Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(259)
IBUK Libra
(5)
Forma i typ
Artykuły
(213)
Książki
(45)
Publikacje naukowe
(20)
Poradniki i przewodniki
(11)
E-booki
(6)
Publikacje fachowe
(5)
Publikacje popularnonaukowe
(5)
Proza
(3)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(36)
dostępne
(17)
wypożyczone
(6)
Placówka
Wypożyczalnia
(21)
Biblioteka Międzywydziałowa
(13)
Biblioteka WEiZ
(22)
Biblioteka WWFiF
(1)
Magazyn
(1)
Biblioteka WEAiI
(1)
Autor
Miotk Anna
(5)
Rak Bartłomiej
(5)
Dębski Łukasz
(4)
Miller Grzegorz
(4)
Prószyński Jakub
(4)
Biegaj Daniel
(3)
Dyrek Sylwia
(3)
Kwiecień Justyna
(3)
Mirowski Kamil
(3)
Oruba Norbert
(3)
Pacha Dawid
(3)
Robotycka Anna
(3)
Stelmaszczyk Agnieszka
(3)
Barciński Marcin
(2)
Brzoskowski Bartłomiej
(2)
Bucki Piotr
(2)
Grzywińska Ilona
(2)
Hupa Albert
(2)
Jacyna Miłosz
(2)
Jadaś Łukasz
(2)
Jaroszyński Paweł
(2)
Kluska Katarzyna
(2)
Krok Agnieszka
(2)
Ludwiński Mariusz
(2)
Malczewska Anna
(2)
Nieciecka Małgorzata
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Prętnicka-Markiewicz Jagoda
(2)
Sokół Gracja
(2)
Stawarz Barbara
(2)
Wojtaś-Jakubowska Anita
(2)
Wołek Łukasz
(2)
Ślipko Szymon
(2)
Żukowski Marcin
(2)
Adamski Andrzej (1950- )
(1)
Albińska Magdalena
(1)
Anastasi Mark
(1)
Andersz Maja
(1)
Antczak Anna
(1)
Bajak Maria
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Basiński Jacek
(1)
Batorowska Hanna
(1)
Batorski Dominik
(1)
Bazydło-Jankowski Marcel
(1)
Bednarek Małgorzata
(1)
Bednarska Marta
(1)
Berezowski Grzegorz
(1)
Berezowski Oskar
(1)
Bielecka Anna
(1)
Biernacki Piotr
(1)
Borowczyk Katarzyna
(1)
Bugajna Zuzanna
(1)
Bykowski Sebastian
(1)
Byszewski Grzegorz
(1)
Chalimoniuk Marta
(1)
Chodzicki Rafał
(1)
Chrzanowski Dariusz
(1)
Ciećwierski Mateusz
(1)
Cybulska Alicja
(1)
Cygan Małgorzata
(1)
Czaplicka Monika
(1)
Czerwińska Elżbieta (1954- )
(1)
Czulak Jarosław
(1)
Danowski Bartosz
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Dmowski Kamil
(1)
Dondajewska Agata
(1)
Dymkowska Anna
(1)
Dziadkowiec Aneta
(1)
Dzieduszycka-Jędrach Justyna
(1)
Dzierzedzka Anna
(1)
Formela Jakub
(1)
Frątczak-Rudnicka Barbara
(1)
Gasper Dorota
(1)
Gawkowski Krzysztof (1980- )
(1)
Goławski Jarosław
(1)
Gołębicka Anna
(1)
Goźliński Dariusz
(1)
Grad-Kowalska Agnieszka
(1)
Gruszka Anna
(1)
Gryciuk Aleksandra
(1)
Grzelak Małgorzata
(1)
Grzesiak Mateusz
(1)
Guzowski Rafał (politologia)
(1)
Gzowska Alicja
(1)
Góralski Szymon
(1)
Górecki Michał
(1)
Hajduk Grzegorz (ekonomia)
(1)
Haponik Agnieszka
(1)
Has-Tokarz Anita
(1)
Jankowska Anna
(1)
Jankowska Malina
(1)
Jarosz Paweł
(1)
Jaworska Dorota
(1)
Jańdziak Anna
(1)
Jesionowska Zuzanna
(1)
Jurgenson Nathan
(1)
Jurkiewicz Agnieszka
(1)
Juszczyk Bartłomiej
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(27)
2010 - 2019
(225)
2000 - 2009
(12)
Okres powstania dzieła
2001-
(63)
Kraj wydania
Polska
(264)
Język
polski
(264)
Odbiorca
Specjaliści ds. marketingu
(5)
Copywriterzy
(1)
Dziennikarze
(1)
Internauci
(1)
Menedżerowie
(1)
Politycy
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(2)
Literatura amerykańska
(1)
Temat
Media społecznościowe
(231)
Komunikacja marketingowa
(116)
Serwisy społecznościowe
(74)
Facebook
(40)
Promocja w social mediach
(30)
Marketing internetowy
(28)
Strategia komunikacji
(19)
Content marketing
(18)
Strategia marki
(16)
Instagram
(11)
Strategia marketingowa
(11)
Marketing elektroniczny
(10)
Społeczność internetowa
(10)
Akcje marketingowe w social mediach
(9)
B2B w social mediach
(9)
Komunikacja z klientem
(9)
Marka
(9)
Marketing społecznościowy
(9)
Pomiar działań marketingowych
(9)
Reklama internetowa
(9)
Twitter
(9)
Blogi
(8)
Business to Business
(8)
Internet
(8)
Pomiar efektów komunikacji w SM
(8)
Fan page
(7)
Marketing cyfrowy
(7)
Reklama w social mediach
(7)
Relacje z klientami
(7)
Sprzedaż w social mediach
(7)
Strategia firmy
(7)
Zarządzanie treścią
(7)
Aplikacje mobilne
(6)
Efektywność komunikacji
(6)
Komunikacja biznesowa
(6)
Pinterest
(6)
Public relations
(6)
Trendy marketingowe
(6)
Wskaźnik ROI
(6)
Wskaźniki efektywności
(6)
Handel elektroniczny
(5)
Marketing
(5)
Strony fanowskie
(5)
Sytuacja kryzysowa
(5)
Wizerunek marki
(5)
Aktywność internetowa
(4)
Blogowanie
(4)
Działania antykryzysowe
(4)
E-commerce
(4)
Emocje w marketingu
(4)
Formy reklamy
(4)
Kampanie reklamowe
(4)
Marketing chwili
(4)
Metody pomiaru
(4)
Monitoring mediów
(4)
Monitoring social mediów
(4)
Obsługa klienta
(4)
Pokolenie Z
(4)
Profile publiczne
(4)
Rekrutacja
(4)
Strategia promocji
(4)
Synergia działań marketingowych
(4)
Technologie mobilne
(4)
Wiedza o kliencie
(4)
Wizerunek firmy
(4)
Analiza danych
(3)
Aplikacje internetowe
(3)
Autoprezentacja
(3)
Badanie użytkowników internetu
(3)
Bezpieczeństwo teleinformatyczne
(3)
Copywriting
(3)
Employer branding
(3)
Facebook (serwis społecznościowy)
(3)
Insight
(3)
Komunikacja elektroniczna
(3)
Komunikacja online
(3)
Komunikowanie marketingowe
(3)
Komunikowanie skuteczne
(3)
Mailing
(3)
Marketing polityczny
(3)
Marketing strategiczny
(3)
Media mix
(3)
Orientacja na klienta
(3)
Pokolenie Y
(3)
Potrzeby klientów
(3)
Rynek polski
(3)
Rzeczywistość wirtualna
(3)
Social media
(3)
Społeczeństwo informacyjne
(3)
Sprzedaż online
(3)
Strategia PR
(3)
Strategie marketingowe
(3)
Użytkownicy mediów społecznościowych
(3)
Zarządzanie
(3)
Zarządzanie kryzysem
(3)
Zwrot z inwestycji
(3)
Agencje PR
(2)
Akcje marketingowe
(2)
Aplikacje Facebook
(2)
Autopromocja
(2)
Temat: czas
2001-
(20)
1901-2000
(2)
1945-1989
(2)
1989-2000
(2)
Temat: miejsce
Polska
(7)
Białoruś
(1)
Chełm (woj. lubelskie)
(1)
Lublin (woj. lubelskie)
(1)
Poznań (woj. wielkopolskie)
(1)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(1)
Gatunek
Artykuł z czasopisma fachowego
(17)
Praca zbiorowa
(10)
Monografia
(8)
Opracowanie
(8)
Poradnik
(8)
Poradniki
(7)
Artykuł z czasopisma naukowego
(3)
Powieść obyczajowa
(2)
Esej
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Powieść
(1)
Powieść psychologiczna
(1)
Raport z badań
(1)
Thriller
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(43)
Media i komunikacja społeczna
(24)
Informatyka i technologie informacyjne
(5)
Socjologia i społeczeństwo
(5)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(3)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Nauka i badania
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Psychologia
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(206)
Kultura Fizyczna
(5)
Architektura i Budownictwo
(1)
Niekonwencjonalne Źródła Energii
(1)
264 wyniki Filtruj
Brak okładki
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia przy artykułach.
Mateusz Żukowski Marketing miast na portalu społecznościowym Facebook Joanna Kacperska Marka miejsca i jej wizerunek w Internecie na przykładzie powiatu płockiego Izabela Wasztyl Wszyscy jesteśmy gospodarzami - analiza kampanii społecznej na Euro 2012 Marta Konieczna-Kucharska „LUBIĘ TO" – czyli fanpage szkoły Anna Kurzak Brand 3.0 czyłi kreowanie marki w mediach społecznościowych na przykładzie akcji promocyjnej Maxwell House zorganizowanej na portalu Facebook Klaudia Aleksandra Koniecko Marketing w polskiej blogosferze - wykorzystanie blogów urodowych jako nośników reklamy produktu Magdalena Rozenek Komunikacja kryzysowa w Internecie - studium przypadku Nina Stępnicka, Paulina Wiączek Niestandardowe formy reklamy na przykładzie serwisów aukcyjnych Allegro.pl i eBay.com Olga Szadkowska „3maj z Żubrem ". O języku w służbie social ads Wioletta Wejngold-Wołodkowicz E-mail marketing jako forma skutecznej reklamy w Internecie na przykładzie wybranych banków Agnieszka Magdalena Barwicka „Miliony rzeczy walczy o Twoją uwagę" - odpowiedź marek na kryzys tożsamości w okresie adolescencji Małgorzata Ochman Internetowa generacja w Polsce Paweł Pawinski, Adrianna Senczyszyn Sprzedawanie Internetu w Internecie. Semantyka Internetu jako oferty komercyjnej
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 231,2 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 144640 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Materiały z Lubelskiego Forum Bibliologów, Informatologów i Bibliotekarzy, 14 stycznia 2021 r., Lublin.
Bibliografie, netografie przy referatach.
M.in. Chełm, Lublin.
ANITA HAS-TOKARZ Wprowadzenie: Przestrzeń komunikacyjna współczesnej biblioteki - obszar działań i przedmiot badań RENATA MALESA Modele i instrumenty komunikacji marketingowej w bibliotece. Wybrane zagadnienia EKATERINA VEREZUB Biblioteka Narodowa Białorusi w wirtualnej przestrzeni komunikacyjnej MACIEJ SZTORC Biblioteka w wirtualnej przestrzeni - promocja, komunikacja, współpraca ANNA PIETUCH Funkcjonalna i przyjazna przestrzeń jako narzędzie wspierające efektywną komunikację z użytkownikami na przykładzie Chełmskiej Biblioteki Publicznej im. Marii Pauliny Orsetti BOŻENA LECH-JABŁOŃSKA Biblioteka publiczna w strefie czerwonej i żółtej - na przykładzie Wojewódzkiej Biblioteki Publicznej im. Hieronima Łopacińskiego w Lublinie EWA ZIEMBOWICZ Strefa ciszy i plac zabaw - odrębne czy komplementarne oblicza współczesnej biblioteki szkolnej? GRAŻYNA PIECHOTA, GRAŻYNA SADURA Nowe czasy / nowe wyzwania - praca biblioteki szkolnej III LO im. Unii Lubelskiej w Lublinie w czasie pandemii MARIA DWORZYCKA O roli współpracy nauczyciela polonisty i bibliotekarza w rozwijaniu kompetencji czytelniczych uczniów MONIKA JANUSZ-LORKOWSKA "Czytamy gdzie indziej" - o promocji czytelnictwa poza tradycyjną przestrzenią bibliotek
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 154152 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 343-362. Indeks.
Korporacje platform na ratunek Prolegomena Jak platformy wdarły się do wnętrza Kapitolu Potęga platform Dlaczego Google, Facebook, Apple i Amazon oraz Microsoft są tak potężne? Platforma jak kameleon Platforma a stosunki władzy Platforma jako „game changer” zarządzania Algorytmy a platformy – iluzje racjonalności, neutralności i obiektywności (Kult)ura algorytmiczna Algorytm jako platforma Ku etnografii algorytmu platform Algorytm opresji Osobliwość i ewolucja platform Osobliwość platform. Platformizacja Platforma a media Znaczenie rynkowe, polityczne i społeczne platform Rynek wymiany lateralnej Kapitalizm platform – czyli biznes, a nie tylko wartości społeczne Zwrot ku danym Feudalizm platform – hołdy lenne i cyberniewola Rewolucja (platform) 4.0 i 5.0 Nowe wartości, nowy kapitał Bogactwo i zysk versus wartości społeczne Ekspansja: pochód utowarowienia – od pracy po emocje „Fikcyjne” towary, prawdziwe zyski Marketing 4.0 w służbie utowarowienia Platforma redefinicji znaczeń, mistyfikacji i sofizmatów Redefinicja znaczeń – od manipulacji do hegemonii Iluzja „społeczności” i „przyjaciół” „Platforma” jako semantyczny kamuflaż Retoryka demokratyzacji, czyli populizm platform Nowy „tryumf pustki” na platformach Platforma: „aparat uwodzenia” i „produkcji” zaufania Boty receptą na kryzys zaufania Fasada demokratyzacji platform i algorytmiczna produkcja zaufania „Setki dłoni” platformy Kontrolowane upodmiotowienie jako antynomia Chmura metafor Demistyfikacja chmur Kwantowa chmura Korporacje platform: uniwersum Facebooka, Google i Palantira Metamorfozy Facebooka Facebook czy Earthbook? (Nie)odpowiedzialna sztuczna inteligencja Programowalność Facebooka: od serwisu społecznościowego do platformy biznesu Facebooka opisanie świata Facebook jako „trzecia przestrzeń” Uniwersum Google – jak Ariadna i miliardy Tezeuszy Cybertayloryzm, czyli Google – najwyższy Kościół w internecie Uwodzący narcystyczną logiką flirt Google z akademią Palantir – misjonarz światowego bezpieczeństwa Światu na ratunek Osobliwość modelu Palantira Kult jednorożców i superplatform Mityczna stajnia jednorożców Bez modelu biznesowego Monomit jednorożca Wróżbiarski kapitalizm venture capital Kult porażki Zebry, a nie jednorożce Przerośnięte jednorożce – superplatformy Ku ekosystemowi superplatform Symboliczna władza platform: stanowienie zasad BIG NINE a GAFA(M) Nexus decyzyjny i samotność obywatela Chiński kolektywizm versus „jedna firma zmieni świat” Soft power Doliny i Chin Wokół „stref zabijania” – jak superplatformy niszczą konkurencję Mistrzowie zarządzania barierami konkurencji Zwycięzca bierze wszystko – ku monopolom Lobbing i inwestycje w media W „strefie zabijania” – jak Google niszczył konkurencję Potencjalni konkurenci – nowe ofiary Google Cel: Pinterest Wzorce „strefy zabijania” Facebook: analizuj, zagroź, kopiuj, nękaj, kupuj, zniszcz Onavo, czyli jak Facebook rozpoznawał zagrożenie Cel: Instagram Cel: WhatsApp Zagrożenie kanibalizacją i groźby efektu sieciowego Start-upy, czyli „strach”, „panika” i „zastraszanie” Fagocytoza superplatform i jej skutki Obawy venture capital Nowe szczyty marzeń: sprzedać się Ucieczki ze strefy W poszukiwaniu niszy – DuckDuckGo Spotify – najlepszy uczeń GAFAM Kult szybkości i destabilizowania – „Move Fast and Break Things” Destabilizacja w architekturze Niewolnicy silosów platform – iluzje jednego kliknięcia Dezorientacje rynkowe i etyczne (Nie) płacąc podatków (Nie)odpowiedzialność a kształtowanie doświadczeń Prywatność jako anomalia Gdy algorytm naprawia świat. Determinizm i cybertotalizm Determinizm technologiczny na nowo odkrywany Imaginacje determinizmu i redukcjonizmu Technologia a mity Determinizm korporacyjny: zbyt wielcy, aby… być zrozumiani Prorocy Trzeciej Ery – mit antycypacji Empiryzm, algorytm i analiza danych lekami na społeczne problemy W duchu Leibniza – aplikacja receptą na „całe zło” Iluzje i mity korporacji platform Mity założycielskie mediów – „efekt pociągu” i Wojna światów Gdy utopijna fantazja stała się technologią Wymyślona historia Doliny i innowacyjność jako „produkt okoliczności” Mityczna symbioza biznesu i akademii Tożsamość misjonarskich organizacji Model i kopie Doliny Krzemowej Arogancja, infantylizm i etyczna dezorientacja Kontrkulturowe korzenie – komputernowym LSD (Nie)młodzi herosi Doliny Garaże herosów i biografie mediów Mit przedsiębiorczości bez państwa Za fasadą misjonarskiej filantropii – iluzje poświęcenia herosów Superbohaterowie filantropii Orgiastyczna dobroczynność Zuckerberg San Francisco General Hospital and Trauma Center Straty uboczne i pokutnicy platform Straty uboczne w cyber-inferno Zucker-borg „Zarządzanie przyzwoitością” Wyścig manipulacji i jej wykrywania Deepfake: broń podważania wiarygodności platform Zdolni uczniowie Cambridge Analytica Paradoks prywatności – „niewolnicy” platform Przemysł żalu Erozja mitu – zagrożenia Iluzja autokorekty Na nowych terytoriach. Platformy i chmury danych Człowiek superprocesorem Człowiek wobec big data Platformy oceny/wyceny człowieka 3. Społeczeństwo „metryczne”: kult ewaluacji i opresja hierarchizacji Mit big data Fundamentalizm danych. Liczby nie „mówią same za siebie” Mit big data a marketing Big data – Święty Graal „końca” nauk Ułomności wielkich danych: rich data i thick data Platformy kolonializmu danych Asymetria potencjałów – przesunięcie władzy z państwa na platformy Filantropia danych Kolonializm danych – Aadhaar Jak rozbroić GAFAM? „Za szybkie, aby umrzeć”, czyli konkurencja ważniejsza niż zaspokojenie potrzeb użytkowników 2. Teatr antymonopolowy, pozwy i obrona korporacji platform Obrona (platform) przez atak Pod rosnącą presją Immunitet platform, czyli problem „dobrego samarytanina” Gdyby korporacja była człowiekiem Jak „rozbroić” GAFAM? Interoperacyjność danych Jako końcowe ostrzeżenie: hype wokół sztucznej inteligencji
Sygnatura czytelni BWZ: XIII C 54
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6499 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Gatunek
Mamy przyjemność zaprezentować kolejny numer „Informatyki Ekonomicznej”. Dzięki składanym przez autorów cennym naukowo tekstom, jak również coraz szerszej rzeszy czytelników nasze czasopismo rozwija się, uzyskując pozytywne oceny podczas akredytacji oraz ewaluacji. W każdym zeszycie przedstawiamy wyniki badań, przemyślenia oraz propozycje autorów będących przedstawicielami różnych ośrodków naukowo-badawczych, w których realizowane są projekty badawcze z obszaru rozwoju oraz zastosowań ekonomicznych technologii informacyjno-komunikacyjnych. Wśród autorów niniejszego zeszytu znalazły się osoby reprezentujące tak renomowane uczelnie, jak: Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, Politechnika Częstochowska czy Uniwersytet Szczeciński. Kilka z przedłożonych artykułów napisanych zostało we współpracy z praktykami biznesowymi, których doświadczenia i poglądy podnoszą walory aplikacyjne oraz badawcze naszej publikacji. Należy również podkreślić, że nie wszystkie nadesłane do wydawnictwa opracowania spełniają wymogi formalno-merytoryczne, co jeszcze bardziej podnosi znaczenie i wartość artykułów zawartych w prezentowanym opracowaniu. Wszystkie przysyłane przez autorów teksty poddawane są szczegółowej recenzji przez dwóch niezależnych recenzentów, którzy zgodnie z procedurą wydawniczą nie mogą znać autorów ocenianych prac. Obecnie w naszym czasopiśmie w wyniku wieloetapowej oraz surowej pod względem formalnym i merytorycznym weryfikacji przyjmowanych jest do druku około 25% nadesłanych referatów. Jako redaktor niniejszego wydania pragnę podziękować wszystkim autorom, którzy zechcieli się podzielić swoimi doświadczeniami oraz poglądami. Ponadto składam podziękowanie recenzentom za wnikliwe i rzeczowe oceny artykułów. Iwona Chomiak-Orsa
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Media społecznościowe są wykorzystywane w komunikacji marketingowej firm już od kilkunastu lat. Nadal jednak brakuje naukowych opracowań na temat zależności pomiędzy działalnością marek w środowisku cyfrowym a zachowaniem konsumentów. Dlatego głównym celem badań przedstawionych w tej publikacji była ocena możliwości budowania kapitału marek w mediach społecznościowych oraz określenie roli różnych czynników psychologicznych w tym procesie. W ramach poszczególnych działań badawczych autorka przeanalizowała współczesne kampanie komunikacji marketingowej w mediach społecznościowych i na tej podstawie zaproponowała nową kategoryzację przekazów. Następnie zbadała eksperymentalnie, jaki przekaz i jakie predyspozycje konsumenckie sprzyjają tworzeniu kapitału marki, a także przetestowała, jak sam kapitał może wpływać na responsywność użytkowników Internetu. Wyniki opisanych tu badań ułatwiają prognozowanie skuteczności komunikacji marketingowej w mediach społecznościowych i mogą być użyteczne zarówno dla naukowców, jak i przedsiębiorców, pracowników agencji reklamowych czy domów mediowych.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Współcześnie konsumpcja przestaje być kojarzona wyłącznie przez pryzmat użytkowania dóbr – to złożony proces komunikacji społecznej związany z wymianą znaczeń i symboli, wskazujący na określone praktyki konsumenckie podkreślające styl życia konsumentów. Teorie dotyczące konsumpcji i zachowań konsumenckich stają się coraz bardziej ukierunkowane na rozpoznanie działań jednostkowych i po-zostają pod silnym wpływem nauk społecznych i humanistycznych. Zmianie ulega także rozumienie samej kategorii konsumenta. Jednym ze współczesnych sposobów interpretacji jest ujmowanie konsumenta jako nadawcy komunikatu wysyłającego określone sygnały do innych osób, ale także do samego siebie. W sensie socjopsychogennym stanowi to projektowanie różnych wymiarów jaźni odzwierciedlonej i subiektywnej, często związanych z obrazem konsumenta poszukującego własnej tożsamości. Zatem konsumpcja staje się nie tylko procesem ekonomicznym, ale i kulturowym, poprzez który jednostki i grupy projektują jaźnie, nawiązują i podtrzymują relacje społeczne oraz przekazują znaczenia. Interdyscyplinarne ujęcia konsumpcji i jej wszechstronne uwarunkowania pozwalają uniknąć często uproszczonego sposobu analizy złożonych zjawisk w zachowaniach konsumenckich. Znaj-duje to odzwierciedlenie w prezentacji czytelnikowi artykułów w niniejszym nu-merze Prac Naukowych Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, w których autorzy przedstawiają konsumpcję w wielowymiarowych ujęciach z perspektywy różnych dyscyplin naukowych: ekonomii, marketingu, socjologii czy psychologii.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Drodzy Czytelnicy, składamy na Wasze ręce kolejne już opracowanie z serii „Informatyka Ekonomiczna”. Niniejszy zeszyt, jak każdy z wcześniej opublikowanych, ma unikatowy charakter. Niepowtarzalną oraz godną polecenia wartością opracowania jest fakt, iż składa się ono z rozważań zawartych w artykułach Autorów, których domeną jest spoglądanie na Informatykę z wielu perspektyw. Przedłożone artykuły prezentują zatem wszechstronne spojrzenie na różnorakie aspekty wykorzystania rozwiązań z obszaru nowoczesnych technologii informacyjno-komunikacyjnych za-równo w ujęciu naukowym, jak i z perspektywy rozwiązań gospodarczych. Jako Komitet Wydawniczy, cieszymy się, że trafiają do nas artykuły z różnych ośrodków naukowo-badawczych w Polsce, a chęć publikowania zgłaszają doświadczeni praktycy. Nie wszystkie nadesłane publikacje spełniają jednak wymogi formalnomerytoryczne, co jeszcze bardziej podnosi znaczenie i wartość publikacji, które otrzymały podwójne pozytywne recenzje i zostały wybrane do opublikowania w aktualnym numerze „Informatyki Ekonomicznej”. Redaktorzy niniejszego wydania pragną wyrazić podziękowania wszystkim Autorom, którzy zechcieli podzielić się swoimi doświadczeniami oraz poglądami. Ponadto składają podziękowanie Recenzentom za wnikliwe i rzeczowe oceny przedkładanych prac. Iwona Chomiak-Orsa, Tomasz Turek
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Gatunek
Z dużą przyjemnością przedstawiamy kolejny numer kwartalnika „Informatyka Ekonomiczna. Business Informatics”. Niniejszy numer zawiera artykuły przedstawiające wyniki badań naukowych autorów dotyczących zastosowania nowoczesnych rozwiązań ICT w informatyce biznesowej. Dynamiczny rozwój technologii informacyjno-komunikacyjnych znajduje swoje odzwierciedlenie w codziennej praktyce biznesowej polskich przedsiębiorstw. Szybko upowszechniają się technologie mobilne, media społecznościowe są zaś coraz częściej wykorzystywane w praktyce biznesowej. Obserwujemy szybki rozwój prac badawczych w zakresie odkrywania wiedzy zarówno z tradycyjnych baz danych, jak i z tekstów. Na problematykę analizowania dużych wolumenów danych nie tylko biznesowych, ale i medycznych również zwrócono uwagę w niniejszym numerze. Czytelnik odnajdzie w nim także artykuły poświęcone zagadnieniom ontologii. Przez wielu naukowców nadal prowadzone są prace badawcze nad wspomaganiem procesów produkcyjnych w przedsiębiorstwach. Badacze koncentrują się na zagadnieniach projektowania czy wdrażania systemów informatycznych w przedsiębiorstwach, a inni skupiają swoją uwagę na problematyce miękkich aspektów zarządzania, jak kapitał ludzki czy tzw. social business.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności