Sorting
Source
Library Catalogue
(9)
Form of Work
Książki
(9)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Status
available
(6)
Branch
Wypożyczalnia
(6)
Biblioteka Międzywydziałowa
(8)
Author
Bloch Michał (coaching)
(1)
Cohen William A. (1937- )
(1)
Dąbrowska Julita
(1)
Fatek Mateusz
(1)
Grela Joanna (coaching)
(1)
Jukiewicz Zuzanna
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Miler Tomasz (marketing)
(1)
Ratnicyn Krzysztof
(1)
Stępowski Robert
(1)
Szewczak Rafał
(1)
Tesławski Maciej
(1)
Wójcik Paweł
(1)
Zając Łukasz (public relations)
(1)
Year
2010 - 2019
(9)
Time Period of Creation
2001-
(4)
Country
Poland
(9)
Language
Polish
(9)
Audience Group
Szkoły wyższe
(1)
Subject
Marketing
(2)
Aktywność fizyczna
(1)
Budowanie wizerunku pracodawcy
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Internet
(1)
Kaizen
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Marka (ekonomia)
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Mentoring (forma wspomagania rozwoju)
(1)
Nawyki
(1)
Odchudzanie
(1)
Oszczędność
(1)
Psychohistoria
(1)
Public relations
(1)
Relacje międzyludzkie
(1)
Sukces
(1)
Genre/Form
Poradnik
(2)
Poradniki
(2)
Materiały pomocnicze
(1)
Opracowanie
(1)
Domain
Rozwój osobisty
(2)
Zarządzanie i marketing
(2)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
9 results Filter
No cover
Book
In basket
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. E 5086 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Copies are only available in the library: sygn. 137908 N (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Bibliogr. s. 225-228.
Sygnatura czytelni BMW: VI C 84 @
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. E 5280 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Copies are only available in the library: sygn. 139646 N (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Bibliografia strony 260-264 i przy rozdziale.
Coaching grupowy jako metoda rozwojowa Metody wykorzystywane w coachingu grupowym Warsztaty oparte o model GROW Struktury sesji coachingu grupowego Action learning Grupy Balinta Metoda Aktywizująca Przeżywanie Metoda Analizy Grupowej Design Thinking w coachingu Grupowey coaching bez struktury Inspiracje do dalszego rozwoju COACH Z PERSPEKTYWAMI - superwizja w coachingu grupowym Coaching kariery w grupie Rozwój studenta poprzez sesje coachingu grupowego Sesja coachingu grupowego w autorskim modelu MDZ czyli motywacja do zmiany Sesja coachingu grupowego dla mężczyzn Coaching męskich spraw Dobry coach - program superwizyjno-radiowy dla coachów Coaching grupowy realizowany w ramach Studium zawodowego trenera zmiany NOVO Coaching grupowy dotyczący relacji Wolny lancer - program coachingo-mentoringowy Grupowy coaching kariery z wykorzystaniem metody coaching w piaskownicy.
Sygnatura czytelni BMW: XII A 59 @
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 145195 N, E 5768 (2 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Copies are only available in the library: sygn. 145194 N (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Co to jest kaizen Historia kaizen Czy szybko znaczy dobrze? Zasady kaizen Strach i mózg Małe wielkie kroki - nawyki Cele. Małe czy duże? Małe kroki - przykłady z życia Małe kroki. Odchudzanie Małe kroki. Bieganie Małe kroki. Relacje Małe kroki. Finanse Małe kroki. Sposób myślenia Małe kroki - przykłady z biznesu Przykładowe metody małych kroków w firmach Historie, które mnie inspirują
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Międzywydziałowa
Copies are only available in the library: sygn. 145391 N (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. E 5559 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Copies are only available in the library: sygn. 143524 N (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Promocja marki : poradnik dobrych praktyk / Robert Stępowski. - Warszawa ; Lublin : Wydawnictwo Słowa i Myśli, cop. 2014. - 239, [1] s. : il. ; 24 cm.
Subject
Genre/Form
Sygnatura czytelni BMW: VI C 78 @
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. E 5298 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Copies are only available in the library: sygn. 139748 N (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Dla marketerów i studentów kierunków związanych z marketingiem.
Pojęcie marki Czy potrzebna ci marka? Kiedy marka staje się silna? Czym jest, a czym nie jest strategia marketingowa? O strategii Filozoficzne podstawy racjonalności stratega/marketera Przed rozpoczęciem projektowania Intuicja strategiczna Wymagane cechy stratega Siedem grzechów strategicznych Modele strategiczne Architektura marki Kolejność projektowania marki Analiza SWOT Analiza rynku/konkurencji Rodzaje segmentacji rynku Strategu, czy wiesz, czego nie wiesz? Badania marketingowe Osobowość marki Personifikacja marki (przykład) Charakter(ek) marki Grupa docelowa Lifestyle konsumenta Prosumenci Prosument raz jeszcze Storytelling Wykorzystanie archetypów Insighty konsumenckie Osobowość grupy docelowej Zaspokajanie czy kreowanie potrzeb? Adaptacja osobowości marki USP lub ESP Wyróżniaj się lub zgiń Korelator wartości Pozycjonowanie strategiczne marki Strategie cenowe Rebranding – czy, kiedy i jak robić? Markting miejsc, czyli budowanie marki miejsca Wytyczne strategii Marki z przesłaniem – nowy etap po CSR? Zrozumieć nowe media i digital marketing Praktyczne aspekty strategii w cyfrowym świecie Sygnalizacja prawna
Sygnatura czytelni BMW: VI D 51 @
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Międzywydziałowa
Copies are only available in the library: sygn. E 5829 N (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Bibliogr. s. 237-240.
Dla praktyków marketingu i reklamy.
Rozdział 1. Potrzeby i motywacje konsumentów. Rozdział 2. Psychoanaliza i nieświadomość. Rozdział 3. Techniki projekcyjne. Rozdział 4. Badania motywacyjne. Rozdział 5. Archetypy. Rozdział 6. Segmentacja konsumentów. Rozdział 7. Segmentacja psychgraficzna. Rozdział 8. Postawy konsumentów. Rozdział 9. Badania wartości. Rozdział 10. Obraz samego siebie. Rozdział 11. Metodologia badań segmentacyjnych. Rozdział 12. Psychografia w czasach Big Data.
Sygnatura czytelni BMW: IV C 45 @
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Międzywydziałowa
Copies are only available in the library: sygn. E 5645 N (1 egz.)
Book
In basket
Kto potrzebuje PR-u? Kim jest specjalista ds. PR? Horyzonty komunikacji Możliwości i ograniczenia public relations Możliwości Ograniczenia Jak działa agencja PR? Doradztwo PR Klasyczne i hybrydowe obszary PR Strategie i kampanie Przygotowanie kampanii - brief Wskaźniki sukcesu i raportowanie Pomysł i innowacyjność Zespół Znaczenie czasu w PR Jak wybrać agencję PR? Wymarzona agencja i wymarzony klient Rozmowy o współczesnej komunikacji i PR Marcin Niewęgłowski Grzegorz Kosson Paweł Borządek Kalendarz komunikacji Mapa kluczowych wydarzeń 12 pytań o Twój osobisty wizerunek FAQ o agencji PR Dodatek O PR i komunikacji online Cykliczne spotkania o PR Ciekawi twórcy i praktycy komunikacji
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 145841 N (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności