Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(153)
IBUK Libra
(8)
Forma i typ
Książki
(146)
Publikacje naukowe
(11)
E-booki
(8)
Publikacje dydaktyczne
(6)
Czasopisma
(5)
Artykuły
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(149)
dostępne
(88)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(89)
Biblioteka WB
(8)
Biblioteka Międzywydziałowa
(5)
Biblioteka WEiZ
(1)
Biblioteka WWFiF
(134)
Autor
Tauber Roman Dawid (1945- )
(11)
Mucha-Szajek Ewa
(7)
Siwiński Wiesław (1934- )
(7)
Milewska Mariola
(6)
Błądek Zenon
(5)
Dziedzic Ewa
(5)
Mitura Elżbieta
(5)
Błądek Włodzimierz
(4)
Dominik Piotr (technologia żywności)
(4)
Koniuszewska Elżbieta
(4)
Manikowski Sławomir
(4)
Oparka Sylwia
(4)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(4)
Sidorkiewicz Marta
(4)
Tokarz-Kocik Anna
(4)
Witkowski Czesław
(4)
Włodarczyk Bogdan
(4)
Biczysko Władysław
(3)
Bosiacki Stefan
(3)
Cymańska-Garbowska Barbara
(3)
Górska-Warsewicz Hanna
(3)
Nowicka Teresa
(3)
Pawlicz Adam
(3)
Sancewicz-Kliś Anna
(3)
Stefański Adam
(3)
Werner Zbigniew T
(3)
Bocho Witold
(2)
Borkowski Stanisław
(2)
Cielecka-Jasińska Beata
(2)
Duda Joanna
(2)
Gospodarek Jerzy
(2)
Harding Keith
(2)
Henderson Paul
(2)
Jedlińska Maja
(2)
Kachniewska Magdalena
(2)
Krzywda Sebastian
(2)
Książek Krystyna
(2)
Lewandowska Agnieszka
(2)
Mikuta Beata
(2)
Milewski Marcin. Program Hotel Mały
(2)
Nastaj Wojciech
(2)
Nierzwicki Witold
(2)
Orłowska Joanna
(2)
Rudnicki Michał (ekonomia)
(2)
Sala Józef
(2)
Sawińska Agnieszka
(2)
Stasiak Andrzej
(2)
Steblik-Wlaźlak Barbara
(2)
Tkaczyk Małgorzata
(2)
Tulibacki Tadeusz (1922- )
(2)
Turkowski Marek
(2)
Tylińska Renata
(2)
Wajgner Maria
(2)
Wilczyński Jörg
(2)
Wolak Grzegorz
(2)
Wszendybył Ewa
(2)
Świątkowska Monika
(2)
Adamowicz Jakub
(1)
Anan'ev Dmitrij Vâčeslavovič
(1)
Banaszak Ewa
(1)
Bartusiak Irena
(1)
Bednarzak Justyna
(1)
Berbeka Jadwiga
(1)
Bernat Małgorzata
(1)
Bobola Agnieszka
(1)
Bodzioch Angelika
(1)
Bojarska Maria (1937- )
(1)
Borodako Krzysztof
(1)
Borzyszkowski Jacek
(1)
Błądek Zenon (1926- )
(1)
Cieślik Ewa
(1)
D'Amico Vito
(1)
Donlan Hugn S
(1)
Dołowy Anna
(1)
Drogoń Witold
(1)
Dziedzic Ewa. Dictionary of tourism and hotel trade
(1)
Gardzińska Anna
(1)
Gawlik Agnieszka
(1)
Gniedziejko Marcin
(1)
Granecka Bożena
(1)
Grell Janusz
(1)
Grell Janusz S
(1)
Gworys Wiesław
(1)
Górska Grażyna
(1)
Górska-Karpińska Marzenna
(1)
Hajdamowicz Alina
(1)
Halemba Piotr (1966- )
(1)
Homola-Skąpska Irena (1929- )
(1)
Hołodnik Daria
(1)
Hunt William Dudley jr
(1)
Hyski Marcin
(1)
Jagusiewicz Andrzej
(1)
Januszewska Małgorzata
(1)
Jaremen Daria
(1)
Jedlińska Maja. Wörterbuch der Touristik und Hotellerie
(1)
Jeznach Maria
(1)
Kachaniewska Magdalena
(1)
Kaj Stanisław H
(1)
Kienzler Iwona (1956- )
(1)
Klementowski Kazimierz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(5)
2010 - 2019
(47)
2000 - 2009
(101)
1990 - 1999
(4)
1980 - 1989
(1)
1970 - 1979
(1)
1960 - 1969
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(14)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(160)
Niemcy
(1)
Język
polski
(158)
niemiecki
(2)
angielski
(1)
Odbiorca
Menedżerowie
(2)
Szkoły wyższe
(2)
Hotelarze
(1)
Szkoły zawodowe
(1)
Temat
Hotelarstwo
(152)
Turystyka
(50)
Gastronomia
(27)
Odpoczynek
(12)
Usługi turystyczne
(10)
Agroturystyka
(5)
Biura podróży
(5)
Kultura fizyczna
(5)
Uzdrowiska
(5)
Gastronomia hotelowa
(4)
Czas wolny od pracy
(3)
Ekoturystyka
(3)
Krajoznawstwo
(3)
Marketing elektroniczny
(3)
Młodzież
(3)
Niepełnosprawni
(3)
Obsługa klienta
(3)
Organizacje hotelarskie
(3)
Osoby starsze
(3)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(3)
Sport
(3)
Usługi
(3)
Wychowanie fizyczne
(3)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(3)
Aktywność fizyczna
(2)
Architektura
(2)
BARY
(2)
Dzieci
(2)
Eco-Management and Audit Scheme
(2)
Edukacja zdrowotna
(2)
Gry i zabawy ruchowe
(2)
Hilton, Conrad Nicholson (1887-1979)
(2)
ISO 14000 (norma)
(2)
Jakość produktu
(2)
Kalkulacja kosztów
(2)
MOTELE
(2)
Organizacje hotelarskie międzynarodowe
(2)
Podatek od towarów i usług
(2)
Przewozy turystyczne
(2)
RESTAURACJE
(2)
Ritz, César (1850-1918)
(2)
Studenci
(2)
Systemy informatyczne
(2)
Turystyka kongresowa
(2)
Turystyka morska
(2)
Wilson, Kemmos (1913-2002)
(2)
Wychowanie fizyczne pozaszkolne
(2)
Zamki i pałace
(2)
Zarządzanie
(2)
APARATURA ELEKTRYCZNA ROZDZIELCZA
(1)
APARATURA ELEKTRYCZNA STEROWNICZA
(1)
Accor
(1)
Administracja
(1)
Akumulatory
(1)
Amunicja
(1)
Animatorzy kultury
(1)
BATERIE GALWANICZNE
(1)
Backpacking (forma podróżowania)
(1)
Benchmarking (metoda)
(1)
Bezpieczeństwo i higiena pracy
(1)
Bezpieczeństwo informacyjne
(1)
Broń
(1)
Czetwertyński, Stefan (1910-1978)
(1)
Czytelnictwo
(1)
DRUTY IZOLOWANE
(1)
Dwory
(1)
Dzieci niepełnosprawne intelektualnie
(1)
Ekonomia współpracy
(1)
Ekonomika
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Gimnastyka
(1)
Gimnastyka Pilates
(1)
Gospodarka kapitalistyczna
(1)
Grand Hotel (Kraków)
(1)
Grand Hotel (Sopot)
(1)
Gry sportowe
(1)
Góry Słonne
(1)
Hotelarstwo lotnicze
(1)
Hotelarstwo okrętowe
(1)
Innowacje
(1)
Internacjonalizacja przedsiębiorstw
(1)
Internet
(1)
Jakość życia
(1)
Językoznawstwo
(1)
KLUBY
(1)
Karta wyników kompleksowa
(1)
Katastrofy ekologiczne
(1)
Kempingi
(1)
Komputery
(1)
Konkurencyjność
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Koszykówka
(1)
Koła krajoznawczo-turystyczne
(1)
Kryzys gospodarczy
(1)
Kształcenie
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Marketing
(1)
Marketing terytorialny
(1)
Maszyny
(1)
Microsoft Office (oprogramowanie)
(1)
Temat: czas
2001-
(9)
2001-0
(3)
1901-
(2)
1701-
(1)
1801-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(7)
Litwa
(2)
Bałtyk (Polska ; wybrzeże)
(1)
Białoruś
(1)
Dolny Śląsk
(1)
Europa
(1)
Euroregion Bug
(1)
Kraków (Polska ; miasto)
(1)
Londyn (Wielka Brytania ; miasto)
(1)
Sopot (woj. pomorskie)
(1)
Szwajcaria
(1)
Warszawa (Polska ; miasto)
(1)
Województwo podkarpackie (1999- )
(1)
Gatunek
Podręczniki dla szkół zawodowych
(13)
Podręczniki akademickie
(10)
Podręczniki
(7)
Słowniki angielsko-polskie
(6)
Słowniki terminologiczne
(6)
Ćwiczenia i zadania dla szkół wyższych
(6)
Monografia
(5)
Słowniki polsko-angielskie
(5)
Podręcznik
(4)
Poradniki dla nauczycieli
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Słowniki niemiecko-polskie
(2)
Artykuł z czasopisma naukowego
(1)
Czasopismo fachowe
(1)
Czasopismo polskie
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Materiały pomocnicze dla szkół wyższych
(1)
Materiały pomocniczne
(1)
Opracowanie
(1)
Poradniki
(1)
Słowniki polsko-niemieckie
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(8)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(6)
Podróże i turystyka
(5)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Transport i logistyka
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Kultura Fizyczna
(1)
Transport, Spedycja, Logistyka
(1)
161 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Dla studentów uczelni ekonomicznych, uczestników kursów na przewodników i pilotów wycieczek, praktyków związanych z ruchem turystycznym.
Sygnatura czytelni BWF: XII A 7
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 120823 N (1 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 5294 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 103991 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Prawo w turystyce i hotelarstwie : zbiór aktów normatywnych z objaśnieniami / Jerzy Gospodarek. - Stan prawny na dzień 15 października 1999 r. - Warszawa : Wydawnictwo Prawnicze, 2000. - 614 s. : il. ; 21 cm.
Sygnatura czytelni BWF: XII G 7
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 2554 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 103974 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 4583 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 299-329.
Dla pracowników naukowych i studentów zajmujących się marketingiem i turystyką, właścicieli, kadry kierowniczej oraz pracowników przedsiębiorstw turystycznych.
Współpraca między przedsiębiorstwami – istota, cechy, przesłanki Definicja współpracy przedsiębiorstw Cechy współpracy warunkujące kryteria jej klasyfikacji Cechy współpracy Kryteria klasyfikacji współpracy Motywy i korzyści podejmowania współpracy przez przedsiębiorstwa Teoretyczne podstawy współpracy podmiotów na rynku usług hotelarskich Wybrane teorie współpracy użyteczne na rynku usług hotelarskich Teoria kosztów transakcyjnych – podstawa współpracy na poziomie relacji Teoria zależności zasobowej – podstawa współpracy na poziomie przedsiębiorstwa Teoria sieci – podstawa współpracy na poziomie sieci przedsiębiorstw Formy współpracy obiektów świadczących usługi hotelarskie Outsourcing Franchising Klastry Partnerstwo strategiczne Alianse strategiczne Identyfikacja czynników determinujących relację obiektów świadczących usługi hotelarskie z serwisami zakupów grupowych w obliczu zmieniających się uwarunkowań ich działalności Obiekty świadczące usługi hotelarskie i ich cechy warunkujące współpracę Złożoność usługi hotelarskiej Istota obiektów świadczących usługi hotelarskie Klasyfikacja i kategoryzacja obiektów świadczących usługi hotelarskie Wpływ rozwoju internetu na kanały dystrybucji obiektów świadczących usługi hotelarskie Pojęcie dystrybucji usług hotelarskich. Ewolucja systemów dystrybucji na rynku usług hotelarskich Implikacje funkcjonowania internetowych kanałów dystrybucji na rynku turystycznym Rozwój internetowych kanałów dystrybucji determinantą zmian w handlu elektronicznym Zmieniająca się rola pośrednika w internetowych systemach dystrybucji usług hotelarskich Serwisy zakupów grupowych jako partner w zakresie dystrybucji usług hotelarskich Działalność serwisów zakupów grupowych na rynku e-commerce Czynniki sukcesu serwisów zakupów grupowych jako narzędzia e-commerce Cykl życia serwisów zakupów grupowych na tle innych internetowych kanałów dystrybucji Klasyfikacja uwarunkowań współpracy obiektów świadczących usługi hotelarskie z serwisami zakupów grupowych Metodyka badań empirycznych Cele, hipotezy i założenia badawcze Przesłanki prowadzenia badań o charakterze jakościowym i ilościowym Proces badawczy Etapy prowadzonych badań Triangulacja metod badawczych Monitoring ofert Wywiady Sondaż diagnostyczny Metody analizy danych empirycznych Ograniczenia procesu badawczego a jakość przeprowadzonych badań. Charakterystyka badanych zbiorowości Uwarunkowania współpracy obiektów świadczących usługi hotelarskie z serwisami zakupów grupowych w zakresie dystrybucji usług w sieci Stymulanty i destymulanty nawiązywania relacji z serwisami zakupów grupowych przez obiekty świadczące usługi hotelarskie Identyfikacja czynników predysponujących obiekty świadczące usługi hotelarskie do podejmowania współpracy z serwisami zakupów grupowych Identyfikacja czynników charakteryzujących serwisy zakupów grupowych determinujących podejmowanie współpracy przez obiekty świadczące usługi hotelarskie Warunki współpracy i ich wpływ na kształtowanie renty relacyjnej Ocena współpracy z serwisami zakupów grupowych i ich znaczenie wśród innych kanałów dystrybucji usług w sieci stosowanych przez obiekty świadczące usługi hotelarskie
Sygnatura czytelni BWF: XII L 86
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 151536 N (1 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 8554 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografia Wydziału Ekonomii i Zarządzania / Politechnika Koszalińska, ISSN 0239-7129 ; nr 121)
ISSN 0239-7129 odnosi się do serii pierwotnej : Monografie / Wyższa Szkoła Inżynierska w Koszalinie, natomiast nr 121 stanowi jej kontynuację.
Bibliogr. s. [337]-350.
Sygnatura czytelni BWF: XII J 49
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 115097 L (1 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 5193 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Status rynku producentów dla sektora HORECA / Witold Zygmunt. W: Euro Logistics ISSN 1641034-3 2022, nr 4, s. 110-111. - 2022.
Kartoteka zagadnieniowa: Transport, Spedycja, Logistyka
Brak okładki
Książka
W koszyku
Na okładce: publikacja prezentuje główne zagadnienia dotyczące relacji między turystą seniorem a stroną podażową rynku usług hotelarskich.
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 101-107.
Senior na rynku usług turystycznych Starzenie się społeczeństwa jako ważna determinanta zmian na rynku turystycznym Klasyfikacja seniorów na rynku turystycznym Aktywność turystyczna seniorów Preferencje seniorów jako wyznacznik działań przedsiębiorstw turystycznych Rola potrzeb i oczekiwań turystów seniorów w kreowaniu produktu hotelarskiego Teoretyczne aspekty rynku usług hotelarskich Elementy produktu hotelarskiego dedykowanego turystom seniorom. Ujęcie teoretyczno-empiryczne Znaczenie lokalizacji obiektu hotelarskiego dla turystów seniorów Przystosowanie infrastruktury obiektu hotelarskiego do potrzeb i oczekiwań turystów seniorów Dostosowanie usług obiektów hotelarskich do potrzeb i oczekiwań turystów seniorów Wybrane typy obiektów hotelarskich spełniające potrzeby i oczekiwania turystów seniorów obiekty hotelarskie ,,przyjazne dorosłym'' Obiekty hotelarskie typu ,,medical SPA' Gospodarowanie kapitałem ludzkim w hotelarstwie w aspekcie zmian demograficznych. Wpływ zmian demograficznych na rynek pracy w hotelarstwie Działania retencyjne jako instrument kształtowania kadr hotelarskich na potrzeby obsługi turystów seniorów Znaczenie personelu hotelu w obsłudze turystów seniorów Miejsce personelu w komunikacji marketingowej hotelu adresowanej do segmentu turystów seniorów
Sygnatura czytelni BWF: XII H 68
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 146200 N (1 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 8170 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dla menedżerów hoteli i obiektów turystycznych, kierowników i pracowników biur podróży, studentów hotelarstwa i turystyki, pracowników branży gastronomicznej, osób zajmująch się cateringiem, polskich pracowników zatrudnionych w zagranicznych obiektach hotelowych i gastronomicznych, jak również pracowników działów finansowo-księgowych.
Sygnatura czytelni BWF: XII A 11
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 7381 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Monografia zaw. zbiór rec. mat. z Konferencji Naukowej "Turystyka i rekreacja w mieście", Białystok-Hajnówka-Sioło Budy, 14-16 stycznia 2008 r. - inf. ze s. internet. org.
Bibliogr. przy ref.
Sygnatura czytelni BWF: IX B 55
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 5646 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 352-383.
Dla menedżerów, a także pracowników naukowych, doktorantów i studentów.
ISTOTA I PODSTAWOWE STRATEGIE KONKURENCJI W TEORII I PRAKTYCE ZARZĄDZANIA 1.1. Pojęcie konkurencji i przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa 1.1.1. Geneza i istota konkurencyjności 1.1.2. Poziomy i czynniki kształtujące model konkurencyjności 1.2. Składniki konkurencyjności organizacji 1.2.1. Potencjał konkurencyjności przedsiębiorstwa 1.2.2. Koncepcje i źródła przewagi konkurencyjnej 1.2.3. Struktura instrumentów konkurowania 1.2.4. Determinanty pozycji konkurencyjnej 1.3. Powiązania sieciowe w tworzeniu przewagi konkurencyjnej 1.3.1. Koncepcje powiązań sieciowych przedsiębiorstw 1.3.2. Kluczowe parametry relacji sieciowych 1.3.3. Rodzaje i zakres współpracy sieciowej 1.4. Strategie konkurencji organizacji sieciowych 1.4.1. Istota strategii konkurencji 1.4.2. Klasyfikacja strategii konkurencji organizacji sieciowych 1.4.2. Marketingowe strategie konkurencji ISTOTA I ROLA MIĘDZYNARODOWYCH GRUP I KORPORACJI HOTELARSKICH 2.1. Istota i cechy hotelarstwa 2.1.1. Pojęcie i znaczenie hotelarstwa 2.1.2. Parametry usług hotelarskich 2.2. Miejsce hotelarstwa w strukturze gospodarki turystycznej 2.3. Formy turystyki a główne rodzaje obiektów hotelarskich 2.4. Główne komponenty współczesnego hotelarstwa 2.4.1. Hotel niezależne i ich rola na rynku turystycznym 2.4.2. Konsorcja hotelowe i tendencje ich rozwoju 2.4.3. Korporacje hotelowe – istota, cechy, rodzaje 2.5. Metody rozwoju korporacji hotelowych 2.6. Rola międzynarodowych grup i korporacji hotelowych na rynku turystycznym STRATEGIE KONKUROWANIA GRUP I KORPORACJI HOTELOWYCH NA RYNKU MIĘDZYNARODOWYM 3.1. Proces internacjonalizacji w hotelarstwie 3.1.1. Pojęcie internacjonalizacji 3.1.2. Czynniki internacjonalizacji 3.1.3. Motywy internacjonalizacji w hotelarstwie 3.1.4. Sposoby ekspansji przedsiębiorstw hotelowych na rynki zagraniczne 3.2. Metody konkurowania na rynku usług hotelarskich w warunkach globalizacji 3.2.1. Istota globalizacji 3.2.2. Konkurencja w warunkach procesu globalizacji 3.3. Źródła przewagi konkurencyjnej na rynku hotelarskim 3.3.1. Potencjał zasobowy przedsiębiorstw hotelarskich 3.3.2. Wiedza jako niematerialny zasób korporacji hotelowych 3.3.3. Marka i jej wizerunek jako instrument konkurowania korporacji hotelowych 3.4. Marketing w tworzeniu przewagi konkurencyjnej 3.4.1. Instrumenty i strategie marketingu zewnętrznego korporacji hotelowych 3.4.2. Marketing wewnętrzny współczesnych korporacji hotelowych TWORZENIE PRZEWAGI KONKURENCYJNEJ PRZEZ MIĘDZYNARODOWE GRUPY I KORPORACJE HOTELOWE 4.1. Uwarunkowania rozwoju hotelarstwa w Polsce 4.2. Baza noclegowa Polski na tle krajów Unii Europejskiej 4.3. Kierunki rozwoju działalności międzynarodowych korporacji hotelowych na rynku polskim 4.4. Motywy, zakres oraz formy wejścia międzynarodowych korporacji hotelowych na polski rynek 4.5. Geograficzne kierunki lokalizacji hoteli 4.6. Preferowane segmenty rynku korporacji hotelowych 4.7. Źródła przewagi konkurencyjnej korporacji hotelowych STRATEGIA OBNIŻANIA KOSZTÓW I KONKUROWANIA POD WZGLĘDEM CENY. STUDIUM PRZYPADKU KORPORACJI ACCORHOTELS 5.1. Pozycja korporacji Accorhotels na świecie 5.2. Zasoby niematerialne korporacji Accorhotels jako instrument konkurowania na polskim rynku 5.3. Analiza i ocena strategii przyjętej przez korporację Accorhotels na polskim rynku
Sygnatura czytelni BWF: XII L 85
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 8548 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 3011 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 107.
Dla studentów kierunków turystycznych, specjalizujących się w hotelarstwie.
Sygnatura czytelni BWF: XII L 75
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 7407 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 7003 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Sprzedaż, Obsługa Klienta)
Zawiera ćwiczenia.
Bibliogr. s. [215]. Indeks.
Dla menedżerów lokali gastronomicznych, hoteli, ośrodków wypoczynkowych oraz innych przedsiębiorstw usługowych zajmujących się obsługą ruchu turystycznego oraz dla studentów zarządzania w turystyce i uczniów szkół hotelarskich.
Sygnatura czytelni BWF: XII L 38
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 118314 N, 140522 (2 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 4643 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, na stronach [287]-300.
Dla studentów kierunku turystyka, a także dla menedżerów i pracowników branży hotelarskiej i gastronomicznej.
Hotelarstwo i jego rola w obsłudze ruchu turystycznego 1.1. Pojęcia hotelu i hotelarstwa oraz ich cechy 1.2. Istota, struktura i podstawowe cechy usługi hotelarskiej 1.3. Miejsce hotelarstwa w strukturze turystycznych obiektów noclegowych 1.4. Kryteria klasyfikacji hoteli 1.5. Kategoryzacja hoteli i turystycznych obiektów noclegowych 1.6. Marka jako instrument gwarancji jakości i promocji usługi hotelowej 1.7. Rola hotelarstwa w obsłudze ruchu turystycznego 1.8. Rozwój hotelarstwa na świecie 1.9. Hotelarstwo jako ogniwo gospodarki turystycznej w Polsce Podstawowe rodzaje współczesnej turystycznej bazy noclegowej 2.1. Turystyczna baza noclegowa a współczesne tendencje rozwoju turystyki 2.2. Główne współczesne rodzaje turystycznych obiektów noclegowych 2.2.1. Hotele kurortowe (resort hotels) 2.2.2. Hotele biznesowe i konferencyjne 2.2.3. Hotele z pełnym cyklem obsługi (full service hotels) 2.2.4. Hotele butikowe 2.2.5. Hotele przy portach lotniczych, dworcach kolejowych i autobusowych 2.2.6. Tanie hotele 2.2.7. Motele 2.2.8. Pensjonaty 2.3. Inne formy turystycznej bazy noclegowej 2.3.1. Kempingi 2.3.2. Hostele 2.3.3. Gospodarstwa agroturystyczne 2.3.4. Schroniska młodzieżowe 2.3.5. Schroniska Usługi zakwaterowania w hotelach 3.1. Istota i zakres usług zakwaterowania w hotelach 3.2. Kształtowanie programu użytkowego jednostek mieszkalnych 3.2.1. Cechy i elementy jednostek mieszkalnych współczesnego hotelu 3.2.2. Rodzaje jednostek mieszkalnych w hotelarstwie europejskim 3.3. Lobby hotelowe i jego funkcje 3.4. Organizacja i zadania zespołu wielofunkcyjnego 3.5. Wskaźniki operacyjne wykorzystywane w analizie działalności pionu usług zakwaterowania Istota, funkcje i rola gastronomii w hotelach 4.1. Istota i funkcje gastronomii 4.2. Rodzaje zakładów gastronomicznych 4.3. Rola usług gastronomicznych na rynku turystycznym 4.4. Znaczenie usług gastronomicznych w hotelarstwie 4.5. Zakres usług gastronomicznych w hotelach i czynniki go kształtujące 4.6. Obsługa żywieniowa gości w hotelach (dining room) 4.7. Room service w hotelach i jego organizacja 4.8. Rola lounge service’u w hotelach 4.9. Organizacja bankietów i działalności cateringowej 4.10. Współczesne tendencje rozwoju gastronomii hotelowej Usługi dodatkowe w hotelach 5.1. Istota i czynniki kształtujące zakres usług dodatkowych w hotelach 5.2. Główne rodzaje usług dodatkowych w hotelach 5.2.1. Obsługa turystyki biznesowej 5.2.2. Usługi wellness & spa 5.2.3. Usługi animacji czasu wolnego 5.2.4. Gry hazardowe 5.2.5. Usługi handlowe 5.2.6. Usługi salonów piękności i fryzjerskie 5.2.7. Usługi butlerskie 5.2.8. Inne usługi dodatkowe Zarządzanie hotelem 6.1. Specyficzne cechy przedsiębiorstwa hotelowego jako organizacji 6.2. Istota i funkcje zarządzania w hotelarstwie 6.3. Planowanie w przedsiębiorstwie hotelowym 6.4. Organizowanie działalności przedsiębiorstwa hotelowego 6.4.1. Istota i znaczenie organizowania w przedsiębiorstwie hotelowym 6.4.2. Czynniki kształtujące struktury organizacyjne w biznesie hotelowym 6.4.3. Rodzaje struktur organizacyjnych w przedsiębiorstwie hotelowym 6.4.4. Współczesne tendencje w kształtowaniu struktur organizacyjnych przedsiębiorstw hotelowych 6.5. Przewodzenie i motywowanie jako funkcja zarządzania 6.6. Kontrola jako funkcja zarządzania w przedsiębiorstwie hotelowym 6.7. Zarządzanie jakością usług hotelarskich 6.8. Zarządzanie dochodami (Revenue Management) w przedsiębiorstwie hotelowym Organizacja i funkcje głównych służb hotelu 7.1. Główne służby hotelu 7.2. Organizacja i funkcje służb obsługi jednostek mieszkalnych hotelu 7.2.1. Służba obsługi pokoi i pomieszczeń 7.2.2. Recepcja 7.2.3. Concierge 7.2.4. Służba rezerwacji 7.2.5. Służba ochrony hotelu 7.2.6. Służba pięter (housekeeping) 7.2.7. Pralnia hotelowa 7.2.8. Służba inżynieryjno‑techniczna 7.3. Organizacja i funkcje komórek działu gastronomii 7.4. Organizacja i funkcje komórek działu odnowy biologicznej, rekreacji i wypoczynku Procesy koncentracji i integracji w hotelarstwie 8.1. Uwarunkowania procesów koncentracji i integracji w hotelarstwie 8.2. Hotele niezależne i ich strategie działania na rynku 8.3. Konsorcja hotelowe i tendencje ich rozwoju 8.3.1. Istota i cechy konsorcjów hotelowych 8.3.2. Formy współpracy konsorcjów hotelowych 8.3.3. Obszary kooperacji konsorcjów hotelowych 8.3.4. Tendencje rozwoju konsorcjów hotelowych 8.4. Korporacje hotelowe oraz ich paradygmaty rozwoju 8.4.1. Pojęcie i cechy korporacji hotelowych 8.4.2. Rola i czynniki przewagi konkurencyjnej korporacji hotelowych na rynku turystycznym 8.4.3. Rozwój międzynarodowych korporacji hotelowych na rynku polskim 8.4.4. Sposoby rozwoju korporacji hotelowych 8.4.5. Internacjonalizacja i globalizacja korporacji hotelowych
Sygnatura czytelni BWF: XII L 83
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 147697, 147694 N, 154797 N, 147695, 147696, 154796 N (6 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 8296 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 7345 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Na okładce: Do nowej podstawy programowej.
Bibliografia, wykaz aktów prawnych.
Dla uczniów szkół ponadpodstawowych (obszar turystyczno-gastronomiczny) do nauki zawodów technik hotelarstwa, technik obsługi turystycznej, technik turystyki wiejskiej.
Wprowadzenie do prawa w turystyce i hotelarstwie Podstawowe pojęcia związane z turystyką i hotelarstwem Źródła prawa turystycznego Obsługa ruchu turystycznego Podstawy prawne świadczenia usług turystycznych Wymagania związane z prowadzeniem działalności gospodarczej jako organizator turystyki i pośrednik turystyczny Przewodnicy turystyczni i piloci wycieczek Podstawy prawne świadczenia usług hotelarskich Ogólne zasady działalności hotelarskiej Kategoryzacja obiektów hotelarskich Wymagania prawne dla hoteli Wymagania prawne dla moteli Wymagania prawne dla pensjonatów Wymagania prawne dla kempingów (campingów) i pól biwakowych Wymagania prawne dla domów wycieczkowych Wymagania prawne dla schronisk młodzieżowych Wymagania prawne dla schronisk Wymagania prawne dla obiektów innych niż hotelarskie Wymagania prawne w zakresie dostosowania obiektów hotelarskich dla osób niepełnosprawnych ewidencja obiektów hotelarskich Regulaminy w obiektach hotelarskich Wymagania sanitarne, przeciwpożarowe oraz inne, dotyczące świadczenia usług hotelarskich Ochrona klienta Transport w turystyce Prawo przewozowe Transport powietrzny Parkowanie Paszporty i wizy Paszporty Wizy Ubezpieczenia w turystyce Gastronomia Rodzaje placówek gastronomicznych Wymagania prawne względem usług gastronomicznych prowadzonych w obiektach hotelarskich charakterystyka usług gastronomicznych w obiektach hotelarskich Systemy zapewniające bezpieczeństwo zdrowotne żywności Wymagania prawne dotyczące lokali gastronomicznych.
Sygnatura czytelni BWF: XII G 20
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 7999 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. S 71472 N (1 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. FS 255 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności