności związane z analizą statystyczną danych oraz uzyskaniem operatu losowania Wyniki badań eksploracyjnych wśród przedsiębiorców – imigrantów Charakterystyka regionu eksploracji Metodologia badań. Gromadzenie i analiza danych Motywy zakładania własnej działalności gospodarczej Trudności związane z założeniem i prowadzeniem własnej firmy Charakterystyka prowadzonej działalności gospodarczej Plany zawodowe przedsiębiorców imigrantów Ograniczenia oraz implikacje dla dalszych kierunków badań Rekomendacje w zakresie wspierania przedsiębiorczości imigrantów
Sygnatura czytelni BWZ: XII K 17
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 149989 (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 150050 (1 egz.)
Dokument znajduje się w elektronicznych zbiorach biblioteki.
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zarządzanie. Przedsiębiorczość)
Na stronie redakcyjnej błędny zapis ISBN.
Bibliografia na stronach 349-[368]. Indeks.
Przedsiębiorczość i innowacyjność - wprowadzenie Przedsiębiorczość Wprowadzenie do innowacyjności - analiza pojęciowa Innowacyjność a przedsiębiorczość Przedsiębiorcza, innowacyjna organizacja Uwarunkowania rozwoju przedsiębiorczości Klasyfikacja uwarunkowań kształtowania przedsiębiorczości Kompetencje przedsiębiorcze i motywacja w podejmowaniu działalności gospodarczej Stan rozwoju przedsiębiorczości w Polsce Studium przypadku - koncepcja i uwarunkowania rozwoju firmy rodzinnej Na przykładzie przedsiębiorstwa cukierniczo-piekarskiego. System i instytucje wsparcia małych i średnich przedsiębiorstw (Katarzyna Szczepańska-Woszczyna) Systemy wsparcia MSP Polityka Unii Europejskiej na rzecz małych i średnich przedsiębiorstw Systemy i instrumenty wspierania MSP w wybranych krajach UE System i instrumenty wspierania małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce Studium przypadku _ przykłady wsparcia dla MSP Przestrzenne uwarunkowania rozwoju przedsiębiorczości Przesłanki rozwoju przedsiębiorczości Uwarunkowania rozwoju przedsiębiorczości na przykładzie klastrów Studium przypadku-Klaster LifeScience w Krakowie Przedsiębiorczość akademicka Kanały komercjalizacji innowacji Definicje przedsiębiorczości akademickiej _ analiza pojęciowa Koncepcje (modele) przedsiębiorczości akademickiej Instrumenty wsparcia przedsiębiorczości akademickiej Rekomendacje dla przedsiębiorczości akademickiej''.. Studium przypadku - przedsiębiorczość akademicka Uniwersytetu Jagiellońskiego Cechy modelu przedsiębiorczego uniwersytetu - analiza przypadku Polskiej uczelni publicznej Wprowadzenie do przedsiębiorczości uniwersyteckiej Ewolucja uczelni w kierunku modelu przedsiębiorczego-wybrane zagadnienia Studium przypadku _ przedsiębiorcza Akademia Górniczo-Hutnicza zarządzanie innowacjami Innowacyjne przedsiębiorstwo (Czynniki innowacyjności przedsiębiorstwa w kontekście zmian w postrzeganiu Procesów innowacyjnych Innowacyjne przedsiębiorstwo - istota pojęcia Miary innowacyjnego przedsiębiorstwa Refleksje nad innowacyjnym przedsiębiorstwem Studium przypadku- innowacyjne przedsiębiorstwa Innowacyjne metody zarządzania Analiza przyczyni skutków wad (FMEA) Rozwinięcie funkcji jakości (QFD) a dom jakości (HoQ) Statystyczne sterowanie procesem (SPc) Studium przypadku - projektowanie nowej usługi edukacyjnej z zastosowaniem Techniki budowy domu jakości w ramach analizy QFD Zarządzanie innowacjami (Magdalena M. Sfuss) Zarządzanie innowacjami- analiza pojęciowa Źródła innowacji Strategie innowacji Modele zarządzania innowacjami Źródła finansowania innowacji Uwarunkowania wdrażania innowacji Studium przypadku plan zarządzania innowacjami w przedsiębiorstwie branży motoryzacyjnej Techniki zarządzania innowacyjnym projektem Uwarunkowania projektów innowacyjnych Techniki stosowane w praktyce zarządzania projektem innowacyjnym Studium przypadku-firma FlukarSp. zo.o. Działalność innowacyjna korporacji transnarodowych w Polsce Rola międzynarodowych organizacji outsourcingowych we wdrażaniu innowacji Rola kultury organizacyjnej wpływająca na poziom innowacyjności organizacji Rola specjalistów personalnych we wdrażaniu innowacji Studium przypadku - zastosowania employer brandingu w Grupie INTERIA.PL Rola informacji w pobudzaniu innowacyjności (Michał Baran) Pojęcie informacji z perspektywy innowacyjności Zasilanie informacją procesu kreowania innowacyjnych rozwiązań Informatyczne wsparcie zasilania informacją procesu pobudzania innowacyjności Doskonalenie systemu informacyjnego podnoszące potencjał innowacyjności Studium przypadku - innowacyjność jako źródło oraz efekt wdrożenia zintegrowanego systemu informatycznego SAP na Uniwersytecie Jagiellońskim
Sygnatura czytelni BWZ: VIII A 11
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5865 (1 egz.)
Brak okładki
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Dorównujemy Europie / Ryszard Michalczyk. W: Personel i Zarządzanie. 2002, nr 15/16, s.78-79. - Warszawa, 2002
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia przy referatach.
Turning Change into Chance and Success: Challenge for Innovating Innovation Helmut K Loeckenhoff Entrepreneurship: Perspectives and Practices 2. Exploring the Association between Criminology and Entrepreneurship Neha Sharma 3. Gender and Entrepreneurship: An Exploration of the Feminist Perspectives Astha Jaiswal 4. Hephapreneurship for Social Change and Transformation in South Africa Maximus Monaheng Sefotho 5. Religious Entrepreneurship: The Profitability of the Product Called "God" Jean Dsouza and Rajvi Jani 6. Self Management: Individual and Organizational Levels Leszek Karczewski 7. The Journal of Entrepreneurship: Twenty Five Year Bibliometric Analysis and Future Directions Ganapathi Batthini, Nupur Vaishnav, Ashok Madnani and Ashok Chaudhary Psychology & Entrepreneurship 8. A Study of Entrepreneurship Awareness and its Impact on Entrepreneurial Intention among Management Students Mohsin Shaikh 9. A Study on Need Satisfaction Level among Male Entrepreneurs with reference to Entrepreneurs in Ernakulam, Kerala Jubel Mathew, M Edwin Gnanadhas and S Narayana Rajan 10. Application of Entrepreneurial Intention Model in India Mohd Yasir Arafat, Javed Ali and Imran Saleem Assessing the Impact of Entrepreneurial Competencies on Small Business Performance Arshad Nabi Wani and Khursheed Ahmad Butt 12. Emotional Intelligence: Proximal Factor of Entrepreneurial Behaviour Ekta Sinha 13. Entrepreneurial Intention among Students: A Case Study of Jamia Millia Islamia (Central University) Safoora Habeeb and Naseeb Ahmad 14. Entrepreneurship as Human Agency Umajyothi V 15. Impact of Parental Education Levels on Entrepreneurial Intentions in Post-Socialist Market Economies: A Case of J&K State, India Vivek Sharma and Kusha Sharma 16. Influence of Personality Traits on Entrepreneurial Performance: Study among Start-ups of Kerala T Vinay Kumar and M Sivakumar 17. The Impact of Entrepreneurship Education on Entrepreneurship Intention among Students of Higher Learning Institutions of Middle Gujarat Pranav Desai 18. The Influence of Entrepreneurial Traits and the Location of the Firm on the Success of Microenterprises: Empirical Evidence from Jharkhand State Debanjan Nag and Niladri Das 19. The Influence of University Support on Entrepreneurial Self-Efficacy: An Australian Perspective Deepa Subhadrammal Entrepreneurship Policy 20. Developing Entrepreneurship Policy in India: Looking for Order in Chaos Raj K Shankar and Nithyananda K V 21. Entrepreneurship Readiness in India: An Inter-State Comparative Study Amir Jafar and Anjan Kumar Ghosh 22. Importance and Effects of Pillars of Telecentre Sustainability with Special Reference to Akshaya Project, Kerala Sreejith S and S Ganesan 23. Nurturing Women Entrepreneurship in India through Governmental Programmes: An Oriental Overview Sakshi Chhabra and R Raghunathan 24. On Measurement of Small Enterprise Performance: Theoretical and Practical Implications for Women Entrepreneurs under Prime Minister's Employment Generation Programme Julie Tripathy 25. Viability of Bayh-Dole Act of USA in the Context of India: Critical Evidence from Review of Literature Ajay Kumar Singh, Shah Nawaz Ashrafand Satya Ranjan Acharya Academic Entrepreneurship & Intellectual Property Rights 26. Academic Entrepreneurship Model to Empower Education and Research in Biotechnology: A Case Study of BioSakshat P Kolekar and P Panigrahi 27. Implications of Intellectual Property Rights and Socio-economic Factors on Growth of Manufacturing Sector in Selected Cross Economies: An Empirical Assessment Ajay Kumar Singh, Satya Ranjan Acharya and Pravin Chavda 28. Innovation: The Marketing Imperative in a Flat World Basava Raju Atyam 29. egal Strategies for the Protection and Exploitation of Intellectual Property Rights for Startups Batthini Divya Pravalikha 30. The Linkage Between Traditional Knowledge as an Intellectual Property Right and Entrepreneurship Eliana Vanessa Valenzuela Araujo Entrepreneurship Education 31. A Study on the Linkage between Entrepreneurship, Innovation and Technology in the Context of Professional Education and Students in Gujarat Jay Merja and P K Priyan 32. An Empirical Study on Understanding Entrepreneurial Intent of University Students in Uttarakhand Manjib Bhuyan and Prachi Pathak 33. Critical Analysis of Entrepreneurship Development Programmes (EDPs): A Study of Jammu and Kashmir Entrepreneurship Development Institute (JKEDI) Irm Jalali Bodha 34. Developing Digital Learning Operating Framework for Entrepreneurship Education in Nigerian Universities: A Blended Learning Approach Ezekiel Jide Fayomi, Ziska Fields and Given Mutinta EDP as Intervention for the Development of an Entrepreneur Prakash K Vadavadagi 36. Entrepreneurial Traits among Undergraduate Technical Students: Insights for Startup Education Kumar Aashish 37. Entrepreneurship: A Concrete Solution of Unemployment in India Madan Singh and Asheesh Pandey 38. Factors Affecting Entrepreneurial Perception among Students in Oman: An Empirical Study Chintan A Joshi 39. Impact of Developmental Factors on Youth and Traditional Entrepreneurship in Goa Pradeep B Salgaonkar 40. Impact of Microenterprise Participation on Child Education: A Case Study in West Bengal Debasish Joddar 41. Innovation in Edupreneurship: An Analysis of Innovative Practices Adopted by Sri Chaitanya Educational Institutions B Madhusudhan Rao Family Business & Corporate Entrepreneurship 42. Barriers of Intrapreneurship in Organizations: A Literature Review Rajesh Kumar and Govind Swaroop Pathak 43. Employees' Psychological and Non Psychological Variables: Do they have Relationship with Corporate Entrepreneurship? Umar Gunu and Emmanuel Tsado 44. Human Resource Management Practices in Family Business: Reflecting on the Agency and Stewardship Theory Subhendu Mishra 45. Impact of Social Capital on Organizational Innovativeness in Indian Entrepreneurial Firms Yesha Seth Dua and Asha Bhandarker 46. Issues of Self-Organization and Empowerment of Enterprise Stakeholders as Intrapreneurship: A Phenomenological Approach Bronislaw Bombala 47 Transition Management in a Family Business: A Case of Excel Transporters Manoj Joshi, Amit K Sinha, Shailja Dixit and Balvinder Shukla Entrepreneurship in the MSME Sector 48. An Empirical Analysis of Entrepreneurship in MSME's: A Global Perspective Zahoor Ahmad Paray and Ashish Kumar 49. Attitudinal Dimension of Government towards MSME Ecosystem Supriyo Das, Amit Kundu and Arabinda Bhattacharya 50. Critical Success Factors that Drive Cluster Development Approach in West Bengal Archana Sharma and Ranita Guha 51. Demographic and Personal Factors influencing Entrepreneurial Success: Study based on MSMEs of Kerala Joseph Mathews Cherukara and James Manalel 52. Entrepreneurial Networks and Small Firm Performance: A Study of Small Enterprises in Kamrup, a District of Assam Mandakini Das and Nivedita Goswami 53. Entrepreneurial Settings for the Development of Handloom Micro-entrepreneurs in North East India Kishor Goswami, Kalpana Handique and Bhabesh Hazarika 54. Factors Impacting on Maserus Small Medium and Micro Enterprises in Lesotho Liako Priscilla Masupha, Andrisha Beharry-Ramraj and John Amolo 55. HR Practices and Issues in MSME's in India: A Case Study Reena Shah and Ruchi Tewari 56. Investigating the Effect of Entrepreneurial Marketing Strategy in SMEs through Fuzzy TOPSIS Method Mahtab Eshghiaraghi, Mitra Azarloo, Vahab Habibpoor, Seyed Yousuf Salehi and Mohammad Jahangiri 57. Mexican Entrepreneurial Culture as a Key Factor of Success for Micro, Small and Medium Enterprises José G. Vargas-Hemdndez and Mauro Francisco Alatorre Villarruel T echnopreneurship 58. Evolution of Technology Business Incubation: Process and Progress in Indian Scenario S Prakash and B Priyanka 59. Factors Affecting Technological Entrepreneurship and Innovation in Small and Medium Enterprises (SMEs) and its Role in Countries1 Economic Development Mitra Azarloo, Mahtab Eshghiaraghi, Seyed Yousuf Salehi, Vahab Habibpoor and Mohammad Jahangiri IT Adoption Factors by Small Enterprises in the Auto Ancillary Industry Suresh Kasanagottu and Sudipto Bhattacharya 61. Mapping India's Technology Incubation Innovation System Kanchan Lala 62. Technology in the New Economy and the New Entrepreneurs Mario B Curatolo 63. Turmeric (Curcuma Longa) based Business Start-Ups with Special Reference to Nanotechnology Sumit Kumar Startups 64. An Analysis of Modus Operandi of Venture Capitalists in India Akriti Sharma, Ankur Ojha, Neeru Bhooshan and Aditya KS 65. Determinants of Entrepreneurial Startups in India: A Study Using GEM Data Mohd Yasir Arafat and Imran Saleem 66. Development of Entrepreneurship in ZMG: Growth Startups and Precursor of Innovation and Economic Development José G. Vargas-Hernândez and Andrea Bejarano Hernandez 67. Entrepreneurial Persistence and Exit: An Empirical Investigation Brajaballav Kar 68. Modelling Start-up Funding and its Determinants in Indian Context Anush Gupta and Prabha Bhola 69. The Start-Up System Palak Patel and Jay Merja Volume - II Grassroots Innovation 70. Entrepreneurship Behaviour for Women Engaged in Sericulture: A Study in Uttarakhand Neelam Yadava 71. Entrepreneurship Development as a Viable Option for Creating Sustainable Livelihood in Nigeria Nathaniel C Ozigbo 72. Exploring Scaling up Mechanism of Grassroots Innovations through Entrepreneurship in India Gautam Sharma and Hemant Kumar 73. Impact of Financial, Social and Human Capital on Entrepreneurial Success Maheskwar Prasad Yadav 74. Sustainability at Grassroots through Collective Entrepreneurship: A Case Study of Stone Quarry Workers Farheen Husain and Sunit Singh Social Entrepreneurship 75. A Study on Challenges and Prospects of Social Entrepreneurship Hitesh D Vyas 76. Challenges, Alternatives and Innovations in Social Enterprises Financing Mayank Patel 77. Enriching Lives: The Toy Bank Story Rachna Sharma and Prema Ramachandran 78. Establishing Social Enterprises as a Unique Organizational Type: A Mission-Value Grid Sumit Mitra and Pradeep Kumar Hota 79. Social Values Creation through Social Entrepreneurial Efforts Saurabh Kumar 80. Tagore's Pioneering Approach and Entrepreneurial Role in Rural Transformation; Lessons from his Experiments and their Relevance Today Samar K Datta, Kalisankar Chatterjee, Sharad Mahajan and Hemantbhai Naik 81. The Role of Emotional Intelligence and Moral Obligation in Predicting Social Entrepreneurial Intention Preeti Tiwari, Anil K Bhat and Jyoti Corporate Social Responsibility 82. A Case Study on Corporate Social Responsibility of Public Sector Undertakings with special reference to Maharatna Companies of India Muhammed Fazal K and Abdul Jabbar 83. Combining Corporate Social Responsibility (CSR) and Social Entrepreneurship (SE): A Conceptual Framework for Social Value Creation Archana Singh 84. Corporate Social Responsibility (CSR) and Pharmaceutical Sector in India: Insights from Annual Reports of Selective Pharma Companies Vikas Aggarwal and Anil Kumar Angrish 85. CSR through Volunteering: A Case Study of Sri Sathya Sai Vidya Vahini U Pranav and N Sivakumar 86. Social Entrepreneurship as a Path for Corporate Social Responsibility: An Exploration Preeti E Ramanathan 881 Agripreneurship 87. Agripreneurship Model for Banana Farmers of Bhagalpur, Bihar: The Case of Umbrella Programme for Natural Resource Management Deepak Chamola, Saumya Mathur and A Sahay 889 88. An Embryonic Innovative Opportunity in World's Next Well-Being Crisis: Digital Detoxification Farms in India Neelam Saxena and Balvinder Shukla 897 89. Post-Harvest Losses: A Major Obstruction to Agribusiness for Small Holders of Agriculture Sector in Developing Countries: The Case Study of Gujarat State in India and Tanga Region in Tanzania David Stephen Lwechungura and S O Junare 908 90. Promoting Entrepreneurship through One Panchayat One Product (OPOP): A Study into its Dynamics and Feasibility in the Tribal Areas of the State of Odisha Sabat Kumar Digal 920 91. Seizing Entrepreneurship Opportunities in Rural Non-farm Activities to Ensure the Country's Economic and Political Stability Samar K Datta, Apurba Mukhopadhyay, Kunal Chakraborty, Soumitra Chakraborty and Mukut Roy Chaudhuri 929 92. The Role of New Technologies in the Development of Employment and Rural Entrepreneurship through Fuzzy Method Mohammad Jahangiri, Seyed Yousuf Salehi, Vahab Habibpoor, Mitra Azarloo and Mahtab Eshghiaraghi 938 Ecopreneurship 93. Green Businesses: The Temple Experience Kavita Gupta and Mrinalini Bhargava 955 94. Green Entrepreneurship for a Sustainable Social System: Bee Basket Pvt. Ltd as a Case Study Pradnya Chitrao and Pravin Kumar Bhoyar 962 95. Green Entrepreneurship in the Changing Market Scenario in India Stuti Haidar 968 96. Solid Waste Management: A Pragmatic Approach for Socio-Rural Entrepreneurship by Local Governments in Andhra Pradesh Satyavani Gandham 978 97. Solid Waste Minimization Hierarchy of Waste Management for Sustainable Development Vijayan Gurumurthy Iyer 98. Start-up Opportunities and Challenges for Paint Industries by Going "Green" in India Sumit Kumar and Pratik Manavadariya Sectoral Entrepreneurship 99.! 'Yogapreneur' Baba Ramdev and Patanjali Ayurved Limited Krishna RohitMisra 100. A Study on Domestic Soft Drinks Manufacturing Entrepreneurs in Selected Districts of Karnataka Ashoka M L, Rakesh T S and Madhushree S 101. Consumption Pattern of Local Meat Products in Nigeria: Market Insights for Meat Entrepreneurs IS R Butswat, S Balarabe, D Zahraddeen and A A Mohammed 102. Digitization in Retailing: A Shift from Multi-Channel towards Omni Channel Retailing and Developing Entrepreneurship in Retailing Sahil Singh Jasrotia, Roop Lai Sharma and Hari Govind Mishra 103. Entrepreneurship Development in the Indian Beedi Sector: Issues and Challenges Amir Jafar, Md. Abdul Hamid and Arindam Ghosh 104. Factors Influencing Lifestyle Retail Store Choice: A Qualitative Study on Lifestyle Entrepreneurs Malika Sharma, P K Sinha, H G Mishra and Roop Lai Sharma 105. Rabbit Cultivation as a Source of Opportunity for Skill-Based or Necessity Driven Entrepreneurship A A Mohammed, D Zahraddeen and S Balarabe 106. Strategic Development Pattern of Creative Industry and Tourism in Supporting Handicraft Entrepreneurs: Study in Semarang Regency, Indonesia Nurchayati, Andalan Tri Ratnawati and Susetyo Darmanto 107. The Art of Pochampally: Declining or Reviving? Bhavya Mahendra 108. Tourism as an Entrepreneurial Tool in Developing the Economy: With Special Reference to Odisha Smruti Rekha Sahoo 109. Tourism Entrepreneurship in Tanzania: Challenges and Strategies for Growth Angelo Nzarabahi 110. A Qualitative Exploration of Entrepreneurial Behaviour among the Rural Tribes: A Lesson from Eastern India Bidyut Suman Ekka 111. City, Caste and Business: A Study of Khatris in Amritsar Gurpreet Bal 112. Migration and Skill Development in Padhar Community: A Study Brijesh Bansal and Praveen Patel 113. Role of Youth in Revolutionising Entrepreneurship in the Tribal State of Mizoram Shailaja S Thakur 114. Study of Factors Influencing and Influenced by Entrepreneurial Intensity Analjyoti Basu and Pankaj Bharti 115. Traditional Wisdom of a Tribal Entrepreneur and Sustainable Livelihood: Case Study - An Experience with Techno-Managerial Skills of an Illiterate Multi-Skilled Personality Lokesh Jain Women Entrepreneurship 116. A Research Overview of Women Entrepreneur's in Malaysia: How Far Have They Come? Ponmalar N Alagappar and Jesrina Ann Xavier 117. Assessment of the Challenges and Opportunities of Women Entrepreneurs in Sodo Town, Ethiopia Yesuneh Gizaw, Sintayehu Tsega and Kibrehewan Hailegiorgis 118. Developing Conceptual Model of Woman Entrepreneur Career Maturity Susetyo Darmanto and Giyah Yuliari 119. Economic Empowerment of Women & Self-Help Groups (SHGs): An Empirical Study on the SHGs of Northern Indian Sunderban Delta (ISD) Amit Majumder, Sajal Kr Maiti and Debasish Sarkar 120. Entrepreneurial Process and Eco-system of Women Entrepreneurs: A Study from Drought Prone Region of Maharashtra Anjali Kulkami 121. Gender Inequality and Social Perceptions: Entrepreneurship as a Human Development Approach Zahoor Ahmad Paray 122. Identity as a Women Entrepreneur: Does It Pre Defines the Area of Entrepreneurship Matching the Societal Outlook? Rimu Chaudhuri, Ipsita Ghatak and Sreyasi Sengupta Impact of Entrepreneurship Education in Developing Women Entrepreneurs: A Case Study in NCR Neelam Saxena and Shikha Kapoor 124. Inclusive Growth and SHG: A Case Study of Women Entrepreneurship in Odisha Kishore Kumar Das and Swetapadma Dash 125. Inclusive Growth and Women Empowerment through Entrepreneurial Growth in Rural India Sarita Agrawal 126. Rhetoric about Challenges that Women Entrepreneurs Face in Urban Organised Sector of Uttar Pradesh Nomita P Kumar 127. Role of Micro Finance Institutions in Changing Socio-Economic Status of Women Entrepreneurs: Evidence from Sonitpur District in Assam Nikita Sharma 128. Rural Dalit Women Entrepreneurs in the Growth of Hill Economy: A Study Amaldass M and Neema Gnanadev 129. SPIG Training Programme Nurture Entrepreneurial Activity for Rural Women Ankur Yadav 130. The Role of Women in Social Entrepreneurship for Sustainable Development A N Rao and Kaazvin Kapadia 131. Transactional Analysis in Women Entrepreneurs Dashora P, Purohit S and Baurah Himakshi 132. Tribal Women Entrepreneurship in Southern Region of India Krishnaveni Motha 133. Women Empowerment through Craft Revival: A Case Study of Rehwa, Indore Rama Venkatachalam 134. Women Entrepreneurship for Energy Democracy Apurwa Raghuvanshi 135. Women Entrepreneurship in Rural India Shital Vilas Hiraskar 136. Women Entrepreneurship through Microfinance: A Case Study of Prayas Jan Vikas Bhandol - Gandhinagar M Roja Lakshmi, Kanak Maleyvar and Dhanraj Singh Rathod 137. Women Entrepreneurship: A Behavioural Economics Approach Pooja Bhatia and Rasananda Panda 138. Women in STEM: Emerging Mountains in the Great Indian Entrepreneurship Landscape Rachana N Pradhan and Priyanka Joshi 139. Women's Entrepreneurship through MSMEs: Growth and Development in Uttarakhand Kumari Amrita and Saumya Singh
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Z 8874 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Z 8722 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
ZARZĄDZANIE Wygrana - Wygrana vs. Na Wschodzie nikt nie spotyka się w połowie drogi REKRUTACJA Najważniejsze jest pierwsze 5 sekund vs. Ten kto nazywa się chanem, chanem nie jest FINANSE Ludzie pracują nie tylko dla pieniędzy vs. Lepiej mieć mniej taktu, a wiecej pieniędzy ORGANIZACJA Pracuj z ludźmi, a nie przez ludzi vs. Inicjatywa karalna RELIGIA To biznes, nic osobistego vs. Inshallah - jak Bóg pozwoli HR Inwestuj w jednostkę vs. Najpierw jestem moim klanem MOTYWACJA Rób swoje, nie patrz na innych vs. Ludzie nie mogą żyć bez twarzy, tak jak drzewa nie mogą zyć bez kory KOMUNIKACJA Bądź konkretny vs. Ptak śpiewa nie dlatego, że zna odpowiedź. Śpiewa, bo zna melodię ADMINISTRACJA Zajmij się robotą, a nie papierami vs. Słowa trzeba ważyć, nie liczyć ROZWÓJ Porażka drogą do sukcesu vs. Gdy runie pałac, jeszcze zwać go będą pałacem, ale gdy wzniesie się stos śmieci, zawsze będzie stosem śmieci
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 147379 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności