Zarządzanie zmianą
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(67)
Forma i typ
Artykuły
(45)
Książki
(22)
Publikacje fachowe
(7)
Publikacje naukowe
(7)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(14)
dostępne
(10)
nieokreślona
(5)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(15)
Biblioteka Międzywydziałowa
(6)
Biblioteka WEiZ
(10)
Autor
Stolarzewicz Adam
(4)
Berłowski Paweł
(3)
Błaszczuk Anna
(2)
Roth Gérard (1955- )
(2)
Tyszkiewicz Aleksandra
(2)
Abram Henryk
(1)
Albigowski Marek
(1)
Barowicz Marek
(1)
Bliska-Kublik Anna
(1)
Brill Jonathan
(1)
Buczyńska-Bucka Agata
(1)
Celej Marta
(1)
Celińska Sylwia
(1)
Chaffey Dave (1963- )
(1)
Chełmiński Dariusz
(1)
Chojnacka Małgorzata
(1)
Chylewska Joanna
(1)
Clarke Liz (1946- )
(1)
Czapla Tomasz P
(1)
Czapski Jacek
(1)
Daniecki Wojciech
(1)
Dobieszewska Anna
(1)
Doraczyńska Natalia
(1)
Emerling Agnieszka
(1)
Fatuła Dariusz
(1)
Fałek Zbigniew
(1)
Fiodorow Andrzej
(1)
Gajewska-Cygan Agnieszka
(1)
Gans Joshua (1968- )
(1)
Glinkowski Czesław
(1)
Gniazdowski Paweł
(1)
Godlewski Kacper
(1)
Grzębowski Romeo
(1)
Górecka Agnieszka
(1)
Jabłońska-Wołoszyn Maria
(1)
Jagiełka Agnieszka
(1)
Jasińska Joanna (nauki ekonomiczne)
(1)
Jóźwik Agnieszka
(1)
Kacprzyk Beata
(1)
Karasek Jan
(1)
Kociołek Piotr
(1)
Kocot Maria
(1)
Kosińska Milena
(1)
Kozak Agnieszka
(1)
Kubicka-Daab Justyna
(1)
Kudła Szymon
(1)
Kuron Piotr
(1)
Kurtyka Michał
(1)
Kurtyka Michał (1973- )
(1)
Kwiatkowski Piotr
(1)
Leśniewski Michał Adam
(1)
Masłyk-Musiał Ewa (1945- )
(1)
Mianowski Maciej
(1)
Milewska Julita
(1)
Morozowski Aleksander
(1)
Mróz-Gorgoń Barbara
(1)
Nieznańska-Cwynar Agnieszka
(1)
Orzech Wojciech (1970- )
(1)
Ostrowska Kamila
(1)
Ozga Przemysław
(1)
Pilarczyk Krzysztof
(1)
Piątkowska Agnieszka (specjalista ds. rekrutacji)
(1)
Puczyński Piotr
(1)
Rostkowski Tomasz
(1)
Sałbut Bartosz
(1)
Siuda Katarzyna
(1)
Skrzypek Elżbieta (1952- )
(1)
Smolarek Jacek
(1)
Smura Jacek
(1)
Soszyńska Zofia
(1)
Urban Katarzyna
(1)
Wendt Roman
(1)
Wesołowska Malgorzata
(1)
Wiśniewski Kryspin
(1)
Wojtachnik Robert
(1)
Wolfram-Krukowska Beata
(1)
Woszczyk Patrycja
(1)
Zieliński Wojciech
(1)
Zowczak Monika
(1)
Świątek Maciej
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(11)
2010 - 2019
(32)
2000 - 2009
(23)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(14)
Kraj wydania
Polska
(67)
Język
polski
(67)
Odbiorca
Menedżerowie
(8)
Przedsiębiorcy
(4)
Dyrektorzy HR
(1)
Pracownicy naukowi
(1)
Prawnicy
(1)
Specjaliści ds. kadr
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Budownictwo
(2430)
Zarządzanie
(2037)
Matematyka
(1935)
Elektrotechnika
(1897)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Zarządzanie zmianą
(-)
Fizyka
(1536)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1231)
Fizjoterapia
(1176)
Wytrzymałość materiałów
(1162)
Ochrona środowiska
(1025)
Sport
(1015)
Turystyka
(953)
Elektronika
(949)
Mechanika
(934)
Ekonomia
(932)
Automatyka
(918)
Język angielski
(875)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(825)
Chemia
(811)
Polska
(792)
Rehabilitacja
(788)
Gospodarka
(780)
Komunikacja marketingowa
(761)
Technika
(746)
Konstrukcje budowlane
(729)
Przemysł
(726)
Wychowanie fizyczne
(725)
Prawo pracy
(713)
Piłka nożna
(711)
Unia Europejska
(699)
Transport
(673)
Elektroenergetyka
(668)
Marketing
(641)
Architektura
(638)
Innowacje
(620)
Naprężenia i odkształcenia
(617)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(591)
Energetyka
(590)
Programy komputerowe
(586)
Trening
(586)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(557)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(533)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(523)
Sterowanie
(522)
Materiałoznawstwo
(520)
Komputery
(518)
Produkcja
(518)
Symulacja
(516)
Inwestycje
(509)
Praca
(506)
Analiza matematyczna
(497)
Zarządzanie jakością
(497)
Dzieci
(496)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(496)
Energia elektryczna
(492)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(487)
Przedsiębiorstwo
(481)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(475)
Szkolnictwo wyższe
(472)
Maszyny elektryczne
(471)
Finanse
(469)
Psychologia
(467)
Modele matematyczne
(466)
Internet
(464)
Metale
(462)
Nauka
(461)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Rehabilitacja medyczna
(434)
Skrawanie
(434)
Języki programowania
(433)
Reklama
(432)
Działalność gospodarcza
(429)
Mechanika budowli
(427)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Historia
(392)
Optymalizacja
(392)
Filozofia
(390)
Rachunkowość zarządcza
(388)
Statystyka
(386)
Budownictwo mieszkaniowe
(385)
Podatki
(385)
Socjologia
(384)
Banki
(380)
Temat: czas
2001-
(7)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Belgia
(1)
Brazylia
(1)
Dania
(1)
Francja
(1)
Hiszpania
(1)
Holandia
(1)
Kanada
(1)
Niemcy
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Szwajcaria
(1)
Szwecja
(1)
Wielka Brytania
(1)
Województwo świętokrzyskie (1999- )
(1)
Gatunek
Poradnik
(5)
Opracowanie
(4)
Raport z badań
(4)
Monografia
(3)
Podręcznik
(3)
Artykuł z czasopisma fachowego
(2)
Podręczniki akademickie
(2)
Materiały konferencyjne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(13)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Psychologia
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(45)
67 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [293]-300.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 880 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: IX B 85
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 138003 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5085 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Fuzja dwóch liderów / Aleksander Morozowski. W: Manager. 2004, nr 10, s.19-20. - Warszawa : INFOR, 2004
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Książka
W koszyku
Rebranding : strategiczna zmiana dla organizacji / Barbara Mróz-Gorgoń. - Wydanie 1. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2019. - 343, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 311-341.
Zarządzanie zmianą strategiczną - perspektywa teoretyczna Zmiana - definicja i ewolucja zmiany w organizacji Zarządzanie zmianą - pojęcie, teorie i modele Zmiana strategiczna - determinanty i znaczenie Uwarunkowania zewnętrzne i wewnętrzne zmian w organizacji - czynniki wyzwalające i hamujące zmiany w organizacji Rebranding w świetle teorii zarządzania i marketingu Marka korporacyjna w procesie brandingowym Definicje i formy rebrandingu Przesłanki rebrandingu Wewnętrzne motywy rebrandingu Zewnętrzne motywy rebrandingu Proces i modele rebrandingu Czynniki kształtujące skuteczność procesu rebrandingu Skuteczność rebrandingu - pojęcie i pomiar Wiedza o rynku i jej znaczenie w procesie rebrandingu Komunikacja marketingowa w rebrandingu Koordynacja interesariuszy procesu rebrandingu Rebranding na polskim rynku w świetle badań jakościowych Opis badań i charakterystyka respondentów Szczegółowa charakterystyka respondentów i podmiotów reprezentowanych przez respondentów Charakterystyki rebrandingu wybranych przedsiębiorstw Rebranding i jego uwarunkowania . Motywy rebrandingu . Proces rebrandingu - przebieg, czas trwania i uczestnicy procesu Czynniki skuteczności procesu rebrandingu w świetle badań jakościowych Wiedza i jej znaczenie w procesie rebrandingu Komunikacja marketingowa w procesie rebrandingu Koordynacja interesariuszy i styl zarządzania w procesie rebrandingu Wyniki badań jakościowych - próba syntezy . Rebranding w świetle badań ilościowych Charakterystyka procedury badawczej i projekt modelu pomiarowego Charakterystyka metody i próby badawczej Charakterystyka modelu pomiarowego Charakterystyka rebrandingu w badanych firmach na podstawie zebranych odpowiedzi Ogólne cechy rebrandingu Poziom wiedzy o rynku Integracja komunikacji marketingowej Partycypacyjny wymiar zarządzania Rynkowe skutki rebrandingu Bieżące relatywne wyniki firm Weryfikacja skal pomiarowych Współzależności pomiędzy konstruktami Załącznik I - Przypadki rebrandingu wybranych marek ZOO Wrocław InPost Nest Bank Mamut W a r ta Cyfrowy Polsat Port Lotniczy Wrocław Tygodnik „Polityka” TIM Work Service mBank Załącznik 2 - Scenariusz indywidualnego wywiadu pogłębionego Załącznik 3 - Skale pomiarowe poszczególnych konstruktów
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 262 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VI D 54
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 147965 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 147964 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6015 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Transformacja organizacyjna w perspektywie psychologicznej / redakcja naukowa Wojciech Orzech. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Difin, 2024. - 259 stron : ilustracje, wykresy ; 23 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 235-247.
Dla menedżerów, przedsiębiorców, pracowników HR i studentów zarządzania.
Zastosowane narzędzia pomiarowe w ramach przeprowadzonego badania Piotr POŁOMSKI Sukces transformacji spółki - zwycięski zespół Gabriela ROMANOWSKA, Krzysztof KIEŁMIŃSKI, Stanisław KOŚLACZ, Wojciech ORZECH Wyznaczniki poziomu satysfakcji z wykonywanej pracy wśród pracowników wyższego szczebla kierowniczego w organizacji - badanie z zastosowaniem Skali Satysfakcji z Pracy (SAT-20) autorstwa P. Jurka Paweł JUREK Poziom komponentów motywacji osiągnięć wśród kadry menedżerskiej Iwona GRZEGORZEWSKA Kompetencje społeczne pracowników szczebla kierowniczego w organizacji - badanie Kwestionariuszem PROKOS A. Matczak i K. Martowskiej Zdzisław NIECKARZ, Monika KONIECZNA-KUCWAJ Dominujące style aktywności liderów organizacji w kontekście badania Kwestionariuszem KOSA autorstwa Z. Nieckarza i P. Połomskiego Piotr POŁOMSKI Efektywność funkcjonowania społecznego w kontekście uwarunkowań osobowościowych kadry menedżerskiej Beata PASTWA-WOJCIECHOWSKA Cechy osobowości kadry menedżerskiej w kontekście modelu wielkiej piątki Zdzisław NIECKARZ Staż pracy menedżerów a motywacja osiągnięć w organizacji Marcin W STANIEWSKI, Katarzyna AWRUK Kluczowe cechy efektywnych menedżerów w organizacji - rezultaty badania Bochumskim Inwentarzem Osobowościowych Wyznaczników Pracy (BIP) oraz Inwentarzem Osobowości (NEO-FFI) Marcin W STANIEWSKI, Katarzyna AWRUK Podsumowanie badania kadry menedżerskiej Krzysztof KIEŁMIŃSKI, Stanisław KOŚLACZ, Wojciech ORZECH
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
w opracowaniu: sygn. 155556 N (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Ujarzmić kluczowe decyzje / Przemysław Ozga. W: Eurologistics. 2011, nr 5, s.44-45. - Suchy Las k/Poznania : Eurologistics s.c., 2011
BS
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Książka
W koszyku
Przywództwo w świecie VUCA : jak być skutecznym liderem w niepewnym środowisku / Agnieszka Piątkowska. - Gliwice : Helion S.A., copyright 2021. - 285, [3] strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
(Onepress)
Bibliografia, netografia na stronach 275-283.
Rozdział 1. Świat VUCA 15 1.1. Czym jest świat VUCA? 15 1.2. Światowe trendy mające wpływ na nowoczesne przywództwo 18 1.3. Działanie w świecie VUCA 22 1.3.1. Stwórz przyszłość i wizję z jasnym poczuciem celu 22 1.3.2. Zwiększ jakość podejmowanych decyzji 22 1.3.3. Zmierz się z nieznanymi niewiadomymi (unknown unknowns) i zachowaj czujność ("Wiedza o tym, czego nie wiesz, stanowi strategiczną przewagę" - Nassim Nicolas Thaleb) 27 1.3.4. Wykorzystaj produktywną paranoję (miej nadzieję na najlepsze, ale planuj na najgorsze)... 28 1.3.5. Myśl systemowo 28 1.3.6. Rozwiń wiarygodny zespół strategicznych liderów 28 1.3.7. Rozwijaj członków zespołów 29 1.3.8. Rozwiń społeczny kapitał organizacyjny 29 1.3.9. Stwórz kulturę wymiany wiedzy, innowacji, odpowiedzialności i zrównoważonego rozwoju 30 1.3.10. Przeformułuj VUCA na VUCA PRIME 30 1.3.11. Zrób test rzeczywistości - zbilansuj negatywy i pozytywy 31 Rozdział 2. Nowoczesne przywództwo w świecie VUCA 33 2.1. Czy potrzebujemy liderów nowego typu? 33 2.2. Przywództwo a zarządzanie versus przywództwo i zarządzanie 38 2.3. Różne typy przywództwa 40 2.3.1. Przywództwo transakcyjne 41 2.3.2. Przywództwo transformacyjne 41 2.3.3. Przywództwo charyzmatyczne 43 2.3.4. Przywództwo autentyczne 44 2.3.5. Przywództwo sytuacyjne 45 2.3.6. Przywództwo w organizacji uczącej się 48 2.3.7. Przywództwo współdzielone 49 2.3.8. Przywództwo służebne 49 2.3.9. Remote leadership, czyli przywództwo na odległość 50 2.3.10. Jak kształtować własną wizję przywództwa? 54 2.4. Samoświadomość lidera 55 2.4.1. Co jest moją mocną stroną? 56 2.4.2. Jak działam i pracuję? Co mnie motywuje? 60 2.4.3. Jak się uczę? Test na określenie stylu uczenia się 62 2.4.4. Jak pracuję z innymi? 64 2.4.5. Jaki jest mój system wartości? 66 2.4.6. Mój zawodowy SWOT 67 2.5. Od kolegi do szefa, czyli jak zarządzać zespołem po awansie 68 2.5.1. Pułapki awansu 69 2.5.2. Przejmowanie nowego zespołu w pięciu krokach 70 2.6. Rekrutowanie nowych członków zespołu 74 2.6.1. Efektywny proces rekrutacyjny a rola lidera 74 2.6.2. EVP - wartość dla kandydata 84 2.6.3. CX - candidate experience 86 2.6.4. Komunikacja z kandydatem podczas procesu rekrutacyjnego 87 2.6.5. Informacja zwrotna dla kandydatów 89 2.6.6. Fiasko procesu rekrutacyjnego 90 2.7. Zwycięski zespół w niepewnych czasach 91 2.7.1. Model rozwoju zespołu w świecie VUCA 94 2.7.2. Bezpieczeństwo psychologiczne w zespole priorytetem lidera 97 2.7.3. Role w idealnym zespole, czyli model ról zespołowych 99 2.7.4. Kiedy zespół nie funkcjonuje optymalnie? 103 2.7.5. Pułapki pracy zespołowej 105 2.7.6. Czym charakteryzuje się zwycięski zespół? 107 2.8. Efektywna komunikacja lidera w świecie VUCA 111 2.8.1. Analiza transakcyjna (AT) antidotum na błędy komunikacyjne i ukryte agendy 111 2.8.2. AT a skuteczna komunikacja 120 2.8.3. AT i transakcje ukryte, czyli konflikty i gry organizacyjne 122 2.8.4. Znaki rozpoznania i ich wpływ na efektywność 125 2.8.5. Narzędzia i techniki efektywnej komunikacji 126 2.8.6. Efektywne słuchanie w pracy lidera - nastawienie się na odbiór 128 2.8.7. Porozumienie bez przemocy pomocne w efektywnej komunikacji lidera 129 2.8.8. Komunikacja niewerbalna 133 2.8.9. Jak efektywna jest Twoja komunikacja? 136 2.8.10. Informacja zwrotna w świecie VUCA 139 2.8.11. Przygotowanie do feedbacku 140 2.8.12. Główne zasady udzielania feedbacku 141 2.8.13. Modele udzielania feedbacku 144 2.8.14. Trudne reakcje na konstruktywny feedback i sposoby radzenia sobie z nimi 145 2.8.15. Typowe błędy w udzielaniu feedbacku 147 2.8.16. Poszukiwanie feedbacku przez lidera 148 2.8.17. Tworzenie wspierającej atmosfery zespołu poprzez komunikację 150 2.8.18. Lider kształtujący kulturę feedbacku 151 2.9. Radzenie sobie z konfliktem w zespole i pomiędzy zespołami 152 2.9.1. Jak skutecznie zarządzać konfliktem 153 2.9.2. Strategie rozwiązywania konfliktów 158 2.10. Zaufanie podstawą przywództwa VUCA 162 2.10.1. Warunki organizacyjne sprzyjające zaufaniu 163 2.10.2. Czym skutkuje zaufanie i jego brak w zespole? 164 2.10.3. Jak lider może wpłynąć na wzrost zaufania? 165 2.11. Motywowanie i angażowanie członków zespołu 167 2.11.1. Zaangażowanie, czyli jak praca przekłada się na wizję organizacji 170 2.11.2. Tworzenie warunków do tego, żeby zaangażowanie mogło zaistnieć 172 2.11.3. Badanie motywacji w zespole - 12 pytań Gallupa 173 2.11.4. Zwiększanie poczucia sensu pracy poprzez job crafting 175 2.12. Delegowanie - bolączka liderów 180 2.12.1. Jak rozwinąć własne umiejętności delegowania? 181 2.13. Wspieranie innych w rozwoju priorytetem lidera 184 2.13.1. Wspieranie zespołu w rozwoju jest opłacalne 184 2.13.2. Dzielenie się wiedzą w organizacji poprawia efektywność 186 2.13.3. Organizacja ucząca się odporna na VUCA 187 2.13.4. Uczenie transformacyjne i oduczanie receptą na VUCA 190 2.13.5. Inspiracje dla lidera w rozwijaniu innych 191 Rozdział 3. Zarządzanie zmianą i rozwój w kierunku zwinnej organizacji 195 3.1. Zwinność receptą na VUCA 195 3.2. Czym charakteryzuje się zwinność organizacyjna? 197 3.3. Jak osiągnąć przewagę konkurencyjną dzięki zwinności? 198 3.3.1. A jak anticipate change - antycypuj zmianę 198 3.3.2. G jak generate confidence - wykreuj pewność 200 3.3.3. I jak initiate action - zainicjuj działanie 201 3.3.4. L jak liberate thinking - uwolnij myślenie 202 3.3.5. E jak evaluate results - oceń rezultaty 203 3.4. Kreowanie kultury zwinności 204 3.5. Transformacja organizacji w kierunku zwinności 205 3.5.1. Pięć kroków do zwinnej transformacji 206 3.6. Zarządzanie zmianą w świecie VUCA 207 3.7. Planowana zmiana versus płynna zmiana - od agentów zmian do aktywatorów zmian 208 3.8. Zwinny proces zarządzania zmianą 209 3.9. Zwinny proces zarządzania zmianą - narzędzia 210 3.9.1. Wgląd 210 3.9.2. Opcje działań - na podstawie danych z etapu wglądu (1) generujemy jak największą ilość wariantów działania (opcji działań) 218 3.9.3. Eksperymenty 220 3.9.4. Monitorowanie wdrożenia zmiany 222 3.10. Zespół w trakcie zmiany, czyli wszystko byłoby dobrze, gdyby nie ludzie... 223 3.11. Reakcje na zmiany 224 3.12. Zawsze tak robiliśmy, czyli opór na zmiany 228 3.13. Rola lidera w zmianie 232 3.14. Skuteczna komunikacja w procesie zmiany 235 3.15. Jak uniknąć błędu wyniku we wdrażaniu zmiany? 238 Rozdział 4. Kompetencje liderów w świecie VUCA 253 4.1. Spis kompetencji lidera w świecie VUCA 253 4.1.1. Radzenie sobie z niepewnością 253 4.1.2. Podejmowanie decyzji 254 4.1.3. Asertywność 254 4.1.4. Podejmowanie inicjatywy 254 4.1.5. Zdolności adaptacyjne 254 4.1.6. Myślenie analityczne 255 4.1.7. Rozwiązywanie problemów 255 4.1.8. Opanowanie 255 4.1.9. Zarządzanie konfliktem 256 4.1.10. Etyka i wartości 256 4.1.11. Organizacja pracy 256 4.1.12. Kreatywność 256 4.1.13. Łatwość uczenia się 257 4.1.14. Przewodzenie zespołowemu uczeniu się 257 4.1.15. Słuchanie innych 258 4.1.16. Wytrwałość 258 4.1.17. Krytyczne myślenie 258 4.1.18. Współpraca 258 4.1.19. Komunikacja 259 4.1.20. Przywództwo 259 4.1.21. Odwaga 259 4.1.22. Przewodzenie zmianom 260 4.1.23. Planowanie 260 4.1.24. Budowanie efektywnych zespołów 260 4.1.25. Zręczność interpersonalna 261 4.1.26. Motywowanie innych 261 4.1.27. Rozwój podwładnych 261 4.1.28. Delegowanie 262 4.1.29. Zręczność organizacyjna 262 4.1.30. Relacje z innymi 262 4.1.31. Zręczność polityczna 262 4.1.32. Zręczność strategiczna 262 4.1.33. Swobodna komunikacja z najwyższą kadrą zarządzającą 263 4.1.34. Wywieranie wpływu 263 4.1.35. Umiejętności prezentacji 263 4.1.36. Rozwój własny 263 4.1.37. Samoświadomość 263 4.1.38. Samokontrola 264 4.1.39. Dążenie do osiągnięć 264 4.1.40. Wspieranie różnorodności 264 4.1.41. Tworzenie więzi 264 4.1.42. Przywództwo na odległość 265 4.1.43. Zarządzanie wiedzą 265 4.1.44. Odporność psychiczna 266 4.1.45. Zaangażowanie 266 4.1.46. Myślenie systemowe 266 4.1.47. Poczucie pilności 267 4.1.48. Radzenie sobie z kompleksowością 267 4.1.49. Inteligencja emocjonalna 267 4.1.50. Zarządzanie ryzykiem 268 4.1.51. Elastyczność 268 4.1.52. Ciekawość poznawcza 268 4.1.53. Nadawanie sensu 268 4.1.54. Ekologia w działaniu 269 4.1.55. Przedsiębiorczość 269 4.1.56. Zarządzanie relacjami z interesariuszami 269 4.1.57. Komunikacja międzykulturowa 269 4.1.58. Inspirowanie 270 4.1.59. Kreowanie wspólnej wizji 270 4.1.60. Negocjacje 270 4.1.61. Świadomość biznesowa 270 4.1.62. Wspieranie innowacji 271 4.1.63. Wzmacnianie innych (empowerment) 271 4.1.64. Transparentność 271 4.1.65. Otwartość na informacje 272 4.1.66. Zaawansowana dojrzałość 272 4.1.67. Osobiste mistrzostwo 272 4.1.68. Mądrość 272 4.1.69. Zarządzanie kreatywnością 272 4.1.70. Dbanie o zespół 273 4.1.71. Integralność 273 4.1.72. Współczucie 274
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 155506 N (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Syndrom Czerwonej Królowej / Krzysztof Pilarczyk. W: Personel i Zarządzanie. 2007, nr 5, s.24-29. - Warszawa : INFOR, 2007
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Książka
W koszyku
(Onepress)
Rozdział 2. Wdrażanie technologii nie pachnie sukcesem 19 Rozdział 3. Technologia dzisiaj 33 Rozdział 4. Dlaczego zmiany muszą boleć? 47 Rozdział 5. Czas, którego nie mamy 61 CZĘŚĆ II. PRZEPROWADZKA 75 Rozdział 6. Dlaczego się na to zgodziłem 81 Rozdział 7. Wiara w skuteczne planowanie 95 Rozdział 8. Realizacja projektu a czas 109 Rozdział 9. Realizacja - zakres i zasoby 121 Rozdział 10. Przeprowadzka 135 Rozdział 11. Jak wyjść z tego cało 147 CZĘŚĆ III. GOTOWANIE ŻABY 159 Rozdział 12. Zmiana, która się dzieje 165 Rozdział 13. Regulacja rzeki zmian 177 Rozdział 14. Planowanie 189 Rozdział 15. Małe jest piękne 203 Rozdział 16. Jak cieszyć się zmianą? 215 Rozdział 17. Jak gotując, nie ugotować 227
Sygnatura czytelni BMW: VI U 245 (nowy)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 146552 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 150390 N (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 141783 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Sprawna komunikacja daje wyniki / Jacek Smolarek, Sylwia Celińska. W: Personel i Zarządzanie. 2005, nr 1, s.22-26. - Warszawa : INFOR, 2005
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Menedżer w czasach zmiany (cz.2) / Adam Stolarzewicz. W: Personel i Zarządzanie. 2009, nr 6, s.28-31. - Warszawa : INFOR, 2009
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Menedżer w czasach zmiany (cz.3) / Adam Stolarzewicz. W: Personel i Zarządzanie. 2009, nr 7, s.52-54. - Warszawa : INFOR, 2009
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Menedżer w czasach zmiany (cz.4) / Adam Stolarzewicz. W: Personel i Zarządzanie. 2009, nr 8, s.48-50. - Warszawa : INFOR, 2009
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Menedżer w czsach zmiany (cz.1) / Adam Stolarzewicz. W: Personel i Zarządzanie. 2009, nr 5, s.28-31. - Warszawa : INFOR, 2009
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Marketing wszystkiego od nowa / Maciej Świątek. W: Marketing w Praktyce. 2005, nr 4, s.19-21. - Warszawa : INFOR, 2005
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Pomiar jakości / Aleksandra Tyszkiewicz. W: Personel i Zarządzanie. 2014, nr 7, s.22-25. - Warszawa : INFOR, 2014
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności