Obsługa klienta
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(202)
Forma i typ
Artykuły
(153)
Książki
(49)
Publikacje fachowe
(9)
Publikacje naukowe
(9)
Publikacje dydaktyczne
(5)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(57)
dostępne
(19)
wypożyczone
(7)
Placówka
Wypożyczalnia
(24)
Biblioteka Międzywydziałowa
(22)
Biblioteka WEiZ
(28)
Biblioteka WWFiF
(9)
Autor
Cyganek Mariusz
(5)
Veselka Martin
(4)
Wódkowski Arkadiusz
(4)
Ławicki Jacek St
(4)
Bociąg Joanna
(3)
Grygielski Marcin
(3)
Kotarbiński Jacek
(3)
Lotko Aleksander
(3)
Zatwarnicka-Madura Beata
(3)
Duda Joanna
(2)
Dudka Bartłomiej
(2)
Ehrlich Andrzej
(2)
Kałucki Krzysztof
(2)
Krzywda Sebastian
(2)
Mróz Rafał
(2)
Nawrat Beata
(2)
Niemczyk Andrzej
(2)
Paśnik Jerzy
(2)
Polak Piotr
(2)
Rutkowski Krzysztof
(2)
Smyk Stanisław
(2)
Stanusch Maciej
(2)
Stępniak Beata C
(2)
Swatowska Katarzyna
(2)
Synoradzka Monika
(2)
Wiak Krzysztof
(2)
Wojciechowski Piotr
(2)
Wojtaszczyk Justyna
(2)
Ahmed Mohi
(1)
Augustynowicz Krzysztof
(1)
Babińska Anna
(1)
Bakalarz Dariusz
(1)
Baraniecka Anna
(1)
Barcik Anna
(1)
Barlow Janelle (1943- )
(1)
Bejgier Aneta
(1)
Benicewicz-Miazga Anna
(1)
Berłowski Paweł
(1)
Biliński Witold
(1)
Boguszewicz-Kreft Monika
(1)
Branecki Tomasz
(1)
Brown Stenley A. (1946- )
(1)
Bryła-Gozdyra Marta
(1)
Brzozowska Iwona
(1)
Brzozowska Iwona Marta
(1)
Bródkowski Krzysztof
(1)
Całczyński Andrzej
(1)
Chojnacki Wojciech
(1)
Christensen Clayton M. (1952- )
(1)
Cieśla Maria (1980- )
(1)
Cisek-Dąbrowska Joanna
(1)
Czarnecka Róża
(1)
Czarniecka-Skubina Ewa
(1)
De Kouchkovsky Nicolas
(1)
DeLisi Rick
(1)
Dembińska-Cyran Izabela
(1)
Dixon Matthew (1972- )
(1)
Dziedzic Anna
(1)
Dziekońska Joanna
(1)
Dziewa Lucyna
(1)
Eidsvik Bruce
(1)
Fabianowicz Bartosz
(1)
Fazlagić Amir
(1)
Furman Katarzyna
(1)
Futrell Charles
(1)
Geffroy Edgar K
(1)
Gieracz Marcin
(1)
Goliński Jan
(1)
Grzesik Wiesław
(1)
Grzesiuk Aleksandra
(1)
Grzywocz Teresa
(1)
Grądek Dariusz
(1)
Gut Jerzy (1955- )
(1)
Haman Wojciech (1954- )
(1)
Hancewicz Radosław
(1)
Hat-Garncarz Grażyna
(1)
Hayden Wes
(1)
Heinen Joe
(1)
Hickley Kristin
(1)
Hirsz-Kropińska Joanna
(1)
Horovitz Jacques
(1)
Howaniec Honorata
(1)
Hołub-Iwan Joanna
(1)
Jawień Robert
(1)
Jędrzejczak Jacek
(1)
Kachaniewska Magdalena
(1)
Kaczmarek Radosław
(1)
Kanclerz Anna
(1)
Kasperek Marek
(1)
Kauf Sabina
(1)
Kempny Danuta
(1)
Kobiela Konrad
(1)
Kociszewski Kamil
(1)
Koliński Adam
(1)
Kosson Grzegorz
(1)
Kouchovsky Nicolas
(1)
Kowalczyk Artur
(1)
Kowalik Grzegorz
(1)
Kowalska-Musioł Magdalena
(1)
Kozińska Magdalena (ekonomia)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(11)
2010 - 2019
(83)
2000 - 2009
(106)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(26)
Kraj wydania
Polska
(202)
Język
polski
(201)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(6)
Menedżerowie
(2)
Handlowcy
(1)
Klienci banków
(1)
Logistycy
(1)
Pracownicy banków
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Przedstawiciele handlowi
(1)
Sprzedawcy i sprzedawczynie
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Budownictwo
(2412)
Zarządzanie
(2037)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Obsługa klienta
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1157)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1012)
Turystyka
(952)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(872)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(808)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(759)
Technika
(741)
Konstrukcje budowlane
(726)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Unia Europejska
(699)
Transport
(673)
Piłka nożna
(672)
Elektroenergetyka
(667)
Architektura
(637)
Marketing
(636)
Innowacje
(619)
Naprężenia i odkształcenia
(612)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(590)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(584)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(520)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Materiałoznawstwo
(517)
Produkcja
(517)
Symulacja
(515)
Inwestycje
(507)
Praca
(503)
Analiza matematyczna
(495)
Zarządzanie jakością
(495)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(494)
Dzieci
(489)
Energia elektryczna
(489)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(482)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(468)
Szkolnictwo wyższe
(468)
Psychologia
(467)
Przedsiębiorstwo
(466)
Internet
(464)
Modele matematyczne
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(428)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(382)
Banki
(378)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(9)
1701-1800
(1)
1801-1900
(1)
1901-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(7)
Województwo wielkopolskie (1999- )
(1)
Gatunek
Artykuł z czasopisma fachowego
(10)
Materiały pomocnicze
(5)
Monografia
(4)
Podręcznik
(4)
Poradnik
(4)
Poradniki
(4)
Raport z badań
(4)
Opracowanie
(3)
Podręczniki
(2)
Podręczniki akademickie
(2)
Podręczniki dla szkół zawodowych
(2)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Ćwiczenia i zadania dla szkół wyższych
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(14)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(9)
Transport i logistyka
(5)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(152)
Transport, Spedycja, Logistyka
(1)
202 wyniki Filtruj
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zaw. m. in. mat. z Konferencji Naukowo-Biznesowej "Budowanie związków z klientami na rynku business to business", Wrocław, 19 kwietnia 2007 r. - inf. ze "Wstępu" i s. internt. org.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 475 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VI E 23
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 118490 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 2863 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
Private banking : tradycja i nowoczesność w bezpiecznym wydaniu / Małgorzata Zaleska, Magdalena Kozińska. - Wydanie I. - Warszawa : Oficyna Wydawnicza SGH, 2022. - 184, [3] strony : fotografie, ilustracje, wykresy ; 25 cm.
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach [171]-184.
Dla studentów kierunków ekonomicznych, pracowników banków komercyjnych i klientów korzystających z usług private banking.
Umiejscowienie private banking w nauce o finansach i bankowości Private banking a wealth management oraz asset management Organizacja private banking w systemie finansowym Modele organizacji obsługi klientów zamożnych Family offices jako szczególna forma obsługi klienta zamożnego Private banking na świecie Private banking w Polsce PRODUKTY I USŁUGI W RAMACH PRIVATE BANKING Oferta produktowo-usługowa private banking - zagadnienia ramowe Produkty w ramach portfela klienta private banking Inwestycje tradycyjne (klasyczne) Instrumenty rynku pieniężnego Klasyczne papiery wartościowe Klasyczne fundusze inwestycyjne Inwestycje w nieruchomości Inwestycje alternatywne (nowoczesne) Inwestycje alternatywne - pojęcie i bezpieczeństwo Fundusze private equity i venture capital Inwestycje w metale i kamienie szlachetne Inwestowanie w sztukę Inwestycje w alkohole Pozostałe inwestycje w pasje Inwestycje w aktywa wirtualne Produkty kredytowe Usługi w ramach private banking Ubezpieczenia dla klientów private banking OBSŁUGA KLIENTA PRIVATE BANKING Klient w ramach private banking Marketing produktów i usług private banking Proces obsługi klienta private banking a jego potrzeby i preferencje Rola i zadania pracowników private banking Wykorzystanie nowych technologii w obsłudze klienta private banking Wyzwania w obsłudze klientów zamożnych BEZPIECZEŃSTWO OBSŁUGI KLIENTA PRIVATE BANKING Bezpieczeństwo i organizacja w private banking Modele obsługi i bezpieczeństwa w usługach private banking Uwarunkowania formalne i wymogi regulacyjne determinujące prawidłowe i bezpieczne świadczenie usług private banking
Sygnatura czytelni BWZ: III D 89
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6535 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Help desk i polski rynek / Urszula Zarańska. W: Marketing w Praktyce. 2005, nr 8, s. 28-32. - Warszawa : Marketing w Praktyce, 2005
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
Techniki sprzedaży osobistej / Beata Zatwarnicka-Madura. - Wydanie IV. - Warszawa : CeDeWu, 2023. - 215 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Na podstawie rozprawy doktorskiej.
Bibliografia, netografia na stronach 205-215.
Dla studentów na kierunkach marketingu, zarządzania, handlu, a także osób odpowiedzialnych za zarządzanie sprzedażą osobistą w przedsiębiorstwach, sprzedawców oraz trenerów zajmujących się szkoleniami z zakresu technik sprzedaży i obsługi klienta.
PODSTAWOWE ZAGADNIENIA ZWIĄZANE ZE SPRZEDAŻĄ OSOBISTĄ Istota procesu komunikacji marketingowej Uwarunkowania zachowania konsumentów na rynku Pojęcie i zakres sprzedaży osobistej jako metody komunikacji Menedżerskie aspekty zarządzania sprzedażą osobistą PROFESJONALNY MODEL ROZMOWY HANDLOWEJ Komunikacja interpersonalna w procesie sprzedaży osobistej Narzędzia identyfikacji i analizy potrzeb w rozmowie sprzedażowej Techniki prezentacji i demonstracji produktu Komunikacja niewerbalna w rozmowie handlowej Techniki pokonywania obiekcji klienta i finalizowania sprzedaży ZAAWANSOWANE TECHNIKI ROZMÓW HANDLOWYCH Techniki wywierania wpływu w procesie sprzedaży Techniki postępowania z różnymi typami klientów Techniki negocjacyjne Techniki sprzedaży osobistej w świetle dotychczasowych badań ANALIZA PROCESU SPRZEDAŻY OSOBISTEJ W ŚWIETLE BADAŃ
Sygnatura czytelni BWZ: VI A 30
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 153803 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 153804 N (1 egz.)
Brak okładki
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
Od warsztatu do fabryki : usługi finansowo-księgowe / Piotr Ziarkowski. - Wydanie I. - Warszawa : CeDeWu, 2019. - 256 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 235-248.
Dla kadry menedżerskiej.
Wartość dla klienta Koncepcja wartości dla klienta Klasyczne modele pomiaru wartości dla klienta Model kosztowy wartości dla klienta Model cenowy wartości dla klienta Model ekonomiczny wartości dla klienta Model portfelowy wartości dla klienta Atrybutowe modele pomiaru wartości dla klienta Wartość dla klienta w naukach o zarządzaniu Wartość dla klienta w marketingu Wartość dla klienta w zarządzaniu strategicznym Wartość dla klienta w zarządzaniu operacyjnym Wartość dla klienta w rachunkowości zarządczej Outsourcing usług finansowo-księgowych Działalność finansowo-księgowa i przesłanki jej outsourcingu Dostawcy usług finansowo-księgowych Usługi finansowo-księgowe jako usługi profesjonalne Atrybuty profesji finansowo-księgowej Atrybuty oferty outsourcingu procesów finansowo-księgowych Analiza ofert usług finansowo-księgowych Atrybuty związane z usługami finansowo-księgowymi Atrybuty związane z kadrą i technologią Atrybuty związane z relacjami i marką Atrybuty związane z oddziaływaniem Wstępna koncepcja modelu wartości dla klienta usług finansowo-księgowych Atrybuty usług finansowo-księgowych w opiniach ekspertów Weryfikacja modelu wartości dla klienta usług finansowo-księgowych Znaczenie poszczególnych cech dla klientów małych i średnich biur rachunkowych Znaczenie poszczególnych cech dla klientów dużych międzynarodowych centrów usług BPO Porównanie atrybutów usług finansowo-księgowych biur rachunkowych i międzynarodowych centrów BPO
Sygnatura czytelni BWZ: X E 26
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6189 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności