Komunikacja interpersonalna
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(101)
Forma i typ
Książki
(85)
Artykuły
(16)
Publikacje naukowe
(15)
Publikacje fachowe
(13)
Poradniki i przewodniki
(12)
Publikacje dydaktyczne
(7)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(52)
tylko na miejscu
(51)
nieokreślona
(4)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(56)
Biblioteka WB
(1)
Biblioteka Międzywydziałowa
(17)
Biblioteka WEiZ
(20)
Biblioteka WWFiF
(13)
Autor
Carnegie Dale (1888-1955)
(4)
Wawrzak-Chodaczek Mirosława (1954- )
(3)
Blikle Andrzej (1939- )
(2)
Heyde Anke von der
(2)
Kandefer-Winter Katarzyna
(2)
Linde Boris von der
(2)
Nadskakuła-Kaczmarczyk Olga (1982- )
(2)
Nęcki Zbigniew
(2)
Nęcki Zbigniew (1947- )
(2)
Pell Arthur R
(2)
Wilczek-Rużyczka Ewa
(2)
Arndt Roland
(1)
Bacon Terry R. (1947- )
(1)
Baney Joann
(1)
Bartyzel Michał
(1)
Baryluk Marzena (1962- )
(1)
Bauer Katarzyna
(1)
Bańka Waldemar
(1)
Belzyt Joanna (1977- )
(1)
Berne Eric (1910-1970)
(1)
Biasconcin Massimo
(1)
Biedroń Małgorzata (1965- )
(1)
Bielińska Inga
(1)
Biesaga-Słomczewska Elżbieta Jadwiga
(1)
Birkenbihl Vera F
(1)
Bobryk Jerzy
(1)
Bogdan Małgorzata Maria
(1)
Borkowska Stanisława
(1)
Bosak Wojciech
(1)
Bowman Alisa
(1)
Broda Jerzy
(1)
Bullock Dan (1983- )
(1)
Błaszczyk Klaudia
(1)
Błaut Robert
(1)
Błaż Agata
(1)
Capitanio Maria Elena
(1)
Carnegie Dorothy (1912- )
(1)
Cichawa Paweł
(1)
Clarke Diana
(1)
Czabanowska Katarzyna
(1)
De Bono Edward (1933- )
(1)
Di Cicco Andrea
(1)
Dingwall William Orr
(1)
Doroszuk Joanna
(1)
Dudek Dagmara
(1)
Dudek Karolina
(1)
Evans David Richard (1940- )
(1)
Gasiński Marek
(1)
Gleason Jean Berko
(1)
Glińska-Neweś Aldona
(1)
Gniazdowski Paweł
(1)
Goebel Urszula
(1)
Gordon Jon (1971- )
(1)
Grabarczyk-Kostka Wisława
(1)
Grabus Małgorzata
(1)
Greever Tom
(1)
Gutowski Maksymilian
(1)
Hadnagy Christopher
(1)
Harwas-Napierała Barbara
(1)
Hermanson Roger H
(1)
Hocker Joyce L
(1)
Höffner Marta
(1)
Jabłonowska Lidia
(1)
Jagiełka Agnieszka
(1)
Jarmuż Sławomir
(1)
Jaworska Dorota
(1)
Jędruszek Wojciech
(1)
Kaczmarek-Śliwińska Monika
(1)
Kamińska-Radomska
(1)
Kanarek Piotr
(1)
Karpiński Maciej
(1)
Kazek Beata
(1)
Kempiński Krzysztof
(1)
Kmiotek Krystyna
(1)
Kordek Grzegorz
(1)
Kosińska Milena
(1)
Kossowska Małgorzata (1968- )
(1)
Kozyra Beata
(1)
Krzyżanowski Krzysztof (tłumacz)
(1)
Kuc Bolesław Rafał
(1)
Kuron Piotr
(1)
Kurządkowski Jacek
(1)
Kuzior Aleksandra
(1)
Kęsy Marcin
(1)
Kłodkowska Joanna
(1)
Lewandowska-Tarasiuk Ewa
(1)
Lęgowicz Aleksandra
(1)
Machura Witold. Red
(1)
Mandal Eugenia
(1)
Matusewicz Czesław
(1)
McGowan Bill
(1)
Mianowski Maciej
(1)
Mikułowski-Pomorski Jerzy (1937- )
(1)
Miotk-Mrozowska Magdalena
(1)
Moczydłowska Joanna Maria
(1)
Niemczyk Agata
(1)
Olczak Małgorzata
(1)
Oleksy-Gębczyk Aneta
(1)
Orzechowski Jarosław
(1)
Ostrowska Urszula
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(15)
2010 - 2019
(48)
2000 - 2009
(25)
1990 - 1999
(10)
1980 - 1989
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(35)
1901-2000
(2)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(99)
Niemcy
(1)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
polski
(99)
angielski
(1)
niemiecki
(1)
Odbiorca
Menedżerowie
(7)
Szkoły wyższe
(5)
Przedsiębiorcy
(3)
Handlowcy
(2)
Pracownicy naukowi
(2)
Coachowie
(1)
Dyplomaci
(1)
Informatycy
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Negocjatorzy
(1)
Pracownicy HR
(1)
Prawnicy
(1)
Programiści
(1)
Projektanci grafiki
(1)
Przedstawiciele handlowi
(1)
Specjaliści ds. kadr
(1)
Sprzedawcy i sprzedawczynie
(1)
Urzędnicy
(1)
Temat
Budownictwo
(2413)
Zarządzanie
(2038)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1897)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Komunikacja interpersonalna
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1177)
Wytrzymałość materiałów
(1158)
Ochrona środowiska
(1024)
Sport
(1013)
Turystyka
(953)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(874)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(809)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(792)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(761)
Technika
(744)
Konstrukcje budowlane
(727)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(724)
Prawo pracy
(712)
Piłka nożna
(710)
Unia Europejska
(699)
Transport
(673)
Elektroenergetyka
(668)
Marketing
(639)
Architektura
(637)
Innowacje
(621)
Naprężenia i odkształcenia
(615)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(591)
Programy komputerowe
(586)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(523)
Sterowanie
(520)
Materiałoznawstwo
(519)
Produkcja
(518)
Komputery
(517)
Symulacja
(516)
Inwestycje
(508)
Praca
(504)
Zarządzanie jakością
(497)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(496)
Analiza matematyczna
(495)
Dzieci
(495)
Energia elektryczna
(492)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(484)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Szkolnictwo wyższe
(470)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(468)
Przedsiębiorstwo
(468)
Psychologia
(467)
Modele matematyczne
(465)
Internet
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(433)
Rehabilitacja medyczna
(432)
Reklama
(431)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(383)
Banki
(379)
BHP
(377)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(15)
1901-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(6)
Belgia
(1)
Brazylia
(1)
Dania
(1)
Francja
(1)
Hiszpania
(1)
Holandia
(1)
Kanada
(1)
Niemcy
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Szwajcaria
(1)
Szwecja
(1)
Wielka Brytania
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Gatunek
Poradnik
(17)
Poradniki
(10)
Opracowanie
(8)
Podręcznik
(5)
Monografia
(4)
Materiały pomocnicze
(3)
Raport z badań
(3)
Artykuł z czasopisma fachowego
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Materiały konferencyjne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(17)
Psychologia
(10)
Rozwój osobisty
(6)
Socjologia i społeczeństwo
(4)
Media i komunikacja społeczna
(3)
Praca, kariera, pieniądze
(3)
Edukacja i pedagogika
(2)
Językoznawstwo
(2)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(16)
101 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 106275 N (1 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 2068 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
U góry okł.: Dowiedz się, czego naprawdę chcą twoi pracownicy.
U dołu okł.: Jak stworzyć zaangażowany i zadowolony zespół?
S. red.: Wydanie pierwsze w języku polskim 2014 rok.
Sygnatura czytelni BMW: VI U 183 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: IX D 123
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 138819 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 138818 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5144 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Tyt. oryg. : Guide to Interpersonal Communication.
U dołu s. tyt. i okł. : ABC a Wolters Kluwer business.
Bibliogr. s. [115]-116. Indeks.
Dla studentów i wykładowców, jak i dla menedżerów, negocjatorów na rynku, właścicieli i pracowników firm oraz osób poszukujacych pracy.
Sygnatura czytelni BWF: V D 32
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 122326 WF (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Na okł. : Jak skutecznie zarządzać personelem, [...].
Bibliogr. przy rozdz. i na s. [277]-280.
Publ. przeznaczona głównie dla studentów wydziałów zarządzania.
Sygnatura czytelni BMW: VI E 130 (nowy)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 109012 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 109011 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Bibliogr. s. [279]-280.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 165 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 141502 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Komunikacja Społeczna w Edukacji)
U dołu s. tyt.: PCC Polskie Centrum Certyfikacji.
Bibliogr. przy niektórych pracach.
Sygnatura czytelni BMW: VI U 150 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 124505 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia przy niektórych rozdziałach. Indeks.
ROZDZIAŁ 1 Joanna Doroszuk KOMUNIKACJA INNEGO IZ INNYM W PRZESTRZENI SPOTKANIA 1.1Przed pierwszym krokiem 1.2Konstrukcja pomostu, czyli warunki zewnętrzne interakcji 1.3Wspólrozmówcy 1.4Przestrzeń spotkania ROZDZIAŁ 2 Joanna Iza Belzyt EMOCJE W PRZESTRZENI SPOTKANIA Z INNYM 2.1Społeczne konstrukty emocji 2.2Niewerbalne aspekty relacji z Innym 2.2.1Interpretowanie zachowań 2.2.2Postrzeganie społeczne 2.2.3Siła pierwszego wrażenia 2.2.4Proces postrzegania społecznego 2.2.5Schematy poznawcze i dostępność poznawcza 2.2.6W poszukiwaniu pozytywów w praktyce 2.3Dynamika zakłopotania wobec Innego 2.4Współczucie jako kluczowa emocja relacji interpersonalnych ROZDZIAŁ 3 Joanna Iza Belzyt CIAŁO W PRZESTRZENI SPOTKANIA Z INNYM 3.1Ciało w sytuacji niepełnosprawności 3.2Niepełnosprawność jako wyzwanie 3.2.1 Oczekiwania osób ze skazą 3.3Propozycje oddziaływań terapeutycznych ROZDZIAŁ 4 Agnieszka Woynarowska ZNACZENIA INNEGO W PRZESTRZENI SPOTKANIA 4.1Spotkanie z Innym/niepełnosprawnym intelektualnie 4.2Przestrzeń znaczeń, język i dyskurs 4.3Pytanie o znaczenia 4.4Znaczenia niepełnosprawności intelektualnej w dyskursie internautów 4.4.1Wokół kampanii społecznej Olimpiad Specjalnych 4.4.2Wokół artykułów online
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 148791, 148792, 148790 (3 egz.)
Książka
W koszyku
Dzień dobry... i co dalej? : psychologia ludzkiego przeznaczenia / Eric Berne ; przełożył Maciej Karpiński. - Wydanie II poprawione (dodruk). - Poznań : Dom Wydawniczy Rebis, 2023. - 515, [4] strony : ilustracje ; 23 cm.
Na okładce podtytuł: jak zmienić swój scenariusz życiowy, aby być szczęśliwym.
Bibliografia na stronie 509 i bibliografie przy rozdziałach. Indeks.
W tej książce znajdujemy odpowiedź na pytanie: Co sprawia, że jedni zwyciężają, innym nic się nie udaje, a wszyscy pomiędzy tymi dwoma biegunami są tacy nudni? Berne wyjaśnia, w jaki sposób życie każdego z nas toczy się według scenariusza, który tworzymy w dzieciństwie, i uczy, jak możemy go tak zmodyfikować lub zmienić, aby zakończył się szczęśliwie... Eric Berne, twórca analizy transakcyjnej, jest autorem m.in. światowego bestselleru "W co grają ludzie". [opis wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 153884 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 135530 N (1 egz.)
Brak okładki
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 169-[172].
Rozdział I. Negocjacje jako proces dokonywania wyborów Rozdział II. Doskonalenie umiejętności negocjacyjnych– w kierunku zdobywania kompetencji negocjacyjnych Rozdział III. Źródła siły w negocjacjach Rozdział IV. BATNA jako szczególne źródło siły Rozdział V. Ustępować, ale jak?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 149832 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Tyt. oryg. : Erfolgstraining Schaffen Sie Ihre Wirklichkeit Selbst.
Sygnatura czytelni BWF: V D 5
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 106274 N (1 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 2067 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Doktryna jakości : rzecz o skutecznym zarządzaniu / Andrzej Jacek Blikle. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, cop. 2014. - 540, [6] s. : il. (w tym kolor.) ; 24 cm.
(Onepress Exclusive)
Na 4 s. okł.: Książki klasy business.
Bibliogr. s. 533-536. Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 144093 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Doktryna jakości : rzecz o turkusowej samoorganizacji / Andrzej Jacek Blikle. - Wydanie 2, turkusowe. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2017. - 606 stron, [2] strony tablic kolorowych : ilustracje ; 24 cm.
(Onepress Exclusive)
Wydanie 2 zostało poszerzone o zagadnienia związane z metodą "Tropem Jakości" i ideą firmy turkusowej.
Bibliografia na stronach 589-593. Indeks.
Rozdział 1. Społeczne uwarunkowania pracy (37) 1.1. Cele organizacji gospodarczej (37) 1.2. Społeczeństwo wiedzy (39) 1.3. Obywatelska przedsiębiorczość (43) 1.4. Żyj i pracuj z sensem (47) Rozdział 2. Turkusowa ewolucja (51) 2.1. Perspektywa historyczna (51) 2.2. Turkus - jak ja go widzę (51) 2.2.1. Demokracja partnerska (52) 2.2.2. Nowa filozofia życia i pracy (53) 2.2.3. Samozarządzanie czy samoorganizacja? (56) 2.3. Droga do turkusu i jakości (57) 2.3.1. Nowa perspektywa (57) 2.3.2. Turkusowa cywilizacja pracy (58) 2.3.3. Turkusowa struktura organizacyjna (60) 2.3.4. Drużyny akcyjne (61) 2.3.5. Rola byłego kierownictwa (63) 2.3.6. Turkusowa kultura jakości (64) 2.3.7. Krok po kroku (65) 2.3.8. Czy to się może udać? (65) 2.4. Studia przypadków (67) 2.4.1. Morning Star (67) 2.4.2. Buurtzorg (70) 2.4.3. Egon Zehnder International (72) 2.4.4. Mary Kay Cosmetics (75) 2.4.5. W.L. Gore & Associates (77) 2.4.6. Semco (78) 2.4.7. Marco (79) 2.4.8. Brewa (82) CZĘŚĆ II. BUDOWANIE RELACJI Rozdział 3. Gdy słuchasz i mówisz (89) 3.1. Uważność (89) 3.1.1. Aktywne słuchanie (89) 3.1.2. Asertywność (91) 3.1.3. Komunikowanie (92) 3.2. Spór (97) 3.2.1. Wygrał-przegrał czy wygrał-wygrał (97) 3.2.2. Konsensus (99) 3.3. Krytyka (102) 3.3.1. Prokurator i coach (102) 3.3.2. Skarga podwładnego na szefa (105) 3.3.3. Gdy masz problem z własnym szefem (105) 3.4. Pułapki, błędy i problemy (105) 3.4.1. Manipulacja (106) 3.4.2. Raport na zamówienie (108) 3.4.3. Arogancja i upokorzenie (108) 3.4.4. Złość (110) 3.4.5. Gdy nasze uwagi są ignorowane (111) 3.5. Trudne rozmowy (113) 3.5.1. Jacek i Marek ? warstwa zewnętrzna (114) 3.5.2. Anatomia trudnej rozmowy (115) 3.5.3. Jacek i Marek ? warstwy wewnętrzna i historyczna (115) 3.5.4. Wojna czy pokój (117) 3.5.5. Rozmowa O RZECZY (118) 3.5.6. Niewątpliwa prawda ? ojciec i syn (119) 3.5.7. Nie zakładaj, że on tak chciał ? Karol i Ewa (120) 3.5.8. Porzućmy oskarżenia ? szefowa i asystent (121) 3.5.9. Pokojowo o uczuciach ? matka i syn (123) 3.5.10. Jacek i Marek ? trudna rozmowa (125) Rozdział 4. Strach przed mówieniem prawdy (133) 4.1. Analiza zjawiska (134) 4.1.1. Rodzaje strachu (134) 4.1.2. Koszty strachu (135) 4.1.3. Przyczyny strachu (136) 4.1.4. Okoliczności wywołujące strach (136) 4.1.5. Zwolnienia z pracy (141) 4.2. Drogi wyjścia (142) 4.2.1. Od czego zacząć (142) 4.2.2. Porozmawiajmy o strachu (143) 4.2.3. Norma zachowania (144) 4.2.4. Gdy przychodzi zła wiadomość (145) 4.2.5. Eliminuj wieloznaczne zachowanie (146) 4.2.6. Dyskutuj o niedyskutowalnym (147) 4.2.7. Podejmowanie decyzji (149) 4.2.8. Czarnowidztwo (152) Rozdział 5. Inteligencja emocjonalna (155) 5.1. Dwie składowe inteligencji (155) 5.2. Nasze kluczowe talenty emocjonalne (156) 5.3. Jak radzić sobie z brakiem talentu (161) 5.4. Indywidualne traktowanie talentów (161) 5.5. Strategia rozwoju kapitału ludzkiego w firmie (162) 5.6. Gdy jesteś przełożonym (163) CZĘŚĆ III. BUDOWANIE MOTYWACJI Rozdział 6. Dylemat lidera - przemoc czy partnerstwo? (167) 6.1. Nowa wiedza (167) 6.2. Zaufanie i odpowiedzialność (168) 6.3. Koszty przemocy (171) 6.4. Koszty partnerstwa (173) 6.5. Czym są przemoc i partnerstwo (174) 6.6. Dlaczego jedne firmy odnoszą sukces, a inne nie (175) Rozdział 7. Rodzaje i źródła motywacji (179) 7.1. Korzyści i wartości (179) 7.2. Motywacyjne sprzężenie zwrotne (186) 7.3. Turkusowe stanowisko pracy (187) 7.4. Zarządzanie podmiotowe i przedmiotowe (190) 7.5. Organizacja zaangażowana (192) 7.6. Dysonans godnościowy (194) Rozdział 8. Przemoc (197) 8.1. Archetyp kija i marchewki (197) 8.2. Postawa a zachowanie (205) 8.3. Cel główny a zagrywka (209) 8.4. Dwie pułapki (213) 8.5. Słabi i silni ? przeciwnicy (214) 8.6. Premia za jakość i wydajność (217) 8.7. Dźwignia premiowa ? zachęcanie do stwarzania pozorów (222) 8.8. Zarządzanie przez cele ? pułapka specjalna (228) 8.8.1. Stan wyjściowy (229) 8.8.2. Motywacja ? pierwsza próba (229) 8.8.3. Potrzebny konsultant (230) 8.8.4. MBO w Jutrzni SA (230) 8.8.5. Pierwsze wyzwanie dla dyrektora Kowalskiego (232) 8.8.6. Drugie wyzwanie dla dyrektora Kowalskiego (234) 8.8.7. Ocena systemu po roku (235) 8.8.8. Czy można było uniknąć tych problemów? (236) 8.8.9. Premia dla rady nadzorczej (237) 8.8.10. Nierówne szanse w grze (237) 8.8.11. Opinia niezależnego eksperta (239) 8.8.12. MBO w oczach Edwardsa Deminga (241) 8.9. Wina czy przyczyna (242) 8.10. Współzawodnictwo (245) 8.11. Podsumowanie modelu przemocy (248) 8.11.1. Samosprawdzająca się przepowiednia (248) 8.11.2. Gry wojenne (249) 8.11.3. Kto z kim prowadzi grę wojenną (253) 8.11.4. Trzy prawa o dualności (256) Rozdział 9. Partnerstwo (257) 9.1. Jeżeli nie marchewkij, to co? (257) 9.2. Zasada 4W (258) 9.2.1. Współpraca (259) 9.2.2. Wartość (260) 9.2.3. Wybór (262) 9.3. Z czego trzeba zrezygnować (263) 9.3.1. W drodze od przemocy do partnerstwa (264) 9.3.2. Młodsi i starsi - partnerzy (265) 9.3.3. Rezygnacja z ocen rocznych (266) 9.3.4. W sprawie lenistwa (268) 9.4. Pułapki zarządzania bez kija i marchewki (269) 9.5. Archetyp słońca i deszczu (271) 9.6. Pochwały a wyrazy uznania (273) 9.7. Upominek wraz z wyrazami uznania (275) 9.8. Premia roczna - miseczka (276) 9.9. Reforma systemu wynagrodzeń sprzedawców (279) 9.9.1. Sytuacja wyjściowa (280) 9.9.2. Lepsi nie są lepsi (281) 9.9.3. Lepsi są lepsi (281) 9.9.4. Sposobu lepszych nie da się powielić (281) 9.9.5. Sposób lepszych da się powielić (281) 9.9.6. Lepsi pracują więcej (281) 9.9.7. Lepsi umieją więcej (282) 9.10. Nieporozumienia w sprawie partnerstwa i zaufania (284) 9.10.1. Partnerstwo to nie kumplostwo (284) 9.10.2. Partnerstwo nie wyklucza dowodzenia (285) 9.10.3. Partnerstwo nie wyklucza monitoringu (285) 9.10.4. Partnerstwo to nie demokracja ateńska (286) 9.11. Fundament strategiczny (288) 9.11.1. Konstrukcja fundamentu strategicznego (288) 9.11.2. Realizacja strategii (290) 9.12. Przemoc a etyka w biznesie (293) Rozdział 10. Zarządzanie bez budżetu (295) 10.1. Jak to się zaczęło (295) 10.2. Budżet kontraktowy (298) 10.3. Prognoza nawigacyjna (300) 10.4. Porównanie modeli (303) 10.5. Kilka wniosków (305) Rozdział 11. System wynagrodzeń (307) 11.1. Kształtowanie systemu wynagrodzeń (307) 11.2. Przykładowy system wynagrodzeń (309) 11.3. Aktualizacja systemu wynagrodzeń (311) 11.4. Trudny okres transformacji (311) 11.5. Reakcje pracowników (313) 11.6. Symetryczna relacja pomiędzy firmą a pracownikiem (315) Rozdział 12. Kompendium zarządzania procesowego (317) 12.1. Hierarchiczna struktura organizacyjna (317) 12.2. Zarządzanie wiedzą (318) 12.3. Procesowa struktura organizacyjna (320) 12.4. Pojęcie procesu (324) 12.5. Hybrydowy model przejściowy (325) 12.6. Przepływy pomiędzy procesami (326) 12.7. Interesariusze procesu (330) 12.8. Obowiązki wykonawców procesów (331) 12.9. Obowiązki właściciela procesu (333) 12.10. O czyją wiedzę powinien dbać właściciel procesu (334) 12.11. Uprawnienia właściciela procesu (335) 12.12. Pełnomocnicy właścicieli procesów (336) 12.13. Kierownicy zespołów (336) 12.14. Dyżurni zespołów (338) 12.15. Zarządzanie procesowe a tradycyjne (339) 12.16. Model kariery pracownika (341) CZĘŚĆ IV. DROGA DO JAKOŚCI Rozdział 13. Zasady podstawowe (345) 13.1. Filozofia jakości a filozofia turkusu (345) 13.2. Dwa słowa wstępu (346) 13.3. Edwards Deming w Japonii (346) 13.4. Doktryna Jakości (349) 13.5. Wady są jak zarazki (350) 13.6. Zasada stałego doskonalenia (352) 13.7. Zasada współpracy (353) 13.8. Zasada racjonalności (353) 13.9. Czym jest jakość (354) 13.10. Jakość a wartość (356) 13.11. Niska jakość kosztuje (358) 13.12. Dobra praca to lekka praca (361) 13.13. Nie oczekuj perfekcji ? oczekuj postępu (361) 13.14. Myślenie systemowe (362) 13.15. Czternaście zasad Edwardsa Deminga (365) 13.16. Sześć śmiertelnych chorób (368) 13.16.1. Brak wytrwałości w konsekwentnym dążeniu do celu (368) 13.16.2. Nacisk na zyski w krótkim okresie (369) 13.16.3. Przeglądy kadrowe, wynagrodzenie zależne od wydajności (370) 13.16.4. Mobilność członków kierownictwa (373) 13.16.5. Zarządzanie firmą jedynie na podstawie widocznych liczb (374) 13.16.6. Twarda kultura zarządzania (376) 13.17. Cztery zasady Henry'ego Forda (378) 13.18. Zbigniew Bujak o policji drogowej i służbach celnych (379) Rozdział 14. Specyficzne drogi do TQM (387) 14.1. Sześć sigma (387) 14.2. Szczupłe zarządzanie (389) 14.3. Droga Toyoty (392) 14.4. Tropem Jakości (393) Rozdział 15. Inkubatory jakości (395) 15.1. Czym są inkubatory jakości (395) 15.2. Trampoliny i bariery (399) 15.2.1. Idea warsztatu (399) 15.2.2. Aby się chciało chcieć (400) 15.2.3. Trampoliny (401) 15.2.4. Trampoliny godnościowe (403) 15.2.5. Bariery (404) 15.2.6. Ustalenie zakresu analizy (405) 15.2.7. Ustalenie listy barier (406) 15.2.8. Zgłaszanie barier (407) 15.2.9. Ustalanie nazw dla rodzin pokrewieństwa (408) 15.2.10. Referendum z hierarchią (410) 15.2.11. O czym dowiadujemy się z analizy barier (414) 15.2.12. O czym należy pamiętać przy analizowaniu barier (415) 15.2.13. Cztery kroki do usunięcia barier (416) 15.2.14. Inne zastosowania diagramów pokrewieństwa (419) 15.3. Metoda 5S - pierwszy krok (419) 15.4. Drzewo wymagań krytycznych dla jakości (420) 15.5. Burza mózgów (421) 15.6. Karuzela pomysłów (423) 15.7. Rybia ość (423) 15.8. Pięć razy dlaczego (424) 15.9. Analiza Pareta (426) 15.10. Tabelka jak jest - jak być powinno (429) 15.10.1. Ustalanie problemu (430) 15.10.2. Wypełnianie tabelki (430) 15.11. Tabelka plus-delta (433) 15.12. Cykl jakości Shewharta (435) 15.13. Metoda siedmiu kroków (436) 15.13.1. Zasady ogólne (436) 15.13.2. Przykład zastosowania (438) 15.14. Pomóżmy sobie - wspólnota wewnątrz zespołu (446) 15.15. Pomóżmy innym ? wspólnota zespołów (446) Rozdział 16. Jak to wszystko zrealizować (449) 16.1. Od czego zacząć (449) 16.2. Siedem procesów przemiany (452) 16.2.1. Uczymy się asertywnej komunikacji (453) 16.2.2. Budujemy zaangażowanie (454) 16.2.3. Budujemy kulturę pracy zespołowej (456) 16.2.4. Budujemy fundament strategiczny (456) 16.2.5. Zdobywamy wiedzę i umiejętności (457) 16.2.6. Tworzymy strukturę procesową (458) 16.2.7. Realizujemy zasadę ustawicznego doskonalenia (459) 16.3. Co zrobić, by się udało (459) 16.3.1. Potencjalne źródła oporu (459) 16.3.2. Przypadek szczególny - firmy rodzinne (462) 16.3.3. Interesariusze wdrożenia (463) 16.3.4. Zmiana nawyków (463) 16.3.5. Podsumowanie (465) CZĘŚĆ V. ZROZUMIEĆ GŁOS PROCESU LOSOWEGO Rozdział 17. O procesach losowych ogólnie (469) 17.1. Po co nam procesy losowe (469) 17.2. Syndrom balonika (470) 17.3. Procesy deterministyczne i losowe (471) 17.4. Przebiegi i histogramy procesów losowych (474) Rozdział 18. Głos procesu (477) 18.1. Procesy normalne (477) 18.2. Karty kontrolne Shewharta (481) 18.3. Procesy uregulowane i rozregulowane (485) 18.4. Statystyczne sterowanie procesami (486) 18.5. Majsterkowanie (487) 18.6. Pułapki oceny procesów "na oko" (489) 18.6.1. Trzy zespoły sprzedawców (489) 18.6.2. Wypadki w fabryce (491) Rozdział 19. Głos klienta (493) 19.1. Reżim jakościowy procesu (493) 19.2. Stawianie celów (496) 19.3. Syndrom "traf w mój kamień" (499) Rozdział 20. Odkrywanie ukrytych zaburzeń X (501) 20.1. Sygnały zagłuszone (501) 20.2. Gdy wyjątki stają się regułą (502) 20.3. Gdy precedens tworzy nowy standard (505) 20.4. Ile pomiarów (507) CZĘŚĆ VI. NARZĘDZIA PROCESOWE Rozdział 21. Zarządzanie procesami (511) 21.1. Procesowy atlas firmy (511) 21.2. Produkty i ich normy jakości (513) 21.2.1. Dokumenty (514) 21.2.2. Narzędzia (514) 21.2.3. Dokumentacje produktów (515) 21.2.4. Kompleksy produktowe (516) 21.2.5. Techniczne kompleksy narzędziowe (517) 21.2.6. Informatyczne kompleksy narzędziowe (517) 21.2.7. Bazy danych (518) 21.2.8. Kartoteki (519) 21.2.9. Decyzje operacyjne (519) 21.2.10. Różne poziomy podejmowania decyzji (521) 21.2.11. Drużyny (523) 21.2.12. Stany rynku (524) 21.2.13. Produkty umiejscowione (525) 21.3. Typy czynności procesowych (525) 21.3.1. Czynności wytwórcze (526) 21.3.2. Czynności zmiany stanu (527) 21.3.3. Czynności przemieszczania (528) 21.3.4. Czynności bez dostawcy (528) 21.4. Rodzaje czynności procesowych (529) 21.4.1. Czynności sprzedażowe (529) 21.4.2. Czynności logistyczne (529) 21.4.3. Czynności marketingowe (529) 21.4.4. Czynności biurowe (530) 21.4.5. Czynności HR-owe (530) 21.5. Typowe procesy w organizacji gospodarczej (531) 21.6. Przepływy między procesami (532) 21.7. Poziom szczegółowości procesowego modelu firmy (534) 21.8. Różne opisy przedsiębiorstwa (536) Rozdział 22. Księga standardów (539) 22.1. Dokumenty księgi standardów (540) 22.1.1. Rodzaje dokumentów (540) 22.1.2. Strażnik księgi standardów (541) 22.1.3. Indeksacja dokumentów (541) 22.1.4. Indeksacja załączników (543) 22.1.5. Numeracja wersji standardów (543) 22.1.6. Nazwy plików (543) 22.1.7. Przechowywanie i dostęp do dokumentów KS (544) 22.1.8. Dziennik KS (545) 22.1.9. Spis dokumentów KS (546) 22.1.10. Słownik KS (547) 22.2. Tworzenie, modyfikowanie lub usuwanie standardu KS (548) 22.2.1. Procedura koordynatora (548) 22.2.2. Zasady sprawdzania i zatwierdzania dokumentów KS (551) 22.2.3. Procedura strażnika KS (552) 22.2.4. Dokument opisujący standard (553) 22.3. Zakresy obowiązków (554) 22.3.1. Strażnik KS (554) 22.3.2. Pozostałe osoby (554) CZĘŚĆ VII. ZARZĄDZANIE PRZEPŁYWEM INFORMACJI Rozdział 23. Zbiorowa wiedza (559) 23.1. Mądrość stada (559) 23.2. Mądrość tłumu (561) 23.3. Mądrość tłumu witryn internetowych (564) Rozdział 24. Firma 2.0 - platformy komunikacyjne (565) 24.1. Kanały a platformy (565) 24.2. Warstwy społecznościowe w sieci (567) 24.3. Obawy i uprzedzenia wobec platform (568) 24.4. Kodeks postępowania na SSPS (570) 24.5. Jak zaprojektować SSPS (570) 24.6. Jak wdrożyć SSPS (572) 24.7. Jak ocenić SSPS (573)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 150707 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Lektury Menedżera)
Podtyt. z okł.
Bibliogr. s. 192-194.
Sygnatura czytelni BWZ: IX F 47
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 2644 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Studia i Monografie Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu, ISSN 0239-6009 ; nr 135)
Bibliografia na stronach [133]-140. Indeksy.
Komunikacja interpersonalna w turystyce Rozważania nad komunikacją interpersonalną w obsłudze ruchu turystycznego CHARAKTERYSTYKA ZAWODU PRZEWODNIKA TURYSTYCZNEGO - PRZYKŁADY ZE ŚWIATA Geneza, struktura i metaforyka przewodnictwa turystycznego Wyzwania w zawodzie przewodnika turystycznego Metody pracy przewodników z różnych stron świata Jakość w usługach przewodnickich Misja przewodnika turystycznego RETORYKA W KOMUNIKACJI INTERPERSONALNEJ Charakterystyka perswazji Charakterystyka kanałów komunikowania KOMUNIKOWANIE INTERPERSONALNE PODCZAS WYCIECZKI TURYSTYCZNEJ - UJĘCIE SYSTEMOWE Analiza wystąpień przewodników Omówienie i interpretacja wyników Techniki i taktyki komunikacyjne stosowane przez przewodników Obszary działań przewodnika determinujące skupienie uwagi grupy wycieczkowej Zachowania turystów stanowiące ocenę przekazu przewodnika
Sygnatura czytelni BWF: XII Ą 156
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 8543 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. S 67608 L (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
w opracowaniu: sygn. 155564 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
w opracowaniu: sygn. 155565 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Sensus)
Tytuł oryginału: How to have rewarding relationships win trust and influence people.
Nazwa redaktora na stronie [216].
Rozdział 1. Tak, jesteś charyzmatyczny 15 Rozdział 2. Zdobądź nowych przyjaciół, zatrzymaj dotychczasowych 39 Rozdział 3. Trzy „W" — współpraca, współdziałanie i współgranie 59 Rozdział 4- Budowanie zaufania 81 Rozdział 5. Poznaj swoich ludzi 103 Rozdział 6. Przekonywanie innych do Twojego sposobu myślenia 121 Rozdział 7. Radzenie sobie z problematycznymi jednostkami 141 Rozdział 8. Jak się nie zgadzać, nie będąc przy tym nieuprzejmym 161 Rozdział 9. Klucz do lepszej obsługi 185 Rozdział 10. Opanowanie emocji 199
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 146544 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności