Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(74)
IBUK Libra
(7)
Forma i typ
Artykuły
(45)
Książki
(29)
E-booki
(7)
Publikacje naukowe
(7)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(25)
dostępne
(13)
wypożyczone
(3)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(14)
Biblioteka Międzywydziałowa
(9)
Biblioteka WEiZ
(18)
Magazyn
(1)
Autor
Fazlagić Amir
(9)
Fazlagić Jan
(4)
Jabłoński Adam
(4)
Jabłoński Marek
(4)
Majerczak Kamil
(2)
Przygodzki Zbigniew
(2)
Zalewski Arkadiusz
(2)
Anielak-Sobczak Karolina
(1)
Antczak Zbigniew (zarządzanie)
(1)
Barabasz Krystyna
(1)
Barcik Agnieszka
(1)
Bańkowski Maciej
(1)
Beyer Karolina
(1)
Białasiewicz Maria (1952- )
(1)
Bielak Bartosz
(1)
Bombiak Edyta
(1)
Boćko Bartosz
(1)
Brzozowski Andrzej
(1)
Bukowski Marcin
(1)
Cannon James A. (1947- )
(1)
Chapman David
(1)
Chomać-Pierzecka Ewa
(1)
Cwynar Andrzej
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Dobua Dorota
(1)
Drews Agnieszka (1990- )
(1)
Dudzik-Lewicka Irena
(1)
Durkalec Agnieszka Sokołowska-
(1)
Dżurak Paweł
(1)
Fjałkowska Danuta
(1)
Francik Anna
(1)
Grego-Planer Dorota (1984- )
(1)
Gross-Gołacka Elwira
(1)
Grudzewski Wiesław Maria (1933- )
(1)
Guryn Halina
(1)
Hejduk Irena (1949- )
(1)
Hofman Mariusz
(1)
Iwańska Katarzyna
(1)
Jamka Beata (1961- )
(1)
Jaworski Michał
(1)
Jefmański Bartłomiej
(1)
Jelcic Karmen
(1)
Juchnowicz Marta (1948- )
(1)
Karaś Mirosław
(1)
Kot-Radojewska Magdalena
(1)
Kozielski Robert
(1)
Kozioł Leszek
(1)
Krok Ewa
(1)
Król Henryk
(1)
Królak-Wyszyńska Katarzyna
(1)
Kwiatkowska-Ciotucha Dorota
(1)
Lipka Anna
(1)
Ludwiczyński Antoni
(1)
Marcinkowska Monika
(1)
McGee Rita
(1)
Michalczuk Grażyna
(1)
Mikuła Bogusz (1966- )
(1)
Morawski Mieczysław
(1)
Niemczyk Lesław
(1)
Olszewska Teresa
(1)
Osbert-Pociecha Grażyna
(1)
Pietruszka-Ortyl Anna
(1)
Pietrzak Michał
(1)
Potocki Arkadiusz
(1)
Rybiński Krzysztof
(1)
Rząsa Włodzimierz
(1)
Sajkiewicz Alicja
(1)
Skrzypek Elżbieta (1952- )
(1)
Sokół Aneta (ekonomia)
(1)
Spałek Paulina
(1)
Stankiewicz Janina (1944- )
(1)
Sudolska Agata (1971- )
(1)
Szarska Edyta
(1)
Szczygielska Agnieszka
(1)
Sęk Ewelina
(1)
Tabor Joanna Antonina
(1)
Wildowicz-Giegiel Anna
(1)
Wiśniewski Kryspin
(1)
Woźniak Michał Gabriel (1949- )
(1)
Zaremba-Warnke Sabina
(1)
Ćwik Natalia
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(5)
2010 - 2019
(34)
2000 - 2009
(40)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(8)
Kraj wydania
Polska
(81)
Język
polski
(80)
angielski
(1)
Odbiorca
Menedżerowie
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Kapitał intelektualny
(39)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(26)
Zarządzanie wiedzą
(18)
Pomiar kapitału intelektualnego
(14)
Przedsiębiorstwa
(8)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(7)
Aktywa niematerialne
(6)
Innowacje
(6)
Zarządzanie
(6)
Controlling personalny
(5)
Kapitał ludzki
(5)
Kapitał intelektualny pracowników
(4)
BSC
(3)
Przewaga konkurencyjna
(3)
Raport kapitału intelektualnego
(3)
Wartości niematerialne
(3)
Zarządzanie kapitałem intelektualnym
(3)
Zasoby ludzkie
(3)
Balanced Scorecard
(2)
Gospodarka oparta na wiedzy
(2)
Kapitał strukturalny
(2)
Kompetencje rdzenne
(2)
Metoda KPMG
(2)
Mierniki kapitału intelektualnego
(2)
Organizacja ucząca się
(2)
Raportowanie
(2)
Strategia firmy
(2)
Wartość firmy
(2)
Wartość przedsiębiorstwa
(2)
Wskaźniki kapitału ludzkiego
(2)
Wycena kompetencji rdzennych
(2)
Wycena wartości niematerialnych
(2)
Zarządzanie firmą
(2)
Zarządzanie innowacjami
(2)
Zarządzanie jakością
(2)
Zarządzanie różnorodnością
(2)
Zarządzanie strategiczne
(2)
Zarządzanie talentami
(2)
Zarządzanie wartością przedsiębiorstwa
(2)
2007-2013
(1)
Alokacja zasobów ludzkich
(1)
Analiza efektywności
(1)
Analiza interesariuszy
(1)
Badania
(1)
CSR
(1)
Cele strategiczne
(1)
Certyfikat wiedzy
(1)
Controlling wiedzy
(1)
Decyzje
(1)
Definicja
(1)
Dobra intelektualne
(1)
Edukacja marketingowa
(1)
Efektywność gospodarowania
(1)
Efektywność pracowników
(1)
Ekonomia społeczna
(1)
Europejski Fundusz Społeczny
(1)
Firma
(1)
Firma Microsoft
(1)
Firma usługowa
(1)
Gospodarka
(1)
Informacja
(1)
Infrastruktura
(1)
Integracja europejska
(1)
Interesariusze
(1)
Inwestycje
(1)
KPI
(1)
Kapitał
(1)
Kapitał intelektualny klientów
(1)
Kapitał kliencki
(1)
Kariera zawodowa
(1)
Karta odpowiedzialności ASC
(1)
Key Performance Indicators
(1)
Kluczowe wskaźniki efektywności
(1)
Knowledge management
(1)
Komisja Europejska
(1)
Kompetencje niematerialne
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Komunikacja w firmie
(1)
Konkurencyjność
(1)
Kształcenie ustawiczne
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Licencjonowanie dóbr intelektualnych
(1)
Metoda Kema
(1)
Metoda Platinum
(1)
Metoda Vestera
(1)
Metoda zdyskontowanych przepływów pieniężnych
(1)
Model IAM
(1)
Model trójdrożny
(1)
Modele zarządzania
(1)
Modele zarządzania strategicznego
(1)
Monitoring stanowiskowo-personalny
(1)
Myślenie niekonwencjonalne
(1)
Narzędzia informatyczne
(1)
Organizacja bez granic
(1)
Organizacja wirtualna
(1)
Partnerstwo Wschodnie
(1)
Personel sprzedażowy
(1)
Planowanie kariery
(1)
Polityka energetyczna UE
(1)
Polityka handlowa
(1)
Temat: czas
2001-
(8)
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
1945-1989
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(5)
Gatunek
Monografia
(6)
Opracowanie
(2)
Materiały konferencyjne
(1)
Podręcznik
(1)
Podręczniki
(1)
Poradniki
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(9)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(42)
Unia Europejska
(3)
81 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Sprawność systemów zarządzania wiedzą w aliansach innowacyjnych / Bartosz Boćko. - Wydanie 1. - Warszawa : Difin, 2018. - 366 stron : ilustracje ; 23 cm.
Bibliografia na stronach 338-361.
Zarządzanie wiedzą w organizacji' Wiedza jako dziedzina zarządzania Wiedza w kontekście konkurencyjności Przegląd interpretacji pojęcia zarządzania wiedzą Kapitał intelektualny i koncepcja organizacji uczącej się Zarządzanie wiedzą a zarządzanie kompetencjami Innowacyjność i rozwój jako kontekst zarządzania wiedzą modele allansów lnnowacyjnych Przegląd interpretacji pojęcia aliansu i terminów pokrewnych Speryfika aliansów innowacyjnych Modele sieci Klastry Parki technologiczne i zbliżone formy organizacyjne Alianse przedsiębiorstw innowacyjnych Porównanie modeli aliansów innowacyjnych Wieloaspektowe ujęcie systemów zarządzanla wledzą ogólny model systemu zarządzania wiedzą Aspekt celowościowy Aspekt podmiotowy Aspekt strukturalny Aspekt funkcjonalny Aspekt instrumentalny Systemy zarządzania wiedzą na poziomie pojedynczych organizacji Systemy zarządzania wiedzą na poziomie aliansów innowacyjnych Kontekst diagnostyczny wybranych podejść badawczych Specyfika oceny sprawności systemów zarządzania wiedzą w aliansach innowacyjnych Podejście diagnostyczno-funkcjonalne Metoda kategoryzacji Wskaźnikowa i punktowa analiza funkcjonalności Koncepcja NASA oceny poziomu gotowości technologii Analiza efektywności ekonomicznej Inne koncepcje Analiza empiryczna sprawności systemów zarządzanla wiedzą w aliansach lnnowacyjnych Zbiorcze zestawienie wyników badań przekrojowych Kategoryzacja wybranych aliansów innowacyjnych Generalne ustalenia diagnostyczne Kierunki doskonalenia systemów zarządzania wiedzą w aliansach innowacyjnych Projektowanie strategii zarządzania wiedzą w aliansach innowacyjnych Dynamizacja badań podstawowych i projektów wdrożeniowych Rozwój współpracy instytucjonalnej Komercjalizacja badań i model biznesowy w aliansach innowacyjnych lnfrastruktura informatyczna i komunikacyjna Programowanie zdolności rozwojowej
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 363 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 147007 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Kolekcja BusinessWeek : Edycja Polska)
Na okł. : Jak zatrudniać właściwych pracowników?, błędy i pułapki rozmów kwalifikacyjnych, jak motywować pracownika i doskonalić jego umiejętności?
Bibliogr. s. [117]-120.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 121524 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 146-[150].
Dla przedsiębiorców, menedżerów, specjalistów w zakresie zarządzania ludźmi, a także dla studentów kierunków ekonomicznych w wyższych uczelniach różnych typów.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 720 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: IX B 78
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 136176 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 4913 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 109799, 110659 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [219]-237.
Dla naukowców, jak i adeptów zarządzania, specjalistów HR oraz psychologów zarządzania.
Demograficzne tło zarządzania kapitałem ludzkim w Polsce Zbigniew Antczak, Piotr Mężyk 1.1. Zagadnienie starzenia się społeczeństw 1.2. Starsi pracownicy jako grupa wiekowa 1.3. Działania nakierowane na zaspokojenie potrzeb i wykorzystanie potencjału starszych pracowników możliwe do zastosowania w skali pojedynczej organizacji 1.4. Optymalizowanie wykorzystania potencjału, wiedzy i doświadczenia starszych pracowników możliwe do zastosowania w skali ogólnospołecznej Kompetencje pracowników oraz zapotrzebowanie na nie w przyszłości (foresight) Zbigniew Antczak 2.1. Zakresy znaczeniowe kwalifikacji i kompetencji 2.2. Pojęcia pokrewne kwalifikacjom i kompetencjom 2.3. Rozumienie pojęć foresight, scenariusze i strategie oraz ich systematyzacja 2.4. Wyniki badań nad kapitałem ludzkim nowoczesnej gospodarki w Polsce Inteligencja emocjonalna zespołu oraz menedżera w strukturach wirtualno-sieciowych Zbigniew Antczak, Agnieszka Kołodziejczyk 3.1. Rozumienie inteligencji emocjonalnej 3.2. Pomiar inteligencji emocjonalnej na poziomach grupy i jednostki 3.3. Umiejętności menedżera w strukturach wirtualno-sieciowych (badania sondażowe) 3.4. Menedżerskie umiejętności wirtualnego zarządzania mikro- i małymi przedsiębiorstwami 3.5. Pomiar umiejętności menedżera zarządzającego zespołem wirtualnym Kapitał ludzki na poziomie operacyjnym przedsiębiorstw Adam Fiącek 4.1. Charakter i przesłanki doboru obiektów badawczych 4.2. Zastosowane narzędzia badawcze 4.3. Analiza danych badawczych 4.3.1. Przypadek pierwszy – przedsiębiorstwo PA 4.3.2. Przypadek drugi – przedsiębiorstwo PB 4.3.3. Przypadek trzeci – przedsiębiorstwo PC 4.4.4. Przypadek czwarty – przedsiębiorstwo PD 4.4.5. Przypadek piąty – przedsiębiorstwo PE 4.4.6. Przypadek szósty – przedsiębiorstwo PF 4.4.7. Przypadek siódmy – przedsiębiorstwo PG 4.4. Konkluzje Korporacyjni nomadzi w przestrzeni międzyorganizacyjnej (wirtualno-sieciowej) Piotr Bohdziewicz 5.1. Nowe paradygmaty karier zawodowych opartych na wiedzy 5.2. Wyznaczniki sukcesu i paradygmaty karier polskich informatyków 5.3. Rozwój kompetencji zawodowych polskich informatyków funkcjonujących w przestrzeni międzyorganizacyjnej (sieciowo-wirtualnej) 5.4. Trajektorie karier zawodowych polskich informatyków, czyli podsumowanie rozważań
Sygnatura czytelni BMW: VI E 57 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: IX B 75
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 135528 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 4832 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [281]-294.
Dla właścicieli i menedżerów przedsiębiorstw, maklerów, brokerów, doradców inwestycyjnych, inwestorów, nauczycieli akademickich i studentów.
Sygnatura czytelni BWZ: VIII C 53
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 126092, 135293, 126203 (3 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 4803 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Społeczne edukowanie / Natalia Ćwik. W: Personel i Zarządzanie. 2012, nr 10, s.46-49. - Warszawa : INFOR, 2012
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Książka
W koszyku
Kapitał ludzki w organizacji opartej na wiedzy / Anna Francik, Magdalena Kot-Radojewska. - Wydanie 1. - Warszawa : Difin, 2020. - 144 stron : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 133-142.
Funkcjonowanie organizacji w gospodarce opartej na wiedzy 1.2. Gospodarka oparta na wiedzy 1.3. Determinanty rozwoju gospodarki opartej na wiedzy 1.4. Wiedza w organizacji 1.5. Organizacje uczące się w GOW Zmiany na rynku pracy a zarządzanie zasobami ludzkimi 2.2. Sygnały płynące z rynku pracy 2.3. Jakość kapitału ludzkiego a zmiany pokoleniowe 2.4. Zmiany w zarządzaniu zasobami ludzkimi warunkowane sytuacją na rynku pracy 2.5. Wiedza jako podstawa zarządzania zasobami ludzkimi Turkusowa rewolucja w zarządzaniu 3.2. Zapowiedź zmian w zarządzaniu – sygnały z badań 3.3. Oznaki kryzysu przywództwa 3.4. Kierunek zmian w myśleniu o przywództwie 3.5. Ewolucja organizacji inspirowana kolejnym etapem rozwoju świadomości 3.6. Organizacja ewolucyjnego Turkusu – podsumowanie Kapitał ludzki jako wartość innowacyjnych organizacji 4.2. Kapitał intelektualny organizacji 4.3. Kapitał ludzki jako element kapitału intelektualnego organizacji 4.4. Kapitał ludzki a innowacyjność organizacji Zarządzanie kapitałem ludzkim stymulujące kreatywność organizacji i udane innowacje 5.2. Kapitał ludzki a innowacja 5.3. Relacja: innowacja – klient wewnętrzny 5.4. Teoretyczne uzasadnienie powstawania oporu 5.5. Przyczyny oporu i sposoby zmniejszania barier zmian 5.6. Stymulowanie aktywności pracowników jako warunek procesów innowacyjnych 5.7. Zarządzanie kapitałem ludzkim – wyzwania innowacyjne W kierunku elastycznej organizacji i kapitału ludzkiego – szanse i zagrożenia elastycznych form zatrudnienia. Wyniki badań empirycznych 6.2. Typy elastyczności w organizacjach 6.3. Pojęcie zatrudnienia elastycznego Współpraca nauka – biznes w kreowaniu talentów studenckich 7.2. Istota talentu i zarządzania talentami 7.3. Niedobór talentów w gospodarce opartej na wiedzy 7.4. Poszukiwanie i rozwijanie talentów wśród studentów uczelni wyższej – wyzwanie współczesności
Sygnatura czytelni BWZ: IX B 117
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6118 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Człowiek w Firmie)
Bibliogr. s. [197]-200.
Dla środowisk akademickich i menedżerskich, przedsiębiorstw i instytucji.
Sygnatura czytelni BWZ: IX C 83
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 113261 (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 2284 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(HR [Human Resources])
Na książce wyłacznie znak graficzny serii. Nazwa serii na s. internet.
Publ. zawiera obszerny zestaw materiałów dostępnych w wersji elektronicznej do pobrania ze strony internet. wydaw.
Bibliogr. s. 409-411.
Dla specjalistów ds. HR, konsultantów i menedżerów.
Sygnatura czytelni BWZ: IX C 127
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 4722 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
Materiały z Konferencji "Przedsiębiorstwo przyszłośći" zorganizowanej w Warszawie w dniach 14-16 listopada 2001 r.
Bibliogr. przy niektórych pracach.
Sygnatura czytelni BWZ: IX I 50
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 105675 (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 1044 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia przy pracach.
Bibliografia przy pracach.
Karolina Kucznik Local war for talent on the example of a water and sewerage company Michał Chodorek Rola właściwego doboru pracowników w funkcjonowaniu organizacji Justyna Jaskólska Znaczenie kapitału intelektualnego w działalności innowacyjnej szkół wyższych Malwina Kostrzewska-Obertaniec Zaufanie społeczne, czyli którym politykom ufają Polacy Maria Rotkiewicz Kształcenie w organizacjach pozarządowych Patrycja Walczuk Wpływ komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej na kształtowanie wartości przedsiębiorstwa Joanna Chlebiej Wiedza pacjenta na temat różnic pomiędzy reklamą leku a reklamą suplementu diety Izabela Kunicka Znaczenie marki w systemach franchisingowych Katarzyna Mierzejewska Różnorodność pokoleniowa w organizacji - wyzwania dla współczesnego menadżera Barbara Majewska Skuteczność i efektywność działalności marketingowej Polskiej Organizacji Turystycznej Marta Wysogląd Rewitalizacja jako mechanizm rozwoju lokalnego z udziałem środków unijnych na Dolnym Śląsku Lidia Mroczek Koncepcja zakorzenienia jako sposób na przeciwdziałanie problemowi odejść z pracy Tomasz Lewandrowski Human resources management on the example of railway infrastructure industry
Sygnatura czytelni BMW: VI E 256,1 (nowy)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 147115 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 147114 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
U góry okł. logo projektu: Klub Innowacyjnych Przedsiębiorstw.
U dołu okł. logo: Kapitał Ludzki - Narodowa Strategia Spójności, PARP [Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości], Unia Europejska - Europejski Fundusz Społeczny.
Bibliogr. s. 206-208.
1. Trend na usługi 1.1. Innowacyjne usługi - istota i cechy - cechy usługi odróżniające ją od produktu materialnego 1.1.1. Innowacje w twojej firmie? 1.1.2. Sektor usług - szanse na dobry biznes 1.1.3. Cechy usług jako produktów rynkowych: 1.1.4. Czym są innowacje w usługach? 1.1.5. Ochrona patentowa innowacji w usługach 1.1.6. Gdzie poszukiwać innowacji w mojej firmie usługowej? 1.1.7. Jak mierzyć innowacyjność w usługach? 1.2. Kompetencje i umiejętności pracowników w innowacyjnych firmach 1.2.1. Czym są kompetencje zawodowe? 1.2.2. Dopasowanie kompetencji i umiejętności do innowacji 1.2.3. Kreatywność pracowników 1.2.4. Zarządzanie kreatywnymi pracownikami 1.2.5. Zdolność do zmiany własnych schematów myślowych 1.2.6. Szkolenia pracowników w innowacyjnych firmach usługowych 1.2.7. Osobowość pracownika czy szkolenia? 1.3. Zarządzanie wiedzą w przedsiębiorstwie usługowym 1.3.1. Wiedza - zasób strategiczny innowacyjnej firmy usługowej 1.3.2. Wiedza o kliencie w przedsiębiorstwie usługowym 1.3.3. Pomiar kapitału intelektualnego w małej firmie 1.3.4. Przeładowanie informacyjne 2. Jak budować innowacyjną ofertę rynkową? 2.1. Źródła współczesnych innowacji w MSP 2.2. Zarządzanie doświadczeniem 2.2.1. Gospodarka doznań (experience economy) 2.3. Innowacyjne społeczeństwo 2.3.1. Pokolenie Y 2.3.2. Sektory kreatywne i klasa kreatywna 2.3.3. Systemy Wysoce Efektywnej Pracy (High Performance Work Systems) 2.3.4. Rola kultury i sztuki w kreowaniu innowacji 2.4. Stymulowanie kreatywności poprzez design - design w zarządzaniu usługami, przykłady firm usługowych odnoszących sukcesy dzięki designowi 2.5. Klienci jako współtwórcy innowacji 3. Studia przypadków 3.1. Stymulowanie powstawania innowacji z pomocą konkursów i nagród. Skąd współczesne zainteresowanie konkursami w tworzeniu innowacji? 3.2. Program „Bon na innowacje” 3.3. Przykłady wykorzystania innowacyjności w sektorze usług 3.3.1. Program Innowacje w usługach (Innovation in services) w Niemczech 3.3.2. Innowacje w branży usług rekreacyjnych 3.3.3. Zamówienia publiczne przyjazne dla środowiska naturalnego, Wielka Brytania (przykład innowacji społecznych) 3.3.4. Innowacyjność w call centre obsługującym klientów zainteresowanych zarządzaniem finansami osobistymi, Wielka Brytania 3.3.5. „Zwinny jak gazela” - studium przypadku firmy konsultingowej z Finlandii 3.3.6. Platformy informatyczne wspierające rozwój biznesu 3.3.7. Wykorzystanie przedstawicieli handlowych do tworzenia innowacji w firmie branży usługowej 3.3.8. „SMS ratujący życie” 3.3.9. Pomiar kapitału intelektualnego w instytucie badawczym (Austria) 3.3.10. Zarządzanie wiedzą za pomocą metody After Action Review (ARR) - innowacje społeczne 3.3.11. Rozwój źródeł energii odnawialnej - szansa dla innowacyjnych firm usługowych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Magazyn
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 133525 LE (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia przy pracach.
Rozdział I. ZARZĄDZANIE ZASOBAMI NIEMATERIALNYMI W PRZEDSIĘBIORSTWIE Piotr Białowąs Wzrost efektywności funkcjonowania organizacji wielopodmiotowych - tendencje światowe Łukasz Chmiel, Janusz B. Berdowski Proces doskonalenia zarządzania w oparciu o wymagania normy PN-EN-ISO 9001, system BRC oraz LEAD jako determinanta sukcesu organizacji w turbulentnym otoczeniu Paul - Dieter Kluge, Paweł Kużdowicz Zarządzanie zmianami przy zastosowaniu systemu ERP na podstawie metody wielostopniowej oceny wartości użytkowej Zbigniew Kłos Zorientowane jakościowo, wybrane aspekty doskonalenia zarządzania zasobami niematerialnymi Romuald Kolman Koncepcja zarządzania analitycznego Jacek Pilecki Zasoby niematerialne w firmie innowacyjnej, ukierunkowanej na ciągłe doskonalenie jakości na przykładzie firmy RADWAG Wagi Elektroniczne Robert Rudziński, Michał Maciej Krynicki Zarządzanie produkcją w zakładach mięsnych w warunkach zmiennego otoczenia Rozdział II. DOSKONALENIE ZARZĄDZANIA - WYBRANE METODY Aleksander Gwiazda Proces podejmowania decyzji menedżerskich jako element zarządzania wartościami niematerialnymi w organizacjach Grzegorz Jasiński Zarządzanie ryzykiem w kierowaniu firmą na przykładzie Fabryki Łożysk Tocznych Kraśnik S.A Beata Łabuz-Roszak, Marek Roszak, Agnieszka Machowska-Majchrzak Wybrane zagadnienia związane z jakością usług medycznych Piotr Rogala Doskonalenie systemów zarządzania jakością - wyniki badań Maciej Urbaniak Wykorzystanie standardów społecznej odpowiedzialności w doskonaleniu przedsiębiorstw Jan Wiecha, Jerzy Pasternak Proces dostosowania systemu zarządzania do wymagań strategii przyjętej przez RAFAKO S.A. Żaneta Wittek Zarządzanie projektami jako determinanta sukcesu organizacji Rozdział III. JAKOŚĆ JAKO NARZĘDZIE DOSKONALENIA ZARZĄDZANIA Sebastian Burgemejster, Michał Fruba Audyt wewnętrzny - mity, legendy, a rzeczywistość. Na podstawie doświadczeń w Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej Marie Gabrysovd Pfipravenost budoucich odborniku na potfeby turbulentniho prostfedi z pohledu vyzkumu Wojciech Henrykowski Znaczenie akredytacji w europejskim systemie oceny zgodności Jarosław Hofman Filozoficzne aspekty jakości życia Piotr Krajcer System zarządzania jako sposób na ochronę zasobów niematerialnych Nella Saadi Indeks RESPECT a Dow Jones Sustainability Index Europe
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 148258 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Ostateczny program polskiego przewodnictwa w Radzie Unii Europejskiej W: Wspólnoty Europejskie. 2011, nr 3, s. 22-29. - 2011
Dokument nadrzędny: Wspólnoty Europejskie.
Oprac. MBZ na podst.: Program polskiej prezydencji w Radzie UE 1 lipca 2011 r. - 31 grudnia 2011 r.
Kartoteka zagadnieniowa: Unia Europejska
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach [251]-266.
Przedsiębiorstwo społecznie odpowiedzialne wzorem współczesnych organizacji Etyczny i społeczny wymiar zarządzania współczesnymi organizacjami . Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa w ujęciu teoretycznym Modele społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw — w kierunku doskonałości systemów społecznej odpowiedzialności Instrumenty doskonalenia systemów społecznej odpowiedzialności w kontekście ich integracji Lider procesu społecznej odpowiedzialności kluczowym podmiotem sprawczym tworzenia i rozwoju kapitału intelektualnego w organizacji . Kapitał intelektualny determinantą konstytuowania procesu doskonałości społecznej odpowiedzialności . Rola i atrybuty lidera w organizacjach społecznie odpowiedzialnych Zaufanie jako kluczowy element procesu dochodzenia do doskonałości społecznej odpowiedzialności Compliance instrumentem integrującym systemy społecznej odpowiedzialności w organizacji Compliance — pojęcie, znaczenie i aktualny stan rozwoju System zarządzania compliance w organizacjach społecznie odpowiedzialnych . Kultura i wartości compliance w organizacji Compliance w organizacji bankowej Aktualne problemy metodologiczne nauk o zarządzaniu w kontekście potrzeb badawczych podejmowanych w opracowaniu Doskonałość systemów społecznej odpowiedzialności w świetle badań empirycznych Doskonałość systemów społecznej odpowiedzialności — studium przypadku Przesłanki doboru przypadków do analizy i etapy badań jakościowych Charakterystyka/przebieg i wyniki I etapu badań jakościowych Charakterystyka/przebieg i wyniki II etapu badań jakościowych . Podsumowanie analizowanych przypadków. Dyskusja na temat uzyskanych wyników. Zdefiniowanie obszarów badawczych wraz z hipotezami dla badań ilościowych . Doskonałość systemów społecznej odpowiedzialności — badania ilościowe Model procesu dochodzenia do doskonałości systemów społecznej odpowiedzialności. Rekomendacje dla praktyki zarządzania Założenia teoretyczne modelu Koncepcja autorskiego Modelu Dochodzenia do Doskonałości Systemów Społecznej Odpowiedzialności Doskonałość strategiczna Doskonałość przywództwa — lidera społecznej odpowiedzialności Doskonałość postaw i zachowań członków organizacji i innych interesariuszy oparta na wiarygodności — zaufaniu Doskonałość struktur organizacyjnych i systemów/instrumentarium zarządzania społeczną odpowiedzialnością
Sygnatura czytelni BMW: VI E 267 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: IX J 65
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 147960 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6013 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Ekonomia)
Bibliografia na stronach [223]-242.
Terytorialny wymiar funkcjonowania środowisk przedsiębiorczości w gospodarce opartej na wiedzy - potrzeby współczesnej gospodarki Terytorialny charakter procesów rozwoju w warunkach globalizacji Terytorium - przestrzeń tworzenia się instytucji i koordynacji zachowań Terytorializacja - „oswajanie” globalizacji Terytorium - źródło budowania przewag konkurencyjnych przedsiębiorstw Kapitał terytorialny jako zasób strategiczny dla przedsiębiorstw Ewolucja i istota środowisk przedsiębiorczości Fenomen środowisk przedsiębiorczości Instytucjonalny wymiar środowisk przedsiębiorczości - ewolucja terytorialnych systemów produkcji Sieci w środowiskach przedsiębiorczości Środowiska innowacyjne - od lokalności do środowiska umiędzynaradawiającego Wiedza i kapitał ludzki jako zasoby strategiczne w rozwoju terytorium - kluczowe czynniki rozwoju Wiedza jako specyficzny zasób terytorium Terytorialne właściwości procesów produkcji i dyfuzji wiedzy Terytorialny charakter luki wiedzy - wartość i zróżnicowanie zasobów wiedzy Terytorialna koncentracja wiedzy - klastry i huby wiedzy „Bliskość” w procesie tworzenia zasobów wiedzy Kapitał ludzki jako element aktywów terytorium Interpretacja znaczenia kapitału ludzkiego w perspektywie terytorium Pojęcie i właściwości kapitału ludzkiego - ujęcie syntetyczne Terytorialna koncentracja kapitału ludzkiego Procesy innowacyjne w środowiskach przedsiębiorczości Modele zarządzania innowacjami zdeterminowane terytorialnie Procesy uczenia się w środowiskach przedsiębiorczości Środowiska kreatywne i innowacje ukryte w procesach rozwoju terytorium Innowacyjność środowisk przedsiębiorczości - strategie specjalizacji i dywersyfikacji Terytorialny wymiar inwestycji w wiedzę i rozwój kapitału ludzkiego na rzecz innowacyjnych środowisk przedsiębiorczości. Case study regionu łódzkiego Dylematy inwestowania w wiedzę i kapitał ludzki - ujęcie podmiotowe i metodyczne Percepcja inwestycji w wiedzę jako czynnika konkurencyjności przedsiębiorstw Świadomość potrzeb inwestycyjnych w kapitał ludzki w innowacyjnych środowiskach przedsiębiorczości Partnerstwo władz samorządowych i instytucji pozarządowych w obszarze inwestycji w wiedzę i kapitał ludzki Decentralizacja i terytorializacja polityki rozwoju kapitału ludzkiego - wnioski i rekomendacje
Sygnatura czytelni BMW: VI E 238 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 145438 N (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności