Program nauczania
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(9)
Forma i typ
Artykuły
(6)
Książki
(3)
Publikacje fachowe
(3)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(2)
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Biblioteka WWFiF
(2)
Autor
Denek Kazimierz
(2)
Bielec Grzegorz
(1)
Małolepszy Eligiusz (1963- )
(1)
Pasìčnik Volodimir Romanovič
(1)
Regulski Wojciech (1951- )
(1)
Stępczyńska Wioletta
(1)
Warchoł Krystyna
(1)
Warchoł Krzysztof
(1)
Wilczkowska Anastazja
(1)
Wilczkowski Edward (1935- )
(1)
Więcław Grzegorz
(1)
Zieliński Janusz (kultura fizyczna)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(7)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(9)
Język
polski
(9)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(2)
Nauczyciele
(1)
Nauczyciele wychowania fizycznego
(1)
Trenerzy i instruktorzy sportowi
(1)
Temat
Budownictwo
(2411)
Zarządzanie
(2036)
Matematyka
(1929)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1791)
Program nauczania
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1157)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1012)
Turystyka
(952)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(931)
Automatyka
(916)
Język angielski
(871)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(808)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(759)
Technika
(740)
Konstrukcje budowlane
(726)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Unia Europejska
(699)
Transport
(673)
Piłka nożna
(672)
Elektroenergetyka
(667)
Architektura
(637)
Marketing
(636)
Innowacje
(619)
Naprężenia i odkształcenia
(612)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(589)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(584)
Technologia chemiczna
(566)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(520)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Produkcja
(517)
Materiałoznawstwo
(516)
Symulacja
(515)
Inwestycje
(506)
Praca
(503)
Analiza matematyczna
(495)
Zarządzanie jakością
(495)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(494)
Dzieci
(489)
Energia elektryczna
(489)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(482)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(467)
Psychologia
(467)
Szkolnictwo wyższe
(466)
Przedsiębiorstwo
(465)
Internet
(464)
Modele matematyczne
(464)
Metale
(462)
Nauka
(455)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(428)
Mechanika budowli
(424)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(382)
Banki
(378)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(2)
1901-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Europa
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Artykuł z czasopisma naukowego
(2)
Materiały pomocnicze
(1)
Opracowanie
(1)
Podręcznik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(4)
Kultura fizyczna i sport
(3)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Historia
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Kultura Fizyczna
(6)
9 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Na stronie tytułowej i okładce: Metody i efekty nauczania typografii w wybranych polskich uczelniach artystycznych = Methods and outcomes of typography teaching at selected Polish art schools.
Wojciech Regulski Konferencja: Dydaktyka typografii. Uczyć litery /uczyć literą Conference: Didactics of Typography. Teaching theLetter/Teaching with theLetter Ada Pawlikowska Akademia Sztuk Pięknych w Gdańsku Lettering and Typography Studio (rudimentary) Piotr Białas Pracownia Liternictwa i Typografn dla studentów i i ii roku studiów niestacjonarnych Lettering and Typography Studio for first- and second-year part-time students Agnieszka Małecka-Kwiatkowska, Zofia Oslislo-Piekarska Projektowanie krojów pisma (dawniej Pismo i znak) Akademia Sztuk Pięknych w Katowicach Type Design Iformerly: Script and Character) Wojciech Regulski, Paweł Kizywdziak, Zofia Dziurawiec Pracowania Liternictwa i Typografii Akademia Sztuk Pięknych im. Tana Matejki w Krakowie Lettering and Typography Studio Tomasz Bierkowski Pracownia Typografii Typography Studio Łukasz Chmielewski Pracownia Projektowania Krojów Pism i Kaligrafii Krzysztof Kochnowicz Pracownia Projektowania Litery Uniwersytet Artystyczny w Poznaniu Type Design Studio Aleksandra Kot, Marcin Władyka Pracownia Typografii Akademia Sztuk Pięknych w Warszawie Typography Studio Agnieszka Ziemiszewska Pracownia Typografii i Liternictwa dla studentów i i ii roku studiów Polsko-Japońska Akademia Technik Komputerowych w Warszawie Typography and Lettering Studio for first- and second-year students Maciej Majchrzak Dydaktyka typografii dla studentów i i ii roku studiów Akademia Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu Teaching typography to first- and second-year students Eugeniusz Geppert Wojciech Regulski 90 lat Pracowni Liternictwa i Typografii w Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie goth Anniversary of the Lettering and Typography Studio in the Jan Matejko Academy of Fine Arts in Kraków
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 150214 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 204-205.
Współczesny model programowania i planowania zajęć wychowania fizycznego w szkole Podstawa programowa wychowania fizycznego wedukacji wczesnoszkolnej Treści programu wychowania fizycznego Szczegółowy plan pracy dydaktyczno-wychowawczej z wychowania fizycznego w klasie I szkoły podstawowej z uwzględnieniem symboli efektów kształcenia podstawy programowej- 97 godzin lekcyjnych [Warchoł 2018] Szczegółowy plan pracy dydaktyczno-wychowawczej z wychowania fizycznego w klasie II szkoły podstawowej z uwzględnieniem symboli efektów kształcenia podstawy programowej - 97 godzin lekcyjnych[Warchoł 2018] Szczegółowy plan pracy dydaktyczno-wychowawczej z wychowania fizycznego w klasie III szkoły podstawowej z uwzględnieniem symboli efektów kształcenia podstawy programowej - 97 godzin lekcyjnych [Warchol 2018] Charakterystyka podstawy programowej z wychowania fizycznego w klasach IV-VIIIszkoły podstawowej Treści kształcenia i wychowania fizycznego - wymagania szczegółowe w klasie IV szkoły podstawowej wg podstawy programowej Treści programu wychowania fizycznego w klasie IV Szczegółowy plan pracy dydaktyczno-wychowawczej z wychowania fizycznego w klasie IV szkoły podstawowej z uwzględnieniem symboli efektów kształce¬nia podstawy programowej - 130 godzin lekcyjnych [Warchoł 2018] 75 Treści kształcenia i wychowania fizycznego - wymagania szczegółowe w klasach V~VI szkoły podstawowej wg podstawy programowej Treści programu nauczania w klasach V-VI Szczegółowy plan pracy dydaktyczno-wychowawczej z wychowania fizycznego El 15 RZESZOWSKIEGOw klasie V szkoły podstawowej z uwzględnieniem symboli efektów kształcenia podstawy programowej - 130 godzin lekcyjnych [Warchoł 2018] Szczegółowy plan pracy dydaktyczno-wychowawczej z wychowania fizycznego w klasie VI szkoły podstawowej z uwzględnieniem symboli efektów kształcenia podstawy programowej - 130 godzin lekcyjnych [Warchoł 2018] Treści kształcenia i wychowania fizycznego - wymagania szczegółowe w klasach VII-VIII szkoły podstawowej wg podstawy programowej Treści programu wychowania fizycznego w klasach VII—VIII szkoły podstawowej Szczegółowy plan pracy dydaktyczno-wychowawczej zwychowania fizycznego w klasie VII szkoły podstawowej z uwzględnieniem symboli efektów kształcenia podstawy programowej - 130 godzin lekcyjnych [Warchoł 2018] Szczegółowy plan pracy dydaktyczno-wychowawczej z wychowania fizycznego w klasie VIII szkoły podstawowej z uwzględnieniem symboli efektów kształcenia podstawy programowej - 130 godzin lekcyjnych [Warchoł 2018] Przedmiotowy system oceniania z wychowania fizycznego Wymagania szczegółowe - edukacja wczesnoszkolna, klasy 1 III szkoły podsta¬wowej Wymagania szczegółowe w klasie IV szkoły podstawowej Wymagania szczegółowe w klasie V szkoły podstawowej Wymagania szczegółowe w klasie VI szkoły podstawowej Wymagania szczegółowe w klasie VII szkoły podstawowej Wymagania szczegółowe w klasie VIII szkoły podstawowej Szczegółowe kryteria oceny semestralnej lub rocznej z wychowania fizycznego
Sygnatura czytelni BWF: X D 146
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 8539 (1 egz.)
Brak okładki
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 277-290.
Aktualność modernizacji systemów wychowania fizycznego w szkołach ogólnokształcących w różnych krajach świata Osobliwości wychowana fizycznego uczniów w różnych krajach świata Chiny Czechy Finlandia Francja Japonia Norwegia Szwecja Grecja Polska Rosja/ZSRR , Stany Zjednoczone Ameryki Północnej Niemcy Ukraina Wielka Brytania Rozdział III Nowatorskie systemy muzyczno-ruchowego wychowania dzieci i młodzieży szkolnej Gimnastyka rytmiczna Emila Jaques-Dalcroze'a Koncepcja wychowania muzyczno-ruchowegoCarla Orffa Metoda ekspresji ruchowej Rudolfa Labana Rytmiczna gimnastyka Alfreda i Marii Knessów Choreoterapia jako metoda psychofizycznego uzdrowienia dzieci i młodzieży szkolnej Zastosowanie muzyki na lekcjach wychowaniafizycznego w szkołach ogólnokształcących
Sygnatura czytelni BWF: X D 4
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 8859 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności