Zaufanie
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(27)
Forma i typ
Książki
(17)
Artykuły
(10)
Publikacje naukowe
(9)
Poradniki i przewodniki
(3)
Proza
(3)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(10)
tylko na miejscu
(8)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(11)
Biblioteka Międzywydziałowa
(4)
Biblioteka WEiZ
(5)
Autor
Carnegie Dale (1888-1955)
(2)
Bieliński Przemysław (1977- )
(1)
Biesok Grzegorz (1976- )
(1)
Branczewska Sylwia
(1)
Brzeziński Miłosz
(1)
Coplin Amanda (1981- )
(1)
Gohl Christiane (1958- )
(1)
Goliński Dawid
(1)
Grabowska-Powaga Aleksandra
(1)
Grabowski Piotr
(1)
Groenwald Maria
(1)
Gąsiorowska-Mącznik Edyta
(1)
Kożuch Barbara (1950- )
(1)
Kuczyńska-Szymala Daria
(1)
Latusek-Jurczak Dominika (1981- )
(1)
Lipka Anna
(1)
Mika Bartosz (1980- )
(1)
Mokry Grzegorz
(1)
Naruć Wojciech
(1)
Nowak Dominik
(1)
Olek Matylda
(1)
Pell Arthur R
(1)
Perlicki Krzysztof
(1)
Piotrowska-Piątek Agnieszka
(1)
Polak Piotr
(1)
Rudzewicz Adam
(1)
Skąpska Elżbieta
(1)
Solecki Bogusław
(1)
Stadnik Dorota
(1)
Szykuła Sylwia
(1)
Trębicki Paweł
(1)
Tworzydło Dariusz (1974- )
(1)
Vanderah Glendy
(1)
Witczak-Roszkowska Danuta
(1)
Wyród-Wróbel Jolanta
(1)
Wyskok Piotr
(1)
Zapotoczna Dominika
(1)
Zawiła Anna
(1)
Zawiła Tadeusz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(9)
2010 - 2019
(16)
2000 - 2009
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(16)
Kraj wydania
Polska
(27)
Język
polski
(27)
Odbiorca
Menedżerowie
(2)
Ekonomiści
(1)
Specjaliści ds. public relations
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(2)
Literatura niemiecka
(1)
Temat
Budownictwo
(2413)
Zarządzanie
(2038)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1897)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Zaufanie
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1177)
Wytrzymałość materiałów
(1158)
Ochrona środowiska
(1024)
Sport
(1013)
Turystyka
(953)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(874)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(809)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(792)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(761)
Technika
(744)
Konstrukcje budowlane
(727)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(724)
Prawo pracy
(712)
Piłka nożna
(710)
Unia Europejska
(699)
Transport
(673)
Elektroenergetyka
(668)
Marketing
(639)
Architektura
(637)
Innowacje
(621)
Naprężenia i odkształcenia
(615)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(591)
Programy komputerowe
(586)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(523)
Sterowanie
(520)
Materiałoznawstwo
(519)
Produkcja
(518)
Komputery
(517)
Symulacja
(516)
Inwestycje
(508)
Praca
(504)
Zarządzanie jakością
(497)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(496)
Analiza matematyczna
(495)
Dzieci
(495)
Energia elektryczna
(492)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(484)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Szkolnictwo wyższe
(470)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(468)
Przedsiębiorstwo
(468)
Psychologia
(467)
Modele matematyczne
(465)
Internet
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(433)
Rehabilitacja medyczna
(432)
Reklama
(431)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(383)
Banki
(379)
BHP
(377)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(7)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(5)
Europa
(1)
Nowa Zelandia
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Świat
(1)
Gatunek
Monografia
(6)
Opracowanie
(3)
Poradnik
(3)
Powieść obyczajowa
(2)
Artykuł z czasopisma naukowego
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Mongrafia
(1)
Powieść
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(7)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Psychologia
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
Rozwój osobisty
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(5)
Kultura Fizyczna
(4)
Transport, Spedycja, Logistyka
(1)
27 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografie przy rozdziałach.
Dla menedżerów średniego i wyższego szczebla, a także pracowników naukowych i studentów zarządzania oraz socjologii.
Rozdział 1. Zaufanie - Grzegorz Biesok, Jolanta Wyród-Wróbel 11 1.1. Pojęcie zaufania 11 1.2. Typologia zaufania 16 1.3. Kształtowanie się zaufania 20 1.4. Znaczenie zaufania w organizacjach 26 1.5. Zarządzanie zaufaniem i kultura zaufania 28 Rozdział 2. Przywództwo - Aleksandra Kołodziej 37 2.1. Pojęcie przywództwa 37 2.2. Typologia i paradygmaty przywództwa 40 2.3. Modele przywództwa i czynniki determinujące jego styl 44 2.4. Znaczenie przywództwa w rozwoju i doskonaleniu organizacji 53 2.5. Znaczenie przywództwa w rozwoju człowieka 55 Rozdział 3. Innowacyjność i kreatywność - Monika Skrzyp 63 3.1. Pojęcie innowacyjności, kreatywności i postaw z nimi związanych 63 3.2. Typologia innowacji i kreatywności 67 3.3. Czynniki wpływające na innowacyjność, kreatywność 69 3.4. Bariery kreatywności i innowacyjności 73 3.5. Znaczenie innowacji w rozwoju człowieka i organizacji 76 Rozdział 4. Praca zespołowa - Michał Jezusek 83 4.1. Pojęcie zespołu oraz pracy zespołowej 83 4.2. Podstawowe typologie zespołów 85 4.3. Role w zespole 86 4.4. Organizacja pracy zespołowej 88 4.5. Praca zespołowa a efektywność 91 4.6. Pozytywne oraz negatywne aspekty związane z koncepcją pracy zespołowej 95 4.7. Znaczenie komunikacji w kontekście pracy zespołowej 96 4.8. Powołanie zespołu w sytuacji reklamacji klienta - studium przypadku 98 Rozdział 5. Zaangażowanie w pracę - Aleksandra Świętek-Bysko 103 5.1. Pojęcie zaangażowania w pracę 103 5.2. Typologia form zaangażowania 105 5.3. Czynniki determinujące zaangażowanie w pracę i cechy zaangażowanego pracownika 107 5.4. Badanie zaangażowania pracowników 120 5.5. Zarządzanie przez zaangażowanie 122 5.6. Znaczenie zaangażowania pracowników w rozwoju organizacji 125 5.7. Znaczenie zaangażowania w pracę w rozwoju człowieka i jego samorealizacji 126 Rozdział 6. Satysfakcja z pracy - Kinga Jureczka 135 6.1. Satysfakcja pracownika 135 6.2. Modele satysfakcji pracownika 137 6.3. Czynniki wpływające na satysfakcję pracownika 140 6.4. Satysfakcja jako ważny element budujący lojalność pracownika 142 6.5. Satysfakcja z pracy jako czynnik wpływający na proces i jakość pracy 145 6.6. Satysfakcja z pracy a jakość życia 147 Rozdział 7. Kultura organizacyjna jako element wspierający człowieka w organizacji - Paulina Gajewska 153 7.1. Kultura w organizacji 153 7.2. Klasyfikacja kultur organizacyjnych 159 7.3. Elementy składowe kultury organizacyjnej 163 7.3.1. Komunikacja wewnątrz firmy 163 7.3.2. Przywództwo 166 7.3.3. Proces motywowania 168 7.3.4. Budowanie zespołów 170 7.3.5. Symbole, rytuały, mity, tabu i wartości jako przejawy kultury 173 7.4. Funkcje kultury organizacyjnej 174 7.5. Krytyczne podejście do kultury organizacyjnej 176
Sygnatura czytelni BMW: VI E 294 (nowy)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 150745 N (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 150744 N (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
Książka
W koszyku
(Sensus)
Tytuł oryginału: How to have rewarding relationships win trust and influence people.
Nazwa redaktora na stronie [216].
Rozdział 1. Tak, jesteś charyzmatyczny 15 Rozdział 2. Zdobądź nowych przyjaciół, zatrzymaj dotychczasowych 39 Rozdział 3. Trzy „W" — współpraca, współdziałanie i współgranie 59 Rozdział 4- Budowanie zaufania 81 Rozdział 5. Poznaj swoich ludzi 103 Rozdział 6. Przekonywanie innych do Twojego sposobu myślenia 121 Rozdział 7. Radzenie sobie z problematycznymi jednostkami 141 Rozdział 8. Jak się nie zgadzać, nie będąc przy tym nieuprzejmym 161 Rozdział 9. Klucz do lepszej obsługi 185 Rozdział 10. Opanowanie emocji 199
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 146544 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Świadomość i nastawienie Pokonywanie narzuconych przez siebie ograniczneń Docenianie róznic Ramy, filtry i to, jak nam przeszkadzają Kompetencje i nawiazywanie kontaktu Inicjowanie i pielęgnowanie relacji Budowanie i przywracanie zaufania Konflikt empatyczne słuchanie Wirtualny kontakt
Sygnatura czytelni BWZ: XII A 112
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 154852 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Seria Kaszmirowa)
Tytuł oryginału: "The orchardist : a novel" 2012.
Streszczenie: Wzruszająca opowieść o bezinteresownej miłości, osadzona w niezwykłej scenerii amerykańskiego Zachodu. Mieszkający na odludziu, u stóp Gór Kaskadowych samotny mężczyzna Talmadge pielęgnuje swój owocowy sad. Jego monotonne, proste życie zmieni się, gdy do jego posiadłości trafią Della i Jane, nastoletnie dziewczyny, które uciekły od stręczyciela. Obie są w ciąży, obie nieufne, przestraszone, głodne. Talmadge postanawia otoczyć je opieką, odkrywa w sobie wielkie pokłady uczuć i empatii, a dziewczęta stopniowo nabierają do niego zaufania - czują, że odnalazły swoje miejsce na ziemi. Wkrótce jednak ktoś brutalnie zakłóci ich szczęście.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 146175 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie, Studia, Rozprawy / Politechnika Świętokrzyska, ISSN 1897-2691 ; M129)
(Nauki o Zarządzaniu i Jakości)
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 115-125.
Dla ekonomistów i przedstawicieli nauk o zarządzaniu i jakości.
1.Rola koopetycji w budowaniu przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw 1.1.Istota i geneza koopetycji 1.2.Teorie ekonomiczne jako punkt wyjścia do koopetycji 1.3.Formy koopetycji 1.4.Przejawy koopetycji w klastrach 1.5.Korzyści i zagrożenia koopetycji 1.6.Koopetycyjne relacje przedsiębiorstw 1.7.Przykłady koopetycji 1.8.Perspektywy badawcze koopetycji 2.Deficyt zaufania społecznego barierą rozwoju innowacyjnej gospodarki w Polsce 2.1.Zaufanie społeczne w ujęciu teorii ekonomicznych i socjologicznych 2.2.Pojęcie zaufania i jego rodzaje 2.3.Zaufanie społeczne. Innowacyjność. Przegląd badań 2.4.Poziom zaufania społecznego a innowacyjność. Polska na tle wybranych państw europejskich 2.5.Sieci powiązań w procesach innowacyjnych — model potrójnej i poczwórnej helisy 2.6.Rozwój i funkcjonowanie narodowego systemu innowacji w Polsce 2.7.Pobudzanie innowacyjności polskiej gospodarki w warunkach deficytu zaufania społecznego — wnioski w kontekście założeń Strategii na rzecz odpowiedzialnego rozwoju i wyników badań własnych 3.Współpraca szkół wyższych z otoczeniem 3.1.Ewolucja misji i zadań szkół wyższych 3.2.Uwarunkowania prawne współpracy szkół wyższych z otoczeniem społeczno-gospodarczym 3.3.Możliwość prowadzenia działalności gospodarczej przez szkoły wyższe 3.4.Udział interesariuszy zewnętrznych w organach zarządzających szkół wyższych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 149415 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności