Konsumenci (ekon.)
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(43)
Forma i typ
Książki
(41)
Czasopisma
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(23)
dostępne
(22)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(23)
Biblioteka Międzywydziałowa
(6)
Biblioteka WEiZ
(11)
Biblioteka WWFiF
(4)
Magazyn
(3)
Autor
Łętowska Ewa (1940- )
(3)
Sieradzka Małgorzata
(2)
Adamowicz Mieczysław (1939- )
(1)
Antonowicz Alicja (ekonomia)
(1)
Bachnik Katarzyna
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Baruk Agnieszka Izabela (1973- )
(1)
Bombol Małgorzata
(1)
Bylok Felicjan (1957- )
(1)
Duda Aneta (reklama)
(1)
Dudek Aleksandra
(1)
Dąbrowska Anna (nauki ekonomiczne)
(1)
Fedorowicz Katarzyna
(1)
Fryźlewicz Marcin
(1)
Frąckowiak Józef (1947- )
(1)
Grzegorzewska-Ramocka Ewa
(1)
Grzybowska-Brzezińska Mariola
(1)
Gutkowska Krystyna
(1)
Hanusik Krystyna
(1)
Jasik Józef
(1)
Kohutek Konrad
(1)
Koroluk Sławomir
(1)
Kufel Jan
(1)
Kusińska Alicja (1934- )
(1)
Kuśmierczyk Krystyna
(1)
Międzynarodowa Konferencja Naukowa "SUCCESS 2004" (7 ; 2004 ; Kazimierz Dolny)
(1)
Mruk Henryk
(1)
Nicholls Richard
(1)
Olejniczuk-Merta Anna
(1)
Panfil Ryszard (1958- )
(1)
Powałowski Andrzej (1951- )
(1)
Radziukiewicz Małgorzata
(1)
Rudawska Iga
(1)
Sagan Adam
(1)
Seminarium StatSoft Polska (2003 ; Warszawa / Kraków)
(1)
Seminarium StatSoft Polska (2005 ; Warszawa)
(1)
Sierańska A.A
(1)
Skrzypek Elżbieta
(1)
Soboń Magdalena
(1)
Stefanicki Robert
(1)
Stępień Beata
(1)
Szczechowicz Bartosz
(1)
Szczyrba Zdeněk
(1)
Szostek Dariusz
(1)
Szwacka-Mokrzycka Joanna
(1)
Słaby Teresa
(1)
Słodziak Marta
(1)
Waluch Kazimierz
(1)
Wieszczycka Marta
(1)
Wójcik Paweł
(1)
Zawadzka Anna Maria
(1)
Łyziak Tomasz
(1)
Śmiatacz Krzysztof
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(17)
2000 - 2009
(22)
1990 - 1999
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(43)
Język
polski
(41)
czeski
(1)
angielski
(1)
Temat
Budownictwo
(2412)
Zarządzanie
(2038)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Konsumenci (ekon.)
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1157)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1013)
Turystyka
(953)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(874)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(808)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(761)
Technika
(743)
Konstrukcje budowlane
(727)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Unia Europejska
(699)
Piłka nożna
(696)
Transport
(673)
Elektroenergetyka
(667)
Marketing
(638)
Architektura
(637)
Innowacje
(620)
Naprężenia i odkształcenia
(614)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(590)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(584)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(520)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Materiałoznawstwo
(517)
Produkcja
(517)
Symulacja
(515)
Inwestycje
(508)
Praca
(503)
Zarządzanie jakością
(497)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(496)
Analiza matematyczna
(495)
Dzieci
(491)
Energia elektryczna
(489)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(482)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(468)
Przedsiębiorstwo
(468)
Szkolnictwo wyższe
(468)
Psychologia
(467)
Modele matematyczne
(465)
Internet
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(429)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(383)
Banki
(379)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(5)
2001-0
(4)
1901-
(1)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Gdańsk (woj. pomorskie)
(1)
Gatunek
Materiały konferencyjne
(2)
Dane statystyczne
(1)
Podręcznik
(1)
Podręczniki
(1)
43 wyniki Filtruj
Brak okładki
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [235]-240.
Dla specjalistów w dziedzinie: marketingu, handlu międzynarodowego, zarządzania, a także dla studentów kierunków ekonomicznych.
1. Wartość — jej istota i postrzeganie z perspektywy rynku międzynarodowego 1.1. Koncepcja marketingu — zmiana paradygmatu 1.2. Istota i znaczenie wartości w ofercie przedsiębiorstwa 1.3. Proces zakupu a wartość dla klienta 1.4. Sposoby tworzenia wartości dla konsumenta 1.5. Obszary kreowania wartości dla klienta 1.6. Wartość dla klienta a elementy marketingu 1.7. Sposoby dodawania wartości dla klienta 2. Tworzenie wartości dla klienta z perspektywy przedsiębiorstw międzynarodowych 2.1. Strategie przedsiębiorstw międzynarodowych — pomiędzy standaryzacją, adaptacją a zachowaniami izomorficznymi 2.2. Charakterystyka rynku goszczącego a kształt systemu zarządzania wartością dla klienta 2.3. Wewnętrzne cechy korporacji międzynarodowych wpływające na stopień standaryzacji/adaptacji CVM 3. Zakres, przedmiot i metodyka badań pierwotnych dotyczących zarządzania wartością dla klienta 3.1. Cele, przedmiot i zakres badań 3.2. Zastosowane metody i narzędzia badawcze 3.3. Charakterystyka badanych podmiotów 3.3.1. Konsumenci 3.3.2. Podmioty uczestniczące w ankiecie internetowej 4. Postrzeganie wartości i systemu zarządzania wartością dla klienta przez polskich odbiorców — wyniki badań 4.1. Postrzeganie wartości przez polskiego klienta — wyniki badań ankietowych 4.1.1. Postrzeganie wartości przez kobiety i mężczyzn 4.1.2. Postrzeganie wartości przez konsumentów w różnym wieku 4.1.3. Postrzeganie wartości a wykształcenie konsumentów 4.2. Ocena klientów dotycząca współpracy z przedsiębiorstwami i wpływu działań marketingowych na wartość 4.2.1. Ocena wpływu działalności marketingowej na wartość przez kobiety i mężczyzn 4.2.2. Ocena wpływu działalności marketingowej na wartość przez różne grupy wiekowe 4.2.3. Ocena wpływu działalności marketingowej a wykształcenie respondentów 5. Opinie konsumentów na temat działalności marketingowej przedsiębiorstw polskich i międzynarodowych 5.1. Kto lepiej tworzy i oferuje wartość dla klienta — wyniki badań 5.1.1. Opinie kobiet i mężczyzn na temat tworzenia wartości w przedsiębiorstwach polskich i międzynarodowych 5.1.2. Tworzenie wartości w przedsiębiorstwach polskich i międzynarodowych w opiniach osób w różnym wieku 5.1.3. Opinie na temat tworzenia wartości w przedsiębiorstwach polskich i międzynarodowych — podział ze względu na wykształcenie 5.2. Opinie konsumentów na temat współpracy z przedsiębiorstwami w kreowaniu dla nich wartości 6. Czym jest wartość i jak jest tworzona — wyniki badań przedsiębiorstw 6.1. Czym jest wartość — opinie przedsiębiorstw 6.2. Sposób obsługi klienta i charakter gromadzonych o nim informacji — wyniki badań 6.3. Procedura kreacji i oceny tworzonej wartości dla klienta w przedsiębiorstwach — wyniki badań 6.4. Pożądane zmiany w polityce marketingowej — opinie przedsiębiorstw 7. CVM a charakterystyka klientów i branż ankietowanych przedsiębiorstw 7.1. Jacy są i czego oczekują nasi klienci — opinie ankietowanych przedsiębiorstw 7. 2. Charakter konkurencji w opinii badanych przedsiębiorstw — wybrane aspekty 7.2.1. Występowanie nieuczciwej konkurencji w opinii badanych przedsiębiorstw 7.2.2. Podmioty stosujące nieuczciwą konkurencję w opinii ankietowanych 7.2.3. Charakter nieuczciwej konkurencji według ankietowanych podmiotów 7.2.4. Podejście do klientów zagranicznych w opinii ankietowanych podmiotów 8. Kreowanie i zarządzanie wartością na rynku mebli w sferze B2B 8.1. Cechy rynku instytucjonalnego 8.2. Różnorodność powiązań a wartość na rynku instytucjonalnym 8.3. Wartość tworzona przez przedstawicieli handlowych 8.4. Wartość dla segmentu i wartość indywidualizowana 8.5. Proces decyzyjny na rynku instytucjonalnym a wartość 8.6. Relacje sposobem tworzenia wartości 8.7. Dostarczanie wartości 8.8. Zaufanie jako wartość na rynku B2B 9. Wartość dla pacjenta na rynku farmaceutycznym 9.1. Cechy szczególne rynku farmaceutycznego 9.2. Wartość w ofercie producentów oraz hurtowni farmaceutycznych 9.3. Tworzenie, komunikowanie i dostarczanie wartości dla pacjenta na poziomie aptek 9.4. Wartość z perspektywy macierzy Ansoffa 9.5. Opieka farmaceutyczna formą wartości dla pacjenta 9.6. Potrzeby pacjentów a oferowanie wartości 9.7. Wartość tworzona we wnętrzu apteki i w kontaktach z pacjentem 10. Wartość na rynku produktów kosmetycznych 10.1. Makrotrendy zachowań konsumentów a wartość 10.2. Wartość w kanałach dystrybucji produktów kosmetycznych 10.3. Szanse i bariery w aktywności konsumentów — substytucja kosmetyków 10.4. Wartość wzmacniana oddziaływaniem na zmysły 10.5. Przełamywanie schematów źródłem wartości 10.6. Szkolenia elementem tworzenia wartości 10.7. Wartość w przekroju elementów marketingu 11. Wartość na rynku produktów żywnościowych 11.1. Wydatki na żywność — kierunki rozwoju 11.2. Bariery w strategiach wchodzenia na nowe rynki z produktami żywnościowymi 11.3. Opakowanie a wartość produktów żywnościowych 11.4. Komunikowanie wartości na rynku żywności 11.4.1. Reklama w komunikowaniu wartości 11.4.2. Promocja sprzedaży a wartość 11.4.3. Promocja wartości za pomocą pozostałych narzędzi
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 135 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: IV C 41
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 137917 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. E 5092 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Habilitacyjne / Akademia Ekonomiczna w Poznaniu, ISSN 1642-3119 ; 21)
Bibliogr. s. 255-[273].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 113372 L (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr., netogr. na s. [229]-234.
Dla studentów i wykładowców kierunków ekonomicznych oraz praktyków menedżerów, specjalistów zajmujących się konsumpcją, rynkiem i marketingiem.
1. Pojęcie i istota innowacyjnej gospodarki 1.1. Pojęcie i istota innowacyjnej gospodarki 1.1.1. Pojęcie innowacyjnej gospodarki 1.1.2. Cel(e) innowacyjnej gospodarki 1.2. Rola innowacyjnej gospodarki w zróżnicowanym rozwoju społeczno-gospodarczym 1.2.1. Znaczenie innowacji w rozwoju społeczno-gospodarczym według modelu z Davos 1.2.2. Wyzwania rozwojowe 1.2.3. Kluczowa rola innowacji w równoważeniu rozwoju społeczno-gospodarczego 1.3. Innowacyjność polskiej gospodarki. Ujęcie praktyczne 1.3.1. Zakres i uwarunkowania współczesnego rozwoju przez innowacje 1.3.2. Wskaźniki innowacyjnej gospodarki 1.3.3. Innowacyjność gospodarki w Polsce. Aktywność innowacyjna przedsiębiorstw 1.3.4. Nowe aspekty badania innowacyjności gospodarki w Polsce 1.3.5. Innowacyjność polskiej gospodarki na tle innowacyjności gospodarek krajów Unii Europejskiej 2. Konsumpcja w Polsce 2.1. Konsumpcja jako siła sprawcza rozwoju społeczno-gospodarczego 2.2. Wybrane uwarunkowania konsumpcji 2.3. Zmiany w konsumpcji w skali makroekonomicznej 2.4. Zmiany w konsumpcji gospodarstw domowych 2.4.1. Poziom i struktura wydatków konsumpcyjnych 2.4.2. Konsumpcja finansowana z pozadochodowych źródeł 2.4.3. Spożycie żywności w gospodarstwach domowych 2.4.4. Wyposażenie gospodarstw domowych w przedmioty trwałego użytkowania 2.4.5. Zmiany w poziomie zaspokojenia potrzeb konsumpcyjnych 3. Zachowania rynkowe konsumentów i ich uwarunkowania 3.1. Wartości, cele i wymagania konsumentów wobec życia 3.2. Zwyczaje konsumentów i ich zachowania konsumpcyjne 3.3. Postawy konsumentów wobec nowych produktów 3.4. Czynniki wpływające na decyzje zakupu wybranych grup produktów 3.5. Czynniki wpływające na korzystanie z wybranych kategorii usług 4. Konsumpcja produktów innowacyjnych 4.1. Zainteresowanie konsumentów produktami i usługami innowacyjnymi 4.2. Wiedza konsumentów na temat produktów innowacyjnych na rynku 4.3. Korzystanie z innowacyjnych dóbr i usług 4.3.1. Stopień nowoczesności wyposażenia gospodarstw domowych 4.3.2. Korzystanie z Internetu 4.3.3. Korzystanie z innowacyjnych usług sprzedażowych 4.3.4. Stopień znajomości i akceptacji innowacyjnych technologii i urządzeń związanych z budownictwem mieszkaniowym 5. Konsument we współczesnej gospodarce 5.1. Zwyczaje zakupowe związane z produktami i usługami innowacyjnymi 5.2. Zachowania innowacyjne polskich konsumentów w opinii ekspertów 5.3. Segmentacja konsumentów ze względu na postawy wobec innowacyjności.
Sygnatura czytelni BWZ: IV C 48
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5685 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [150]-152. Netogr. s. 153.
Dla osób zainteresowanych prowadzeniem działalności usługowej, badaczy rekreacji preferujących marketingowe podejście do usług oraz studentów kierunków związanych z rekreacją.
Sygnatura czytelni BWF: IX B 24
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 7794 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 214-215.
Dla prawników, ekonomistów i wszystkich osób stykajacych się z problematyką ochrony konsumentów, nie tylko na gruncie zawodowym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 139824 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr., netogr. s. [156]-160.
Dla konsumentów, a także dla wykładowców, doktoranów i studentów ekonomii, zarządzania, marketingu, socjologii.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 142228 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Naz. aut. na s. [429]-430.
Monografia zaw. mat. z XII Konferencji Międzynarodowej z cyklu "Problemy marketingowe polskich przedsiębiorstw" pod hasłem: "Przedsiębiorstwo i klient w gospodarce opartej na usługach. Usługi 2009", Szczecin, 19-21 kwietnia 2009 r. - inf. od red.
Bibliogr. przy art.
Sygnatura czytelni BWZ: VI E 38
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 3473 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 1539 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Data mining : poznaj siebie i swoich klientów. - Warszawa ; Kraków : StatSoft Polska - Sp., 2005. - 120 s. : rys., schem., tab., wykr. ; 24 cm.
(Zastosowania Statystyki i Data Mining)
Dane o impr. z Internetu.
Bibliogr. przy ref.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 112718 L (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Praktyczne Komentarze)
Bibliogr. s. 423-[433].
Dla prawników praktyków.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 139900 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
Zawartość zasobu Magazyn DK 1202 udostępniany w BWEiZ
2002 nr 13
2003 nr 14-16
2004 nr 19-22 + wyd. spec.
2005 nr 23-25
2006 nr 26-28
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Turystyka i Rekreacja)
Bibliogr. s. [259]-274. Wykaz aktów prawnych s. 273. Netogr. s. 274.
Dla studentów i przedstawicieli nauk o kulturze fizycznej oraz nauk o turystyce, jak również organizatorów imprez turystycznych.
Sygnatura czytelni BWF: XII Ą 124
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 133112, 133111 N (2 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 6801 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Studia i Monografie / Politechnika Opolska, ISSN 1429-6063 ; z.175)
Bibliogr. s. 92-100.
Sygnatura czytelni BWF: XII H 18
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 114736, 114740, 114738, 114735 L, 114739, 114741, 114737 (7 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 3864 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie Zakamycza)
Bibliogr. s. 329-[343]. Wykaz dokumentów i źródeł prawa s. 345-[347].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 108699 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 141274, 141562 (2 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. M 13377 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 135649 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 121288 L (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 3355 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 237-240.
Dla praktyków marketingu i reklamy.
Rozdział 1. Potrzeby i motywacje konsumentów. Rozdział 2. Psychoanaliza i nieświadomość. Rozdział 3. Techniki projekcyjne. Rozdział 4. Badania motywacyjne. Rozdział 5. Archetypy. Rozdział 6. Segmentacja konsumentów. Rozdział 7. Segmentacja psychgraficzna. Rozdział 8. Postawy konsumentów. Rozdział 9. Badania wartości. Rozdział 10. Obraz samego siebie. Rozdział 11. Metodologia badań segmentacyjnych. Rozdział 12. Psychografia w czasach Big Data.
Sygnatura czytelni BWZ: IV C 45
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5645 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności