Marketing strategiczny
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(100)
Forma i typ
Książki
(64)
Artykuły
(36)
Publikacje fachowe
(4)
Publikacje naukowe
(4)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(51)
dostępne
(39)
wypożyczone
(5)
Placówka
Wypożyczalnia
(42)
Biblioteka WB
(1)
Biblioteka Międzywydziałowa
(15)
Biblioteka WEiZ
(29)
Biblioteka WWFiF
(6)
Autor
Dziekoński Michał
(7)
Czyż-Gwiazda Ewa
(4)
Baran Radosław
(3)
Grzegorczyk Wojciech (1956- )
(3)
Mruk Henryk
(3)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(3)
Pomykalski Andrzej (1941- )
(3)
Rutkowski Ireneusz
(3)
Wojtaszczyk Justyna
(3)
Wrzosek Wojciech
(3)
Wrzosek Wojciech (1937- )
(3)
Gieracz Marcin
(2)
Howaniec Honorata
(2)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(2)
Podstawka Krzysztof
(2)
Adamczuk Franciszek
(1)
Adamczyk Jan (nauki ekonomiczne)
(1)
Adamczyk Józef
(1)
Adamkiewicz Katarzyna
(1)
Al-Sefou Sayf
(1)
Albigowski Marek
(1)
Ananicz Karina
(1)
Andruszkiewicz Krzysztof (1953- )
(1)
Arhipova Marina Ûr'evna
(1)
Bangs David H. jr
(1)
Barcik Agnieszka
(1)
Barcik Ryszard (1948- )
(1)
Bielski Ireneusz
(1)
Bryła-Gozdyra Marta
(1)
Chlipała Paweł
(1)
Chodzicki Rafał
(1)
Cybulski Krzysztof
(1)
Czajkowska-Więcaszek Katarzyna
(1)
Dolińska Małgorzata
(1)
Domański Tomasz (1953- )
(1)
Downar Wojciech
(1)
Dziadkiewicz Anna
(1)
Dąbrowski Jarosław Filip (1950- )
(1)
Filipek Jarosław
(1)
Franków-Czerwonko Bożena
(1)
Gierszewska Grażyna
(1)
Golik-Górecka Grażyna
(1)
Grudzewski Wiesław Maria (1933- )
(1)
Grzegorzewska-Ramocka Ewa
(1)
Guzek Michał
(1)
Haberka Paweł
(1)
Hejduk Irena (1949- )
(1)
Ignaczak Marcin
(1)
International Conference on Mass Customization and Personalization (2004 ; Rzeszów)
(1)
Janiszek Bartłomiej
(1)
Jantsch John (1960- )
(1)
Johann Maria
(1)
Kaczmarek Radek
(1)
Karasiewicz Grzegorz (1964- )
(1)
Karolewski Igor
(1)
Kornak Aleksander Stefan
(1)
Kornak Aleksander Stefan (1920-2005)
(1)
Kosson Grzegorz
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Kramer Teodor (1926- )
(1)
Królewski Jarosław
(1)
Kuchno Marcin
(1)
Kłeczek Ryszard
(1)
Lambin Jean-Jacques (1933- )
(1)
Limański Andrzej
(1)
Lipa Michał
(1)
Ludwiński Mariusz
(1)
Malara Zbigniew (1951- )
(1)
Malik Krzysztof (1964- )
(1)
Matwiejczuk Rafał
(1)
Mazur Jolanta
(1)
Michalczyk Joanna
(1)
Międzynarodowa Konferencja Naukowa "Współczesne procesy integracyjne w wymiarze społeczno-ekonomicznym" (2003 ; Rzeszów - Solina)
(1)
Nakulska Klaudia
(1)
Obrębalski Marek
(1)
Penc-Pietrzak Ilona
(1)
Piercy Nigel
(1)
Pietrasieński Paweł
(1)
Piotrowski Maciej
(1)
Podobiński Andrzej
(1)
Pomykalski Andrzej
(1)
Rogala Anna (organizacja i zarządzanie)
(1)
Rosa Grażyna (1968- )
(1)
Rymarczyk Jan (1944- )
(1)
Sala Paweł
(1)
Seelmann-Eggebert Ralph
(1)
Seminarium StatSoft Polska (2005 ; Warszawa)
(1)
Smektalski Albert
(1)
Sperska Anna
(1)
Stappenbeck Gregory J
(1)
Stawarz-García Barbara
(1)
Strzyżewska-Kamińska Marianna
(1)
Szaroleta Maciej
(1)
Szczepański Jarek
(1)
Szczepański Jarosław (marketing)
(1)
Szeremeta Ryszard
(1)
Szulce Halina
(1)
Szydzińska Kinga
(1)
Sławińska Maria
(1)
Tarnowski Robert
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(5)
2010 - 2019
(30)
2000 - 2009
(52)
1990 - 1999
(10)
1980 - 1989
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(25)
Kraj wydania
Polska
(98)
Kiribati
(1)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
polski
(96)
angielski
(3)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(2)
Farmaceuci
(1)
Menedżerowie
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Temat
Budownictwo
(2412)
Zarządzanie
(2038)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Marketing strategiczny
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1157)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1012)
Turystyka
(952)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(873)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(808)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(759)
Technika
(743)
Konstrukcje budowlane
(727)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Unia Europejska
(699)
Piłka nożna
(690)
Transport
(673)
Elektroenergetyka
(667)
Architektura
(637)
Marketing
(636)
Innowacje
(619)
Naprężenia i odkształcenia
(613)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(590)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(584)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(520)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Materiałoznawstwo
(517)
Produkcja
(517)
Symulacja
(515)
Inwestycje
(508)
Praca
(503)
Analiza matematyczna
(495)
Zarządzanie jakością
(495)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(494)
Dzieci
(489)
Energia elektryczna
(489)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(482)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(468)
Szkolnictwo wyższe
(468)
Psychologia
(467)
Przedsiębiorstwo
(466)
Modele matematyczne
(465)
Internet
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(429)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(382)
Banki
(378)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Artykuł z czasopisma fachowego
(17)
Podręczniki akademickie
(8)
Podręcznik
(3)
Poradniki
(3)
Opracowanie
(2)
Podręczniki
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Monografia
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(24)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(36)
100 wyników Filtruj
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Analiza SWOT - narzędzie budowy strategii / Michał Dziekoński. W: Manager. 2004, nr 11/12, s.51-55. - Warszawa : INFOR, 2004
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Cobranding - więcej za mniej / Jarosław Filipek. W: Marketing w Praktyce. 2005, nr 4, s.13-15. - Warszawa : INFOR, 2005
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Marketing w genach firmy / Marcin Gieracz. W: Marketing w Praktyce. 2015, nr 9, s. 6-8. - 2015
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Przede wszystkim ogarnij przychody / Marcin Gieracz. W: Marketing w Praktyce. 2017, nr 8 , s. 43-47. - 2017.
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Akademia Zarządzania i Finansów)
Drugie miejsce wydania i nazwa drugiego wydawcy na podstawie serwisu e-ISBN.
Bibliografie przy rozdziałach.
Pojęcie i istota, analizy i standardy najlepszych praktyk Koncepcja, definicje i standardy najlepszych praktyk Koncepcje analizy i pomiaru najlepszych praktyk w marketingu „Dobre praktyki” według kanonu i opracowania Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie Studia przypadków najlepszych praktyk zarządzania marketingiem Paulina Kowara, Ilona Lipka: Realizacja strategii marketingowych na przykładzie Pepees S.A. Rafał Skonieczka: Uwarunkowania strategiczne wdrożenia systemu e-commerce na przykładzie nowo powstałego przedsiębiorstwa Ilona Skonieczka: Wybór strategii marketingowej a źródła finansowania usług w placówce medycznej Karolina Łęska, Natalia Milczarek: Blitzscaling jako strategia wzrostu platformy e-commerce na przykładzie firmy Shumee Monika Morawska, Aleksandra Stefaniak, Magdalena Stolarczyk: Analityka marketingowa - wartość marki a relacje z klientami Martyna Rzeźnicka, Kacper Żarski: Jak budować imperium na rynku chemii budowlanej i skutecznie podtrzymywać status niekwestionowanego lidera branży? Case study Atlas sp. z o.o. Wioletta Fabicka: Neuromarketing w procesie pozyskiwania klientów na przykładzie działań firmy IKEA Magdalena Skoneczna: Strategie marketingowe start-upów Justyna Dziedziela: ABB Contact Center - początek ogromnego doświadczenia i odpowiedź na każde pytanie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 150007 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 1031 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Akademia Zarządzania i Finansów)
Bibliogr., netogr. przy pracach.
Dla studentów kierunków ekonomicznych i zarządzania, a także dla menedżerów przedsiębiorstw
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 143925 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Menedżera i Bankowca)
Bibliogr. s. 134-[136].
Dla studentów kierunków ekonomicznych, zarządzania, marketingu, międzynarodowych stosunków gospodarczych.
Sygnatura czytelni BWZ: VI D 4
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 102770 (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 671 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [162]-164. Netogr. s. 164-165.
Dla studentów kierunków ekonomicznych.
Sygnatura czytelni BWZ: VI D 32
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 4166 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie, Studia, Rozprawy / Politechnika Świętokrzyska w Kielcach ISSN 0239-4979. Nauki Ekonomiczne ; nr 49)
Bibliogr. s. 315-323.
Sygnatura czytelni BWZ: VI A 74
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 2035 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Magazyn
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 110064 LE (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: The referral engine. Teaching your business how to market itself.
U dołu okł.: Ta książka zarobi na siebie w jeden dzień.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 212 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 131633 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Strategie marketingowe w turystyce / Maria Johann. - Warszawa : Difin, 2009. - 150 s. : il. ; 23 cm.
Bibliogr. s. [148]-150.
Dla studentów turystyki i rekreacji oraz pracowników biur podróży.
Istota i znaczenie marketingu w turystyce 1.1. Rola sektora usług turystycznych w gospodarce 1.2. Rynek usług turystycznych 1.3. Charakterystyka usług turystycznych 1.4. Geneza marketingu usług turystycznych 1.5. Istota strategii marketingowej w turystyce Formułowanie i wybór strategii marketingowej 2.1. Determinanty wyboru strategii marketingowej 2.2. Analiza firmy i rynku 2.3. Segmentacja i wybór rynku docelowego 2.4. Pozycjonowanie oferty rynkowej 2.5. Wybór instrumentów marketingowych Usługa turystyczna jako produkt 3.1. Istota produktu turystycznego 3.2. Struktura produktu turystycznego 3.3. Kształtowanie oferty turystycznej 3.4. Znaczenie strategii marki Kształtowanie cen w turystyce 4.1. Uwarunkowania decyzji cenowych 4.2. Metody wyznaczania ceny 4.3. Rodzaje strategii cenowych Dystrybucja usług turystycznych 5.1. Pojęcie i znaczenie dystrybucji 5.2. Kryteria wyboru kanałów marketingowych 5.3. Sprzedaż usług turystycznych Promocja w turystyce 6.1. Pojęcie, funkcje i cele promocji 6.2. Instrumenty komunikacji marketingowej 6.3. Założenia strategii promocji Strategia wobec personelu 7.1. Pracownicy firmy 7.2. Obsługa klienta Zarządzanie marketingiem w turystyce 8.1. Planowanie strategii marketingowej 8.2. Organizowanie i kierowanie działalnością marketingową 8.3. Kontrola działań marketingowych Przykłady do studiowania 9.1. Polska jako atrakcja turystyczna – kształtowanie oferty turystycznej 9.2. Mazurkas Travel – brandstretching, czyli rozciąganie marki 9.3. Triada – strategia cenowo-promocyjna 9.4. TUI – przykład marki globalnej
Sygnatura czytelni BWF: XII E 63
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 5738 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [367]-400. Netogr., wykaz aktów prawnych s. 400. Indeks.
Dla menedżerów, kierowników, specjalistów działów marketingu i sprzedaży oraz pracowników naukowych i studentów uczelni ekonomicznych.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 155 (nowy)
Sygnatura czytelni BWF: V G 67
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 139416 N (1 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 7549 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności