Konsumenci (ekon.)
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(43)
Forma i typ
Książki
(41)
Czasopisma
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(23)
dostępne
(22)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(23)
Biblioteka Międzywydziałowa
(6)
Biblioteka WEiZ
(11)
Biblioteka WWFiF
(4)
Magazyn
(3)
Autor
Łętowska Ewa (1940- )
(3)
Sieradzka Małgorzata
(2)
Adamowicz Mieczysław (1939- )
(1)
Antonowicz Alicja (ekonomia)
(1)
Bachnik Katarzyna
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Baruk Agnieszka Izabela (1973- )
(1)
Bombol Małgorzata
(1)
Bylok Felicjan (1957- )
(1)
Duda Aneta (reklama)
(1)
Dudek Aleksandra
(1)
Dąbrowska Anna (nauki ekonomiczne)
(1)
Fedorowicz Katarzyna
(1)
Fryźlewicz Marcin
(1)
Frąckowiak Józef (1947- )
(1)
Grzegorzewska-Ramocka Ewa
(1)
Grzybowska-Brzezińska Mariola
(1)
Gutkowska Krystyna
(1)
Hanusik Krystyna
(1)
Jasik Józef
(1)
Kohutek Konrad
(1)
Koroluk Sławomir
(1)
Kufel Jan
(1)
Kusińska Alicja (1934- )
(1)
Kuśmierczyk Krystyna
(1)
Międzynarodowa Konferencja Naukowa "SUCCESS 2004" (7 ; 2004 ; Kazimierz Dolny)
(1)
Mruk Henryk
(1)
Nicholls Richard
(1)
Olejniczuk-Merta Anna
(1)
Panfil Ryszard (1958- )
(1)
Powałowski Andrzej (1951- )
(1)
Radziukiewicz Małgorzata
(1)
Rudawska Iga
(1)
Sagan Adam
(1)
Seminarium StatSoft Polska (2003 ; Warszawa / Kraków)
(1)
Seminarium StatSoft Polska (2005 ; Warszawa)
(1)
Sierańska A.A
(1)
Skrzypek Elżbieta
(1)
Soboń Magdalena
(1)
Stefanicki Robert
(1)
Stępień Beata
(1)
Szczechowicz Bartosz
(1)
Szczyrba Zdeněk
(1)
Szostek Dariusz
(1)
Szwacka-Mokrzycka Joanna
(1)
Słaby Teresa
(1)
Słodziak Marta
(1)
Waluch Kazimierz
(1)
Wieszczycka Marta
(1)
Wójcik Paweł
(1)
Zawadzka Anna Maria
(1)
Łyziak Tomasz
(1)
Śmiatacz Krzysztof
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(17)
2000 - 2009
(22)
1990 - 1999
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(43)
Język
polski
(41)
czeski
(1)
angielski
(1)
Temat
Budownictwo
(2424)
Zarządzanie
(2037)
Matematyka
(1933)
Elektrotechnika
(1897)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Konsumenci (ekon.)
(-)
Fizyka
(1536)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1229)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1159)
Ochrona środowiska
(1024)
Sport
(1014)
Turystyka
(953)
Elektronika
(948)
Mechanika
(935)
Ekonomia
(932)
Automatyka
(917)
Język angielski
(874)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(825)
Chemia
(811)
Polska
(792)
Rehabilitacja
(788)
Gospodarka
(780)
Komunikacja marketingowa
(761)
Technika
(745)
Konstrukcje budowlane
(727)
Przemysł
(725)
Wychowanie fizyczne
(725)
Prawo pracy
(713)
Piłka nożna
(710)
Unia Europejska
(699)
Transport
(673)
Elektroenergetyka
(668)
Marketing
(641)
Architektura
(637)
Innowacje
(620)
Naprężenia i odkształcenia
(617)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(591)
Energetyka
(588)
Programy komputerowe
(586)
Trening
(586)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(557)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(523)
Materiałoznawstwo
(520)
Sterowanie
(520)
Produkcja
(518)
Komputery
(517)
Symulacja
(516)
Inwestycje
(509)
Praca
(506)
Analiza matematyczna
(497)
Zarządzanie jakością
(497)
Dzieci
(496)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(496)
Energia elektryczna
(492)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(487)
Logistyka gospodarcza
(480)
Przedsiębiorstwo
(476)
Rynek pracy
(475)
Szkolnictwo wyższe
(472)
Maszyny elektryczne
(471)
Finanse
(469)
Psychologia
(467)
Modele matematyczne
(466)
Internet
(464)
Metale
(462)
Nauka
(458)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Rehabilitacja medyczna
(434)
Skrawanie
(434)
Języki programowania
(433)
Reklama
(432)
Mechanika budowli
(427)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(391)
Filozofia
(387)
Podatki
(385)
Socjologia
(384)
Statystyka
(384)
Banki
(380)
Budownictwo mieszkaniowe
(380)
Rachunkowość zarządcza
(379)
Temat: czas
2001-
(5)
2001-0
(4)
1901-
(1)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Gdańsk (woj. pomorskie)
(1)
Gatunek
Materiały konferencyjne
(2)
Dane statystyczne
(1)
Podręcznik
(1)
Podręczniki
(1)
43 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr., netogr. na s. [248]-265.
Specyfika prosumpcji i jej rynkowa rola Geneza i istota prosumpcji Cele i funkcje prosumpcji Determinanty prosumpcji Typy prosumpcji Prosumpcja jako zachowanie rynkowe Zachowania rynkowe i ich specyfika Modele zachowań rynkowych a prosumpcja Etapy procesu zachowań rynkowych a prosumpcja Prosument jako aktywny nabywca Wymiary zachowań prosumpcyjnych w ujęciu teoretycznymWymiar innowacyjny Wymiar relacyjny Wymiar wizerunkowy Wymiar etnocentryczny Model koncepcyjny zachowań prosumpcyjnych Zakres i specyfika aktywności prosumpcyjnej respondentów Metodyka badań pierwotnych Poziom wiedzy respondentów na temat prosumpcji Potencjał prosumpcyjny respondentów Zakres zachowań prosumpcyjnych respondentów Determinanty zachowań prosumpcyjnych respondentów Wymiary zachowań prosumpcyjnych respondentów Innowacyjny wymiar zachowań prosumpcyjnych respondentów Relacyjny wymiar zachowań prosumpcyjnych respondentów Wizerunkowy wymiar zachowań prosumpcyjnych respondentów Etnocentryczny wymiar zachowań prosumpcyjnych respondentów Model empiryczny zachowań prosumpcyjnych.
Sygnatura czytelni BWZ: IV C 49
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5704 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [183]-191. Netogr. s. 190-191.
Sygnatura czytelni BWZ: IV C 30
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 131535 L (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 4325 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie / Politechnika Częstochowska, ISSN 0860-5017 ; nr 108)
Bibliogr. s. 460-476. Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 112411 L (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5629 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 131774 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Integracja Europejska / Instytut Europejski w Łodzi. Lektury ; t. 18)
Zaw. mat. z Seminarium "Ochrona konsumenta w Unii Europejskiej", Łódź, 22-23 kwietnia 1997 roku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 102010, 102007, 102006, 102000 L, 102013, 102003, 102005, 102001, 102012, 102009, 102011, 102002, 102008, 102004 (14 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie, Studia, Rozprawy / Politechnika Świętokrzyska w Kielcach ISSN 0239-4979. Nauki Ekonomiczne ; nr 49)
Bibliogr. s. 315-323.
Sygnatura czytelni BWZ: VI A 74
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 2035 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. M 13450 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 130017 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ustawa o ochronie konkurencji i konsumentów / Konrad Kohutek, Małgorzata Sieradzka. - [Stan prawny na 31 marca 2008 r.]. - Warszawa : LEX a Wolters Kluwer business, 2008. - 1155, [1] s. ; 22 cm.
(Komentarz)
Bibliogr. s. 1121-1135. Wykaz orzeczeń s. 1137-[1156].
Sygnatura czytelni BWZ: XI H 65
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 139901 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe / Akademia Ekonomiczna w Poznaniu. Seria 1, ISSN 0208-4902 ; z. 263 Sygn. P 1029/C 35439.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Praca wykonana w Instytucie Rynku Wewnętrznego i Konsumpcji w ramach projektu badawczego nr 2 HO2C 104 24 pt. "Młode rodziny jako uczestnicy rynku XXI w. Diagnoza i typologia według zachowań na rynku".
Bibliogr. s. 265-[267].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 116263 L (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
Europejskie prawo umów konsumenckich / Ewa Łętowska. - Warszawa : Wydawnictwo C. H. Beck, 2004. - XXXV, [1], 413 s., [1] k. tabl. złoż. ; 23 cm + dysk optyczny (CD-ROM).
(Zarys Prawa)
Płyta CD zawiera teksty aktów prawnych.
Wykaz aktów prawnych s. XXVII-XXXII. Wykaz orzeczeń s. XXV-XXVI. Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 139902 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zarys Prawa)
Dla adwokatów, sędziów i radców prawnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 139956 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ustawa o ochronie niektórych praw konsumentów : komentarz / Ewa Łętowska. - Wyd. 2 (zaktual. i uzup.). [Stan prawny: 1 listopad 2000 r.]. - Warszawa : Wydawnictwo C. H. Beck, 2001. - XIV, 220 s. ; 20 cm.
(Krótkie Komentarze Becka)
Tyt. okł. i grzb.: Ochrona niektórych praw konsumentów.
Bibliogr. s. XIII-XIV. Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 139907 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Badania Ekonomiczne)
Bibliogr. s. [299]-311.
Sygnatura czytelni BWZ: IV C 38
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 136571 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 4951 (1 egz.)
Brak okładki
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [235]-240.
Dla specjalistów w dziedzinie: marketingu, handlu międzynarodowego, zarządzania, a także dla studentów kierunków ekonomicznych.
1. Wartość — jej istota i postrzeganie z perspektywy rynku międzynarodowego 1.1. Koncepcja marketingu — zmiana paradygmatu 1.2. Istota i znaczenie wartości w ofercie przedsiębiorstwa 1.3. Proces zakupu a wartość dla klienta 1.4. Sposoby tworzenia wartości dla konsumenta 1.5. Obszary kreowania wartości dla klienta 1.6. Wartość dla klienta a elementy marketingu 1.7. Sposoby dodawania wartości dla klienta 2. Tworzenie wartości dla klienta z perspektywy przedsiębiorstw międzynarodowych 2.1. Strategie przedsiębiorstw międzynarodowych — pomiędzy standaryzacją, adaptacją a zachowaniami izomorficznymi 2.2. Charakterystyka rynku goszczącego a kształt systemu zarządzania wartością dla klienta 2.3. Wewnętrzne cechy korporacji międzynarodowych wpływające na stopień standaryzacji/adaptacji CVM 3. Zakres, przedmiot i metodyka badań pierwotnych dotyczących zarządzania wartością dla klienta 3.1. Cele, przedmiot i zakres badań 3.2. Zastosowane metody i narzędzia badawcze 3.3. Charakterystyka badanych podmiotów 3.3.1. Konsumenci 3.3.2. Podmioty uczestniczące w ankiecie internetowej 4. Postrzeganie wartości i systemu zarządzania wartością dla klienta przez polskich odbiorców — wyniki badań 4.1. Postrzeganie wartości przez polskiego klienta — wyniki badań ankietowych 4.1.1. Postrzeganie wartości przez kobiety i mężczyzn 4.1.2. Postrzeganie wartości przez konsumentów w różnym wieku 4.1.3. Postrzeganie wartości a wykształcenie konsumentów 4.2. Ocena klientów dotycząca współpracy z przedsiębiorstwami i wpływu działań marketingowych na wartość 4.2.1. Ocena wpływu działalności marketingowej na wartość przez kobiety i mężczyzn 4.2.2. Ocena wpływu działalności marketingowej na wartość przez różne grupy wiekowe 4.2.3. Ocena wpływu działalności marketingowej a wykształcenie respondentów 5. Opinie konsumentów na temat działalności marketingowej przedsiębiorstw polskich i międzynarodowych 5.1. Kto lepiej tworzy i oferuje wartość dla klienta — wyniki badań 5.1.1. Opinie kobiet i mężczyzn na temat tworzenia wartości w przedsiębiorstwach polskich i międzynarodowych 5.1.2. Tworzenie wartości w przedsiębiorstwach polskich i międzynarodowych w opiniach osób w różnym wieku 5.1.3. Opinie na temat tworzenia wartości w przedsiębiorstwach polskich i międzynarodowych — podział ze względu na wykształcenie 5.2. Opinie konsumentów na temat współpracy z przedsiębiorstwami w kreowaniu dla nich wartości 6. Czym jest wartość i jak jest tworzona — wyniki badań przedsiębiorstw 6.1. Czym jest wartość — opinie przedsiębiorstw 6.2. Sposób obsługi klienta i charakter gromadzonych o nim informacji — wyniki badań 6.3. Procedura kreacji i oceny tworzonej wartości dla klienta w przedsiębiorstwach — wyniki badań 6.4. Pożądane zmiany w polityce marketingowej — opinie przedsiębiorstw 7. CVM a charakterystyka klientów i branż ankietowanych przedsiębiorstw 7.1. Jacy są i czego oczekują nasi klienci — opinie ankietowanych przedsiębiorstw 7. 2. Charakter konkurencji w opinii badanych przedsiębiorstw — wybrane aspekty 7.2.1. Występowanie nieuczciwej konkurencji w opinii badanych przedsiębiorstw 7.2.2. Podmioty stosujące nieuczciwą konkurencję w opinii ankietowanych 7.2.3. Charakter nieuczciwej konkurencji według ankietowanych podmiotów 7.2.4. Podejście do klientów zagranicznych w opinii ankietowanych podmiotów 8. Kreowanie i zarządzanie wartością na rynku mebli w sferze B2B 8.1. Cechy rynku instytucjonalnego 8.2. Różnorodność powiązań a wartość na rynku instytucjonalnym 8.3. Wartość tworzona przez przedstawicieli handlowych 8.4. Wartość dla segmentu i wartość indywidualizowana 8.5. Proces decyzyjny na rynku instytucjonalnym a wartość 8.6. Relacje sposobem tworzenia wartości 8.7. Dostarczanie wartości 8.8. Zaufanie jako wartość na rynku B2B 9. Wartość dla pacjenta na rynku farmaceutycznym 9.1. Cechy szczególne rynku farmaceutycznego 9.2. Wartość w ofercie producentów oraz hurtowni farmaceutycznych 9.3. Tworzenie, komunikowanie i dostarczanie wartości dla pacjenta na poziomie aptek 9.4. Wartość z perspektywy macierzy Ansoffa 9.5. Opieka farmaceutyczna formą wartości dla pacjenta 9.6. Potrzeby pacjentów a oferowanie wartości 9.7. Wartość tworzona we wnętrzu apteki i w kontaktach z pacjentem 10. Wartość na rynku produktów kosmetycznych 10.1. Makrotrendy zachowań konsumentów a wartość 10.2. Wartość w kanałach dystrybucji produktów kosmetycznych 10.3. Szanse i bariery w aktywności konsumentów — substytucja kosmetyków 10.4. Wartość wzmacniana oddziaływaniem na zmysły 10.5. Przełamywanie schematów źródłem wartości 10.6. Szkolenia elementem tworzenia wartości 10.7. Wartość w przekroju elementów marketingu 11. Wartość na rynku produktów żywnościowych 11.1. Wydatki na żywność — kierunki rozwoju 11.2. Bariery w strategiach wchodzenia na nowe rynki z produktami żywnościowymi 11.3. Opakowanie a wartość produktów żywnościowych 11.4. Komunikowanie wartości na rynku żywności 11.4.1. Reklama w komunikowaniu wartości 11.4.2. Promocja sprzedaży a wartość 11.4.3. Promocja wartości za pomocą pozostałych narzędzi
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 135 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: IV C 41
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 137917 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. E 5092 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Habilitacyjne / Akademia Ekonomiczna w Poznaniu, ISSN 1642-3119 ; 21)
Bibliogr. s. 255-[273].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 113372 L (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności