Media społecznościowe
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(231)
Forma i typ
Artykuły
(187)
Książki
(43)
Publikacje naukowe
(18)
Poradniki i przewodniki
(11)
Publikacje fachowe
(5)
Publikacje popularnonaukowe
(5)
Proza
(3)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(2)
E-booki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(34)
dostępne
(17)
wypożyczone
(6)
Placówka
Wypożyczalnia
(21)
Biblioteka Międzywydziałowa
(12)
Biblioteka WEiZ
(21)
Biblioteka WWFiF
(1)
Magazyn
(1)
Biblioteka WEAiI
(1)
Autor
Miller Grzegorz
(4)
Miotk Anna
(4)
Rak Bartłomiej
(4)
Biegaj Daniel
(3)
Dyrek Sylwia
(3)
Dębski Łukasz
(3)
Kwiecień Justyna
(3)
Mirowski Kamil
(3)
Oruba Norbert
(3)
Pacha Dawid
(3)
Prószyński Jakub
(3)
Stelmaszczyk Agnieszka
(3)
Barciński Marcin
(2)
Bucki Piotr
(2)
Grzywińska Ilona
(2)
Jadaś Łukasz
(2)
Jaroszyński Paweł
(2)
Kluska Katarzyna
(2)
Ludwiński Mariusz
(2)
Nieciecka Małgorzata
(2)
Prętnicka-Markiewicz Jagoda
(2)
Sokół Gracja
(2)
Stawarz Barbara
(2)
Wojtaś-Jakubowska Anita
(2)
Ślipko Szymon
(2)
Żukowski Marcin
(2)
Albińska Magdalena
(1)
Anastasi Mark
(1)
Antczak Anna
(1)
Bajak Maria
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Basiński Jacek
(1)
Batorowska Hanna
(1)
Batorski Dominik
(1)
Bazydło-Jankowski Marcel
(1)
Bednarska Marta
(1)
Berezowski Grzegorz
(1)
Berezowski Oskar
(1)
Bielecka Anna
(1)
Biernacki Piotr
(1)
Borowczyk Katarzyna
(1)
Bugajna Zuzanna
(1)
Bykowski Sebastian
(1)
Byszewski Grzegorz
(1)
Chalimoniuk Marta
(1)
Chodzicki Rafał
(1)
Chrzanowski Dariusz
(1)
Ciećwierski Mateusz
(1)
Cybulska Alicja
(1)
Cygan Małgorzata
(1)
Czaplicka Monika
(1)
Czerwińska Elżbieta (1954- )
(1)
Czulak Jarosław
(1)
Danowski Bartosz
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Dmowski Kamil
(1)
Dondajewska Agata
(1)
Dziadkowiec Aneta
(1)
Dzieduszycka-Jędrach Justyna
(1)
Dzierzedzka Anna
(1)
Formela Jakub
(1)
Frątczak-Rudnicka Barbara
(1)
Gasper Dorota
(1)
Gawkowski Krzysztof (1980- )
(1)
Goławski Jarosław
(1)
Gołębicka Anna
(1)
Goźliński Dariusz
(1)
Grad-Kowalska Agnieszka
(1)
Gruszka Anna
(1)
Gryciuk Aleksandra
(1)
Grzelak Małgorzata
(1)
Grzesiak Mateusz
(1)
Guzowski Rafał (politologia)
(1)
Gzowska Alicja
(1)
Góralski Szymon
(1)
Górecki Michał
(1)
Hajduk Grzegorz (ekonomia)
(1)
Haponik Agnieszka
(1)
Has-Tokarz Anita
(1)
Hupa Albert
(1)
Jacyna Miłosz
(1)
Jankowska Anna
(1)
Jankowska Malina
(1)
Jarosz Paweł
(1)
Jaworska Dorota
(1)
Jańdziak Anna
(1)
Jesionowska Zuzanna
(1)
Jurgenson Nathan
(1)
Jurkiewicz Agnieszka
(1)
Juszczyk Bartłomiej
(1)
Jędrusiak Magda
(1)
Jędrzejewska Milena J
(1)
Kaczmarek Radosław
(1)
Kaczmarek-Śliwińska Monika
(1)
Kalczyńska Maria (1958- )
(1)
Kartajaya Hermawan (1947- )
(1)
Kawecki Adrian
(1)
Kempa Witold
(1)
Kielmer Anna
(1)
Kilen Norbert
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(26)
2010 - 2019
(193)
2000 - 2009
(12)
Okres powstania dzieła
2001-
(60)
Kraj wydania
Polska
(231)
Język
polski
(231)
Odbiorca
Specjaliści ds. marketingu
(5)
Copywriterzy
(1)
Dziennikarze
(1)
Internauci
(1)
Menedżerowie
(1)
Politycy
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(2)
Literatura amerykańska
(1)
Temat
Budownictwo
(2412)
Zarządzanie
(2038)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Media społecznościowe
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1157)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1012)
Turystyka
(953)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(873)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(808)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(761)
Technika
(743)
Konstrukcje budowlane
(727)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Unia Europejska
(699)
Piłka nożna
(690)
Transport
(673)
Elektroenergetyka
(667)
Marketing
(638)
Architektura
(637)
Innowacje
(620)
Naprężenia i odkształcenia
(613)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(590)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(584)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(520)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Materiałoznawstwo
(517)
Produkcja
(517)
Symulacja
(515)
Inwestycje
(508)
Praca
(503)
Zarządzanie jakością
(497)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(496)
Analiza matematyczna
(495)
Dzieci
(489)
Energia elektryczna
(489)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(482)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(468)
Przedsiębiorstwo
(468)
Szkolnictwo wyższe
(468)
Psychologia
(467)
Modele matematyczne
(465)
Internet
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(429)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(382)
Banki
(379)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(19)
1901-2000
(2)
1945-1989
(2)
1989-2000
(2)
Temat: miejsce
Polska
(7)
Białoruś
(1)
Chełm (woj. lubelskie)
(1)
Lublin (woj. lubelskie)
(1)
Poznań (woj. wielkopolskie)
(1)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(1)
Gatunek
Artykuł z czasopisma fachowego
(16)
Monografia
(8)
Poradnik
(8)
Opracowanie
(7)
Poradniki
(7)
Praca zbiorowa
(7)
Artykuł z czasopisma naukowego
(3)
Powieść obyczajowa
(2)
Esej
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Powieść
(1)
Powieść psychologiczna
(1)
Raport z badań
(1)
Thriller
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(41)
Media i komunikacja społeczna
(22)
Informatyka i technologie informacyjne
(4)
Socjologia i społeczeństwo
(4)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(3)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Nauka i badania
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Psychologia
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(180)
Kultura Fizyczna
(5)
Architektura i Budownictwo
(1)
Niekonwencjonalne Źródła Energii
(1)
231 wyników Filtruj
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Era social media / Dawid Trzeciak. W: Marketing w Praktyce. 2009, nr 12, s. 70-71. - 2009 : Marketing w Praktyce, 2009
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach [351]-389.
Podstawy teoretyczne i metodologiczne badań nad komunikacją Obszary badawcze komunikacji  Pojęcie i cechy komunikowania Podstawowe tradycje teorii komunikacji Tradycja socjopsychologiczna Tradycja cybernetyczna Retoryka Arystotelesa Tradycja semiotyczna w komunikacji Tradycja socjokulturowa Tradycja krytyczna Tradycja fenomenologiczna Teorie opisujące proces komunikacji interpersonalnej Symboliczny interakcjonizm Teoria kodów Basila Bernsteina  Perspektywa dialektyczna Leslie Baxter i Barbary Montgomery Podejście systemowe w badaniach komunikowania Teoria wymiany społecznej Idee Ervinga Goffmana Teoria integracji i dezintegracji społecznej Teoria oceny społecznej Muzafera Sherifa Teoria interpersonalnego oszustwa Teorie stosunków społecznych Analiza transakcyjna Wybrane teorie komunikowania międzykulturowego w zarysie Komunikacja a płeć Dialekty rodzajowe Teoria akulturacji Komunikowanie się w organizacji jako przykład komunikowania międzykulturowego i grupowego Teoria tożsamości społecznej Teoria systemów informacyjnych w organizacji Teorie komunikowania masowego Perspektywy i tradycje w teorii komunikowania masowego Spojrzenie na funkcjonowanie mediów z perspektywy teorii agenda-setting Teoria użytkowania i korzyści, czyli co ludzie robią z mediami Teoria przynależności a kształtowanie więzi społecznych w Internecie Nowe media w aspekcie teorii determinizmu komunikacyjnego Marshalla McLuhana Teoria konektywistyczna Agresja i przemoc w Internecie Teorie wyjaśniające powstawanie uzależnień od nowych technologii informacyjnych  Teoria społecznego uczenia a uzależnienia Teorie środowiskowe podkreślające rolę rodziny w kształtowaniu uzależnień Zespół uzależnienia od Internetu (Internet addiction disorder - IAD) Założenia teorii autoprezentacji Teoria tożsamości jako próba wyjaśnienia zachowania autoprezentacyjnego użytkowników przestrzeni wirtualnej Założenia metodologiczne prowadzonych badań Paradygmat i strategia badawcza Perspektywa badawcza  Organizacja i charakterystyka terenu badań Komunikacja w wybranych środowiskach - dyskusja i interpretacja w świetle wyników badań własnych Komunikacja w rodzinie Jakość komunikacji interpersonalnej w rodzinie Jakość komunikacji między małżonkami a poziom satysfakcji małżeńskiej Konflikty w małżeństwie Relacje rodziców i dzieci w badanych rodzinach Komunikacja między rodzeństwem Konflikty między rodzeństwem  Relacje pomiędzy seniorami rodu a wnukami i własnymi dziećmi Komunikacja w rodzinach zrekonstruowanych Komunikacja w rodzinach nomadycznych Komunikacja interpersonalna w małżeństwach międzykulturowych Komunikowanie się w organizacjach i instytucjach Proces komunikowania się jako kluczowy element kultury organizacji Kultura organizacyjna w korporacjach w świetle wypowiedzi osób badanych Opinie o komunikacji studenci - nauczyciele Mobbing jako komunikacja destrukcyjna Inne bariery komunikacyjne w organizacji Konflikty w miejscu pracy   Specyfika komunikacji w wojsku Komunikacja interpersonalna w środowisku wojskowym  Konflikty występujące w środowisku wojskowym Relacje w oddziale i komunikacja międzykulturowa żołnierzy biorących udział w misjach pokojowych Wojska Polskiego Komunikacja w świecie wirtualnym Komunikacja interpersonalna z wykorzystaniem nowych mediów Portale społecznościowe jako miejsce wirtualnych spotkań różnych grup społecznych Facebook jako najpopularniejszy portal społecznościowy Portale randkowe jako miejsce spotkań użytkowników w różnym wieku Relacje interpersonalne dorosłych na czatach Blogi jako forma wyrażania siebie w Internecie Funkcjonowanie grup wsparcia w Internecie Telefon komórkowy jako narzędzie komunikacji ludzi w różnym wieku Uzależnienie od telefonu komórkowego.
Sygnatura czytelni BMW: VI Y 101 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: XII A 41
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 144629 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 144628 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5717 (1 egz.)
Brak okładki
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Trendy dnia do kawy / Anita Wojtaś-Jakubowska. W: Marketing w Praktyce. 2014, nr 3, s. 72-73. - Warszawa, 2014
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Facebook Facebook Massenger Twitter Youtube Blogosfera Mikroinfluencerzy Visual content LinkedIn so-lo-mo hipsteryzacja Internet rzeczy Social biznes Social selling Społeczna odpowiedzialność.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 243 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: XIII D 45
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 145860 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5839 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Panorama mediów społecznościowych Nowe media dla nowego człowieka Nowe media (nie) są bezpłatne! Nie ma Cię w socialu, to znaczy, że i tak jesteś w sieci Social media - co jest czym? Od koncepcji do działania, czyli social media marketing Naszą siłą będzie treść Analiza rynku - gdzie jest konkurencja? Gdzie są moi odbiorcy? Monitoring social mediów - jak go wykorzystać? Obsługa klienta w social mediach - jak prowadzić ją efektywnie? Przegląd narzędzi Facebook Messenger Twitter YouTube Blogosfera, a może influencer marketing? Mikroinfluencerzy Visual content LinkedIn Social biznes, czyli media społecznościowe w działaniu firmy - przyszłość czy teraźniejszość? So-lo-mo Hipsteryzacja Internet rzeczy Social biznes Social selling Społeczna odpowiedzialność #człowiek - trend numer jeden? Mniej stocka, więcej życia Treść - klucz do serc i umysłów Każdy z nas jest medium Pandemiczne postscriptum.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 286 (nowy)
Sygnatura czytelni BWF: V G 93
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 149833 N (1 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 8837 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ty w social mediach : podręcznik budowania marki osobistej dla każdego / Marcin Żukowski. - Wydanie III poszerzone. - Gliwice : Onepress, copyright 2024. - 240 stron : ilustracje, wykresy ; 21 cm.
Co to jest marka osobista? Na czym polega jej budowanie, czyli personal branding? Kim jesteś? Odnajdź siebie i podążaj swoją ścieżką Co mają do tego te media społecznościowe? Najważniejszy trik dla Ciebie Jak? Jak stworzyć markę osobistą? Jak budować markę osobistą? Jak utrzymać markę i odpowiednio ją wykorzystać? Mówiąc krótko - jak znaleźć lepszą pracę/jak zarabiać więcej dzięki marce osobistej i mediom społecznościowym? Co? Cel działania - jak go określić? Co powinienem mówić ludziom, by chcieli mnie słuchać? A jeśli jestem pracodawcą, to czy temat też mnie interesuje? Jak tworzyć dobre CV i list motywacyjny? Czy to w ogóle ma dziś sens? Monitoring, czyli skąd wiesz, co o Tobie mówią? Fundament jest najważniejszy. Strona WWW, blog, fanpage - co wybrać? Własna strona WWW - jak ją stworzyć? Blog - po co mi on? A może vlog, czyli więcej wideo? Albo podcast? Przegląd mediów społecznościowych, którymi warto się zainteresować Pozostałe (nie mniej ważne) narzędzia, które pomogą w tworzeniu marki osobistej Miara sukcesu, czyli na co zwrócić uwagę, oceniając swoje postępy? To co się stało, że się. Brak regularności Brak konsekwencji Brak formuły Brak przekonania i motywacji Zasłużony opozycjonista Walczysz, walczysz, ale nie zapominasz o wakacjach A jeśli jedno mówisz, a drugie robisz? I wtedy wchodzę ja. Cały na biało się nie da Wpadki poważne i mniej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 155443 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografie, netografie, wykazy aktów prawnych przy pracach.
STUDENCKIE KOŁO NAUKOWE KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ „BRIEF" Justyna BARAN, Hanna HALL, Damian GĘBAROWSKI Sieciówka i luksus - nowa filozofia tworzenia marki na przykładzie sieci sklepów odzieżowych H&M Katarzyna BOGUSZ, Hanna HALL, Damian GĘBAROWSKI Zachowania polskich konsumentów wobec produktów ekologicznych Szymon CHMIEL, Hanna HALL, Damian GĘBAROWSKI Wpływ reklamy internetowej stosowanej w social mediach na świadomość marki Urszula CUPRYŚ, Hanna HALL, Damian GĘBAROWSKI Wpływ ery Internetu na zachowania nabywcze konsumentów Ernest DĄBROWSKI, Hanna HALL, Damian GĘBAROWSKI Marketing w polskiej polityce po 1989 roku Weronika FILAR, Hanna HALL, Damian GĘBAROWSKI Zachowania konsumentów na rynku wyznacznikiem działań marketingowych 63 Małgorzata GŁUSZEK, Hanna HALL, Damian GĘBAROWSKI Znaczenie identyfikacji wizualnej firmy w budowaniu pozycji na rynku Ireneusz GÓRECZNY, Hanna HALL, Damian GĘBAROWSKI Wpływ czasu pracy kierowców na wykonywanie zleceń transportowych Maciej HOP, Hanna HALL, Damian GĘBAROWSKI Niestandardowa strategia zarządzania organizacją na przykładzie drużyny piłkarskiej FC Porto Klaudia KAPUSTKA, Hanna HALL, Damian GĘBAROWSKI Wykorzystanie systemów informatycznych w logistyce Klaudia KOŁODZIEJ, Hanna HALL, Damian GĘBAROWSKI Wpływ wykorzystywanych narzędzi marketingu sensorycznego na decyzje podejmowane przez konsumentów Łukasz KUTYŁA, Hanna HALL, Damian GĘBAROWSKI Marketing afiliacyjny jako skuteczne narzędzie marketingu internetowego Krzysztof ŁYCZAK, Hanna HALL, Damian GĘBAROWSKI Produkt sportowy jako instrument marketingowy na rynku sportowym Alicja MAREK, Hanna HALL, Damian GĘBAROWSKI Znaczenie psychologii koloru w reklamie Łukasz MIĘKISZ, Hanna HALL, Damian GĘBAROWSKI Jak promować błoga w mediach społecznościowych? Sylwia MROCZKA, Hanna HALL, Damian GĘBAROWSKI Analiza reklamy porównawczej — definicje, zasady, przykłady Katarzyna NIEMIEC, Hanna HALL, Damian GĘBAROWSKI Kanały dystrybucji w świadczeniu usług bankowych Karolina PRZYWARA, Hanna HALL, Damian GĘBAROWSKI Komunikacja marketingowa w nowych mediach na rynkach B2B oraz B2C Gabriela RATUSZNIAK, Hanna HALL, Damian GĘBAROWSKI Logistyka i marketing w warunkach globalizacji na podstawie Aliexpress Joanna RECZEK, Hanna HALL, Damian GĘBAROWSKI Komunikacja marketingowa w zarządzaniu projektami jako recepta na dynamiczne zmiany oczekiwań rynkowych Wojciech SMYKLA, Hanna HALL, Damian GĘBAROWSKI MLM - czyli istota marketingu sieciowego w firmie FM World Agnieszka SPISAK, Hanna HALL, Damian GĘBAROWSKI Reklama — kontrowersje i prowokowanie emocji Dominik SROMEK, Hanna HALL, Damian GĘBAROWSKI Pierwsze wrażenie i mowa ciała jako psychologiczne czynniki procesu sprzedaży Martyna SZCZEPANIK, Hanna HALL, Damian GĘBAROWSKI Product Placement na przykładzie serialu Rodzina.pl Weronika WOLAK, Hanna HALL, Damian GĘBAROWSKI Narzędzia marketingu internetowego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Magazyn
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 148737 LE (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności