Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(46)
Forma i typ
Książki
(46)
Publikacje dydaktyczne
(13)
Publikacje fachowe
(11)
Publikacje naukowe
(10)
Dostępność
tylko na miejscu
(54)
dostępne
(21)
wypożyczone
(6)
Placówka
Wypożyczalnia
(24)
Biblioteka Międzywydziałowa
(23)
Biblioteka WEiZ
(32)
Biblioteka WWFiF
(1)
Magazyn
(1)
Autor
Brzeziński Marek (1949- )
(3)
Knosala Ryszard (1949- )
(3)
Roth Gérard (1955- )
(2)
Sosnowska Alicja
(2)
Weresa Marzenna
(2)
Łunarski Jerzy
(2)
Acewicz Mirosław
(1)
Adamik Anna (1970- )
(1)
Aftyka Waldemar
(1)
Albigowski Marek
(1)
Bal-Woźniak Teresa
(1)
Bartczak Krzysztof
(1)
Bednarek Mariusz
(1)
Bessant J. R
(1)
Białoń Lidia
(1)
Boguski Jan
(1)
Bolek Cezary
(1)
Bolek Monika
(1)
Boratyńska-Sala Anna
(1)
Borusiak Barbara
(1)
Bratkowski Stefan (1934- )
(1)
Butra Jan
(1)
Clarke Liz (1946- )
(1)
Czechowska-Świtaj Teresa
(1)
Czechowski Lucjan
(1)
Czerwińska Ewa (ekonomistka)
(1)
Denning Stephen (1944- )
(1)
Deptuła Anna Małgorzata
(1)
Dolińska Małgorzata
(1)
Drucker Peter Ferdinand (1909-2005)
(1)
Durlik Ireneusz (1931- )
(1)
Dzikowski Piotr
(1)
Długosz Jan
(1)
Gostowska-Drzewicka Teresa
(1)
Grabowska Sandra
(1)
Gładysz Bartłomiej
(1)
Głodek Paweł
(1)
Horoch Andrzej
(1)
Janasz Władysław (1940- )
(1)
Janczewska Danuta
(1)
Jasiński Andrzej H
(1)
Jasiński Andrzej Henryk (1950- )
(1)
Jurczyk-Bunkowska Magdalena
(1)
Kapczyński Adrian
(1)
Kobylińska Urszula
(1)
Korban Zygmunt
(1)
Kozioł-Nadolna Katarzyna
(1)
Krawiec Franciszek
(1)
Kraśnicka Teresa
(1)
Krzyżkiewicz Zbigniew
(1)
Kucińska-Landwójtowicz Aneta
(1)
Kurtyka Michał
(1)
Kurtyka Michał (1973- )
(1)
Kuśmierczyk Krystyna
(1)
Marciniak Stanisław
(1)
Moch Wojciech
(1)
Nahotko Marek
(1)
Nowacki Robert
(1)
Olejniczuk-Merta Anna
(1)
Panfil Łukasz
(1)
Penc Józef (1939-2017)
(1)
Plinta Dariusz
(1)
Potwora Dorota
(1)
Potwora Witold
(1)
Prystrom Joanna Ewa
(1)
Przybyła Henryk
(1)
Saniuk Sebastian
(1)
Santarek Krzysztof
(1)
Staniewski Marcin W
(1)
Stawiarska Ewa
(1)
Stańkowski Klemens
(1)
Stupałkowski Marek
(1)
Szatkowski Kazimierz
(1)
Szostak Józef
(1)
Sławińska Maria
(1)
Tidd Joseph (1960- )
(1)
Wasilewska Barbara (inżynieria produkcji)
(1)
Werner Emilia
(1)
Wolny Maciej
(1)
Wyrzykowski Radosław
(1)
Łobejko Stanisław
(1)
Świtalski Władysław
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(7)
2010 - 2019
(25)
2000 - 2009
(9)
1990 - 1999
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(18)
Kraj wydania
Polska
(46)
Język
polski
(46)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(12)
Menedżerowie
(3)
Ekonomiści
(1)
Menedżerowie produkcji
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Temat
Innowacje
(37)
Zarządzanie innowacjami
(15)
Przedsiębiorstwa
(9)
Zarządzanie
(7)
Przedsiębiorstwo
(5)
Zarządzanie zmianą
(3)
Konsumpcja (ekonomia)
(2)
Produkcja
(2)
Przedsiębiorczość (postawa)
(2)
Ryzyko
(2)
Technologia
(2)
Technologia informacyjna (IT)
(2)
Wzrost gospodarczy
(2)
Zarządzanie projektami
(2)
Zarządzanie przedsiębiorstwem
(2)
Zarządzanie strategiczne
(2)
Banki
(1)
Business Process Management
(1)
Computer Integrated Manufacturing (system)
(1)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(1)
Decyzje
(1)
Ekonometria
(1)
Enterprise Resource Planning (system)
(1)
Geologia poszukiwawcza
(1)
Globalne zarządzanie utrzymaniem ruchu (TPM)
(1)
Gospodarka
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Górnictwo
(1)
Handel detaliczny
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Inteligencja sztuczna
(1)
Kaizen
(1)
Konkurencyjność
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Kreatywność
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Manufacturing Resources Planning II (system)
(1)
Metawersum
(1)
Model biznesowy
(1)
Myślenie twórcze
(1)
Nowy produkt
(1)
Organizacja
(1)
Polityka innowacyjna
(1)
Projektowanie
(1)
Przedsiębiorstwa handlowe
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Przemysły wysokiej techniki
(1)
Rachunek ekonomiczny
(1)
Rozwój zrównoważony
(1)
Ryzyko przemysłowe
(1)
Rzeczywistość rozszerzona
(1)
Rzeczywistość wirtualna
(1)
Sport
(1)
Systemy informatyczne zarządzania
(1)
Sztuczna inteligencja
(1)
TRIZ
(1)
Teoria gier
(1)
Transfer technologii
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Zarządzanie ryzykiem
(1)
Zwinne zarządzanie
(1)
Temat: czas
2001-
(8)
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
1945-1989
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Korea Południowa
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(24)
Podręczniki akademickie
(15)
Podręczniki
(6)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(15)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Nauka i badania
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
46 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
W wyd. poprzednim pod hasłem: Roth, Gérard.
Na okł.: Jak połączyć wizję, ludzi i organizację w służbie strategii.
Bibliogr. s. [231]-232.
Dla kierujących przedsiębiorstwem, konsultantów oraz menedżerów.
Jak poprowadzić proces strategicznej zmiany? 1.1. Rozpoczęcie procesu partycypacyjnego 1.2. Jak zorganizować diagnozę? 1.3. Jak opracować diagnozę wewnętrzną? 1.4. Zasady podejścia systemowego i analitycznego 1.5. Przeprowadzenie diagnozy 1.6. Od diagnozy do wyzwań strategicznych i ambicji przedsiębiorstwa 1.7. Koncepcja strategiczna 1.8. Opracowanie strategicznego planu działania 1.9. Czynniki wpływające na specyfikę procesu strategicznego 1.10. Podsumowanie etapów procesu strategicznego 1.11. Przykład udanego procesu strategicznego Jak wdrażać strategię? 2.1. Warunki sukcesu dla realizacji projektu strategicznego 2.2. System zarządzania w służbie strategii 2.3. Faza wdrożenia 2.4. Szczeble odpowiedzialności zarządczej 2.5. Kontrakt o cele 2.6. Rozmowa oceniająca 2.7. Tabela zarządcza 2.8. Narzędzia menedżera operacyjnego 2.9. Audyt zarządzania 2.10. Przegląd systemu zarządzania 2.11. Przegląd strategiczny 2.12. Podsumowanie wdrożenia systemu zarządzania Jak zarządzać kapitałem ludzkim spójnie ze strategią? 3.1. Makrokompetencje a strategia 3.2. Rozwijanie kompetencji 3.3. Szkolenie 3.4. Przegląd kadry 3.5. Zarządzanie talentami 3.6. Dobór zarządzających 3.7. Dwie perspektywy zarządzania Jak prowadzić zmianę? 4.1. "Rozszerzanie horyzontów" 4.2. Uwzględnianie czynnika czasu 4.3. Postawa i uczciwość menedżerska 4.4. Dynamika społeczna 4.5. Wymiar kulturowy w przedsiębiorstwie 4.6. Prowadzenie zmiany a przełomy 4.7. Zarządzanie kryzysem 4.8. Analiza niespójności Jakie zmiany w organizacji, jakie nowe role dla menedżera? 5.1. Ewolucja organizacji i zarządzania 5.2. Czynniki przełomu 5.3. Niektóre teorie i modele zmiany organizacyjnej 5.4. Zagadnienia etyki 5.5. Menedżer a złożoność 5.6. Menedżer a szkolenie 5.7. Uwzględnianie stresu 5.8. Menedżer a emocje 5.9. Ewolucja organizacji i roli menedżera w przyszłości
Sygnatura czytelni BWZ: IX B 46
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 3742 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Podręczniki / Wyższa Szkoła Zarządzania i Coachingu)
Bibliogr. s. 103-104.
Sygnatura czytelni BWF: XI N 50
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 6969 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [329]-333.
Dla studentów kierunków zarządzanie, zarządzanie i inżynieria produkcji, inżynieria produkcji.
Sygnatura czytelni BWZ: IX B 95
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5578 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Nauka i Praktyka Innowacji)
Bibliografia, netografia na stronach [227]-234. Indeks.
Dla menedżerów i studentów uczelni, na których są wykładane przedmioty z zakresu zarządzania innowacjami oraz strategii i rozwoju produktów innowacyjnych.
1. Zarządzanie innowacyjnym produktem 1.1. Wielowymiarowe ujęcie innowacyjnego produktu 1.2. Innowacyjne strategie rozwoju przedsiębiorstwa 1.3. Rozwój innowacyjnego produktu w strategii firmy 1.4. Cyfryzacja w strategii przedsiębiorstwa. 1.5. Kierunki rozwoju innowacyjnych produktów XXI wieku 2. Strategie rozwoju innowacyjnego produktu 2.1. Pojęcie i rodzaje strategii rozwoju innowacyjnego produktu 2.2. Miejsce strategii rozwoju innowacyjnego produktu w strategii rozwoju firmy – podejście projektowe 2.3. Rodzaje strategii rozwoju innowacyjnego produktu 2.3.1. Strategie według typu przedsięwzięć 2.3.2. Strategia niszy innowacyjnej 2.3.3. Strategia „błękitnego oceanu” 2.3.4. Strategie rynkowe rozwoju innowacyjnego produktu 2.3.5. Strategie marketingowe rozwoju innowacyjnego produktu 2.4. Strategie rozwoju innowacyjnego produktu wykorzystujące możliwości sieci 2.5. Wykorzystanie idei otwartej innowacji w strategii rozwoju innowacyjnego produktu 2.6. Modele budowy strategii rozwoju innowacyjnego produktu w korporacjach 2.6.1. Kompletny system innowacyjności od A do F 2.6.2. Strategia innowacji w Procter&Gamble 2.6.3. Strategia innowacyjnego produktu w Google 2.7. Strategie rozwoju innowacyjnego produktu w małych i średnich firmach 2.7.1. Różne modele strategii rozwoju innowacyjnego produktu. . 2.7.2. Strategia rozwoju innowacyjnego produktu w firmie Vigo System S.A. 2.7.3. Strategia rozwoju innowacyjnego produktu w firmie Escola 2.8. Strategie rozwoju innowacyjnego produktu w dziedzinie ekoinnowacji 2.8.1. Założenia wstępne 2.8.2. Przykłady strategii innowacyjnego ekoproduktu 2.9. Strategia rozwoju innowacyjnego produktu w firmach start-up 2.9.1. Wprowadzenie 2.9.2. Przykład strategii start-up w dziedzinie gier wideo 2.10. Tworzenie innowacyjnego produktu w małych i średnich przedsiębior¬stwach ulokowanych w Parku Naukowo-Technologicznym 2.10.1. Park Naukowo-Technologiczny (PNT) jako organizacja wspierająca innowacyjność przedsiębiorstw 3. Modele rozwoju innowacyjnego produktu 3.1. Teorie i modele rozwoju innowacji 3.1.1. Model podażowy 3.1.2. Model pętlowy 3.1.3. Model interaktywny 3.1.4. Model sieciowy 3.1.5. Model innowacji otwartej 3.2. Modele procesu rozwoju innowacyjnego produktu 4. Projektowanie rozwoju innowacyjnego produktu 4.1. Cykl rozwoju produktu 4.1.1. Badanie i poszukiwanie koncepcji 4.1.2. Założenia projektowe innowacyjnego produktu 4.1.3. Kształtowanie produktu 4.1.4. Modelowanie produktu. 4.1.5. Prototypowanie wirtualne i fizyczne 4.1.6. Przygotowanie produkcji i wytwarzanie 4.2. Techniki i systemy projektowania 4.3. Oddziaływanie zarządzania na innowacyjne projektowanie 5. Komputerowe modelowanie innowacyjnego produktu 5.1. Systemy komputerowe CAx 5.1.1. Wstęp do komputerowego wspomagania 5.1.2. Klasy systemów CAx 5.2. Modelowanie 2D w systemach CAD 5.2.1. Wprowadzenie do modelowania 2D 5.2.2. Reprezentacja obiektów graficznych 5.2.3. Sposoby wprowadzania koordynat punktów w układach współrzęd¬nych 5.2.4. Opis interfejsu użytkownika 5.2.5. Podstawowe obiekty rysunkowe i sposoby ich modyfikacji 5.2.6. Warstwy rysunkowe 5.2.7. Wymiarowanie 5.2.8. Rysunki prototypowe i tworzenie szablonów dokumentów 5.3. Modelowanie 3D w systemach CAD 5.3.1. Wprowadzenie do modelowania 3D 5.3.2. Modele szkieletowe 5.3.3. Modele siatkowe 5.3.4. Modele powierzchniowe 5.3.5. Modele bryłowe 5.3.6. Grafika prezentacyjna. 5.4. Zaawansowane modelowanie w systemie Autodesk Inventor 5.4.1. Wprowadzenie do projektowania w systemie Autodesk Inventor 5.4.2. Charakterystyka wybranych narzędzi wspomagających modelowanie produktu 5.4.3. Modelowanie adaptacyjnych części i zespołów produktu 5.4.4. Obiekty inteligentne 6. Przykład projektowania innowacyjnego produktu
Sygnatura czytelni BMW: VI Ą 10 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: IX B 114
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. M 14812 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 148283 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6053 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia strony [247]-250. Wykaz aktów prawnych strony 250-251. Netografia strony 251.
Dla studentów kierunków inżynierskich i związanych z naukami naturalnymi oraz ekonomistów, wynalazców, pracowników naukowych i przedsiębiorców.
Wdrożenie jako transfer wiedzy w kontekście komercjalizacji innowacji Przedsiębiorstwa wdrażające innowacje Przyczyny realizacji projektów wdrożeniowych Transfer wiedzy w kontekście komercjalizacji Modele komercjalizacji innowacji Modele wprowadzania na rynek innowacyjnych produktów Typy innowacyjnych przedsiębiorstw i ich przykłady 3M Microsoft Toyota Motor Corporation Deloitte Zarządzanie projektami Projekty wdrożenia i komercjalizacji Obszary zarządzania projektami Fazy w projekcie Faza uruchomienia projektu Planowanie projektu Optymalizacja w projekcie Metoda ścieżki krytycznej Metoda Gantta Realizacja i kontrola w projekcie Zarządzanie wartością zarobioną – przykład Zmiany i zakończenie projektu Menedżer projektu i zespół projektowy Zarządzanie jakością w projekcie Zarządzanie ryzykiem w projekcie Finansowanie projektów wdrożeniowych Finansowanie projektów na rynku kapitałowym Tradycyjne źródła finansowania projektów Kredyt bankowy Emisja obligacji i akcji Fundusze venture capital Leasing Fundusze europejskie Historia związana z funduszami UE Rodzaje funduszy UE Przygotowanie wniosku o dotacje Pomiar efektów realizowanych projektów Efekty realizacji projektu Analiza pozycji finansowej Finansowa analiza wskaźnikowa Metody oceny projektów inwestycyjnych
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 733 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: IX L 56
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 140425 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6483 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Podstawy Zarządzania)
Tyt. oryg.: The essence of change.
Bibliogr. s. 252-253. Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 99640 L (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
U góry okładki: BusinessWeek - edycja polska.
Indeks.
Tytuł oryginału: Innovation and entrepreneurship.
Przedsiębiorcza gospodarka I.PRAKTYKA INNOWACJI 1.Systematyczna przedsiębiorczość 2.Celowa innowacja i siedem źródeł możliwości innowa¬cyjnych 3.Źródło: to, co niespodziewane 4.Źródło: niezgodności 5.Źródło: potrzeba procesu 6.Źródło: struktura branży i rynku 7.Źródło: demografia 8.Źródło: zmiany w postrzeganiu 9.Źródło: nowa wiedza 10.Błyskotliwa koncepcja 11.Zasady innowacji II.PRAKTYKA PRZEDSIĘBIORCZOŚCI 12.Przedsiębiorcze zarządzanie 13.Przedsiębiorcza firma 14.Przedsiębiorczość w instytucji użyteczności publicznej 15.Nowe przedsięwzięcie III. PRZEDSIĘBIORCZE STRATEGIE 16.Być najsilniejszym z potężnych 17.Uderzyć ich tam, gdzie ich nie ma 18.Nisze ekologiczne 19.Zmiana wartości i charakterystyk Przedsiębiorcze społeczeństwo
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 149466 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Dla studentów kierunków inżynierskich oraz kadry inżynieryjno-technicznej kopalni, spółek węglowych i jednostek badawczych, które pracują na rzecz górnictwa.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 763 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VII B 46
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 129440 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 4057 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
Poszukiwanie innowacyjnych rozwiązań / Ryszard Knosala, Barbara Wasilewska, Anna Boratyńska-Sala. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, copyright 2018. - 203 strony : ilustracje, fotografie, wykresy ; 24 cm + 1 dysk optyczny (CD-ROM).
(Nauka i Praktyka Innowacji)
Dysk optyczny zawiera: Program doboru metod stymulowania innowacyjnych rozwiązań.
Bibliografia, netografia na stronach 189-195. Indeks.
1. Przedsiębiorstwo wspierające poszukiwanie innowacyjnych rozwiązań 1.1. Jednostka twórcza 1.2. Stymulatory i bariery kreatywności 1.3. Projektowanie twórcze 1.4. Stymulowanie innowacyjnych rozwiązań technicznych 2. Zarządzanie kreatywnością 2.1. Sesja twórcza 2.2. Zespoły twórcze 2.2.1. Model grupy innowacyjnej 2.2.2. Zasady utworzenia zespołu twórczego 2.3. Kompetencja twórcza 2.4. Kształtowanie wyobraźni 3. Metodyczne podejście do innowacyjnych zadań 3.1. Niepożądany efekt lub potrzeba jako potencjalna inspiracja innowacji 3.2. Podejście systemowe 3.2.1. Właściwości systemów 3.2.2. Efekt systemowy 3.3. Resursy systemu, nadsystemu i podsystemu 3.3.1. Rodzaje resursów 3.3.2. Procedura wyszukiwania resursów 3.4. Idealny Wynik Końcowy 3.5. Sprzeczność techniczna i fizyczna 3.5.1. Sprzeczność techniczna 3.5.2. Budowa i działanie matrycy skojarzeń 3.5.3. Sprzeczność fizyczna 4. Przegląd metod wspierających proces twórczy 4.1. Właściwe zastosowanie metod stymulowania innowacyjnych rozwiązań 4.2. Klasyfikacja metod 4.3. Podział zastosowanych metod 5. Model procesu twórczego 5.1. Założenia modelu 5.2. Charakterystyka faz rozwiązywania problemów 5.2.1. Faza zdefiniowania problemu — celu 5.2.2. Faza tworzenia pomysłów 5.2.3. Faza zebrania pomysłów i selekcjonowania 5.2.4. Faza wzmacniania i rozwijania pomysłów 5.2.5. Faza oceny 5.2.6. Faza wdrażania 5.2.7. Faza obserwacji 5.2.8. Faza „życia z rozwiązaniem” 5.2.9. Faza analizy 6. Programy komputerowe wspomagające poszukiwanie innowacyjnych rozwiązań 6.1. Przegląd narzędzi informatycznych w zakresie metodyki TRIZ 6.1.1. Aplikacje na smartfony 6.1.2. Programy komputerowe 6.2. Przegląd narzędzi informatycznych wspomagających myślenie twórcze 6.3. Program wspomagający dobór metod twórczego rozwiązywania problemów 6.3.1. Założenia programu komputerowego 6.3.2. Kryteria doboru metod 6.3.3. Badanie poprawności działania programu 6.3.4. Weryfikacja programu w zakresie poszukiwania innowacyjnego rozwiązania procesowego 7. Przykłady z praktyki przemysłowej 7.1. Zastosowania Teorii Rozwiązywania Innowacyjnych Zadań 7.1.1. Restyling na kilku przykładach 7.1.2. Benchmarking 7.1.3. Analiza funkcjonalna i trimming — na przykładzie australijskiego motocykla 7.1.4. Kompleksowa analiza trizowska — na przykładzie ulepszenia pojemnika na żywność dostarczanego do samolotów pasażerskich 7.1.5. Analiza wepolowa 7.2. Analiza przypadków poszukiwania innowacyjnych rozwiązań procesowych i produktowych 7.2.1. Opracowanie strategii badań i rozwoju w przedsiębiorstwie 7.2.2. Opracowanie systemu zarządzania pracą 7.2.3. Doskonalenie systemu produkcyjnego 7.2.4. Zmniejszenie awaryjności maszyn wytwórczych 7.2.5. Ulepszenie linii produkcyjnej 7.2.6. Reorganizacja komplementacji porcji 7.2.7. Wymiana rolek pod rotorem 7.2.8. Projekt cyklicznego ulepszania produktu na rynku żywności dla niemowląt i dzieci 7.2.9. Projektowanie zmodyfikowanego preparatu chemicznego
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 356 (nowy)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 146673, 146674, 146675, 146677 (4 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 146573 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Bankowca)
Bibliogr. s. 83.
Dla studentów wyższych szkół ekonomicznych i słuchaczy zawodowych studiów pomaturalnych, a także dla ekonomistów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 112444 LE (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na 4. stronie okładki: Nowe technologie, biznes.
Co to znaczy być innowacyjnym? Pomiędzy zmysłami a technologią Od emotikonów do awatarów Od gier komputerowych do wirtualnej ekonomii Co to jest metaverse? Którędy do metaverse? Co potrafi wirtualna rzeczywistość? Co potrafi rozszerzona rzeczywistość? Jak dotknąć tego, co wirtualne? Technologie haptyczne i hybrydowe symulatory VR Przyszłość technologii immersyjnych VR/AR Jak powstaje metaverse? Potęga wizualizacji, czyli o roli Al w tworzeniu cyfrowego świata Połączone rzeczywistości Nowe możliwości dla biznesu. Przykłady Jak zacząć? Jak przygotować własny projekt VR/AR/metaverse? Specjalizacja przyszłości.
Sygnatura czytelni BWZ: XIII C 65
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 154385 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 154386 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Menedżera i Służby Pracowniczej ; z. 33/96)
Bibliogr. s. 343-355.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 104455 L (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Na s. red. zbędny ISSN.
Bibliogr. s. [208]-215. Netogr. s. 215-216.
Dla studentów uczelni ekonomicznych, jak i słuchaczy studiów podyplomowych oraz menedżerów firm handlowych.
Sygnatura czytelni BMW: VI F 108 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: IV B 59
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 128733 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 3745 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Magazyn
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 111403 LE (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Przemysł 4.0 : Ryszard Knosala Poleca)
Bibliografia, netografia na stronach 267-290. Indeks.
SPECYFIKA ŚRODOWISKA SMART WORLD Koncepcja Smart World Wymagania techniczne i środowiskowe Wyzwania społeczne i organizacyjne ORGANIZACJE W SMART WORLD Organizacja w erze przełomów, zmian i zrównoważonego rozwoju. Inteligencja organizacji – obszary, kierunki i dynamika rozwoju Organizacje przyszłości w teorii i praktyce ery Smart World BUDOWA PRZEWAGI KONKURENCYJNEJ PRZEDSIĘBIORSTW W SMART WORLD Proces budowy konkurencyjności w środowisku Smart World i jego elementy Problemy i bariery procesu kształtowania konkurencyjności współczesnych przedsiębiorstw – przegląd doświadczeń międzynarodowych Źródła i strategie budowy przewagi konkurencyjnej w dobie Przemysłu 4.0 i środowiska Smart World PERSONALIZACJA W ZRÓWNOWAŻONEJ PRODUKCJI I KONSUMPCJI W ŚRODOWISKU SMART WORLD Koncepcja zrównoważonej produkcji i konsumpcji Personalizacja jako efekt oczekiwań współczesnego klienta Serwicyzacja produkcji przemysłowej jako nowa strategia funkcjonowania przedsiębiorstw WYZWANIA DLA MODELI BIZNESU W DOBIE PRZEMYSŁU 4.0 Wiedza i kompetencje inżynierów i menedżerów – diagnoza wymagań Współpraca sieciowa małych i średnich przedsiębiorstw – korzyści i obawy Rozwój nowych modeli biznesu – analiza trendów PROJEKT MODELU BIZNESU Megatrendy Filary technologiczne Architektura modelu biznesu Architektura techniczna Architektura społeczna Procesy PLANOWANIE CYBER-FIZYCZNYCH SIECI PRODUKCYJNYCH DLA MODELI BIZNESU. Implementacja idei Przemysłu 4.0 dla networkingu przedsiębiorstw. Model platformy integracji klienta i producenta Koncepcja metodyki prototypowania sieci przedsiębiorstw INNOWACYJNOŚĆ MODELU BIZNESU Orientacja na proces kreowania innowacji Transformacja biznesu – nowa era innowacji Innowacyjne elementy modelu biznesu na bazie Canvas Zarządzanie talentami jako element architektury społecznej. WARTOŚĆ I KONKURENCYJNOŚĆ MODELU BIZNESU Kreowanie wartości poprzez model biznesu Źródła przewagi konkurencyjnej modelu biznesu Strategiczna karta wyników Kluczowe wskaźniki efektywności . Weryfikacja modelu PRAKTYCZNE ASPEKTY MODELI BIZNESU W ŚRODOWISKU SMART WORLD . Środowisko Smart World Fabryki przyszłości Cyber-fizyczne sieci przedsiębiorstw
Sygnatura czytelni BWZ: XIII C 59
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 153935 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 153936 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Wyższej Szkoły Biznesu w Dąbrowie Górniczej)
Bibliogr. przy rozdz.
Dla studentów, których kierunki kształcenia są tematycznie związane z komputerowo wspomaganymi systemami podejmowania decyzji.
Sygnatura czytelni BWZ: IX E 25
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 132332 (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 4474 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Polityka innowacyjna : nowe tendencje w teorii i praktyce / Marzenna Anna Weresa. - Wydanie II - Warszawa : PWN, 2022. - 248 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
(Ekonomia)
Na grzbiecie akronim serii: E.
Bibliografia na stronach 233-246. Indeks.
ROZDZIAŁ 1. Podstawy teorii innowacji 1.1.Innowacje, rodzaje i ekonomiczna interpretacja 1.2.Innowacyjność gospodarki 1.3.Wewnętrzne i zewnętrzne czynniki innowacyjności 1.4.Modele innowacji - od modelu liniowego do systemu innowacji 1.5.Transfer wiedzy i dyfuzja innowacji 1.6.Bariery działalności innowacyjnej ROZDZIAŁ 2. Koncepcja systemów innowacji 2.1.Pojęcie narodowych systemów innowacji (NSI) 2.2.Sposoby pomiaru poziomu innowacyjności gospodarek 2.3.Różne modele narodowych systemów innowacji w gospodarce światowej 2.4.Od narodowych do regionalnych, branżowych i technologicznych systemów innowacji 2.5.Polityka innowacyjna jako element systemu innowacji ROZDZIAŁ 3. Teoretyczne podstawy polityki innowacyjnej 3.1.Definicja strategii innowacji i polityki innowacyjnej 3.2.Miejsce polityki innowacyjnej w polityce gospodarczej państwa 3.3.Ewolucja polityki innowacyjnej: od podejścia tradycyjnego do współczesnego 3.4.Współczesny model polityki w dziedzinie innowacji 3.5.Cele i narzędzia polityki innowacyjnej 3.6.Ewaluacja polityki innowacyjnej ROZDZIAŁ 4. Struktury proinnowacyjne i ich rola w pobudzaniu innowacyjności 4.1.Pojęcie struktury proinnowacyjnej w gospodarce 4.2.Parki naukowo-technologiczne w teorii i praktyce 4.3.Inkubatory biznesu 6Spis treści AA. Sieciowe powiązania innowatorów 4.5.Geneza i ewolucja koncepcji klastrów 4.6.Innowacyjne miasta ROZDZIAŁ 5. Finansowanie innowacji jako narzędzie polityki innowacyjnej 5.1.Źródła finansowania innowacji 5.2.Problem ryzyka innowacyjnego 5.3.Finansowanie innowacji przez kapitał podwyższonego ryzyka: private eąuity, venture capital, aniołowie biznesu 5.4.Instytucje wspomagania finansowego: podatki, subsydia, amortyzacja ROZDZIAŁ 6. Polityka innowacyjna w praktyce - doświadczenia wybranych krajów 6.1.Polityka innowacyjna w państwach członkowskich Unii Europejskiej: porównanie Finlandii i Irlandii 6.2.Polska i Czechy - polityka innowacyjna w kontekście doganiania liderów innowacyjności 6.3.Polityka innowacyjna w Stanach Zjednoczonych 6.4.Polityka innowacyjna Korei Południowej - azjatyckiego tygrysa innowacyjności 6.5.Chiny - od transferu technologii i imitacji ku tworzeniu rodzimych innowacji
Sygnatura czytelni BWZ: IV A 86
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 152635 (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6497 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Uczelnie Techniczne)
Bibliogr., wykaz aktów prawnych s. [425]-433. Indeks.
Dla studentów studiów II stopnia (magisterskich), III stopnia (doktorskich) i podyplomowych na kierunkach technicznych związanych z organizacją produkcji.
Sygnatura czytelni BMW: VI J 71 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VII E 48
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 142763 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5501 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr., netogr. na s. [229]-234.
Dla studentów i wykładowców kierunków ekonomicznych oraz praktyków menedżerów, specjalistów zajmujących się konsumpcją, rynkiem i marketingiem.
1. Pojęcie i istota innowacyjnej gospodarki 1.1. Pojęcie i istota innowacyjnej gospodarki 1.1.1. Pojęcie innowacyjnej gospodarki 1.1.2. Cel(e) innowacyjnej gospodarki 1.2. Rola innowacyjnej gospodarki w zróżnicowanym rozwoju społeczno-gospodarczym 1.2.1. Znaczenie innowacji w rozwoju społeczno-gospodarczym według modelu z Davos 1.2.2. Wyzwania rozwojowe 1.2.3. Kluczowa rola innowacji w równoważeniu rozwoju społeczno-gospodarczego 1.3. Innowacyjność polskiej gospodarki. Ujęcie praktyczne 1.3.1. Zakres i uwarunkowania współczesnego rozwoju przez innowacje 1.3.2. Wskaźniki innowacyjnej gospodarki 1.3.3. Innowacyjność gospodarki w Polsce. Aktywność innowacyjna przedsiębiorstw 1.3.4. Nowe aspekty badania innowacyjności gospodarki w Polsce 1.3.5. Innowacyjność polskiej gospodarki na tle innowacyjności gospodarek krajów Unii Europejskiej 2. Konsumpcja w Polsce 2.1. Konsumpcja jako siła sprawcza rozwoju społeczno-gospodarczego 2.2. Wybrane uwarunkowania konsumpcji 2.3. Zmiany w konsumpcji w skali makroekonomicznej 2.4. Zmiany w konsumpcji gospodarstw domowych 2.4.1. Poziom i struktura wydatków konsumpcyjnych 2.4.2. Konsumpcja finansowana z pozadochodowych źródeł 2.4.3. Spożycie żywności w gospodarstwach domowych 2.4.4. Wyposażenie gospodarstw domowych w przedmioty trwałego użytkowania 2.4.5. Zmiany w poziomie zaspokojenia potrzeb konsumpcyjnych 3. Zachowania rynkowe konsumentów i ich uwarunkowania 3.1. Wartości, cele i wymagania konsumentów wobec życia 3.2. Zwyczaje konsumentów i ich zachowania konsumpcyjne 3.3. Postawy konsumentów wobec nowych produktów 3.4. Czynniki wpływające na decyzje zakupu wybranych grup produktów 3.5. Czynniki wpływające na korzystanie z wybranych kategorii usług 4. Konsumpcja produktów innowacyjnych 4.1. Zainteresowanie konsumentów produktami i usługami innowacyjnymi 4.2. Wiedza konsumentów na temat produktów innowacyjnych na rynku 4.3. Korzystanie z innowacyjnych dóbr i usług 4.3.1. Stopień nowoczesności wyposażenia gospodarstw domowych 4.3.2. Korzystanie z Internetu 4.3.3. Korzystanie z innowacyjnych usług sprzedażowych 4.3.4. Stopień znajomości i akceptacji innowacyjnych technologii i urządzeń związanych z budownictwem mieszkaniowym 5. Konsument we współczesnej gospodarce 5.1. Zwyczaje zakupowe związane z produktami i usługami innowacyjnymi 5.2. Zachowania innowacyjne polskich konsumentów w opinii ekspertów 5.3. Segmentacja konsumentów ze względu na postawy wobec innowacyjności.
Sygnatura czytelni BWZ: IV C 48
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5685 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach [239] - 245
Kierunki rozwoju zarządzania w przedsiębiorstwie przyszłości 1.1.Globalizacja i rewolucja naukowo-techniczna 1.1.1.Technologie high-tech i jej wpływ na globalizację 1.1.2.Ogólna charakterystyka globalizacji 1.2.Cele i paradygmaty przedsiębiorstwa przyszłości 1.2.1.Cele przedsiębiorstwa przyszłości 1.2.2.Paradygmaty zarządzania przedsiębiorstwem przyszłości 1.2.3.Problemy wymagające rozwiązania 1.3.Rodzaje i formy przedsiębiorstwa przyszłości 1.3.1.Modele działania 1.3.2.Organizacja wirtualna 1.3.3.Organizacja szczupła, zwinna i elastyczna 1.3.4.Formy przedsiębiorstwa przyszłości 1.4.Trendy zmian w systemach zarządzania w organizacjach gospodarczych 1.4.1.Organizacja inteligentna - zarządzanie oparte na myśleniu systemowym 1.4.2.Zarządzanie oparte na wiedzy 1.5.Funkcjonowanie przedsiębiorstwa przyszłości w otoczeniu konkurencyjnym 1.5.1. Struktura przedsiębiorstwa przyszłości Współczesne metody restrukturyzacji przedsiębiorstw 2.1.Konieczność restrukturyzacji przedsiębiorstw 2.2.Współczesne metody restrukturyzacyjne przedsiębiorstw 2.3.Model współczesnej restrukturyzacji i metody jego wdrażania 2.3.1.Zasady i normy tworzenia systemów jakości - ISO 9000 2.3.2.Technologia grup - TG 2.3.3.Teoria ograniczeń - TOC 2.3.4.Metoda szybkich przezbrojeń - SMED 2.3.5.System obsługi bezawaryjnej - TPM 2.3.6.Zintegrowany System Zarządzania Zasobami Przedsiębiorstwa - MRPII 2.3.7.Wysoko Zintegrowany System Zarządzania Zasobami Przedsiębiorstwa - ERP 2.3.8.Wytwarzanie zintegrowane komputerowo - CIM 2.3.9.Filozofia ciągłego udoskonalenia - Kaizen 2.3.10. Zarządzanie dynamiczne - High Speed Management Metody wdrażania procesów restrukturyzacyjnych 3.1.Typowe programy restrukturyzacyjne 3.2.Tworzenie programu restrukturyzacyjnego 3.3.Continuous lmprovement Management (CMI) jako alternatywa restruktury¬zacji typowej 3.4.Metoda analizy i oceny wyników restrukturyzacji 3.5.Procedury stosowania metody analizy i oceny wyników restrukturyzacji 3.6.Wdrażanie Continuous lmprovement Management (CMI) Wyniki wdrożenia pilotowego Continuous Improvement Management (CMI) 4.1.Przedsiębiorstwa i ich charakterystyka 4.2.Identyfikacja stanu zakładów przed restrukturyzacją 4.3.Restrukturyzacja typowa i jej wyniki 4.4.Badanie przypadku ciągłego doskonalenia zarządzania 4.4.1.Założenia i zakres prac wdrożeniowych 4.4.2.Wyniki wdrożeniowe Przykłady wdrażania metod Continuous Improvement Management (CMI) 5.1.Kompleksowe zarządzanie jakością-TQM 5.1.1.Wdrażanie TQM - doświadczenia meksykańskie 5.1.2.Wdrażanie TQM - doświadczenia amerykańskie 5.2.Metoda restrukturyzacji procesowej - reengineering - BPR 5.2.1.Wdrażanie reengineeringu BPR - doświadczenia meksykańskie 5.2.2.Wdrażanie reengineeringu BPR - doświadczenia światowe 5.3.System dostaw na czas (JiT - Just in Time) 5.3.1.Wdrażanie JiT - doświadczenia meksykańskie 5.3.2.Wdrażanie JiT - doświadczenia amerykańskie Inne przypadki wdrażania wybranych metod Continuous Improvement Management 6.1.Przypadki wdrożeń metody szybkich przezbrojeń - SMED 6.2.Przypadek wdrażania Wysoko Zintegrowanego Systemu Zarządzania Zasobami - ERP 6.3.Przypadek wdrożenia modelu Continuous lmprovement Management (CMI) 6.4.Przypadek wdrażania Lean Manufacturing
Sygnatura czytelni BMW: VI J 89 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: IX K 22
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 151201 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 151200 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 2756 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności