Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(46)
Forma i typ
Książki
(46)
Publikacje dydaktyczne
(13)
Publikacje fachowe
(11)
Publikacje naukowe
(10)
Dostępność
tylko na miejscu
(54)
dostępne
(21)
wypożyczone
(6)
Placówka
Wypożyczalnia
(24)
Biblioteka Międzywydziałowa
(23)
Biblioteka WEiZ
(32)
Biblioteka WWFiF
(1)
Magazyn
(1)
Autor
Brzeziński Marek (1949- )
(3)
Knosala Ryszard (1949- )
(3)
Roth Gérard (1955- )
(2)
Sosnowska Alicja
(2)
Weresa Marzenna
(2)
Łunarski Jerzy
(2)
Acewicz Mirosław
(1)
Adamik Anna (1970- )
(1)
Aftyka Waldemar
(1)
Albigowski Marek
(1)
Bal-Woźniak Teresa
(1)
Bartczak Krzysztof
(1)
Bednarek Mariusz
(1)
Bessant J. R
(1)
Białoń Lidia
(1)
Boguski Jan
(1)
Bolek Cezary
(1)
Bolek Monika
(1)
Boratyńska-Sala Anna
(1)
Borusiak Barbara
(1)
Bratkowski Stefan (1934- )
(1)
Butra Jan
(1)
Clarke Liz (1946- )
(1)
Czechowska-Świtaj Teresa
(1)
Czechowski Lucjan
(1)
Czerwińska Ewa (ekonomistka)
(1)
Denning Stephen (1944- )
(1)
Deptuła Anna Małgorzata
(1)
Dolińska Małgorzata
(1)
Drucker Peter Ferdinand (1909-2005)
(1)
Durlik Ireneusz (1931- )
(1)
Dzikowski Piotr
(1)
Długosz Jan
(1)
Gostowska-Drzewicka Teresa
(1)
Grabowska Sandra
(1)
Gładysz Bartłomiej
(1)
Głodek Paweł
(1)
Horoch Andrzej
(1)
Janasz Władysław (1940- )
(1)
Janczewska Danuta
(1)
Jasiński Andrzej H
(1)
Jasiński Andrzej Henryk (1950- )
(1)
Jurczyk-Bunkowska Magdalena
(1)
Kapczyński Adrian
(1)
Kobylińska Urszula
(1)
Korban Zygmunt
(1)
Kozioł-Nadolna Katarzyna
(1)
Krawiec Franciszek
(1)
Kraśnicka Teresa
(1)
Krzyżkiewicz Zbigniew
(1)
Kucińska-Landwójtowicz Aneta
(1)
Kurtyka Michał
(1)
Kurtyka Michał (1973- )
(1)
Kuśmierczyk Krystyna
(1)
Marciniak Stanisław
(1)
Moch Wojciech
(1)
Nahotko Marek
(1)
Nowacki Robert
(1)
Olejniczuk-Merta Anna
(1)
Panfil Łukasz
(1)
Penc Józef (1939-2017)
(1)
Plinta Dariusz
(1)
Potwora Dorota
(1)
Potwora Witold
(1)
Prystrom Joanna Ewa
(1)
Przybyła Henryk
(1)
Saniuk Sebastian
(1)
Santarek Krzysztof
(1)
Staniewski Marcin W
(1)
Stawiarska Ewa
(1)
Stańkowski Klemens
(1)
Stupałkowski Marek
(1)
Szatkowski Kazimierz
(1)
Szostak Józef
(1)
Sławińska Maria
(1)
Tidd Joseph (1960- )
(1)
Wasilewska Barbara (inżynieria produkcji)
(1)
Werner Emilia
(1)
Wolny Maciej
(1)
Wyrzykowski Radosław
(1)
Łobejko Stanisław
(1)
Świtalski Władysław
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(7)
2010 - 2019
(25)
2000 - 2009
(9)
1990 - 1999
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(18)
Kraj wydania
Polska
(46)
Język
polski
(46)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(12)
Menedżerowie
(3)
Ekonomiści
(1)
Menedżerowie produkcji
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Temat
Innowacje
(37)
Zarządzanie innowacjami
(15)
Przedsiębiorstwa
(9)
Zarządzanie
(7)
Przedsiębiorstwo
(5)
Zarządzanie zmianą
(3)
Konsumpcja (ekonomia)
(2)
Produkcja
(2)
Przedsiębiorczość (postawa)
(2)
Ryzyko
(2)
Technologia
(2)
Technologia informacyjna (IT)
(2)
Wzrost gospodarczy
(2)
Zarządzanie projektami
(2)
Zarządzanie przedsiębiorstwem
(2)
Zarządzanie strategiczne
(2)
Banki
(1)
Business Process Management
(1)
Computer Integrated Manufacturing (system)
(1)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(1)
Decyzje
(1)
Ekonometria
(1)
Enterprise Resource Planning (system)
(1)
Geologia poszukiwawcza
(1)
Globalne zarządzanie utrzymaniem ruchu (TPM)
(1)
Gospodarka
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Górnictwo
(1)
Handel detaliczny
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Inteligencja sztuczna
(1)
Kaizen
(1)
Konkurencyjność
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Kreatywność
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Manufacturing Resources Planning II (system)
(1)
Metawersum
(1)
Model biznesowy
(1)
Myślenie twórcze
(1)
Nowy produkt
(1)
Organizacja
(1)
Polityka innowacyjna
(1)
Projektowanie
(1)
Przedsiębiorstwa handlowe
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Przemysły wysokiej techniki
(1)
Rachunek ekonomiczny
(1)
Rozwój zrównoważony
(1)
Ryzyko przemysłowe
(1)
Rzeczywistość rozszerzona
(1)
Rzeczywistość wirtualna
(1)
Sport
(1)
Systemy informatyczne zarządzania
(1)
Sztuczna inteligencja
(1)
TRIZ
(1)
Teoria gier
(1)
Transfer technologii
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Zarządzanie ryzykiem
(1)
Zwinne zarządzanie
(1)
Temat: czas
2001-
(8)
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
1945-1989
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Korea Południowa
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(24)
Podręczniki akademickie
(15)
Podręczniki
(6)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(15)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Nauka i badania
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
46 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia przy rozdziałach.
Dla studentów studiów licencjackich i magisterskich na kierunku zarządzanie.
Zręby teorii innowacji 1.1.Pojęcie innowacji 1.2.Proces innowacyjny 1.3.Źródła innowacji 1.4.Łańcuch tworzenia wartości innowacji Potencjał działalności innowacyjnej 2.1.Pojęcie potencjału działalności innowacyjnej 2.2.Elementy potencjału działalności innowacyjnej 2.3.Pomiar potencjału działalności innowacyjnej Systemy i makrosystemy innowacji opartej na wiedzy 3.1.Makrosystem innowacji w UNESCO i UNIDO 3.2.Systemy i makrosystemy innowacji w USA 3.3.Systemy zarządzania wiedzą i innowacjami w Japonii 3.4.System zarządzania wiedzą i innowacjami w Unii Europejskiej (UE) 3.5.Strategia Lizbońska UE 3.6.Narodowe systemy i makrosystemy innowacji opartej na wiedzy 3.7.Narodowy makrosystem innowacji opartej na wiedzy w Polsce 3.8.1.Strategia Rozwoju Kraju (SRK) 3.8.2.Narodowe Strategiczne Ramy Odniesienia (NSRO) a Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka (PO IG) 3.8.3.Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka Regionalne Systemy Innowacji 4.1.Istota Regionalnego Systemu Innowacji i zasady jego budowy 4.2.Parki technologiczne i grona 4.3.Regionalne Systemy Innowacji a Regionalne Strategie Innowacji 4.4.Wdrażanie Regionalnych Systemów Innowacji 4.5.Doświadczenie polskich regionów w budowie Regionalnych Systemów Innowacji Firma innowacyjna 5.1.Istota i cechy firmy innowacyjnej 5.2.Aktywność innowacyjna firm 5.3.Mierniki aktywności innowacyjnej firm 5.4.Elementy zarządzania działalnością innowacyjną 5.5.Psychologiczne aspekty działań innowacyjnych Strategie innowacji 6.1.Strategie innowacji w ogólnych strategiach firmy 6.2.Diagnoza uwarunkowań działalności innowacyjnej firmy 6.3.Audyt technologiczny 6.4.Rodzaje strategii innowacji 6.5.Możliwość zastosowania Strategicznej Karty Wyników (SKW) w sporządzaniu i realizacji strategii innowacji 6.6. Baza informacyjna dla strategii działalności innowacyjnej Korzyści i koszty działalności innowacyjnej 7.1.Interpretacja korzyści i kosztów działalności innowacyjnej 7.2.Problem efektywności działalności innowacyjnej 7.3.Metody szacowania kosztów i korzyści oraz efektywności działalności innowacyjnej 7.4.Wartość firmy a innowacje Finansowanie projektów innowacji 8.1.Projekt innowacji 8.2.Potencjalne źródła finansowania projektów innowacji 8.3.Uwarunkowania wyboru źródła finansowania projektu innowacji 8.4.Procedury przygotowania projektu innowacji do wystąpienia o uzyskanie środków finansowych na jego realizację 8.6.Propozycje rozwiązań finansowych dla wdrożeń projektów innowacji stanowiących rezultaty badań naukowych programu wieloletniego Marketingowe wsparcie procesów innowacyjnych 9.1.Ogólna charakterystyka marketingowego wsparcia procesów innowacyjnych 9.2.Rynek innowacji i jego uczestnicy 9.3.Marketing w instytucjach generujących pomysły nowych rozwiązań innowacyjnych 9.4.Marketing w jednostkach sfery nauki 9.5.Marketingowy kontekst procesu innowacyjnego na poziomie przedsiębiorstw Interakcje między wizerunkiem, tożsamością i reputacją firmy a działalnością innowacyjną 10.1.Tożsamość, wizerunek i reputacja w kontekście działalności innowacyjnej 10.2.Innowacyjny wizerunek firmy w gospodarce opartej na wiedzy 10.3.Tożsamość i audyt tożsamości w kontekście działalności innowacyjnej 10.4.Wizerunek w kontekście działalności innowacyjnej 10.5.Reputacja w kontekście działalności innowacyjnej Świadomość innowacyjna społeczeństwa 11.1.Drogi rozwoju świadomości innowacyjnej 11.2.Organizacje pozarządowe - innowacja społeczna powstała w wyniku zmiany świadomości społecznej w latach 1989-2008 11.3.Podnoszenie innowacyjności gospodarki w programach wyborczych partii politycznych
Sygnatura czytelni BMW: VI D 28 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: IX B 45
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 126808, 155260 N, 128089 (3 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 126807 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 3732 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wdrażanie innowacji technologicznych / Marek Brzeziński. - Warszawa : Difin, 2015. - 213 stron : ilustracje ; 23 cm.
Bibliografia na stronach [193]-198.
Dla pracowników naukowych i studentów kierunków: zarządzanie, zarządzanie i inżynieria produkcji oraz logistyka w uczelniach ekonomicznych i menedżerskich, na politechnikach i uniwersytetach przyrodniczych, a także dla praktyków przemysłowych, tj. ekspertów firm doradczych i projektowych oraz kadry menedżerskiej.
Działalność innowacyjna 1.1. Proces innowacyjny i powiązania w działalności innowacyjnej 1.2. Od kreatywności do innowacji 1.3. Procesy i subprocesy kreatywności i innowacji 1.4. Wdrażanie innowacji jako pomost między teorią a praktyką działalności innowacyjnej Działalność wdrożeniowa 2.1. Przedsiębiorstwo i systemy produkcyjne jako podstawowe ogniwa działalności wdrożeniowej 2.2. Działalność wdrożeniowa jako proces i podprocesy oraz ich uwarunkowania organizacyjne Diagnozowanie działalności innowacyjno-wdrożeniowej 3.1. Badanie innowacyjności w systemach przemysłowych i w regionach 3.1.1. Założenia i opis metody badawczej 3.1.2. Wyniki i wnioski badawcze 3.2. Badanie wdrażania nowej produkcji w przedsiębiorstwach przemysłowych 3.2.1. Założenia i opis metody badawczej 3.2.2. Wyniki i wnioski badawczej Podstawy organizacji przygotowania działalności innowacyjno-wdrożeniowej 4.1. Metodyczne przygotowanie działalności innowacyjno-wdrożeniowej 4.2. Organizacja przygotowania prac badawczo-rozwojowych 4.3. Organizacja przygotowania prac wdrożeniowych Organizacja pracy zespołowej w działalności innowacyjno-wdrożeniowej 5.1. Architektura zespołowej działalności innowacyjno-wdrożeniowej według idei organizacji kreatywnej 5.2. Zespoły i tylko zespoły Projektowanie wdrożenia i rozruchu produkcji innowacji 6.1. Metodyka projektowania organizacji wdrażania i rozruchu nowej produkcji 6.2. Organizacyjne aspekty wdrażania nowej produkcji 6.2.1. Warunki i strategie wdrożeniowe 6.2.2. Problemy projektowania i wdrażania rozruchu produkcji w bieżącej eksploatacji komórek produkcyjnych Podstawy zarządzania działalnością innowacyjno-wdrożeniową 7.1. Koordynacja łańcucha tworzenia i wdrażania innowacji 7.2. Twórcze zarządzanie działalnością innowacyjno-wdrożeniową 7.2.1. Organizacja kreatywna jako fundament zarządzania działalnością innowacyjno-wdrożeniową 7.2.2. Zarządzanie działalnością innowacyjno-wdrożeniową jako rozwinięcie kreatywnego kierowania zespołami 7.3. Integracja zarządzania innowacjami w organizacjach przyszłości Zarządzanie siecią działalności innowacyjno-wdrożeniowej 8.1. Sieciowy proces tworzenia i wdrażania innowacji 8.2. Integracja przedmiotowo-podmiotowa w sieci innowacyjno- -wdrożeniowej 8.3. Kierowanie kapitałem ludzkim w sieci działalności innowacyjno- -wdrożeniowej Stabilizowanie zmian innowacyjnych 9.1. Cykl życia zmiany 9.2. Psychospołeczny obraz organizacji - istotny wymiar zmian 9.3. Ugruntowywanie zmian
Sygnatura czytelni BMW: VI J 67 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VII E 50
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 145576 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 140638 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5760 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [249]-252. Netogr. s. 252-253.
Dla studentów kierunków ekonomicznych oraz menedżerów.
Sygnatura czytelni BWZ: VIII E 87
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 125694 (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 3313 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(NPI Nauka i Praktyka Innowacji)
Bibliografia na stronach [235]-247. Indeks.
1. Podstawowe pojęcia i klasyfikacje innowacji 1.1. Rozwój koncepcji innowacji 1.2. Przegląd definicji 1.3. Wynikowe i procesowe ujęcia innowacji 1.4. Typy innowacji i ich znaczenie ekonomiczne 1.4.1. Klasyfikacja innowacji ze względu na kryterium przedmiotowe 1.4.2. Typy innowacji ze względu stopień nowatorstwa i kryterium wiedzy 1.4.3. Nowe typy i rodzaje innowacji 2. Proces innowacyjny w aspekcie zarządzania 2.1. Jak się rodzą innowacje? 2.2. Pojęcie oraz uczestnicy, elementy i cechy procesu innowacji 2.3. Modele procesu innowacyjnego 2.4. Wieloprocesowy model innowacji 2.5. Łańcuch wartości innowacji 3. Organizacyjne aspekty procesów innowacyjnych 3.1. Systemy innowacji: narodowy, regionalny, sektorowy i technologiczny 3.1.1. Narodowy system innowacji 3.1.2. Regionalny system innowacji 3.1.3. Sektorowy system innowacji 3.1.4. Technologiczny system innowacji 3.2. Scena innowacji, wspólnoty wiedzy i innowacji, rynek innowacji 3.2.1. Scena innowacji 3.2.2. Wspólnoty wiedzy i innowacji 3.2.3. Rynek innowacji 3.3. Trzy poziomy zarządzania procesami innowacyjnymi 4. Polityka innowacyjna państwa 4.1. Podstawy współczesnej polityki innowacyjnej 4.2. Instrumenty polityki innowacyjnej 4.3. Polityka innowacyjna w Polsce 5. Zarządzanie rozwojem innowacji w regionie 5.1. Region jako organizm gospodarczy 5.2. Regionalny system innowacji — podstawowe pojęcia i elementy 5.3. Strategia innowacyjna regionu jako narzędzie zarządzania 6. Organizacja i zarządzanie w sektorze B+R 6.1. Pojęcie i struktura sektora badań i rozwoju 6.2. Instrumenty zarządzania sektorem B+R 6.3. Ekonomika działalności jednostek sektora B+R 6.3.1. Składowe działalności podmiotów sektora B+R 6.3.2. Uwarunkowania finansowe sektora B+R 6.4. Sektor B+R a przepływy wiedzy 7. Innowacyjne przedsiębiorstwo i jego działalność 7.1. Efektywność działalności innowacyjnej przedsiębiorstwa w kontekście jego konkurencyjności 7.1.1. Zależność pomiędzy innowacyjnością a konkurencyjnością 7.1.2. Ocena efektywności działalności innowacyjnej 7.2. Cechy innowacyjnej firmy i determinanty jej działalności 7.2.1. Co wyróżnia innowacyjną firmę? 7.2.2. Co wpływa na działalność innowacyjną firmy? 7.3. Potencjał innowacyjny przedsiębiorstwa 7.4. Realizacja procesów innowacji w sieciach i klastrach 7.5. Zarządzanie projektami innowacyjnymi 7.6. Strategia innowacyjna przedsiębiorstwa 8. Zarządzanie innowacjami w korporacji 8.1. Wyzwania zarządzania procesami innowacji w korporacji 8.2. Przedsiębiorczość korporacyjna 8.3. Rola menedżerów-liderów w zarządzaniu procesami innowacyjnymi 8.4. Wybrane metody i narzędzia zarządzania innowacjami w korporacji 8.4.1. Planowanie rozwoju technologicznego 8.4.2. Model Stage-Gate w organizacji przebiegu procesu innowacji 9. Zarządzanie małą firmą innowacyjną 9.1. Tworzenie innowacji w ramach małej firmy 9.1.1. Mocne i słabe strony MŚP w obszarze innowacji 9.1.2. Potencjał innowacyjny małych firm 9.1.3. Zróżnicowanie innowacyjności MŚP 9.1.4. Zdolność absorpcji 9.2. Interakcja z otoczeniem podczas budowania potencjału innowacyjnego 9.3. Współpraca z otoczeniem 9.3.1. Dostawcy wiedzy i technologii 9.3.2. Partnerzy rynkowi 9.3.3. Pośrednicy 9.3.4. Narzędzia polityki innowacyjnej 9.4. Nowe firmy powstające na bazie innowacji 10. Innowacje w zakresie modeli biznesowych 10.1. Model biznesowy jako sposób postrzegania działania firmy 10.2. Dylematy konfiguracji modelu biznesowego firmy innowacyjnej 10.3. Modele biznesowe w e-biznesie 10.4. Modele biznesowe w ramach platform rynkowych 11. Wsparcie marketingowe procesów innowacyjnych 11.1. Marketing a procesy innowacyjne 11.2. Założenia marketingu innowacji 11.3. Komercjalizacja innowacji: Podejście marketingowe 12. Wsparcie informatyczne procesów innowacyjnych 12.1. Charakterystyka narzędzi IT wspierających procesy innowacyjne 12.2. Narzędzia informatyczne wspomagające zarządzanie procesami innowacji 12.3. Technologie semantyczne w zarządzaniu innowacjami 12.4. Big Data jako źródło innowacji 13. Praktyka innowacji w Polsce. Studia przypadków 13.1. Sen na Jawie (w warunkach globalizacji) 13.2. Przykład wykorzystania modelu Stage-Gate w organizacji procesów innowacji 13.3. Start nowej firmy — poprawianie innowacji w interakcji z partnerami
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 367 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: IX B 108
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 147352, 147353 (2 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 147351 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5967 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zarządzanie projektem innowacyjnym produktu i usługi / Frank Krawiec. - Warszawa : Difin, 2000. - 218 stron : ilustracje ; 23 cm.
Bibliografia na stronach [211]-218.
DEFINICJA PROJEKTU 2.1.Okresowość 2.2.Innowacyjność produktu lub usługi 2.3.Siły napędowe innowacyjności 2.4.Ryzyko rozwoju nowego produktu KONCEPCJE ZARZĄDZANIA PROJEKTEM INNOWACYJNYM 3.1.Pojęcie zarządzania projektem 3.2.Fazy projektu innowacyjnego 3.3.Cykl życia projektu innowacyjnego 3.4.Strony zainteresowane projektem innowacyjnym 3.5.Wpływ struktur organizacyjnych na projekt innowacyjny 3.6.Rola wiedzy i umiejętności zarządu w zarządzaniu projektem innowacyjnym 3.7.Wpływy społeczno-ekonomiczne STRATEGIE INNOWACJI PRODUKTU 4.1.Istota i miejsce strategii innowacji produktu 4.2.Alternatywne strategie innowacji produktu 4.2.1.Strategie bierne 4.2.2.Strategie proaktywne 4.2.3.Uwarunkowania wyboru strategii 4.3.Korelacja badań i marketingu w innowacji produktu 4.4.Współdziałanie wielofunkcyjne w innowacji produktu PROCES TWORZENIA PORTFELA PROJEKTÓW NOWEGO PRODUKTU 5.1.Parametry docelowe innowacji produktu 5.2.Rola i źródła informacji 5.2.1. Źródła informacji 5.3.Strategiczna mapa możliwości 5.4.Wstępny portfel pomysłów nowego produktu 5.5.Analiza szczegółowa i opracowywanie planu możliwości biznesowych 5.5.1.Badania rynkowe 5.5.2.Ocena konkurencji 5.5.3.Szczegółowa analiza techniczna 5.5.4.Analiza finansowa 5.5.5.Portfel końcowy projektów nowego produktu 5.5.6.Plan dalszych działań STRATEGICZNE ZARZĄDZANIE PROJEKTOWANIEM I ROZWOJEM 6.1.Złożoność i istota procesu projektowania i rozwoju 6.2.Nowe elementy strategiczne w projektowaniu i rozwoju STRATEGIE WPROWADZANIA NOWEGO PRODUKTU NA RYNEK 7.1.Planowanie wdrożenia 7.2.Zarządzanie wdrożeniem PROCESY ZARZĄDZANIA OPERACYJNEGO PROJEKTEM INNOWACYJNYM 8.1.Podstawowe grupy procesów 8.1.1.Procesy wykonania 8.1.2.Procesy kontroli 8.1.3.Procesy kończące realizację projektu 8.2.Zakres i system zarządzania projektem innowacyjnym 8.2.1.Zarządzanie integracją projektu 8.2.1.1.Opracowywanie planu projektu 8.2.1.2.Realizacja planu prac nad projektem 8.2.1.3.Kontrola zmian 8.2.2.Zarządzanie zakresem projektu 8.2.2.1.Inicjacja 8.2.2.2.Planowanie zakresu 8.2.2.3.Definicja zakresu 8.2.2.4.Kontrola zmiany zakresu 8.2.3.Zarządzanie czasem projektu 8.2.3.1.Definiowanie prac projektu 8.2.3.2.Określanie kolejności 8.2.3.3.Szacowanie czasu trwania działania 8.2.3.4.Opracowywanie harmonogramu 8.2.3.5.Kontrola harmonogramu 8.2.4.Zarządzanie kosztem projektu 8.2.4.1.Planowanie zasobów 8.2.4.2.Szacowanie kosztu 8.2.4.3.Alokacja kosztu 8.2.4.4.Kontrola kosztu 8.2.5.Zarządzanie jakością projektu 8.2.5.1.Planowanie jakości 8.2.5.2.Kontrola jakości 8.2.6.Zarządzanie zasobami ludzkimi 8.2.6.1.Planowanie organizacyjne 8.2.6.2.Rekrutacja personelu 8.2.6.3.Rozwój zespołu 8.2.7.Zarządzanie ryzykiem projektu 8.2.7.1.Identyfikacja ryzyka 8.2.7.2.Kwantyfikacja ryzyka 8.2.7.3.Podejmowanie działań zapobiegających ryzyku 8.2.7.4.Kontrola działań zapobiegających ryzyku METODY STOSOWANE w EWALUACJI I SELEKCJI PROJEKTÓW B & R Metody punktowe Wagi kryteriów selekcji i wartości punktów Metody kalkulacji ogólnego wyniku Ocena ryzyka Praktyczne zastosowanie Metody ekonomiczne Metody teorii podejmowania decyzji Drzewo decyzyjne Decyzje w warunkach ograniczenia Implikacje dla praktycznego zastosowania Metody ograniczonej optymalizacji Programowanie liniowe Programowanie dynamiczne Wskazania dla praktycznego zastosowania KONCEPCJE KRZYWYCH UCZENIA SIĘ I DOŚWIADCZEŃ Szacowanie inżynieryjne z dołu do góry Modele parametryczne Zagregowana predykcja redukcji kosztów Koncepcja uczenia się Krzywa uczenia się Estymacja parametrów strukturalnych krzywej uczenia się Empiryczne zastosowanie krzywych uczenia się Ograniczenia krzywych uczenia się Koncepcja doświadczenia Krzywe doświadczeń Zastosowania krzywych doświadczeń Krzywe doświadczeń a predykcja redukcji kosztów
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 149475, 109892 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
W wyd. poprzednim odmienna kolejność autorów.
Na okł.: Jak połączyć wizję, ludzi i organizację w służbie strategii.
Bibliogr. s. [231]-232.
Dla kierujących przedsiębiorstwem, konsultantów oraz menedżerów.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 674 (nowy)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 140734 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 140732 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Modelowanie organizacji dynamicznej / Marek Brzeziński. - Warszawa : Difin, 2021. - 104 strony : ilustracje ; 23 cm.
Bibliografia na stronach [95]-99.
Rozdział 1. Organizacje XXI wieku 1.1. Organizacja 1.1.1. Systemowe ujęcie organizacji 1.1.2. Procesowe ujęcie organizacji 1.2. Uwarunkowania funkcjonowania organizacji w XXI wiek Rozdział 2. Model organizacji dynamicznej (OD) 2.1. Istota i koncepcja modelu OD 2.1.1. Założenia modelu OD 2.1.2. Czynniki i komponenty dynamiki − wymiarowanie pola dynamiki OD 2.1.3. Koncepcja modelu dynamiki OD 2.2. Kluczowe segmenty modelowania OD Rozdział 3. Segment zdolności organizacyjnych organizacji dynamicznej (OD) 3.1. Zdolności organizacyjne jako zespolone determinanty dynamiki OD 3.1.1. Czynniki dynamiki OD jako kategorie procesualne 3.1.2. Procesy kształtowania zdolności organizacyjnych 3.2. Koncepcja modelu rozwoju zdolności organizacyjnych Rozdział 4. Segment strukturalny organizacji dynamicznej (OD) 4.1. Struktura organizacyjna OD 4.2. Kierunki i tendencje strukturalizacji OD 4.3. Strukturalizacja procesowo-zespołowa OD Rozdział 5. Segment psychospołeczny organizacji dynamicznej (OD) 5.1. Powinowactwo zasobów niematerialnych, kompetencji i kapitału intelektualnego w segmencie psychospołecznym OD 5.2. Organizacyjne uczenie się jako czynnik rozwoju potencjału OD 5.3. Psychospołeczne uwarunkowania OD Rozdział 6. Segment zarządczy organizacji dynamicznej (OD) 6.1. Poziomy koordynacji organizacyjnej OD 6.2. Poziom I. Koordynacja parametryczna 6.3. Poziom II. Koordynacja kompleksowa 6.4. Modele systemu zarządzania OD
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 105 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VII C 100
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 150297 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6409 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia przy artykułach.
Dla studentów kierunków ekonomicznych i menedżerskich, menedzerów.
Znaczenie innowacyjności w rozwoju przedsiębiorstwa Robert Nowacki 1.1. Innowacyjność i jej wspieranie jako wyzwanie Strategii Lizbońskiej 1.2. Innowacyjność jako narzędzie kształtowania konkurencyjności przedsiębiorstwa 1.3. Skala wdrażania rozwiązań innowacyjnych w badanych przedsiębiorstwach 1.4. Stymulatory i bariery wdrażania rozwiązań innowacyjnych w przedsiębiorstwach Zasoby innowacji w procesie kreowania wartości przedsiębiorstw Piotr Szczepankowski 2.1. Przedsiębiorstwo innowacyjne i przedsiębiorstwo oparte na wartości 2.2. Możliwości podnoszenia wartości przedsiębiorstwa poprzez innowacje 2.3. Determinanty i pomiar zasobów innowacji na potrzeby analizy wartości przedsiębiorstwa 2.4. Model strategiczny zarządzania innowacjami i zarządzania wartością Innowacje otwarte źródłem konkurencyjności przedsiębiorstw Stanisław Łobejko 3.1. Przemiany we współczesnej gospodarce 3.2. Nowe podejście do innowacji Wybrane strategie tworzenia innowacji i stymulowania kreatywności – przykłady Katarzyna Bachnik 4.1. Otoczenie zewnętrzne a strategia korporacyjna 4.2. Przykłady konkretnych strategii innowacyjnych Zarządzanie zasobami ludzkimi w aspekcie innowacyjności Marcin Waldemar Staniewski 5.1. Innowacja w organizacji 5.2. Wiedza – podstawa innowacji 5.3. Zarządzanie zasobami ludzkimi w innowacyjnym przedsiębiorstwie 5.4. System Zarządzania Zasobami Ludzkimi w organizacji innowacyjnej – perspektywa badawcza 5.5. Innowacyjne zarządzanie zasobami ludzkimi Innowacyjność w zarządzaniu finansami – charakterystyka pojęcia i próba identyfikacji w przedsiębiorstwach w Polsce Grzegorz Gołębiowski 6.1. Innowacje zarządcze a innowacyjność w zarządzaniu 6.2. Zależność rozwoju przedsiębiorstwa od innowacyjności i jej poziomu 6.3. Potencjał innowacyjności 6.4. Próba identyfikacji innowacyjności w zarządzaniu finansami w przedsiębiorstwach w Polsce Innowacje w zarządzaniu wiedzą w sektorze MSP Agnieszka Bitkowska 7.1. Istota koncepcji zarządzania wiedzą 7.2. Sektor MSP a innowacje 7.3. Innowacyjne rozwiązania w zarządzaniu wiedzą w sektorze MSP Spółki innowacyjne na rynku giełdowym NewConnect Piotr Szczepankowski 8.1. Znaczenie rynku NewConnect w finansowaniu spółek innowacyjnych 8.2. Wyniki badania stopnia innowacyjności spółek rynku NewConnect 8.3. Charakterystyka działalności liderów innowacyjności z rynku NewConnect
Sygnatura czytelni BMW: VI F 53 (nowy)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 155222 N, 124844 (2 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 124992 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Innowacje a strategie marketingowe przedsiębiorstw / Dorota Potwora, Witold Potwora. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Difin, 2020. - 390 stron : ilustracje ; 23 cm.
Bibliografia na stronach 358-388.
Dla studentów pierwszego i drugiego stopnia kierunków zarządzania, ekonomii, logistyki, zarządzania produkcją, marketingu. Publikacja może być także przydatna memedżerom przedsiębiorstw oraz nauczycielom szkół średnich.
POJĘCIE I RODZAJE INNOWACJI – DYLEMATY METODOLOGICZNE 1. Innowacje – uwagi terminologiczne 2. Tajemniczy mistrzowie – Stegu 3. Atrybuty innowacji – zmiana i wdrożenie 4. Tajemniczy mistrzowie – Explomet 5. Studium przypadku – wynalazek – przypadek czy innowacja? ORIENTACJA NA INNOWACJE VERSUS ORIENTACJA RYNKOWA PRZEDSIĘBIORSTW 1. Ewolucja marketingu – raz jeszcze 2. Tajemniczy mistrzowie – Kler 3. Marketing a współczesne wyzwania procesów zarządczych 4. Tajemniczy mistrzowie – Stelmach 5. Atrybuty innowacji – nowość – ujęcie marketingowe 6. Studium przypadku – zaskakująco nowoczesne praktyki marketingowe? PRZEDSIĘBIORSTWO W BURZLIWYM OTOCZENIU 1. Tajemniczy mistrzowie – Chespa 2. Przedsiębiorstwo a rynek – komentarz do macierzy Ansoffa 3. Tajemniczy mistrzowie – Piomar i Gniotpol 4. Atrybuty innowacji – dodatnia suma korzyści MODELE BIZNESOWE – INNOWACJE W PRZESTRZENI SPOŁECZNEJ 1. Granice marketingu 2. Macierz ICON – wymiary praktyczne 3. Tajemniczy mistrzowie – Park Naukowo-Technologiczny w Opolu 4. Społeczny wymiar innowacji – atrybuty innowacji 5. Studium przypadku – MovieBird
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 284 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VI D 62
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 149745 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 149744 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6210 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
W wyd. poprzednim pod hasłem: Roth, Gérard.
Na okł.: Jak połączyć wizję, ludzi i organizację w służbie strategii.
Bibliogr. s. [231]-232.
Dla kierujących przedsiębiorstwem, konsultantów oraz menedżerów.
Jak poprowadzić proces strategicznej zmiany? 1.1. Rozpoczęcie procesu partycypacyjnego 1.2. Jak zorganizować diagnozę? 1.3. Jak opracować diagnozę wewnętrzną? 1.4. Zasady podejścia systemowego i analitycznego 1.5. Przeprowadzenie diagnozy 1.6. Od diagnozy do wyzwań strategicznych i ambicji przedsiębiorstwa 1.7. Koncepcja strategiczna 1.8. Opracowanie strategicznego planu działania 1.9. Czynniki wpływające na specyfikę procesu strategicznego 1.10. Podsumowanie etapów procesu strategicznego 1.11. Przykład udanego procesu strategicznego Jak wdrażać strategię? 2.1. Warunki sukcesu dla realizacji projektu strategicznego 2.2. System zarządzania w służbie strategii 2.3. Faza wdrożenia 2.4. Szczeble odpowiedzialności zarządczej 2.5. Kontrakt o cele 2.6. Rozmowa oceniająca 2.7. Tabela zarządcza 2.8. Narzędzia menedżera operacyjnego 2.9. Audyt zarządzania 2.10. Przegląd systemu zarządzania 2.11. Przegląd strategiczny 2.12. Podsumowanie wdrożenia systemu zarządzania Jak zarządzać kapitałem ludzkim spójnie ze strategią? 3.1. Makrokompetencje a strategia 3.2. Rozwijanie kompetencji 3.3. Szkolenie 3.4. Przegląd kadry 3.5. Zarządzanie talentami 3.6. Dobór zarządzających 3.7. Dwie perspektywy zarządzania Jak prowadzić zmianę? 4.1. "Rozszerzanie horyzontów" 4.2. Uwzględnianie czynnika czasu 4.3. Postawa i uczciwość menedżerska 4.4. Dynamika społeczna 4.5. Wymiar kulturowy w przedsiębiorstwie 4.6. Prowadzenie zmiany a przełomy 4.7. Zarządzanie kryzysem 4.8. Analiza niespójności Jakie zmiany w organizacji, jakie nowe role dla menedżera? 5.1. Ewolucja organizacji i zarządzania 5.2. Czynniki przełomu 5.3. Niektóre teorie i modele zmiany organizacyjnej 5.4. Zagadnienia etyki 5.5. Menedżer a złożoność 5.6. Menedżer a szkolenie 5.7. Uwzględnianie stresu 5.8. Menedżer a emocje 5.9. Ewolucja organizacji i roli menedżera w przyszłości
Sygnatura czytelni BWZ: IX B 46
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 3742 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Podręczniki / Wyższa Szkoła Zarządzania i Coachingu)
Bibliogr. s. 103-104.
Sygnatura czytelni BWF: XI N 50
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 6969 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [329]-333.
Dla studentów kierunków zarządzanie, zarządzanie i inżynieria produkcji, inżynieria produkcji.
Sygnatura czytelni BWZ: IX B 95
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5578 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Nauka i Praktyka Innowacji)
Bibliografia, netografia na stronach [227]-234. Indeks.
Dla menedżerów i studentów uczelni, na których są wykładane przedmioty z zakresu zarządzania innowacjami oraz strategii i rozwoju produktów innowacyjnych.
1. Zarządzanie innowacyjnym produktem 1.1. Wielowymiarowe ujęcie innowacyjnego produktu 1.2. Innowacyjne strategie rozwoju przedsiębiorstwa 1.3. Rozwój innowacyjnego produktu w strategii firmy 1.4. Cyfryzacja w strategii przedsiębiorstwa. 1.5. Kierunki rozwoju innowacyjnych produktów XXI wieku 2. Strategie rozwoju innowacyjnego produktu 2.1. Pojęcie i rodzaje strategii rozwoju innowacyjnego produktu 2.2. Miejsce strategii rozwoju innowacyjnego produktu w strategii rozwoju firmy – podejście projektowe 2.3. Rodzaje strategii rozwoju innowacyjnego produktu 2.3.1. Strategie według typu przedsięwzięć 2.3.2. Strategia niszy innowacyjnej 2.3.3. Strategia „błękitnego oceanu” 2.3.4. Strategie rynkowe rozwoju innowacyjnego produktu 2.3.5. Strategie marketingowe rozwoju innowacyjnego produktu 2.4. Strategie rozwoju innowacyjnego produktu wykorzystujące możliwości sieci 2.5. Wykorzystanie idei otwartej innowacji w strategii rozwoju innowacyjnego produktu 2.6. Modele budowy strategii rozwoju innowacyjnego produktu w korporacjach 2.6.1. Kompletny system innowacyjności od A do F 2.6.2. Strategia innowacji w Procter&Gamble 2.6.3. Strategia innowacyjnego produktu w Google 2.7. Strategie rozwoju innowacyjnego produktu w małych i średnich firmach 2.7.1. Różne modele strategii rozwoju innowacyjnego produktu. . 2.7.2. Strategia rozwoju innowacyjnego produktu w firmie Vigo System S.A. 2.7.3. Strategia rozwoju innowacyjnego produktu w firmie Escola 2.8. Strategie rozwoju innowacyjnego produktu w dziedzinie ekoinnowacji 2.8.1. Założenia wstępne 2.8.2. Przykłady strategii innowacyjnego ekoproduktu 2.9. Strategia rozwoju innowacyjnego produktu w firmach start-up 2.9.1. Wprowadzenie 2.9.2. Przykład strategii start-up w dziedzinie gier wideo 2.10. Tworzenie innowacyjnego produktu w małych i średnich przedsiębior¬stwach ulokowanych w Parku Naukowo-Technologicznym 2.10.1. Park Naukowo-Technologiczny (PNT) jako organizacja wspierająca innowacyjność przedsiębiorstw 3. Modele rozwoju innowacyjnego produktu 3.1. Teorie i modele rozwoju innowacji 3.1.1. Model podażowy 3.1.2. Model pętlowy 3.1.3. Model interaktywny 3.1.4. Model sieciowy 3.1.5. Model innowacji otwartej 3.2. Modele procesu rozwoju innowacyjnego produktu 4. Projektowanie rozwoju innowacyjnego produktu 4.1. Cykl rozwoju produktu 4.1.1. Badanie i poszukiwanie koncepcji 4.1.2. Założenia projektowe innowacyjnego produktu 4.1.3. Kształtowanie produktu 4.1.4. Modelowanie produktu. 4.1.5. Prototypowanie wirtualne i fizyczne 4.1.6. Przygotowanie produkcji i wytwarzanie 4.2. Techniki i systemy projektowania 4.3. Oddziaływanie zarządzania na innowacyjne projektowanie 5. Komputerowe modelowanie innowacyjnego produktu 5.1. Systemy komputerowe CAx 5.1.1. Wstęp do komputerowego wspomagania 5.1.2. Klasy systemów CAx 5.2. Modelowanie 2D w systemach CAD 5.2.1. Wprowadzenie do modelowania 2D 5.2.2. Reprezentacja obiektów graficznych 5.2.3. Sposoby wprowadzania koordynat punktów w układach współrzęd¬nych 5.2.4. Opis interfejsu użytkownika 5.2.5. Podstawowe obiekty rysunkowe i sposoby ich modyfikacji 5.2.6. Warstwy rysunkowe 5.2.7. Wymiarowanie 5.2.8. Rysunki prototypowe i tworzenie szablonów dokumentów 5.3. Modelowanie 3D w systemach CAD 5.3.1. Wprowadzenie do modelowania 3D 5.3.2. Modele szkieletowe 5.3.3. Modele siatkowe 5.3.4. Modele powierzchniowe 5.3.5. Modele bryłowe 5.3.6. Grafika prezentacyjna. 5.4. Zaawansowane modelowanie w systemie Autodesk Inventor 5.4.1. Wprowadzenie do projektowania w systemie Autodesk Inventor 5.4.2. Charakterystyka wybranych narzędzi wspomagających modelowanie produktu 5.4.3. Modelowanie adaptacyjnych części i zespołów produktu 5.4.4. Obiekty inteligentne 6. Przykład projektowania innowacyjnego produktu
Sygnatura czytelni BMW: VI Ą 10 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: IX B 114
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. M 14812 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 148283 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6053 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia strony [247]-250. Wykaz aktów prawnych strony 250-251. Netografia strony 251.
Dla studentów kierunków inżynierskich i związanych z naukami naturalnymi oraz ekonomistów, wynalazców, pracowników naukowych i przedsiębiorców.
Wdrożenie jako transfer wiedzy w kontekście komercjalizacji innowacji Przedsiębiorstwa wdrażające innowacje Przyczyny realizacji projektów wdrożeniowych Transfer wiedzy w kontekście komercjalizacji Modele komercjalizacji innowacji Modele wprowadzania na rynek innowacyjnych produktów Typy innowacyjnych przedsiębiorstw i ich przykłady 3M Microsoft Toyota Motor Corporation Deloitte Zarządzanie projektami Projekty wdrożenia i komercjalizacji Obszary zarządzania projektami Fazy w projekcie Faza uruchomienia projektu Planowanie projektu Optymalizacja w projekcie Metoda ścieżki krytycznej Metoda Gantta Realizacja i kontrola w projekcie Zarządzanie wartością zarobioną – przykład Zmiany i zakończenie projektu Menedżer projektu i zespół projektowy Zarządzanie jakością w projekcie Zarządzanie ryzykiem w projekcie Finansowanie projektów wdrożeniowych Finansowanie projektów na rynku kapitałowym Tradycyjne źródła finansowania projektów Kredyt bankowy Emisja obligacji i akcji Fundusze venture capital Leasing Fundusze europejskie Historia związana z funduszami UE Rodzaje funduszy UE Przygotowanie wniosku o dotacje Pomiar efektów realizowanych projektów Efekty realizacji projektu Analiza pozycji finansowej Finansowa analiza wskaźnikowa Metody oceny projektów inwestycyjnych
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 733 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: IX L 56
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 140425 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6483 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Podstawy Zarządzania)
Tyt. oryg.: The essence of change.
Bibliogr. s. 252-253. Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 99640 L (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
U góry okładki: BusinessWeek - edycja polska.
Indeks.
Tytuł oryginału: Innovation and entrepreneurship.
Przedsiębiorcza gospodarka I.PRAKTYKA INNOWACJI 1.Systematyczna przedsiębiorczość 2.Celowa innowacja i siedem źródeł możliwości innowa¬cyjnych 3.Źródło: to, co niespodziewane 4.Źródło: niezgodności 5.Źródło: potrzeba procesu 6.Źródło: struktura branży i rynku 7.Źródło: demografia 8.Źródło: zmiany w postrzeganiu 9.Źródło: nowa wiedza 10.Błyskotliwa koncepcja 11.Zasady innowacji II.PRAKTYKA PRZEDSIĘBIORCZOŚCI 12.Przedsiębiorcze zarządzanie 13.Przedsiębiorcza firma 14.Przedsiębiorczość w instytucji użyteczności publicznej 15.Nowe przedsięwzięcie III. PRZEDSIĘBIORCZE STRATEGIE 16.Być najsilniejszym z potężnych 17.Uderzyć ich tam, gdzie ich nie ma 18.Nisze ekologiczne 19.Zmiana wartości i charakterystyk Przedsiębiorcze społeczeństwo
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 149466 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Dla studentów kierunków inżynierskich oraz kadry inżynieryjno-technicznej kopalni, spółek węglowych i jednostek badawczych, które pracują na rzecz górnictwa.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 763 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VII B 46
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 129440 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 4057 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
Poszukiwanie innowacyjnych rozwiązań / Ryszard Knosala, Barbara Wasilewska, Anna Boratyńska-Sala. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, copyright 2018. - 203 strony : ilustracje, fotografie, wykresy ; 24 cm + 1 dysk optyczny (CD-ROM).
(Nauka i Praktyka Innowacji)
Dysk optyczny zawiera: Program doboru metod stymulowania innowacyjnych rozwiązań.
Bibliografia, netografia na stronach 189-195. Indeks.
1. Przedsiębiorstwo wspierające poszukiwanie innowacyjnych rozwiązań 1.1. Jednostka twórcza 1.2. Stymulatory i bariery kreatywności 1.3. Projektowanie twórcze 1.4. Stymulowanie innowacyjnych rozwiązań technicznych 2. Zarządzanie kreatywnością 2.1. Sesja twórcza 2.2. Zespoły twórcze 2.2.1. Model grupy innowacyjnej 2.2.2. Zasady utworzenia zespołu twórczego 2.3. Kompetencja twórcza 2.4. Kształtowanie wyobraźni 3. Metodyczne podejście do innowacyjnych zadań 3.1. Niepożądany efekt lub potrzeba jako potencjalna inspiracja innowacji 3.2. Podejście systemowe 3.2.1. Właściwości systemów 3.2.2. Efekt systemowy 3.3. Resursy systemu, nadsystemu i podsystemu 3.3.1. Rodzaje resursów 3.3.2. Procedura wyszukiwania resursów 3.4. Idealny Wynik Końcowy 3.5. Sprzeczność techniczna i fizyczna 3.5.1. Sprzeczność techniczna 3.5.2. Budowa i działanie matrycy skojarzeń 3.5.3. Sprzeczność fizyczna 4. Przegląd metod wspierających proces twórczy 4.1. Właściwe zastosowanie metod stymulowania innowacyjnych rozwiązań 4.2. Klasyfikacja metod 4.3. Podział zastosowanych metod 5. Model procesu twórczego 5.1. Założenia modelu 5.2. Charakterystyka faz rozwiązywania problemów 5.2.1. Faza zdefiniowania problemu — celu 5.2.2. Faza tworzenia pomysłów 5.2.3. Faza zebrania pomysłów i selekcjonowania 5.2.4. Faza wzmacniania i rozwijania pomysłów 5.2.5. Faza oceny 5.2.6. Faza wdrażania 5.2.7. Faza obserwacji 5.2.8. Faza „życia z rozwiązaniem” 5.2.9. Faza analizy 6. Programy komputerowe wspomagające poszukiwanie innowacyjnych rozwiązań 6.1. Przegląd narzędzi informatycznych w zakresie metodyki TRIZ 6.1.1. Aplikacje na smartfony 6.1.2. Programy komputerowe 6.2. Przegląd narzędzi informatycznych wspomagających myślenie twórcze 6.3. Program wspomagający dobór metod twórczego rozwiązywania problemów 6.3.1. Założenia programu komputerowego 6.3.2. Kryteria doboru metod 6.3.3. Badanie poprawności działania programu 6.3.4. Weryfikacja programu w zakresie poszukiwania innowacyjnego rozwiązania procesowego 7. Przykłady z praktyki przemysłowej 7.1. Zastosowania Teorii Rozwiązywania Innowacyjnych Zadań 7.1.1. Restyling na kilku przykładach 7.1.2. Benchmarking 7.1.3. Analiza funkcjonalna i trimming — na przykładzie australijskiego motocykla 7.1.4. Kompleksowa analiza trizowska — na przykładzie ulepszenia pojemnika na żywność dostarczanego do samolotów pasażerskich 7.1.5. Analiza wepolowa 7.2. Analiza przypadków poszukiwania innowacyjnych rozwiązań procesowych i produktowych 7.2.1. Opracowanie strategii badań i rozwoju w przedsiębiorstwie 7.2.2. Opracowanie systemu zarządzania pracą 7.2.3. Doskonalenie systemu produkcyjnego 7.2.4. Zmniejszenie awaryjności maszyn wytwórczych 7.2.5. Ulepszenie linii produkcyjnej 7.2.6. Reorganizacja komplementacji porcji 7.2.7. Wymiana rolek pod rotorem 7.2.8. Projekt cyklicznego ulepszania produktu na rynku żywności dla niemowląt i dzieci 7.2.9. Projektowanie zmodyfikowanego preparatu chemicznego
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 356 (nowy)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 146673, 146674, 146675, 146677 (4 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 146573 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Bankowca)
Bibliogr. s. 83.
Dla studentów wyższych szkół ekonomicznych i słuchaczy zawodowych studiów pomaturalnych, a także dla ekonomistów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 112444 LE (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na 4. stronie okładki: Nowe technologie, biznes.
Co to znaczy być innowacyjnym? Pomiędzy zmysłami a technologią Od emotikonów do awatarów Od gier komputerowych do wirtualnej ekonomii Co to jest metaverse? Którędy do metaverse? Co potrafi wirtualna rzeczywistość? Co potrafi rozszerzona rzeczywistość? Jak dotknąć tego, co wirtualne? Technologie haptyczne i hybrydowe symulatory VR Przyszłość technologii immersyjnych VR/AR Jak powstaje metaverse? Potęga wizualizacji, czyli o roli Al w tworzeniu cyfrowego świata Połączone rzeczywistości Nowe możliwości dla biznesu. Przykłady Jak zacząć? Jak przygotować własny projekt VR/AR/metaverse? Specjalizacja przyszłości.
Sygnatura czytelni BWZ: XIII C 65
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 154385 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 154386 N (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności