Uczenie się
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(114)
Forma i typ
Książki
(101)
Artykuły
(13)
Publikacje fachowe
(7)
Poradniki i przewodniki
(6)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Publikacje naukowe
(3)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Dostępność
dostępne
(64)
tylko na miejscu
(41)
nieokreślona
(6)
wypożyczone
(4)
Placówka
Wypożyczalnia
(72)
Czytelnia Główna
(1)
Biblioteka Międzywydziałowa
(7)
Biblioteka WEiZ
(4)
Biblioteka WWFiF
(30)
Biblioteka WEAiI
(1)
Autor
Włodarski Ziemowit (1925-2014)
(7)
Guzowska-Dąbrowska Małgorzata
(3)
Orczyk Józef
(3)
Pieter Józef (1904-1989)
(3)
Radzicki Józef
(3)
Rudniański Jarosław (1921-2008)
(3)
Brzeziński Marek
(2)
Budohoska Wanda
(2)
Buzan Tony (1942-2019)
(2)
Galloway Charles
(2)
Jarmuż Sławomir
(2)
Knecht Zdzisław (1938- )
(2)
Kruszewski Krzysztof
(2)
Osmelak Jerzy
(2)
Schmidt Richard A. (1941-)
(2)
Spitzer Manfred (1958- )
(2)
Ubermanowicz Stanisław
(2)
Wrisberg Craig A. (1945- )
(2)
Święcicki Maciej (1913-1971)
(2)
Alexander Lawrence T
(1)
Alster Agnieszka
(1)
Ambrose Susan A. (1958- )
(1)
Anderson John Robert (1947- )
(1)
Andrzejewska Beatricze
(1)
Angelöw Bosse (1954- )
(1)
Balińska Marta
(1)
Ballinger Erich
(1)
Bartosik Jolanta
(1)
Bayle Jean-Marc
(1)
Bijak Sylwia
(1)
Biliński Witold
(1)
Bridges Michael W
(1)
Broniarek Zygmunt (1925-2012)
(1)
Broniecka-Klim Justyna
(1)
Brown Peter C
(1)
Bręgiel-Pant Marta
(1)
Budohoska Wanda (1920-1997)
(1)
Buzan Tony (1942- )
(1)
Calhoun Emily
(1)
Cebrzyńska-Sikora Anna
(1)
Chabrajska Dorota
(1)
Chojak Małgorzata (pedagogika)
(1)
Colman Andrew M
(1)
Coombs Clyde Hamilton (1912-1988)
(1)
Cottrell Stella
(1)
Czarniawska Ewa (1955- )
(1)
Czekajowski Ryszard (1929-2010)
(1)
Czerniawska Ewa (1955- )
(1)
Czerpak Leszek
(1)
Czyż Stanisław (wychowanie fizyczne)
(1)
Davis Robert H
(1)
Dawes Robyn M. (1936- )
(1)
Derbin Artur
(1)
DiPietro Michele
(1)
Dirksen Julie
(1)
Doroszewska Kaja
(1)
Dryden Gordon
(1)
Dudley Geoffrey A
(1)
Dylak Stanisław
(1)
Garczyński Stefan (1920-1993)
(1)
Gilewicz Joanna
(1)
Glasser William (1925- )
(1)
Green Donald Ross
(1)
Griffiths Chris
(1)
Grzelak Janusz (1941- )
(1)
Grębski Marek
(1)
Gutowski Maksymilian
(1)
Guła-Kubiszewska Halina
(1)
Górecka Hanna
(1)
Hajnicz Wanda
(1)
Hankała Andrzej
(1)
Hannaford Carla (1944- )
(1)
Hatch Mary Jo
(1)
Holmes Andrew (1965- )
(1)
Hopkins Dawid
(1)
Horabik Wiesław
(1)
Jagodzinska Maria
(1)
Jagodzińska Maria (1942- )
(1)
Janiszewska Maria
(1)
Jeżewska Ludmiła
(1)
Johnson Robert L
(1)
Joyce Bruce
(1)
Jusewicz-Kalter Ewa
(1)
Jóźwiak Bożena
(1)
Jóźwiak Michał
(1)
Kacprzak Lech
(1)
Kolb Alice Y
(1)
Kolb David A. (1939- )
(1)
Komorowska Hanna
(1)
Kossowska Małgorzata (1968- )
(1)
Kozielska Maria
(1)
Kozłowski Waldemar
(1)
Kucharewicz Iwona
(1)
Kurpiewska Dorota
(1)
Lankiewicz Hadrian
(1)
Lovett Marsha C
(1)
Lundvall Bengt-Ake
(1)
Mackintosh Nicholas J
(1)
Mayer Richard E. (1947- )
(1)
Mazur Barbara
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(13)
2010 - 2019
(22)
2000 - 2009
(26)
1990 - 1999
(13)
1980 - 1989
(14)
1970 - 1979
(22)
1960 - 1969
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(18)
1945-1989
(3)
1901-2000
(2)
Kraj wydania
Polska
(112)
nieznany (us)
(1)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
polski
(112)
angielski
(2)
Odbiorca
Coachowie
(2)
Nauczyciele
(2)
Menedżerowie
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Pracownicy HR
(1)
Pracownicy naukowi
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Budownictwo
(2412)
Zarządzanie
(2038)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Uczenie się
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1157)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1013)
Turystyka
(953)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(874)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(808)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(761)
Technika
(743)
Konstrukcje budowlane
(727)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Unia Europejska
(699)
Piłka nożna
(696)
Transport
(673)
Elektroenergetyka
(667)
Marketing
(638)
Architektura
(637)
Innowacje
(620)
Naprężenia i odkształcenia
(614)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(590)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(584)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(520)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Materiałoznawstwo
(517)
Produkcja
(517)
Symulacja
(515)
Inwestycje
(508)
Praca
(503)
Zarządzanie jakością
(497)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(496)
Analiza matematyczna
(495)
Dzieci
(491)
Energia elektryczna
(489)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(482)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(468)
Przedsiębiorstwo
(468)
Szkolnictwo wyższe
(468)
Psychologia
(467)
Modele matematyczne
(465)
Internet
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(429)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(383)
Banki
(379)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
1901-2000
(2)
2001-
(2)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Toruń (woj. kujawsko-pomorskie ; okolice)
(1)
Toruń (woj. kujawsko-pomorskie)
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie ; okręg)
(1)
Gatunek
Poradniki
(14)
Opracowanie
(6)
Poradnik
(5)
Podręcznik
(4)
Podręczniki akademickie
(4)
Wydawnictwa popularne
(3)
Artykuł z czasopisma naukowego
(2)
Pamiętniki polskie
(1)
Podręczniki
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(10)
Psychologia
(8)
Biologia
(2)
Językoznawstwo
(2)
Rozwój osobisty
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(8)
Kultura Fizyczna
(5)
114 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Skrót rozprawy doktorskiej.
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 189-199.
Charakterystyka uczenia się - analiza koncepcji i teorii 13 1.1. Specyfika uczenia się człowieka dorosłego 14 1.2. Środowiska uczenia się człowieka dorosłego 24 1.3. Przegląd uwarunkowań uczenia się człowieka dorosłego, matryca analizy SWOT 29 1.4. Koncepcja uczenia się całożyciowego 36 1.5. Uczenie się a doświadczenie 41 1.6. Uczenie się a rozwój osobowy 50 1.7. Motywacje edukacyjne dorosłych w perspektywie całożyciowej 54 Średnia dorosłość jako faza życia 59 2.1. Granice dorosłości 60 2.2. Średnia dorosłość w świetle wybranych teorii rozwoju 64 2.3. Kryzys połowy życia 78 Podstawy metodologiczne i procedura badań własnych 81 3.1. Fenomenografia jako badanie interpretatywne 81 3.2. Cel i przedmiot badań własnych 86 3.3. Procedura badania i jego przebieg 87 3.3.1. Dobór grupy respondentów i ich charakterystyka 87 3.3.2. Technika badań 91 3.3.3. Analiza materiału empirycznego uzyskanego w badaniu 92 Doświadczenia edukacyjne osób w okresie średniej dorosłości 95 4.1. Doświadczenia edukacyjne poprzedzające wejście w średnią dorosłość 96 4.2. Obszar edukacji formalnej 105 4.3. Obszar edukacji pozaformalnej 109 4.4. Obszar edukacji nieformalnej 113 Uwarunkowania uczenia się osób w średniej dorosłości 129 5.1. Gotowość do uczenia się 129 5.2. Planowanie procesu uczenia się 131 5.3. Sytuacja finansowa 132 5.4. Motywacja do uczenia się 137 5.5. Role społeczne a podejmowanie uczenia się 150 5.6. Samokształcenie 152 5.7. Zdarzenia życiowe w okresie średniej dorosłości 155 5.7.1. Krytyczne zdarzenia życiowe związane z procesem uczenia się sprzed okresu średniej dorosłości 156 5.7.2. Aktualne, krytyczne zdarzenia życiowe w okresie średniej dorosłości związane z procesem uczenia się 161 5.7.3. Niespełnione marzenia edukacyjne uczestników badania 164 Szanse i zagrożenia uczenia się w średniej dorosłości zapisane w doświadczeniu 167 Refleksje końcowe i rekomendacje dla praktyki edukacyjnej 171
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 149142 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Psychologia dla coachów / Maciej Świeży. - Warszawa : Wolters Kluwer, 2020. - 235 stron : ilustracje ; 25 cm.
(HR)
Bibliografia, netografia na stronach 229-235.
Coaching i psychologia 1. Rozumienie coachingu 2. Psychologia jako źródlo podstaw dla modelu coachingowego Psychologia jako źr6dłowiedzy użytecznej dla coachów Psychologia w coachingu operacyjnym: definiowanie celów, podtrzymywanie motywacji i twórcze podejście do problemów. Definiowanie celów i dążenie do ich realizacji 'Wspieranie samokontroli i wytrwałości .Stwarzanie przestrzeni dla motywacji autonomicznej Zmiana strategii dzialania wycieczka w stronę psychologii twórczości Psychologia w coachingu kompetencyjnym: organizacja procesu uczenia się Rozwijanie samoświadomości: identyfikacja obszarów do rozwoiu Ż. otganizacja procesu uczenia się umiejętności Uczenie się jako zmiana nawyków Uczenie się z wykorzystaniem treningu wyobrażeniowego Coaching psychologiczny: praca z emocjami klientów 1. Podstawowe charakterystyki emocji Inteligencja emocjonalna Rola coacha we wspieraniu zatządzania emocjami Psychologia w coachingu psychologicznym: osobowość, samoocena i zmiana schematów Podstawowe pytania w psychologii osobowości Zmtana osobowości w coachingui ptaca ze schematami Myślenie o sobie, schematy Ja i samoocena Kiedy coaching nie pomoże? Kwalifikowanie klientów do pracy coachingowet ograniczenia coachingu i kompetencji coachów Ż. ocena możliwości podjęcia coachingu 3. Rezygnacja z coachingu i dalsze kroki Uczenie się z głową. Jak czytać teksty psychologiczne z perspektywy praktyka? Literatura cytowana
Sygnatura czytelni BWZ: XII A 88
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6176 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37404, 38850, 37403 (3 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 25415 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
DVD
W koszyku
(Strategia Wolnych i Otwartych Implementacji ; t. 2)
Materiały dołączone na płycie stanowią integralną obudowę książki.
Dwutomowa publikacja serii wydawniczej "Strategia Wolnych i Otwartych Implementacji" przedstawia model pozalekcyjnej aktywizacji uczniów z wielotorowym transferem wiedzy i umiejętności, z opisem idei, metod, technik, narzędzi i wzorcowych konspektów-scenariuszy. Integralnym produktem jest Serwis "e-Swoi.pl", będący platformą edukacyjną z funkcją tutorialno-repozytoryjną, e-portfolio i bazą implementacji.
Bibliogr., netogr. przy rozdz. Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 137789 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Na okł. podtyt.: Szybkie i dokładne zdobywanie informacji : program pięciotygodniowego treningu.
Tyt. oryg.: Dynamisches Lesen.
Sygnatura czytelni BWF: X Ą 108
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 1840 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49016, 49014, 49018, 49015, 50644, 49017 (6 egz.)
Książka
W koszyku
Zdrowie Twoich procesów poznawczych Tak, możesz zmienić swój mózg Dieta ćwiczenia lepsze dla mózgu Wpływ suplementów nawodnienia stresu Droga do lepszego mózgu Gry, których naprawdę potrzebuje Twój mózg Zacznij hakować swój mózg Biohakowanie mózgu w XXI wieku Szukanie miłości i szczęścia w świecie po koronawirusie
Sygnatura czytelni BWF: VII M 42
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 9049 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Mind mapping z komputerem : uporządkuj swoje myśli / Paweł Wimmer. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, 2019. - 231 stron : ilustracje, fotografie, wykresy ; 24 cm
Indeks
Rozdział 1. Wprowadzenie - czym są mapy myśli 9 Myśleć inaczej 9 Przykład 10 Zalety narzędzi komputerowych 12 Wykorzystanie map myśli 18 Notatki z książek i artykułów 18 Notatki z wykładów 18 Narzędzie autorskie 18 Powtarzanie wiedzy 20 Burza mózgów 20 Prezentacje 20 Zarządzanie projektami 20 Nauka języków 21 Rozdział 2. XMind 23 O programie 23 Startujemy 24 Poprawianie mapy 29 Formatowanie mapy 33 Ilustracje 37 Tematy graficzne 39 Notatki i komentarze 41 Załączniki i linki 44 Etykiety, znaczniki i legenda 46 Obramowanie, podsumowanie i relacja 51 Objaśnienia 55 Formatowanie arkusza 55 Zeszyty i arkusze 58 Wyszukiwanie i zamiana 61 Wyświetlanie i nawigacja 62 Szkic mapy 65 Historia edycji i kopia zapasowa 66 Struktura i szablon 70 Rozdział 3. XMind Pro 75 Grafika 75 Notatki głosowe 77 Informacja o zadaniu 79 Wykres Gantta 81 Scalanie arkuszy 83 Zrzut z mapy 85 Filtry 86 Wyszukiwanie zaawansowane 89 Zabezpieczanie hasłem 90 Burza mózgów 91 Prezentacja 93 Import 97 Eksport 98 Udostępnianie 100 Style i edytor stylów 104 Edytor motywów graficznych 108 Rozdział 4. MindMup 113 Podłączanie aplikacji do Dysku Google 113 Pierwsza mapa 117 Poprawki na mapie 120 Formatowanie 124 Widoki i nawigacja 126 Scenorys, czyli eksport prezentacji 128 Miary 130 Współdzielenie map 131 Publikowanie map 132 Tabela skrótów klawiaturowych 132 Rozdział 5. iMindMap 135 Informacje wstępne 135 Pierwsze kroki 135 Formatowanie 142 Notatki 143 Obrazy i ikony 143 Załączniki 144 Widok drzewa 145 Fragmenty 146 Tagi 149 Menu podręczne a karty 151 Zapisywanie 152 Eksportowanie mapy 156 DropTask 159 Szybkie dodawanie 161 Burza mózgów 165 Mapa radialna 171 Mapa czasu 172 Schemat organizacyjny 177 Projekt 179 Widok 3D 182 Prezentacja 183 Rozdział 6. Aneks. Dysk Google 187 Dlaczego warto korzystać z chmury 187 Pierwsze kroki 188 Pierwszy folder i pierwszy dokument 194 Hurtowe przesyłanie plików 196 Ważne informacje o plikach 198 Widoki Dysku Google 204 Ważne informacje o folderach 206 Współpraca z innymi osobami 210 Publiczne udostępnianie plików i folderów 214 Wyszukiwanie plików 218 Typ 221 Data modyfikacji 222 Nazwa elementu 223 Zawiera wyrazy 223 Właściciel 224 Udostępnione dla 224 Lokalizacja 224
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII F 50
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 146784 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 409-[424].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 71550 L (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Psychologia uczenia się. T. 1 / Ziemowit Włodarski. - Wyd. 3. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 1998. - 351, [1] s. : il. ; 24 cm.
Sygnatura czytelni BWF: IV E 2,1
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 668 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Psychologia uczenia się. T. 2 / Ziemowit Włodarski. - Wyd. 3. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 1998. - 404, [1] s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 331-[380].
Sygnatura czytelni BWF: IV E 2,2
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 669 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Psychologiczne prawidłowości uczenia się i nauczania / Ziemowit Włodarski. - Wyd. 3 przejrz. i uzup. - Warszawa : Wydaw-a Szkolne i Pedagogiczne, 1980. - 254, [4] s. : tab., wykr. ; 21 cm.
Bibliogr. s. 253-255.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61704 L (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Obciążenie studentów nauką a formy wypoczywania / Anna Zawadzka. - Warszawa ; Wrocław : Państ. Wydaw. Naukowe, 1976. - 183, [1] s. : tab., wykr. ; 24 cm.
(Acta Universitatis Wratislaviensis ISSN 0239-6661 ; No 310. Prace Pedagogiczne ; T.10)
Bibliogr.s. [174] - 181.- Rés.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49502, 49499, 49501, 49500 (4 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48321, 48322, 48323, 48318, 48320, 48324 (6 egz.)
Książka
W koszyku
Na grzbiecie wyłącznie tytuł tomu. Na książce także ISBN oryginału.
Bibliografia, netografia na stronach 231-260. Indeks.
1. Motywacja i emocje Co nas motywuje? 1.1. Dlaczego ludzie pracują: teoria McClellanda 1.2. Motywacja – niespodziewane skutki nagrody Zagadnienie psychologiczne Zastosowanie psychologii do uczenia się psychologii Jak określamy nasze motywacyjne priorytety? 1.3. Teoria instynktów, teoria popędów i psychodynamiczna teoria Freuda 14 1.4. Humanistyczna teoria Maslowa Zagadnienie psychologiczne Ustalenie, co motywuje innych ludzi Gdzie w hierarchię potrzeb wpasować głód i seks? 1.5. Głód: popęd homeostatyczny i motyw psychologiczny 1.6. Siła woli, rzepa i ciastka czekoladowe 1.7. Motywacja seksualna: pragnienie, bez którego da się żyć 1.8. Seks, głód i hierarchia potrzeb Zagadnienie psychologiczne Zagadnienie orientacji seksualnej Jak motywują nas emocje? 1.9. Jak emocje wiążą się z motywacją? Zagadnienie psychologiczne Różnice emocjonalne między mężczyznami a kobietami zależą od biologii i kultury Jakie procesy sterują naszymi emocjami? 1.10. Mózgowe podłoże emocji 1.11. Pobudzenie, poziom wykonania i odwrócone U 1.12. Psychologiczne teorie emocji: wyjaśnienie kilku dotychczas nierozstrzygniętych zagadnień 1.13. W jakim stopniu kontrolujemy własne emocje? Zagadnienie psychologiczne Wykrywanie kłamstw Włącz myślenie krytyczne Czy „wykrywacze kłamstw” rzeczywiście wykrywają kłamstwa? 71 Podsumowanie rozdziału 2. Uczenie się i wychowanie Jakiego rodzaju uczenie się wyjaśnia warunkowanie klasyczne? 2.1. Podstawy warunkowania klasycznego 2.2. Zastosowania warunkowania klasycznego Zagadnienie psychologiczne Awersja do smaków a chemioterapia Jak uczymy się nowych zachowań za pomocą warunkowania sprawczego? 2.3. Radykalny behawioryzm Skinnera 2.4. Siła wzmocnienia 2.5. Problem kary 2.6. Lista sposobów modyfikowania zachowania sprawczego 2.7. Porównanie warunkowania sprawczego i klasycznego Zagadnienie psychologiczne Zastosowanie psychologii do uczenia się psychologii Jak psychologia poznawcza wyjaśnia uczenie się? 2.8. Uczenie się przez wgląd: Köhler z szympansami na Wyspach Kanaryjskich 2.9. Mapy poznawcze: Tolman odkrywa, co jest w umyśle szczura 2.10. Uczenie się przez obserwację: wyzwanie rzucone behawioryzmowi przez Bandurę 2.11. Mechanizmy mózgowe, uczenie się i uczenie się poznawcze „wyższego rzędu” Zagadnienie psychologiczne Lęk przed lataniem – ponowne spotkanie Włącz myślenie krytyczne Czy każdy z nas prezentuje odrębny „styl uczenia się”? Podsumowanie rozdziału 3. Pamięć Jaka jest natura pamięci? 3.1. Pamięć jest konstruowana i rekonstruowana Zagadnienie psychologiczne Czy chciałbyś mieć pamięć „fotograficzną”? W jaki sposób powstają wspomnienia? 3.2. Pierwszy magazyn: pamięć sensoryczna 3.3. Drugi magazyn: pamięć operacyjna 3.4. Trzeci magazyn: pamięć długotrwała Zagadnienie psychologiczne Wspomnienia fleszowe: gdzie byłeś, kiedy… W jaki sposób wydobywamy wspomnienia? 3.5. Pamięć utajona i pamięć jawna Zagadnienie psychologiczne Na końcu języka Dlaczego pamięć czasami nas zawodzi i co możemy z tym zrobić? 3.6. Grzechy pominięcia 3.7. Grzechy włączania 3.8. Usprawnienie pamięci za pomocą mnemotechnik Zagadnienie psychologiczne Zastosowanie pschologii do uczenia się psychologii 211 Włącz myślenie krytyczne Kontrowersja dotycząca odzyskanych wspomnień Podsumowanie rozdziału
Sygnatura czytelni BMW: VI U 235,2 (nowy)
Sygnatura czytelni BWF: IV Ą 107(2)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 150068 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 150067 N (1 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 8628 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Learns : stwórz efektywny system uczenia się w miejscu pracy / Marcin Żółtak. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : "MT Biznes", 2021. - 488 stron : ilustracje ; 23 cm.
Bibliografia na stronach 465-475.
Dlaczego szkolenia nie działają: co widać gołym okiem? Jak to jest z tymi szkoleniami - o czym jest ta książka? Zakres LEarNS Trzy bloki i czternaście rozdziałów merytorycznych Dla kogo? Jak książka jest skonstruowana? W jaki sposób czytać i dlaczego w ogóle warto? LEarNS - co to właściwie znaczy? Środowisko uczenia się w miejscu pracy 1. Dlaczego organizacje częściej szkolą, niż realnie uczą? 1.1.Wprowadzenie: czego dowiesz się z tego rozdziału 1.2.Szkolenie vs. uczenie się LEarNS. Stwórz efektywny system uczenia się w miejscu pracy 1.3.Organizacje jako systemy nawyków 1.4.Rutyny i „szalone rutyny" 1.5.System - wprowadzenie 1.6.System - środowisko pracy a uczenie się w organizacji 2.System uczenia się a system pracy - różnice 2.1.System uczenia się a system pracy - wprowadzenie 2.3.Systemy w systemie 2.4.Podsumowanie - to, co najważniejsze 3.Konstrukcja środowiska uczenia się w miejscu pracy 3.1.Wprowadzenie: czego dowiesz się z tego rozdziału 3.2.Składowe i działanie środowiska uczenia się w miejscu pracy 3.3.Podsumowanie - to, co najważniejsze 4.Uwarunkowania efektywnego uczenia się w miejscu pracy - tworzenie środowiska uczenia się w organizacji 4.1.Wprowadzenie: czego dowiesz się z tego rozdziału 4.2.Ambiwalencja po zakończeniu szkolenia - pomiędzy motywacją a praktyką działania 4.3.Dlaczego transteoretyczny model zmiany w LEarNS? 4.4.Teoria autodeterminacji (SDT) w procesie uczenia się 4.5.Podsumowanie - to, co najważniejsze 5.Zróżnicowanie złożoności oddziaływań edukacyjnych a środowisko uczenia się w organizacji 5.1.Złożoność oddziaływań (sytuacji) edukacyjnych - założenia 5.2.Złożoność działań (sytuacji) edukacyjnych 5.3.16SU - typologia złożoności sytuacji edukacyjnych 6.Wpływ kultury organizacyjnej na tworzenie się środowiska uczenia się w miejscu pracy 6.1.Czym jest kultura organizacyjna? 6.2.Kultura silna i słaba 6.3.Wpływ założeń kulturowych na strategiczne i edukacyjne działania organizacyjne 6.5.Typy kultur według modelu OCAI (organizationaJ culture assessment instrument) 6.6.Kulturowa zdolność do uczenia się organizacyjnego (organizationaJ learning capacity, OLC) - wpływ kultury organizacyjnej na kształtowanie umiejętności pracowników w czasie Metodyka LEarNS 7.Metodyka LEarNS - motywacja i technologia 7.1.Motywacja i technologia - składowe LEarNS 7.2.Składowe proceduralno-techniczne LEarNS - krótkie wprowadzenie 7.3.Firma C&Q - studium przypadku 8.Metodyka LEarNS - elementy składowe 8.1.Symptomat 8.2.Mikrospekt 8.3.UCN, M-UCN 8.4.Tablica Kokpitu 8.5.Reflektowanie 3R 9.Ludzie w LEarNS 9.1.Diament LEarNS - role 9.2.Diament LEarNS - zadania w procesie realizacji projektu edukacyjnego 9.3.Diament LEarNS - co, jeżeli nie działa? 10.PROMO - badanie gotowości środowiska uczenia się w miejscu pracy 10.1.Wprowadzenie: czego dowiesz się z tego rozdziału 10.2.Macierz PROMO - założenia 10.3.Macierz PROMO - powtarzalność badania Strategiczne i operacyjne wykorzystanie LEarNS 11.Strategiczne i operacyjne uczenie się w miejscu pracy 11.1.Wprowadzenie: czego dowiesz się z tego rozdziału 11.2.SPR i OPR - założenia wstępne 11.3.SPR i OPR- relacja 12.Kompetencje w LEarNS 12.2.Grupy kompetencji w LEarNS 12.3.Wpływ kompetencji na realizację LEarNS 13.Szkolenia LEarNS 14.1. Typy i charakterystyka szkoleń LEarNS
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 150539 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 6844 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Przewodnik maturzysty. - Warszawa : Wydawnictwo "Książka i Wiedza", 1977. - 510, [2] s. : il. ; 21 cm.
Bibliogr. przy rozdz.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 53458 L (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności