Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(260)
IBUK Libra
(5)
Forma i typ
Artykuły
(213)
Książki
(46)
Publikacje naukowe
(20)
Poradniki i przewodniki
(12)
E-booki
(6)
Publikacje fachowe
(5)
Publikacje popularnonaukowe
(5)
Proza
(3)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(36)
dostępne
(17)
wypożyczone
(7)
Placówka
Wypożyczalnia
(22)
Biblioteka Międzywydziałowa
(13)
Biblioteka WEiZ
(22)
Biblioteka WWFiF
(1)
Magazyn
(1)
Biblioteka WEAiI
(1)
Autor
Miotk Anna
(5)
Rak Bartłomiej
(5)
Dębski Łukasz
(4)
Miller Grzegorz
(4)
Prószyński Jakub
(4)
Biegaj Daniel
(3)
Dyrek Sylwia
(3)
Kwiecień Justyna
(3)
Mirowski Kamil
(3)
Oruba Norbert
(3)
Pacha Dawid
(3)
Robotycka Anna
(3)
Stelmaszczyk Agnieszka
(3)
Żukowski Marcin
(3)
Barciński Marcin
(2)
Brzoskowski Bartłomiej
(2)
Bucki Piotr
(2)
Grzywińska Ilona
(2)
Hupa Albert
(2)
Jacyna Miłosz
(2)
Jadaś Łukasz
(2)
Jaroszyński Paweł
(2)
Kluska Katarzyna
(2)
Krok Agnieszka
(2)
Ludwiński Mariusz
(2)
Malczewska Anna
(2)
Nieciecka Małgorzata
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Prętnicka-Markiewicz Jagoda
(2)
Sokół Gracja
(2)
Stawarz Barbara
(2)
Wojtaś-Jakubowska Anita
(2)
Wołek Łukasz
(2)
Ślipko Szymon
(2)
Adamski Andrzej (1950- )
(1)
Albińska Magdalena
(1)
Anastasi Mark
(1)
Andersz Maja
(1)
Antczak Anna
(1)
Bajak Maria
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Basiński Jacek
(1)
Batorowska Hanna
(1)
Batorski Dominik
(1)
Bazydło-Jankowski Marcel
(1)
Bednarek Małgorzata
(1)
Bednarska Marta
(1)
Berezowski Grzegorz
(1)
Berezowski Oskar
(1)
Bielecka Anna
(1)
Biernacki Piotr
(1)
Borowczyk Katarzyna
(1)
Bugajna Zuzanna
(1)
Bykowski Sebastian
(1)
Byszewski Grzegorz
(1)
Chalimoniuk Marta
(1)
Chodzicki Rafał
(1)
Chrzanowski Dariusz
(1)
Ciećwierski Mateusz
(1)
Cybulska Alicja
(1)
Cygan Małgorzata
(1)
Czaplicka Monika
(1)
Czerwińska Elżbieta (1954- )
(1)
Czulak Jarosław
(1)
Danowski Bartosz
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Dmowski Kamil
(1)
Dondajewska Agata
(1)
Dymkowska Anna
(1)
Dziadkowiec Aneta
(1)
Dzieduszycka-Jędrach Justyna
(1)
Dzierzedzka Anna
(1)
Formela Jakub
(1)
Frątczak-Rudnicka Barbara
(1)
Gasper Dorota
(1)
Gawkowski Krzysztof (1980- )
(1)
Goławski Jarosław
(1)
Gołębicka Anna
(1)
Goźliński Dariusz
(1)
Grad-Kowalska Agnieszka
(1)
Gruszka Anna
(1)
Gryciuk Aleksandra
(1)
Grzelak Małgorzata
(1)
Grzesiak Mateusz
(1)
Guzowski Rafał (politologia)
(1)
Gzowska Alicja
(1)
Góralski Szymon
(1)
Górecki Michał
(1)
Hajduk Grzegorz (ekonomia)
(1)
Haponik Agnieszka
(1)
Has-Tokarz Anita
(1)
Jankowska Anna
(1)
Jankowska Malina
(1)
Jarosz Paweł
(1)
Jaworska Dorota
(1)
Jańdziak Anna
(1)
Jesionowska Zuzanna
(1)
Jurgenson Nathan
(1)
Jurkiewicz Agnieszka
(1)
Juszczyk Bartłomiej
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(28)
2010 - 2019
(225)
2000 - 2009
(12)
Okres powstania dzieła
2001-
(64)
Kraj wydania
Polska
(265)
Język
polski
(265)
Odbiorca
Specjaliści ds. marketingu
(6)
Przedsiębiorcy
(2)
Copywriterzy
(1)
Dziennikarze
(1)
Internauci
(1)
Menedżerowie
(1)
Politycy
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(2)
Literatura amerykańska
(1)
Temat
Media społecznościowe
(231)
Komunikacja marketingowa
(117)
Serwisy społecznościowe
(74)
Facebook
(40)
Promocja w social mediach
(30)
Marketing internetowy
(28)
Strategia komunikacji
(19)
Content marketing
(18)
Strategia marki
(16)
Instagram
(11)
Strategia marketingowa
(11)
Marketing elektroniczny
(10)
Marketing społecznościowy
(10)
Społeczność internetowa
(10)
Akcje marketingowe w social mediach
(9)
B2B w social mediach
(9)
Komunikacja z klientem
(9)
Marka
(9)
Pomiar działań marketingowych
(9)
Reklama internetowa
(9)
Twitter
(9)
Blogi
(8)
Business to Business
(8)
Internet
(8)
Pomiar efektów komunikacji w SM
(8)
Fan page
(7)
Marketing cyfrowy
(7)
Reklama w social mediach
(7)
Relacje z klientami
(7)
Sprzedaż w social mediach
(7)
Strategia firmy
(7)
Zarządzanie treścią
(7)
Aplikacje mobilne
(6)
Efektywność komunikacji
(6)
Komunikacja biznesowa
(6)
Pinterest
(6)
Public relations
(6)
Trendy marketingowe
(6)
Wskaźnik ROI
(6)
Wskaźniki efektywności
(6)
Handel elektroniczny
(5)
Marketing
(5)
Strony fanowskie
(5)
Sytuacja kryzysowa
(5)
Wizerunek marki
(5)
Aktywność internetowa
(4)
Blogowanie
(4)
Działania antykryzysowe
(4)
E-commerce
(4)
Emocje w marketingu
(4)
Formy reklamy
(4)
Kampanie reklamowe
(4)
Marketing chwili
(4)
Metody pomiaru
(4)
Monitoring mediów
(4)
Monitoring social mediów
(4)
Obsługa klienta
(4)
Pokolenie Z
(4)
Profile publiczne
(4)
Rekrutacja
(4)
Strategia promocji
(4)
Synergia działań marketingowych
(4)
Technologie mobilne
(4)
Wiedza o kliencie
(4)
Wizerunek firmy
(4)
Analiza danych
(3)
Aplikacje internetowe
(3)
Autoprezentacja
(3)
Badanie użytkowników internetu
(3)
Bezpieczeństwo teleinformatyczne
(3)
Copywriting
(3)
Employer branding
(3)
Facebook (serwis społecznościowy)
(3)
Insight
(3)
Komunikacja elektroniczna
(3)
Komunikacja online
(3)
Komunikowanie marketingowe
(3)
Komunikowanie skuteczne
(3)
Mailing
(3)
Marketing polityczny
(3)
Marketing strategiczny
(3)
Media mix
(3)
Orientacja na klienta
(3)
Pokolenie Y
(3)
Potrzeby klientów
(3)
Rynek polski
(3)
Rzeczywistość wirtualna
(3)
Social media
(3)
Społeczeństwo informacyjne
(3)
Sprzedaż online
(3)
Strategia PR
(3)
Strategie marketingowe
(3)
Użytkownicy mediów społecznościowych
(3)
Zarządzanie
(3)
Zarządzanie kryzysem
(3)
Zwrot z inwestycji
(3)
Agencje PR
(2)
Akcje marketingowe
(2)
Aplikacje Facebook
(2)
Autopromocja
(2)
Temat: czas
2001-
(21)
1901-2000
(2)
1945-1989
(2)
1989-2000
(2)
Temat: miejsce
Polska
(7)
Białoruś
(1)
Chełm (woj. lubelskie)
(1)
Lublin (woj. lubelskie)
(1)
Poznań (woj. wielkopolskie)
(1)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(1)
Gatunek
Artykuł z czasopisma fachowego
(17)
Praca zbiorowa
(10)
Poradnik
(9)
Monografia
(8)
Opracowanie
(8)
Poradniki
(7)
Artykuł z czasopisma naukowego
(3)
Powieść obyczajowa
(2)
Esej
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Powieść
(1)
Powieść psychologiczna
(1)
Raport z badań
(1)
Thriller
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(44)
Media i komunikacja społeczna
(25)
Informatyka i technologie informacyjne
(5)
Socjologia i społeczeństwo
(5)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(3)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Nauka i badania
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Psychologia
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(206)
Kultura Fizyczna
(5)
Architektura i Budownictwo
(1)
Niekonwencjonalne Źródła Energii
(1)
265 wyników Filtruj
E-book
W koszyku
(Studia i Monografie / Politechnika Opolska, ISSN 1429-6063 ; z. 471)
Publikacja chroniona prawem autorskim. Reprodukcja cyfrowa dostępna na platformie Academica (terminal w Bibliotece Międzywydziałowej Politechniki Opolskiej).
Bibliografia przy rozdziałach.
Pełne teksty w pdf.
Izabela Bartkowiak Biblioteka dźwiękiem malowana. Inicjatywy artystyczne w Filii nr 2 Miejskiej Biblioteki Publicznej im. Hieronima Łopacińskiego w Lublinie Urszula Biernacka Niech pieniądze grają dla ciebie! Narzędzia edukacji ekonomicznej w bibliotekach Magdalena Bzdawka Dziennikarz moim przyjacielem, czyli jak budować relacje z mediami Małgorzata Czapalska Bibliotheca Magna Perennisque - honorowe wyróżnienie dla Głównej Biblioteki Pracy i Zabezpieczenia Społecznego w Warszawie za całokształt działalności na rzecz rozwoju bibliotekarstwa polskiego Radosław Delida Sieciowy system gromadzenia i analizy danych statystycznych bibliotek publicznych województwa zachodniopomorskiego Wioletta Ernst Lubię to... zdjęcie! Biblioteka(rz] w kadrze Ewelina Konopczyńska-Tota Biblioteka w getcie. Okupacja a czytelnictwo na podstawie wojennych relacji Paweł Łapucha Przestrzeń i funkcjonalności w bibliotece, dzięki którym użytkownik chce spędzać w niej czas Emilia Nowakowska Bibliotekarz akademicki i jego zadania - codzienne i niecodzienne Karina Olesiak, Justyna Buczyńska-Łaba Projekty edukacyjno-kulturalne w bibliotece naukowej jako przykład promocji i kreatywnego pozyskiwania czytelnika Magdalena Rusnok Otwarte zasoby w pracy bibliotekarza - grafika, muzyka, multimedia, czcionki Anna Głuszek Drugie życie książki, czyli biblioteczne DIY jako tani i ciekawy pomysł na zajęcia biblioteczne dla starszych i młodszych Marcin Skrabka Gamifikowanie literatury pięknej na smartfonach, czyli jak tchnąć ducha mobile w tradycyjne książki.
Dokument znajduje się w elektronicznych zbiorach biblioteki.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Książka
W koszyku
Bibliografie, netografie przy rozdziałach.
Marta Brzozowska, Danuta Janczewska, Katarzyna Kolasińska-Morawska 1. The topic of logistics customer service in the light of the Industry 4.0 concept 1.1. The Economy 4.0 1.2. Logistics customer services 1.3. Digital technologies applied in the process of logistics customer services 1.4. Improving the logistics process of customer service in the digital economy – the results of own research Agnieszka Dejnaka 2. Zmiany w sposobie obsługi Klientów 4.0 w aspekcie rozwoju Przemysłu 4.0 oraz IoT, IIoT oraz IoRT 2.1. Przemysł 4.0 i jego charakterystyka 2.2. Zachowania klientów na rynku. Klient 4.0 2.3. Klient 4.0 – Przemysł 4.0 oraz IoT, IIoT oraz IoRT 2.4. Klient 4.0 – Przemysł 4.0 2.5. Klient 4.0 a IoT 2.6. Klient 4.0 a IIoT Marcin Gębarowski 3. Era Przemysłu 4.0 – czas zagłady, stagnacji czy rozwoju targów? 3.1. Przemysł 4.0 – kolejny etap rozwoju gospodarczego 3.2. Możliwości adaptacyjne targów 3.3. Kluczowe przejawy czwartej rewolucji przemysłowej oddziałujące na targi Magdalena Grębosz-Krawczyk 4. Zarządzanie marką smart city w kontekście Rewolucji 4.0 – ujęcie modelowe 4.1. Wybrane modele zarządzania marką terytorialną (place branding) w literaturze przedmiotu 4.2. Metodyka badań 4.3. Zarządzanie marką miasta zgodnie z koncepcją smart w ujęciu modelowym Marzena Lemanowicz 5. Rola nowych mediów w procesie komunikacji touroperatorów z klientami 5.1. Pojęcie nowych mediów 5.2. Komunikacja marketingowa touroperatorów z klientami 5.3. Wyniki badań Anna Łaszkiewicz 6. Influencer marketing z perspektywy aktywności reklamowej wybranych twórców treści na platformie Instagram Wprowadzenie 6.1. Influencer marketing – przesłanki zainteresowania wśród przedsiębiorstw 6.2. Aktywność reklamowa influencerów Bartosz Mazurkiewicz 7. Wirtualne organizacje w wieloosobowych grach sieciowych 7.1. Współczesne organizacje wirtualne 7.2. Światy wirtualne w sieciowych grach komputerowych wieloosobowych 7.3. Organizacje w wieloosobowych grach sieciowych Jolanta Mazur, Piotr Zaborek 8. Pomiar aktywności przedsiębiorstw w mediach społecznościowych. Przegląd koncepcji i propozycji miar 8.1. Publikacje koncepcyjne o charakterze normatywnym 8.2. Przeglądy literatury jako źródła informacji o miarach MS w badaniach empirycznych 8.3. Miary MS wykorzystujące dane wtórne i dane pierwotne w publikacjach naukowych Mirosław Pacut 9. Marketing wirtualnych społeczności jako instrument kształtowania zasobów relacyjnych przedsiębiorstwa 9.1. Wirtualne społeczności konsumentów 9.2. Marketing wirtualnych społeczności Katarzyna Sanak-Kosmowska 10. Ocena i pamięć komunikatów marketingowych w social media – badania w paradygmacie wstecznego kształtowania pamięci 10.1. Komunikacja marketingowa w serwisach społecznościowych 10.2. Pamięć reklam i zniekształcenia pamięciowe 10.3. Paradygmat wstecznego kształtowania pamięci 10.4. Metodyka 10.5. Wyniki badań Anna Szwajlik 11. Korzyści oraz bariery wykorzystania mediów społecznościowych w procesie rozwoju nowego produktu na przykładzie przedsiębiorstw sektora ICT 11.1. Rola klienta w procesie rozwoju nowego produktu 11.2. Funkcje mediów społecznościowych w procesie rozwoju nowego produktu. Identyfikacja istotnych korzyści 11.3. Metodologia badawcza 11.4. Wnioski z przeprowadzonych badań Joanna Wyrwisz 12. Influencer marketing a komunikacja wizerunku marki 12.1. Influencer marketing jako instrument kreowania wizerunku marki 12.2. Mechanizm wywierania wpływu 12.3. Uwarunkowania wykorzystania influencer marketingu dla marki 12.4. Dobór influencera do marki
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 283 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: XIII D 55
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 149750 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 149749 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6212 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 197-[202].
Część I. Podstawy teoretyczne 1. Komunikacja społeczna 1.1. Podstawowe zagadnienia 1.2. Definicja i modele komunikacji społecznej 2. Perspektywa systemowa 2.1. Ludwiga von Beralanffy’ego system żywy jako system otwarty 2.2. Norberta Wienera system cybernetyczny jako system dynamiczny 2.3. Humberta Maturany i Francisca Vareli systemy autoreferencyjne 2.4. Podsumowanie – systemy, mechanizmy, kategorie 3. Perspektywa społeczna 3.1. Antropologiczne ujęcie przestrzeni działań przedmiotowych i działań komunikacyjnych 3.2. Teoria działania komunikacyjnego a systemowe ujęcie społeczeństwa i komunikacji 3.3. Bezpieczeństwo w perspektywie systemowej a komunikacja Część II. Rekonstrukcja układu infoprzestrzeń – cyberprzestrzeń 1. Technologiczny system informatyczno-telekomunikacyjny 1.1. Struktura sieci informatyczno-telekomunikacyjnych 1.2. Działanie sieci na poziomie elektroniczno-informatycznym 1.3. Działanie sieci na poziomie administracji i zarządzania 2. Technologiczna i społeczna przestrzeń komunikacyjna 2.1. Konwergencja technologii i jej efekty 2.2. Efekty sieciowe, efekty psychospołeczne a działania w sieci Część III. Rekonstrukcja układu informacyjno-konektywnego 1. Globalizacja informacyjno-komunikacyjna 1.1. Technologiczne przekształcenie praktyk komunikacyjnych 1.2. Komunikacyjne przekształcenia praktyk społecznych i kodów kulturowych 2. Cyrkulacja informacji Część IV. Rekonstrukcja układu infosfera – cybersfera 1. Transformacja struktury społecznej 2. Sieć – informacja – cyrkulacja
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 149813 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Brak okładki
Książka
W koszyku
Apokalipsa nadgryzionego jabłka Guns don't kill people Internauci wypierają problem Witaj w internecie - będę twoim przewodnikiem W szambie lepiej nie zdejmuj kapci Hejting Trolling Bulling Wykluczenie spoieczno-intemetowe Photoshopowe żarty Stalking Flooding Sexting Zjawisko Rudego Lisa Rajd Regulamin internetu Negatywne skutki korzystania z portali społecznościowych Zanikający wstyd Brak wzajemnego zaufania i dotrzymywania tajemnicy Żyję w kłamstwie, bo nie jestem taki, na jakiego się kreuję Wszyscy są lepsi ode mnie Bezkarność w sieci Oficjalnie tylko na Facebooku Prawo do wypowiedzi wszelakiej Ocena wszystkiego u wszystkich Zobojętnienie emocjonalne Przychodzi zbyt łatwo, więc się nie cieszymy Totalny przepływ informacji Marnowanie czasu ponad wszelką miarę Zanikająca umiejętność komunikacji Lekcja chemii - dopamina Deprywacja sensoryczna - klątwa XXI wieku Hikikomori Patologie współczesnego internetu Porno jest po prostu wszędzie Mikropłatności Patostreamerzy Nieodpowiedzialne streamy Makabryczne filmy virałowe Niebieski Wieloryb Ognista Wróżka Momo Challenge Oblej się wrzątkiem Cynamon Challenge Sól plus kostka lodu Dezodorant challenge Tide pod challenge Ice bucket challenge Kto jest najodważniejszy Umarł diler - niech żyje diler! Gdy samotność i nuda stają się nie do zniesienia - na ratunek smart-oaza Internetowa niańka millenialsów Wcale nie takie groźne uzależnienie Nieskończony oj-tam-oj-tamizm Web 3.0 Jak rozpoznać początki uzależnienia? Wszystko ma swoje priorytety Nieumiejętność skupienia się FOMO - syndrom odstawienia Telefon niczym część ciała Nadpobudliwość i agresja Jak zwalczać uzależnienie? Zacznijmy od rozmowy Metoda koszykowa Mierzenie czasu przy telefonie Ładowarka tylko w nocy Przestrzeganie zasad savoir vivre Szturm na pasję Wojna totalna Aplikacja sprawdzająca Nikt nie pisze takich scenariuszy jak życie Szał Widziałeś, tato? Dziecko mieszkające na wsi a dziecko mieszkające w mieście Spójrz na moje pokolenie Czy pokażesz to swojej mamie?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 149157 (1 egz.)
Brak okładki
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Nauka, Dydaktyka, Praktyka = Science, Didactics, Practice ; 195)
Rozdziały lub artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
Bibliografia, netografia na stronach 243-266. Indeksy.
Paulina Motylińska Bezpieczeństwo informacyjne i medialne w czasach nadprodukcji informacji. Wprowadzenie. Społeczeństwo informacyjne i sektor informacyjny gospodarki. Zagrożenia nadprodukcji informacji i wyzwania dla bezpieczeństwa informacyjnego i medialnego. Możliwości opanowania nadmiarowości informacji. Hanna Batorowska Przeciążenie informacyjne wyzwaniem dla kształtowania kultury bezpieczeństwa. Kultura bezpieczeństwa z perspektywy sektora kulturowego i wymiaru poznawczego środowiska informacyjnego. Przydatność badań z zakresu nauki o informacji w kształtowaniu kultury bezpieczeństwa współczesnego człowieka. Hanna Batorowska Nowe obszary badawcze w domenie kultury bezpieczeństwa z perspektywy nauki o informacji. Zagrożenia generowane przez zjawisko potopu informacyjnego. Potop informacyjny w rozumieniu szybkiego przyrostu informacji. Potop informacyjny w rozumieniu „wysypiska” informacji. Potop informacyjny w rozumieniu celowej dezinformacji i wszechogarniającej postprawdy. Potop informacyjny w rozumieniu „powtórnego użycia informacji” napływających z Internetu Rzeczy. Komponenty kultury bezpieczeństwa i kultury informacyjnej w zwalczaniu skutków ubocznych potopu informacyjnego. Paweł Łubiński Ideologiczno-polityczne determinanty bezpieczeństwa w środowisku nadmiarowości informacji. Ideologia jako polityczne narzędzie (służące) dezinformacji. Ideologizacja przekazu w mediach jako element politycznej walki informacyjnej. Bezpieczeństwo ideologiczne wobec dychotomii współczesnej nadmiarowości informacji. Rafał Klepka Medialna hipertrofia jako kluczowy problem bezpieczeństwa medialnego. Media w społeczeństwach demokratycznych. Mediatyzacja jako przejaw medialnej hipertrofii. Nadmiar treści medialnych a problem bezpieczeństwa medialnego. Jednostka w świecie medialnej hipertrofii. Technologia w szponach medialnej hipertrofii. Medialna hipertrofia – w stronę postprawdy?. Olga Wasiuta Zagrożenia bezpieczeństwa informacyjnego w sieciach społecznościowych. Przeciążenie informacyjne jako forma manipulacji świadomością masową. Media społecznościowe a bezpieczeństwo informacyjne. Sposoby wykorzystania mediów społecznościowych w celu wsparcia operacji wojskowych. Wykorzystanie mediów społecznościowych do promowania agresji i ideologii dżihadu. Agnieszka Polończyk Wizualizacja danych jako sposób na opanowanie nadmiarowości informacji. Przegląd metod dla danych geoprzestrzennych. Big Data – charakterystyka . Dane geoprzestrzenne z obszaru Big Data. Wizualizacja danych, w tym danych przestrzennych – rola i znaczenie . Wizualizacja danych przestrzennych – wybrane metody. Mapy tematyczne z wykorzystaniem metod jakościowych – wybrane przykłady. Mapy tematyczne z wykorzystaniem metod ilościowych – wybrane przykłady. Emilia Musiał Zagrożenia bezpieczeństwa informacyjnego w kontekście nadmiarowości informacji. Zagrożenia dla bezpieczeństwa informacyjnego – ogólna charakterystyka. Manipulacja przekazem informacji w „zalewie” informacyjnym. Walka informacyjna na poziomie osobowym . Utrata zasobów informacyjnych nieuważnego internauty . Paulina Motylińska Profilaktyka i kształtowanie świadomości w zakresie bezpieczeństwa informacyjnego w środowisku nadmiarowości informacji. Kompetencje w zakresie bezpieczeństwa informacyjnego w modelach kompetencji cyfrowych. Katalog Kompetencji Medialnych, Informacyjnych i Cyfrowych. Ramowy Katalog Kompetencji Cyfrowych. Ramy kompetencji cyfrowych DigComp. DQ Global Standards Report 2019. Samoocena kompetencji cyfrowych studentów. Kompetencje w zakresie bezpieczeństwa informacyjnego w podstawie programowej. Katarzyna Batorowska Bezpieczeństwo w czasach nadprodukcji informacji. Zjawisko nadmiaru informacji. Kategoryzacja zagrożeń cywilizacyjnych wynikających z przeciążenia informacyjnego dla bezpieczeństwa podmiotów. Zagrożenia dla bezpieczeństwa państwa spowodowane nadprodukcją informacji. Ograniczanie negatywnych skutków przeciążenia informacyjnego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 150836 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cyberkolonializm / Krzysztof Gawkowski. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2018. - 337, [2] strony : ilustracje kolorowe ; 24 cm.
Na okładce: "Poznaj świat cyfrowych przyjaciół i wrogów...".
Bibliografia, netografia, filmografia na stronach 317-334.
Rozdział 1. Wszechobecna cyberprzestrzeń - rzeczywistość i kierunki jej rozwoju 11 Technologia w służbie człowieka 11 Społeczeństwo informacyjne 12 Pojęcie cyberprzestrzeni 13 Prawo Moore'a i jego implikacje 14 Globalna sieć teleinformatyczna 15 Nowe technologie jako stały element życia człowieka 18 Gospodarka i społeczeństwo oparte na nowych technologiach 20 Ewolucja infrastruktury informatycznej 23 Czas internetowego biznesu 24 Elektroniczny sport 25 Innowacyjność sieci 28 Informatyka medyczna 30 Drukowanie 3D 32 Nowe technologie w administracji 35 Wykluczeni z globalnej sieci - konsekwencje i sposoby rozwiązania problemu 37 Bezrobocie cyfrowe - efekt rozwoju nowych technologii 41 Kryptografia i kryptowaluty 46 Rozdział 2. Cyberzagrożenia czyhające w wirtualnym i realnym świecie 51 Dzieci a technologie ITC 51 Sieć i problemy ze zdrowiem, z pamięcią, emocjami 54 Formy uzależnienia od internetu i cyberprzestrzeni 55 Sieci społecznościowe - źródło frustracji i egoizmu? 60 Social media a prywatność i konsekwencje jej naruszania 68 Luki w oprogramowaniu 73 Bezpieczeństwo struktur teleinformatycznych - główne wyzwania 75 Przestępstwa i zbrodnie w sieci 75 Kradzież tożsamości i handel danymi osobowymi 81 Fałszowanie tożsamości 85 Hakowanie samochodów 88 Oprogramowanie do popełniania przestępstw 92 Urządzenia mobilne 98 Mobilne finanse 101 Mobilny biznes 103 Mobilne zdrowie - łatwy cel dla hakera 105 Przykłady innych zagrożeń będących skutkiem rozwoju technologicznego - druk przestrzenny, cyfrowa lokalizacja, bezzałogowe statki powietrzne 109 Indeksy cyberbezpieczeństwa 114 Zagrożenia ekoelektroniczne 115 Rozdział 3. Dane - złoto naszych czasów 119 Dane osobowe 119 Big data 120 Przetwarzanie danych w chmurze 125 Chmury a prywatność użytkowników sieci 127 Globalna inwigilacja 127 Firmy branży internetowej - rozwój i pozycja finansowa 131 Prywatność w serwisach internetowych 132 Anonimowość w sieci 133 Sieć TOR - możliwości, zasoby, użytkownicy 134 Freenet 137 Sposoby ochrony prywatności 137 Wideonadzór 140 Biometria 147 Ranking społeczeństwa 154 Rozdział 4. Cyberprzestrzeń jako pole walki 157 Wojny informacyjne 157 Wybory w sieci 161 Szpiegostwo internetowe - zaciekła walka o informacje 164 Koncepcja Obronna RP i nowe technologie w wojskowości 169 Drony 170 Broń nowej generacji 172 Superwojsko 175 Cyberstrategie jako element strategii obronnych 176 Cyberwojna 182 Działania cyberwojenne w czasie pokoju 183 Cyberbezpieczeństwo infrastruktury krytycznej 186 Cyberterroryzm 188 Rozdział 5. Prawne regulacje dotyczące internetu 191 Oficjalne strategie informatyzacji kraju 192 Nadzór nad domenami 193 Inne regulacje międzynarodowe dotyczące cyberprzestrzeni 193 Prawne wyzwania dotyczące regulacji cyberprzestrzeni 198 Internet a prawne ramy prywatności 203 Ochrona danych 209 RODO 210 Rozdział 6. Inteligentny świat - komfort czy niebezpieczeństwo? 213 Inteligentny internet 214 Protokoły IPv4 i IPv6 215 Internet rzeczy 216 Idea smart city 224 Inteligentne systemy transportowe 231 Smart grids 232 Inteligentne domy 236 Inteligentne osiedla 238 Inteligentne miasta przyszłości a bezpieczeństwo 239 Rozdział 7. Cyberświat przyszłości - czy wiemy, dokąd zmierzamy? 243 Wirtualna i rozszerzona rzeczywistość 244 Sztuczna inteligencja 246 Technologie kognitywne 252 Robotyka 253 Bunty maszyn 265 Włamanie do ludzkiego mózgu 268 CyberGenetyka 269 Inteligentne implanty i ulepszanie człowieka 271 Wyłączyć człowieka 272 Transhumanizm 273 Rozdział 8. Zakończenie czy koniec świata? 281
Sygnatura czytelni BMW: VI E 409 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 146780 N (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności