Planowanie strategiczne
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(109)
Forma i typ
Książki
(81)
Artykuły
(28)
Publikacje naukowe
(10)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Poradniki i przewodniki
(3)
Publikacje fachowe
(3)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(66)
dostępne
(51)
nieokreślona
(3)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(54)
Czytelnia Główna
(1)
Biblioteka WB
(1)
Biblioteka Międzywydziałowa
(18)
Biblioteka WEiZ
(41)
Biblioteka WWFiF
(4)
Magazyn
(3)
Autor
Romanowska Maria (1947- )
(7)
Gierszewska Grażyna
(5)
Obłój Krzysztof (1954- )
(4)
Chalastra Michał
(3)
Krupski Rafał
(3)
Barowicz Marek
(2)
Bolesta-Kukułka Krystyna (1941-2004)
(2)
Dixit Avinash K
(2)
Détrie Jean-Pierre
(2)
Fałek Zbigniew
(2)
Gasper Dorota
(2)
Grudzewski Wiesław Maria (1933- )
(2)
Kosiński Janusz
(2)
Kreikebaum Hartmut
(2)
Nalebuff Barry J. (1958- )
(2)
Osterwalder Alexander
(2)
Papadakos Trish
(2)
Penc-Pietrzak Ilona
(2)
Strategor [pseud. zbiorowy]
(2)
Tokarski Andrzej
(2)
Tokarski Maciej
(2)
Wójcik Jacek
(2)
Zawisza Wojciech
(2)
Albigowski Marek
(1)
Arhipova Marina Ûr'evna
(1)
Babińska Katarzyna
(1)
Bakalarz Dariusz
(1)
Banaszyk Piotr
(1)
Barcik Ryszard (1948- )
(1)
Barteczek Andrzej
(1)
Bartkowiak Paweł
(1)
Berliński Lechosław
(1)
Bieńkowska Tamara
(1)
Bland David J. (1976- )
(1)
Bogdalik Krzysztof
(1)
Bowman Cliff
(1)
Bąk Mieczysław
(1)
Cieśliński Wojciech (1960- )
(1)
Cybulski Mateusz
(1)
Dawidczyk Andrzej
(1)
Dennis Pascal (1957- )
(1)
Dobrzańska Bożena M
(1)
Dobrzański Grzegorz (1963- )
(1)
Domański Tomasz (1953- )
(1)
Dziwota Janusz
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Ellis John
(1)
Etiemble Frederic (1976- )
(1)
Evans Vaughan (1951- )
(1)
Falencikowski Tadeusz
(1)
Faulkner David (1938- )
(1)
Fidelman Mark
(1)
Fijałkowska Danuta
(1)
Gancarczyk Jacek
(1)
Goliński Jan
(1)
Gorczyński Kazimierz
(1)
Gorynia Marian 1956- )
(1)
Gołembska Elżbieta (1946- )
(1)
Griffin Ricky W. (1950- )
(1)
Głogowska Małgorzata
(1)
Głuszek Ewa
(1)
Głębocki Konrad
(1)
Hejduk Irena (1949- )
(1)
Henley John S
(1)
Howaniec Honorata
(1)
Ignacy Jarosław
(1)
Jabłoński Adam
(1)
Jabłoński Marek
(1)
Janicki Artur
(1)
Janyga Jerzy
(1)
Jaworski Jan
(1)
Johnson Gerry
(1)
Kaleta Andrzej
(1)
Kempny Danuta
(1)
Kenny Graham
(1)
Klasik Andrzej (1943- )
(1)
Kleine-Doepke Rainer
(1)
Kotter John P. (1947- )
(1)
Kowal Barbara
(1)
Kowal Witold (nauki ekonomiczne)
(1)
Kowalczyk Marcin (tłumacz)
(1)
Krawczyk Łukasz
(1)
Krysta Bartosz
(1)
Kubrak Paulina
(1)
Kuczewska Joanna
(1)
Kulawczuk Przemysław (1961- )
(1)
Kulińska-Sadłocha Ewa
(1)
Kłeczek Ryszard
(1)
Lisiński Marek (organizacja i zarządzanie)
(1)
Lonca Krzysztof
(1)
Malcherek Monika
(1)
Masztalerz Marek
(1)
Mazurkiewicz Ludwik
(1)
Małkowska-Borowczyk Magdalena
(1)
Michalski Dariusz
(1)
Muzyka Daniel F
(1)
Nasierowski Wojciech
(1)
Nowak Alojzy Zbigniew (1956- )
(1)
Nowak Zbigniew
(1)
Opolski Krzysztof
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(14)
2010 - 2019
(30)
2000 - 2009
(40)
1990 - 1999
(24)
1980 - 1989
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(24)
Kraj wydania
Polska
(109)
Język
polski
(109)
Odbiorca
Menedżerowie
(2)
Przedsiębiorcy
(2)
Inżynierowie
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Budownictwo
(2413)
Zarządzanie
(2038)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Planowanie strategiczne
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1177)
Wytrzymałość materiałów
(1158)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1013)
Turystyka
(953)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(874)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(809)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(792)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(761)
Technika
(743)
Konstrukcje budowlane
(727)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(724)
Prawo pracy
(712)
Piłka nożna
(710)
Unia Europejska
(699)
Transport
(673)
Elektroenergetyka
(668)
Marketing
(638)
Architektura
(637)
Innowacje
(621)
Naprężenia i odkształcenia
(615)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(590)
Programy komputerowe
(586)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(523)
Sterowanie
(520)
Materiałoznawstwo
(519)
Produkcja
(518)
Komputery
(517)
Symulacja
(516)
Inwestycje
(508)
Praca
(504)
Zarządzanie jakością
(497)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(496)
Analiza matematyczna
(495)
Dzieci
(494)
Energia elektryczna
(491)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(484)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(468)
Przedsiębiorstwo
(468)
Szkolnictwo wyższe
(468)
Psychologia
(467)
Modele matematyczne
(465)
Internet
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(433)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(430)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(383)
Banki
(379)
BHP
(377)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(4)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(12)
Monografia
(6)
Artykuł z czasopisma fachowego
(5)
Poradniki
(4)
Opracowanie
(3)
Podręcznik
(3)
Podręczniki
(3)
Poradnik
(3)
Księga pamiątkowa
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(17)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(8)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Rozwój osobisty
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(27)
Kultura Fizyczna
(1)
109 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Biznesplan : jak go budować i analizować / Krzysztof Opolski, Krzysztof Waśniewski. - Wydanie VI. - Warszawa : CeDeWu, 2021. - 158 stron : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 157-158.
Na co komu potrzebny biznes plan, czyli kto to jest przedsiębiorca i czego może oczekiwać Definicja i funkcja biznes planu oraz podstawowe pojęcia związane z jego konstruowaniem Analiza otoczenia na potrzeby biznes planu Analiza i prognoza cen na potrzeby biznes planu Krótki przewodnik po badaniach rynku Analiza ryzyka na potrzeby biznes planu. Konstruowanie scenariuszy wydarzeń Asy Przestworzy sp. z o.o. - prezentacja przypadku Identyfikacja obszarów ryzyka biznesowego na przykładzie firmy Asy Przestworzy Wariantowe scenariusze w obszarach ryzyka Ryzyko finansowe związane z kapitałem obrotowym Określanie wartości firmy i poszczególnych jej składników na podstawie biznes planu Zdyskontowana wartość strumienia gotówki jako kryterium wyceny wartości firmy oraz czynniki kształtujące tę wartość. Analiza przypadku firmy Barwy Orientu Zdyskontowana wartość strumienia wypłat jako uniwersalna metoda oceny rozwiązań biznesowych - analiza przypadku Supra Computers Biznes plan jako instrument decyzji menedżerskich Horeca Machines sp. z o.o. - pełna analiza przypadku planowania biznesowego Punkt wyjścia, czyli: co zamierzamy robić? Otoczenie rynkowe i jego analiza Plan sprzedaży i jego konsekwencje "Dopinanie" rachunku wyników i bilansu
Sygnatura czytelni BMW: VI G 32 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 150029 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 62929 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Tytuł oryginału: The invincible company : how to constantly reinvent your organization with inspiration from the world's best business models. Nazwa pierwszego autora wyróżniona typograficznie.
1. Narzędzie Mapa portfela (10) Eksploracja (14) Eksploatacja (27) Eksploracja a eksploatacja (37) 2. Zarządzaj Wyznaczanie kierunku (50) Zarządzanie portfelem przyszłych przedsięwzięć (70) Zarządzanie portfelem aktualnych przedsięwzięć (109) 3. Twórz nowe Innowacje w obszarze propozycji wartości (142) Innowacje w obszarze zasobów (162) Innowacje w obszarze formuły zysków (188) Pytania diagnostyczne dla liderów (212) 4. Ulepszaj Zmiany dotyczące propozycji wartości (230) Zmiany dotyczące klienta (242) Zmiany w obszarze zasobów (254) Zmiany dotyczące formuły zysków (266) Pytania dla liderów (280) 5. Kultura Mapa kultury (296) Projektowanie kultury w obszarze eksploracji (308) Ocena kultury innowacyjności (314)
Sygnatura czytelni BWZ: IX I 103
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 151960 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 257 - [261]
Dla studentów, konsultantów i menedżerów.
Sygnatura czytelni BWB: II F 18
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 98331, 98330, 98329, 98333, 98332 (5 egz.)
Biblioteka WB
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. B 1880 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Logistyka)
Tyt. oryg. : Logistikmanagement : Funktionen und Instrumente.
Bibliogr. s. 341-378
Sygnatura czytelni BMW: VI I 311 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VIII E 64
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. 97102
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 96441 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 2441 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Strategie rozwoju firmy / Zdzisław Pierścionek. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 1996. - 341, [2] s. : il., err. ; 21 cm.
(Przedsiębiorczość)
U dołu s. przytyt.: Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości = Educational Enterprise Foundation.
Bibliogr. s. 337-[342].
Dla studentów uczelni ekonomicznych oraz kierunków zarządzania innych uczelni, a także dla praktyków zatrudnionych w przedsiębiorstwach oraz konsultantów.
Sygnatura czytelni BWZ: IX I 6
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 91941, 91938, 91937, 108070, 91940, 91935, 91939, 91942, 107941 (9 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 1181 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Książka
W koszyku
Nadeszła Al.To co teraz? Piewcy Al i sprzedawcy maści na szczury Technorealizm: czerwona pigułka? Niebieska? Nie musisz wybierać Znaleźć miejsce Al w strategii Przewaga konkurencyjna wymyślona na nowo Zaranie zrozumienia języka naturalnego w biznesie: przykład marketingu Demokratyzacja i aspekty antykonkurencji w Al Współpracująca Al Pojutrze
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 154184 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Ekspertyzy, Rekomendacje, Raporty z Badań / Instytut Spraw Publicznych)
Bibliogr. s. [63]-65.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E 2013 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ryzyko operacyjne w procesie realizacji strategii przedsiębiorstw / Joanna Radomska. - [Warszawa] : PWN ; Wrocław : Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, copyright 2017. - 244 strony : ilustracje (w tym kolorowe) ; 24 cm.
Miejsce wydania na podstawie strony: http://www.pwn.pl/.
Ryzyko operacyjne w systemie zarządzania ryzykiem w przedsiębiorstwie Pojęcie ryzyka w naukach o zarządzaniu Teoria podejmowania ryzyka Ryzyko operacyjne jako typ ryzyka w przedsiębiorstwie Ryzyko operacyjne a zintegrowane zarządzanie ryzykiem Implementacja strategii i związane z nią ryzyko operacyjne Specyfika procesu realizacji strategii Ocena efektów procesu implementacji strategii Czynniki mające wpływ na efekty procesu realizacji strategii Zasadność uwzględniania ryzyka operacyjnego w procesie realizacji strategii Ryzyko operacyjne towarzyszące implementacji strategii w ujęciu koncepcyjnym Koncepcja zarządzania ryzykiem operacyjnym w trakcie realizacji strategii Model koncepcyjny badań i hipotezy badawcze Charakterystyka badanych zagadnień Relacje pomiędzy poziomem ryzyka operacyjnego a skutecznością realizacji strategii w ujęciu empirycznym Pomiar poziomu ryzyka operacyjnego Związek pomiędzy podejściem strategicznym i ryzykiem operacyjnym Związek pomiędzy poziomem ryzyka operacyjnego i stopniem osiągnięcia celów strategicznych Związek pomiędzy podejściem strategicznym a stopniem osiągnięcia celów strategicznych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 145451 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Proces podejmowania decyzji inwestycyjnych w przedsiębiorstwie / Tomasz Ramian. W: Przegląd Organizacji. 2000, nr 5, s.25-28. - Warszawa, 2000
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 137771, 137773, 137770, 137772, 137769 (5 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5071 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Publ. stanowi uzup. podręcznika pt. "Analiza strategiczna przedsiębiorstwa" (1997) autorstwa Grażyny Gierszewskiej i Marii Romanowskiej.
Bibliogr. s. [265]-268.
Dla menedżerów i przedsiębiorców oraz wykładowców i studentów kierunków ekonomicznych.
1. Planowanie strategiczne 1.1. Ewolucja myślenia strategicznego 1.2. Istota strategii 1.3. Model działalności przedsiębiorstwa 1.4. Metodyka budowy planu strategicznego 1.5. Bariery skutecznej strategii i ich przezwyciężanie 2. Analiza strategiczna przedsiębiorstwa 2.1. Rola analizy strategicznej w planowaniu rozwoju przedsiębiorstwa 2.2. Analiza makrootoczenia przedsiębiorstwa 2.3. Analiza otoczenia konkurencyjnego 2.4. Analiza potencjału strategicznego przedsiębiorstwa 2.5. Ocena pozycji strategicznej przedsiębiorstwa 3. Strategia dywersyfikacji — od przedsiębiorstwa wyspecjalizowanego do konglomeratu 3.1. Model strategii rozwoju przedsiębiorstwa H.I. Ansoffa 3.2. Cele i rodzaje dywersyfikacji 3.3. Sposoby pomiaru dywersyfikacji i synergii 3.4. Historia dywersyfikacji na świecie i w Polsce 3.5. Konglomeraty — nieudany eksperyment? 3.6. Pułapki dywersyfikacji 4. Strategia rozwoju rynku — od przedsiębiorstwa lokalnego do korporacji transnarodowej 4.1. Przesłanki ekspansji geograficznej przedsiębiorstw 4.2. Strategie internacjonalizacji przedsiębiorstw 4.3. Model przedsiębiorstwa globalnego 4.4. Strategie przedsiębiorstw lokalnych w sektorach globalnych 4.5. Pomiar internacjonalizacji przedsiębiorstwa 5. Strategia integracji pionowej 5.1. Istota integracji pionowej 5.2. Integracja pionowa a strategie alternatywne 5.3. Strategie zarządzania dostawcami 5.4. Tendencje światowe 6. Sposoby rozwoju przedsiębiorstw 6.1. Przesłanki wyboru sposobu rozwoju 6.2. Fuzje i przejęcia 6.3. Alianse strategiczne 7. Strategie konkurencji 7.1. Istota strategii konkurencji 7.2. Przewagi konkurencyjne 7.3. Źródła przewag konkurencyjnych 7.4. Wybór obszaru konkurencji 7.5. Hiperkonkurencja.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 717 (nowy)
Sygnatura czytelni BWF: V G 51
Sygnatura czytelni BWZ: IX I 59
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 121788 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 3257 (1 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 125499 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Planowanie strategiczne w przedsiębiorstwie / Maria Romanowska. - Wydanie 3. zmienione. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, copyright 2017. - 271 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia na stronach [269]-271.
Dla studentów i wykładowców uczelni ekonomicznych, także dla przedsiębiorców, menedżerów i kadr kierowniczych.
1. Planowanie strategiczne 1.1. Ewolucja myślenia strategicznego 1.2. Istota strategii 1.3. Model działalności przedsiębiorstwa 1.4. Metodyka budowy planu strategicznego 1.5. Bariery skutecznej strategii i ich przezwyciężanie 2. Analiza strategiczna przedsiębiorstwa 2.1. Rola analizy strategicznej w planowaniu rozwoju przedsiębiorstwa 2.2. Analiza makrootoczenia przedsiębiorstwa 2.3. Analiza otoczenia konkurencyjnego 2.4. Analiza potencjału strategicznego przedsiębiorstwa 2.5. Ocena pozycji strategicznej przedsiębiorstwa 3. Strategia dywersyfikacji - od przedsiębiorstwa wyspecjalizowanego do konglomeratu 3.1. Model strategii rozwoju przedsiębiorstwa H.I. Ansoffa 3.2. Cele i rodzaje dywersyfikacji 3.3. Sposoby pomiaru dywersyfikacji i synergii 3.4. Historia dywersyfikacji na świecie i w Polsce 3.5. Konglomeraty - nieudany eksperyment? 3.6. Pułapki dywersyfikacji 4. Strategia rozwoju rynku - od przedsiębiorstwa lokalnego do korporacji transnarodowej 4.1. Przesłanki ekspansji geograficznej przedsiębiorstw 4.2. Strategie internacjonalizacji przedsiębiorstw 4.3. Model przedsiębiorstwa globalnego 4.4. Strategie przedsiębiorstw lokalnych w sektorach globalnych 4.5. Pomiar internacjonalizacji przedsiębiorstwa 5. Strategia integracji pionowej 5.1. Istota integracji pionowej 5.2. Integracja pionowa a strategie alternatywne 5.3. Strategie zarządzania dostawcami 5.4. Tendencje światowe 6. Sposoby rozwoju przedsiębiorstw 6.1. Przesłanki wyboru sposobu rozwoju 6.2. Fuzje i przejęcia 6.3. Alianse strategiczne 7. Strategie konkurencji 7.1. Istota strategii konkurencji 7.2. Przewagi konkurencyjne 7.3. Źródła przewag konkurencyjnych 7.4. Wybór obszaru konkurencji 7.5. Hiperkonkurencja.
Sygnatura czytelni BWZ: IX I 89
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 146212 (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5690 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [373]-379.
Dla studentów uczelni ekonomicznych oraz politechnik, zwłaszcza studiujących na kierunkach: zarządzanie, zarządzanie i inżynieria produkcji oraz towaroznawstwo, dla kadry kierowniczej przedsiębiorstw i menedżerów odpowiedzialnych za zarządzanie ofertą marketingową, rozwój i wprowadzanie na rynek nowych produktów.
Sygnatura czytelni BMW: VI J 50 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VI D 31
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 134469, 134471, 134468, 134470 (4 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 129620 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 4145 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 110258 (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 1916 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 263-278.
Dla przedsiębiorców, inżynierów i menedżerów.
Istota, cechy, poziomy i wymiary twórczości Pojęcie twórczości Cechy charakteryzujące twórczość Twórcze myślenie jako wymiar twórczości Strategia organizacji -podejścia, elementy, poziomy, synteza Podejścia do zarządzania strategicznego Podejście do strategii w postmodernizmie Analiza Big Data jako instrument zarządzania strategicznego Synteza strategii Wymiary twórczości w ujęciu strategii organizacji Pojęcie organizacji twórczej Jednostka twórcza, zespół twórczy, wspólnota twórcza Napięcie twórcze Zasoby twórcze organizacji Pojęcie i rodzaje zasobów w organizacji Zasoby materialne, niematerialne, intelektualne Zasoby kluczowe, kumulatywne, kongruentne Procesy twórcze w organizacji Pojęcie procesu twórczego Główny proces twórczy w organizacji Pomocnicze procesy twórcze w organizacji Wytwory twórcze jako rezultaty procesówtwórczych Pojęcie wytworu twórczego Innowacja jako wytwór twórczy Nowe, użyteczne i perspektywiczne wytwory twórcze Środowisko twórcze organizacji Istota środowiska twórczego organizacji Wewnętrzne środowisko twórcze Zewnętrzne środowisko twórcze Twórczy ekosystem biznesu Twórczość w strategii organizacji Wybrane badania dotyczące twórczości wzarządzaniu strategią „Synteza syntez” jako twórcze podejście dogenerowania alternatyw strategicznych Przestrzeń „synteza syntez” w praktyce menedżerskiej Twórczość w strategiiorganizacji
Sygnatura czytelni BWZ: IX I 95
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 149446 (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6080 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Ster w rękach szefa / Zbigniew Sobkiewicz. W: Eurologistics. 2011, nr 2, s.74-75. - Suchy Las k/Poznania : Eurologistics s.c., 2011
BS
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności