Media społecznościowe
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(234)
Forma i typ
Artykuły
(188)
Książki
(45)
Publikacje naukowe
(18)
Poradniki i przewodniki
(11)
Publikacje fachowe
(6)
Publikacje popularnonaukowe
(6)
Proza
(3)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(2)
E-booki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(36)
dostępne
(17)
wypożyczone
(4)
nieokreślona
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(22)
Biblioteka Międzywydziałowa
(12)
Biblioteka WEiZ
(21)
Biblioteka WWFiF
(1)
Magazyn
(1)
Biblioteka WEAiI
(1)
Autor
Miller Grzegorz
(4)
Miotk Anna
(4)
Rak Bartłomiej
(4)
Biegaj Daniel
(3)
Dyrek Sylwia
(3)
Dębski Łukasz
(3)
Kwiecień Justyna
(3)
Mirowski Kamil
(3)
Oruba Norbert
(3)
Pacha Dawid
(3)
Prószyński Jakub
(3)
Stelmaszczyk Agnieszka
(3)
Barciński Marcin
(2)
Bucki Piotr
(2)
Gasper Dorota
(2)
Grzywińska Ilona
(2)
Jadaś Łukasz
(2)
Jaroszyński Paweł
(2)
Kartajaya Hermawan (1947- )
(2)
Kluska Katarzyna
(2)
Kotler Philip (1931- )
(2)
Ludwiński Mariusz
(2)
Nieciecka Małgorzata
(2)
Prętnicka-Markiewicz Jagoda
(2)
Setiawan Iwan
(2)
Sokół Gracja
(2)
Stawarz Barbara
(2)
Wojtaś-Jakubowska Anita
(2)
Ślipko Szymon
(2)
Żukowski Marcin
(2)
Albińska Magdalena
(1)
Anastasi Mark
(1)
Antczak Anna
(1)
Bajak Maria
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Basiński Jacek
(1)
Batorowska Hanna
(1)
Batorski Dominik
(1)
Bazydło-Jankowski Marcel
(1)
Bednarska Marta
(1)
Berezowski Grzegorz
(1)
Berezowski Oskar
(1)
Bielecka Anna
(1)
Biernacki Piotr
(1)
Borowczyk Katarzyna
(1)
Bugajna Zuzanna
(1)
Bykowski Sebastian
(1)
Byszewski Grzegorz
(1)
Chalimoniuk Marta
(1)
Chodzicki Rafał
(1)
Chrzanowski Dariusz
(1)
Ciećwierski Mateusz
(1)
Cybulska Alicja
(1)
Cygan Małgorzata
(1)
Czaplicka Monika
(1)
Czerwińska Elżbieta (1954- )
(1)
Czulak Jarosław
(1)
Danowski Bartosz
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Dmowski Kamil
(1)
Dondajewska Agata
(1)
Dziadkowiec Aneta
(1)
Dzieduszycka-Jędrach Justyna
(1)
Dzierzedzka Anna
(1)
Ellerik Katarzyna (tłumacz)
(1)
Ellerik Katarzyna (tłumacz). Tłumaczenie
(1)
Formela Jakub
(1)
Frątczak-Rudnicka Barbara
(1)
Gawkowski Krzysztof (1980- )
(1)
Goławski Jarosław
(1)
Gołębicka Anna
(1)
Goźliński Dariusz
(1)
Grad-Kowalska Agnieszka
(1)
Gruszka Anna
(1)
Gryciuk Aleksandra
(1)
Grzelak Małgorzata
(1)
Grzesiak Mateusz
(1)
Guzowski Rafał (politologia)
(1)
Gzowska Alicja
(1)
Góralski Szymon
(1)
Górecki Michał
(1)
Hajduk Grzegorz (ekonomia)
(1)
Haponik Agnieszka
(1)
Has-Tokarz Anita
(1)
Hupa Albert
(1)
Jacyna Miłosz
(1)
Jankowska Anna
(1)
Jankowska Malina
(1)
Jarosz Paweł
(1)
Jaworska Dorota
(1)
Jańdziak Anna
(1)
Jesionowska Zuzanna
(1)
Jurgenson Nathan
(1)
Jurkiewicz Agnieszka
(1)
Juszczyk Bartłomiej
(1)
Jędrusiak Magda
(1)
Jędrzejewska Milena J
(1)
Kaczmarek Radosław
(1)
Kaczmarek-Śliwińska Monika
(1)
Kalczyńska Maria (1958- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(29)
2010 - 2019
(193)
2000 - 2009
(12)
Okres powstania dzieła
2001-
(63)
Kraj wydania
Polska
(234)
Język
polski
(234)
angielski
(2)
Odbiorca
Specjaliści ds. marketingu
(5)
Copywriterzy
(1)
Dziennikarze
(1)
Internauci
(1)
Menedżerowie
(1)
Politycy
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(2)
Literatura amerykańska
(1)
Temat
Budownictwo
(2464)
Zarządzanie
(2054)
Matematyka
(1973)
Elektrotechnika
(1913)
Przedsiębiorstwa
(1798)
Media społecznościowe
(-)
Fizyka
(1552)
Informatyka
(1500)
Maszyny
(1246)
Fizjoterapia
(1185)
Wytrzymałość materiałów
(1175)
Ochrona środowiska
(1027)
Sport
(1021)
Turystyka
(958)
Elektronika
(957)
Mechanika
(947)
Ekonomia
(935)
Automatyka
(934)
Język angielski
(885)
Samochody
(876)
Rachunkowość
(838)
Chemia
(837)
Polska
(794)
Rehabilitacja
(790)
Gospodarka
(786)
Komunikacja marketingowa
(765)
Technika
(762)
Przemysł
(756)
Konstrukcje budowlane
(736)
Wychowanie fizyczne
(725)
Prawo pracy
(721)
Piłka nożna
(711)
Unia Europejska
(699)
Elektroenergetyka
(675)
Transport
(675)
Architektura
(647)
Marketing
(645)
Innowacje
(629)
Naprężenia i odkształcenia
(626)
Programowanie (informatyka)
(615)
OZE
(606)
Programy komputerowe
(597)
Energetyka
(596)
Trening
(587)
Technologia chemiczna
(575)
Rolnictwo
(559)
Przedsiębiorstwo
(546)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(537)
Prawo
(531)
Materiałoznawstwo
(528)
Komputery
(526)
Sterowanie
(525)
Odnawialne źródła energii
(524)
Produkcja
(524)
Symulacja
(519)
Inwestycje
(515)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(514)
Analiza matematyczna
(513)
Praca
(510)
Zarządzanie jakością
(504)
Dzieci
(503)
Urbanistyka
(500)
Materiały budowlane
(494)
Energia elektryczna
(492)
Logistyka gospodarcza
(484)
Maszyny elektryczne
(484)
Szkolnictwo wyższe
(479)
Rynek pracy
(478)
Psychologia
(475)
Finanse
(473)
Modele matematyczne
(472)
Metale
(470)
Internet
(465)
Nauka
(465)
Statystyka matematyczna
(458)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(452)
Organizacja
(439)
Działalność gospodarcza
(438)
Języki programowania
(437)
Rehabilitacja medyczna
(436)
Skrawanie
(436)
Reklama
(435)
Mechanika budowli
(429)
Rachunkowość zarządcza
(427)
Telekomunikacja
(414)
Drgania
(412)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Trener
(406)
Controlling
(403)
Filozofia
(402)
BHP
(401)
Optymalizacja
(396)
Ubezpieczenia społeczne
(395)
Historia
(394)
Socjologia
(393)
Budownictwo mieszkaniowe
(391)
Statystyka
(389)
Podatki
(385)
Temat: czas
2001-
(20)
1901-2000
(2)
1945-1989
(2)
1989-2000
(2)
Temat: miejsce
Polska
(7)
Białoruś
(1)
Chełm (woj. lubelskie)
(1)
Lublin (woj. lubelskie)
(1)
Poznań (woj. wielkopolskie)
(1)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(1)
Gatunek
Artykuł z czasopisma fachowego
(16)
Monografia
(8)
Opracowanie
(8)
Poradnik
(8)
Poradniki
(7)
Praca zbiorowa
(7)
Artykuł z czasopisma naukowego
(4)
Powieść obyczajowa
(2)
Esej
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Podręcznik
(1)
Powieść
(1)
Powieść psychologiczna
(1)
Raport z badań
(1)
Thriller
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(42)
Media i komunikacja społeczna
(22)
Informatyka i technologie informacyjne
(6)
Socjologia i społeczeństwo
(4)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(3)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Medycyna i zdrowie
(2)
Nauka i badania
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Psychologia
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(180)
Kultura Fizyczna
(6)
Architektura i Budownictwo
(1)
Niekonwencjonalne Źródła Energii
(1)
234 wyniki Filtruj
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
Tytuł oryginału: The laptop millionaire: how anyone can escape the 9 to 5 and make money online.
1.E-booki 2.Tworzenie list i marketing e-mailowy 3.Optymalizacja dla wyszukiwarek internetowych (SEO) 4.YouTube 5.Facebook 6.Twitter 7.Fiverr 8.Podwykonawcy 9.Marketing dla lokalnych biznesów 10.Strony członkowskie 11.Webinaria 12.Reklamy w internecie
Sygnatura czytelni BMW: VI U 224
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 149356 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wykorzystanie beaconów w komunikacji marketingowej / Maria Bajak. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, copyright 2021. - 184 strony : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 168-179.
Rozdział 1. Rola komunikacji marketingowej pomiędzy przedsiębiorstwem a konsumentem 1.1.Komunikacja marketingowa - znaczenie i funkcje 1.2.Narzędzia komunikacji marketingowej 1.3.Komunikacja marketingowa jako system zintegrowanych działań 1.4.Nowoczesne formy komunikacji marketingowej Rozdział 2. Beacony jako narzędzie komunikacji marketingowej 2.1.Beacony jako element koncepcji internetu rzeczy 2.2.Możliwości i uwarunkowania implementacji beaconów w przedsiębiorstwie 2.3.Miejsce beaconów w systemie komunikacji marketingowej przedsiębiorstwa 2.4.Funkcje beaconów w komunikacji marketingowej Rozdział 3. Beacony w komunikacji marketingowej - kluczowe szanse i zagrożenia 3.1.Beacony w biznesie społecznie odpowiedzialnym 3.1.1.Miejsce pracy 3.1.2.Rynek 3.1.3.Społeczeństwo 3.1.4.Środowisko naturalne 3.2.Komunikacja marketingowa równych szans a beacony 3.3.Cyberprzestępczość a beacony 3.4.Beacony jako narzędzie inwigilacji 3.5.Pozostałe uwarunkowania wykorzystania beaconów Rozdział 4. Przedmiot, metodyka i zakres badań własnych 4.1.Cele badań i pytania badawcze 4.2.Metodyka zrealizowanych badań 4.2.1.Badanie o charakterze ilościowym 4.2.2.Badanie o charakterze jakościowym 4.3.Charakterystyka próby badawczej 4.3.1.Badanie o charakterze ilościowym w grupie konsumentów 4.3.2.Badanie o charakterze jakościowym w grupie instytucji Rozdział 5. Badanie opinii społecznej na temat wykorzystania beaconów w komunikacji marketingowej 5.1.Opinie respondentów dotyczące nowych technologii w świetle wyników badań 5.1.1.Badanie o charakterze ilościowym w grupie konsumentów 5.1.2.Badanie o charakterze jakościowym w grupie instytucji 5.2.Komunikacja marketingowa z wykorzystaniem beaconów 5.2.1.Badanie o charakterze ilościowym w grupie konsumentów 5.2.2.Badanie o charakterze jakościowym w grupie instytucji 5.3.Atrakcyjność rozwiązań opartych na beaconach 5.3.1.Badanie o charakterze ilościowym w grupie konsumentów 5.3.2.Badanie o charakterze jakościowym w grupie instytucji
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 293
Sygnatura czytelni BWZ: XIII D 68
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 151079 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6360 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Książka
W koszyku
(Marketing)
Bibliografia, netografia na stronach 299-328.
Dla osób, które badają trendy na rynku i koordynują działania marketingowe, a także studentów zarządzania, marketingu i nowych mediów w zakresie przedmiotów: komunikacja marketingowa, marketing międzynarodowy, digitalizacja w marketingu.
Komunikacja marketingowa w Świetle rozwoju internetu - podstawy teoretyczne Proces komunikacji - istota, elementy i ich znaczenie Istota komunikacji marketingowej - ujęcie definicyjne Rodzaje komunikacji marketingowej w ujęciu modelowym Charakterystyka rynków B2B i B2C w aspekcie komunikacji marketingowej Modele komunikacji marketingowej na rynkach B2B |BZC Formy komunikacji marketingowej Rodzaje i istota form komunikacji marketingowej Formy komunikacji marketingowej na rynkach BZB LBZC Teoria komunikacji internetowej computer mediated communication theory) w kontekście wybranych teorii komunikacji Nowe media jako Środowisko komunikacji marketingowej Świat 3.0 w kontekście rozwoju internetu Istota i charakterystyka nowych mediów Media społecznościowe jako rodzaj nowych mediów Media społecznościowe-istota i znaczenie Cechy i funkcje mediów społecznościowych Rodzaje mediów społecznościowych w świetle wybranych klasyfikacji Możliwości zastosowania nowych mediów w komunikacji marketingowej -ujęcie teoretyczne Teoretyczne podstawy wykorzystania nowych technologii z perspektywy indywidualnych użytkowników - model akceptacji technologii Wykorzystanie nowych mediów w strategiach marketingowych przedsiębiorstw-nowe koncepcje marketingowe Możliwości zastosowania nowych mediów w komunikacji marketingowej Przedsiębiorstw na rynkach BZB|B}C 106 Uwarunkowania wykorzystania nowych mediów W procesach internacjonalizacji działalności przedsiębiorstw Klasyfikacja determinant wykorzystania nowych mediów W międzynarodowej komunikacji marketingowej Determinanty endogeniczne Stopień internacjonalizacji przedsiębiorstwa Wielkość przedsiębiorstwa Rodzaj produktów oferowanych przez przedsiębiorstwo Determinanty egzogeniczne Czynniki ekonomiczne Czynniki technologiczne Czynniki demograficzne Czynniki kulturowe Czynniki polityczno-prawne Nowe media a skutecznośc i efektywnoŚć komunikacji marketingowej Efekty komunikacji marketingowej próba identyfikacji Efekty, efektywność i skuteczność komunikacji marketingowej w wymiarze Działania całego przedsiębiorstwa-dylematy interpretacyjne Pomiar skuteczności i efektywności komunikacji marketingowej - metody i wskaźniki Skuteczność i efektywność komunikacji marketingowej w mediach społecznościowych _ zagadnienia pomiaru Nowe media W komunikacji marketingowej a efekty dzialalności przedsiębiorstw na rynku międzynarodowym - zalozenia badawcze l85 Determinanty wykorzystania nowych mediów w komunikacji marketingowej na rynku międzynarodowym - schemat zależności Nowe media w komunikacji marketingowej badanych przedsiębiorstw na rynkachB2B-wynikibadańempirycznych Rodzaje nowych mediów w komunikacji badanych przedsiębiorstw Z zagranicznym partnerem biznesowym Determinanty wykorzystania przez badane przedsiębiorstwa nowych mediów w komunikacji z zagranicznym partnerem biznesowym Cechy nowych mediów i zakres ich wykorzystania przez badane przedsiębiorstwa w komunikacji z zagranicznym partnerem biznesowym Nowe media w komunikacji marketingowej badanych przedsiębiorstw na rynkach B2C wyniki badań empirycznych Nowe media w komunikacji badanych przedsiębiorstw z zagranicznym partnerem biznesowym Rodzaje nowych mediów Determinanty egzo- i endogeniczne w wykorzystaniu nowych mediów Cechy nowych mediów i zakres ich wykorzystania Nowe media w komunikacji z zagranicznym odbiorcą masowym Rodzaje nowych mediów Determinanty egzo-i endogeniczne Cechy nowych mediów i efekty ich wykorzystania Zależności pomiędzy wykorzystaniem nowych mediów w komunikacji a czynnikami endo- i egzogenicznymi - Znaczenie nowych mediów w komunikacji międzynarodowej Kukliki Felt Design Studio TOPMET Light Beiersdorf Manufacturing Poznań Sp. z o.o. . LUG Light Factory Sp. z o.o. Avella Sp. z o.o. Advanced Graphene Products Sp. z o.o. Znaczenie nowych mediów w komunikacji na rynkach zagranicznych
Sygnatura czytelni BWZ: XIII D 47
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5913 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Nauka, Dydaktyka, Praktyka = Science, Didactics, Practice ; 195)
Rozdziały lub artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
Bibliografia, netografia na stronach 243-266. Indeksy.
Paulina Motylińska Bezpieczeństwo informacyjne i medialne w czasach nadprodukcji informacji. Wprowadzenie. Społeczeństwo informacyjne i sektor informacyjny gospodarki. Zagrożenia nadprodukcji informacji i wyzwania dla bezpieczeństwa informacyjnego i medialnego. Możliwości opanowania nadmiarowości informacji. Hanna Batorowska Przeciążenie informacyjne wyzwaniem dla kształtowania kultury bezpieczeństwa. Kultura bezpieczeństwa z perspektywy sektora kulturowego i wymiaru poznawczego środowiska informacyjnego. Przydatność badań z zakresu nauki o informacji w kształtowaniu kultury bezpieczeństwa współczesnego człowieka. Hanna Batorowska Nowe obszary badawcze w domenie kultury bezpieczeństwa z perspektywy nauki o informacji. Zagrożenia generowane przez zjawisko potopu informacyjnego. Potop informacyjny w rozumieniu szybkiego przyrostu informacji. Potop informacyjny w rozumieniu „wysypiska” informacji. Potop informacyjny w rozumieniu celowej dezinformacji i wszechogarniającej postprawdy. Potop informacyjny w rozumieniu „powtórnego użycia informacji” napływających z Internetu Rzeczy. Komponenty kultury bezpieczeństwa i kultury informacyjnej w zwalczaniu skutków ubocznych potopu informacyjnego. Paweł Łubiński Ideologiczno-polityczne determinanty bezpieczeństwa w środowisku nadmiarowości informacji. Ideologia jako polityczne narzędzie (służące) dezinformacji. Ideologizacja przekazu w mediach jako element politycznej walki informacyjnej. Bezpieczeństwo ideologiczne wobec dychotomii współczesnej nadmiarowości informacji. Rafał Klepka Medialna hipertrofia jako kluczowy problem bezpieczeństwa medialnego. Media w społeczeństwach demokratycznych. Mediatyzacja jako przejaw medialnej hipertrofii. Nadmiar treści medialnych a problem bezpieczeństwa medialnego. Jednostka w świecie medialnej hipertrofii. Technologia w szponach medialnej hipertrofii. Medialna hipertrofia – w stronę postprawdy?. Olga Wasiuta Zagrożenia bezpieczeństwa informacyjnego w sieciach społecznościowych. Przeciążenie informacyjne jako forma manipulacji świadomością masową. Media społecznościowe a bezpieczeństwo informacyjne. Sposoby wykorzystania mediów społecznościowych w celu wsparcia operacji wojskowych. Wykorzystanie mediów społecznościowych do promowania agresji i ideologii dżihadu. Agnieszka Polończyk Wizualizacja danych jako sposób na opanowanie nadmiarowości informacji. Przegląd metod dla danych geoprzestrzennych. Big Data – charakterystyka . Dane geoprzestrzenne z obszaru Big Data. Wizualizacja danych, w tym danych przestrzennych – rola i znaczenie . Wizualizacja danych przestrzennych – wybrane metody. Mapy tematyczne z wykorzystaniem metod jakościowych – wybrane przykłady. Mapy tematyczne z wykorzystaniem metod ilościowych – wybrane przykłady. Emilia Musiał Zagrożenia bezpieczeństwa informacyjnego w kontekście nadmiarowości informacji. Zagrożenia dla bezpieczeństwa informacyjnego – ogólna charakterystyka. Manipulacja przekazem informacji w „zalewie” informacyjnym. Walka informacyjna na poziomie osobowym . Utrata zasobów informacyjnych nieuważnego internauty . Paulina Motylińska Profilaktyka i kształtowanie świadomości w zakresie bezpieczeństwa informacyjnego w środowisku nadmiarowości informacji. Kompetencje w zakresie bezpieczeństwa informacyjnego w modelach kompetencji cyfrowych. Katalog Kompetencji Medialnych, Informacyjnych i Cyfrowych. Ramowy Katalog Kompetencji Cyfrowych. Ramy kompetencji cyfrowych DigComp. DQ Global Standards Report 2019. Samoocena kompetencji cyfrowych studentów. Kompetencje w zakresie bezpieczeństwa informacyjnego w podstawie programowej. Katarzyna Batorowska Bezpieczeństwo w czasach nadprodukcji informacji. Zjawisko nadmiaru informacji. Kategoryzacja zagrożeń cywilizacyjnych wynikających z przeciążenia informacyjnego dla bezpieczeństwa podmiotów. Zagrożenia dla bezpieczeństwa państwa spowodowane nadprodukcją informacji. Ograniczanie negatywnych skutków przeciążenia informacyjnego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 150836 N (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Mikrofirmy w social mediach / Anna Bielecka. W: Marketing w Praktyce. 2013, nr 7, s. 54-55. - Warszawa, 2013
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Wirus z marihuany i obcego DNA / Piotr Bucki. W: Marketing w Praktyce. 2016, nr 9, s. 28-29. - 2016
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności