Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(87)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(68)
Poradniki i przewodniki
(26)
Artykuły
(17)
Proza
(17)
Publikacje naukowe
(7)
Publikacje fachowe
(5)
Publikacje popularnonaukowe
(4)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Audiobooki
(1)
E-booki
(1)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Dostępność
dostępne
(40)
tylko na miejscu
(30)
wypożyczone
(10)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(48)
Biblioteka Międzywydziałowa
(10)
Biblioteka WEiZ
(16)
Biblioteka WWFiF
(7)
Autor
Carnegie Dale (1888-1955)
(5)
Grzesiak Mateusz (1980- )
(2)
Pell Arthur R
(2)
Schein Edgar H. (1928- )
(2)
Suchocka Agata
(2)
Sugiero Joanna
(2)
Zagórska Paulina (tłumacz)
(2)
Adamowicz Alina
(1)
Antczak Sara (1992- )
(1)
Balcerkiewicz Katarzyna
(1)
Barker Eric
(1)
Bator Joanna (1968- )
(1)
Bednarska Marta
(1)
Białek Jolanta
(1)
Biesok Grzegorz (1976- )
(1)
Biliński Witold
(1)
Boerner Grzegorz
(1)
Bortnik Łukasz
(1)
Brejdygant Igor (1971- )
(1)
Brodka-Makara Magdalena
(1)
Brzeziński Miłosz
(1)
Brzyska Monika
(1)
Bulińska-Stangrecka Helena
(1)
Byczkowska Justyna (psycholog)
(1)
Bzowy Jagoda
(1)
Błaż Agata
(1)
Carnegie Dorothy (1912- )
(1)
Cedro Adam
(1)
Chmielarz Wojciech (1984- )
(1)
Chmielecki Michał
(1)
Cialdini Robert B. (1945- )
(1)
Cichawa Paweł
(1)
Cieślik Anna
(1)
Covey Stephen R. (1932-2012)
(1)
Cygler Hanna (1960- )
(1)
Dajewska Ewelina
(1)
Drażyńska Marta
(1)
Dziopak Martyna
(1)
Dębska Kinga (1969- )
(1)
Eichelberger Wojciech (1944- )
(1)
Filarski Krzysztof
(1)
Filipek Anna
(1)
Finn A. J. (1979- )
(1)
Flis Joanna (psycholog)
(1)
Gabryel A. J. (1978- )
(1)
Gaj Maria (psycholog)
(1)
Gajdzińska Monika
(1)
Goleman Daniel (1946- )
(1)
Gordon Ian H
(1)
Gosk Joanna
(1)
Grabda Daria
(1)
Gralak Anna
(1)
Gray Alasdair (1934-2019)
(1)
Grodzicki Tomasz
(1)
Grzegory Edyta
(1)
Górska Grażyna
(1)
Hadnagy Christopher
(1)
Hartley Gregory
(1)
Hartman Jan
(1)
Hassan Ahsan Ridha
(1)
Hałas Agnieszka (1980- )
(1)
Holland Julie (1965- )
(1)
Horodyska Ewa (1964- )
(1)
Husein Hakim
(1)
Izmałkowa Julia
(1)
Jakub Czarodziej
(1)
Jankowski Andrzej (anglista)
(1)
Januszewska Joanna (psycholog)
(1)
Jarzębowska Magdalena (psycholog)
(1)
Jastrun Tomasz (1950- )
(1)
Jax Joanna
(1)
Jax Joanna. Morze kłamstwa
(1)
Jeczeń Adam
(1)
Joines Vann
(1)
Jukiewicz Zuzanna
(1)
Kaczmarek Olga
(1)
Karinch Maryann
(1)
Kielan Dominika
(1)
Kiembłowski Piotr
(1)
Klimek-Michno Katarzyna
(1)
Kofman Fred
(1)
Korach Romuald
(1)
Korczak Janusz (1878?-1942)
(1)
Kotarbiński Jacek
(1)
Kozak Stanisław (psychologia)
(1)
Kozłowski Jerzy (1969- )
(1)
Krochmal Anna
(1)
Kroenke Anna
(1)
Kwiatkowska Justyna (1992- )
(1)
Kędzierski Robert
(1)
Kęsy Marcin
(1)
Lewocka Monika
(1)
Leśków-Cyrulik Wioletta
(1)
Leśków-Cyrulik Wioletta. Kroniki islandzkie
(1)
Lieberman David J
(1)
Liegman Ewa
(1)
Lubowiecka Irmina
(1)
Malik Ewa
(1)
Matusewicz Czesław
(1)
Melchior Jacek
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(37)
2010 - 2019
(40)
2000 - 2009
(10)
1970 - 1979
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(56)
1901-2000
(4)
1918-1939
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(88)
Język
polski
(87)
angielski
(1)
Odbiorca
Menedżerowie
(3)
Rodzice
(2)
Logopedzi
(1)
Nauczyciele
(1)
Osoby z zespołem Aspergera
(1)
Pracodawcy
(1)
Pracownicy naukowi
(1)
Studenci
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(8)
Literatura amerykańska
(2)
Przynależność kulturowa Literatura polska
(2)
Literatura angielska
(1)
Literatura francuska
(1)
Literatura irlandzka
(1)
Literatura japońska
(1)
Temat
Relacje międzyludzkie
(77)
Komunikacja interpersonalna
(7)
Rodzina
(7)
Kobieta
(6)
Zarządzanie
(6)
Komunikacja społeczna
(5)
Przywództwo
(5)
Sukces
(5)
Samorealizacja
(4)
Kultura organizacyjna
(3)
Nawyki
(3)
Pewność siebie
(3)
Przyjaźń
(3)
Psychologia pracy
(3)
Psychoterapia
(3)
Socjotechnika
(3)
Techniki samopomocy
(3)
Uczucia
(3)
Zaufanie
(3)
Aktorzy
(2)
Asertywność
(2)
Definicja
(2)
Higiena psychiczna
(2)
Interakcje społeczne
(2)
Internet
(2)
Komunikacja
(2)
Komunikacja marketingowa
(2)
Koncepcja H2H
(2)
Koncepcja human to human
(2)
Lęk
(2)
Marketing społeczny
(2)
Media społecznościowe
(2)
Menedżerowie
(2)
Miłość
(2)
Negocjacje
(2)
Odpoczynek
(2)
Pokora
(2)
Praca
(2)
Praca zespołowa
(2)
Przedsiębiorstwa
(2)
Psychologia
(2)
Psychologia społeczna
(2)
Relacje pracownicze
(2)
Samopoznanie
(2)
Samotność
(2)
Sieroty
(2)
Stosunki interpersonalne
(2)
Słuchanie
(2)
Trudne sytuacje życiowe
(2)
Wychowanie w rodzinie
(2)
Zachowanie organizacyjne
(2)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(2)
Zmęczenie
(2)
Środowisko pracy
(2)
Życie seksualne
(2)
Administracja publiczna
(1)
Aktywność fizyczna
(1)
Alpinizm
(1)
Amerykański sen
(1)
Amnezja
(1)
Analiza transakcyjna
(1)
Atrakcyjność interpersonalna
(1)
Autoprezentacja
(1)
Badania ankietowe
(1)
Badania etnograficzne
(1)
Badania marketingowe
(1)
Badanie organizacji
(1)
Bliskie związki międzyludzkie
(1)
Boże Narodzenie
(1)
Chorzy w rodzinie
(1)
Czas żałoby
(1)
Członkowie
(1)
Człowiek
(1)
Dobrostan psychiczny
(1)
Dojrzałość emocjonalna
(1)
Dojrzewanie
(1)
Dorosłe dzieci z rodzin dysfunkcyjnych
(1)
Działanie
(1)
Dzieci niepełnosprawne
(1)
Eksperymenty medyczne na ludziach
(1)
Emigranci
(1)
Emocje w marketingu
(1)
Empatia
(1)
Etyka w zarządzaniu jakością
(1)
Facebook
(1)
Fałszywe oskarżenia
(1)
Głupota
(1)
Humanizacja marki
(1)
II wojna światowa (1939-1945)
(1)
Inteligencja emocjonalna
(1)
Inteligencja społeczna
(1)
Ja (psychologia)
(1)
Jakość życia
(1)
Japończycy
(1)
Kadry
(1)
Kaizen
(1)
Kompetencje menedżerskie
(1)
Komunikacja internetowa
(1)
Komunikacja międzyludzka
(1)
Komunikacja niewerbalna
(1)
Temat: czas
2001-
(9)
1901-2000
(4)
1989-2000
(2)
1939-1945
(1)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Polska
(7)
Stany Zjednoczone (USA)
(2)
Ameryka Południowa
(1)
Cambridge (Wielka Brytania, hrabstwo Cambridgeshire)
(1)
Europa
(1)
Francja
(1)
Glasgow (Wielka Brytania)
(1)
Irlandia
(1)
Islandia
(1)
Japonia
(1)
Województwo małopolskie (1999- )
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Gatunek
Poradnik
(25)
Powieść
(9)
Powieść obyczajowa
(8)
Opracowanie
(5)
Poradniki
(4)
Podręcznik
(3)
Praca zbiorowa
(3)
Monografia
(2)
Raport z badań
(2)
Thriller
(2)
Artykuł z czasopisma naukowego
(1)
Esej
(1)
Fantastyka
(1)
Kryminał
(1)
Opowiadania i nowele
(1)
Poradniki [Typ publikacji]
(1)
Powieść psychologiczna
(1)
Publicystyka polska
(1)
Romans
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(17)
Rozwój osobisty
(15)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(9)
Socjologia i społeczeństwo
(9)
Zarządzanie i marketing
(7)
Praca, kariera, pieniądze
(4)
Medycyna i zdrowie
(3)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Styl życia, moda i uroda
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(16)
Kultura Fizyczna
(1)
88 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Data zmiany: 02.07.2021
(Sensus. Osobowość Odnowa)
Tytuł oryginału: The art of saying no : how to stand your ground, reclaim your time and energy, and refuse to be taken for granted (without feeling guilty!).
Część I. Nawyk zadowalania innych Moje dawne życie chłopca na posyłki Wielkie znaczenie ustalania priorytetów swoich potrzeb Psychologia asertywności Asertywność versus agresywność Dobór słów Czego się nauczysz ze „Sztuki asertywności" Jak najlepiej wykorzystać zawartą w tej książce wiedzę Część II. Dlaczego tak trudno powiedzieć „Nie" Nie chcemy, żeby ktoś poczuł się urażony Nie chcemy nikogo rozczarować Nie chcemy, aby ktoś uważał nas za egoistów Pragniemy nieść pomoc innym Nie doceniamy samych siebie Chcemy być lubiani Chcemy się wydawać wartościowi Pomagamy z lęku przed utratą okazji Stajemy się ofiarami emocjonalnego szantażu Nie lubimy konfliktów Wchodzimy w nawyk dbania o zadowolenie innych ludzi Quiz: czy jesteś osobą, której chorobliwie zależy na zadowoleniu innych? Część III. Dziesięć strategii odmawiania (tak, żeby nie poczuć się przy tym niekomfortowo) Strategia 1: bezpośredniość i prostota Strategia 2: nie graj na czas Strategia 3: zastąp „nie" innym słowem Strategia 4: staraj się nie stosować wymówek Strategia 5: weź odpowiedzialność za swoją decyzję Strategia 6: zaproponuj powrót do tematu Strategia 7: nie kłam na temat swojej dostępności Strategia 8: zaproponuj alternatywę Strategia 9: zasugeruj kontakt z osobą, która ma lepsze kwalifikacje do wykonania zadania Strategia 10: opisz nawał pracy Strategia dodatkowa 1: bądź stanowczy Strategia dodatkowa 2: bądź uprzejmy Strategia dodatkowa 3: staw czoła FOMO Strategia dodatkowa 4: odmowa na podstawie kategorii Nie odpowiadasz za reakcje innych ludzi Twój czas i zainteresowania są ważne Odmowa nie czyni Cię złym człowiekiem Zacznij od małych „Nie" Część IV. Bonus. Jak mówić „Nie" w różnych sytuacjach Jak odmawiać bliskiej i dalszej rodzinie Jak odmawiać małżonkowi Jak odmawiać swoim dzieciom Jak odmawiać przyjaciołom Jak odmawiać sąsiadom Jak odmawiać kolegom z pracy Jak odmawiać szefowi Jak odmawiać klientom Jak odmawiać nieznajomym Jak odmawiać samemu sobie Końcowe przemyślenia Czy podobała Ci się moja książka?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 150670 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Data zmiany: 08.06.2021
Techniki negocjacji i wywierania wpływu / Michał Chmielecki. - Gliwice : Helion, copyright 2021. - 227, [1] strona ; 21 cm.
(Onepress)
Wstęp, czyli dlaczego warto nauczyć się sprawnie negocjować 7 Rozdział 1. Dynamika negocjacji 11 Dlaczego nie lubimy negocjować? 11 Strategie negocjacji 17 Przebieg negocjacji 25 Przygotowanie w negocjacjach 29 Siła w negocjacjach - jak ją budować, jak z niej korzystać? 40 Jak radzić sobie z emocjami w negocjacjach? 50 Rozdział 2. Zasady, techniki i taktyki negocjacji 63 Siedemdziesiąt zasad i technik negocjacji 63 Taktyki negocjacji 96 Jak szybko nawiązać bliższą relację? 108 Jak pokonać pięć typowych barier negocjacyjnych? 110 Jak dokonywać ustępstw? 111 Jak pokonać impas? 114 Rozdział 3. Jak skutecznie zarządzać konfliktem? 119 Style zarządzania konfliktem 125 Jakie czynniki wpływają na styl rozwiązywania konfliktów? 131 Przystąpić czy odstąpić? 133 Eskalacja i deeskalacja konfliktu 136 Rozdział 4. Język negocjacji - czyli o tym, co i jak mówić i czego nie mówić 141 Jak język wpływa na proces negocjacji? 141 Co warto mówić w trakcie negocjacji? 149 Czego nie należy mówić? 160 Pytania w negocjacjach 163 Mowa ciała, czyli jak się zachowywać w trakcie negocjacji, co robić, a czego unikać 170 Jak rozszyfrować język ciała drugiej strony? 176 Kontrolowanie własnej mowy ciała 182 Rozdział 5. Perswazja, kłamstwo i etyka 185 Perswazja 185 Dwutorowość perswazji 187 Jak skutecznie wywierać wpływ 189 Jak zaszczepia się dowolną ideę w cudzym umyśle? 195 Kłamstwo w negocjacjach - jak je rozpoznawać? 198 Na co zatem zwrócić uwagę, aby nie dać się oszukać? 208 Etyka w negocjacjach 211
Sygnatura czytelni BWZ: IX F 94
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 150198 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6270 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Data zmiany: 26.05.2021
Tytuł oryginału: TA today : a new introduction to transactional analysis.
Bibliografia na stronach 459-466. Indeks.
CZĘŚĆ I. WPROWADZENIE DO AT 1. Czym jest AT? Kluczowe idee AT Filozofia AT CZĘŚĆ II. REPREZENTACJA OSOBOWOŚCI. Model stanów Ja 2. Model stanów Ja Przykłady zmiany stanów Ja Definicja stanów Ja Czy stany Ja rzeczywiście istnieją? Stany Ja a superego, ego, id Stany Ja są nazwami, nie rzeczami Kwestia nazewnictwa: czy są "tylko trzy" stany Ja? Nadmiernie uproszczony model 3. Analiza funkcjonalna stanów Ja Dziecko Przystosowane i Dziecko Wolne Rodzic Normatywny i Rodzic Opiekuńczy Dorosły Egogramy Model funkcjonalny opisuje wyłącznie zachowanie, a nie myślenie czy uczucia 4. Model strukturalny drugiego rzędu Struktura drugiego rzędu: Rodzic Struktura drugiego rzędu: Dorosły Struktura drugiego rzędu: Dziecko Rozwój struktury drugiego rzędu Rozróżnienie struktury i funkcji 5. Rozpoznawanie stanów Ja Diagnoza behawioralna Diagnoza społeczna Diagnoza historyczna Diagnoza fenomenologiczna Diagnoza stanów Ja w praktyce Wykonawcze i rzeczywiste Ja 6. Patologia strukturalna Kontaminacje Wykluczenie CZĘŚĆ III. KOMUNIKOWANIE SIĘ. Transakcje, znaki rozpoznania i strukturalizacja czasu 7. Transakcje Transakcje komplementarne Transakcje skrzyżowane Transakcje ukryte Transakcje i ekspresja niewerbalna Opcje 8. Znaki rozpoznania Głód bodźców Rodzaje znaków rozpoznania Znaki rozpoznania a wzmacnianie zachowania Dawanie i otrzymywanie znaków rozpoznania Ekonomia znaków rozpoznania Profil wymiany znaków rozpoznania Udzielanie sobie znaków rozpoznania Czy istnieją dobre i złe znaki rozpoznania? 9. Strukturalizacja czasu Wycofanie Rytuały Rozrywka Aktywność Gry Intymność CZĘŚĆ IV. PISANIE WŁASNEJ HISTORII ŻYCIA. Skrypty życiowe 10. Charakter i kształtowanie się skryptu życiowego Natura i definicja skryptu życiowego Początki skryptu 11. Jak realizuje się skrypt Skrypt wygrywający, przegrywający i niewygrywający Skrypt w dorosłym życiu Dlaczego zrozumienie skryptu jest ważne Skrypt i bieg życia 12. Pozycje życiowe Pozycja życiowa w życiu dorosłym: schemat OK Corral Osobista zmiana i schemat OK Corral 13. Przekazy i matryca skryptu Przekazy skryptowe i postrzeganie dziecięce Rodzaje przekazów skryptowych Matryca skryptu 14. Zakazy i decyzje Dwanaście zakazów Episkrypt Związek decyzji z zakazami Antyskrypt 15. Schematy procesu skryptowego a drivery Proces przebiegu skryptu Drivery (sterowniki) Czy należy próbować naprawiać drivery i przebieg skryptu? 16. Adaptacje osobowości Sześć adaptacji osobowości Jak drivery wskazują na adaptacje osobowości Adaptacje osobowości i typy przebiegu skryptu Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktu: porządek Ware‘a Porządek Warea i adaptacja osobowości Stosowanie porządku Warea w długiej i krótkiej perspektywie Adaptacje osobowości i zawartość skryptu Charakterystyka sześciu adaptacji CZĘŚĆ V. DOPASOWYWANIE ŚWIATA DO NASZEGO SKRYPTU. Pasywność 17. Nierozpoznania Natura nierozpoznania oraz jego definicja Wyolbrzymienie Cztery rodzaje zachowań pasywnych Nierozpoznania a stany Ja Wykrywanie nierozpoznań 18. Matryca nierozpoznań Obszary nierozpoznań Typy nierozpoznań Poziomy (rodzaje) nierozpoznań Schemat matrycy nierozpoznań Zastosowanie matrycy nierozpoznań 19. Ramy odniesienia i redefiniowanie Ramy odniesienia Ramy odniesienia a skrypt Istota i funkcja redefiniowania Redefiniowanie transakcji 20. Symbiozy Zdrowa a niezdrowa symbioza Symbioza i skrypt Symbiotyczne zaproszenie Symbioza drugiego stopnia CZĘŚĆ VI. PRZEKONANIA UZASADNIAJĄCE NASZ SKRYPT. Zachowania skryptowe i gry 21. Zachowania skryptowe i talony Uczucia zastępcze a uczucia autentyczne Uczucia zastępcze i uczucia autentyczne a rozwiązywanie problemów Transakcje wymuszające Talony 22. Obieg skryptu Skryptowe przekonania i uczucia Przejawy systemu skryptowego Wzmacniające wspomnienia Wychodzenie poza obieg skryptu 23. Gry i analiza gier Przykłady gier T-shirt Różne poziomy gry Formuła G Trójkąt dramatyczny Analiza transakcyjna gier Plan gry Definicje gier 24. Dlaczego ludzie grają? Gry, talony i skryptowe korzyści z gier Wzmacnianie przekonań skryptowych Gry, symbioza i ramy odniesienia Gry i znaki rozpoznania Sześć korzyści z gier według Berne‘a Pozytywne wypłaty w grach 25. Jak radzić sobie z grami? Czy należy nazywać grę? Niektóre znane gry Wykorzystywanie opcji Nieprzyjmowanie negatywnej wypłaty Zastępowanie znaków rozpoznania płynących z gier CZĘŚĆ VII. ZMIANA. Analiza transakcyjna w praktyce 26. Kontrakty na zmianę Cztery wymogi Steinera Dlaczego warto stosować kontrakty? Zawieranie skutecznego kontraktu 27. Cele zmiany w AT Autonomia Uwalnianie się od skryptu Rozwiązywanie problemów Różne spojrzenia na "zdrowienie" 28. Terapia AT i poradnictwo Autoterapia Dlaczego terapia? Charakterystyka terapii w AT Trzy szkoły AT 29. AT w edukacji i w organizacjach Główne cechy zastosowania w edukacji i organizacjach Zastosowanie w organizacjach AT w edukacji 30. Jak rozwijała się AT Eric Berne i geneza AT Wczesne lata Lata siedemdziesiąte - masowa popularność i profesjonalna innowacja Lata osiemdziesiąte do czasów obecnych: międzynarodowa ekspansja i zjednoczenie A. Książki autorstwa Erica Berne‘a B. Najważniejsze książki o AT C. Zdobywcy Nagrody im. Erica Berne‘a D. Organizacje AT E. Szkolenie i akredytacja w AT F. Zawartość merytoryczna kursu 101
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 150526 N (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Data zmiany: 19.01.2021
Kluczowe są relacje międzyludzkie. / Łukasz Bortnik W: Asystent Trenera Rok 2018, nr 4, s. 24-31. - 2021.
Bibliografia na stronach 00-00
Kartoteka zagadnieniowa: Kultura Fizyczna
Książka
W koszyku
Data zmiany: 07.12.2020
Rozdział 1. Być zdrowym i zachować zdrowie Zwycięskie życie We wspólnym rytmie z Nieskończonością Pokonać nudę Tajemnica wyzdrowienia Odnaleźć miłość i zarządzać nią Nie rozumiał, czemu nie został uzdrowiony Rak szybko zniknął Zwycięstwo sparaliżowanego piłkarza Niesamowite uzdrowienie chorego na polio Weź swoje łoże i idź Rozdział 2. Odkręć kurek dostatku Wielkie prawo życia Bądź czujny i pełen życia Przyczyna i skutek są jednym Twierdził, że prześladuje go pech Dlaczego tak zwani dobrzy ludzie cierpią Ciężka praca nie jest odpowiedzią na pytanie o bogactwo i sukces Nie martw się o tych, którzy źle czynią Patrzeć wyżej Kształtujesz własny los Jak stworzyć sobie łut szczęścia Ciążyło nad nim fatum Przeciwności to zaczątek nowej szansy Cudowne niespodzianki co krok Uratował życie i nikt mu nie podziękował Jak odebrać powracające dobro Pozwól Bogu, by przez ciebie przemówił Rozdział 3. Na czym polega wielkie oszustwo? Czy otrzymujesz prawdziwe meldunki od pięciu zmysłów Postępowała u niego ślepota Winił cechy dziedziczne i dietę Oszustwo wielkiej wagi Czemu Bóg jej nie uzdrowi? Jego strach spowodował trzy wypadki Technika modlitwy o bezpieczną jazdę Wielka prawda Choroba zaczyna się w głowie Prawdziwe znaczenie diabła i zła Przezwyciężył strach przed wirusem Dlaczego sugestie innych nie mają mocy Jak się wznieść ponad wielkie oszustwo By nie ulec oszustwu Rozdział 4. To, co najważniejsze Nasze przekonania rzutują na nasze doświadczenia Przezwyciężył trzęsiączkę Jak dać sobie radę ze zwątpieniem i niepokojem Zawsze jest jakieś wyjście Znaczenie wiary Dlaczego myśli stają się materią Schyłek dogmatu Obawiał się Boga Jak pokonała w sobie chęć, by zabić kochankę męża Dlaczego płomień go nie strawił Przezwyciężaj wszelkie trudności Zyskaj przewagę nad okolicznościami i warunkami życia Rozdział 5. Każdy koniec jest początkiem Zycie to nieustanny rozwój Jesteś nieśmiertelny Jak dwie córki widziały przejście ojca Przybieramy nowe ciało Znowu spotkasz się z ukochanymi Czas tutaj jest inny niż czas tam Przeżyła stratę dwóch synów Jak się modlić za tak zwanych zmarłych Aktor wypłakał wszystkie łzy Jak trzynastolatka zareagowała na śmierć ojca Jak sobie radzić z przygnębieniem i samotnością Gdzie są tak zwani zmarli? Uznany za zmarłego żył poza ciałem przez trzy dni Śmierć to życie na wyższej częstotliwości Narzędzia duchowe związane z przejściem Rozdział 6. Niczego nie dostaje się za darmo Cena, którą musiała zapłacić Odpowiedzią była modlitwa Jak pogłębić wiarę Czujność i wytrwałość popłacają Miłość jest wypełnieniem prawa Był bankrutem, jest milionerem Odpowiedź jest w tobie Jak uświadomić sobie własne pragnienia Jak została słynną tancerką Jak płatki śniegu przyniosły bogactwo Henry emu Hamblinowi Pomóż sobie skupieniem i siłą własnego umysłu Rozdział 7. Modlić się skuteczniej Myśl jest modlitwą Skuteczna modlitwa wymaga wybaczenia Podświadomość wie, jak się do tego zabrać Znalazła zgubiony pierścionek Odzyskał straty Skuteczna modlitwa Lindbergha Przezwyciężyć niezgodę Lekarstwo na problemy Dotknąć frędzli płaszcza Dać się zdobyć Bogu Cztery kroki skutecznej modlitwy Jak się modlić w chorobie Przydatne wskazówki Rozdział 8. Wstań i idź Tajemnica uzdrowienia Odrzucił kule Masz w sobie moc Mimo jąkania został wykładowcą A jednak została śpiewaczką Przezwyciężyć kompleks niższości i odrzucenia Potęga myśli Umierał powoli Zyskać harmonię i równowagę Fałszywe przekonania nie mają mocy Dlaczego nie wolno dać się oszukiwać Religia przesądza o sposobie życia Skorzystaj z mocy Bożej Rozdział 9. Pokonać przeszkody Odpowiedź istnieje Przestała krytykować siebie Musisz pragnąć się zmienić Rozwód okazał się niepotrzebny Zwyciężyła miłość Pierwszy krok do zwycięskiego życia Co stało na drodze do szczęścia małżeńskiego Czy rządzi tobą martwa przeszłość? Wypędź cienie ze swojej głowy Nie mógł utrzymać pracowników Jego firma nie odniosła sukcesu Opóźniona odpowiedź Pokochać Prawo Życia Stawić czoło problemom Jak nie mieć tak zwanego pecha Warto zapamiętać Rozdział 10. Być, robić i mieć Dlaczego tłumienie pragnień prowadzi do nieszczęścia Pragnienie to nic złego Sporządził listę Wyjdź z więzienia niedostatku Pragnęła tylko być „uduchowioną" Uzdrowił go niewidzialny wspólnik Pobudzaj swoje pragnienie Po co tak długo czekać ze sprzedażą domu? Rządzą tobą myśli Zaufaj prawu rozwoju Zainspiruj się Rozdział 11. Recepta na harmonię i spokój wewnętrzny Przebywając z babcią, wyleczył się z astmy Doświadczyć spokoju umysłu Pozbyć się toksyn Leki nie zapewnią spokoju wewnętrznego Radość z przezwyciężania trudności Ty tu rządzisz Nienawiść to śmiertelna trucizna Źle ulokowana wiara Wyjaśnienie było lekarstwem Zjednocz się z Bogiem Modlitwa o harmonię i pokój wewnętrzny Rozdział 12. Jak pokonać poczucie winy Poczucie winy Bez poczucia grzechu Odcięty od miłości Dziecko złapało za sygnet Wina dawniej W prehistorii Siły dobra i zła Chce utopić matkę Buntował się przeciwko władzy Wszyscy podlegają władzy Znaczenie sumienia Spotka mnie kara Istnieje dobre sumienie Zrodzony z grzechu Umarł i wszystko przepadło Wymaż ranę z psychiki Kieruję się sumieniem Prawdziwy głos Boga Sto razy dziennie myła ręce Wyobrażony list Moralność to kwestia geografii Odpowiedź na poczucie winy „Masz wierzyć w to, co ci mówimy" Przerwij fałsz Bóg nikogo nie potępia Warto skorzystać Rozdział 13. Magiczna cecha: pewność siebie Znaczenie pewności siebie Pewności siebie szukaj w Bogu Miej żywą wiarę Pan jest twoim pasterzem Stał przed całkowitą porażką Lepiej służyć innym Nowe spojrzenie na siebie Zdobyć pewność siebie Z gorszej dzielnicy Przezwyciężyć poczucie niższości Sparaliżowany paniką Nie mógł się oświadczyć Dasz radę Bóg stoi ponad wszystkim Mądra inwestycja Odrzucić zmartwienia Spokojne i bezpieczne życie Dobre życie Wstydliwy, nieśmiały i wycofany Śmiech to wspaniałe lekarstwo Święte sedno Broń, dzięki której zwyciężysz w życiu Rozdział 14. Wola Boża a twoja wola Nic dobrego i nic złego Pełen niechęci i goryczy Wola Boga i twoja wola Wola lub skłonność Boża Twój wybór Znaczenie woli Niech się stanie wola Boża „(...) niech ci się stanie, jak uwierzyłeś!" (Mt 8,13) Jeśli Bóg tak chce Nieskończone bogactwo Boga jest w twoich rękach Twoje źródło dostatku Pragnienie pochodzi od Boga Twoja wola staje się wolą Boga Jego świadoma i podświadoma wola Odwrócił wzorzec Radość z wysłuchanej modlitwy Droga do zwycięskiego życia Rozdział 15. Pogodzić - tak, poddać się - nie Przeciwieństwa w życiu Jak pogodzić przeciwieństwa Głos mu się załamał Grad kul Proś, a otrzymasz Rządzą nami przekonania Bóg przejawia się przez człowieka Muszę to znosić Rezygnacja to zabobon Rozwiązać spór Naukowiec definiuje „diabła" Zostań duchowym spadochroniarzem Rozdział 16. Pozytywne myśli drogą do zwycięstwa Dlaczego Bóg mnie karze? Winił mokre drewno Przyczyna wypadków Jak się ustrzec wypadków Bóg mi to przeznaczył Wyjaśnienie Zakazany romans Obwiniał planety Obojętność i zaniedbanie Pasuje jak ulał Morderstwo w sercu Skrajne przeciwieństwa Trafiła ją kula Wyrosła jej lewa dłoń Do zapamiętania Rozdział 17. Podróż z Bogiem Podróżować po królewsku Słuchaj wewnętrznego głosu Przyśniłem mu się Cierpiał na kręcz szyi Zawsze jest odpowiedź Nigdy nie jest za późno Wielki majątek i cztery woły Modlitwa śmierci Pół roku życia Uzdrowiona z polio Została tylko szrama Dostał paszport Kroczyć królewskim traktem Akcent z Kapsztadu Przygoda życia Bóg jest multimilionerem Jakie podjąć kroki Ochrania wyspę Zrobił majątek w Sydney Od dziesięciu lat nie żyła Test przykrości Najdziwniejsza rzecz pod słońcem Odporny na katastrofy Spóźnienie uratowało mu życie Działanie Wyższej Mądrości Japoński wróżbita Angielka w Kalkucie Jej uzdrowienie Naznaczony śmiercią Królewska droga Zainspiruj się
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 149772 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Data zmiany: 20.10.2020
Bibliografia, netografia na stronach 206-220.
Wirtualność organizacji w naukach o zarządzaniu Geneza wirtualności Wirtualność organizacji w naukach o zarządzaniu Definicje organizacji wirtualnej. Przegląd klasyfikacji i perspektywy naukowe. Zarządzanie organizacją wirtualną Pomiar wirtualności E-kultura jako forma kultury organizacyjnej -. Kultura organizacyjna Perspektywy badawcze kultur organizacji -kultura-istota i charakterystyka Zestawienie e-kultury z kulturą tradycyjną Charakterystyka e-kultury w ujęciu R.M. Kanter Klasyfikacja e-kultury według R.M. Kanter Wymiary e-kultury Przywództwo w kulturze Zaufnie a e-kultura Komunikacja w e-kulturze Współpraca w e_kulturze Identyfkacja w e-kulturze operacjonalizacja zjawiska wirtualności organizacyjnej i ekultury Model e-kultury organizacji IT działających w Polsce Empiryczna weryfikacja modelu e-kultury Interpretacja wyników - empiryczny model e_kultury organizacji IT działających w Polsce Narzędzie do pomiaru e-kultury Analiza związków wirtualności z e-kulturą Badanie wpływu wirtualności na e-kulturę Wnioski z interpretacji związków wirtualności z poszczególnymi wymiarami e_kultury na podstawie wyników wnioskowania statystycznego Praktyki zarządzania kapitałem ludzkim we-kulturze Raport z wywiadów jakościowych na temat e_kultury Praktyki zarządzania kapitałem ludzkim w e_kulturze na podstawie wywiadów jakościowych Interpretacja wywiadów jakościowych na temat praktyk zarządzania kapitałem ludzkim we-kulturze Wskazówki dla działów personalnych dotyczące wdrożenia e-kultury Słabe strony e_kultury
Sygnatura czytelni BWZ: VII C 89
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6179 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 149272 (1 egz.)
Brak okładki
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Data zmiany: 29.05.2020
Wszystko lepsze niż robot / Julia Izmałkowa. W: Marketing w Praktyce. 2016, nr 3, s. 39-41. - 2016
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Data zmiany: 08.05.2020
Obok nas, w sieci / Marta Bednarska. W: Marketing w Praktyce. 2015, nr 4, s. 26-28. - 2015
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Data zmiany: 07.05.2020
Human przyszłości / Jacek Kotarbiński. W: Marketing w Praktyce. 2015, nr 2, s. 24-27. - Warszawa, 2015
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Data zmiany: 29.04.2020
Od komunikacji do współpracy / Monika Lewocka. W: Eurologistics. 2012, nr 5, s. 36-37. - Suchy Las k/Poznania : Eurologistics s.c., 2012
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Data zmiany: 24.02.2020
W poszukiwaniu więzi / Anna Nalazek, Małgorzata Strzelec. W: Marketing w Praktyce. 2011, nr 4, s. 73-75. - Warszawa : Marketing w Praktyce, 2011
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Książka
W koszyku
Data zmiany: 28.01.2020
Tytuł oryginału: Influence : science and practice.
Bibliografia na stronach [299]-321. Indeksy.
Narzędzia wpływu Klik, wrr Na skróty Wyzyskiwacze Sztuka ju-jitsu Podsumowanie Zadania sprawdzające Reguła wzajemności Jak działa reguła wzajemności Wzajemność ustępstw Technika odmowy - wycofania Jak się obronić przed działaniem reguły wzajemności Zaangażowanie i konsekwencja Klik i wrr raz jeszcze Kluczem jest zaangażowanie Jak się obronić przed manipulaqq Społeczny dowód słuszności Zasada dowodu społecznego Przyczyna śmierci niepewność Róbcie wszystko to, co ja Dak się obronić przed niechcianym wpływem Lubienie i sympatia Przyjaźń jako narzędzie wpływania na innych Kogo lubimy i dlaczego Warunkowanie i skojarzenia Jak nie ulec niepożądanemu wpływowi Autorytet Siła nacisku autorytetu Blaski i cienie ślepego posłuszeństwa Opakowanie, nie zawartość Dak się obronić przed naciskiem autorytetu Niedostępność Im mniej, tym lepiej Opór psychologiczny Warunki optymalne Dak się obronić przed regułą niedostępności Wpływ w mgnieniu oka Automatyzmy pierwotne Automatyzmy nowoczesne W obronie uświęconych dróg na skróty
Sygnatura czytelni BWZ: XII A 83
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 148721 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Data zmiany: 22.01.2020
Klient jako Pan, klient jako ofiara / Jan Hartman. W: Marketing w Praktyce. 2004, nr 11, s.70-71. - Warszawa : INFOR, 2004
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Książka
W koszyku
Data zmiany: 07.01.2020
Żmijowisko / Wojciech Chmielarz. - Wydanie 2. - Warszawa : Marginesy, 2019. - 476, [1] strona : 21 cm.
Streszczenie: Grupa trzydziestolatków, przyjaciół ze studiów, co roku wyjeżdża wspólnie ze swoimi rodzinami na wakacje. Tym razem trafiają do zagubionej wśród jezior i lasów agroturystykiw niewielkiej wsi Żmijowisko. Bawią się jak zwykle - odreagowują stres szybkiego wielkomiejskiego życia. Jest alkohol, są narkotyki. A także skrywane od lat urazy, dawne uczucia i wzajemne pretensje. Podczas jednej z mocno zakrapianych imprez ktoś kogoś prawie topi. Wywiązuje się kłótnia, podczas której otwierają się dawne rany. Następnego dnia córka jednej z par, piętnastoletnia Ada, znika. Pomimo poszukiwań nikomu nie udaje się jej odnaleźć. Rozpływa sięw powietrzu. Rok później jej ojciec wraca do Żmijowiska, by podjąć ostatnią próbę odnalezienia córki. „Ada była ciągle najważniejsza. Każdego dnia o niej myślałem, każdego. O tym, co się stało. O tym, co moglibyśmy zrobić inaczej.” Przez te dwanaście miesięcy znienawidziła go cała Polska. Ale - jak się okazuje - nie wraca tam sam… [strona wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 148592 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Data zmiany: 03.01.2020
(Humble Leadership)
Tytuł oryginału: Humble inquiry : the gentle art of asking instead of telling.
Budowanie dobrych relacji z ludźmi i skutecznych organizacji Rozdział 1. Pokorne pytanie Rozdział 2. Pokorne pytanie w praktyce - przykłady Rozdział 3. W gąszczu pytań - pokorne pytanie a inne rodzaje pytań Rozdział 4. Kultura zorientowana na działanie i wydawanie poleceń Rozdział 5. Przeszkody: status, ranga oraz granice wyznaczone przez role Rozdział 6. Wewnętrzne blokady Rozdział 7. Praktyczne wskazówki dla adeptów pokornego pytania
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 148623 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Data zmiany: 19.12.2019
Ani kij, ani marchewka / Adam Jeczeń, Grzegorz Boerner. W: Manager. 2004, nr 4, s.12-14. - Warszawa : INFOR, 2004
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Książka
W koszyku
Data zmiany: 18.12.2019
Relacje i komunikacja w świecie medycznym / Marcin Kęsy. - Wydanie 1. - Kraków : Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, copyright 2012. - 174, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia strony [169]-174.
Dla pracowników zatrudnionych w sektorze ochrony zdrowia, a szczególnie dla kadry zarządzającej w szpitalach oraz dla studentów uczelni medycznych.
Analiza środowiska zewnętrznego i wewnętrznego podmiotów leczniczych Charakterystyka systemu ochrony zdrowia Instytucje świadczące usługi zdrowotne oraz promocję zdrowia Identyfikacja otoczenia zewnętrznego podmiotów leczniczych Identyfikacja otoczenia wewnętrznego szpitali Struktura pracownicza w szpitalach Teoretyczne aspekty relacji i komunikacji w szpitalach Współodpowiedzialność pracowników za organizację pracy w szpitalach Stereotypy grupowe i zawodowe Konflikty występujące w organizacji Jakość kultury organizacji Czynniki wpływające na komunikację w szpitalach Analiza procesu komunikacji w szpitalach Prezentacja pola badawczego Charakterystyka narzędzi pomiarowych Opis i wnioski z badania pilotażowego Implikacja personelu w organizację szpitalną Zespoły organizacyjne do spraw udoskonaleń
Sygnatura czytelni BWF: V D 55
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 8433 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności