Konkurencyjność
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(127)
Forma i typ
Artykuły
(79)
Książki
(46)
Publikacje naukowe
(43)
Publikacje fachowe
(9)
Publikacje dydaktyczne
(6)
Dostępność
tylko na miejscu
(31)
dostępne
(29)
wypożyczone
(5)
Placówka
Wypożyczalnia
(32)
Biblioteka Międzywydziałowa
(13)
Biblioteka WEiZ
(16)
Biblioteka WWFiF
(3)
Magazyn
(1)
Autor
Weresa Marzenna
(5)
Kowalski Arkadiusz Michał
(4)
Burzyński Wojciech
(2)
Gąsowska Magdalena K
(2)
Hachkevych Oleksandr (1944- )
(2)
Stanik-Besler Anida
(2)
Wołczański Tomasz
(2)
Adamik Anna (1970- )
(1)
Adamkiewicz Hanna G
(1)
Barman Tanya
(1)
Barowicz Marek
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Bednarz Joanna
(1)
Białek Maja (1983- )
(1)
Bielecki Maciej
(1)
Bieliński Jerzy
(1)
Bogdan Jadwiga
(1)
Bogdan Tomasz
(1)
Bonk Damian
(1)
Borowiecki Ryszard
(1)
Brojak-Trzaskowska Małgorzata
(1)
Broquier Justyna
(1)
Bukowski Lech (1942- )
(1)
Bułka Andrzej
(1)
Chalimoniuk-Nowak Marta
(1)
Cheba Katarzyna
(1)
Chrobocińska Katarzyna
(1)
Czarnecki Marek
(1)
Danik Lidia
(1)
Davenport Thomas H
(1)
Echaust Magdalena
(1)
Filipek Jarosław
(1)
Fuks Serhij
(1)
Gemra Kamil
(1)
Gierczak-Korzeniowska Beata
(1)
Gogołkiewicz Marek
(1)
Gołembska Elżbieta (1946- )
(1)
Grabowska Sandra
(1)
Grabowski Jan
(1)
Gródek-Szostak Zofia
(1)
Guryn Halina
(1)
Hadryś-Nowak Alicja
(1)
Hensel Witold Maria
(1)
Hildebrandt Anna
(1)
Hoffman Justyna
(1)
Huszczyńska-Późniak Karolina
(1)
Ibisz Maria
(1)
Ieliski Jerzy
(1)
Iwaszczuk Natalia
(1)
Janewicz Katarzyna
(1)
Janewicz Piotr
(1)
Jankowiak-Kaczmarek Agnieszka
(1)
Jeliński Igor
(1)
Juchniewicz Małgorzata
(1)
Józefowicz Karolina (ekonomia)
(1)
Kaczmarek Radek
(1)
Kamińska Anna Dorota
(1)
Kardyś Marta
(1)
Kaźmierski Jan
(1)
Kisiel Roman (1952- )
(1)
Klenk Małgorzata
(1)
Kos Ewa
(1)
Kos Maciej
(1)
Kosicka Barbara
(1)
Kostecka Alicja
(1)
Koziński Agaton
(1)
Kościelniak Helena (ekonomia)
(1)
Kuczera Karol
(1)
Leoniewska Agnieszka
(1)
Leszczyński Marcin (ekonomia)
(1)
Lewandowski Jakub
(1)
Leśniewski Michał Adam
(1)
Linkiewicz Agata
(1)
Loos Marek
(1)
Machowicz Kinga
(1)
Matwiejczuk Rafał (1973- )
(1)
Mazurkiewicz Piotr
(1)
Mentel Janusz
(1)
Michalski Dariusz
(1)
Miklaszewska Ewa
(1)
Miklaszewska Ewa (1956- )
(1)
Miler Ryszard (ekonomia)
(1)
Miller Grzegorz
(1)
Mittal Nitin
(1)
Mosur-Blezel Sylwia
(1)
Mruk Henryk
(1)
Nabiel Edward
(1)
Napiórkowska-Baryła Agnieszka
(1)
Nasalski Zbigniew
(1)
Nieckarz Zdzisław
(1)
Ozga Przemysław
(1)
Pac Bohdan
(1)
Pangsy-Kania Sylwia
(1)
Pichola Irena
(1)
Piotrowska-Banasiak Anna
(1)
Pluta Violetta
(1)
Posłuszny Krzysztof
(1)
Poznańska Krystyna (1954- )
(1)
Puślecki Łukasz
(1)
Rajkowska Natasza
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(21)
2010 - 2019
(53)
2000 - 2009
(43)
1990 - 1999
(8)
1960 - 1969
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(54)
Kraj wydania
Polska
(127)
Język
polski
(125)
angielski
(2)
Odbiorca
Menedżerowie
(7)
Szkoły wyższe
(6)
Przedsiębiorcy
(2)
Handlowcy
(1)
Menedżerowie produkcji
(1)
Pracodawcy
(1)
Specjaliści ds. controllingu
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Spedytorzy
(1)
Temat
Budownictwo
(2413)
Zarządzanie
(2038)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1897)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Konkurencyjność
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1177)
Wytrzymałość materiałów
(1158)
Ochrona środowiska
(1024)
Sport
(1013)
Turystyka
(953)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(874)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(809)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(792)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(761)
Technika
(744)
Konstrukcje budowlane
(727)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(724)
Prawo pracy
(712)
Piłka nożna
(710)
Unia Europejska
(699)
Transport
(673)
Elektroenergetyka
(668)
Marketing
(639)
Architektura
(637)
Innowacje
(621)
Naprężenia i odkształcenia
(615)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(591)
Programy komputerowe
(586)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(523)
Sterowanie
(520)
Materiałoznawstwo
(519)
Produkcja
(518)
Komputery
(517)
Symulacja
(516)
Inwestycje
(508)
Praca
(504)
Zarządzanie jakością
(497)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(496)
Analiza matematyczna
(495)
Dzieci
(495)
Energia elektryczna
(492)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(484)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Szkolnictwo wyższe
(470)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(468)
Przedsiębiorstwo
(468)
Psychologia
(467)
Modele matematyczne
(465)
Internet
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(433)
Rehabilitacja medyczna
(432)
Reklama
(431)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(383)
Banki
(379)
BHP
(377)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(33)
1901-2000
(4)
1989-2000
(4)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Polska
(18)
Kraje Unii Europejskiej
(4)
Województwo warmińsko-mazurskie (1999- )
(2)
Europa
(1)
Skandynawia
(1)
Województwo podkarpackie (1999- )
(1)
Województwo zachodniopomorskie (1999- )
(1)
Województwo świętokrzyskie (1999- )
(1)
Gatunek
Monografia
(26)
Opracowanie
(8)
Artykuł z czasopisma fachowego
(7)
Raport
(5)
Materiały pomocnicze
(4)
Praca zbiorowa
(4)
Case study (studium przypadku)
(2)
Podręcznik
(2)
Poradnik
(2)
Raport z badań
(2)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(32)
Zarządzanie i marketing
(28)
Transport i logistyka
(6)
Inżynieria i technika
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Rolnictwo i leśnictwo
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(49)
Unia Europejska
(30)
127 wyników Filtruj
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
B+R na wzmocnienie / Igor Jeliński. W: Monitor Unii Europejskiej. 2007, nr 10, s. 57-58. - 2007
Dokument nadrzędny: Monitor Unii Europejskiej.
Kartoteka zagadnieniowa: Unia Europejska
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 113-117.
1. Konkurencyjność i czynniki ją kształtujące - ujęcie teoretyczne 1.1. Konkurencyjność w ujęciu definicyjnym i klasyfikacyjnym 1.2. Konkurencyjność rolnictwa - interpretacja definicyjna i specyfika 1.3. Źródła i czynniki konkurencyjności 2. Wewnętrzne czynniki konkurencyjności 2.1. Potencjał produkcyjno-organizacyjny 2.2. Instrumenty konkurowania 2.3. Innowacyjność 3. Zewnętrzne czynniki konkurencyjności 3.1. Makroekonomiczne czynniki wpływające na działalność gospodarstw 3.2. Stopień oddziaływania czynników otoczenia na działalność gospodarstw 3.3. Zewnętrzne czynniki utrudniające prowadzenie i rozwój gospodarstw 4. Pozycja konkurencyjna i czynniki ją wzmacniające 4.1. Pozycja konkurencyjna 4.2. Czynniki wzmacniające pozycję konkurencyjną 4.3. Polityka gospodarcza wobec podmiotów użytkujących grunty z Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 150724 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 101-105.
Rozwój i konkurencyjność przedsiębiorstw — ujęcie teoretyczne Istota i uwarunkowania rozwoju przedsiębiorstw Pojęcie konkurencyjności przedsiębiorstw - istota i wymiary Czynniki konkurencyjności sektora MSP Fundusze UE wspierające rozwój i konkurencyjność sektora MSP Instrumenty finansowe polityki strukturalnej na lata 2004-2006 ze szczególnym uwzględnieniem sektora MSP Instrumenty finansowe polityki strukturalnej na lata 2007-2013 ze szczególnym uwzględnieniem sektora MSP Inicjatywy wspólnotowe (JASPERS, JESSICA, JEREMIE) Sytuacja polskiego sektora MSP po roku 2004 Źródła finansowania działalności gospodarczej Sytuacja finansowa sektora MSP Bariery rozwoju sektora MSP Instrumenty inżynierii finansowej w ramach inicjatywy JEREMIE Obowiązki podmiotów zaangażowanych we wdrażanie wsparcia Mechanizm dotacyjny a mechanizm finansowania zwrotnego Funkcjonowanie inicjatywy JEREMIE w Polsce Wsparcie w ramach inicjatywy JEREMIE dla sektora MSP w województwie zachodniopomorskim - analiza wyników badań własnych Charakterystyka sektora MSP w województwie zachodniopomorskim Ocena wykorzystania środków inicjatywy JEREMIE przez sektor MSP Kierunki działań sektora MSP wynikające z udziału w inicjatywie JEREMIE
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 145326 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Standardy doskonałości / Małgorzata Klenk. W: Manager. 2004, nr 5, s.8-11. - Warszawa : INFOR, 2004
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Coraz więcej kontenerów / Ewa Kos. W: Eurologistics. 2013, nr 6/1 2014, s.74-75. - Suchy Las : Eurologistics s.c., 2013
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Czas EB. Czujesz Żywca ? / Maciej Kos. W: Manager. 1997, nr 7/8, s.24-26. - 1997
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Kobieta przedsiębiorcza / Barbara Kosicka. W: Monitor Unii Europejskiej. 2007, nr 11, s. 77-79. - 2007
Dokument nadrzędny: Monitor Unii Europejskiej.
Kartoteka zagadnieniowa: Unia Europejska
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 206-220.
Controlling jako nowoczesne narzędzie zarządzania przedsiębiorstwem Geneza i rozwój controllingu Istota, funkcje i cele controllingu Klasyfikacja i rodzaje controllingu Controlling kosztów Controlling w systemach wczesnego ostrzegania (SWO) przedsiębiorstwa Obszary integracji controllingu i zarządzania dokonaniami przedsiębiorstwa w wspomaganiu procesów podejmowania decyzji współczesnych przedsiębiorstw Organizacja controllingu w przedsiębiorstwie Pozycja i rola controllera w strukturze organizacyjnejprzedsiębiorstwa Narzędzia controllingu Proces budżetowania i jego rodzaje Idea ośrodków odpowiedzialności Wykorzystanie systemów informatycznych wspierających controlling w przedsiębiorstwie Ocena czynników kształtujących konkurencyjność i rozwój małych i średnich przedsiębiorstw branży teleinformatycznej Charakterystyka działalności oraz rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw Pojęcie konkurencyjności małych i średnich przedsiębiorstw Czynniki decydujące o konkurencyjności małych i średnich przedsiębiorstw Determinanty rozwoju sektora MSP branży teleinformatycznej Systemy i metody zarządzania wykorzystywane w procesie rozwoju sektora MSP branży teleinformatycznej Bariery rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw branży teleinformatycznej Wielowymiarowa ocena stosowania narzędzi controllingu w zarządzaniu małymi i średnimi przedsiębiorstwami branży teleinformatycznej - wyniki badań empirycznych Charakterystyka próby badawczej Miejsce i rodzaje controllingu w małych i średnich przedsiębiorstwach branży teleinformatycznej Zakres wykorzystywania narzędzi controllingu w zarządzaniu małymi i średnimi przedsiębiorstwami branży teleinformatycznej Narzędzia controllingu wspomagające proces zarządzania badanych przedsiębiorstw branży teleinformatycznej Instrumenty controllingu wspomagające proces podejmowania decyzji operacyjnych i strategicznych Ocena wpływu controllingu na podejmowanie decyzji menedżerskich w małych i średnich przedsiębiorstwach branży teleinformatycznej Rola narzędzi controllingowych w procesach budowy konkurencyjności małych i średnich przedsiębiorstw branży teleinformatycznej Controlling a efektywność badanych przedsiębiorstw Ocena czynników determinujących konkurencyjność badanych przedsiębiorstw z perspektywy controllingu Ocena stopnia wykorzystania narzędzi informatycznych wspomagających controlling w małych i średnich przedsiębiorstwach Bariery implementacji narzędzi controllingu w sektorze MSP branży teleinformatycznej
Sygnatura czytelni BWZ: X B 79
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 150766 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6203 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Poland: Competitiveness Report, ISSN 2083-229X ; 2019)
Bibliografie, netografie przy rozdziałach.
PART I . THE CONCEPT OF INTERNATIONAL COMPETITIVENESS AND THE FOURTH INDUSTRIAL REVOLUTION Chapter 1 . The Concept and Dimensions of International Competitiveness - Selected Theoretical Aspects Arkadiusz Michał Kowalski, Marzenna Anna Weresa Chapter 2 . Institutional Aspects of International Competitiveness Krzysztof Falkowski Chapter 3 . The Fourth Industrial Revolution and Its impact on Global Economy Andżelika Kuźnar PART II . COMPETITIVENESS OF THE POLISH ECONOMY IN 2010-2018 IN THE FACE OF INDUSTRY 4.0 Chapter 4 . Development of the Polish Economy in 2010-2018 Compared with Other EU Countries Ryszard Rapacki, Mariusz Próchniak Chapter 5 . Income Convergence of Poland to the Average EU Level Mariusz Próchniak Chapter 6 . Income Inequality and Poverty in Poland in 2010-2017 in the Context of the Social Dimension of Industry 4.0 Patrycja Graca-Gelert Chapter 7. Competitiveness of Polish Industry in Foreign Trade in the Context of Industry 4.0 Mariusz-Jan Radło Chapter 8 Significance of Foreign Direct Investment to the Digital Competitiveness of the Polish Economy Tomasz M. Napiórkowski PART III . KEY FACTORS OF COMPETITIVENESS OF THE POLISH ECONOMY IN 2010-2017 IN THE CONTEXT OF THE CHALLENGES OF INDUSTRY 4.0 Chapter 9 . Directions and Key Challenges of Economic Policy in Poland in the Context of the Fourth Industrial Revolution Adam Czerniak, Ryszard Rapacki Chapter 10 . Significance of the Financial System in Poland in 2010-2017 in the Context of the Challenges Related to Industry 4.0 and Digital Competitiveness Katarzyna Sum Chapter 11 . Investments and Financing the Fourth Industrial Revolution in Poland Piotr Maszczyk Chapter 12 . Development of Human Resources in the Context of the Challenges of Industry 4.0 and the Digital Economy in Poland Anna Maria Dzienis Chapter 13 . Changes in Total Factor Productivity in the Fourth Industrial Revolution Era Mariusz Próchniak PART IV. DEVELOPMENT OF INDUSTRY 4.0 IN POLAND Chapter 14 .Industry 4.0 State of Play and Barriers in Poland Marzenna Anna Weresa Chapter 15. Challenges and Instruments of Innovation Policy in Poland in the Context of Industry 4.0 Arkadiusz Michał Kowalski, Marta Mackiewicz Chapter 16 . Digitalization of the Polish Economy and the Use of IT Innovations and Big Data by Polish Enterprises Andżelika Kuźnar Chapter 17. Poland's Competitive Position in the Use of Digital Technology Andreas Bielig FINAL CONCLUSIONS Competitive Position of the Polish Economy in the Context of Digital Economy Development Marzenna Anna Weresa, Arkadiusz Michał Kowalski
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 150473 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Polska : raport o konkurencyjności, ISSN 2083-2281 ; 2019)
Bibliografie, netografie przy rozdziałach.
CZĘŚĆ I. KONCEPCJA KONKURENCYJNOŚCI MIĘDZYNARODOWEJ A CZWARTA REWOLUCJA PRZEMYSŁOWA Rozdział 1. Pojęcie i wymiary konkurencyjności międzynarodowej - wybrane aspekty teoretyczne Arkadiusz Michał Kowalski, Marzenna Anna Weresa Rozdział 2. Instytucjonalne aspekty konkurencyjności międzynarodowej Krzysztof Falkowski Rozdział 3. Czwarta rewolucja przemysłowa i jej skutki dla gospodarki światowej Andżelika Kuźnar CZĘŚĆ II. KONKURENCYJNOŚĆ POLSKIEJ GOSPODARKI W LATACH 2010-2018 W OBLICZU PRZEMYSŁU 4.0 Rozdział 4. Rozwój gospodarki polskiej w latach 2010-2018 na tle innych krajów UE Ryszard Rapacki, Mariusz Próchniak Rozdział 5. Konwergencja dochodów w Polsce w stosunku do średniego poziomu UE w kontekście konkurencyjności cyfrowej Mariusz Próchniak Rozdział 6. Zróżnicowanie dochodów i poziom ubóstwa w Polsce w latach 2010-2017 w kontekście społecznego wymiaru Przemysłu 4.0 Patrycja Graca-Gelert Rozdział 7. Konkurencyjność polskiego przemysłu w handlu zagranicznym w kontekście Przemysłu 4.0 Mariusz-Jan Radło Rozdział 8. Znaczenie zagranicznych inwestycji bezpośrednich dla konkurencyjności cyfrowej polskiej gospodarki Tomasz M. Napiórkowski CZĘŚĆ III. GŁÓWNE CZYNNIKI KONKURENCYJNOŚCI POLSKIEJ GOSPODARKI W LATACH 2010-2017 W KONTEKŚCIE WYZWAŃ PRZEMYSŁU 4.0 Rozdział 9. Kierunki i najważniejsze wyzwania polityki gospodarczej w Polsce w kontekście czwartej rewolucji przemysłowej Adam Czerniak, Ryszard Rapacki Rozdział 10. Znaczenie systemu finansowego w Polsce w latach 2010-2017 w kontekście wyzwań związanych z Przemysłem 4.0 i konkurencyjnością cyfrową Katarzyna Sum Rozdział 11. Inwestycje i finansowanie czwartej rewolucji przemysłowej w Polsce Piotr Maszczyk Rozdział 12. Rozwój zasobów ludzkich w Polsce w kontekście wyzwań Przemysłu 4.0 oraz gospodarki cyfrowej w Polsce Anna Maria Dzienis Rozdział 13. Zmiany łącznej produktywności czynników wytwórczych w dobie czwartej rewolucji przemysłowej Mariusz Próchniak CZĘŚĆ IV. ROZWÓJ PRZEMYSŁU 4.0 W POLSCE Rozdział 14. Stan i bariery rozwoju Przemysłu 4.0 w Polsce Marzenna Anna Weresa Rozdział 15. Wyzwania i instrumenty polityki innowacyjnej w Polsce w kontekście Przemysłu 4.0 Arkadiusz Michał Kowalski, Marta Mackiewicz Rozdział 16. Cyfryzacja polskiej gospodarki i wykorzystanie innowacji informatycznych oraz big data przez polskie przedsiębiorstwa Andżelika Kuźnar Rozdział 17. Pozycja konkurencyjna Polski w wykorzystaniu technologii cyfrowych Andreas Bielig Pozycja konkurencyjna polskiej gospodarki w warunkach rozwoju gospodarki cyfrowej Marzenna Anna Weresa, Arkadiusz Michał Kowalski
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 150475 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Najbliższe osiemnaście miesięcy / Agaton Koziński. W: Monitor Unii Europejskiej. 2008, nr 6, s. 85-92. - 2008
Dokument nadrzędny: Monitor Unii Europejskiej.
Kartoteka zagadnieniowa: Unia Europejska
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wirtualizacja organizacji / Karol Kuczera. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2019. - 570 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
(Rozprawy i Studia / Uniwersytet Szczeciński, ISSN 0860-2751 ; t. (1106) 1032)
Bibliografia, netografia na stronach 515-558.
Organizacje wirtualne - istota, koncepcje, charakterystyki Technologia komunikacyjna i informacyjna a zmiany w zarządzaniu Ewolucja form organizacyjnych przedsiębiorstw Teoretyczne podstawy organizacji wirtualnych Pojęcie wirtualności Podejście do definiowania organizacji wirtualnych Charakterystyka organizacji wirtualnych Modele organizacji wirtualnych Typologia organizacji wirtualnych Broker sieci jako element zarządzania organizacją wirtualną Wirtualizacja biznesu Wybory strategiczne organizacji wirtualnych i ich związek z konkurencyjnością Współpraca i uczestnictwo w sieci jako wymiar wirtualizacji Identyfikacja unikatowego modelu biznesu Koncepcja przewagi konkurencyjnej Zaufanie precyzujące zasady współpracy Sterowanie i heterarchia Metodyka badań organizacji wirtualnych Uzasadnienie podjęcia tematu Operacjonalizacja wymiarów organizacji wirtualnej oraz konkurencyjności Metametoda badania decyzji strategicznych w kontekście wirtualizacji integracja metod wielokryterialnego wspomagania decyzji. Empiryczna egzemplifikacja analizy decyzji strategicznych organizacji wirtualnych Obraz organizacji wirtualnych - analiza danych . Organizacja wirtualna (1. część kwestionariusza ankietowego Kompetencje specjalistyczne decydentów (2. część kwestionariusza ankietowego Preferencje decydentów (3. część kwestionariusza ankietowego Model biznesu (4. część kwestionariusza ankietowego Preferencje a rzeczywistość Konkurencyjność (5. część kwestionariusza ankietowego Decyzje organizacji wirtualnych w kontekście wykorzystania metod wielokryterialnych Klasyfikacja zaawansowania wdrażania wirtualności Reguły decyzyjne z konkluzją dotyczącą konkurencyjności . Reguły decyzyjne z konkluzją dotyczącą konkurencyjności bez wymiaru technologicznego Reguły decyzyjne z konkluzją dotyczącą jakości wyrobów lub u sług Reguły decyzyjne z konkluzją dotyczącą rentowności Reguły decyzyjne z konkluzją dotyczącą wizerunku Reguły decyzyjne z konkluzją dotyczącą konkurencyjności w klasach według ELECTRE TRI Reguły decyzyjne wpływu warunków elementarnych na przynależność do klasy według ELECTRE TR I Reguły decyzyjne dla wymiarów modelu biznesu z konkluzją dotyczącą konkurencyjności Zastosowanie wyników badań w praktyce wybranego przedsiębiorstwa 423 Aneks. Wielokryterialne metody wspomagania decyzji Metoda AHP Założenia do metody (funkcja użyteczności Procedura postępowania Metoda ELECTRE TRI Założenia do metody (relacja przewyższenia Procedura postępowania Teoria zbiorów przybliżonych Założenia teorii zbiorów przybliżonych . System informacyjny i tablica danych Relacja nierozróżnialności Aproksymacja zbiorów Aproksymacja rodziny zbiorów Zależność danych Redukcja danych Reguły decyzyjne
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 90(1106)1032) (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VII C 81
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 147808 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6001 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
Rozdział I. Konceptualne podstawy międzynarodowego public relations. 1.1. Definicja i istota międzynarodowego public relations 1.1.1. Międzynarodowe public relations 1.1.2. Globalne public relations 1.1.3. Międzykulturowe public relations 1.2. Przyczyny rozwoju public relations w środowisku międzynarodowym 1.2.1. Globalizacja 1.2.2. Demokratyzacja 1.2.3. Mediatyzacja Rozdział II. Międzynarodowe public relations w perspektywie głównych nurtów badawczych 2.1. Public relations w środowisku międzynarodowym 2.1.1. Excellence Public Relations w ujęciu globalnym 2.1.2. World Class Public Relations R. Wakefielda 2.1.3. Teoretyczne ramy globalnego public relations K. Sriramesha i D. Vercica 2.1.4. Ekonomiczno-polityczne ujęcie K. Sriramesha i S. Duhe 2.1.5. Transformacyjne public relations R. Ławniczaka 2.2. Międzynarodowe public relations państwa 2.2.1. Konceptualna konwergencja public relations i dyplomacji publicznej B. Signitzera i T. Coombsa 2.2.2. Specjalizacje międzynarodowego public relations G. Szondiego 2.2.3. Koncepcja zwrotu z inwestycji w międzynarodowe public relations państw S. Lee i Y. Yoon Rozdział III. Podmioty i narzędzia międzynarodowego public relations 3.1. Podmioty międzynarodowego public relations 3.1.1. Państwa 3.1.2. Przedsiębiorstwa 3.1.3. Międzynarodowe organizacje rządowe 3.1.4. Międzynarodowe organizacje pozarządowe 3.1.5. Osoby 3.2. Narzędzia międzynarodowego public relations 3.2.1. Międzynarodowe media relations i reklama 3.2.2. Wydarzenia o charakterze międzynarodowym i kryzysowe public relations 3.2.3. Public affairs i lobbing 3.2.4. Sondaże opinii publicznej 3.3. Strategie międzynarodowego public relations 3.3.1. Koncepcja modelowego ujęcia public relations 3.3.2. Strategiczne podejście do międzynarodowego public relations Rozdział IV. Międzynarodowe public relations państwa 4.1. Przyczyny stosowania międzynarodowego public relations przez państwo 4.1.1. Deterytorialność praw i obowiązków państwa 4.1.2. Deterytorialność własności 4.1.3. Deterytorialność produkcji i świadczenia usług 4.2. Międzynarodowe public relations państwa - perspektywa ekonomii informacji 4.2.1. Międzynarodowe public relations państwa w poszczególnych dyscyplinach badawczych 4.2.2. Ekonocentryczne ujęcie międzynarodowego public relations 4.3. Instrumenty międzynarodowego public relations państw 4.3.1. Marketing terytorialny 4.3.2. Branding narodowy 4.3.3. Dyplomacja publiczna 4.3.4. Dyplomacja gospodarcza 4.3.5. Dyplomacja kulturalna 4.3.6. Dyplomacja medialna 4.3.7. Dyplomacja elit politycznych Rozdział V. Reputacja państwa jako efekt międzynarodowego public relations 5.1. Istota i pojęcie reputacji państwa 5.1.1. Reputacja 5.1.2. Reputacja państwa 5.2. Reputacja państwa w naukach ekonomicznych 5.2.1. Reputacja gospodarki i biznesu 5.2.2. Atrakcyjność inwestycyjna państwa 5.2.3. Wiarygodność kredytowa państwa 5.2.4. Marka narodowa 5.2.5. Efekt kraju pochodzenia 5.2.6. Miękka siła państwa Rozdział VI. Metody pomiaru reputacji państwa 6.1. Podstawowe aspekty pomiaru reputacji państwa 6.1.1. Ekonomia 6.1.2. Nauki o zarządzaniu 6.1.3. Politologia 6.2. Mapa reputacji państw 6.3. Pomiar wartości reputacji państwa 6.3.1. Premia za reputację 6.3.2. Kapitał reputacji 6.3.3. Konkurencyjność kraju pochodzenia Rozdział VII. Konkurencyjność gospodarki 7.1. Istota i pojęcie konkurencyjności gospodarki 7.1.1. Poziomy konkurencyjności 7.1.2. Konkurencyjność gospodarki 7.2. Metody pomiaru konkurencyjności gospodarki 7.2.1. Diament Portera 7.2.2. Metoda M. Weresy 7.2.3. Metody pomiaru World Economic Forum i International Institute for Management Development Rozdział VIII. Rola międzynarodowego public relations w kształtowaniu konkurencyjności gospodarki 8.1. Międzynarodowe public relations a reputacja państwa 8.1.1. Wydatki państw na międzynarodowe public relations 8.1.2. Globalne oceny reputacji państw 8.1.3. Globalna reputacja gospodarek 8.2. Relacje pomiędzy międzynarodowym public relations a konkurencyjnością gospodarki 8.2.1. Potencjał konkurencyjny państw 8.2.2. Pozycja konkurencyjna państw 8.2.3. Międzynarodowe public relations a konkurencyjność gospodarki 8.2.4. Premia za reputację państwa
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 276 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 148809 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 223-237.
Rola zasobów w rozwoju przedsiębiorstwa - różnorodność zasobów Definicja i klasyfikacja zasobów przedsiębiorstwa Ewolucja zasobów przedsiębiorstwa Szkota zasobowa i szkoła zintegrowana w rozwoju przedsiębiorstwa - wspólny system Zasoby czynnikiem kreowania przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw Zasób pozytywny przedsiębiorstwa - dobrostan Problematyka różnorodności w zarządzaniu. Różnorodność czynników konkurencyjności Zasób ludzki zasobem pierwotnym oraz źródtem konkurencyjności i przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw Zarządzanie zasobami ludzkimi w przedsiębiorstwie Pojęcie, cele i rozwój koncepcji zarządzania zasobami ludzkimi Uwarunkowania zarządzania zasobami ludzkimi Zarządzanie zasobami ludzkimi w aspekcie organizacyjnym Strategiczne zarządzanie zasobami ludzkimi Kulturowe uwarunkowania zarządzania zasobami ludzkimi Behawioralność i humanistyczność pracowników Style oddziaływania menedżerów na podwładnych Psychologiczno-ekonomiczne zachowanie menedżerów - menedżer behawioralny Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa Menedżer w zarządzaniu zasobami ludzkimi w kulturze organizacyjnej przedsiębiorstwa - menedżer zasobów ludzkich Rola menedżera w przedsiębiorstwie Zmiana permanentnym czynnikiem rozwoju przedsiębiorstw - zarządzanie zmianą Profesjonalno-osobowościowy wymiar menedżera Świadomość i intuicja menedżera - racjonalny i przeczuwalny menedżer Kompetencje i kreatywność menedżera - merytoryczny i twórczy menedżer Przywództwo w pracy menedżera - przywództwo kulturowe Menedżer źródłemmotywacji w przedsiębiorstwie Menedżer merytoryczny źródłem wiedzy przedsiębiorstwa Menedżer źródłemkreowania kultury organizacyjnej Menedżer źródtemkreowania behawioralności pracowników Kultura organizacyjna przedsiębiorstw. Menedżer kultury organizacyjnej Pojęcie i znaczenie kultury organizacyjnejw rozwoju przedsiębiorstwa Kultura jako zaprogramowanie umysłu, czyli Wzajemne Przenikanie Kultur. Kultury narodowe - wprowadzeniedo kultur organizacyjnych Funkcje i typy kultury organizacyjnej. Model diamentu-br/lantu kultury organizacyjnej 149 Kultura organizacyjna jako zmienna: egzogeniczna, endogeniczna i zintegrowana (przenikliwa) Menedżer i podwładny w procesie tworzenia i kształtowania kultury organizacyjnej Kulturowe uwarunkowania zmian organizacyjnych Kulturowe uwarunkowania konkurencyjności Konkurencyjność przedsiębiorstw - kultura wśród czynników konkurencyjności. Menedżer konkurencyjności i przewagi konkurencyjne Istota, pojęcie i rodzaje konkurencji Konkurencja - konkurencyjność (czynniki konkurencyjności) - przewaga konkurencyjna (zdolność konkurencyjna) - zagadnienia synergiczno-komplementarne Pojęcie i rodzaje konkurencyjności przedsiębiorstw Rodzaje czynników konkurencyjności przedsiębiorstw Modelowanie konkurencyjności przedsiębiorstw - konkurencyjność miękka przedsiębiorstw Kultura narodowa i kultura organizacyjna uwarunkowaniami egzo- i endogenicznymi czynników konkurencyjności - zintegrowanie kultur.. Menedżer a konkurencyjność i przewaga konkurencyjna przedsiębiorstw Kulturowe uwarunkowania konkurencyjności przedsiębiorstw - konkurencyjność kulturowa. Menedżer konkurencyjności kulturowej - Kierunki przyszłych badań a praktyka gospodarcza przedsiębiorstw ...
Sygnatura czytelni BWZ: VIII A 120
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6182 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Inwestycje w jakość / Marek Loos. W: Eurologistics. 2007, nr 5, s.112-114. - Suchy Las : Eurologistics Adam Błuś, 2007
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności