Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(791)
IBUK Libra
(2)
Forma i typ
Artykuły
(716)
Książki
(75)
Publikacje naukowe
(30)
Poradniki i przewodniki
(9)
Publikacje dydaktyczne
(8)
Publikacje fachowe
(8)
Publikacje popularnonaukowe
(3)
E-booki
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(70)
dostępne
(23)
wypożyczone
(8)
nieokreślona
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(29)
Biblioteka WB
(1)
Biblioteka Międzywydziałowa
(22)
Biblioteka WEiZ
(43)
Biblioteka WWFiF
(6)
Autor
Kotarbiński Jacek
(12)
Sala Paweł
(10)
Sieńkowska Ewa
(10)
Polak Krzysztof
(8)
Walczak Wojciech
(8)
Izmałkowa Julia
(7)
Kaczmarek Radosław
(7)
Krupa Piotr
(6)
Ogonowski Andrzej
(6)
Bucki Piotr
(5)
Gieracz Marcin
(5)
Goławski Jarosław
(5)
Gołębicka Anna
(5)
Kaczorowska-Spychalska Dominika
(5)
Kozielski Robert
(5)
Ludwiński Mariusz
(5)
Maciorowski Artur
(5)
Miotk Anna
(5)
Musioł Maciej
(5)
Prószyński Jakub
(5)
Siejak Michał
(5)
Wołek Łukasz
(5)
Daniłoś Magdalena
(4)
Dębski Łukasz
(4)
Isakow Anna
(4)
Jerzakowska Monika
(4)
Kitlińska Ewelina
(4)
Król Lech C
(4)
Legoń Arkadiusz
(4)
Miller Grzegorz
(4)
Mruk Henryk
(4)
Pogorzelski Jacek
(4)
Staniszewski Marek
(4)
Tkaczyk Paweł
(4)
Trzeciak Dawid
(4)
Anders Katarzyna
(3)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(3)
Chabrowska Anita
(3)
Domańska Katarzyna
(3)
Duraj Jakub
(3)
Frątczak-Rudnicka Barbara
(3)
Gadzinowski Jacek
(3)
Gregor Bogdan (1943- )
(3)
Grygielski Marcin
(3)
Grzywińska Ilona
(3)
Hupa Albert
(3)
Jabłoński Artur
(3)
Jaworowicz Magdalena
(3)
Juszczyk Bartłomiej
(3)
Kaczmarek Radek
(3)
Kołodziej Rafał
(3)
Laszczak Mirosław
(3)
Leszczyński Michał
(3)
Mazurek Grzegorz
(3)
Mirowski Kamil
(3)
Nalazek Anna
(3)
Nieciecka Małgorzata
(3)
Ossowski Maciej
(3)
Rosa Grażyna (1968- )
(3)
Stawarz Barbara
(3)
Stelmaszczyk Agnieszka
(3)
Stopyra Joanna
(3)
Szymanek Piotr
(3)
Turska Renata
(3)
Wojtaś-Jakubowska Anita
(3)
Węgorkiewicz Witold
(3)
Zatwarnicka-Madura Beata
(3)
Zieliński Paweł
(3)
Żurawicka Marzena
(3)
Żórawski Tadeusz
(3)
Adamczyk Justyna
(2)
Andersz Maja
(2)
Barciński Marcin
(2)
Biegaj Daniel
(2)
Broda Marek
(2)
Budzanowska-Drzewiecka Małgorzata
(2)
Choliński Artur
(2)
Czajkowska-Więcaszek Katarzyna
(2)
Czulak Jarosław
(2)
Dyrek Sylwia
(2)
Fabianowicz Bartosz
(2)
Godek-Biniasz Anna
(2)
Gołub Adam
(2)
Gruszka Andrzej
(2)
Haponik Agnieszka
(2)
Jacyna Miłosz
(2)
Jadaś Łukasz
(2)
Jankowiak-Kaczmarek Agnieszka
(2)
Jaworowicz Piotr
(2)
Jesionowska Zuzanna
(2)
Karliński Kuba
(2)
Kempa Witold
(2)
Kilen Norbert
(2)
Klimowicz Marta
(2)
Kocon Paweł
(2)
Konopka Bartosz
(2)
Kopij Filip
(2)
Korczyk Dorota
(2)
Kosson Grzegorz
(2)
Kowalski Dariusz
(2)
Rok wydania
2020 - 2024
(26)
2010 - 2019
(580)
2000 - 2009
(185)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(77)
Kraj wydania
Polska
(793)
Język
polski
(790)
angielski
(3)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(8)
Menedżerowie
(7)
Specjaliści ds. marketingu
(6)
Przedsiębiorcy
(4)
Copywriterzy
(1)
Farmaceuci
(1)
Politycy
(1)
Pracownicy naukowi
(1)
Sprzedawcy i sprzedawczynie
(1)
Temat
Komunikacja marketingowa
(759)
Media społecznościowe
(111)
Marketing internetowy
(103)
Serwisy społecznościowe
(70)
Strategia komunikacji
(64)
Strategia marki
(58)
Zachowania konsumenckie
(50)
Mailing
(48)
Marka
(38)
Reklama
(38)
Strategia marketingowa
(36)
Marketing mobilny
(35)
Reklama internetowa
(34)
Content marketing
(32)
Komunikacja z klientem
(32)
Public relations
(32)
Blogi
(28)
Facebook
(27)
Insight
(27)
Kobiety w marketingu
(26)
Relacje z klientami
(25)
Komunikacja online
(22)
Video online
(22)
Emocje w marketingu
(21)
Blogowanie
(20)
Strategia reklamy
(20)
Aplikacje mobilne
(19)
Technologie mobilne
(19)
Konsumenci seniorzy
(18)
Marketing płci
(18)
Personalizacja
(18)
Wiedza o kliencie
(18)
Wizerunek marki
(18)
Kampanie mailingowe
(17)
Promocja w social mediach
(17)
Kampanie reklamowe
(16)
Młodzi konsumenci
(16)
Synergia działań marketingowych
(16)
Marketing
(15)
Segmentacja konsumentów
(15)
Targetowanie reklamy
(15)
Gender marketing
(14)
Marketing szeptany
(14)
Newslettery reklamowe
(14)
Obsługa klienta
(14)
Postawy zakupowe
(14)
Potrzeby klientów
(14)
Strategia firmy
(14)
Trendy marketingowe
(14)
Akcje marketingowe
(13)
Badania marketingowe
(13)
Komunikaty reklamowe
(13)
Reklama wideo
(13)
Pomiar działań marketingowych
(12)
Społeczność internetowa
(12)
Współpraca z blogerami
(12)
Analizy marketingowe
(11)
Branding emocjonalny
(11)
Marketing cyfrowy
(11)
Marketing sensoryczny
(11)
Strategia sprzedaży
(11)
Decyzje konsumenta
(10)
Fan page
(10)
Komunikacja biznesowa
(10)
Komunikacja mobilna
(10)
Marketing angażujący
(10)
Marketing wirusowy
(10)
Personalizacja wiadomości mailowych
(10)
Pomiar efektów komunikacji w SM
(10)
Strony fanowskie
(10)
Telefonia komórkowa
(10)
Badania konsumenckie
(9)
Branding
(9)
Copywriting
(9)
Efektywność komunikacji
(9)
Komunikaty językowe
(9)
Kreacja mailingu
(9)
Prezentacja produktu
(9)
Przedsiębiorstwa
(9)
Tworzenie e-maili
(9)
Akcje marketingowe w social mediach
(8)
B2B w social mediach
(8)
Budowanie zaangażowania
(8)
Innowacje w marketingu
(8)
Kampanie SMS-owe
(8)
Komunikacja bezpośrednia
(8)
Komunikowanie skuteczne
(8)
Marketing bezpośredni
(8)
Pokolenie Z
(8)
Pozycjonowanie marki
(8)
Targetowanie behawioralne
(8)
Wizerunek firmy
(8)
Zarządzanie treścią
(8)
Business to Business
(7)
Crowdsourcing
(7)
E-commerce
(7)
Handel elektroniczny
(7)
Identyfikacja wizualna
(7)
Komunikacja wewnętrzna
(7)
Konsumenci (ekonomia)
(7)
Temat: czas
2001-
(24)
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
Temat: miejsce
Polska
(12)
Ameryka Północna
(1)
Ameryka Łacińska
(1)
Azja
(1)
Europa
(1)
Gatunek
Artykuł z czasopisma fachowego
(33)
Monografia
(16)
Opracowanie
(12)
Poradnik
(9)
Materiały pomocnicze
(5)
Praca zbiorowa
(3)
Raport z badań
(3)
Case study (studium przypadku)
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Poradniki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(72)
Media i komunikacja społeczna
(12)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(6)
Informatyka i technologie informacyjne
(3)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Ochrona środowiska
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Psychologia
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(716)
793 wyniki Filtruj
Brak okładki
Brak okładki
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 117660 L (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach [157]-173.
POJĘCIE I GENEZA ZJAWISKA AMBUSH MARKETINGU Jak to się wszystko zaczęło? KIERUNKI BADAŃ NAD AMBUSH MARKETINGIEM W LITERATURZE PRZEDMIOTU Identyfikacja zjawiska ambush marketingu Wpływ ambush marketingu na konsumentów Strategie przeciwdziałania ambush marketingowi KLASYFIKACJA PRAKTYK AMBUSH MARKETINGU W ORGANIZACJI IMPREZ SPORTOWYCH Klasyfikacja według T. Meenaghana Klasyfikacja według D. Owena Klasyfikacja według S. Chadwicka i N. Burtona Klasyfikacja według H. Preussa, K. Gemeindera i B. Seguina Klasyfikacja według M. Piątkowskiej i S. Gocłowskiej AMBUSH MARKETING W ORGANIZACJI IMPREZ SPORTOWYCH - STUDIUM PRZYPADKÓW XIX Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej w Republice Południowej Afryki w 2010 r. Charakterystyka programu sponsorskiego XIX Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej w Republice Południowej Afryki w 2010 r. Charakterystyka wybranych przypadków ambush marketingu podczas XIX Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej w Republice Południowej Afryki w 2010 r. Letnie Igrzyska XXX Olimpiady w Londynie w 2012 r. Charakterystyka programu sponsorskiego Letnich Igrzysk XXX Olimpiady w Londynie w 2012 r. Charakterystyka wybranych przypadków ambush marketingu podczas Letnich Igrzysk XXX Olimpiady w Londynie w 2012 r. Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej UEFA EURO 2012 w Polsce i na Ukrainie Charakterystyka programu sponsorskiego Mistrzostw Europy w Pitce Nożnej UEFA ERO 2012 w Polsce i na Ukrainie Charakterystyka wybranych przypadków ambush marketingu podczas Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej UEFA ERO 2012 w Polsce i na Ukrainie XXII Zimowe Igrzyska Olimpijskie w Soczi w 2014 r. Charakterystyka programu sponsorskiego XXII Zimowych Igrzysk Olimpijskich w Soczi Charakterystyka wybranych przypadków ambush marketingu podczas XXII Zimowych Igrzysk Olimpijskich w Soczi STRATEGIE PRZECIWDZIAŁANIA ZJAWISKU AMBUSH MARKETINGU PODCZAS MISTRZOSTW EUROPY W PIŁCE NOŻNEJ UEFA EURO 2012 W POLSCE I NA UKRAINIE - STUDIUM PRZYPADKU FENOMEN AMBUSH MARKETINGU A ROZPOZNAWALNOŚĆ MAREK OFICJALNYCH SPONSORÓW WYDARZENIA SPORTOWEGO - STUDIUM BADAWCZE Wskaźniki rozpoznawalności marek oficjalnych sponsorów i ambush marketerów podczas Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej UEFA EURO 2012 w Polsce i na Uk 6Rozpoznawalność marek oficjalnych sponsorów i ambush marketerów w różnych grupach konsumentów Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej UEFA EURO 2012
Sygnatura czytelni BWZ: VI A 10
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6094 (1 egz.)
Brak okładki
E-book
W koszyku
W obecnych warunkach intensywnego rozwoju nowoczesnych technologii funkcjonowanie przedsiębiorstw zyskało nowe cechy i możliwości. Technologie obliczeniowe i elektronicznej wymiany informacji wielorako wpływają na sposoby działania firm. Z jednej strony stanowią narzędzia pomocne do usprawniania pracy przedsiębiorstw, z drugiej zaś mogą być podstawą do tworzenia nowych przedsięwzięć biznesowych. Wnioski zawarte w monografii ukazują konieczność pogłębiania wiedzy na temat zastosowania nowych technologii w zarządzaniu przedsiębiorstwem na wielu polach jego działalności. Uświadomienie sobie szans i zagrożeń, które pojawiają się wraz z nimi, zwiększa możliwości firm w walce konkurencyjnej.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Media społecznościowe są wykorzystywane w komunikacji marketingowej firm już od kilkunastu lat. Nadal jednak brakuje naukowych opracowań na temat zależności pomiędzy działalnością marek w środowisku cyfrowym a zachowaniem konsumentów. Dlatego głównym celem badań przedstawionych w tej publikacji była ocena możliwości budowania kapitału marek w mediach społecznościowych oraz określenie roli różnych czynników psychologicznych w tym procesie. W ramach poszczególnych działań badawczych autorka przeanalizowała współczesne kampanie komunikacji marketingowej w mediach społecznościowych i na tej podstawie zaproponowała nową kategoryzację przekazów. Następnie zbadała eksperymentalnie, jaki przekaz i jakie predyspozycje konsumenckie sprzyjają tworzeniu kapitału marki, a także przetestowała, jak sam kapitał może wpływać na responsywność użytkowników Internetu. Wyniki opisanych tu badań ułatwiają prognozowanie skuteczności komunikacji marketingowej w mediach społecznościowych i mogą być użyteczne zarówno dla naukowców, jak i przedsiębiorców, pracowników agencji reklamowych czy domów mediowych.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności