Usługi turystyczne
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(98)
Forma i typ
Książki
(71)
Artykuły
(27)
Publikacje naukowe
(9)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(65)
dostępne
(42)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(43)
Biblioteka WEiZ
(3)
Biblioteka WWFiF
(61)
Magazyn
(1)
Autor
Panasiuk Aleksander (1965- )
(4)
Bosiacki Stefan
(2)
Cymańska-Garbowska Barbara
(2)
Holloway J. Christopher
(2)
Januszewska Małgorzata
(2)
Kaczmarek Jacek (geografia społeczna)
(2)
Kaliszczak Lidia
(2)
Konieczna-Domańska Anna
(2)
Kosiewicz Jerzy (1949- )
(2)
Marcinkiewicz Cezary
(2)
Marciszewska Barbara
(2)
Milian Lech (1932- )
(2)
Niezgoda Agnieszka
(2)
Sawińska Agnieszka
(2)
Siwiński Wiesław (1934- )
(2)
Stasiak Andrzej
(2)
Steblik-Wlaźlak Barbara
(2)
Tokarz Anna
(2)
Wajda Krystyna
(2)
Włodarczyk Bogdan
(2)
Zmyślony Piotr
(2)
Adamczuk Franciszek
(1)
Alejziak Wiesław
(1)
Banasik Włodzimierz
(1)
Barska Anna
(1)
Biliński Sławomir
(1)
Bobola Agnieszka
(1)
Bobrowicz Bożena
(1)
Buko Jacek
(1)
Cope Beulah
(1)
Czekalski Adam
(1)
Davidson Rob
(1)
Diaków Przemysław
(1)
Drelichowski Ludosław
(1)
Dziedzic Ewa
(1)
Dąbrowska Jolanta Barbara
(1)
Gaworecki Władysław Włodzimierz
(1)
Ginsbert-Gebert Adam (1914-1994)
(1)
Godlewski Grzegorz
(1)
Goranczewski Bolesław
(1)
Gołembski Grzegorz
(1)
Graczykowska Bogusława
(1)
Górska Grażyna
(1)
Górska-Warsewicz Hanna
(1)
Głowacki Marian
(1)
Halemba Piotr (1966- )
(1)
Hawlena Joanna (1963- )
(1)
Januszewska Małgorzata (ekonomia)
(1)
Jaremen Daria Elżbieta
(1)
Jasiulewicz Lidia
(1)
Jedlińska Maja
(1)
Jesionowska Joanna
(1)
Johann Maria
(1)
Jędrzejczyk Irena
(1)
Jędrzejczyk Irena (1952- )
(1)
Kachniewska Magdalena
(1)
Karpiłowska Magdalena
(1)
Klawender Jacek
(1)
Klimek Katarzyna (1969- )
(1)
Klisiński Janusz (1950- )
(1)
Knapik Anna
(1)
Knowles Tim
(1)
Konferencja Naukowo-Szkoleniowa "Turystyka regionu wałbrzyskiego - za i przeciw" (2004 ; Wałbrzych)
(1)
Konferencja z cyklu "Komputerowe systemy wielodostępowe - KSW '2001" (7 ; 2001 ; Ciechocinek)
(1)
Kornak Aleksander
(1)
Kornak Aleksander S
(1)
Kornak Aleksander Stefan
(1)
Krywan Tomasz
(1)
Krzemińska-Wiśniewska Iwona
(1)
Kuc Małgorzata
(1)
Kuciński Jerzy
(1)
Kuranc Anna
(1)
Labocha Lidia
(1)
Lewandowska Agnieszka
(1)
Lipska Alicja
(1)
Maciąg Agnieszka (zarządzanie)
(1)
Maciąg Justyna
(1)
Marganiec Ireneusz
(1)
Maruchin Wojciech
(1)
Matusik Wioletta
(1)
Matyjaszczyk Anna Alicja
(1)
Mazela Monika
(1)
Mazurkiewicz Ludwik
(1)
Meyer Beata (1963- )
(1)
Michalska-Dudek Izabela
(1)
Mieczyński Stanisław
(1)
Mikuta Beata
(1)
Milewski Dawid
(1)
Mrozowicz Kazimierz
(1)
Naumowicz Krystyna
(1)
Nowakowska Anna
(1)
Obodyński Kazimierz
(1)
Pankanin Halina
(1)
Paszkowska Małgorzata
(1)
Pawlicz Adam
(1)
Pawlikowska-Piechotka Anna
(1)
Pałgan Ryszard
(1)
Pender Lesley
(1)
Piotrowski Jan
(1)
Piotrowski Marek
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(34)
2000 - 2009
(52)
1990 - 1999
(9)
1980 - 1989
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(11)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(98)
Język
polski
(98)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(3)
Hotelarze
(1)
Menedżerowie
(1)
Temat
Budownictwo
(2429)
Zarządzanie
(2037)
Matematyka
(1935)
Elektrotechnika
(1897)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Usługi turystyczne
(-)
Fizyka
(1536)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1231)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1161)
Ochrona środowiska
(1025)
Sport
(1015)
Turystyka
(953)
Elektronika
(949)
Mechanika
(934)
Ekonomia
(932)
Automatyka
(918)
Język angielski
(875)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(825)
Chemia
(811)
Polska
(792)
Rehabilitacja
(788)
Gospodarka
(780)
Komunikacja marketingowa
(761)
Technika
(746)
Konstrukcje budowlane
(729)
Przemysł
(726)
Wychowanie fizyczne
(725)
Prawo pracy
(713)
Piłka nożna
(710)
Unia Europejska
(699)
Transport
(673)
Elektroenergetyka
(668)
Marketing
(641)
Architektura
(638)
Innowacje
(620)
Naprężenia i odkształcenia
(617)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(591)
Energetyka
(588)
Programy komputerowe
(586)
Trening
(586)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(557)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(533)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(523)
Materiałoznawstwo
(520)
Sterowanie
(520)
Komputery
(518)
Produkcja
(518)
Symulacja
(516)
Inwestycje
(509)
Praca
(506)
Analiza matematyczna
(497)
Zarządzanie jakością
(497)
Dzieci
(496)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(496)
Energia elektryczna
(492)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(487)
Przedsiębiorstwo
(481)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(475)
Szkolnictwo wyższe
(472)
Maszyny elektryczne
(471)
Finanse
(469)
Psychologia
(467)
Modele matematyczne
(466)
Internet
(464)
Metale
(462)
Nauka
(461)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Rehabilitacja medyczna
(434)
Skrawanie
(434)
Języki programowania
(433)
Reklama
(432)
Działalność gospodarcza
(428)
Mechanika budowli
(427)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Historia
(392)
Optymalizacja
(392)
Filozofia
(390)
Rachunkowość zarządcza
(388)
Podatki
(385)
Budownictwo mieszkaniowe
(384)
Socjologia
(384)
Statystyka
(384)
Banki
(380)
Temat: czas
2001-
(5)
1901-2000
(4)
1801-
(1)
1901-
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Biała Podlaska (Polska ; miasto)
(1)
Brzeg (Polska ; miasto)
(1)
Dolny Śląsk
(1)
Europa
(1)
Kaliningrad (Rosja ; region)
(1)
Kozienicki, powiat (Polska ; region)
(1)
Kurpie (Polska ; region)
(1)
Opole (woj. opolskie ; okręg)
(1)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(1)
Zakopane (woj. małopolskie)
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(5)
Materiały konferencyjne
(4)
Monografia
(3)
Opracowanie
(3)
Podręcznik
(3)
Artykuł z czasopisma naukowego
(2)
Podręczniki
(2)
Podręczniki dla szkół zawodowych
(2)
Artykuł z czasopisma fachowego
(1)
Dane statystyczne
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Materiały pomocniczne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(6)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(5)
Podróże i turystyka
(3)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(2)
Filozofia i etyka
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(19)
Kultura Fizyczna
(4)
Unia Europejska
(4)
98 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 1852 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 4581 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 118319 N (1 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 4641 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 338-342. Wykaz aktów prawnych s. 343. Netogr. s. 342, 344.
Sygnatura czytelni BWF: XII Ą 77,2
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 6124 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, wykaz aktów prawnych na stronach 309-[323].
2. Ekonomika przestrzeni turystycznej - podstawy metodologiczne 2.1. Zagospodarowanie turystyczne 2.1.1. Definicje sprawozdawcze: typologia, krytyczna analiza 2.1.2. Definicja projektująca 2.2. Ekonomika przestrzeni turystycznej 2.2.1. Definicja, przedmiot i cel 2.2.2. Nauka 2.2.2.1. Miejsce w systemie nauk 2.2.2.2. Metodologia 2.2.2.2.1. Metodologia ogólna 2.2.2.2.2. Adaptowalne teorie i metody innych dyscyplin nauki 2.2.2.2.2.1. Metody ekonomiczne 2.2.2.2.2.2. Metody urbanistyczne 2.2.2.2.2.3. Teorie i metody geograficzne 2.2.2.2.2.3.1. Teorie przestrzeni geograficznej 2.2.2.2.2.3.2. Teorie przestrzeni turystycznej 2.2.2.2.2.3.2.1. Modele systemu 2.2.2.2.2.3.2.2. Modele struktury 2.2.2.2.2.3.2.3. Modele ewolucji 2.2.2.2.3. Metody własne 2.2.3. Praktyka 2.2.3.1. Inżynieria ekonomiki przestrzeni turystycznej - definicja, przedmiot, cel 2.2.3.2. Związek i proces metodologiczny nauka - praktyka. Metodologia praktyki 3. Przestrzeń turystyczna - przedmiot ekonomiki przestrzeni turystycznej 3.1. Definicja 3.2. Natura ontyczna 3.3. Struktura funkcjonalna i terytorialna. Terytorialne poziomy operacyjne 3.4. Atrybuty 3.5. Zmienność 4. Popyt turystyczny w przestrzeni turystycznej 4.1. Turysta 4.2. Potrzeby turysty oraz źródła ich zaspokojenia w przestrzeni turystycznej 4.3. Definicja i rola popytu turystycznego 4.4. Czynniki popytu turystycznego 4.5. Diagnozowanie i prognozowanie 4.6. Planowanie i projektowanie 5. Podaż turystyczna w przestrzeni turystycznej 5.1. Definicje i wprowadzenie do problemu 5.2. Walory turystyczne 5.2.1. Natura ontyczna 5.2.2. Determinizm walorystyczny - naczelna zasada metodologii gospodarki turystycznej 5.2.3. Racjonalne gospodarowanie 5.2.3.1. Typologia 5.2.3.2. Identyfikacja 5.2.3.3. Atrakcyjność i jej ocena 5.2.3.4. Stan i nim zarządzanie 5.2.3.4.1. Udział we wprowadzaniu zmian pożądanych 5.2.3.4.1.1. Przystosowanie 5.2.3.4.1.2. Tworzenie 5.2.3.4.2. Udział w przeciwdziałaniu zmianom szkodliwym 5.2.3.4.2.1. Czynniki i skutki zmian szkodliwych. Syndrom modliszki 5.2.3.4.2.2. Przeciwdziałanie czynnikom szkodliwych zmian stanu 5.2.3.4.2.2.1. Zapobieganie 5.2.3.4.2.2.2. Ochrona 5.2.3.4.2.3. Przeciwdziałanie skutkom działania czynników szkodliwych zmian stanu - odtwarzanie: istnienia, atrakcyjności 5.3. Infrastruktura turystyczna 5.3.1. Typologia funkcjonalna 5.3.1.1. Infrastruktura organizacji podróży 5.3.1.2. Infrastruktura transportowa 5.3.1.3. Infrastruktura motywacyjna 5.3.1.4. Infrastruktura egzystencjalna 5.3.1.4.1. Infrastruktura noclegowa 5.3.1.4.2. Infrastruktura żywieniowa 5.3.1.4.3. Infrastruktura towarzysząca 5.3.1.5. Wielofunkcyjny zespół obiektów infrastruktury turystycznej 5.3.2. Trend globalny 5.4. Usługi turystyczne 5.5. Terytorialny produkt turystyczny 5.5.1. Definicja 5.5.2. Czynniki popytu 5.5.3. Atrakcyjność 5.5.3.1. Atrakcyjność immanentna 5.5.3.1.1. Definicja i struktura 5.5.3.1.2. Spirala atrakcyjności 5.5.3.2. Atrakcyjność względna - konkurencyjność 5.5.4. Klaster turystyczny 6. Bilans równowagi: podaż turystyczna - popyt turystyczny w przestrzeni turystycznej - fundamentalny problem ekonomiki przestrzeni turystycznej 6.1. Kryteria optymalizacji bilansu w podprzestrzeni recepcji turystów 6.1.1. Determinizm walorystyczny 6.1.2. Zrównoważony i trwały rozwój gospodarki turystycznej 6.2. Instrumenty ustalenia bilansu równowagi w przestrzeni obszaru turystycznego 6.2.1. Instrumenty ustalenia zrównoważonego rozwoju gospodarki turystycznej - optymalizacji systemu i struktury przestrzeni obszaru turystycznego 6.2.1.1. Instrumenty planistyczne 6.2.1.1.1. Metody optymalizacji systemu 6.2.1.1.2. Metoda optymalizacji struktury 6.2.2. Instrumenty ustalenia trwałego rozwoju gospodarki turystycznej - optymalizacji ewolucji przestrzeni obszaru turystycznego 6.2.2.1. Instrumenty planistyczne 6.2.2.2. Instrument ekonomiczny 6.2.3. Instrumenty prawne ustalenia bilansu równowagi 6.3. Model zintegrowanego planowania i projektowania operacyjnej podprzestrzeni recepcji turystów
Sygnatura czytelni BWF: XII J 105
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 148859 (1 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 8449 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 177-193
CZYNNIKI WZROSTU I ROZWOJU PRZEDSIĘBIORSTWA 1.1Przedsiębiorstwo w ujęciu teoretycznym 1.2Istota wzrostu i rozwoju przedsiębiorstwa 1.2.1Wzrost przedsiębiorstwa 1.2.2Rozwój przedsiębiorstwa 1.3Wybrane teorie wzrostu i rozwoju przedsiębiorstwa 1.3.1Teoria rozwoju J. Downiego 1.3.2Teoria R. Marrisa 1.3.3Teoria E. Penrose 1.3.4Model SOC 1.4Formy wzrostu i rozwoju przedsiębiorstwa 1.5Teorie rozwoju organizacji - fazowe modele wzrostu 1.6Fazy rozwoju i wzrostu przedsiębiorstwa PRZEDSIĘBIORSTWO TURYSTYCZNE NA RYNKU USŁUG TURYSTYCZNYCH 2.1Istota i cechy rynku turystycznego 2.1.1Pojęcie rynku turystycznego i jego specyfika 2.1.2Elementy rynku turystycznego i jego cechy 2.1.3Struktura podmiotowa rynku turystycznego 2.2Rozwój rynku usług turystycznych 2.3Przedsiębiorstwo turystyczne w systemie gospodarki 2.4Produkt turystyczny jako wyznacznik atrakcyjności i aktywności przedsiębiorstw turystycznych WYBRANE CZYNNIKI WZROSTU I ROZWOJU PRZEDSIĘBIORSTW TURYSTYCZNYCH 3.1Czynniki wzrostu i rozwoju przedsiębiorstwa 3.2Kultura zaufania i innowacyjności jako czynnik rozwoju przedsiębiorstwa 3.3Jakość czynnikiem budującym przewagę konkurencyjną 3.4Etyka i społeczna odpowiedzialność biznesu jako determinanty rozwoju przedsiębiorstw turystycznych 3.5Rola finansów we wzroście przedsiębiorstw turystycznych 3.6Marketingowe czynniki rozwoju przedsiębiorstw turystycznych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152213 N (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Książka
W koszyku
Bibliogr., wykaz aktów prawnych przy rozdz.
Dla studentów kierunków ekonomicznych, turystycznych oraz innych, w tym o specjalnościach usługowych oraz słuchaczy studiów podyplomowych na kierunkach gastronomia i hotelarstwo, turystyka i rekreacja, żywienie człowieka i ocena żywności, organizacja turystyki, agroturystyki i hotelarstwa, nowoczesna organizacja i zarządzanie w gastronomii, żywienie człowieka i gastronomia.
Sygnatura czytelni BWF: XII Ą 131
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 7264 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Sprypty i Podręczniki / Wyższa Szkoła Hotelarstwa i Gastronomii w Poznaniu)
Bibliogr.s. 102 - 103
Sygnatura czytelni BWF: SK 119
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. FS 153 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. FS 287 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 4444 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Jakość usług turystycznych / Krystyna Wajda. W: Turystyka i Rekreacja. 2005, nr 1, s. 102-105. - 2005
Kartoteka zagadnieniowa: Kultura Fizyczna
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach [233]-250.
Turystyka a obszary wiejskie Europy Definicje i rodzaje turystyki Ewolucyjność w definiowaniu terminu „turystyka” Rodzaje turystyki i kryteria ich klasyfikacji Obszary wiejskie i model rolnictwa w Unii Europejskiej Historyczne tło rozwoju obszarów wiejskich w Europie Kryteria definiowania obszarów wiejskich w krajach europejskich, definicja wiejskości i typy obszarów wiejskich Współczesny model rolnictwa europejskiego i jego pozakomercyjne funkcje Doświadczenia krajów europejskich w aktywizacji wsi poprzez turystykę Zarys ważniejszych przykładów z wybranych krajów i organizacji Wiodące cechy agroturystyki w wybranych krajach oraz fale rozwoju agroturystyki w Europie Zmiana sylwetki turysty wypoczywającego na wsi oraz współczesna klasyfikacja europejskiej agroturystyki Obszary wiejskie i fazy rozwoju turystyki w Polsce. Systematyka pojęć Obszary wiejskie w Polsce Definicje terminów: „obszar wiejski” i „wieś” w świetle rodzimej literatury Ważniejsze procesy zmian polskiej wsi wynikające z członkostwa Polski w UE Istotne cechy obszarów wiejskich w Polsce oraz modele współczesnego rolnictwa i zmiany w rozwoju funkcji turystycznej w wiejskich gminach Fazy rozwoju turystyki na obszarach wiejskich Polski. Ewoluowanie terminów Pięć faz odpowiadających określonym etapom historycznego rozwoju kraju Proces ewoluowania w polskiej literaturze naukowej terminów określających turystykę na terenach wiejskich Agroturystyka w systemie pojęć bliskoznacznych oraz jej wyróżniki Definicje pojęć Wybrane modele systematyki pojęć Wyróżniki pojęcia „agroturystyka” Systematyka pojęć w kontekście wybranych obszarów językowych Wielość pojęć obcojęzycznych Koncepcje systematyki pojęć obcojęzycznych . Gospodarstwa agroturystyczne w Polsce: cechy rozwoju, oferta, kreatorzy i konsumenci Cechy rozwoju liczbowego i tendencje dotyczące lokalizacji gospodarstw agroturystycznych Niedoskonałość danych statystycznych dotyczących agroturystyki Rozwój liczbowy i tendencje lokalizacyjne gospodarstw agroturystycznych w przestrzeni kraju Tendencje lokalizacyjne gospodarstw agroturystycznych w środowisku przyrodniczym i osadniczym Typy gospodarstw agroturystycznych i sylwetki ich właścicieli Wybrane typologie gospodarstw agroturystycznych Sylwetki właścicieli gospodarstw agroturystycznych i rola kobiety w biznesie agroturystycznym Oferta i jej rodzaje a produkt agroturystyczny Implikacje definicyjne pojęć „oferta” i „produkt agroturystyczny” Struktura oferty agroturystycznej Wybrane typologie oferty agroturystycznej Konsumenci usług agroturystycznych Sylwetka agroturysty i zachodzące w niej zmiany w czasie Metody segmentacji rynku agroturystycznego i wybrane segmenty konsumentów Uwarunkowania prawno-organizacyjne polskiej agroturystyki Uregulowania prawne dotyczące podmiotów rozwijających agroturystykę Kluczowe pojęcia Podstawowe przepisy prawne regulujące działalność agroturystyczną i obowiązki podmiotów zajmujących się agroturystyką Stowarzyszenia agroturystyczne i cechy ich działalności Idea stowarzyszeń agroturystycznych Cechy strukturalne stowarzyszeń agroturystycznych Cechy funkcjonalne stowarzyszeń agroturystycznych Cykle działalności stowarzyszeń agroturystycznych Samorząd polskiej agroturystyki Drogi organizacyjnego formowania się samorządu polskiej agroturystyki Proces organizacyjnego formowania się agroturystyki w kontekście perspektywy historycznej (od 1918 r.). Model rewolucyjny i ewolucyjny Typy struktury organizacyjnej polskiej agroturystyki Kategoryzacja wiejskiej bazy noclegowej Zarys doświadczeń zachodnioeuropejskich Polski system kategoryzacji wiejskiej bazy noclegowej Mechanizmy działań podmiotów wspierających rozwój agroturystyki Rodzaje mechanizmów oraz mechanizmy najczęściej stosowane Formy działań aktywizacyjnych Empiryczne egzemplifikacje rozwoju agroturystyki - region łódzki Podstawowe informacje o regionie Informacje o środowisku geograficznym i badaniach nad pobytami turystycznymi Charakterystyka rozwoju agroturystyki w województwie łódzkim Gospodarstwa agroturystyczne w świetle regionalnego konkursu „Złota Grusza” Forma, cele i zasady konkursu Portrety osób prowadzących gospodarstwa agroturystyczne oraz motywy ich uczestnictwa w konkursie Zmiany w ofercie agroturystycznej wynikające z uczestnictwa w konkursie Ocena efektów konkursu w kontekście praktycznym Ocena efektów konkursu w świetle teorii Polaryzacja oferty agroturystycznej w otoczeniu łódzkiej metropolii Przestrzenne zróżnicowanie oferty agroturystycznej w regionie łódzkim Model polaryzacji oferty agroturystycznej w otoczeniu metropolii i jej obecność w łódzkich biurach podróży Refleksje teoretyczne w dziedzinie agroturystyki Przemiany na wsi pod wpływem agroturystyki Grupy działań odpowiadające za przemiany gospodarstwa agroturystycznego Procesy integracji i dezintegracji mieszkańców wsi wokół agroturystyki Grupy czynników i klucze uwarunkowań rozwoju agroturystyki od strony podaży Grupy czynników rozwoju agroturystyki od strony podaży Teoretyczne klucze rozwoju agroturystyki od strony podaży Model bilansu efektów rozwoju agroturystyki Postrzeganie efektów przez grupy społeczne Bilans efektów w ujęciu matematycznym i dynamicznym Agroturystyka w kreowaniu typów przestrzeni turystycznej Typy przestrzeni z perspektywy organizatorów agroturystyki i turystów Rozmieszczenie typów przestrzeni w Polsce i definicja przestrzeni agroturystycznej Od bilansu doświadczeń do poszukiwania nowych paradygmatów rozwoju polskiej agroturystyki Kazusy dotyczące doświadczania rozwoju agroturystyki Doświadczanie rozwoju agroturystyki w rodzinie Doświadczanie rozwoju agroturystyki w lokalnej społeczności Doświadczanie rozwoju agroturystyki w gminie Bilans doświadczania agroturystyki w Polsce Na płaszczyźnie praktyki Bilans doświadczania agroturystyki na płaszczyźnie nauki Swoistość polskiej agroturystyki Impulsy, korzenie, innowacyjność, fazowy rozwój, egzogeniczny paradygmat Znaki tożsamości Nowe paradygmaty rozwoju polskiej agroturystyki Przykłady ważniejszych dyskusji i prognoz Zadania dla nauki i praktyki Światowe kazusy rozwoju agroturystyki z kontekstem polskich doświadczeń Szwajcaria Ważniejsze cechy organizacyjne agroturystyki Lokalizacja gospodarstw agroturystycznych na terenie kraju Zróżnicowanie oferty agroturystycznej Agroturystyka w Szwajcarii i Polsce - kontekst porównawczy Kazachstan Impulsy i efekty rozwoju agroekoturystyki Kontekst polskich doświadczeń
Sygnatura czytelni BWF: XII K 14
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 8203 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 153-163.
Dla teologów, studentów przygotowujących się do pracy duszpasterskiej, etyków, studentów i pracowników naukowych zajmujących się geografią i turystyką, organizatorów i usługodawców turystyki, pracowników biur turystycznych, przewodników turystycznych, turystów.
Turystyka jako przedmiot badań naukowych i znak czasu Stan badań nad turystyką w zarysie Turystyka jako przedmiot etyki i teologii Turystyka w kontekście współczesnych znaków czasu Ontologia turystyki Istota turystyki Podmiot i przedmiot aktu turystycznego Spór o cele turystyki Rodzaje turystyki „Moralny” turysta Samorealizacja turysty Turysta w relacji do celu podróży - natury i kultury Turysta w relacji do drugiego turysty Turysta w relacji do tubylca Moralność branży turystycznej Zasady etyczne w organizacji branży turystycznej Relacja pracownika branży turystycznej do turysty Relacja branży turystycznej do środowiska Relacje międzyosobowe w branży turystycznej Moralność tubylca Stosunek do turysty Wzajemne relacje członków ludności miejscowej Odpowiedzialność ludności miejscowej za własne środowisko naturalne i kulturowe oraz wizerunek swojego kraju
Sygnatura czytelni BWF: XII Ą 157
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 8561 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 93-[95].
Sygnatura czytelni BWF: XII G 10
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 112735 N, 112739 (2 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 3461 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Uslugi turystyczne - regulacje unijne / Magdalena Ziarnicka-Koper. W: Prawo Przedsiębiorcy. 2004, nr 20, s.33-35. - Warszawa : INFOR, 2004
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności