Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(793)
IBUK Libra
(2)
Forma i typ
Artykuły
(716)
Książki
(77)
Publikacje naukowe
(30)
Poradniki i przewodniki
(11)
Publikacje dydaktyczne
(8)
Publikacje fachowe
(8)
Publikacje popularnonaukowe
(3)
E-booki
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(72)
dostępne
(23)
wypożyczone
(9)
nieokreślona
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(31)
Biblioteka WB
(1)
Biblioteka Międzywydziałowa
(22)
Biblioteka WEiZ
(44)
Biblioteka WWFiF
(6)
Autor
Kotarbiński Jacek
(12)
Sala Paweł
(10)
Sieńkowska Ewa
(10)
Polak Krzysztof
(8)
Walczak Wojciech
(8)
Izmałkowa Julia
(7)
Kaczmarek Radosław
(7)
Krupa Piotr
(6)
Ogonowski Andrzej
(6)
Bucki Piotr
(5)
Gieracz Marcin
(5)
Goławski Jarosław
(5)
Gołębicka Anna
(5)
Kaczorowska-Spychalska Dominika
(5)
Kozielski Robert
(5)
Ludwiński Mariusz
(5)
Maciorowski Artur
(5)
Miotk Anna
(5)
Musioł Maciej
(5)
Prószyński Jakub
(5)
Siejak Michał
(5)
Wołek Łukasz
(5)
Daniłoś Magdalena
(4)
Dębski Łukasz
(4)
Isakow Anna
(4)
Jerzakowska Monika
(4)
Kitlińska Ewelina
(4)
Król Lech C
(4)
Legoń Arkadiusz
(4)
Miller Grzegorz
(4)
Mruk Henryk
(4)
Pogorzelski Jacek
(4)
Staniszewski Marek
(4)
Tkaczyk Paweł
(4)
Trzeciak Dawid
(4)
Anders Katarzyna
(3)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(3)
Chabrowska Anita
(3)
Domańska Katarzyna
(3)
Duraj Jakub
(3)
Frątczak-Rudnicka Barbara
(3)
Gadzinowski Jacek
(3)
Gregor Bogdan (1943- )
(3)
Grygielski Marcin
(3)
Grzywińska Ilona
(3)
Hupa Albert
(3)
Jabłoński Artur
(3)
Jaworowicz Magdalena
(3)
Juszczyk Bartłomiej
(3)
Kaczmarek Radek
(3)
Kołodziej Rafał
(3)
Laszczak Mirosław
(3)
Leszczyński Michał
(3)
Mazurek Grzegorz
(3)
Mirowski Kamil
(3)
Nalazek Anna
(3)
Nieciecka Małgorzata
(3)
Ossowski Maciej
(3)
Rosa Grażyna (1968- )
(3)
Stawarz Barbara
(3)
Stelmaszczyk Agnieszka
(3)
Stopyra Joanna
(3)
Szymanek Piotr
(3)
Turska Renata
(3)
Wojtaś-Jakubowska Anita
(3)
Węgorkiewicz Witold
(3)
Zatwarnicka-Madura Beata
(3)
Zieliński Paweł
(3)
Żurawicka Marzena
(3)
Żórawski Tadeusz
(3)
Adamczyk Justyna
(2)
Andersz Maja
(2)
Barciński Marcin
(2)
Biegaj Daniel
(2)
Broda Marek
(2)
Budzanowska-Drzewiecka Małgorzata
(2)
Choliński Artur
(2)
Czajkowska-Więcaszek Katarzyna
(2)
Czulak Jarosław
(2)
Dyrek Sylwia
(2)
Fabianowicz Bartosz
(2)
Godek-Biniasz Anna
(2)
Gołub Adam
(2)
Gruszka Andrzej
(2)
Haponik Agnieszka
(2)
Jacyna Miłosz
(2)
Jadaś Łukasz
(2)
Jankowiak-Kaczmarek Agnieszka
(2)
Jaworowicz Piotr
(2)
Jesionowska Zuzanna
(2)
Karliński Kuba
(2)
Kempa Witold
(2)
Kilen Norbert
(2)
Klimowicz Marta
(2)
Kocon Paweł
(2)
Konopka Bartosz
(2)
Kopij Filip
(2)
Korczyk Dorota
(2)
Kosson Grzegorz
(2)
Kowalski Dariusz
(2)
Rok wydania
2020 - 2024
(28)
2010 - 2019
(580)
2000 - 2009
(185)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(79)
Kraj wydania
Polska
(795)
Język
polski
(792)
angielski
(3)
Odbiorca
Menedżerowie
(8)
Specjaliści ds. marketingu
(8)
Szkoły wyższe
(8)
Przedsiębiorcy
(6)
Copywriterzy
(1)
Farmaceuci
(1)
Politycy
(1)
Pracownicy naukowi
(1)
Sprzedawcy i sprzedawczynie
(1)
Temat
Komunikacja marketingowa
(761)
Media społecznościowe
(111)
Marketing internetowy
(103)
Serwisy społecznościowe
(70)
Strategia komunikacji
(64)
Strategia marki
(58)
Zachowania konsumenckie
(50)
Mailing
(48)
Marka
(38)
Reklama
(38)
Strategia marketingowa
(37)
Marketing mobilny
(35)
Reklama internetowa
(34)
Content marketing
(32)
Komunikacja z klientem
(32)
Public relations
(32)
Blogi
(28)
Facebook
(27)
Insight
(27)
Kobiety w marketingu
(26)
Relacje z klientami
(25)
Komunikacja online
(22)
Video online
(22)
Emocje w marketingu
(21)
Blogowanie
(20)
Strategia reklamy
(20)
Aplikacje mobilne
(19)
Technologie mobilne
(19)
Konsumenci seniorzy
(18)
Marketing płci
(18)
Personalizacja
(18)
Wiedza o kliencie
(18)
Wizerunek marki
(18)
Kampanie mailingowe
(17)
Promocja w social mediach
(17)
Kampanie reklamowe
(16)
Marketing
(16)
Młodzi konsumenci
(16)
Synergia działań marketingowych
(16)
Segmentacja konsumentów
(15)
Targetowanie reklamy
(15)
Gender marketing
(14)
Marketing szeptany
(14)
Newslettery reklamowe
(14)
Obsługa klienta
(14)
Postawy zakupowe
(14)
Potrzeby klientów
(14)
Strategia firmy
(14)
Trendy marketingowe
(14)
Akcje marketingowe
(13)
Badania marketingowe
(13)
Komunikaty reklamowe
(13)
Reklama wideo
(13)
Pomiar działań marketingowych
(12)
Społeczność internetowa
(12)
Współpraca z blogerami
(12)
Analizy marketingowe
(11)
Branding emocjonalny
(11)
Marketing cyfrowy
(11)
Marketing sensoryczny
(11)
Strategia sprzedaży
(11)
Decyzje konsumenta
(10)
Fan page
(10)
Komunikacja biznesowa
(10)
Komunikacja mobilna
(10)
Marketing angażujący
(10)
Marketing wirusowy
(10)
Personalizacja wiadomości mailowych
(10)
Pomiar efektów komunikacji w SM
(10)
Strony fanowskie
(10)
Telefonia komórkowa
(10)
Badania konsumenckie
(9)
Branding
(9)
Copywriting
(9)
Efektywność komunikacji
(9)
Komunikaty językowe
(9)
Kreacja mailingu
(9)
Prezentacja produktu
(9)
Przedsiębiorstwa
(9)
Tworzenie e-maili
(9)
Akcje marketingowe w social mediach
(8)
B2B w social mediach
(8)
Budowanie zaangażowania
(8)
Innowacje w marketingu
(8)
Kampanie SMS-owe
(8)
Komunikacja bezpośrednia
(8)
Komunikowanie skuteczne
(8)
Marketing bezpośredni
(8)
Pokolenie Z
(8)
Pozycjonowanie marki
(8)
Targetowanie behawioralne
(8)
Wizerunek firmy
(8)
Zarządzanie treścią
(8)
Business to Business
(7)
Crowdsourcing
(7)
E-commerce
(7)
Handel elektroniczny
(7)
Identyfikacja wizualna
(7)
Komunikacja wewnętrzna
(7)
Konsumenci (ekonomia)
(7)
Temat: czas
2001-
(26)
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
Temat: miejsce
Polska
(12)
Ameryka Północna
(1)
Ameryka Łacińska
(1)
Azja
(1)
Europa
(1)
Gatunek
Artykuł z czasopisma fachowego
(33)
Monografia
(16)
Opracowanie
(12)
Poradnik
(11)
Materiały pomocnicze
(5)
Praca zbiorowa
(3)
Raport z badań
(3)
Case study (studium przypadku)
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Poradniki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(74)
Media i komunikacja społeczna
(13)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(6)
Informatyka i technologie informacyjne
(3)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Ochrona środowiska
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Psychologia
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(716)
795 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 131-148.
Zrównoważona konsumpcja żywności Definicja i koncepcja zrównoważonej konsumpcji żywności w kontekście zrównoważonego rozwoju Uwarunkowania zrównoważonej konsumpcji żywności Mierniki wykorzystywane do pomiaru zrównoważonej konsumpcji żywności Trendy wpisujące się w realizację postulatów idei Bariery utrudniające wdrożenie zrównoważonej konsumpcji żywności Komunikowanie idei zrównoważonej konsumpcji żywności Istota i rola komunikacji marketingowej. Nowe media źródłem zmian w komunikacji – wybrane aspekty Przegląd wybranych działań wspierających rozwój zrównoważonej konsumpcji żywności. Inicjatywy o charakterze międzynarodowym Działania rządowe Działania pozarządowe Świadomość konsumentów w zakresie zrównoważonej konsumpcji żywności Trendy wpisujące się w ideę zrównoważonej konsumpcji żywności w świadomości konsumentów Pojęcie zrównoważonej konsumpcji żywności w świadomości konsumentów Znajomość akcji promujących zrównoważoną konsumpcję żywności wśród konsumentów
Sygnatura czytelni BMW: IX M 56 (nowy)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. M 15300 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 151842 N (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 273-293.
Rola komunikacji w działaniach marketingowych Procesy komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem Zmiany społeczno-technologiczne i ich konsekwencje dla aktywności komunikacyjnej organizacji Audytorium działań komunikacyjnych podmiotów rynkowych Proces tworzenia strategii oraz narzędzia komunikacji marketingowej Badania i ocena skuteczności działań w ramach strategii komunikacji Determinanty komunikacji na rynku farmaceutycznym Szczególne cechy komunikacji marketingowej na rynku leków Uwarunkowania prawne i etyczne działań marketingowych Charakterystyka nadawców komunikatów marketingowych Nabywca indywidualny jako odbiorca komunikatów marketingowych Narzędzia komunikacji marketingowej na rynku leków bez recepty Reklama jako narzędzie komunikacji masowej na rynku leków OTC Promocja osobista - rola farmaceuty w sprzedaży leków OTC Narzędzia promocji sprzedaży konsumenckiej Działania public relations wykorzystywane na rynku leków bez recepty Merchandising apteczny jako forma komunikacji Komunikacja marketingowa wykorzystująca środowisko Internetu Nietypowe formy komunikacji na rynku leków bez recepty Działania w zakresie komunikacji marketingowej na rynku leków na receptę (Rx) Dozwolone formy reklamy leków na receptę Rola i znaczenie przedstawiciela medycznego w procesie sprzedaży Promocja sprzedaży kierowana do pośredników w obrocie lekami e-pharmamarketing jako zbiór narzędzi komunikacji na rynku leków Rx Narzędzia public relations wykorzystywane na rynku leków Rx Wyzwania komunikacji marketingowej w branży farmaceutycznej Rola i znaczenie branży farmaceutycznej w systemie ochrony zdrowia Zachowania zdrowotne Polaków a działania komunikacyjne przedsiębiorstw farmaceutycznych Szanse, zagrożenia i rekomendacje dla aktywności komunikacyjnej z wykorzystaniem nowych technologii Potencjał opieki farmaceutycznej w komunikacji farmaceutów z pacjentami W kierunku odpowiedzialnej komunikacji marketingowej Odpowiedzialność za zdrowie pacjentów jako przejaw etycznej komunikacji w branży farmaceutycznej Dobre praktyki w zakresie społecznej odpowiedzialności biznesu na rynku farmaceutycznym - studia przypadków Rekomendacje dotyczące tworzenia odpowiedzialnych strategii komunikacji
Sygnatura czytelni BWF: V G 90
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 8570 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 406-424.
ROZDZIAŁ t. Tendencje rozwoju konsumpcji jako przesłanka działań marketingowych 1.1.Megatrendy wyznacznikami przyszłych zachowań konsumentów 1.1.1.Podstawowe uwarunkowania i rodzaje megatrendów w rozwoju konsumpcji 1.1.2.Procesy demograficzne nowym wyzwaniem dla marketingu 1.1.3.Czynniki technologiczne w kształtowaniu zachowań konsumenckich 1.1.4.Uwarunkowania ekonomiczne zmian w zachowaniach konsumenckich 1.1.5.Uwarunkowania społeczno-kulturowe - tendencje zmian wartości konsumpcyjnych 1.2.Pokolenia konsumentów - wartości, postawy, zachowania we współczesnym świecie 1.3.Cechy nowego konsumenta 1.4.Etnocentryzm i globalizacja konsumpcji 1.4.1.Globalizacja w aspekcie wpływu na zachowania konsumentów 1.4.2.Podstawy etnocentryzmu konsumenckiego a rozwój marketingu globalnego 1.5.Postmodernizm w konsumpcji i jego implikacje marketingowe 1.5.1.Cechy postmodernizmu jako etapu w rozwoju społeczno-ekonomicznym 1.5.2.Prawidłowości konsumpcji postmodernistycznej 1.5.3.Wpływ zmian technologicznych i społecznych na konsumpcję i marketing ROZDZIAŁ 2. Produkt i jego atrybuty jako uwarunkowania zachowań konsumentów 2.1.Produkt jako uwarunkowanie procesu decyzyjnego konsumenta 2.1.1.Preferowane cechy i asortyment produktów 2.1.2.Reakcje konsumentów wobec nowych produktów 2.1.3.Dyfuzja innowacji na polskim rynku 2.2.Oczekiwania konsumentów dotyczące opakowań 2.3.Rola marki w procesie decyzyjnym konsumenta 2.3.1.Wybór marki przez konsumenta 2.3.2.Lojalność wobec marki 2.3.3.Wyniki badania wrażliwości i lojalności konsumentów wobec marki 2.4. Cena jako uwarunkowanie decyzji rynkowych konsumentów 2.4.1.Prawidłowości zachowań konsumentów pod wpływem cen 2.4.2.Strategie postępowania polskich konsumentów wobec cen ROZDZIAŁ 3. Zachowania konsumentów pod wpływem marketingowych form dystrybucji i promocji 3.1.Postępowanie konsumenta w procesie wyboru formy dystrybucji 3.1.1.Wybór przez konsumenta formy dystrybucji 3.1.2.Czynniki wpływające na postępowanie konsumenta przy dokonywaniu zakupów 3.1.3.Przesłanki realizowania zakupów w różnych rodzajach sieci handlowych 3.1.4.Korzystanie przez konsumentów z form sprzedaży bezpośredniej 3.2.Reakcje konsumentów na działania promocyjne 3.2.1.Mechanizm reagowania odbiorców na przekazy reklamowe 3.2.2.Zewnętrzne czynniki określające percepcję przekazu komunikacyjnego 3.2.3.Wrażliwość konsumenta na promocję sprzedaży 3.2.4.Zachowania rynkowe konsumentów pod wpływem środków promocji ROZDZIAŁ 4. Segmenty rynku konsumpcyjnego i ich znaczenie w polityce produktu i ceny 4.1.Podział rynku na segmenty 4.1.1.Charakterystyki konsumentów w zespole kryteriów segmentacji 4.1.2.Style życia konsumentów i ich rola w wyznaczaniu segmentów rynku 4.1.3.Behawioralne kryteria segmentacji rynku 4.2.Strategie pozycjonowania dostosowane do reguł postępowania konsumentów 4.3.Konsument w polityce rozwoju nowego produktu 4.4.Przesłanki polityki cenowej przedsiębiorstwa ROZDZIAŁ 5. Konsument w centrum marketingowej strategii dystrybucji i komunikacji 5.1. Kształtowanie strategii dystrybucji i poziomu obsługi klienta 5.1.1.Wpływ wymagań konsumentów na decyzje dotyczące intensywności dystrybucji 5.1.2.Trend omnichannel w zachowaniach konsumentów 5.1.3.Relacje między sprzedawcą a nabywcą 5.1.4.Przykłady działań służących podwyższaniu poziomu obsługi klienta 5.2. Komunikowanie się przedsiębiorstwa z rynkiem 5.2.1. Rola społeczno-kulturowych uwarunkowań zachowań konsumenckich w tworzeniu przekazu reklamowego 5.2.2. Wpływ wewnętrznych uwarunkowań postępowania konsumenta na przekaz komunikacyjny 5.3. Stosowanie form komunikacji online 5.3.1.Znaczenie technologii internetowej w kształtowaniu form komunikacji z konsumentami 5.3.2.Reklama kontekstowa i behawioralna - w kierunku większej skuteczności odziaływania na konsumentów ROZDZIAŁ 6. Konsument w kreowaniu wartości 6.1.Model współtworzenia wartości z aktywną rolą konsumentów 6.2.Formy aktywności konsumentów w tworzeniu innowacji 6.3.Udział konsumentów w realizowaniu zadań o charakterze społecznym we współpracy z instytucjami publicznymi 6.4.Konsumpcja kolaboratywna jako bodziec rozwoju nowych modeli biznesowych przedsiębiorstw 6.4.1.Cele i mechanizmy konsumpcji kolaboratywnej 6.4.2.Konsumpcja kolaboratywna jako forma sharing economy 6.4.3.Konsumpcja kolaboratywna a modele biznesowe przedsiębiorstw ROZDZIAŁ 7. Nowe koncepcje zarządzania i marketingu związane z klientem 7.1.Customer Knowledge Management jako wyzwanie w zarządzaniu przedsiębiorstwem 7.1.1.Customer Knowledge Management - założenia i obszary zarządzania wiedzą konsumenta 7.1.2.Zasady, etapy kształtowania i style Customer Knowledge Management 7.2.Customer Engagement Marketing - strategie pobudzania zaangażowania potencjalnych klientów 7.2.1.Mechanizmy i instrumenty kształtowania zaangażowania konsumentów 7.2.2.Efekty Customer Engagement Management 7.3.Podstawowe orientacje strategiczne w kształtowaniu zaangażowania i więzi przedsiębiorstwa z klientem 7.4.Satysfakcja klientów jako kluczowa zmienna w zarządzaniu przedsiębiorstwem 7.4.1.Zasady i mechanizmy kształtowania satysfakcji 7.4.2.Metody pomiaru satysfakcji klientów 7.4.3.Kierunki wykorzystania wskaźników satysfakcji klientów w zarządzaniu przedsiębiorstwem 7.5.Programy kształtowania lojalności klientów 7.6.Uwarunkowania i kierunki działań służących umieszczeniu klienta w centrum strategii przedsiębiorstwa
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 294 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VI B 39
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 151080 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6361 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia przy rozdziałach.
Dla kadry naukowej i studentów uczelni ekonomicznych, praktyków i zainteresowanych tematyką zarządzania międzynarodowego.
Ścieżki internacjonalizacji przedsiębiorstw - czy istnieje polski model ekspansji? Bariery internacjonalizacji z punktu widzenia małych i średnich przedsiębiorstw Formy ekspansji międzynarodowej Przegląd teorii internacjonalizacji Przydatność teorii internacjonalizacji do wyjaśniania ekspansji MŚP . Próby teoretycznego wyjaśnienia międzynarodowej ekspansji przedsiębiorstw z gospodarek rozwijających się Strategie internacjonalizacyjne polskich przedsiębiorstw - wyniki opublikowanych badań Sposoby internacjonalizacji - analiza studiów przypadków polskich firm Internacjonalizacja jako droga do innych celów strategicznych - Mechtex Sp. z o.o Uczestnictwo w sieci międzynarodowej - CCC S.A Dynamiczna ekspansja - born global (Booksy) W poszukiwaniu zagranicznego partnera - racjonalizm czy ograniczona racjonalność? Teoretyczne podstawy wyboru partnera zagranicznego Metodyka wyboru partnera zagranicznego Gelg Sp. z o.o. - studium przypadku . Partners in Progress Sp. z o.o. i Bullet Solutions Kluczowe czynniki międzynarodowej konkurencyjności przedsiębiorstw Teoretyczne koncepcje czynników międzynarodowej konkurencyjności przedsiębiorstw W poszukiwaniu źródeł międzynarodowej konkurencyjności - metodyka i próba badawcza Zestawienie kluczowych czynników konkurencyjności polskich przedsiębiorstw - wyniki badań Model polskich przedsiębiorstw szybko rosnących Dyskusja wokół modeli ponadprzeciętnego wzrostu przedsiębiorstw Międzynarodowa współpraca konkurentów - polskie przejawy kooperencji Kooperencja - podstawowa charakterystyka Kooperencja w ujęciu teoretycznym Teoria gier . Model PARTS . Teoria kosztów transakcyjnych (TKT) Teoria zasobowa Teoria kapitału społecznego Warunki trwałości i sukcesu kooperencji Kooperencja międzynarodowa - szansa, wyzwanie czy dodatkowe trudności? Obszary międzynarodowej współpracy konkurentów - analiza studiów przypadków spoza Polski Badania i rozwój - przesłanka łączenia zasobów Badania i rozwój - przesłanka tworzenia zasobów Budowa wspólnych sieci produkcji i dystrybucji Wspólne kampanie marketingowe Międzynarodowa kooperencja z polskiej perspektywy Międzynarodowa kooperencja polskich przedsiębiorstw - studia przypadków Zelmer S.A. i Philips NV Selvita S.A. i Berlin-Chemie AG (koncern Menarini) BlueStream i Mintie Corporation of Scandinavia AS Rodzinni giganci - ekspansja zagraniczna przedsiębiorstw rodzinnych Wprowadzenie do tematyki Przedsiębiorstwa rodzinne - istota i cechy charakterystyczne Przedsiębiorstwa rodzinne w świetle teorii zarządzania Teoria zasobowa Teoria agencji Typy przedsiębiorstw rodzinnych Proces sukcesji w przedsiębiorstwach rodzinnych Ekspansja zagraniczna przedsiębiorstw rodzinnych Podejście do internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw rodzinnych - analiza studiów przypadków Strategia internacjonalizacji firmy INGLOT Strategia internacjonalizacji firmy Drutex S.A. Strategia internacjonalizacji firmy Grupa Nowy Styl Strategia internacjonalizacji firmy VOX Znaczenie przywództwa w zarządzaniu międzynarodowym - przykłady polskich przedsiębiorstw Kompetencje przywódcze Wyznaczenie kierunku jako kluczowa rola przywódcy Przyjmowanie szerokiej perspektywy Zarządzanie oparte na zadowoleniu klienta Przewodzenie zmianom Budowanie przedsiębiorstwa opartego na wartościach Zarządzanie różnorodnością Budowanie marki osobistej lidera Planowanie sukcesji Kultura organizacyjna przedsiębiorstwa Zarządzanie zasobami ludzkimi w procesie internacjonalizacji małych i średnich przedsiębiorstw Rozwój badań w dziedzinie międzynarodowego zarządzania zasobami ludzkimi Cechy charakterystyczne zarządzania zasobami ludzkimi w małych i średnich przedsiębiorstwach Wpływ internacjonalizacji na kształtowanie funkcji personalnej małych i średnich przedsiębiorstw Wpływ umiędzynarodowienia na zarządzanie personelem w ma¬łych i średnich przedsiębiorstwach w Polsce - analiza studiów przypadków Przedsiębiorstwo rodzinne „Moda” Przedsiębiorstwo rodzinne DARPOL Sp. z o.o. Sp.k. Możliwości pozyskania kapitału udziałowego przez małe i średnie przedsiębiorstwa na europejskich rynkach giełdowych Pojęcie luki kapitałowej Alternatywny system obrotu jako kanał dostępu do kapitału udziałowego dla małych i średnich przedsiębiorstw Wybrane europejskie rynki giełdowe dla małych i średnich przedsiębiorstw Alternatywny system obrotu w Polsce - rynek NewConnect. Alternatywny system obrotu w Niemczech Alternatywny system obrotu w Wielkiej Brytanii - AIM (Alternative Investment Market) Alternatywny system obrotu w Austrii - Dritter Markt . Alternatywny system obrotu w Rumunii - BVB AeRO Emitenci alternatywnych rynków akcji - przykłady Znaczenie nowych mediów i komunikacji marketingowej w zarządzaniu międzynarodowym Istota i znaczenie komunikacji marketingowej Komunikacja marketingowa na rynkach B2B i B2C Nowe media a zmiany w komunikacji marketingowej Cechy i znaczenie nowych mediów w komunikacji marketingowej Nowe media w działalności przedsiębiorstw na rynkach B2B i B2C Nowe media w działalności przedsiębiorstw na rynkach B2B i B2C - analiza studiów przypadków Lego (B2C, B2B) Nike (B2C) Toshiba (B2B) Kukliki FeltDesign Studio (B2C) Reserved (B2C) Nowe podejście do innowacji szansą na rozwój partnerstw strategicznych pomiędzy uniwersytetami i firmami w sektorze biofarmaceutycznym
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 362 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 147020 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Tyt. oryg. : Doing Business in the European Community.
Sygnatura czytelni BWZ: IX F 21
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 699 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Magia Instagrama : jak zdobyć milionowe zasięgi w 90 dni / Mirosław Skwarek. - Gliwice : Onepress, copyright 2023. - 271 stron : ilustracje, wykresy ; 21 cm.
ROZDZIAŁ 1. Dlaczego warto mieć konto na Instagramie? Siedem ważnych powodów Powód #1. Prawdopodobnie najlepsze miejsce na budowanie marki osobistej w internecie Powód #2. Prostota Powód #3. Instagram nie wymiera, w przeciwieństwie do Facebooka Powód #4. Magia pieniędzy Powód #5. Jest tutaj ponad 9 milionów Polaków Powód #6. Crossy i współprace Powód #7. Prosty newsletter ROZDZIAŁ 2. Co warto zrobić, zanim zaczniesz myśleć o milionowych zasięgach? Do kogo chcesz trafić? Jak potencjalny klient szukałby Cię na Instagramie? Jakie potencjalny klient ma problemy, pytania i wątpliwości? Kto już zebrał społeczność, którą chcesz stworzyć? Jak notes z pomysłami na rolki uratuje Twoje zasięgi? ROZDZIAŁ 3. Jak skonfigurować konto na Instagramie, żeby mieć więcej obserwujących? Jak stworzyć zdjęcie profilowe, które wyróżni Cię z tłumu? Poprawne SEO profilu na Instagramie, czyli dlaczego Twoi potencjalni klienci nie mogą Cię znaleźć Korzyści z założenia konta biznesowego lub konta twórcy Jak napisać na Instagramie bio, które przyciągnie nowych klientów i followersów? Jak dodać opcje kontaktu - co to jest "przycisk działania"? Link w bio, czyli jaki link w opisie profilu działa najlepiej Jaką kategorię wybrać i jaki ma ona związek z wiralowymi utworami? Po co Ci awatar? Dlaczego w bio nie warto dodawać hashtagów? Ta jedna zmiana spowoduje, że Instagram zacznie Cię polecać innym ROZDZIAŁ 4. Szesnaście źródeł pomysłów na milionowe rolki i posty Zapytaj swoją społeczność o jej największy problem Jak czerpać inspiracje z TikToka Jak Google Alerts ułatwi Ci pracę i wypozycjonuje Cię jako eksperta? Najdroższy plik w moim telefonie Jak czerpać inspirację z Instagrama? Jak szukam inspiracji na YouTube Shorty YouTube i jedna genialna funkcja Jak szukać pomysłów na milionowe rolki na Twitterze? Jak legalnie podbierać klientów konkurencji, czyli strategia porzuconych komentarzy Jak zamienić 4-godzinne spotkanie na Zoomie w setki rolek na Instagramie? Jak stworzyć genialną serię rolek, która wciąga jak biebrzańskie bagna? Niezastąpione tipy z książek Niesprawiedliwa przewaga dzięki Google Trends Ukryta siła remiksów Ten jeden trick da Ci dziesiątki pomysłów na wiralowe treści w kilka minut Jak ChatGPT wymyśli setki pomysłów na wiralowe rolki w 3 minuty? ROZDZIAŁ 5. Jak nagrywać milionowe rolki i zdobywać TYSIĄCE followersów dziennie Dlaczego rolki robią zasięgi i przyciągają followersów? Dlaczego warto postawić na rolki na Instagramie? Typy rolek na Instagramie, które zmienią nudne konto w magnes przyciągający followersów Co robi różnicę, czyli jaki sprzęt da Ci niesprawiedliwą przewagę nad konkurencją? Mój proces nagrywania MILIONOWYCH rolek krok po kroku Nagrałeś rolkę - i co dalej? Ile rolek dziennie publikować? O której godzinie publikować rolki? Co decyduje o tym, że rolka osiąga milion wyświetleń? ROZDZIAŁ 6. Osiem narzędzi Instagrama, które musisz zrozumieć, jeżeli chcesz mieć milionowe zasięgi Siła postów Posty karuzelowe Reels, czyli dynamiczne rolki Zbuduj relacje za pomocą Stories Tytanowa społeczność za sprawą live'ów na Instagramie "Pisz na priv", czyli ukryta siła DM Tajemnicza karta "Eksploruj" ROZDZIAŁ 7. Jak dodawać posty, które zbudują Ci zasięgi i zapewnią dużą sprzedaż? Jakie posty sprawdzają się najlepiej? Ukryty sekret największych influencerek Jak napisać post o dużych zasięgach? Co musisz wiedzieć o copyrighcie na Instagramie? Dodajemy post na Instagramie krok po kroku Dodaliśmy post - i co dalej? ROZDZIAŁ 8. Sekret algorytmów Instagrama Ta jedna informacja o algorytmach zmienia wszystko Dlaczego na Instagramie jest kilka algorytmów? Jak działają algorytmy postów? Jak działają algorytmy rolek i co zwiększa zasięgi? Jak działają algorytmy relacji na Instagramie? Jak działa algorytm wydarzeń live? Algorytmy - podsumowanie ROZDZIAŁ 9. Sześć rzeczy, które warto wiedzieć o hashtagach, żeby poprawiły zasięgi Jak dobierać hashtagi? Jak dodawać hashtagi szybciej? Czy hashtagi mogą psuć zasięgi? Ile hashtagów dodawać? Czy można być ukaranym za stosowanie stale tych samych hashtagów? Czy istnieją zakazane hashtagi? ROZDZIAŁ 10. Piętnaście sprawdzonych sposobów na zdobywanie od 100 do 200 followersów dziennie Czy liczba followersów ma znaczenie? Czym jest tzw. bańka niszy? System pozyskiwania followersów wdrożony w firmie Daj wartość, czyli co? Wezwanie do akcji Magia kodów QR Wykorzystaj zasoby Jak zdobyć followersów dzięki wartościowym komentarzom? Jak zdobywać followersów dzięki właściwie dobranym hashtagom? Czym są crossy? Czy płatna promocja profilu ma sens w kontekście zdobywania followersów? Jak zdobyłem 250 tysięcy followersów w niecałe 9 miesięcy? Studium przypadku Narzędzie do mierzenia skuteczności - Social Blade Metoda dla trenerów i osób występujących publicznie Metoda wyjętego puzzla, czyli jak w 1 dzień zdobyłem 2 tysiące followersów Jak stuningować ustawienia konta, żeby Instagram polecał Twój profil? ROZDZIAŁ 11. Jak zamienić obserwujących w oddaną społeczność, czyli pięć sposobów na zwiększenie zaangażowania Co zrobić, żeby odbiorcy pisali więcej komentarzy? Jak szybciej odpisywać na komentarze? Prosty trick na trzy razy więcej komentarzy Jak zwiększyć zaangażowanie w relacjach na Instagramie? Dlaczego live'y na Instagramie mają wpływ na ogólne zaangażowanie społeczności? ROZDZIAŁ 12. Jak zarabiać, czyli pierwszy MILION z Instagrama Czy Instagram płaci za wyświetlenia? Jak zdobyć firmy do współpracy? Jak sprzedawać własne produkty? Jak zbudować lejek sprzedażowy na Instagramie? Masz konto na Instagramie tylko w tym jednym celu, czyli siła remarketingu Jakim kontom trudno zdobyć płatną współpracę? Ile zarabia się na współpracy? ROZDZIAŁ 13. Jak nie stracić konta. Wszystko, co musisz wiedzieć o bezpieczeństwie i problemach z kontem Jak zabezpieczyć konto przed kradzieżą? Jak wylogować hackera ze swojego konta? Jak sprawdzić, czy nie masz do czynienia z awarią? Jak sprawdzić, czy Twoje konto jest polecane przez Instagram lub czy nie masz nałożonych ograniczeń? ROZDZIAŁ 14. Analityka Instagrama, czyli nudne czynności dające ciekawe wyniki Analiza statystyk konta i poszczególnych materiałów Jak poznać swoją widownię i co z tego wynika? Co zrobić, gdy zasięgi spadają?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 155081 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tworzenie Twojego ruchu Stawanie się ekspertem Zyskiwanie pewności siebie Uczenie Twoich formuł Trzy główne rynki lub pragnienia Nowa okazja (Twoja oferta) Nowa okazja Więcej pieniędzy z tej samej formuły Przyszłościowy cel (Twój ruch) Przyszłościowy cel Budowanie przekonania Most olśnienia Dwie podróże bohatera Skrypt mostu olśnienia Cztery główne historie 10 x sekretów — sprzedaż jeden do wielu Formuła perfekcyjnego webinarium („Perfect Webinar") Wielkie domino Trzy sekrety Pakiet i zachęty Zachęty próbne Stawanie się przewodnikiem dla wymarzonych klientów Testowanie prezentacji na żywo Doskonałe webinarium w skrócie Doskonałe webinarium w 5 minut Umieszczanie tajników eksperta na Twojej drabinie wartości
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 154059 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Opakowanie zgodne z kryteriami środowiskowymi w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw / Joanna Karwowska. - Wydanie I. - Warszawa : Oficyna Wydawnicza SGH, 2021. - 139, [6] stron : faksymilia, fotografie, ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach [131]-139.
Opakowanie a marketing i komunikacja marketingowa Istota, funkcje i typy opakowania Ewolucja opakowania i jego roli wobec rozwoju modelu handlu i promocji Opakowanie a budowanie marki Istota współczesnej komunikacji marketingowej Rola opakowania w komunikacji marketingowej Ochrona środowiska a kształtowanie opakowania w aspekcie marketingowym Komunikowanie zgodności opakowania z kryteriami środowiskowymi Ochrona środowiska jako trend w marketingu Ekomarketing Etyczne aspekty wykorzystania cech opakowania związanych z ochroną środowiska w komunikacji marketingowej Oksydegradowalność. Modele opakowań zgodnych z kryteriami środowiskowymi w świetle komunikacji marketingowej. Elementy wizualne opakowania komunikujące zgodność z kryteriami środowiskowymi Modele kształtowania opakowania produktu zgodnego z kryteriami środowiskowymi Recykling Kompostowalność Biotworzywa Upcycling Poziom świadomości konsumentów w odniesieniu do różnych typów opakowań zgodnych z kryteriami środowiskowymi i postawy wobec tych opakowań
Sygnatura czytelni BMW: VI I 29 (nowy)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152988 N (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 152989 N (1 egz.)
Brak okładki
Brak okładki
Książka
W koszyku
E-biznes : modele i tendencje / Tomasz Bober. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe Scholar, 2021. - 111, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 103-[109].
E-biznes Formy handlu elektronicznego, modele sprzedaży przez internet w Polsce i na świecie Promocja w internecie E-commerce w utrzymywaniu przewagi konkurencyjnej Rozwój e-commerce w Polsce na tle tendencji światowych Determinanty rozwoju e-commerce Analiza trendów rynkowych w e-commerce Wykorzystanie e-commerce na rynku żywności Wykorzystanie e-commerce na rynku odzieży Wykorzystanie e-commerce na rynku elektroniki użytkowej Analizy przypadków dla rynku żywności BioVert Delikatesy Ekologiczne Tesco Analizy przypadków dla rynku odzieży D&A Twoja Marka Answear Analizy przypadków dla rynku elektroniki użytkowej Morele.net eFOX24
Sygnatura czytelni BWZ: XIII D 80
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 153953 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 153954 N (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności