Coaching
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(122)
Forma i typ
Artykuły
(94)
Książki
(28)
Publikacje fachowe
(13)
Publikacje naukowe
(8)
Poradniki i przewodniki
(7)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Publikacje popularnonaukowe
(3)
Dostępność
tylko na miejscu
(26)
dostępne
(10)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(10)
Biblioteka Międzywydziałowa
(9)
Biblioteka WEiZ
(18)
Autor
Berłowski Paweł
(8)
Smółka Paweł
(4)
Banasiak Jakub
(3)
Cypel Piotr
(3)
Guryn Halina
(3)
Górska Monika
(3)
Miąsek Dagmara
(3)
Pietrzak Małgorzata
(3)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(3)
Wysocka Katarzyna
(3)
Fabijańczuk Magdalena
(2)
Grzesiak Mateusz (1980- )
(2)
Grzesik Wiesław
(2)
Jaworska Dorota
(2)
Niemczyk Andrzej
(2)
Niziołek Olga
(2)
Paśnik Jerzy
(2)
Szewczak Rafał
(2)
Wański Tomasz
(2)
Wilson Carol
(2)
Winnicka-Wejs Alicja
(2)
Zgud Jarosław
(2)
Adkins Lyssa
(1)
Aduszkiewicz Adam
(1)
Anusz Witold
(1)
Barowicz Marek
(1)
Bennewicz Maciej (1961- )
(1)
Berent Zbigniew
(1)
Bielińska Inga
(1)
Bloch Michał (psycholog)
(1)
Bokacki Robert St
(1)
Branson Richard
(1)
Branson Richard (1950- )
(1)
Błońska-Robak Iwona
(1)
Cagan Marty (1959- )
(1)
Cegiełka Tomasz
(1)
Ciepliński Piotr
(1)
Clough Peter (1949- )
(1)
Czarkowska Lidia
(1)
Dilts Robert
(1)
Dobieszewska Anna
(1)
Dragosz Nina
(1)
Drzewiecki Aleksander
(1)
Dudzińska Elżbieta
(1)
Durlak Damian
(1)
Duszyńska Danuta
(1)
Dębska-Matuszak Marzena
(1)
Fabijańczuk-Antkowicz Magdalena
(1)
Flak Olaf
(1)
Flanagan Joanna
(1)
Gdaniec Joanna
(1)
Gorell Ro
(1)
Grela Joanna
(1)
Górska Elżbieta
(1)
Hagno Agata
(1)
Halbersztat Jan
(1)
Hillar Krzysztof
(1)
Hoffmann Dorota
(1)
Holwek Jarosław
(1)
Jones Chris (organizacja i zarządzanie)
(1)
Jones Gillian
(1)
Jurewicz Aneta
(1)
Kaczyńska-Maciejowska Renata
(1)
Kafka Karolina
(1)
Kapcewicz Beata
(1)
Karpińska-Musiał Beata
(1)
Kawalec Monika
(1)
Kimsey-House Henry. (1953- )
(1)
Kimsey-House Karen
(1)
Kloskowska-Kustosz Katarzyna
(1)
Klusek Magdalena
(1)
Knox Bev
(1)
Konarowska Katarzyna
(1)
Konieczna Katarzyna
(1)
Kostrzewa Joanna
(1)
Kozłowska Antonina
(1)
Kołodkiewicz Magdalena
(1)
Krawczyńska-Zaucha Tatiana
(1)
Krool Robert
(1)
Krzemiński Dariusz
(1)
Krzystanek Jakub
(1)
Kucharczyk Anna
(1)
Kudła Szymon
(1)
Kulikowski Konrad
(1)
Leduchowska Żaneta
(1)
Leedham Melville
(1)
Lisek-Derek Monika
(1)
Malcherek Monika
(1)
Malinowska Diana
(1)
Neal Stephen
(1)
Newell Diane
(1)
Olkiewicz Radosław
(1)
Palczak Katarzyna
(1)
Panońko Magdalena
(1)
Parsloe Eric
(1)
Peczko Benedykt Krzysztof
(1)
Peczko Benedykt Krzysztof (1959- )
(1)
Piechnik-Potęga Maria
(1)
Pietruszka Aleksandra
(1)
Pikiel Sylwia
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(19)
2010 - 2019
(63)
2000 - 2009
(38)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(32)
Kraj wydania
Polska
(122)
Język
polski
(122)
Odbiorca
Menedżerowie
(5)
Coachowie
(3)
Szkoły wyższe
(2)
Doradcy personalni
(1)
Nauczyciele
(1)
Specjaliści ds. kadr
(1)
Temat
Budownictwo
(2412)
Zarządzanie
(2038)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Coaching
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1157)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1012)
Turystyka
(953)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(873)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(808)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(760)
Technika
(743)
Konstrukcje budowlane
(727)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Unia Europejska
(699)
Piłka nożna
(690)
Transport
(673)
Elektroenergetyka
(667)
Architektura
(637)
Marketing
(637)
Innowacje
(619)
Naprężenia i odkształcenia
(613)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(590)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(584)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(520)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Materiałoznawstwo
(517)
Produkcja
(517)
Symulacja
(515)
Inwestycje
(508)
Praca
(503)
Analiza matematyczna
(495)
Zarządzanie jakością
(495)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(495)
Dzieci
(489)
Energia elektryczna
(489)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(482)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(468)
Szkolnictwo wyższe
(468)
Przedsiębiorstwo
(467)
Psychologia
(467)
Modele matematyczne
(465)
Internet
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(429)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(382)
Banki
(378)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(5)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Gatunek
Podręcznik
(7)
Poradnik
(6)
Opracowanie
(5)
Poradniki
(5)
Artykuł z czasopisma fachowego
(4)
Case study (studium przypadku)
(2)
Monografia
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Artykuł z czasopisma naukowego
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Scenariusz zajęć
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(16)
Psychologia
(14)
Rozwój osobisty
(8)
Edukacja i pedagogika
(1)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(87)
Kultura Fizyczna
(6)
Unia Europejska
(1)
122 wyniki Filtruj
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Coaching może rozwinąć firmę / Marcin Stańczak. W: Fundusze Europejskie. 2013, nr 3, s. 9-11. - 2013
Dokument nadrzędny: Fundusze Europejskie.
Kartoteka zagadnieniowa: Unia Europejska
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Coaching osobisty i menedżerski / Beata C. Stępniak. W: Marketing w Praktyce. 2006, nr 10, s.98-101. - Warszawa : Marketing w Praktyce, 2006
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Książka
W koszyku
Na okładce: Dlaczego pomimo tych samych umiejętności, wiedzy i doświadczenia niektórzy z nas lepiej radzą sobie ze stresem, presją i wyzwaniami?.
Bibliografia, netografia na stronach 337-347. Indeks.
Rozdział 2. Znaczenie stresu Rozdział 3. Krótka historia odporności psychicznej Rozdział 4. Opracowanie modelu i kwestionariusza MTQ48 Rozdział 5. Kwestionariusz MTQ48 jako miara odporności psychicznej Rozdział 6. Kontrola Rozdział 7. Zaangażowanie Rozdział 8. Wyzwanie Rozdział 9. Pewność siebie Rozdział 10. Odporność psychiczna a nastawienie, psychologia pozytywna i inteligencja emocjonalna Rozdział 11. Podejmowanie decyzji Rozdział 12. Odporność psychiczna a zmęczenie Rozdział 13. Odporność psychiczna a środowisko pracy: stres, motywacja i aspiracje, przywództwo, coaching i praca zespołowa Rozdział 14. Odporność psychiczna a środowisko pracy: ocena, rozwój i zarządzanie talentami Rozdział 15. Zatrudnialność: kluczowa kwestia dla pracodawców i pracowników w XXI wieku Rozdział 16. Odporność psychiczna a edukacja i rozwój młodzieży Rozdział 17. Odporność psychiczna w sporcie Rozdział 18. Odporność psychiczna a sektor usług społecznych i zdrowotnych Rozdział 19. Czy odporność psychiczną można rozwijać? Perspektywa praktyka i psychologa Rozdział 20. Wykorzystanie modelu odporności psychicznej i kwestionariusza MTQ48 w coachingu i mentoringu Rozdział 21. Pozytywne myślenie Rozdział 22. Wizualizacja Rozdział 23. Kontrolowanie lęku i relaksacja perspektywa fizjoterapeuty Rozdział 24. Kontrolowanie uwagi Rozdział 25. Wyznaczanie celów Rozdział 26. Badania naukowe z wykorzystaniem kwestionariusza MTQ48 Rozdział 27. Podsumowanie: rozważania o tym, co dalej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 154877 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Bibliografia na stronach 287-288.
Część I. Coaching zespołowy jako metoda wspierania zespołów 19 Rozdział 1. Istota i warunki coachingu zespołowego 21 Rozdział 2. Zastosowania coachingu zespołowego 35 Rozdział 3. Kompetencje coacha zespołowego 47 Część II. Proces coachingu zespołowego 63 Rozdział 4. Struktura procesu coachingu zespołowego 65 Rozdział 5. Przygotowanie do coachingu zespołowego 71 Rozdział 6. Sesja otwierająca 85 Rozdział 7. Sesja diagnostyczna 93 Rozdział 8. Sesja ustalania celów 107 Rozdział 9. Dalsze sesje - poszerzanie świadomości zespołu i praca nad wyzwaniami 117 Rozdział 10. Sesje zamykające proces coachingu 123 Rozdział 11. Utrzymanie efektów coachingu 129 Część III. Modele, techniki i narzędzia wykorzystywane w coachingu zespołowym 133 Rozdział 12. Model GROW 135 Rozdział 13. Proces grupowy 141 Rozdział 14. Dysfunkcje pracy zespołowej 147 Rozdział 15. Wywiad motywujący 155 Rozdział 16. Ćwiczenia interakcyjne 163 Rozdział 17. Umowy w zespole 169 Rozdział 18. Analiza pola sił 173 Rozdział 19. Profilowanie zespołu i psychometria 177 Rozdział 20. Warsztaty wartości 183 Rozdział 21. Perspektywa systemowa w pracy z zespołem 187 Rozdział 22. Psychoedukacja 195 Rozdział 23. Sesje informacji zwrotnej 199 Rozdział 24. Rytuały w pracy z zespołem 203 Rozdział 25. Gadżety i karty coachingowe 207 Rozdział 26. Gamestorming 211 Rozdział 27. HPI - Human Performance Improvement 215 Rozdział 28. Design Thinking 221 Rozdział 29. Team Canvas 225 Rozdział 30. Zespoły X 231 Rozdział 31. Ewaluacja 233 Rozdział 32. Technika wspierająca zespół 241 Część IV. Superwizja i rozwój coacha zespołowego 243 Rozdział 33. Drogi rozwoju coacha zespołowego 245 Rozdział 34. Superwizja w coachingu zespołowym 253 Część V. Przykłady procesów coachingu zespołowego 257
Sygnatura czytelni BWZ: XII A 93
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 149930 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Gdy do tanga trzeba dwojga... / Wanda Szulc, Renata Kaczyńska-Maciejowska. W: Personel i Zarządzanie. 2006, nr 10, s.34-39. - Warszawa : INFOR, 2006
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 205-218.
Idea coachingu 13 1.1. Jak rozumiany jest coaching 15 1.2. Geneza i rozwój coachingu 20 1.3. Coaching w organizacji - obszary wdrożeń 24 Integrowanie coachingu z instrumentami zarządzania kapitałem ludzkim 35 2.1. Coaching czynnikiem determinującym poziom rozwoju kapitału ludzkiego 36 2.2. Rola integracji procesów coachingowych z działaniami szkoleniowymi, mentoringowymi i doradczymi 40 2.3. Executive coaching, czyli coaching wyższej kadry menedżerskiej 44 2.4. Budowanie programów coachingowych „szytych na miarę 47 2.4.1. Coaching a rozwój kompetencji pracowniczych 47 2.4.2. Coaching a planowanie ścieżek kariery i zarządzanie talentami 50 2.4.3. Coaching a motywowanie zespołów wielokulturowych 53 2.4.4. Coaching a wsparcie dla innowacyjności 57 2.4.5. Coaching a kultura organizacyjna firmy 59 Coachingowy styl zarządzania jako przywództwo wyższego stopnia 63 3.1. Przygotowanie merytoryczne do pełnienia nowej roli 69 3.2. Cechy dobrego menedżera-coacha 71 3.3. Budowanie relacji pomiędzy menedżerem-coachem a klientem-podwładnym 74 3.3.1. Budowanie kontaktu z coachee 76 3.3.2. Praca nad zachowaniami niedyrektywnymi 77 3.3.3. Umiejętność aktywnego słuchania 77 3.3.4. Skuteczne zadawanie pytań 79 3.3.5. Umiejętność udzielania konstruktywnej informacji zwrotnej 81 3.3.6. Kontraktowanie sesji coachingowej 82 3.3.7. Praca w oparciu o struktury i narzędzia coachingowe 82 3.4. Aspekt etyczny w pracy menedżera-coacha 89 Ewolucja modeli zarządzania kapitałem ludzkim - od modelu klasycznego do modelu Management 3.0 93 4.1. Model Michigan a model harwardzki 93 4.2. Model kierowania według Rensisa Likerta i Roberta F. Balesa 97 4.3. Model siatki kierowniczej według Roberta Blake'a i Jane Mouton 98 4.4. Zarządzanie według Williama J. Reddina 100 4.5. Model przywództwa transakcyjnego i transformacyjnego 102 4.6. Model przywództwa autentycznego 104 4.7. Model przywództwa sytuacyjnego II 108 4.8. Management 3.0 114 Coachingowy model jako przywództwo wyższego stopnia 119 5.1. Podstawy teoretyczne konstrukcji coachingowego modelu zarządzania kapitałem ludzkim 119 5.2. Coachingowy model zarządzania kapitałem ludzkim 130 5.3. Metoda badawcza 151 5.4. Analiza powiązań pomiędzy poszczególnymi elementami konstrukcji coachingowego modelu zarządzania kapitałem ludzkim 187 5.5. Wnioski z badań oraz rekomendacje dla praktyki 192
Sygnatura czytelni BWZ: IX C 192
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 155028 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 155029 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Psychologia dla coachów / Maciej Świeży. - Warszawa : Wolters Kluwer, 2020. - 235 stron : ilustracje ; 25 cm.
(HR)
Bibliografia, netografia na stronach 229-235.
Coaching i psychologia 1. Rozumienie coachingu 2. Psychologia jako źródlo podstaw dla modelu coachingowego Psychologia jako źr6dłowiedzy użytecznej dla coachów Psychologia w coachingu operacyjnym: definiowanie celów, podtrzymywanie motywacji i twórcze podejście do problemów. Definiowanie celów i dążenie do ich realizacji 'Wspieranie samokontroli i wytrwałości .Stwarzanie przestrzeni dla motywacji autonomicznej Zmiana strategii dzialania wycieczka w stronę psychologii twórczości Psychologia w coachingu kompetencyjnym: organizacja procesu uczenia się Rozwijanie samoświadomości: identyfikacja obszarów do rozwoiu Ż. otganizacja procesu uczenia się umiejętności Uczenie się jako zmiana nawyków Uczenie się z wykorzystaniem treningu wyobrażeniowego Coaching psychologiczny: praca z emocjami klientów 1. Podstawowe charakterystyki emocji Inteligencja emocjonalna Rola coacha we wspieraniu zatządzania emocjami Psychologia w coachingu psychologicznym: osobowość, samoocena i zmiana schematów Podstawowe pytania w psychologii osobowości Zmtana osobowości w coachingui ptaca ze schematami Myślenie o sobie, schematy Ja i samoocena Kiedy coaching nie pomoże? Kwalifikowanie klientów do pracy coachingowet ograniczenia coachingu i kompetencji coachów Ż. ocena możliwości podjęcia coachingu 3. Rezygnacja z coachingu i dalsze kroki Uczenie się z głową. Jak czytać teksty psychologiczne z perspektywy praktyka? Literatura cytowana
Sygnatura czytelni BWZ: XII A 88
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6176 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Co nowego w szkoleniach? / Tomasz Wański. W: Personel i Zarządzanie. 2003, nr 17, s.56-57. - Warszawa : INFOR, 2003
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 129344 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Na okładce: Nowe wydanie książki Coaching biznesowy.
Bibliografia, netografia strony 515-521. Indeks.
Co to jest coaching? Różnice między coachingiem, terapią, doradztwem, mentoringiem i konsultingiem od nakazów do ich braku ograniczające przekonania Neurobiologia a coaching Kształtowanie kultury coachingowej w organizacjach lstota kultury coachingowej Dziesięć kroków do stworzenia kultury coachingowej Coaching w rzeczywistości biznesowej Szkolenie trenerów w miejscu pracy Przywództwo coachingowe Coaching interkulturowy Coaching w szkołach Coaching dla organizacji Crisis at Christmas Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw i wartość wspólna. Ponowne zbliżenie biznesu i społeczeństwa Agresja w miejscu pracy odporność przywódcy Superwizja coachingowa z perspektywy biznesowej ROI: pomiary zwrotu z inwestycji w coaching I84 Umlejętności trenetów i menedżerów Słuchanie odzwierciedlanie, podsumowywanie i wyjaśnianie Zadawanie pytań Protokół przyzwolenia Model coachingowy GRoW Model EXACT. Coachingowe podejście do wyznaczania celów lnformacja zwrotna w coachingu Coaching - spojrzenie na strukturę Planowanie i weryfikacja działań Przybornik coacha. Dalszy rozwój zawodowy Czysty język Davida Grove'a Wiedza emergentna Davida Grove'a Coaching transpersonalny Wprowadzenie do programowania neurolingwistycznego Coaching systemowy Analiza transakcyjna i model OK Corral . .. Ocena 360 stopni Model inteligencji emocjonalnej Reuvena Bar-Ona (BarOn EQ-i) ......... .. . Thomas-Kilmann Conflict Mode lnstrument (TKl) Porozumienie bez przemocy (NVC) Marshalla Rosenberga Przywództwo sytuacyjne Kouzes i Posner. Wyzwania przywództwa Cultural Transformation Tools Wewnętrzna gra Środowisko sprzyjające myśleniu według Nancy Kline Appreciative inquiry Uważność Model sześciu etapów krzywej zmiany Elizabeth Kribler-Ross Model rozwoju zespołu Bruceh Tuckmana: formowanie, docieranie, normowanie, działanie Wskaźnik MBTl@ - Myers-Briggs Type lndicator Enneagram Style uczenia się według Kolba Dlsc Okno Johari lnne modele ról zespołowych
Sygnatura czytelni BWZ: XII A 71
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5889 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Coaching kompetencji / Alicja Winnicka-Wejs. W: Personel i Zarządzanie. 2003, nr 21, s.36-41. - Warszawa : INFOR, 2003
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Przełącz na niższy bieg / Alicja Winnicka-Wejs. W: Personel i Zarządzanie. 2010, nr 2, s.65-68. - Warszawa : INFOR, 2010
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Rozwój z gwarancją / Anna Włudarczyk. W: Personel i Zarządzanie . 2007, nr 4, s.38-39. - Warszawa : INFOR, 2007
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Sukces (nie)gwarantowany / Jarosław Zgud. W: Personel. 2000, nr 18, s.38-41. - Warszawa, 2000
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Sukces (nie)gwarantowany (1) / Jarosław Zgud. W: Personel. 2000, nr 17, s.20-22. - Warszawa, 2000
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152249 N (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Makroświat coachingu (cz.4) / Marcin Żółtak. W: Personel i Zarządzanie. 2014, nr 3, s.78-81. - Warszawa : INFOR, 2014
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Sztuka nie wyrobnictwo / Piotr Olaf Żylicz. W: Personel i Zarządzanie. 2010, nr 10, s.98-101. - Warszawa : INFOR, 2010
BS
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Coaching dobry na wszystko? W: Personel i Zarządzanie. 2008, nr 1 , s.52-53. - Warszawa : INFOR, 2008
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności