Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(260)
IBUK Libra
(5)
Forma i typ
Artykuły
(213)
Książki
(46)
Publikacje naukowe
(20)
Poradniki i przewodniki
(12)
E-booki
(6)
Publikacje fachowe
(5)
Publikacje popularnonaukowe
(5)
Proza
(3)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(36)
dostępne
(17)
wypożyczone
(7)
Placówka
Wypożyczalnia
(22)
Biblioteka Międzywydziałowa
(13)
Biblioteka WEiZ
(22)
Biblioteka WWFiF
(1)
Magazyn
(1)
Biblioteka WEAiI
(1)
Autor
Miotk Anna
(5)
Rak Bartłomiej
(5)
Dębski Łukasz
(4)
Miller Grzegorz
(4)
Prószyński Jakub
(4)
Biegaj Daniel
(3)
Dyrek Sylwia
(3)
Kwiecień Justyna
(3)
Mirowski Kamil
(3)
Oruba Norbert
(3)
Pacha Dawid
(3)
Robotycka Anna
(3)
Stelmaszczyk Agnieszka
(3)
Żukowski Marcin
(3)
Barciński Marcin
(2)
Brzoskowski Bartłomiej
(2)
Bucki Piotr
(2)
Grzywińska Ilona
(2)
Hupa Albert
(2)
Jacyna Miłosz
(2)
Jadaś Łukasz
(2)
Jaroszyński Paweł
(2)
Kluska Katarzyna
(2)
Krok Agnieszka
(2)
Ludwiński Mariusz
(2)
Malczewska Anna
(2)
Nieciecka Małgorzata
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Prętnicka-Markiewicz Jagoda
(2)
Sokół Gracja
(2)
Stawarz Barbara
(2)
Wojtaś-Jakubowska Anita
(2)
Wołek Łukasz
(2)
Ślipko Szymon
(2)
Adamski Andrzej (1950- )
(1)
Albińska Magdalena
(1)
Anastasi Mark
(1)
Andersz Maja
(1)
Antczak Anna
(1)
Bajak Maria
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Basiński Jacek
(1)
Batorowska Hanna
(1)
Batorski Dominik
(1)
Bazydło-Jankowski Marcel
(1)
Bednarek Małgorzata
(1)
Bednarska Marta
(1)
Berezowski Grzegorz
(1)
Berezowski Oskar
(1)
Bielecka Anna
(1)
Biernacki Piotr
(1)
Borowczyk Katarzyna
(1)
Bugajna Zuzanna
(1)
Bykowski Sebastian
(1)
Byszewski Grzegorz
(1)
Chalimoniuk Marta
(1)
Chodzicki Rafał
(1)
Chrzanowski Dariusz
(1)
Ciećwierski Mateusz
(1)
Cybulska Alicja
(1)
Cygan Małgorzata
(1)
Czaplicka Monika
(1)
Czerwińska Elżbieta (1954- )
(1)
Czulak Jarosław
(1)
Danowski Bartosz
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Dmowski Kamil
(1)
Dondajewska Agata
(1)
Dymkowska Anna
(1)
Dziadkowiec Aneta
(1)
Dzieduszycka-Jędrach Justyna
(1)
Dzierzedzka Anna
(1)
Formela Jakub
(1)
Frątczak-Rudnicka Barbara
(1)
Gasper Dorota
(1)
Gawkowski Krzysztof (1980- )
(1)
Goławski Jarosław
(1)
Gołębicka Anna
(1)
Goźliński Dariusz
(1)
Grad-Kowalska Agnieszka
(1)
Gruszka Anna
(1)
Gryciuk Aleksandra
(1)
Grzelak Małgorzata
(1)
Grzesiak Mateusz
(1)
Guzowski Rafał (politologia)
(1)
Gzowska Alicja
(1)
Góralski Szymon
(1)
Górecki Michał
(1)
Hajduk Grzegorz (ekonomia)
(1)
Haponik Agnieszka
(1)
Has-Tokarz Anita
(1)
Jankowska Anna
(1)
Jankowska Malina
(1)
Jarosz Paweł
(1)
Jaworska Dorota
(1)
Jańdziak Anna
(1)
Jesionowska Zuzanna
(1)
Jurgenson Nathan
(1)
Jurkiewicz Agnieszka
(1)
Juszczyk Bartłomiej
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(28)
2010 - 2019
(225)
2000 - 2009
(12)
Okres powstania dzieła
2001-
(64)
Kraj wydania
Polska
(265)
Język
polski
(265)
Odbiorca
Specjaliści ds. marketingu
(6)
Przedsiębiorcy
(2)
Copywriterzy
(1)
Dziennikarze
(1)
Internauci
(1)
Menedżerowie
(1)
Politycy
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(2)
Literatura amerykańska
(1)
Temat
Media społecznościowe
(231)
Komunikacja marketingowa
(117)
Serwisy społecznościowe
(74)
Facebook
(40)
Promocja w social mediach
(30)
Marketing internetowy
(28)
Strategia komunikacji
(19)
Content marketing
(18)
Strategia marki
(16)
Instagram
(11)
Strategia marketingowa
(11)
Marketing elektroniczny
(10)
Marketing społecznościowy
(10)
Społeczność internetowa
(10)
Akcje marketingowe w social mediach
(9)
B2B w social mediach
(9)
Komunikacja z klientem
(9)
Marka
(9)
Pomiar działań marketingowych
(9)
Reklama internetowa
(9)
Twitter
(9)
Blogi
(8)
Business to Business
(8)
Internet
(8)
Pomiar efektów komunikacji w SM
(8)
Fan page
(7)
Marketing cyfrowy
(7)
Reklama w social mediach
(7)
Relacje z klientami
(7)
Sprzedaż w social mediach
(7)
Strategia firmy
(7)
Zarządzanie treścią
(7)
Aplikacje mobilne
(6)
Efektywność komunikacji
(6)
Komunikacja biznesowa
(6)
Pinterest
(6)
Public relations
(6)
Trendy marketingowe
(6)
Wskaźnik ROI
(6)
Wskaźniki efektywności
(6)
Handel elektroniczny
(5)
Marketing
(5)
Strony fanowskie
(5)
Sytuacja kryzysowa
(5)
Wizerunek marki
(5)
Aktywność internetowa
(4)
Blogowanie
(4)
Działania antykryzysowe
(4)
E-commerce
(4)
Emocje w marketingu
(4)
Formy reklamy
(4)
Kampanie reklamowe
(4)
Marketing chwili
(4)
Metody pomiaru
(4)
Monitoring mediów
(4)
Monitoring social mediów
(4)
Obsługa klienta
(4)
Pokolenie Z
(4)
Profile publiczne
(4)
Rekrutacja
(4)
Strategia promocji
(4)
Synergia działań marketingowych
(4)
Technologie mobilne
(4)
Wiedza o kliencie
(4)
Wizerunek firmy
(4)
Analiza danych
(3)
Aplikacje internetowe
(3)
Autoprezentacja
(3)
Badanie użytkowników internetu
(3)
Bezpieczeństwo teleinformatyczne
(3)
Copywriting
(3)
Employer branding
(3)
Facebook (serwis społecznościowy)
(3)
Insight
(3)
Komunikacja elektroniczna
(3)
Komunikacja online
(3)
Komunikowanie marketingowe
(3)
Komunikowanie skuteczne
(3)
Mailing
(3)
Marketing polityczny
(3)
Marketing strategiczny
(3)
Media mix
(3)
Orientacja na klienta
(3)
Pokolenie Y
(3)
Potrzeby klientów
(3)
Rynek polski
(3)
Rzeczywistość wirtualna
(3)
Social media
(3)
Społeczeństwo informacyjne
(3)
Sprzedaż online
(3)
Strategia PR
(3)
Strategie marketingowe
(3)
Użytkownicy mediów społecznościowych
(3)
Zarządzanie
(3)
Zarządzanie kryzysem
(3)
Zwrot z inwestycji
(3)
Agencje PR
(2)
Akcje marketingowe
(2)
Aplikacje Facebook
(2)
Autopromocja
(2)
Temat: czas
2001-
(21)
1901-2000
(2)
1945-1989
(2)
1989-2000
(2)
Temat: miejsce
Polska
(7)
Białoruś
(1)
Chełm (woj. lubelskie)
(1)
Lublin (woj. lubelskie)
(1)
Poznań (woj. wielkopolskie)
(1)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(1)
Gatunek
Artykuł z czasopisma fachowego
(17)
Praca zbiorowa
(10)
Poradnik
(9)
Monografia
(8)
Opracowanie
(8)
Poradniki
(7)
Artykuł z czasopisma naukowego
(3)
Powieść obyczajowa
(2)
Esej
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Powieść
(1)
Powieść psychologiczna
(1)
Raport z badań
(1)
Thriller
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(44)
Media i komunikacja społeczna
(25)
Informatyka i technologie informacyjne
(5)
Socjologia i społeczeństwo
(5)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(3)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Nauka i badania
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Psychologia
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(206)
Kultura Fizyczna
(5)
Architektura i Budownictwo
(1)
Niekonwencjonalne Źródła Energii
(1)
265 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Zrozumieć social media / Artur Roguski. - Gliwice : Helion, copyright 2020 - 291 stron ; 21 cm.
(Onepress)
Rozdział 1. Czym są media społecznościowe? 13 Kiedy powstały media społecznościowe? 18 Jak rozwijały się media społecznościowe w Polsce? 21 Z komputera na telefon, czyli pierwsza rewolucja w mediach społecznościowych 23 Każdy z nas jest reporterem i publicystą 25 Od feedu do stories, czyli druga rewolucja w mediach społecznościowych 27 Jak działają algorytmy wyświetlania treści Facebooka, Instagrama i innych serwisów społecznościowych? 30 Quiz: sprawdź swoją wiedzę o mediach społecznościowych 36 Rozdział 2. Dlaczego i jak używamy mediów społecznościowych? 39 Miejsce mediów społecznościowych w piramidzie potrzeb Maslowa 42 Potrzeba kontaktu z bliskimi główną motywacją do korzystania z mediów społecznościowych 45 Ile czasu spędzamy na konsumowaniu treści? 46 Czas czasowi nierówny w mediach społecznościowych 49 Kto i dlaczego NIE korzysta z serwisów społecznościowych? 52 Rozdział 3. Nowi idole w mediach społecznościowych 57 Kim jest influencer? 59 Za co kochamy influencerów? 65 Jak media społecznościowe zmieniły życie celebrytów? 70 Od lekarza do influencera 71 Czy ufamy influencerom? 73 Idealne życie na Instagramie 77 Historia pewnej instagramerki oraz naleśników, które okazały się plackami tortilli 78 "Instagram dał mi w kość i wywrócił moje życie do góry nogami" - wywiad 81 Rozdział 4. W pogoni za treściami, czyli strach przed niedoinformowaniem 87 Ile osób w Polsce ma FOMO? 92 Pokolenie Z, czyli always on 94 Fonoholizm wśród polskich nastolatków 102 Rozdział 5. Emocje w mediach społecznościowych 105 Emocje podstawowe i złożone 108 Eksperyment Facebooka z manipulacją treściami 111 Co się dzieje w mózgu, gdy dostajemy like'a? 115 Jak zmienił nas Instagram? 117 Rozdział 6. Cechy osobowościowe a korzystanie z mediów społecznościowych 121 Czym jest wielka piątka? 124 Jak poszczególne wymiary osobowości determinują korzystanie z mediów społecznościowych i internetu? 127 Po like'ach ich poznacie 130 Media społecznościowe lepsze od psychiatry? 134 Jak różnice kulturowe wpływają na korzystanie z mediów społecznościowych? 136 Chińska utopia 138 Rozdział 7. Czy korzystanie z mediów społecznościowych powoduje depresję? 143 Przez media społecznościowe żyjemy w erze zazdrości 147 Zabiła się, bo dostawała za mało polubień w serwisach społecznościowych 151 Bierne i aktywne korzystanie z mediów społecznościowych 153 Rozdział 8. Serwisy społecznościowe i ich wpływ na odbiorców 157 Negatywny wpływ mediów społecznościowych na zdrowie 160 Nie śpię, bo lajkuję posty 161 Media społecznościowe a zadowolenie z własnego wyglądu 163 Przemoc w mediach społecznościowych 165 Jak minimalizować negatywny wpływ mediów społecznościowych? 171 Jakie są pozytywne efekty korzystania z mediów społecznościowych? 175 Jak pozytywne i negatywne aspekty korzystania z mediów społecznościowych rozkładają się na poszczególne serwisy? 179 Rozdział 9. Wpływ mediów społecznościowych na duże grupy ludzi 181 Fake news groźniejszą bronią niż karabin maszynowy 184 Co łączy Trumpa z macedońskim miastem Wełes? 188 Jak rozpoznać fałszywe informacje? 190 Deepfake nową formą fake newsa 197 Wpływ mediów społecznościowych na politykę 200 O takich, co ukradli dane 203 Media społecznościowe w czasach pandemii 206 Rozdział 10. Media społecznościowe w reklamie i promocji 213 Jakie dane przekazujemy serwisom społecznościowym? 218 Media społecznościowe napędzają nas do wydawania pieniędzy 220 Przepis na fałszywego influencera 223 Marketing szeptany 226 Chcę zaistnieć ze swoją marką w mediach społecznościowych. Jak to zrobić? 232 Rozdział 11. Jak używać serwisów społecznościowych na co dzień? 241 Ucz się na błędach innych, czyli zestawienie wpadek w mediach społecznościowych 247 Jak pokonać trolla? 251 Chcę mieć więcej like'ów! Jakie posty publikować? 255 Jak korzystać z hasztagów w mediach społecznościowych? 259 Biznesowe media społecznościowe 263 W grupie raźniej. Zwłaszcza na Facebooku 270 Kim jest community manager? 275 Quiz: sprawdź swoją wiedzę o mediach społecznościowych 279 Zakończenie. Jakie będą media społecznościowe w przyszłości? 283
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII Ź 157
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 149883 N (1 egz.)
Brak okładki
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Daj powód fanom / Małgorzata Cygan. W: Marketing w Praktyce. 2014, nr 6, s. 16-18. - Warszawa, 2014
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Czy warto wprowadzać do firmy media społecznościowe? / Agnieszka Grad-Kowalska. W: Personel i Zarządzanie. 2013, nr 9, s.86-88. - Warszawa : INFOR, 2013
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Administracja Publiczna Biblioteka)
Bibliogr. s. 234-235. Netogr. s. 236-248.
Dla osób odpowiadających za promocję instytucji państwowych i samorządowych.
Sygnatura czytelni BWZ: XIII F 6
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5385 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia netografia strony [105]-108.
Media społecznościowe - wprowadzenie Media tradycyjne a media społecznościowe Geneza mediów społecznościowych Podziały mediów społecznościowych Najważniejsze statystyki polskojęzycznej części lnternetu Jak internauci korzystają z mediów społecznościowych Najważniejsze pojęcia związane z kryzysem I zarządzaniem nim Pojęcie kryzysu Cechy charakterystyczne sytuacji kryzysowej Plan antykryzysowy Likwidacja skutków kryzysu Kryzys upubliczniony w mediach społecznościowych Definicja kryzysu upowszechnionego w mediach społecznościowych Przebieg kryzysu upublicznionego w social mediach Najważniejsze przyczyny powstawania kryzysów Zagrożenia i szanse zwięzane z kryzysem Studium przypadku zarządzania kryzysem upowszechnionym w mediach społecznościowych Analiza wybranych przykładów Model zarządzania kryzysem upublicznionym w mediach społecznościowych Procedura antykryzysowa Poznaj swoje słabe strony Analiza czynników zewnętrznych Monitoring lnternetu i profili Osoba odpowiedzialna Poznaj odbiorców swojego przekazu Pracownicy i ich kwalifikacje Baza kontaktów Uniwersalne wzory komunikatów Ważne zmiany w firmie Procedura na czas kryzysu Czas reakcji a skala problemu Komunikowanie się w czasie kryzysu i zasada 5P Nie każdy kryzys jest kryzysem.
Sygnatura czytelni BWZ: XII B 43
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5758 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 143433 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Newsjacking dla kreatywnych / Joanna Niemiec. W: Marketing w Praktyce. 2015, nr 11, s. 45-47. - 2015
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Trendy dnia do kawy / Anita Wojtaś-Jakubowska. W: Marketing w Praktyce. 2014, nr 3, s. 72-73. - Warszawa, 2014
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności