Metody nauczania
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(106)
Forma i typ
Książki
(104)
Publikacje dydaktyczne
(5)
Publikacje naukowe
(5)
Publikacje fachowe
(4)
Artykuły
(1)
Czasopisma
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(74)
tylko na miejscu
(39)
nieokreślona
(4)
Placówka
Wypożyczalnia
(78)
Biblioteka Międzywydziałowa
(8)
Biblioteka WEiZ
(1)
Biblioteka WWFiF
(28)
Magazyn
(2)
Autor
Krzyżewska Jadwiga
(4)
Januszkiewicz Franciszek
(3)
Kruszewski Krzysztof
(3)
Ostrowski Ryszard
(3)
Barkley Elizabeth F
(2)
Brudnik Edyta
(2)
Kruszewski Krzysztof (1939- )
(2)
Maciążek Marcin
(2)
Major Claire Howell (1967- )
(2)
Moszyńska Anna
(2)
Mościński Jerzy
(2)
Okoń Wincenty (1914-2011)
(2)
Owczarska Beata
(2)
Pudlowski Zenon Jan (1943- )
(2)
Rudniański Jarosław (1921-2008)
(2)
Słowiński Zbigniew
(2)
Aldeen Mahammad
(1)
Alexander Lawrence T
(1)
Alster Agnieszka
(1)
Arhipova Irina Aleksandrovna
(1)
Augustynek Kazimierz
(1)
Badegruber Bernd
(1)
Baier W
(1)
Balińska Marta
(1)
Baron-Polańczyk Eunika
(1)
Bartosik Jolanta
(1)
Berdyszak Jan
(1)
Bernacka Danuta
(1)
Bielińska Inga
(1)
Blaik Piotr
(1)
Bogdańska-Zarembina Anna
(1)
Bogusz Jan
(1)
Bogutyn Jan
(1)
Bortnowski Stanisław
(1)
Brycki Bogdan
(1)
Brühlmeier Artur
(1)
Clark Ruth Colvin
(1)
Cross K. Patricia (1926- )
(1)
Czejdo Bogdan D
(1)
Czekaj-Kotynia Katarzyna
(1)
Czekierda Piotr (1976- )
(1)
Danowski-Ździebło Bartosz (1975- )
(1)
Davis Robert H
(1)
Dembczyński Jerzy
(1)
Dryden Gordon (1931- )
(1)
Fingas Bartosz
(1)
Glasser William (1925- )
(1)
Gliwa Bronisława
(1)
Gołębniak Bogusława Dorota
(1)
Gribble David (1932- )
(1)
Grudzińska Zofia
(1)
Guilbert Jean Jacques
(1)
Guz Sabina
(1)
Ileczko Bogdan
(1)
Jachna Krystyna
(1)
Janicki Ludwik
(1)
Janyš Bohumil
(1)
Jech Karel
(1)
Jóźwiak Bożena
(1)
Kaczmarek Józef
(1)
Karpińska-Musiał Beata
(1)
Karwat Tadeusz
(1)
Kawecki Ireneusz
(1)
Kmieć Stanisław
(1)
Kmieć Stanisław (1940- )
(1)
Koczniewska-Zagórska Lidia
(1)
Koludo Anna
(1)
Krawański Andrzej
(1)
Kreczmar Antoni (1945-1996)
(1)
Kuligowska Krystyna
(1)
Kupisiewicz Czesław (1924- )
(1)
Kupisiewicz Czesław (1924-2015)
(1)
Kurzydłowski Krzysztof J
(1)
Kwiatkowski Stefan (1939- )
(1)
Kwiatkowski Stefan Michał (1948- )
(1)
Lech Konstanty
(1)
Lorens Roman
(1)
Machalska Marta
(1)
Meyer Gerhard Rudolf (1908-1977)
(1)
Międzynarodowe Sympozjum Technologia Kształcenia (12 ; 1980 ; Poznań)
(1)
Międzynarodowe Sympozjum Technologii Kształcenia (12 ; 1980 ; Poznań)
(1)
Miśkiewicz Benon
(1)
Mokwa-Tarnowska Iwona
(1)
Moos Janusz
(1)
Morrison Ian F
(1)
Nakoneczna Danuta
(1)
Nalaskowski Stanisław
(1)
Nowacki Jerzy
(1)
Nowacki Tadeusz Wacław (1913-2011)
(1)
Nowicka-Skowron Maria
(1)
Okraj Zofia
(1)
Olinkiewicz Elżbieta
(1)
Orzechowski Jacek
(1)
Orzeszyna Stanisław (1941- )
(1)
Osmańska-Furmanek Wielisława
(1)
Panońko Magdalena
(1)
Pańczakiewicz Iwona
(1)
Petty Geoff
(1)
Piechocińska Jadwiga
(1)
Piechociński Jan
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(6)
2010 - 2019
(12)
2000 - 2009
(26)
1990 - 1999
(9)
1980 - 1989
(25)
1970 - 1979
(21)
1960 - 1969
(7)
Okres powstania dzieła
2001-
(13)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(102)
Australia
(2)
Stany Zjednoczone
(2)
Język
polski
(98)
angielski
(7)
niemiecki
(1)
Odbiorca
Nauczyciele
(3)
Szkoły wyższe
(3)
Menedżerowie
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Pracownicy wiedzy
(1)
Temat
Budownictwo
(2412)
Zarządzanie
(2038)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Metody nauczania
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1157)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1013)
Turystyka
(953)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(874)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(808)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(761)
Technika
(743)
Konstrukcje budowlane
(727)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Unia Europejska
(699)
Piłka nożna
(696)
Transport
(673)
Elektroenergetyka
(667)
Marketing
(638)
Architektura
(637)
Innowacje
(620)
Naprężenia i odkształcenia
(614)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(590)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(584)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(520)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Materiałoznawstwo
(517)
Produkcja
(517)
Symulacja
(515)
Inwestycje
(508)
Praca
(503)
Zarządzanie jakością
(497)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(496)
Analiza matematyczna
(495)
Dzieci
(491)
Energia elektryczna
(489)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(482)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(468)
Przedsiębiorstwo
(468)
Szkolnictwo wyższe
(468)
Psychologia
(467)
Modele matematyczne
(465)
Internet
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(429)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(383)
Banki
(379)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(4)
1901-2000
(2)
1701-
(1)
1801-
(1)
1918-1939
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Rydzyna (Polska ; miasto)
(1)
Gatunek
Materiały konferencyjne
(6)
Podręczniki akademickie
(6)
Podręcznik
(4)
Praca zbiorowa
(2)
Ćwiczenia laboratoryjne dla szkół wyższych
(2)
Artykuł z czasopisma fachowego
(1)
Biografia
(1)
Czasopisma pedagogiczne polskie
(1)
Film edukacyjny
(1)
Księgi pamiątkowe
(1)
Monografia
(1)
Opracowanie
(1)
Podręczniki
(1)
Poradnik
(1)
Poradniki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(12)
Zarządzanie i marketing
(3)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(1)
106 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliografia przy rozdziałach.
CZĘŚĆ I. CO TO JEST TUTORING? KIM JEST TUTOR? Rozdział 1. Czym jest tutoring? Piotr Czekierda Instytucje są tak dobre jak ludzie, którzy je tworzą Edukacja masowa, zindywidualizowana i spersonalizowana Mistrz, który pozwala spojrzeć głębiej Proces tutoringu i jego rodzaje (tutoring naukowy i rozwojowy) Tutoring, coaching, mentoring - różnice i podobieństwa Inspirować do wielkości Rozdział 2. Fundamenty i źródła tutoringu Bartosz Fingas Relacja mistrz-uczeń Edukacja spersonalizowana i etyka cnót Psychologia pozytywna Tutoring - między ideałem a rzeczywistością Rozdział 3. Praca tutorska i proces stawania się tutorem Marcin Szala Specyfika pracy tutora Stawanie się tutorem Proces kształcenia tutorów Rozdział 4. Tutoring nie jest tani. Dlaczego się opłaca i jak go finansować? Damian Godlewski Jakie zasoby są potrzebne, by wdrożyć tutoring? Wdrażanie tutoringu w szkole. Ile to kosztuje? Jakie są długofalowe korzyści z wdrażania tutoringu? Sposoby finansowania programów tutoringowych CZĘŚĆ IL TUTORING - OBSZARY ZASTOSOWAŃ I BADANIA Rozdział 1. Tutoring szkolny - personalizacja edukacji Paweł Zuchniewicz Bitwa o człowieka Razem możemy więcej Personalizacja a indywidualizacja Rzecznik Rozdział 2. Tutoring akademicki - pomiędzy epistemą a doxa. Tożsamość metody w kontekście kształcenia uniwersyteckiego Beata Karpińska-Musiał Skąd takie pozycjonowanie tutoringu w teorii i praktyce akademickiej? Doxa i epistema w tutoringu - spotkanie idei z doświadczeniem Tutoring a przywództwo ideowe z punktu widzenia pedagogiki Tutoring a epistemiczne struktury poznawcze – perspektywa językoznawcza i dydaktyczna Podmiot „stający się" i „tożsamość narracyjna" - hermeneutyka Paula Ricouera a mechanizmy działające w metodzie tutoringu akademickiego ... 139 Podsumowanie oraz kontekst wdrożeń w instytucji kształcenia wyższego (HEI) Rozdział 3. Badania: tutoring w opinii nauczycieli akademickich – perła z lamusa czy perła do lamusa? Marta Kowalczuk-Walędziak Dyskusja i wnioski końcowe Rozdział 4. Tutoring w organizacjach pozarządowych i projektach społecznych Joanna Gardynik Charakterystyka tutoringu w organizacjach społecznych Cele osiągane w tutoringu w projektach społecznych Tutoring szansą dla organizacji pozarządowych Korzyści płynące z tutoringu w organizacjach społecznych Rozdział 5. Tutoring a edukacja domowa Marek Budajczak Główne terminy i ich definicje Interrelacje między tutoringiem a edukacją domową Społeczne perspektywy rozwijania relacji tutoring-edukacja domowa i ich stosunek do oświaty zbiorowej CZĘŚĆ III. STUDIA PRZYPADKÓW Wprowadzenie: Co ma wpływ na skuteczne wdrożenie tutoringu? Kilka ważnych uwag na marginesie Krzysztof Słaboń Proaktywność / kreatywne podejście do rzeczywistości / przywództwo Budowanie zespołu, potęga pytania „dlaczego?" i wspólna wizja Myślenie strategiczne i zmiana Rozdział 1. Tutoring w szkole Tutoring w Gimnazjum nr 58 im. Jana Nowaka-Jeziorańskiego w Poznaniu Miłosz Piękny, Katarzyna Rudnicka Tutoring w 2 Społecznym Liceum Ogólnokształcącym w Warszawie - jak wdrażaliśmy tutoring Magdalena Niemczuk-Kobosko Tutoring w zespole szkół nr 6 we Wrocławiu Anna Jędrzejczyk Tutoring w szkole „Żagle" Stowarzyszenia „Sternik"- między szkołą a rodziną Paweł Juchniewicz Rozdział 2. Tutoring akademicki Tutoring na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie – Wydziałowa Indywidualna Ścieżka Edukacyjna po pięciu latach funkcjonowania Łukasz Daneł, Jakub Kwaśny, Agnieszka Żur Tutoring w Kolegium „Artes Liberales" Krzysztof Rutkowski Tutoring na Wydziale Oceanografii i Geografii Uniwersytetu Gdańskiego Ewa Szymczak, Mirosława Malinowska Tutoring na Wydziale Filologicznym Uniwersytetu Gdańskiego - w trosce o jakość w ilości Beata Karpińska-Musiał Tutoring na uniwersytetach w Oksfordzie i Cambridge Marcin Szala Rozdział 3. Tutoring w organizacjach pozarządowych i projektach społecznych Tutoring w Stowarzyszeniu Praktyków Kultury Daniel Brzeziński Tutoring w Akademii Przyszłości Stowarzyszenia WIOSNA - nie rybę, nie wędkę, ale mentalność wędkarza Anna Wilczyńska, Anna Żaczek Tutoring w Szkole Liderów Małgorzata Lelonkiewicz, Agnieszka Szelągowska Tutoring w Programie Tutor Collegium Wratislaviense i Fundacji Dorastaj z Nami Joanna Gardynik CZĘŚĆ IV. WYWIADY Wywiad z Tomaszem Krupskim, podopiecznym w Programie Tutor Wywiad z Małgorzatą Witczak i Katarzyną Jędrzak, tutorkami z I Liceum Ogólnokształcącego im. Hugona Kołłątaja w Krotoszynie Wywiad z dr Sabiną Ratajczak, tutorką, prodziekan Wyższej Szkoły Biznesu w Dąbrowie Górniczej Wywiad z dr Ewą Szymczak, prodziekan ds. kształcenia, Wydział Oceanografii i Geografii Uniwersytetu Gdańskiego
Sygnatura czytelni BMW: VI Y 102 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 146565 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61106 L (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 66601 L (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Rewolucja w uczeniu / Gordon Dryden, Jeannette Vos ; przekład Bożena Jóźwiak. - Poznań : Zysk i S-ka Wydawnictwo, copyright 2022. - 516 stron : ilustracje, wykresy ; 23 cm.
Tytuł oryginału: The learning revolution.
Bibliografia na stronach 497-503. Indeks.
Przyszłość Natychmiastowa komunikacja Świat bez granic ekonomicznych Cztery etapy prowadzące do wspólnej gospodarki światowej Handel i nauka przez Internet Nowe społeczeństwo usługowe Nowe sposoby wypoczynku | Zmiana form wykonywania pracy zawodowej Wzrost znaczenia kobiet Docenienie wspaniałych możliwości naszego mózgu | Kulturowy nacjonalizm | Rosnące szeregi klasy niższej | Aktywne starzenie się populacji | Metoda „zrób to sam" znowu w modzie | Przedsiębiorstwo wspólne | Triumf jednostki | Trzynaście kroków wiodących do stworzenia społeczeństwa ludzi uczących się | Rola elektronicznych środków komunikacji | Uczmy się korzystać z komputera i Internetu | Konieczność edukacji rodzicielskiej | Priorytety opieki zdrowotnej we wczesnym dzieciństwie | Programy rozwojowe dla wczesnego dzieciństwa [ Na każdym etapie można nadrobić opóźnienia w nauce | Dostosowywanie sposobu nauczania do indywidualnego stylu przyswajania wiedzy | Nauczanie, jak się uczyć i jak myśleć | Czego zatem należy nauczać w szkole? | Uczenie się na czterech poziomach| Gdzie więc powinniśmy się uczyć? | Otwarty umysł i jasne wyrażanie myśli | Poznaj swój zadziwiający mózg Jesteś właścicielem najpotężniejszego komputera | Neurony, dendryty, komórki glejowe oraz system izolacji | Wiele różnych „ośrodków inteligencji" | Dwie półkule mózgowe | Jak nasz mózg przechowuje informacje | Cztery odrębne częstotliwości | Twój mózg zasilany jest tlenem i składnikami odżywczymi | Proste wskazówki na temat diety korzystnej dla mózgu | Znaczenie inteligencji emocjonalnej | Ciało i umysł jako jedność | Przewodnik samouka | Bierz przykład ze sportowców | Nie bój się marzyć i wyobraź sobie swoją przyszłość | Wyznaczaj sobie konkretne cele i terminy ich realizacji Szybko znajdź entuzjastycznie nastawionego doradcę Zacznij od stworzenia ogólnego obrazu | Pytaj! | Szukaj głównej zasady | Znajdź trzy najlepsze książki napisane przez praktyków, którzy odnieśli sukces w danej dziedzinie | Naucz się na nowo, jak czytać — tym razem szybciej, lepiej, z większą łatwością | Podczas nauki korzystaj z obrazu i dźwięku | Ucz się przez działanie | Nie rób liniowych notatek, tylko mapy skojarzeń [ łatwe sposoby przypomnienia sobie tego, czego się nauczyliśmy | Naucz się sztuki osiągania stanu jednoczesnej gotowości i odprężenia Stosuj skojarzenia jako punkty zaczepienia dla pamięci | Baw się, graj w gry | Ucz innych | Zapisz się na kurs przyspieszonego uczenia Jak myśleć, by znajdować wspaniałe pomysły Nowy program uczenia siebie i innych twórczego myślenia | Zdefiniuj problem | Zdefiniuj idealne rozwiązanie i wyobraź je sobie | Zbierz wszystkie fakty | Przełam schemat | Wyjdź poza swoją dziedzinę | Baw się różnymi kombinacjami | Używaj wszystkich zmysłów | Wyłącz się i pozwól, by wszystko się „przetrawiło" | Odpręż się, słuchając muzyki lub obcując z naturą | Prześpij się z tym | Eureka! Jest! | Sprawdź poprawność swojego pomysłu | Prawidłowy start Co należy zrobić, aby twoje dziecko było lepsze i mądrzejsze | Najważniejsze lata Jak wzbogacać inteligencję dziecka od chwili jego urodzenia do ukończenia dziesięciu lat | Rozwój krok po kroku | Kieruj się zdrowym rozsądkiem | Wykorzystuj wszystkie zmysły Szkołą może być cały świat | Wspaniała sztuka porozumiewania się | Rodzice w roli pierwszych nauczycieli | Rodzice w ośrodkach przedszkolnych | Szkoła powinna kontynuować radosne podejście do nauki Tajemnica efektywnej nauki Jak stworzyć system szkolnictwa nastawiony na sukces | Prawdziwa nauka — szybka i zabawna Wskazówki dla nauczycieli i instruktorów nowego stulecia | Właściwy stan ducha i umysłu | Czynniki decydujące o dobrej prezentacji | Myślenie o tym, czego się nauczyliśmy, i przechowywanie wiadomości w głębszych pokładach pamięci Aktywizacja dostępu do zapamiętanego materiału | Stosuj to, czego się nauczyłeś | Powtarzaj, oceniaj i świętuj | sączymy wszystko razem | Eksperyment szkoły podstawowej Simon Guggenheim School | Płynna konwersacja po francusku w osiem tygodni | Nauka języka obcego w wojsku w rekordowo krótkim czasie | Nauczyciel stosujący metody zintegrowanego przyspieszonego nauczania |
Co przeszkadza w szerszym wykorzystaniu przełomowych odkryć? Rób to stylowo Jak rozpoznać własny styl uczenia się i wykorzystać różne rodzaje inteligencji | Określenie własnego stylu uczenia się Jak przyswajamy informacje | Jak porządkujemy i przetwarzamy informacje | Warunki, które wpływają na naszą zdolność uczenia się | Potrzeby fizyczne i biologiczne uwarunkowania wpływające na zdolność uczenia się | Jak określić styl uczenia się preferowany przez uczniów | Twój styl pracy | Cztery typy stylów myślenia | Implikacje dla szkół i poszczególnych osób | Co robić, gdy późno zaczynamy? Najlepsze światowe programy nadrabiania zaległości — co sprawia,że przynoszą dobre rezultaty | Dwie podstawowe zasady: zadbanie o połączenie umysł—ciało oraz umysł—mózg Specjalistyczna kinezjologia | Modele Domana, Palmera, Niklassonów i Hartiganów | Metoda „piłki, patyczka i ptaszka" | Nadrabianie zaległości w ortografii | „Pisanie po plecach" w wypadku problemów z rozróżnianiem liter | Nowozelandzkie innowacje w nauczaniu | Czterominutowy program nauki czytania | Program palcowo-fonetyczny | TARP — nauka czytania wspomagana nagraniem z kasety magnetofonowej Nauczanie rówieśnicze | Metoda „patrz i słuchaj" | Nowozelandzki program Reading Recovery | Indywidualne słowa podstawowe | Początki szkolnej matematyki | Nadrabianie zaległości za pomocą komputera | Program matematyczny SEED | Programy nadrabiania opóźnień dla osób niepełnosprawnych | Zapobiegamy porzucaniu szkół przez młodzież Jak sprawić, by nauka miała większą siłę przyciągania niż narkotyki i grupy przestępcze | Metody japońskiego biznesu jako sposób na poprawę funkcjonowania szkół | Nauka zintegrowana wykorzystuje cały świat jako klasę | Nauka zespołowa i metody oparte na przedstawianiu ogólnego obrazu Sześciotygodniowe kursy pozwalające stopniowo odnieść sukces | SuperCamp scala wszystkie elementy w spójną całość | Planowanie szkół przyszłości Dwanaście kroków wiodących ku zmianie państwowych systemów szkolnictwa. Szkoły jako działające przez cały rok ośrodki wiedzy i źródła informacji, z których członkowie miejscowej społeczności korzystają przez całe życie Ustalić, czego oczekuje klient | Zagwarantować klientowi zadowolenie z rezultatów | Zaspokoić potrzeby uczniów o różnych stylach uczenia się i oddziaływać na wszystkie rodzaje inteligencji | Stosować najlepsze światowe metody nauczania | Inwestować w najważniejsze bogactwo — nauczycieli | Niech każdy uczeń stanie się nauczycielem | W programie nauczania uwzględnić cztery elementy | Zmienić system oceniania | Korzystać z najnowszych technologii | Traktować całą społeczność jako źródło umożliwiające zdobywanie wiedzy | Każdemu przysługuje prawo wyboru | Przyszłość świata biznesu Ogromne możliwości rozwoju dla „uczącej się organizacji" | Możliwości stwarzane przez multimedia | Metody przyspieszonego uczenia jako produkt handlowy | Sprzedaż usług i szkoleń wraz z produktem | Przedsiębiorstwo jako ucząca się organizacja | Szkoły podstawowe i średnie jako przedsiębiorstwa handlowe | Zrób to! Każdy kraj może przewodzić rewolucji w uczeniu, możesz i ty | Singapurski model scentralizowanego przywództwa | Zdecentralizowany model nowozelandzki | Nowe wzorce szwedzkie | Najlepsze sposoby zdobywania dyplomu | Style zarządzania firmą | Model rozdawnictwa | Model sprzedaży przez Internet | Sposoby połączenia sfery biznesu z możliwościami multimediów i pracą nauczycieli | Wzorzec fundacji | Model międzynarodowej konferencji | Model uczącej się organizacji | Model „skupiska" | Chiński model powrotu do korzeni | Stwórz własny wzorzec szkoły przyszłości
Sygnatura czytelni BWF: X B 104
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 155137 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Na okł.: Książka o tym jak nauczyciel może być współautorem sukcesu ucznia.
Bibliogr. s. 182-187.
Sygnatura czytelni BWF: X B 64
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 111891 (1 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 3306 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 56971 L (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Szkoła Dziś i Jutro)
Sygnatura czytelni BWF: X B 86
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 2237 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 113118 (1 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 3539 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65973 L (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zagadnieniom aktywności i aktywizacji poświęcona jest także praca zbiorowa pt. "Wielowymiarowość aktywności i aktywizacji" pod red. Sabiny Guz, Teresy Sokołowskiej-Dzioby i Andrzeja Pieleckiego (2008).
Bibliogr. przy art.
Sygnatura czytelni BWF: X Ą 73 ; X Ą 114
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 5414, 121400 N (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Dokumenty, Informacje, Bibliografie / Instytut Polityki Naukowej Postępu Technicznego i Szkolnictwa Wyższego)
Bibliogr. s. 124-128.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 76101 L, 76811 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 62446 L (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 66794 L (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 43066 L (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 1910 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia przy pracach.
CZĘŚĆ I. TUTORING PRZESTRZENIĄ KSZTAŁCENIA UKIERUNKOWANEGO NA CAŁOŚCIOWY ROZWÓJ PODOPIECZNEGO Rozdział 1. O nierozłączności kształcenia naukowego i rozwoju osobistego Beata Karpińska-Musiał Rozdział 2. Misja tutora Magdalena Panońko Rozdział 3. Znaczenie refleksyjności - dlaczego studium przypadku? Beata Karpińska-Musiał Rozdział 4. Słowo o współczesnych uwarunkowaniach instytucjonalnych i systemowych w oświacie i szkolnictwie wyższym Beata Karpińska-Musiał CZĘŚĆ II. STUDIA PRZYPADKÓW NA RÓŻNYCH ETAPACH KSZTAŁCENIA Rozdział 5. Szkolnictwo podstawowe, gimnazjalne i ponadgimnazjalne Magdalena Panońko Mamy po prostu być. Spotkania z Tosią i jej matematycznym „baranem" Katarzyna Weinerowska-Bords Jak oswoić „niedźwiedzia", czyli rzecz o własnych słabościach Małgorzata Szeligiewicz Dobrze, spróbuję, czyli eksperyment „Tutoring" Agnieszka Buksińska O odwadze spełniania własnych marzeń Sławomira Czarnecka O fenomenie spotkania w relacji tutorskiej Elżbieta Blachowicz Tutoring - nauczyciel i uczeń zupełnie inaczej Honorata Olejniczak Przemiana Agnieszka Sawka Tutoring w sporcie Andrzej Głowacki Tutoring jako wirus szczególnie zaraźliwy Anna Tulczyńska Rozdział 6. Szkolnictwo wyższe Beata Karpińska-Musiał Nida Maria Augustyniak Tutoring jako zaproszenie do aktywności - przypadek Justyny Monika Czyżewska Spotkanie z Cudowną Dziewczyną Katarzyna Jereczek-Korzeniewska, Ewa Woźniak „Kiedy uczeń jest gotowy, pojawia się mistrz" - samorodny tutoring skrojony na miarę potrzeb ucznia Anna Kaczorowska Jeden temat - dwa eseje - wiele emocji Joanna Ewa Szafraniec Dialog tutorski: „Esej za esej" Tomasz Zarzycki, Patrycja Nowakowska Tutoring akademicki - praktyka tutorska na studiach doktoranckich Wydziału Biologii Uniwersytetu Gdańskiego Agnieszka Kowalkowska Od studenckiej pasji do akademickiego rozwoju Agnieszka Marcinowska, Luiza Gałbarczyk-Gąsiorowska, Małgorzata Cegiełka Personalizacja zajęć grupowych za pomocą tutoringu Marlena Lembicz, Martyna Dominiak Dwie historie inicjacji tutoringowej z perspektywy krystalizowania celu kształcenia i budowania kultury studiowania Agnieszka Dziedziczak-Foltyn „Dialogi równoległe" - wykorzystanie języka obrazu w spotkaniu tutoringowym Małgorzata Karczmarzyk Hybrydowy tutoring akademicki Anna Turula Praca seminaryjna na filologii jako poligon dla tutoringu Sebastian Dusza Przestrzeń akademickiej dyskusji: Beckett Research Group in Gdańsk Tomasz Wiśniewski Tutoring międzyobszarowy w Katedrze Slawistyki Uniwersytetu Gdańskiego Katarzyna Stępińska Tutoring jako trudne spotkanie z Tomaszem, który za szybko się usamodzielnił Jakub Kwaśny Szlifowanie diamentu w drodze na szczyt - (nie)przypadkowa podróż z Klaudią Beata Karpińska-Musiał
Sygnatura czytelni BMW: VI Y 133 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 146566 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Magazyn
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10827 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 111251 L (1 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 3206 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. S 70301 L (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Dla słuchaczy Studium Pedagogicznego do nauki przedmiotów pedagogicznych i metodycznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 85244 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności