Kompetencje zawodowe
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(25)
Forma i typ
Artykuły
(13)
Książki
(12)
Publikacje fachowe
(7)
Publikacje naukowe
(6)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(8)
dostępne
(4)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(5)
Biblioteka Międzywydziałowa
(3)
Biblioteka WEiZ
(5)
Biblioteka WWFiF
(1)
Autor
Jurek Paweł
(2)
Smółka Paweł
(2)
Alejziak Bożena
(1)
Czapla Tomasz P
(1)
Dawid-Sawicka Monika
(1)
Doroba Anita
(1)
Jeruszka Urszula (1952- )
(1)
Kozak Agnieszka
(1)
Kraśniak Janusz
(1)
Lamri Jérémy
(1)
Lencioni Patrick (1965- )
(1)
Leszczuk Joanna
(1)
Madej Bogusław
(1)
Madej Robert
(1)
Okręglicka-Forysiak Ewa
(1)
Plaskacz Anna
(1)
Roszyk-Kowalska Gabriela
(1)
Sadowska-Snarska Cecylia
(1)
Sroka Kinga (marketing)
(1)
Sylburski Marek
(1)
Szychta Anna
(1)
Turska Elżbieta
(1)
Wajler Radosław
(1)
Wekselberg Victor
(1)
Wiśniewski Zenon (1950- )
(1)
Zgud Jarosław
(1)
Zręda Agnieszka
(1)
Śliwiński Krzysztof
(1)
Żukowska Joanna (ekonomia)
(1)
Żółtak Marcin
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(10)
2010 - 2019
(9)
2000 - 2009
(6)
Okres powstania dzieła
2001-
(12)
Kraj wydania
Polska
(25)
Język
polski
(25)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(3)
Menedżerowie
(2)
Doradcy zawodowi
(1)
Dyrektorzy HR
(1)
Kierowcy zawodowi
(1)
Pracodawcy
(1)
Pracownicy oświaty
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Specjaliści ds. kadr
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Spedytorzy
(1)
Temat
Budownictwo
(2412)
Zarządzanie
(2038)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Kompetencje zawodowe
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1157)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1012)
Turystyka
(952)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(873)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(808)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(759)
Technika
(743)
Konstrukcje budowlane
(727)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Unia Europejska
(699)
Piłka nożna
(690)
Transport
(673)
Elektroenergetyka
(667)
Architektura
(637)
Marketing
(636)
Innowacje
(619)
Naprężenia i odkształcenia
(613)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(590)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(584)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(520)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Materiałoznawstwo
(517)
Produkcja
(517)
Symulacja
(515)
Inwestycje
(508)
Praca
(503)
Analiza matematyczna
(495)
Zarządzanie jakością
(495)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(494)
Dzieci
(489)
Energia elektryczna
(489)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(482)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(468)
Szkolnictwo wyższe
(468)
Psychologia
(467)
Przedsiębiorstwo
(466)
Modele matematyczne
(465)
Internet
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(429)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(382)
Banki
(378)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(7)
Temat: miejsce
Polska
(5)
Kraków (woj. małopolskie)
(1)
Gatunek
Opracowanie
(5)
Monografia
(3)
Podręcznik
(2)
Poradnik
(2)
Raport z badań
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(7)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Praca, kariera, pieniądze
(3)
Edukacja i pedagogika
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Psychologia
(1)
Transport i logistyka
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(12)
Kultura Fizyczna
(1)
25 wyników Filtruj
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
(Nie) bezpieczny lakmus / Victor Wekselberg. W: Personel i Zarządzanie. 2010, nr 4, s.66-69. - Warszawa : INFOR, 2010
BS
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Książka
W koszyku
Bibliografie, netografie przy pracach.
Kierunki zmian w popycie na pracę Leszek Kucharski, Eugeniusz Kwiatkowski Odpływy z zatrudnienia w przekroju zawodów i sekcji PKD w Polsce w latach 2015-2018 1.Stopy odpływów w przekroju grup zawodów i sekcji PKD 2.Model i wyniki analiz ekonometrycznych Anna Grześ Zmiany w popycie na pracę w wybranych sekcjach PKD w Polsce w warunkach czwartej rewolucji przemysłowej 1.Istota rewolucji przemysłowej 4.0 i jej konsekwencje dla rynku pracy -ujęcie teoretyczne, przegląd literatury 2.Próba oceny wdrażania rozwiązań wynikających z rewolucji przemysłowej 4.0 w wybranych sekcjach PKD 3.Popyt na pracę w wybranych sekcjach PKD w latach 2010-2018 w kontekście rozwiązań wynikających z rewolucji przemysłowej 4.0 Agata Matuszewska-Kubicz Prognozowane kompetencje przyszłości na rynku pracy a oczekiwania pracodawców - na przykładzie branży IT w woj. łódzkim 1.Pojęcie i rodzaje kompetencji 2.Kompetencje przyszłości na rynku pracy Magdalena Wysocka Wpływ technologii cyfrowych na miejsca pracy w przedsiębiorstwach Stanisław Kaczyński Uwarunkowania i konsekwencje gospodarki 4.0 1.Gospodarka 4.0 i jej znaczenie dla rozwoju przedsiębiorstwa 2.Skutki gospodarki 4.0 Maciej Cesarski Współczesne migracje osiedleńcze, zamieszkiwanie a przyszłość „pracy" - zagadnienia globalne 1.Społeczno-gospodarcze efekty „pracy" w skali świata 2.Pesymistyczne i optymistyczne perspektywy „pracy" - czy tylko? 4.Zamieszkiwanie a przyszłość „pracy" Barbara Cieślińska Zawody nowe i stare w hierarchii społecznego prestiżu 1.Zawody nowe a zawody przyszłości 2.Przynależność do grupy społeczno-zawodowej 3.Ranking zawodów w hierarchii społecznego prestiżu Zarządzanie potencjałem pracy - nowe wyzwania Józef Frąś, Clemens Wagener Kluczowe kompetencje lidera organizacji w dobie przemysłu 4.0 1.Kompetencje lidera organizacji - istota zagadnienia 2.Charakterystyka i kształtowanie kompetencji lidera organizacji 3.Przemysł 4.0 a kompetencje lidera współczesnej organizacji 4.Model kompetencji lidera organizacji w erze inteligentnych fabryk Joanna M. Moczydłowska Kompetencje menedżerów w przemyśle 4.0. Wyniki badań jakościowych 1.Kompetencje kierownicze (menedżerskie) 2.Przemysł 4.0 (Indystry 4.0) - geneza i istota koncepcji 3.Kompetencje menedżera a wyzwania przemysłu 4.0 4.Metodyka i wyniki badań własnych Kamil Zawadzki Pozytywne zarządzanie zasobami ludzkimi w erze gospodarki 4.0 1.Fundamenty modelu pozytywnego zarządzania zasobami ludzkimi 2.Wyzwania gospodarki 4.0 dla zarządzania ludźmi w organizacji 3.Pozytywne ZZL wobec czwartej rewolucji przemysłowej Urszula Widelska Relacje z pracownikami w przedsiębiorstwie innowacyjnym z perspektywy menedżerów najwyższego szczebla 1.Relacje z pracownikami na tle relacji z innymi grupami interesariuszy -analiza teoriopoznawcza Marta Juchnowicz, Hanna Kinowska Diagnoza sprawiedliwości wynagradzania w Polsce - implikacje w warunkach gospodarki 4.0 1.Znaczenie sprawiedliwości wynagradzania w gospodarce 4.0 2.Ocena sprawiedliwości wynagrodzeń 3.Ocena sprawiedliwości dystrybutywnej 4.Ocena sprawiedliwości proceduralnej 7.Ocena sprawiedliwości interakcyjnej Przemysław Majewski Pracownicy tymczasowi a parametry jakościowe procesu produkcji na przykładzie przedsiębiorstw z branży przemysłowej 1.Uwarunkowania pracy tymczasowej 2.Ograniczenia pracy tymczasowej 3.Cudzoziemcy jako pracownicy tymczasowi 4.Praca tymczasowa a jakość pracy Magdalena Byczkowska Wpływ BIZ na rynek pracy państwa przyjmującego - korzyści i zagrożenia 1.Napływ bezpośrednich inwestycji zagranicznych do Polski 2.Bezpośrednie inwestycje zagraniczne a rynek pracy w Polsce 3.Efekty bezpośrednich inwestycji zagranicznych dla rynku pracy państwa przyjmującego Ewa Flaszyńska Rejestrowane bezrobocie - ukryte rezerwy siły roboczej? 1.Wiek i wykształcenie bezrobotnych - regionalne i lokalne różnice 2.Nadwyżki i deficyty kadrowe według zawodów 3.Co jest największa przeszkodą dla pracodawców? Generacje pracowników na rynku pracy Magdalena Knapińska Freelancer czy prekariusz - perspektywy pokolenia milenium na nowoczesnym rynku pracy 1.Charakterystyka terminologiczna pokolenia milenium 2.Pojęcie freelancingu i prekariatu w literaturze 3.Charakterystyka pokolenia milenium na podstawie publicznej statystyki 5.Analiza freelancingu w Polsce w świetle badań ankietowych 6.Sytuacja zatrudnieniowa pokolenia milenium - czy to prekariusze? Joanna Gajda Pokolenie Z na rynku pracy w dobie czwartej rewolucji przemysłowej 1.Pojęcie i istota czwartej rewolucji przemysłowej 2.Sytuacja na rynku pracy w dobie czwartej rewolucji przemysłowej Karolina Krzykowska Zarządzanie generacjami pracowników - kompetencje i motywowanie w gospodarce 4.0 1.Zarządzanie międzypokoleniowe 2.Sztuczna inteligencja a zarządzanie zasobami ludzkimi 3.Perspektywa jutra - pracownik przyszłości Agata Zagórowska Analiza deklarowanej aktywności zawodowej podczas studiów. Synteza wyników badań empirycznych 3.Ranga wykształcenia wyższego a działania adaptacyjne studentów w kontekście zmian na rynku pracy 4.Aktywność zawodowa studentów w świetle badań Wyzwania wobec systemu edukacji i poradnictwa zawodowego Urszula Jeruszka Rola edukacji w miejscu pracy w rozwoju kompetencji wymaganych w przedsiębiorstwach 1.Kilka uwag o edukacji formalnej w kontekście kształtowania kompetencji przydatnych do pracy 2.Dlaczego przedsiębiorstwa powinny inwestować w kapitał ludzki swoich pracowników? 4.Jakie metody rozwoju kompetencji pracowniczych mogą być/są stosowane w miejscu pracy Aleksandra Dudek Diagnoza oczekiwań studentów wobec uczelni. Synteza wyników badań empirycznych 1.Tendencje demograficzne a potencjał akademicki miasta Opole 2.Uniwersytet Opolski jako ośrodek akademicki - cele i zadania 3.Diagnoza oczekiwań studentów wobec uczelni wyższych - wyniki badań empirycznych Dominika Malchar-Michalska Diagnoza motywów wyboru studiów przez studentów. Synteza wyników badań empirycznych 1.Motywy podejmowania studiów i ich kierunków – przegląd literatury 4.Motywy podejmowania studiów przez studentów Uniwersytetu Opolskiego. Wyniki badań empirycznych Adam Miara Wyzwania wobec systemu edukacji w kontekście inteligentnych specjalizacji województwa podlaskiego 1.Założenia inteligentnych specjalizacji 2.Umiejętności przyszłości 3.Niedopasowanie kompetencyjne 4.Wyzwania przed systemem edukacji w celu zapewnienia kapitału ludzkiego o odpowiednich kompetencjach Michał Bąkowski Wykorzystanie technologii informacyjno-komunikacyjnych w pracy dydaktycznej nauczycieli 1.Technologie informacyjno-komunikacyjne w polskich szkołach 2.Istota kształcenia zdalnego Monika Maksim Kompleksowe centra poradnictwa dla młodzieży - doświadczenia niemieckie w zakresie wspierania młodych w przechodzeniu ze szkoły na rynek pracy 1.Idea kompleksowych centrów poradnictwa dla młodzieży 2.Niemieckie agencje zatrudnienia młodzieży (Jugendberufsagentur) Monika Wojdyło Realizacja założeń pozytywnego modelu doradztwa zawodowego SELF wśród uczniów szkół zawodowych 1.Filozofia pozytywnego modelu doradztwa zawodowego SELF 2.Formy wspierania uczniów szkół zawodowych 4. Dotychczasowy przebieg działań wspierających uczniów szkół zawodowych Anna Majzel Kompetencje pracowników na współczesnym rynku pracy - wybrane problemy 1.Kompetencje pracownicze w świetle badań 2.Wsparcie rozwoju kompetencji- wybrane praktyki Gospodarka 4.0 z perspektywy polityki społecznej Lucjan Miś Technologie informacyjno-komunikacyjne w pracy socjalnej i zawodach pomocowych 1.Praca socjalna jako zawód 2.Przykłady zastosowania technologii informacyjno-komunikacyjnych w pracy socjalnej i zawodach pomocowych 4.Uchodźcy i imigranci 5.Systematyczne przeglądy badań na technologiami informacyjno--komunikacyjnymi w zawodach pomocowych Tadeusz Kowalewski Gospodarka 4.0 - wyzwanie dla systemu usług społecznych 1.Cyfryzacja przyczyną zmian 2.System usług społecznych 3.CUS jako rozwiązanie systemowe Elżbieta Bojanowska Ryzyko niesamodzielności jednostek z perspektywy służb społecznych 1.Kontekst demograficzny 2.Niesamodzielność - definicja pojęcia i występujące systemy wsparcia 4.Standard usług asystenckich i opiekuńczych dla osób niesamodzielnych Justyna Przybylska Pojęcie i kryteria zasługiwalności 1.Pojęcie zasługiwalności 2.Kryteria zasługiwalności 3.Przegląd wybranych badań empirycznych Hubert Ostapowicz Projekty społeczne jako wyzwanie dla samorządu gminnego w kontekście gospodarki 4.0 1.Pojęcie projektu 2.Metodyka zarządzania projektami 3.Proces formułowania projektu współfinansowanego ze środków EFS w gminie przy zastosowaniu typowego schematu
Sygnatura czytelni BMW: VI E 295 (nowy)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 150235 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 150767 N (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Nie tylko dyplomy i tytuły / Jarosław Zgud. W: Personel i Zarządzanie. 2000, nr 20, s.28-31. - Warszawa, 2000
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Książka
W koszyku
Learns : stwórz efektywny system uczenia się w miejscu pracy / Marcin Żółtak. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : "MT Biznes", 2021. - 488 stron : ilustracje ; 23 cm.
Bibliografia na stronach 465-475.
Dlaczego szkolenia nie działają: co widać gołym okiem? Jak to jest z tymi szkoleniami - o czym jest ta książka? Zakres LEarNS Trzy bloki i czternaście rozdziałów merytorycznych Dla kogo? Jak książka jest skonstruowana? W jaki sposób czytać i dlaczego w ogóle warto? LEarNS - co to właściwie znaczy? Środowisko uczenia się w miejscu pracy 1. Dlaczego organizacje częściej szkolą, niż realnie uczą? 1.1.Wprowadzenie: czego dowiesz się z tego rozdziału 1.2.Szkolenie vs. uczenie się LEarNS. Stwórz efektywny system uczenia się w miejscu pracy 1.3.Organizacje jako systemy nawyków 1.4.Rutyny i „szalone rutyny" 1.5.System - wprowadzenie 1.6.System - środowisko pracy a uczenie się w organizacji 2.System uczenia się a system pracy - różnice 2.1.System uczenia się a system pracy - wprowadzenie 2.3.Systemy w systemie 2.4.Podsumowanie - to, co najważniejsze 3.Konstrukcja środowiska uczenia się w miejscu pracy 3.1.Wprowadzenie: czego dowiesz się z tego rozdziału 3.2.Składowe i działanie środowiska uczenia się w miejscu pracy 3.3.Podsumowanie - to, co najważniejsze 4.Uwarunkowania efektywnego uczenia się w miejscu pracy - tworzenie środowiska uczenia się w organizacji 4.1.Wprowadzenie: czego dowiesz się z tego rozdziału 4.2.Ambiwalencja po zakończeniu szkolenia - pomiędzy motywacją a praktyką działania 4.3.Dlaczego transteoretyczny model zmiany w LEarNS? 4.4.Teoria autodeterminacji (SDT) w procesie uczenia się 4.5.Podsumowanie - to, co najważniejsze 5.Zróżnicowanie złożoności oddziaływań edukacyjnych a środowisko uczenia się w organizacji 5.1.Złożoność oddziaływań (sytuacji) edukacyjnych - założenia 5.2.Złożoność działań (sytuacji) edukacyjnych 5.3.16SU - typologia złożoności sytuacji edukacyjnych 6.Wpływ kultury organizacyjnej na tworzenie się środowiska uczenia się w miejscu pracy 6.1.Czym jest kultura organizacyjna? 6.2.Kultura silna i słaba 6.3.Wpływ założeń kulturowych na strategiczne i edukacyjne działania organizacyjne 6.5.Typy kultur według modelu OCAI (organizationaJ culture assessment instrument) 6.6.Kulturowa zdolność do uczenia się organizacyjnego (organizationaJ learning capacity, OLC) - wpływ kultury organizacyjnej na kształtowanie umiejętności pracowników w czasie Metodyka LEarNS 7.Metodyka LEarNS - motywacja i technologia 7.1.Motywacja i technologia - składowe LEarNS 7.2.Składowe proceduralno-techniczne LEarNS - krótkie wprowadzenie 7.3.Firma C&Q - studium przypadku 8.Metodyka LEarNS - elementy składowe 8.1.Symptomat 8.2.Mikrospekt 8.3.UCN, M-UCN 8.4.Tablica Kokpitu 8.5.Reflektowanie 3R 9.Ludzie w LEarNS 9.1.Diament LEarNS - role 9.2.Diament LEarNS - zadania w procesie realizacji projektu edukacyjnego 9.3.Diament LEarNS - co, jeżeli nie działa? 10.PROMO - badanie gotowości środowiska uczenia się w miejscu pracy 10.1.Wprowadzenie: czego dowiesz się z tego rozdziału 10.2.Macierz PROMO - założenia 10.3.Macierz PROMO - powtarzalność badania Strategiczne i operacyjne wykorzystanie LEarNS 11.Strategiczne i operacyjne uczenie się w miejscu pracy 11.1.Wprowadzenie: czego dowiesz się z tego rozdziału 11.2.SPR i OPR - założenia wstępne 11.3.SPR i OPR- relacja 12.Kompetencje w LEarNS 12.2.Grupy kompetencji w LEarNS 12.3.Wpływ kompetencji na realizację LEarNS 13.Szkolenia LEarNS 14.1. Typy i charakterystyka szkoleń LEarNS
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 150539 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(HR)
Na stronie redakcyjnej: Pierwsze wydanie książki ukazało się nakładem Oficyny Wydawniczej SGH, (Warszawa, 2019).
Bibliografia, netografia na stronach 245-266.
Dla pracowników działów kadr i zasobów ludzkich, menedżerów i przedsiębiorców, a także pracowników naukowych zarządzania, psychologii i socjologii oraz studentów tych kierunków.
Kompetencje w naukach o zarządzaniu Podejście holistyczne Podejście do kompetencji w szkołach zarządzania Typologia kompetencji . Rozwój kompetencji jako inwestycja w kapitał ludzki Rozwój kompetencji pracowników Proces rozwoju kompetencji pracowników Determinanty rozwoju kompetencji pracowników Formy rozwoju kompetencji pracowników Tutoring, mentoring, coaching Mentoring Coaching Szkolenie, warsztat, trening . Blended learning Self-directed learning Konferencja, kongres, seminarium Studia podyplomowe Modele oceny form rozwoju kompetencji pracowników Ewaluacja rozwoju kompetencji pracowników Modele oceny form rozwoju kompetencji pracowników Czteropoziomowy model Kirkpatricka Model Hamblina Pięciopoziomowy model (ROI) Phillipsa Zmodyfikowany ROI Metoda implementacji arkusza inwestycji i korzyści Model krytycznych poziomów Guskeya Model Holtona Model oceny wyników O’Connora (RA) Model Kaufmana i Kellera Model Brinkerhoffa (SCM) Model IPO Model C-I-P-O Czteropoziomowy model ewaluacji Warra (CIRO) Czteropoziomowy model Stufflebeama (CIPP) Model Passmore’a i Velez (SOAP-M model) Model Ramseya (GAP model) Model Fiester i Morris Analiza porównawcza modeli oceny form rozwoju kompetencji ....... pracowników, ze szczególnym uwzględnieniem szkoleń Przegląd badań poświęconych problematyce modeli oceny form rozwoju kompetencji pracowników Opracowanie narzędzi gromadzenia danych, przeprowadzenie badań terenowych i analiza zgromadzonych danych Rozdział V. Autorska metoda oceny form rozwoju kompetencji pracowników . Autorska metoda i jej zastosowanie Studium przypadku przedsiębiorstwa z sektora medialnego przetwórstwa mięsnego transportowego piwowarskiego nowych technologii doradczego obsługi klienta medycznego
Sygnatura czytelni BWZ: IX C 86
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 153420 N (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności