Sklepy internetowe
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(65)
Forma i typ
Artykuły
(61)
Książki
(4)
Publikacje fachowe
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(3)
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(3)
Biblioteka WEiZ
(2)
Autor
Karwatka Tomasz
(3)
Berezowski Grzegorz
(2)
Lekszycka Agnieszka
(2)
Adamus Krzysztof
(1)
Ambroziewicz Adam
(1)
Arszewski Wojciech
(1)
Augustyn Adrian
(1)
Bachman Dorota
(1)
Baliński Sebastian
(1)
Bednarek Małgorzata
(1)
Bober Tomasz
(1)
Brzóz Elżbieta
(1)
Bucior Joanna
(1)
Bujalski Szymon
(1)
Chomiczewski Witold
(1)
Cynowski Marek
(1)
Cyran Jakub
(1)
Czaczkowski Łukasz
(1)
Czajkowska-Więcaszek Katarzyna
(1)
Czarnecki Tomasz
(1)
Dałek Mateusz
(1)
Dwulit Magdalena
(1)
Dyba Adam
(1)
Friedberg Piotr
(1)
Gaworski Marcin
(1)
Gieracz Marcin
(1)
Gierszyński Jakub
(1)
Gordon Mateusz
(1)
Gubiec Beata
(1)
Gumowski Bartosz
(1)
Gutkowski Tomasz
(1)
Hryniszyn Michał
(1)
Jagielski Piotr
(1)
Jeznach Katarzyna
(1)
Kacprzycka Agnieszka
(1)
Kasztelan Marta
(1)
Kinecki Jacek
(1)
Kolasa Andrzej
(1)
Kondracki Sebastian
(1)
Kornicki Sławomir
(1)
Kosman Joanna
(1)
Krawiec Piotr
(1)
Kulka Michał
(1)
Laszczak Mirosław
(1)
Lencka Iwona
(1)
Lipiec Paweł
(1)
Mazuruk Kamil
(1)
Michalik Paulina
(1)
Mikliszańska Marta
(1)
Modzelewska Weronika
(1)
Nowak Aleksandra
(1)
Nowak Jarosław
(1)
Nowicki Zbigniew
(1)
Nowicki Zbigniew (menedżer)
(1)
Oksanowicz Paweł (1970- )
(1)
Petrykowski Jakub
(1)
Piech Łukasz
(1)
Piwowarczyk Marcin
(1)
Pluta-Zaremba Aneta
(1)
Podziemek Kornelia
(1)
Ratajczak-Kluc Lidia
(1)
Ratajczak-Kluck Lidia
(1)
Rutkowski Marcin
(1)
Saliniewicz Wioleta
(1)
Samsel Jacek
(1)
Sass-Staniszewska Patrycja
(1)
Skorupska Justyna
(1)
Sowiar Kamila
(1)
Spychalska Anna
(1)
Sulich Robert
(1)
Szewczyk Paweł
(1)
Sztąberek Michał
(1)
Szymborska Marta (filolożka)
(1)
Szymula Łukasz
(1)
Thomson Mark
(1)
Tokarczyk Marcin
(1)
Tomaszewski Wojciech (menedżer)
(1)
Turaj Hubert
(1)
Urbaniak Piotr
(1)
Walewski Przemysław
(1)
Waligóra Tomasz
(1)
Wojciechowska Alicja
(1)
Wojciechowski Radosław
(1)
Wójcik Grzegorz (menedżer)
(1)
Zabuła Piotr
(1)
Zagórski Marek (1967- )
(1)
Zieliński Paweł
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(47)
2000 - 2009
(14)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(65)
Język
polski
(65)
Odbiorca
Menedżerowie
(1)
Programiści
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Budownictwo
(2413)
Zarządzanie
(2038)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1897)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Sklepy internetowe
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1177)
Wytrzymałość materiałów
(1158)
Ochrona środowiska
(1024)
Sport
(1013)
Turystyka
(953)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(874)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(809)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(792)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(761)
Technika
(744)
Konstrukcje budowlane
(727)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(724)
Prawo pracy
(712)
Piłka nożna
(710)
Unia Europejska
(699)
Transport
(673)
Elektroenergetyka
(668)
Marketing
(639)
Architektura
(637)
Innowacje
(621)
Naprężenia i odkształcenia
(615)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(591)
Programy komputerowe
(586)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(523)
Sterowanie
(520)
Materiałoznawstwo
(519)
Produkcja
(518)
Komputery
(517)
Symulacja
(516)
Inwestycje
(508)
Praca
(504)
Zarządzanie jakością
(497)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(496)
Analiza matematyczna
(495)
Dzieci
(495)
Energia elektryczna
(492)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(484)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Szkolnictwo wyższe
(470)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(468)
Przedsiębiorstwo
(468)
Psychologia
(467)
Modele matematyczne
(465)
Internet
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(433)
Rehabilitacja medyczna
(432)
Reklama
(431)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(383)
Banki
(379)
BHP
(377)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(2)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Case study (studium przypadku)
(1)
Opracowanie
(1)
Podręcznik
(1)
Poradnik
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(3)
Zarządzanie i marketing
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(61)
65 wyników Filtruj
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
E-handlowy elementarz / Paulina Michalik. W: Marketing w Praktyce. 2004, nr 7, s.25-28. - Warszawa : INFOR, 2004
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Książka
W koszyku
JAK BUDOWAĆ MARKĘ W INTERNECIE? JAK SIĘ PROMOWAĆ? Błędy w marketingu, przez które Twój biznes się nie rozwija Kim jest Twój klient - tworzymy persony i określamy grupy docelowe Grupa docelowa Co to jest persona i po co ją tworzymy? Jak stworzyć personę? Błędy w tworzeniu persony Mapa empatii, czyli czego potrzebują Twoi odbiorcy Jak wygląda mapa empatii? Jak wypełnić mapę empatii? 2. STRONA INTERNETOWA Jak się zabrać za tworzenie strony internetowej? Czego potrzebujesz do założenia strony internetowej? Jak wybrać domenę i hosting? Na co zwrócić uwagę, wybierając hosting? Customer Journey Map - jak wygląda podróż Twojego klienta? Czy warto stworzyć Customer Journey Map? 3. NEWSLETTER Czego potrzebujesz do stworzenia newslettera? Jak legalnie wysyłać newsletter? Maile automatyczne Lead magnet 4. MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE Instagram - dla kogo? Jakie formaty treści są na Instagramie? Jakie typy postów możesz tworzyć i dodawać? TikTok - nowy gracz na rynku Jak zacząć działać na TikToku? Jak tworzyć fily na TikToka? Facebook Jak budować pozycję eksperta na Facebooku? Pinterest Jak prowadzić konto na Pinterest? Plan i konsekwencja drogą do sukcesu O czym pisać? Skąd brać pomysły na treści? Redystrybucja treści 5. LEJEK MARKETINGOWY Jak przeprowadzić klienta od zdobycia uwagi po zakup? Jak mierzyć marketing? 6. REKLAMY PŁATNE Jak ustalić budżet reklamowy? Z jakiego systemu reklamowego korzystać? Facebook Ads (Meta) Konfiguacja menadżera reklam Konfiguacja pixela Cele reklamowe Standardowe grupy odbiorców Niestandardowe grupy odbiorców Budżet reklamowy Analiza wyników TikTok Ads Konto osobiste Konto Pro Struktura tworzenia reklam Dla kogo jest system reklamowy na TikToku? Czy TikTok Ads jest dla Ciebie? Cele w TikTok Ads TikTok Insight Audience Budżet reklamowy 7. JAK TWORZYĆ ATRAKCYJNE TREŚCI W INTERNECIE? Jak zadbać o warstwę wizualną swoich materiałów? Czym jeszcze warto się zainteresować? Technologia AR Google Moja Firma Wykorzystanie afiliacji
Sygnatura czytelni BWZ: XIII D 88
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 154845 N (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Przydatne narzędzia w e-commerce / Jakub Petrykowski. W: Marketing w Praktyce. 2006, nr 2, s.41-43. - Warszawa : Marketing w Praktyce, 2006
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Projektowanie zaufania / Marcin Piwowarczyk. W: Marketing w Praktyce. 2012, nr 9, s. 29-31. - Warszawa : Marketing w Praktyce, 2012
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
POLACY CORAZ BARDZIEJ CYFROWI Marek Zagórski, urzędnik państwowy, były Minister Cyfryzacji Patrycja Sass-Staniszewska, e-Izba POLSKI CYFROWY BIZNES Szymon Bujalski, MODIVO PERFORMANCE MARKETING. SILA KONKURENCYJNOŚCI Łukasz Szymula, Tradedubbler B2B E-COMMERCE. ZWIĘKSZAJĄC ZASIĘG Justyna Skorupska, ekspertka rynku e-commerce B2C ECOMMERCE. BUDOWANIE SUKCESU W MŚP Dorota Bachman, TuZwierzaki.pl KONKURENCJA. KIEDY JEST UCZCIWA, A KIEDY NIE? Grzegorz Wójcik, Autenti TECHNOLOGIE W ECOMMERCE. NA PELNYM BIEGU Zbigniew Nowicki, #DareToExplore, Blue Rank IZBA GOSPODARKI ELEKTRONICZNEJ. PIERWSZA DEKADA Patrycja Sass-Staniszewska, Prezes e-Izby PŁATNNOŚCI W E COMMERCE. PRZEGLĄD PORTFELA Jacek Kinecki, Przelewy24 OMNICHANNEL W UX. WYGODA IBEZPROBLEMOWDŚC Jakub Gierszyński, Zdrowit, Melissa PRAWO I ROZWÓJ GOSPODARKI CYFROWEJ Witold Chomiczewski, e-Izba PODATKI W ECOMMERCE Marta Kasztelan, e-Izba PROFESJONALNY ECOMMERCE Łukasz Piech, Lantre E-HANDEL ODPOWIEDZIALNY W ŁAŃCUCHU DOSTAW Marta Szymborska, GS1 CROSS-BORDER E-COMMERCE. W FOTELD GLOBALNEGO BIZNESU Wojciech Tomaszewski, answear.com MARKETPLACE - ROZWÓJ EKOSYSTEMU Marta Mikliszańska, Allegro
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 155301 N, 155302 N (2 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności