Garbarski Lechosław
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(21)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(20)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Artykuły
(1)
E-booki
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(15)
tylko na miejscu
(10)
wypożyczone
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(17)
Biblioteka Międzywydziałowa
(3)
Biblioteka WEiZ
(7)
Autor
Berłowski Paweł
(189)
Kotowski Włodzimierz
(179)
Praca zbiorowa
(157)
Skoczylas Zbigniew
(152)
Stiasny Grzegorz
(143)
Garbarski Lechosław
(-)
Sadlik Ryszard
(142)
Blum Maciej
(140)
Michalski Dariusz
(134)
Lewandowski Maciej
(131)
Majewski Jerzy S
(131)
Etzold Hans-Rüdiger
(120)
Leśniewski Mariusz
(116)
Gewert Marian
(108)
Maruchin Wojciech
(107)
Guryn Halina
(105)
Traczyk Wojciech
(101)
Chalastra Michał
(99)
Kardyś Marta
(97)
Marx Karl (1818-1883)
(94)
Nazwisko Imię
(94)
Berkieta Mateusz
(93)
Tomczak Małgorzata
(93)
Polkowski Sławomir
(92)
Engels Friedrich (1820-1895)
(91)
Jakubiec Izabela
(90)
Kotapski Roman
(90)
Rybicki Piotr
(90)
Krysicki Włodzimierz (1905-2001)
(88)
Teleguj Kazimierz
(88)
Kapołka Maciej
(86)
Mikołajewska Emilia
(84)
Zaborowska Joanna
(81)
Piątek Grzegorz
(79)
Rudnicki Bogdan
(79)
Starosolski Włodzimierz (1933- )
(79)
Górczyński Robert
(78)
Meryk Radosław
(78)
Polit Ryszard
(77)
Mroczek Wojciech
(76)
Kulawik Marta
(74)
Mycielski Krzysztof
(74)
Myszkorowski Jakub
(73)
Konopka Eduard
(71)
Jabłoński Marek
(70)
Bielecki Jan (1942-2001)
(69)
Knosala Ryszard (1949- )
(68)
Rajca Piotr (1970- )
(68)
Rymarz Małgorzata
(68)
Walczak Krzysztof
(68)
Walkiewicz Łukasz
(68)
Wiecheć Marek
(68)
Jabłoński Adam
(67)
Laszczak Mirosław
(66)
Piwko Łukasz
(66)
Wodziczko Piotr
(65)
Dziedzic Zbigniew
(64)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(64)
Żakowski Wojciech (1929-1993)
(64)
Pasko Marian
(62)
Włodarski Lech (1916-1997)
(62)
Czakon Wojciech
(61)
Leyko Jerzy (1918-1995)
(61)
Jankowski Mariusz
(60)
Kostecka Alicja
(60)
Lenin Włodzimierz (1870-1924)
(60)
Paszkowska Małgorzata
(60)
Wróblewski Piotr
(60)
Karpińska Marta
(59)
Próchnicki Wojciech
(59)
Rogala Elżbieta
(59)
Bielecki Maciej
(57)
Jelonek Jakub
(57)
Malkowski Tomasz
(57)
Pilch Piotr
(57)
Rauziński Robert (1933- )
(57)
Gawrońska Joanna
(56)
Ajdukiewicz Andrzej (1939- )
(55)
Cieślak Piotr
(55)
Draniewicz Bartosz
(55)
Godek Piotr
(55)
Osiński Zbigniew (1926-2001)
(55)
Jasiński Filip
(54)
Kuliński Włodzisław
(54)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(54)
Forowicz Krystyna
(53)
Klupiński Kamil
(53)
Szkutnik Leon Leszek
(52)
Zdanikowski Paweł
(52)
Wantuch-Matla Dorota
(51)
Barowicz Marek
(50)
Trammer Hubert
(50)
Walczak Tomasz
(50)
Watrak Andrzej
(50)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Barańska Katarzyna
(49)
Czajkowska-Matosiuk Katarzyna
(49)
Jurlewicz Teresa
(49)
Pikoń Andrzej
(49)
Szargut Jan (1923- )
(49)
Chojnacki Ireneusz
(48)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(2)
1990 - 1999
(12)
1980 - 1989
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(22)
Język
polski
(22)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(3)
Temat
Marketing
(18)
Konsumenci (ekonomia)
(3)
Decyzje
(1)
Gospodarka
(1)
Gospodarka socjalistyczna
(1)
Komunikacja internetowa
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Konsumpcja (ekonomia)
(1)
Kreatywność
(1)
Myślenie twórcze
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Zachowanie
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Podręczniki
(6)
Podręczniki akademickie
(5)
Podręcznik
(2)
Materiały pomocnicze
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(3)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Psychologia
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(1)
22 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Marketing)
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 255-[279].
Dla studentów ekonomii, socjologii, marketingu oraz nauk o zarządzaniu.
Konsument oraz proces decyzyjny w warunkach globalizacji (Agata Linkiewicz, Małgorzata Batosik-Purgał) Konsument, zachowanie konsumenta _ ujęcie definicyjne Konsument w świetle zmian w otoczeniu Zmiany w procesie decyzyjnym konsumenta Trendy w zachowaniach konsumentów (Urszula Grzega, Ewa Keżel) Trendy globalne w otoczeniu konsumenta Innowacje społeczne w konsumpcji (potrzebą XXI wieku) Konsumpcjonizm a dekonsumpcja i ekokonsumpcja Inne trendy w zachowaniach współczesnych konsumentów-wybrane przykłady Etnocentryzm i Efekt Kraju Pochodzenia w zachowaniach konsumentów i przedsiębiorstw (Małgorzata Bartosik-Purgat, Katarzyna Wysocka) Postawy etnocentryczne w zachowaniach konsumentów Efekt Kraju Pochodzenia a zachowania konsumentów Czynniki określające kraj pochodzenia produktów Identyfikacja pochodzenia produktu w działaniach marketingowych przedsiębiorstw Identyfikacja kraju pochodzenia w strategii produktu - marka, opakowanie Korzystne/niekorzystne dopasowanie - marka Korzystne/niekorzystne dopasowanie - opakowanie Identyfikacja kraju pochodzenia w strategii promocji - kampanie reklamowe Efekt Kraju Pochodzenia Marki efektem hybrydyzacji produktowej Wiedza o konsumentach z perspektywy ekonomii behawioralnej (Henryk Mruk, Agnieszka Jankowiak-Kaczmarek) Zmiany w otoczeniu i metodyce badań Racjonalne a emocjonalne przesłanki zachowań Wiedza o procesach decyzyjnych konsumenta Emocjonalne przesłanki wyborów konsumenta Nowa wiedza wsparciem dla wspólnego dobra E-commerce a Zachowania konsumentów (Bogdan Gregor, Beata Gotwald-Feja, Anna Łaszkiewicz) Rozwój e-commerce w Polsce i na świecie na tle ekspansji internetu E-konsument - jego profil i zachowania rynkowe od e-commerce do mobile i social commerce omnicommerce _ odpowiedź na nowy profil konsumenta hybrydowego Media społecznościowe w zachowaniach konsumentów (Marcin Awdziej, Jolanta Tkaczyk) Istota i rodzaje mediów społecznościowych Uwarunkowania korzystania z mediów społecznościowych przez konsumentów Motywacje do korzystania z mediów społecznościowych Model zachowań nabywcóww mediach społecznościowych _AISAS Rodzaje aktywności konsumentów w mediach społecznościowych'' E-WoM jako szczególny obszar zastosowania mediów społecznościowych w zachowaniach konsumentów Zachowania konsumentów W obliczu kryzysu (Tomasz Zalega) Kryzys gospodarczy Kryzys gospodarczy-podstawowe pojęcia Przyczyny kryzysu gospodarczego 2008-2011 Skutki kryzysu gospodarczego dla gospodarki światowej Sytuacja dochodowa i zmiany w wydatkach konsumpcyjnych gospodarstw domowych w świetle kryzysu gospodarczego lat 2008-2O11 Zmiany w zachowaniach konsumentów w okresie kryzysu gospodarczego Seniorzy I single jako przykłady segmentów konsumentów charakterystycznych dla współczesnych społeczeństw (Julita Czernecka, Tomasz Zalega) Zachowania konsumenckie seniorów Pojęcie osoby starszej Stylizycja seniorów Styl życia a zachowania konsumenckie seniorów Wybrane alternatywne trendy konsumenckie a zachowania konsumenckie seniorów Wirtualizacja konsumpcji jako wyznacznik zachowań konsumenckich seniorów Domocentryzm a zachowania konsumenckie seniorów Sprytne zakupy a zachowania konsumenckie seniorów Świadoma konsumpcja a zachowania konsumenckie badanych seniorów Konsumpcja współpracująca a zachowania nabywcze seniorów Etnocentryzm konsumencki a zachowania konsumenckie seniorów Zachowania konsumenckie singli .. Definicja pojęcia singiel styl życia singli Charakterystyka singli jako konsumentów Znaczenie i rozwój Usluga Zachowania Wspólczesnego konsumenta Jadwiga Berbeka, Agata Niemczyk) Rola usług w kształtowaniu zachowań konsumentów Konsument na rynku usług kulturalnych Konsumpcja usług turystycznych w Polsce i na świecie Usługi na rynku sportowym a zachowania konsumentów Segmentacja rynku - analiza krytyczna (Anna 0leiniczuk-Merta, Lechosław Garbarski Segmentacja rynku jako podstawa działań marketingowych Zmiany w zachowaniu konsumentów na rynku oraz ich uwarunkowania Segmentacja tradycyjna i jej niedoskonałości Segmentacja rynku bazująca na wartościach Inne źródła informacji o konsumentach i ich zachowaniu Zamiast zakończenia _ inne obszary i kierunki badań nad zachowaniem konsumentów (Małgorzata Bartosik-Purgat, Henryk Mruk).
Sygnatura czytelni BWZ: IV C 50
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 145136 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5771 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Kreatywność w biznesie : czego możemy się nauczyć od artystów? / Lechosław Garbarski. - Wydanie I. - Warszawa : Poltext, 2021. - 335 stron : ilustracje kolorowe ; 24 cm.
(Kreatywność)
Bibliografia na stronach 315-323.
Współczesne wyzwania a sukces w biznesie 1.1. Uwarunkowania współczesnego biznesu 1.2. Rozwój społeczno-ekonomiczny a innowacje 1.3. Kreatywność jako źródło innowacji 1.4. Sektory i zawody kreatywne 1.5. Postrzeganie zawodów kreatywnych 1.6. Potencjał i Efekty Kreatywności dla Biznesu Sukces i porażka 2.1. Istota i wymiary sukcesu Istota sukcesu Sukces w biznesie 2.2. Jak postrzegają sukces artyści (twórcy)? Wizja sukcesu Relatywizm w ocenie sukcesu Znaczenie oceny odbiorców Sukces artystyczny i komercyjny - dylematy 2.3. Miary sukcesu artystów (twórców) Nagrody i recenzje Akceptacja Wymiar finansowy sukcesu Kryteria oceny a ulotność sukcesu 2.4. Porażki i pułapki Czy porażka jest porażką? Symptomy nadciągającej porażki Przewidywalne okoliczności pojawienia się porażki Trudne do przewidzenia okoliczności porażki Obrona przed porażką Osiągnięcia twórcze. Inspiracja, ekspansja, końcowy efekt 3.1. Inspiracja - źródło i mechanizm wykształcania pomysłu Źródła inspiracji twórczej Mechanizm gromadzenia idei Genialna myśl czy żmudne pasmo modyfikacji? 3.2. Ekspansja - praca nad projektem Końcowy efekt - ograniczenia działania twórcy Błędy i znikome efekty działania 3.3. Podstawy osiągnięć twórczych Szczęście Praca Talent Odwaga ROZDZIAŁ 4 Istota i uwarunkowania kreatywności 4.1. Czym jest kreatywność? Myślenie dywergentne i konwergentne Twórczość Definiowanie kreatywności Kreatywność w opinii artystów Pomiar kreatywności 4.2. Kreatywność na poziomie grup społecznych Kreatywność społeczeństw i grup społecznych Kultura kreatywności w budowie kapitału społecznego 4.3. Wybrane uwarunkowania kreatywności Autonomia działania Wpływ presji czasu Osobowość twórcy Inne uwarunkowania ROZDZIAŁ 5 Postawy, pasje i cechy twórców 5.1. Postawa i pasja twórcza Cechy zachowań kreatywnych Wyzwalanie, wzmacnianie i osłabianie kreatywności Pasja i jej źródła Znaczenie pasji pozazawodowych 5.2. Twórcy Cechy osób kreatywnych Samotność i introwertyczność Wyzwalanie kreatywności - życie w szkole czy szkoła życia 6.1. Sztuka a życie Rady ze szczyptą ostrożności Identyfikacja otaczającej rzeczywistości Specyficzne atuty wybranych dziedzin sztuki 6.2. Nauczanie czy wyzwalanie kreatywności Czy można się nauczyć kreatywności? Jak wyzwalać kreatywność? Kreatywność a wiek twórców Wyzwalanie kreatywności w procesie kształcenia Warsztat teatralny w ramach KAMP 6.3. Rola liderów (przywódców) 6.4. Metody wyzwalania kreatywności Kierunki działań szkoleniowych Wybrane techniki wyzwalania kreatywności Trening kreatywności Działania artystyczne Antologia od A do T mniej konwencjonalnych CV
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 151217 N, 151218 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 373-[374].
Dla studentów szkół wyższych, a także dla praktyków gospodarczych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 86358, E 253 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 373-[374].
Dla studentów szkół wyższych, a także dla praktyków gospodarczych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 87567, 87568, 87566, 87569, 87563, 87564, 87560 L, 87565 (8 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 373-[374].
Dla studentów szkół wyższych, a także dla praktyków gospodarczych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 139815, 85356 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 373-[374].
Dla studentów szkół wyższych, a także dla praktyków gospodarczych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 81518 L, 102975 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Książka jest uzup. podręcznika "Marketing : koncepcja skutecznych działań" tego samego zesp. aut.
Bibliogr. przy rozdz.
Dla studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych, uczestników studiów podyplomowych oraz programów MBA, wykładowców szkół wyższych i nauczycieli średnich szkół ekonomicznych, a także praktyków gospodarczych.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 202 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VI A 105(2)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 129655 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 4133 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Uzupełnieniem podręcznika jest przygotowana przez ten sam zespół autorski książka "Marketing : kluczowe pojęcia i praktyczne zastosowania".
Bibliogr. s. [350]-355.
Dla studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych, uczestników studiów podyplomowych w zakresie problematyki zarządzania i marketingu oraz programów MBA, wykładowców szkół wyższych, a także praktyków gospodarczych.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 204 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VI A 105(1)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 129796 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 4111 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 91139, 114946, 120114 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 94474 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. 94742, 94741
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 95198, 95655, 95779 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 108048, 98774, 98773 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Dla studentów w ramach przedmiotu "Podstawy marketingu", "Marketing", "Zarządzanie marketingowe" oraz innych przedmiotów specjalnościowych, uczestników studiów podyplomowych w zakresie zarządzania, praktyków gospodarczych oraz dydaktyków szkół wyższych i średnich szkół ekonomicznych.
Podstawy decyzji rynkowych _13 Rozdział 1 Istota rynku _15 1.1. Struktura i działanie rynku _15 1.2. Sieć relacji między uczestnikami rynku _20 1.3. Procesy rynkowe _24 1.4. Kryteria wydzielania rynku _26 1.5. Fazy rozwojowe rynku _27 Rozdział 2 Analiza zachowań nabywców indywidualnych i instytucjonalnych 39 2.1. Zachowania nabywców indywidualnych _39 2.2. Zachowania nabywców instytucjonalnych _57 2.3. Segmentacja rynku _67 Rozdział 3 Analiza zachowań podmiotów podaży _81 3.1. Zachowania konkurentów i komplementorów _81 3.2. Zachowania dostawców i pośredników _92 3.3. Metody analizy rynku _96 Rozdział 4 Analiza otoczenia rynku _111 4.1. Obszary analizy otoczenia rynku _111 4.2. Metody analizy otoczenia rynku _121 Marketing. Sztuka konkurowania i w 6 spółpracy Część druga Założenia strategii marketingowej _135 Rozdział 5 Istota strategii marketingowej _137 5.1. Pojęcie i zasady marketingu _137 5.2. Strategia marketingowa a wartość dla nabywcy _142 5.3. Pozyskiwanie i utrzymywanie nabywców jako cele strategii marketingowych _149 5.4. Zmiana sekwencji działań w strategii marketingowej _153 Rozdział 6 Miejsce strategii marketingowej wśród innych strategii przedsiębiorstwa _159 6.1. Uwarunkowania znaczenia strategii marketingowej _160 6.2. Strategia marketingowa jako składnik hierarchii strategii w przedsiębiorstwie _163 6.3. Strategia marketingowa jako składnik horyzontalnych relacji strategii w przedsiębiorstwie _169 Rozdział 7 Strategia marketingowa jako składnik modelu biznesu _179 7.1. Istota modelu biznesu _179 7.2. Rodzaje modeli biznesu _184 7.3. Rola strategii marketingowej w modelu biznesu _191 Rozdział 8 Struktura strategii marketingowej _197 8.1. Wybór rynku docelowego _197 8.2. Pozycjonowanie produktu _206 8.3. Instrumenty marketingu – tworzenie wartości dla nabywcy _217 Rozdział 9 Badania marketingowe w kształtowaniu strategii marketingowej . _227 9.1. Istota badań marketingowych _227 9.2. Elementy procesu badawczego _235 9.3. Metody badań marketingowych _241 9.4. Przygotowanie narzędzia badawczego _246 9.5. Etyka w badaniach marketingowych _251 Spis treści 7 Rozdział 10 Przygotowanie planu marketingowego 255 10.1. Proces planowania marketingowego _255 10.2. Istota i zakres planu marketingowego _259 Część trzecia Realizacja strategii marketingowej _273 Rozdział 11 Aspekty funkcjonalne produktu _275 11.1. Pojęcie produktu _275 11.2. Rodzaje produktów_281 11.3. Polityka produktu i decyzje związane z produktem _283 11.4. Kształtowanie asortymentu. _286 11.5. Rozwój nowych produktów _290 11.6. Cykl życia produktu _295 Rozdział 12 Aspekty symboliczne produktu _305 12.1. Pojęcie marki_305 12.2. Wizerunek marki a jej tożsamość i reputacja. _312 12.3. Rodzaje marek _316 Rozdział 13 Kształtowanie dostępności ekonomicznej _325 13.1. Istota i funkcje ceny _325 13.2. Uwarunkowania poziomu cen _328 13.3. Kształtowanie cen _334 13.4. Partycypacyjne mechanizmy kształtowania ceny _341 Rozdział 14 Kształtowanie dostępności fizycznej – dystrybucja _345 14.1. Pojęcie i funkcje kanału dystrybucji _345 14.2. Rodzaje kanałów dystrybucji. _349 14.4. Logistyka i zarządzanie łańcuchem dostaw _358 14.5. Merchandising _359 Rozdział 15 Komunikowanie się z uczestnikami rynku _363 15.1. Istota i cele komunikacji marketingowej _363 Marketing. Sztuka konkurowania i w współpracy 15.2. Uwarunkowania komunikacji marketingowej _366 15.3. Instrumenty komunikacji marketingowej _372 15.4. Kanały komunikacji marketingowej _389 15.5. Planowanie komunikacji marketingowej _395 Część czwarta Ocena efektów strategii marketingowej _401 Rozdział 16 Skuteczność i efektywność marketingu _403 16.1. Użyteczność marketingu w działaniach przedsiębiorstwa _403 16.2. Skuteczność marketingu _405 16.3. Efektywność marketingu _410 16.4. Rodzaje wskaźników marketingowych i ich zastosowanie _414 16.5. Wybrane wskaźniki marketingowe _417 Rozdział 17 Wartość klienta _431 17.1. Wartość dla klienta i wartość klienta _431 17.2. Pomiar wartości klienta _436 17.3. Pozyskiwanie klienta. _440 17.4. Utrzymywanie i rozwój klienta . _441 17.5. Kończenie relacji z klientem _442 Rozdział 18 Audyt marketingowy _447 18.1. Istota kontroli marketingu _447 18.2. Istota audytu marketingowego _450 Część piąta Współczesne wyzwania w procesie kreowania strategii marketingowych _465 Rozdział 19 Wykorzystanie marketingu przez organizacje niekomercyjne _467 19.1. Istota i pola działalności organizacji niekomercyjnych _467 19.2. Przesłanki stosowania marketingu przez organizacje niekomercyjne _469 19.3. Cele działań marketingowych organizacji niekomercyjnych 469 19.4. Uwarunkowania marketingu organizacji niekomercyjnych _473 19.5. Zróżnicowanie odbiorców usług organizacji niekomercyjnych 475 Spis treści 9 Rozdział 20 Budowanie marki osobistej i marki pracodawcy _481 20.1. Pojęcie i proces budowania marki osobistej. _481 20.2. Pojęcie i proces budowania marki pracodawcy _488 Rozdział 21 Etyczny wymiar decyzji marketingowych _497 21.1. Wizerunek i etyka marketingu _497 21.2. Sposoby kształtowania etycznych zachowań menedżerów marketingu _500 21.3. Społeczna odpowiedzialność biznesu a marketing zrównoważony _505 Rozdział 22 Wpływ cyfrowej transformacji na kreowanie strategii marketingowej _511 22.1. Pojęcie cyfrowej transformacji _511 22.2. Cyfrowa transformacja marketingu _513 22.3. Rola danych w cyfrowej transformacji marketingu _515 22.4. Wpływ technologii na cyfrową transformację marketingu _517 22.5. Cyfrowa transformacja jako uwarunkowanie strategii marketingowej _518
Sygnatura czytelni BWZ: VI A 88
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 153250 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 153338 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie i Opracowania / Szkoła Główna Planowania i Statystyki w Warszawie ISSN 0239-9512 ; Nr 306)
Bibliogr.s. [222] - 231
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 79370 L (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie i Opracowania / Szkoła Główna Planowania i Statystyki w Warszawie ISSN 0239-9512 ; Nr 215. Instytut Funkcjonowania Gospodarki Narodowej ; Nr 9)
Bibliogr.s. [179] - 181
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 78783 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zachowania nabywców / Lechosław Garbarski. - Wyd. 2 rozsz. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 1998. - 183 s. : il. ; 21 cm.
(Marketing bez Tajemnic)
Bibliogr. s. [182]-183.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 104651 L (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Marketing bez Tajemnic)
Bibliogr. s. [162]-163.
Sygnatura czytelni BWZ: VI A 36
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 85357 L (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 864 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Rozpoczęty w 2008 roku kryzys finansowy wywołał wiele niekorzystnych zjawisk w gospodarce światowej. Zjawiska te w dużym stopniu wpływają na sytuację gospodarczą Polski, a w konsekwencji kreują liczne problemy dla uczestników rynku - producentów, pośredników handlowych, nabywców. Wszystkie te podmioty, modyfikując swoje działania, stają się interesującym przedmiotem obserwacji i badań. Niniejsza publikacja ma na celu identyfikację wyłaniających się w tym obszarze nowych procesów i zjawisk oraz sposobów radzenia sobie z nimi.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności