Coaching
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(122)
Forma i typ
Artykuły
(94)
Książki
(28)
Publikacje fachowe
(13)
Publikacje naukowe
(8)
Poradniki i przewodniki
(7)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Publikacje popularnonaukowe
(3)
Dostępność
tylko na miejscu
(26)
dostępne
(10)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(10)
Biblioteka Międzywydziałowa
(9)
Biblioteka WEiZ
(18)
Autor
Berłowski Paweł
(8)
Smółka Paweł
(4)
Banasiak Jakub
(3)
Cypel Piotr
(3)
Guryn Halina
(3)
Górska Monika
(3)
Miąsek Dagmara
(3)
Pietrzak Małgorzata
(3)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(3)
Wysocka Katarzyna
(3)
Fabijańczuk Magdalena
(2)
Grzesiak Mateusz (1980- )
(2)
Grzesik Wiesław
(2)
Jaworska Dorota
(2)
Niemczyk Andrzej
(2)
Niziołek Olga
(2)
Paśnik Jerzy
(2)
Szewczak Rafał
(2)
Wański Tomasz
(2)
Wilson Carol
(2)
Winnicka-Wejs Alicja
(2)
Zgud Jarosław
(2)
Adkins Lyssa
(1)
Aduszkiewicz Adam
(1)
Anusz Witold
(1)
Barowicz Marek
(1)
Bennewicz Maciej (1961- )
(1)
Berent Zbigniew
(1)
Bielińska Inga
(1)
Bloch Michał (psycholog)
(1)
Bokacki Robert St
(1)
Branson Richard
(1)
Branson Richard (1950- )
(1)
Błońska-Robak Iwona
(1)
Cagan Marty (1959- )
(1)
Cegiełka Tomasz
(1)
Ciepliński Piotr
(1)
Clough Peter (1949- )
(1)
Czarkowska Lidia
(1)
Dilts Robert
(1)
Dobieszewska Anna
(1)
Dragosz Nina
(1)
Drzewiecki Aleksander
(1)
Dudzińska Elżbieta
(1)
Durlak Damian
(1)
Duszyńska Danuta
(1)
Dębska-Matuszak Marzena
(1)
Fabijańczuk-Antkowicz Magdalena
(1)
Flak Olaf
(1)
Flanagan Joanna
(1)
Gdaniec Joanna
(1)
Gorell Ro
(1)
Grela Joanna
(1)
Górska Elżbieta
(1)
Hagno Agata
(1)
Halbersztat Jan
(1)
Hillar Krzysztof
(1)
Hoffmann Dorota
(1)
Holwek Jarosław
(1)
Jones Chris (organizacja i zarządzanie)
(1)
Jones Gillian
(1)
Jurewicz Aneta
(1)
Kaczyńska-Maciejowska Renata
(1)
Kafka Karolina
(1)
Kapcewicz Beata
(1)
Karpińska-Musiał Beata
(1)
Kawalec Monika
(1)
Kimsey-House Henry. (1953- )
(1)
Kimsey-House Karen
(1)
Kloskowska-Kustosz Katarzyna
(1)
Klusek Magdalena
(1)
Knox Bev
(1)
Konarowska Katarzyna
(1)
Konieczna Katarzyna
(1)
Kostrzewa Joanna
(1)
Kozłowska Antonina
(1)
Kołodkiewicz Magdalena
(1)
Krawczyńska-Zaucha Tatiana
(1)
Krool Robert
(1)
Krzemiński Dariusz
(1)
Krzystanek Jakub
(1)
Kucharczyk Anna
(1)
Kudła Szymon
(1)
Kulikowski Konrad
(1)
Leduchowska Żaneta
(1)
Leedham Melville
(1)
Lisek-Derek Monika
(1)
Malcherek Monika
(1)
Malinowska Diana
(1)
Neal Stephen
(1)
Newell Diane
(1)
Olkiewicz Radosław
(1)
Palczak Katarzyna
(1)
Panońko Magdalena
(1)
Parsloe Eric
(1)
Peczko Benedykt Krzysztof
(1)
Peczko Benedykt Krzysztof (1959- )
(1)
Piechnik-Potęga Maria
(1)
Pietruszka Aleksandra
(1)
Pikiel Sylwia
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(19)
2010 - 2019
(63)
2000 - 2009
(38)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(32)
Kraj wydania
Polska
(122)
Język
polski
(122)
Odbiorca
Menedżerowie
(5)
Coachowie
(3)
Szkoły wyższe
(2)
Doradcy personalni
(1)
Nauczyciele
(1)
Specjaliści ds. kadr
(1)
Temat
Budownictwo
(2413)
Zarządzanie
(2038)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1897)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Coaching
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1177)
Wytrzymałość materiałów
(1158)
Ochrona środowiska
(1024)
Sport
(1013)
Turystyka
(953)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(874)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(809)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(792)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(761)
Technika
(744)
Konstrukcje budowlane
(727)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(724)
Prawo pracy
(712)
Piłka nożna
(710)
Unia Europejska
(699)
Transport
(673)
Elektroenergetyka
(668)
Marketing
(639)
Architektura
(637)
Innowacje
(621)
Naprężenia i odkształcenia
(615)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(591)
Programy komputerowe
(586)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(523)
Sterowanie
(520)
Materiałoznawstwo
(519)
Produkcja
(518)
Komputery
(517)
Symulacja
(516)
Inwestycje
(508)
Praca
(504)
Zarządzanie jakością
(497)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(496)
Analiza matematyczna
(495)
Dzieci
(495)
Energia elektryczna
(492)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(484)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Szkolnictwo wyższe
(470)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(468)
Przedsiębiorstwo
(468)
Psychologia
(467)
Modele matematyczne
(465)
Internet
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(433)
Rehabilitacja medyczna
(432)
Reklama
(431)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(383)
Banki
(379)
BHP
(377)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(5)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Gatunek
Podręcznik
(7)
Poradnik
(6)
Opracowanie
(5)
Poradniki
(5)
Artykuł z czasopisma fachowego
(4)
Case study (studium przypadku)
(2)
Monografia
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Artykuł z czasopisma naukowego
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Scenariusz zajęć
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(16)
Psychologia
(14)
Rozwój osobisty
(8)
Edukacja i pedagogika
(1)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(87)
Kultura Fizyczna
(6)
Unia Europejska
(1)
122 wyniki Filtruj
Brak okładki
Brak okładki
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Bezpieczny poligon / Joanna Poniatowska. W: Personel i Zarządzanie. 2012, nr 6, s.91-93. - Warszawa : INFOR, 2012
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Książka
W koszyku
Bibliografia, netrografia na stronach [495]-508.
Zabójcza lista podziękowań liderom, mentorom i coachom Paliwo: lider, mentor, coach, czyli synonimy i pierwsze metry Kim jest lider, czyli 62 synonimy do znaczenia tej roli Kim jest mentor, czyli 50 synonimów do znaczenia tej roli Kim jest coach, czyli 11 synonimów do znaczenia tej roli Mądrość 1/2. Znaki na drodze mądrości mentoringu i inteligencji coachingu w sprzedaży Na początek kilka obrazów ludzi z 27. Biegu Powstania Warszawskiego Google Maps, szkolenia za karę, złota rybka i konsekwencje dla nas Edukacja w sprzedaży zamiast rozwoju, siła woli i kompetencje Wiedza - trudna do upilnowania, a niezbędna w sprzedaży Mariaż profesji sprzedaży z technologią, czyli sprzedawca pracownikiem wiedzy Osobiste doświadczenia, czyli paradoksalnie o pracy w sprzedaży Kilka słów o etyce Korzystanie w środowisku sprzedaży z nauki, "popnauki" i "nienauki" - choć to wszystko to jakaś wiedza Przebudzenie w zarządzaniu ludźmi, czyli styl kierowania Antyprzykłady: przypadki zaobserwowane, czyli liderzy coachujący się życiowo Dobry przykład, czyli mentoring organizacyjny z nadzieją i przemianą Uwaga, ślisko 3/4. Zespoły sprzedaży - rety, co się dzieje? Strategicznie, operacyjnie i zarządczo o wyzwaniach Konstrukcja książki, czyli ślisko na 3/4 Podsumowanie, czyli do mapy mentora, do mapy coacha Mentor z początku Coach z początku Przypowieść: "Możliwości - słuchaniem można zobaczyć" Przystanek 1. Temperatura zespołów sprzedaży Złożone zaangażowanie Energia napędza do działania Działanie napędza wiedzę i umiejętności Wiedza i umiejętności napędzają postawę Wybitna postawa daje jakość Jakość to luksus i osiągnięcia w sprzedaży Planowanie czy działanie? Oto jest pytanie! Ćwiczenie: "Nieplanowane planowanie, planowane nieplanowanie" Doświadczenia z sali szkoleniowej w pracy ze sprzedawcami oraz menedżerami sprzedaży i operacji Wywoływanie temperatury sprzedaży Ćwiczenie: "Temperatura mojego przywództwa, liderstwa" Sposoby prowadzenia rozmowy, czyli przyczyny, skutki, emocje i wulkan Teide Podsumowanie, czyli do mapy mentora, do mapy coacha z przystanku 1. Mentor z przystanku Coach z przystanku Rozmowa ekspertów: Jacek Rozenek - trener biznesu, mentor, coach biznesu, aktor Przypowieść dla mentora i coacha: "Oddychanie" Przystanek 2. Narracja w mentoringu i coachingu - wymiany doświadczeń z dobrym wpływem Narrator nie tylko w filmach Narracja w życiu Narracja w coachingu Narracja w sprzedaży, czyli menedżerka Lilka, trener-prezes i Łukasz wyglądacz Perswazja narracyjna i retoryczna - wykorzystanie w sprzedaży Znów powrót do sensu Perswazja narracyjna, czyli mentor lub coach w końcu ekspertem w sprzedaży Za co cenią ludzi w środowisku sprzedaży? Adidasy, czyli gdzie jeszcze jest obecna perswazja narracyjna, tyle że w marketingu Narracja generalna Narracja rozwojowa Narracja edukacyjna Narracja osiągnięć Przykład z zarządzania zmianą (w zakresie nauki dobrych praktyk) dla refleksji mentora i coacha Ćwiczenie: "Złap na tym, co robi dobrze" Podsumowanie, czyli do mapy mentora, do mapy coacha z przystanku 2. Mentor z przystanku 2. Coach z przystanku 2. Rozmowa ekspertów: Grzegorz Turniak - prezes Akademii Rekomendacji, przedsiębiorca Przypowieść dla mentora i coacha: "Pobudzanie" Przystanek 3. Przebudzenie w sprzedaży - otwarcie tunelu wyobrażonego Przebudzenie zasobów i wyobraźnia Przebudzenie do roli menedżera Obiektywnie i subiektywnie osiągać więcej - kompetencje vs wyniki Ćwiczenie: "Mentor profesji, uczeń profesji" Przebudzenie w rozwoju, czyli co tak naprawdę osiągamy w sprzedaży Doświadczenie z doradztwa i z sali szkoleniowej w branży farmaceutycznej Przypadki zaobserwowane, czyli brak rozwiązań agencji wyjazdów nagrodowych Obudzić w sobie lepszy nastrój czy jednak uczyć się profesji? Cel rozwojowy, edukacyjny, subiektywny - przypadek z life coachingu Cel rozwojowy, edukacyjny, subiektywny - przypadek "poprawy nastroju" lub realnej pomocy psychologicznej Cel sprecyzowany, obiektywny - doradztwo bliższe ekonomii i psychologii biznesu Wsparcie, wyniki i rozwój Różnice w sprzedaży, czyli masz swoją niezdobytą górę Podsumowanie, czyli do mapy mentora, do mapy coacha z przystanku 3. Mentor z przystanku 3. Coach z przystanku 3. Rozmowa ekspertów: Danuta Dunajska - prezes zarządu ODiTK Consulting w grupie ODiTK w Gdańsku 190 Przypowieść dla mentora i coacha: "Rozwijanie" Przystanek 4. Mapy mentoringowe i coachingowe, czyli stosunek do doświadczeń decyduje Jakość doświadczeń i liczba wniosków, czyli zbuduj mapę Jakościowa aktywność zawodowa Talenty a fluktuacja pośród sprzedawców Ćwiczenie: "Analiza segmentowa" Opinia psychologa, czyli przymusić samego siebie do kolejnego kroku Budować doświadczenia jak najwięksi piłkarze Potrzeba przestrzeni do zarządzania zasobami Zasoby z perspektywy coachee Najlepsze i najgorsze cechy w sprzedaży okiem ekspertów Ćwiczenie: "Nauka doświadczeń" Układanie doświadczeń, czyli czy dołożyłeś wszelkich starań? Ćwiczenie: "Technika technik, czyli Goldsmithowskie koło zmian" Podsumowanie, czyli do mapy mentora, do mapy coacha z przystanku Mentor z przystanku Coach z przystanku Rozmowa ekspertów: Paweł Fortuna - psycholog biznesu, trener biznesu, wykładowca Akademii Leona Koźmińskiego i Instytutu Psychologii KUL Przypowieść dla mentora i coacha: "Unoszenie" Przystanek 5. Mentor, coach - założenia, efektywność, szlifowanie doskonałości Przypadek firmy Nike, czyli siła mentoringu doświadczeń Warunki i okoliczności do mentoringu i coachingu Szerzej, czyli gdzie właściwie wjeżdżasz Podróż z przeszłości do sprzedaży z sensem Ćwiczenie: "Doświadczenie wyjątkowego traktowania" Szlify menedżerskie w roli mentora i coacha Studium przypadku z praktyki - branża ubezpieczeniowa Studium przypadku z praktyki - branża przewozowa i logistyczna Podsumowanie, czyli do mapy mentora, do mapy coacha z przystanku 5. Mentor z przystanku 5. Coach z przystanku 5. Rozmowa ekspertów: Jonathan Passmore - profesor psychologii w Katedrze Przywództwa i Coachingu na Uniwersytecie Evora w Portugalii Przypowieść dla mentora i coacha: "Odkrywanie - paryskie bordo" Przystanek 6. Mentoring w sprzedaży, czyli zachowanie ma kolosalne znaczenie Mentor - źródło postawy i metodyki Różnice między autorytetem a ekspertem - dlaczego to ma znaczenie? Z dziennika eksperta sprzedaży Mentoring i coaching a bycie liderem, czyli kto odpowiada za to, gdzie przyłożyć dźwignię Role jako część edukacji mentora Role wypełnione skryptami zachowań Mentor jako badacz, etnograf Zachowania asertywne, czyli nieoczywiste podejście Konformizm i jego rola w zachowaniach zbiorowych i indywidualnych Normatywne powody konformizmu Marketing wykorzystujący konformizm Podsumowanie, czyli do mapy mentora, do mapy coacha z przystanku 6. Mentor z przystanku 6. Coach z przystanku 6. Rozmowa ekspertów: Jakub B. Bączek - trener mentalny sportowców, mistrz świata w siatkówce z reprezentacją Polski w 2014 roku Przypowieść dla mentora i coacha: "Nauczanie" Przystanek 7. Elastyczność, nauka, adaptacja do nowej inności Podatny grunt dla sprzedawcy, menedżera, trenera, dyrektora sprzedaży Grunt naturalnych predyspozycji Ćwiczenie: "Naturalne predyspozycje w świecie sprzedaży" Sztuka, nauka i rzemiosło sprzedaży Mentor i coach a mentee i coachee, czyli konieczność preferencji osobowościowych Ćwiczenie: "Jedno ważne pytanie" Wymiary mentoringu ułatwiają rozumienie i dopasowanie Ćwiczenie: "Wymiary relacji mentor-mentee" Formuły smart learningowe jeszcze bardziej uelastyczniają uczenie Nauka, uczenie, dynamika uczenia w sprzedaży Leszno, garnki i apteka Wdrożenie i nauka na błędach - z życia Co czyni lidera efektywnym, czyli wciąż ta nauka Adaptacja, czyli przekleństwo wiedzy a reguły i wnioski Skuteczne nauczanie umiejętności - wyzwanie? Świat VUCA i antykruchość, czyli dlaczego wyzwaniem jest uczyć innych i uczyć się w sprzedaży Podsumowanie, czyli do mapy mentora, do mapy coacha z przystanku 7 Mentor z przystanku 7 Coach z przystanku 7 Rozmowa ekspertów: prof. David Clutterbuck - visiting professor, Sheffield Hallam & Oxford Brookes Universitites; Ashridge Coaching MBA Przypowieść dla mentora i coacha: "Inspirowanie" Przystanek 8. Mądrość świadomości w sprzedaży i uskrzydlanie, czyli jak się edukujemy Przemiana, refleksja, trendy Ćwiczenie mentoringowe: "Wzorce/schematy" Poziomy rozwoju społecznego Jak wygląda komunikacja w tej spirali? Uskrzydlanie w sprzedaży Uruchamianie strumieni racjonalnego i emocjonalnego myślenia w sprzedaży Ćwiczenie: "Osiem pytań sprawczego lidera" Coaching a edukacja - kiedy się uczymy, a kiedy możemy mieć trudności nie do pokonania Coaching, czyli pytania coacha i eksperta Kiedy mówimy o sprawczym coachingu? Ćwiczenie: "Motywy, czyli jak pomóc sprzedawcy zbudować kompetencje" Podsumowanie, czyli do mapy mentora, do mapy coacha z przystanku 8 Mentor z przystanku 8 Coach z przystanku 8 Rozmowa ekspertów: Rafał Schmidt - wieloletni dyrektor oddziału w firmie ubezpieczeniowej we Wrocławiu; CEO w SCHMIDT Recruitment & Sales Przypowieść dla mentora i coacha: "Pragnienie" Przystanek 9. Szósta funkcja menedżera sprzedaży Piła inteligencji emocjonalnej menedżera u Menkesa Feedback, czyli saldo zaangażowania i przekraczania Teoria samodeterminacji prof. Edwarda Deciego, czyli kwestie ważne dla lidera Podsumowanie, czyli do mapy mentora, do mapy coacha z przystanku 9. Mentor z przystanku 9. Coach z przystanku 9. Przypowieść dla mentora i coacha: "Czekanie na przełom" Przystanek 10. Jak uprawiasz zaufanie, tak kwitną standardy - choć ich nie weźmiesz w ręce Procesy dydaktyczne w sprzedaży, czyli co to takiego Uprawianie zaufania, czyli na ile to ma znaczenie w sprzedaży Rozwiązanie: uprawianie produktywności Narzędzia do uprawiania produktywności Innowacyjne patrzenie, czyli coachingowe myślenie, nawykowe działanie, nowatorskie nazywanie Ćwiczenie: "Cykl pięciu pytań do zamknięcia sprzedaży" Menedżer, coach, trener, koordynator, administrator - jeden człowiek, wiele ról Podsumowanie, czyli do mapy mentora, do mapy coacha z przystanku 10. Mentor z przystanku 10. Coach z przystanku 10. Przypowieść dla mentora i coacha: "Uczenie, czyli płyń i przy tym pozostań mądrym" Przystanek 11. Osiągnięcia, czyli wzmocnienia ewolucji i determinacji sprzedażowych Warunki i tło wyuczalności w zespole Metody i techniki mentoringowe bezcenne w ewolucji GOLD EDIC PURE CLEAR Ekologicznie ucząc sprzedaży Kierowanie jako trenowanie Jaka kultura, taka absorpcja, czyli wciąż mały procent Narracje do budowy zaangażowanego i pełnego sensu środowiska Podsumowanie, czyli do mapy mentora, do mapy coacha z przystanku 11. Mentor z przystanku 11. Coach z przystanku 11. Przypowieść dla mentora i coacha: "Poszukiwanie Przystanek 12. Coaching jako metoda realizacji aspiracji Fioletowe krowy i czarne łabędzie, czyli ćwicz magnes uwagi Zachowania Twojego pierwszego szefa Homo coachingus i trzecia zasada dynamiki Newtona a oczekiwania działów sprzedaży Ewolucja, czyli strumień pracy oraz nawyki w pierwszej kolejności Ćwiczenie: "Matryca produktywności lidera" Podsumowanie, czyli do mapy mentora, do mapy coacha z przystanku 12. Mentor z przystanku 12. Coach z przystanku 12. Przypowieść dla mentora i coacha: "Nadawanie" Na koniec, by dopełnić proces mentoringowo-coachingowy
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 269 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: XII A 79
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 148198 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6048 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
Na okładce: Nowa, rozszerzona edycja bestsellera!.
Wydanie drugie w języku polskim 2017 rok.
Bibliografia na stronach [352]-357. Indeksy.
Czym jest coaching? Budowanie zaufania: podstawowe wartości i techniki Sedno coachingu: relacja między coachem a klientem Neurobiologia Prosty, ale nie łatwy język coachingu Ocena sytuacji: zdobywanie wiedzy o sobie Wybieranie przyszłości: ustalenie celów coachingu Przeprowadzanie klienta przez zmiany Bycie miłym to nie wszystko: stawianie wyzwań i dawanie wsparcia Udzielanie informacji i dawanie rad - na sposób coachingowy Łzy, trauma i terapia Jak utrzymać odpowiednie tempo i zainteresowanie podczas sesji Profesjonalizm Więcej niż technika Pierwsza sesja: schemat przebiegu Coaching przez telefon
Sygnatura czytelni BMW: VI U 250 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: XII A 6
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 150913 N (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 150912 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6344 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: Coaching salespeople into sales champions : a tactical playbook for managers and executives.
Indeks.
Kres zarządzania Jak zostać coachem sprzedaży Przecież ja już stosuję coaching Jak zostać menedżerem - coachem sprzedaży Pomijana dyscyplina: coaching w sprzedaży Rola coacha sprzedaży - definicja Coach a mentor Dziewięć przeszkód utrudniających coaching zespołu sprzedaży. Konsultant, szkoleniowiec czy coach? Kierownicy nie mają czasu na zarządzanie Znaczenie zobowiązania, jakim jest coaching zespołu sprzedaży. Coaching dla coacha Pięć najważniejszych cech najlepszych coachów sprzedaży Myślenie coacha: sześć reguł mistrzowskiego coachingu Odwieczny dylemat przywódców Dotknąć dna Nie możemy uczyć tego, czego się boimy Obawy silnego lidera Reguła mistrzowskiego coachingu nr 1: uczyń strach swoim sprzymierzeńcem Reguła mistrzowskiego coachingu nr 2: bądź obecny w teraźniejszości. Reguła mistrzowskiego coachingu numer 3: oddzielanie siebie od wyników Reguła mistrzowskiego coachingu numer 4: ukierunkowanie na proces Reguła mistrzowskiego coachingu numer 5: bądź kreatywny Reguła mistrzowskiego coachingu numer 6: przyjmij całkowitą odpowiedzialność za wszystko, co się dzieje Dziewiętnaście najczęstszych wyjaśnień porażek sprzedawców używanych przez kierowników Sześć największych błędów coachingu i sposoby ich uniknięcia Kształtowanie relacji na podstawie własnych historii Błąd coachingu numer 1: wiara w BZDUR-y najbardziej nieuchwytnym wrogiem menedżera Błąd coachingu numer 2: chcemy dla innych więcej, niż oni chcą dla siebie Błąd coachingu numer 3: coaching czy osądzanie? Błąd coachingu numer 4: coaching nie dotyczy coacha Błąd coachingu numer 5: przekazuj pomysły, nie oczekiwania Błąd coachingu numer 6: nieprawidłowe zarządzanie oczekiwaniami Coaching operacyjny Dla kogo prowadzić coaching? Wskaźnik sukcesu "agrowth" określający gotowość do coachingu Maruda nie jest odpowiednim kandydatem Coaching to podejście całościowe Kształtowanie mistrzów sprzedaży "od środka" Co podlega coachingowi? Luka Coaching czy szkolenie? Czego dokładnie może dotyczyć coaching? Dziesięć najważniejszych cech charakteru najskuteczniejszych sprzedawców Siedem typów menedżerów sprzedaży Siedem typów Menedżer rozwiązujący problemy Pytanie jest odpowiedzią Pytania zorientowane na rozwiązanie Prawdziwa motywacja Menedżer poganiacz Popychanie i przyciąganie - prosty model motywowania Pozwól sprzedawcom powiedzieć, co ich motywuje Zapytaj pracowników, jakiego coachingu potrzebują Zastąp motywację opartą na lęku przed konsekwencjami motywowaniem poprzez przyjemność Komunikacja z pozycji obfitości Bezwarunkowe, wymierne i konkretne uznanie Pracownik ma rację nawet wtedy, kiedy jest w błędzie Tworzenie możliwości zamiast udowadniania innym, że są w błędzie. Coaching bez pokrycia i niebezpieczny rodzaj słuchania Menedżer papież Osiem przeszkód uniemożliwiających uważne słuchanie Filtrowanie wypowiedzi rozmówców - zgubna słabość menedżerów.. Tylko fakty proszę Milczenie bywa złotem Koncentracja na przekazie zamiast na rozmówcy Słuchanie osoby a słuchanie w celu zdobycia informacji Ludzie muszą poczuć, że ich wysłuchano Menedżer pewny siebie Nie wierz we wszystko, co sam sobie mówisz Zejdź z utartego szlaku, uwolnij się od umysłowych ograniczeń Bądź ciekawy Przywództwo oparte na wrażliwości Menedżer perfekcjonista Bądź autentyczny, wyrażaj siebie, okaż wrażliwość Zaakceptuj swoje człowieczeństwo Oznaki pojawiania się nowej kultury Wrażliwość a zaufanie Menedżer bierny Zaakceptuj zdrowe konflikty Wykorzystaj przewagę płynącą z coachingu do stawiania wymagań.... Stań po stronie pracowników Wyraźnie mów, czego naprawdę pragniesz dla zespołu "Wyczuwam, że..." Menedżer proaktywny Z punktu widzenia coacha Styl komunikacji menedżera - coacha sprzedaży Coaching: skuteczne prowadzenie rozmowy Przygotowanie do sesji coachingu Anatomia sesji coachingu Formularz przygotowawczy Menedżer - coach sprzedaży Strategiczne pytania związane z coachingiem Model coachingu LEADS Rozmowa o zarządzaniu czasem Rozmowa coachingowa Głębsza analiza - coaching przełomowy Ile coachingu wystarczy? Sztuka angażowania Więź jest wszystkim Wywieranie wpływu Spuścizna menedżera Sztuka komunikacji opartej na zaangażowaniu Zaangażowanie jest zjawiskiem uniwersalnym Tworzenie możliwości zmian Sześć etapów rozmowy angażującej Studium przypadku: angażowanie pracownika w poprawę jakości jego pracy.... Studium przypadku: angażowanie pracownika w większą odpowiedzialność Tworzenie przekonujących komunikatów pisemnych Złudny potencjał Potencjał czyli święty Graal Początek uwodzenia: blask potencjału Wysoka cena zadowolenia z siebie Działanie na bazie potencjału jest niemożliwe Kiedy należy poddać się i odpuścić Sztuka rezygnacji Najwięksi uwodziciele Tworzenie wewnętrznego programu coachingu Rozpoznawanie okazji do zmian Rozliczanie pracowników z obowiązków Tydzień pierwszy: wprowadzenie strategii poprawy wyników - rozmowa angażująca Tydzień drugi: niewielkie spowolnienie czy groźba katastrofy Tydzień trzeci: droga do zwycięstwa Tydzień czwarty: udana zmiana na lepsze Opracowywanie programu coachingu przez menedżera sprzedaży. Jak poprawić wydajność słabego pracownika lub podjąć decyzję o zwolnieniu w ciągu najwyżej 30 dni Zatrudnianie i zwalnianie pracowników Rady z księgi coacha Kilka refleksji na temat pracy menedżera - coacha sprzedaży Księga pytań coacha sprzedaży Księga pytań coacha Zasada 80:20 w odniesieniu do pytań coachingowych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 150282 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Rola coachingu w doskonaleniu kompetencji / Beata Sadowska. W: Controlling24: rachunkowość zarządcza i finanse. ISSN 1428-8117 2023, nr 3-4, s. 61-63. - 2023.
Bibliografia na s.63.
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Trening personalny / Jarek Semrau. W: Trainer. 2014, nr 2, s. 16 - 18. - 2014
Kartoteka zagadnieniowa: Kultura Fizyczna
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Tajemnica za zamkniętymi drzwiami / Wiesława Serkowska. W: Personel i Zarządzanie. 2008, nr 1 , s.62-66. - Warszawa : INFOR, 2008
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Książka
W koszyku
Coaching : teoria, praktyka, studia przypadków / redakcja naukowa Małgorzata Sidor-Rządkowska. - Wydanie II rozszerzone i zaktualizowane. - Warszawa : Wolters Kluwer, 2021. - 374 strony : ilustracje ; 25 cm.
(HR)
Bibliografie, netografie przy pracach.
Pojęcie i odmiany coachingu Łukasz Kama Marciniak Przegląd istniejących definicji coachingu Przegląd praktycznych podejść do coachingu Mity na temat coachingu Cele coachingu Zasady efektywnej praktyki Odmiany coachingu Nurty coachingu Coaching a inne działania wspierające: konsulting, psychoterapia, counselling i mentoring W stronę zintegrowanej definicji coachingu . Coaching a zarządzanie strategiczne Czesław Szmidt Coaching - strategia firmy - strategiczne zarządzanie zasobami ludzkimi Coaching w procesie budowy i realizacji strategii firmy Budowa kultury coachingowej jako element strategicznego zarządzania zasobami ludzkimi Podsumowanie Coaching jako wsparcie procesu adaptacji pracowników awansowanych na stanowiska kierownicze Agnieszka Flis Sytuacja nowego menedżera Jak pomóc nowym menedżerom? Kontrakt Główna część procesu coachingu Zadania domowe i follow up w procesie coachingu Kompetencje profesjonalnego coacha Dominika Kukiełka-Pucher Skuteczny coach - kluczowe kompetencje Zakres wiedzy potrzebnej coachowi Umiejętności ważne w pracy coacha Postawa coacha Sytuacje trudne w trakcie procesu coachingu a kompetencje coacha Stawanie się coachem - rozwijanie umiejętności i poszukiwanie własnego stylu prowadzenia coachingu Zawieranie kontraktu coachingowego Łada Bobrowska-Drozda Na co umawia się coach ze swoim klientem Cel a myślenie problemowe Kto jest klientem coacha Zakresy odpowiedzialności w coachingu Ustalenie sposobu monitorowania Etapy w zawieraniu kontraktu Kontrakt jako cel coachingowy klienta Czas trwania procesu i raport końcowy Coach - klient: etapy budowania relacji Dominika Kukiełka-Pucher Specyfika relacji coach - klient Warunki brzegowe relacji coach - klient Etapy współtworzenia relacji z klientem Autentyczne bycie w relacji Metody i narzędzia pracy coacha Łada Bobrowska-Drozda Wartości Kontakt Sztuka pytania Od czego zacząć? Zadania coachingowe Coaching międzykulturowy Edyta Hillesland Coaching międzykulturowy a expat coaching Kultura organizacji Kultury organizacyjne według F. Trompenaarsa i Ch. Hampden-Turnera Pojęcie szoku kulturowego Poziomy wrażliwości międzykulturowej w procesie coachingu Siatka orientacji kulturowych jako narzędzie w pracy coacha Efektywność coachingu w środowisku pracy Piotr Olaf Żylicz, Gil Bozer Kilka uwag wstępnych Cele coachingu Efektywność coachingu - przegląd badań Adaptacja modelu Donalda Kirkpatricka i problem ROI "Twarde" i "miękkie" wskaźniki efektywności Obszary pomiaru efektywności coachingu Jak badać efektywność coachingu? Coaching wewnętrznego nastawienia Jacek Santorski (Zbyt) agresywny szef sprzedaży (autentyczna historia) Zrównoważony coaching wszechstronnego lidera - model Kaplana i Kaisera Narzędzia coachingu "wewnętrznej gry" Przykłady pytań i zadań dla adepta "Wewnętrzna gra" coacha Coaching biznesowy a psychologia pozytywna Tomasz Ochinowski Po co coachowi psychologia pozytywna? Coaching nastawiony na przepływ W poszukiwaniu mocnych stron Kilka szczegółowych przykładów obecności psychologii pozytywnej w coachingu biznesowym . Pojęcie i istota life coachingu Katarzyna Popiołek Czym jest life coaching? Jak uczynić czas swoim sprzymierzeńcem? Potrzeba sensu życia i samorealizacji jako źródło rozwoju Wsparcie społeczne jako życiodajna siła Pułapki współczesnej codzienności Dziesięć praw życia Superwizja coachingu Henryk Szmidt Superwizja - definicje i funkcje Rodzaje superwizji Superwizja terapii, audytu, konsultingu, doradztwa i mentoringu a superwizja coachingu - punkty specyficzne Badania poświęcone superwizji Jakie warunki wstępne powinien spełniać projekt superwizyjny? Sposób oceny projektu coachingowego za pomocą superwizji Korzyści płynące z usystematyzowanego podejścia do kontroli projektów coachingowych Polskie doświadczenia w superwizji w coachingu Anna Chraniuk, Katarzyna Dujanowicz Rozwój superwizji coachingu w Polsce Perspektywa European Mentoring and Coaching Council Global (EMCC Global) Perspektywa Izby Coachingu Perspektywa International Coach Federation Wpływ globalnej sytuacji pandemicznej na rozwój superwizji w Polsce Coaching kariery Małgorzata Sidor-Rządkowska Specyfika coachingu kariery Coaching kariery a doradztwo (poradnictwo) zawodowe Kariera zawodowa jako przedmiot coachingu Przedstawiciele różnych pokoleń jako klienci coacha kariery Zatrudnialność (employability) a budowanie marki osobistej (personal branding) Krótki przegląd narzędzi coachingu kariery Coaching a rozwój zawodowy osób z niepełnosprawnościami Małgorzata Sidor-Rządkowska Rola pracy zawodowej w rehabilitacji osób niepełnosprawnych Rozwój(?) osób niepełnosprawnych w miejscu pracy Coaching a doradztwo zawodowe Model GROW Coachingowe metody wspierania osób niepełnosprawnych Etyka coachingu Małgorzata Sidor-Rządkowska Etyka coachingu jako etyka zawodowa Kontrowersje wokół kodeksów etycznych Powinności moralne coacha w świetle kodeksów etyki zawodowej Dylematy etyczne w pracy coacha 14 zasad coacha I. Proces coachingu w Philips Lighting - model CARE II. Coaching zarządu III. Historia Anny IV. Historia Pauliny V. Historia Tomka VI. Historia Adama VII. Historia Piotra VIII. Historia Arka IX. Coaching zespołów X. Coaching zespołu z uwzględnieniem nieświadomych zjawisk grupowych XI. Superwizja coachingu w LHH Polska XII. Rola superwizji w mojej pracy - wywiad z coachem
Sygnatura czytelni BMW: VI U 253 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: XII A 105
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 151055 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6354 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(HR)
Bibliografia, netografia na stronach 193-200.
Dla profesjonalnych coachów, menedżerów, kadrę zarządzającą firm, pracowników działów HR, doradców zawodowych, trenerów i konsultantów zarządzania, pracowników naukowych i studentów kierunków związanych z zarządzaniem, psychologią oraz pedagogiką.
Coaching kariery Coach - człowiek, który pyta Rodzaje coachingu; Specyfika coachingu kariery Kariera zawodowa - centralne pojęcie coachingu kariery Dawne a obecne podejście do zagadnień kariery zawodowej Modele współczesnych karier Kariera proteuszowa bez granic kalejdoskopowa Kariery zawodowe w praktyce Zatrudnialność (employability) oraz budowanie marki osobistej (personal branding) _ ważne pojęcia współczesnego rynku pracy Istota zatrudnialności (employability) Istota budowania marki osobistej (personal branding) Cechy silnej marki osobistej Budowanie marki osobistej (personal branding) a budowanie marki pracodawcy (employer branding) Doradztwo (poradnictwo) zawodowe a coaching kariery Doradztwo czy poradnictwo zawodowe? Preorientacja, orientacja i reorientacja zawodowa Praca z dziećmi i młodzieżą jako zadanie doradcy zawodowego Budowanie zainteresowań w wieku przedszkolnym Poradnictwo zawodowe w niższych klasach szkoły podstawowej wyższych klasach szkoły podstawowej szkołach ponadpodstawowych Praca z osobami dorosłymi - w stronę coachingu kariery Przedstawiciele różnych pokoleń jako klienci coacha kariery Pięć pokoleń na współczesnym rynku pracy Przynależność generacyjna jako czynnik różnicujący podejście do kariery zawodowejPraca z klientami różnych pokoleń - niektóre wyzwaniaKlienci pokolenia baby boomers Elementy coachingu kariery w pracy HR-owców i menedżerów liniowych Kształtowanie ścieżek kariery we współczesnych organizacjach wielokierunkowość rozwoju pracowników Różnicowanie ścieżek kariery w organizacji Rozmowa jako podstawa wspierania pracowników organizacji Coachingowe podejście do zagadnień zarządzania talentami Podstawowe narzędzia pracy coacha kariery Pytania jako główne narzędzie coachingowe Aktywne słuchanie Model GROY/ Koło życia Praca z wybranymi grupami klientów Coaching w Akademickich Biurach Karier (ABK) Coaching jako element programów outplacementowych Wędka, ryba czy umiejętności wędkarza? Etapy outplacementowego coachingu kariery Praca z osobami niepełnosprawnymi Aktywność zawodowa a rehabilitacja osób niepełnosprawnych Rozwój osób niepełnosprawnych w środowisku zawodowym Coachingowe formy wspierania osób niepełnosprawnych
Sygnatura czytelni BMW: VI E 243 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: XII A 65
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 145863 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5838 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Profesjonalny coaching : zasady i dylematy etyczne w pracy coacha / Małgorzata Sidor-Rządkowska. - Wydanie II rozszerzone i zaktualizowane. - Warszawa : Wolters Kluwer, 2022. - 242 strony ; 25 cm.
(HR)
Bibliografia na stronach 207-211.
Rozdział 1. Istota i formy coachingu Czym jest coaching? Rodzaje coachingu Rozdział 2. Coaching a inne formy wspierania rozwoju pracowników Coaching a mentoring Coaching a szkolenie Coaching a konsulting Coaching a psychoterapia Rozdział 3. Kodeks etyki zawodowej jako zbiór zasad moralnych przedstawicieli profesji Kilka uwag terminologicznych Kodeks etyczny – drogowskaz postępowania czy przejaw instrumentalizacji moralności? Współczesne kodeksy etyczne 14 zasad coacha Kodeksy etyczne coachingu Rozdział 4. Najważniejsze zasady moralne w świetle kodeksów etycznych coachingu Zasada nadrzędności dobra klienta Szacunek dla autonomii klienta Dotrzymywanie zobowiązań Prawdomówność i uczciwość Obowiązek zachowania tajemnicy Rozdział 5. Dylematy etyczne Istota dylematu etycznego Jak rozstrzygać dylematy etyczne? Dylematy etyczne coachingu Dylematy etyczne – komentarze do studiów przypadków Dylemat I. (Zbyt) szczery klient Dylemat II. Poufna wiadomość Dylemat III. Coach versus konsultant Dylemat IV. Czy coach może stać się psychoterapeutą? Dylemat V. Zmiana celów Dylemat VI. Raport Dylemat VII. Marta i Tomasz Dylemat VIII. Zwolnienie lekarskie Dylemat IX. Coach a mobbing Dylemat X. Wystąpienia publiczne Dylemat XI. (Nie)wiara w klienta Dylemat XII. Czy przedłużyć coaching? Dylemat XIII. Różnice wartości Dylemat XIV. Wezwanie na świadka Dylemat XV. Wyniki sprzedaży Dylemat XVI. Tajemnica Agnieszki Coaching wewnętrzny a coaching zewnętrzny – rozmowa Trudne sytuacje w mojej pracy – relacje coachów Oczyszczające spotkanie Pierwsza klientka Wyzwania coachingu kariery Historia Krzysztofa Czy podjąć się coachingu? Coaching czy konsulting? Coaching, który się nigdy nie odbył Informacje o autorach wypowiedzi Aneks. Wybrane kodeksy etyczne coachingu Kodeks etyczny ICF Globalny kodeks etyczny dla coachów, mentorów i superwizorów Kodeks etyczny Association for Professional Executive Coaching and SupervisionTM Kodeks etyczny coacha
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152474 N, 152473 N (2 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Czy coaching wpływa na skuteczność biznesową? / Dorota Słoniewska. W: Personel i Zarządzanie. 2013, nr 10, s.96-98. - Warszawa : INFOR, 2013
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Profilowanie osobowości / Paweł Smółka. W: Personel i Zarządzanie. 2011, nr 6, s.48-50. - Warszawa : INFOR, 2011
BS
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Psychologia coachingu / Paweł Smółka. W: Personel i Zarządzanie. 2011, nr 2, s.59-61. - Warszawa : INFOR, 2011
BS
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Rozwijanie przez rozmawianie / Paweł Smółka. W: Personel i Zarządzanie. 2010, nr 7, s.70-72. - Warszawa : INFOR, 2010
BS
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Szef bez zadyszki / Paweł Smółka. W: Personel i Zarządzanie. 2011, nr 12, s.72-74. - Warszawa : INFOR, 2011
BS
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Szef idealny / Marek Sobociński. W: Personel i Zarządzanie. 2003, nr 19, s.38-40. - Warszawa : INFOR, 2003
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności