Zarządzanie innowacjami
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(81)
Forma i typ
Książki
(76)
Publikacje naukowe
(15)
Publikacje fachowe
(9)
Publikacje dydaktyczne
(8)
Artykuły
(5)
Dostępność
tylko na miejscu
(71)
dostępne
(30)
wypożyczone
(6)
Placówka
Wypożyczalnia
(32)
Czytelnia Główna
(1)
Biblioteka Międzywydziałowa
(31)
Biblioteka WEiZ
(33)
Biblioteka WWFiF
(2)
Magazyn
(7)
Biblioteka WEAiI
(1)
Autor
Łunarski Jerzy
(4)
Łuczkiewicz Grzegorz
(3)
Borowiecki Ryszard (1943- )
(2)
Karlik Marcin
(2)
Knosala Ryszard (1949- )
(2)
Luecke Richard
(2)
Moczała Aleksander
(2)
Pawlak Marek (1955- )
(2)
Sosnowska Alicja
(2)
Aftyka Waldemar
(1)
Anastasi Alessandro
(1)
Aniszewska Grażyna
(1)
Anthony Scott D
(1)
Augustyniak Ewa
(1)
Badurek Jarosław
(1)
Bal-Woźniak Teresa
(1)
Baruk Jerzy
(1)
Bednarek Mariusz
(1)
Berliński Lechosław (1944- )
(1)
Bessant J. R
(1)
Białoń Lidia
(1)
Bielski Marcin
(1)
Bieńkiewicz Maciej
(1)
Boguski Jan
(1)
Bridges William
(1)
Brunswicker Sabine
(1)
Budzik Ryszard
(1)
Bębenek Piotr
(1)
Cadle James
(1)
Charan Ram
(1)
Chmielewski Jakub
(1)
Chomiak Iwona
(1)
Chudzik Daniel
(1)
Ciborowski Robert (1967- )
(1)
Czarnota Jerzy Lech
(1)
Czechowska-Świtaj Teresa
(1)
Czerwińska Ewa
(1)
Denning Stephen (1944- )
(1)
Deptuła Anna Małgorzata
(1)
Deschamps Jean-Philippe
(1)
Diedrichs Eva
(1)
Dolińska Małgorzata
(1)
Duda Jan Tadeusz
(1)
Dudzik-Lewicka Irena
(1)
Dzieńdziora Joanna
(1)
Engel Kai
(1)
Falencikowski Tadeusz
(1)
Fazlagić Jan
(1)
Gajdzik Bożena
(1)
Galicki Jan
(1)
Griffin Ricky W. (1950- )
(1)
Grudzewski Wiesław Maria (1933- )
(1)
Gładysz Bartłomiej
(1)
Hejduk Irena (1949- )
(1)
Holstein-Beck Maria
(1)
Horoch Andrzej
(1)
Janasz Krzysztof
(1)
Janasz Władysław (1940- )
(1)
Janczewska Danuta
(1)
Jasiński Andrzej Henryk (1950- )
(1)
Jelonek Dorota
(1)
Juraszek Janusz
(1)
Kalinowski Bartosz T
(1)
Komorowski Jan
(1)
Konferencja Naukowo-Techniczna "Produkcja i zarządzanie w hutnictwie" (11 ; 2003 ; Ustroń-Jaroszowiec)
(1)
Kotlicki Rafał
(1)
Kozioł-Nadolna Katarzyna
(1)
Kraśnicka Teresa
(1)
Krishnan M. S
(1)
Kucińska-Landwójtowicz Aneta
(1)
Kwieciński Mirosław
(1)
Lachiewicz Stefan (1950- )
(1)
Lafley Alan George
(1)
Leszek Wiesław (1937- )
(1)
Lis Anna (nauki ekonomiczne)
(1)
Lis Anna (organizacja i zarządzanie)
(1)
Lisiński Marek (organizacja i zarządzanie)
(1)
Marciniak Stanisław
(1)
Masłyk-Musiał Ewa (1945- )
(1)
Matejun Marek
(1)
Mikoláš Zdeněk (1952- )
(1)
Mikuła Bogusz
(1)
Moch Wojciech
(1)
Moczydłowska Joanna
(1)
Morgan Nick
(1)
Moszkowicz Mieczysław
(1)
Mrówka Rafał
(1)
Obal Anna
(1)
Pabian Aleksander
(1)
Pichlak Magdalena
(1)
Pindelski Mikołaj
(1)
Plinta Dariusz
(1)
Potocki Arkadiusz
(1)
Potwora Witold
(1)
Prahalad C. K
(1)
Pyka Jan (1946- )
(1)
Różański Jerzy (1949- )
(1)
Sala Aleksander
(1)
Skrzeczkowski Jakub
(1)
Sobczak Lidia
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(14)
2010 - 2019
(34)
2000 - 2009
(30)
1990 - 1999
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(18)
Kraj wydania
Polska
(81)
Język
polski
(80)
angielski
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(7)
Menedżerowie
(5)
Przedsiębiorcy
(2)
Urzędnicy
(1)
Temat
Budownictwo
(2412)
Zarządzanie
(2038)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Zarządzanie innowacjami
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1157)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1012)
Turystyka
(952)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(872)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(808)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(759)
Technika
(741)
Konstrukcje budowlane
(726)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Unia Europejska
(699)
Piłka nożna
(676)
Transport
(673)
Elektroenergetyka
(667)
Architektura
(637)
Marketing
(636)
Innowacje
(619)
Naprężenia i odkształcenia
(613)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(590)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(584)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(520)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Materiałoznawstwo
(517)
Produkcja
(517)
Symulacja
(515)
Inwestycje
(507)
Praca
(503)
Analiza matematyczna
(495)
Zarządzanie jakością
(495)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(494)
Dzieci
(489)
Energia elektryczna
(489)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(482)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(468)
Szkolnictwo wyższe
(468)
Psychologia
(467)
Przedsiębiorstwo
(466)
Modele matematyczne
(465)
Internet
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(429)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(382)
Banki
(378)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(10)
Temat: miejsce
Polska
(8)
Czechy
(1)
Europa
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Gatunek
Monografia
(7)
Podręcznik
(7)
Podręczniki akademickie
(5)
Materiały pomocnicze
(3)
Opracowanie
(3)
Podręczniki
(3)
Poradniki
(3)
Raport z badań
(3)
Praca zbiorowa
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(18)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Inżynieria i technika
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(5)
81 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Wydawnictwa Profesjonalne PWN. Zarządzanie)
Tyt. oryg.: The New Age of Innovation : Driving Co-created Value through Global Networks.
Indeksy.
Dla kadry menedżerskiej wyższego i średniego szczebla, zwłaszcza osób kierujących działami B+R, słuchaczy studiów podyplomowych z dziedziny szeroko rozumianego zarządzania, studentów, doktorantów, kadry akademickiej, przedsiębiorców.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 714 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 124364 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Nowoczesność Przemysłu i Usług ; [t. 1])
Tyt. z dod. s. tyt. : Creativeness and innovation in industry and services modernization.
Instyt. sprawcze na s. red. U góry okł. logo instyt. sprawczych.
Bibliogr. przy art.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Magazyn
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 123744 LE (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zarządzanie)
Bibliografia, netografia na stronach 201-216.
Uwarunkowania rozwoju innowacyjności przedsiębiorstw w gospodarce rynkowej System innowacji Innowacja, procesy innowacyjne, innowacyjność gospodarki Modele i fazy procesu innowacyjnego Analiza współpracy nauki i biznesu . Kierunki rozwoju systemów innowacyjnych Czynniki wpływające na innowacyjność przedsiębiorstwa . Zewnętrzne czynniki wpływające na innowacje Wewnętrzne czynniki wpływające na innowacje Analiza SWOT innowacyjności przedsiębiorstw Technologiczne aspekty innowacji . Zarządzanie działalnością innowacyjną . Strategie innowacji w przedsiębiorstwach Transfer technologii a kształtowanie innowacyjności przedsiębiorstw Pojęcie transferu technologii Wybrane metody transferu technologii Etapy transferu technologii Formy transferu technologii Przebieg procesu transferu technologii Kanały transferu technologii Wpływ transferu technologii na potencjał innowacyjny krajowych podmiotów gospodarczych Funkcjonowanie i rozwój krajowych i zagranicznych ośrodków transferu technologii Kierunki wzmocnienia więzi biznesu z nauką w Polsce . Diagnoza instytucji otoczenia biznesu w Polsce Centra transferu technologii Parki technologiczne i przemysłowe Inkubatory technologiczne i inkubatory przedsiębiorczości Ogólna charakterystyka instytucji otoczenia biznesu w innych krajach Przykłady sieci ośrodków innowacji i transferu technologii na świecie SPOW - Sieć Parków Technologicznych Walonii SIS - wspólny system raportowania wyników instytucji otoczenia biznesu z Bretanii „Industriell Dynamik” - sieć usług dla MŚP w Szwecji Zachodniej 4. Flamandzka Sieć Innowacji - sieć założona i koordynowana przez agencję rządową Jinnove - Regionalna sieć innowacji Nord-Pas-de-Calais Regionalna Sieć Agentów Innowacji w Castilla y Leon (Hiszpania) „MADRI+D” - sieć badań, rozwoju i innowacji regionu Madrytu Perspektywy rozwoju ośrodków transferu technologii w Polsce w XXI w. Statystyczna analiza innowacyjności przedsiębiorstw w Polsce i na świecie . Analiza innowacyjności na świecie . Wydatki na działalność B+R . Wydatki na innowacje poza działalnością badawczo-rozwojową Sprzedaż nowości dla rynku i nowości dla firm innowacyjnych . Innowacyjność MŚP na tle średniego poziomu UE . Dokonywanie międzynarodowych zgłoszeń patentowych za pośrednictwem Urzędu Patentowego Rzeczypospolitej Polskiej. Zgłoszenia patentowe PCT . Transfer technologii w Polsce. Licencje i dochody patentowe z zagranicy Efekty gospodarcze innowacji i transferu technologii w krajach Unii Europejskiej . Wskaźniki innowacyjności i transferu technologii w poszczególnych krajach UE Porównawcza analiza wskaźników innowacyjności i transferu technologii krajów UE . Ogólna koncepcja transferu technologii w procesach innowacyjnych
Sygnatura czytelni BMW: VI P 48 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: IX B 110
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 147929 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 147928 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6007 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Źródło komunikacji / Aleksander Sala. W: Personel i Zarządzanie. 2011, nr 8, s.72-74. - Warszawa : INFOR, 2011
BS
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 109-114.
1.Procesy innowacji i przedsiębiorczości 1.1.Istota i rodzaje innowacji 1.2.Proces innowacji 1.2.1.Proces innowacji według Utterbacka 1.2.2.Proces innowacji według Robertsa i Fusfelda 1.2.3.Proces innowacji według Coopera 1.2.4.Proces innowacji według Dooleya i O'Sullivana 1.2.5.Proces innowacji według Robertsa 1.3.Proces przedsiębiorczości w istniejących przedsiębiorstwach 1.3.1.Proces przedsiębiorczości według Powella i Bimmerle'a 1.3.2.Proces przedsiębiorczości według Millera i Friesena 1.3.3.Proces przedsiębiorczości według Covina i Slevina 1.3.4.Model według Hornsby'ego i innych 1.3.5.Przedsiębiorczość według Bauma i innych 1.3.6.Model przedsiębiorczości korporacyjnej i innowacji 2.Sukces innowacji 2.1.Sukces przedsiębiorstwa 2.2.Sukces innowacji 2.3.Antecedencje sukcesu innowacji 3.Podstawy teoretyczne i założenia modelu sukcesu innowacji 3.1.Modelowanie w naukach ekonomicznych 3.2.Teoretyczne podstawy budowy modelu 3.2.1.Możliwości przedsiębiorcze 3.2.2.Okazja - motywacja - umiejętności 3.2.3.Atmosfera gotowości do zmian 3.2.4.Rola menedżerów średniego szczebla 3.2.5.Kompetencje liderów zmian 3.2.6.Adaptacyjne podejście do zarządzania projektami 3.3. Teoretyczny model sukcesu innowacji w przedsiębiorstwie 3.3.1.Zmienna sukces innowacji 3.3.2.Zmienna możliwości 3.3.3.Zmienne: okazja, motywacja, umiejętności 3.3.4.Zależności między zmiennymi 4. Sukces innowacji w przedsiębiorstwie w świetle badań empirycznych 4.1.Metodyka badania empirycznego 4.2.Konfirmacyjna analiza czynnikowa 4.3.Modelowanie strukturalne 4.3.1.Zmienne części pomiarowej modelowania strukturalnego 4.3.2.Ocena jakości modeli strukturalnych 4.3.3.Estymacja 4.3.4.Model
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 153782 N, 153781 N (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 303-330.
Dla naukowców, doktorantów, studentów, jak również praktyków - pracowników działów zakupów, zewnętrznych audytorów, przedsiębiorców.
Zarządzanie innowacjami w łańcuchu i sieci dostaw 1.1. Modele procesów innowacyjnymi 1.2. Modele zarządzania innowacjami 1.3. Wydajność innowacyjna przedsiębiorstw w sieci i łańcuchu dostaw 1.4. Teoria zasobowa a wydajność innowacyjna przedsiębiorstwa 1.4.1. Zasoby wewnętrzne a wydajność innowacyjna przedsiębiorstwa 1.4.2. Zasoby zewnętrzne a wydajność innowacyjna przedsiębiorstwa 1.4.3. Wydajność innowacyjna przedsiębiorstwa a renta zasobowa 1.5. Teoria sieciowa a wydajność innowacyjna 1.5.1. Wpływ sieci na wydajność innowacyjną przedsiębiorstwa 1.5.2. Rola integratora w podnoszeniu wydajność innowacyjnej łańcucha i sieci dostaw 1.6. Zarządzanie wiedzą a wydajność innowacyjna integratora łańcucha i sieci dostaw 1.6.1. Pozyskiwanie wiedzy od dostawców 1.6.2. Rola działu zakupów w pozyskiwaniu wiedzy od dostawców System zarządzania innowacjami w łańcuchu i sieci dostaw 2.1. Role, metody i narzędzia menedżerskie jako elementy systemu zarządzania innowacjami w łańcuchu i sieci dostaw 2.2. Proces innowacyjny jako elementy systemu zarządzania innowacjami 2.3. Pomiar wydajności innowacyjnej jako element systemu zarządzania innowacjami 2.4. Zarządzanie i reiżynieria procesu innowacyjnego 2.4.1. Zarządzanie podprocesami pozyskiwania innowacyjnych rozwiązań od dostawców 2.4.2. Reinżynieria podprocesów pozyskiwania innowacyjnych rozwiązań od dostawców 2.4.3. Zarządzanie międzyorganizacyjnymi projektami innowacyjnymi 2.4.4. Rola ICT w zarządzania projektami innowacyjnymi realizowanymi w kooperacji 3.2. Modele badań empirycznych a modele zarządzania innowacjami 3.2.1. Model badań oceny dojrzałości innowacyjnej lidera 3.2.2. Model badań podprocesów pozyskiwania innowacyjnych rozwiązań od dostawców 3.2.3. Model badań oceny dojrzałości przedsiębiorstw z łańcucha dostaw i sieci dostaw 3.2.4. Model badań systemowego zarządzania innowacjami w łańcuchu i sieci dostaw 3.2.5. Model badań wydajności innowacyjnej lidera łańcucha dostaw 3.2.6. Model badań czynników wpływających na wydajność innowacyjną i internacjonalizację przedsiębiorstw funkcjonujących w łańcuchach oraz sieciach dostaw Polityka innowacyjności międzynarodowych liderów branży motoryzacyjnej 4.1. Rankingi innowacyjnych firm w branży motoryzacyjnej 4.2. Organizacja i zarządzanie działalnością B+R w branży motoryzacyjnej 4.3. Ewolucja łańcuchów dostaw na rynku motoryzacyjnym a wdrożenia innowacji 4.4. Budowa i funkcjonowanie sieci dostaw w branży motoryzacyjnej 4.5. Procesy pozyskiwania innowacyjnych rozwiązań w branży motoryzacyjnej Wieloczynnikowa, porównawcza analiza zarządzania innowacjami w łańcuchach i sieciach dostaw (przykład Toyoty, Volkswagena, FCA) 231 5.1. Porównanie działań wykonywanych na rzecz poprawy innowacyjności dostawców. Ocena dojrzałości innowacyjnej liderów łańcuchów dostaw z wykorzystaniem opracowanego modelu badawczego 5.2. Porównanie złożoności łańcuchów i sieci dostaw w kontekście rozwoju nowych silników samochodowych. Analiza porównawcza podprocesów pozyskiwania innowacyjnych rozwiązań od dostawców z wykorzystaniem opracowanego modelu badawczego 5.3. Porównanie i ocena dojrzałości innowacyjnej dostawców części silników z wykorzystaniem opracowanego modelu badawczego 5.4. Rozwój systemu zarządzania innowacjami w Toyocie, Volkswagena, FCA 5.5. Analiza porównawcza wydajności innowacyjnej Toyoty, Volkswagena, FCA z wykorzystaniem opracowanego modelu badawczego 5.6. Analiza czynników wpływających na wydajność innowacyjną i internacjonalizację przedsiębiorstw motoryzacyjnych z Polski, funkcjonujących w łańcuchach oraz sieciach dostaw
Sygnatura czytelni BMW: VI H 61 (nowy)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. M 14689 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 147488 N (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Menedżer w czasach zmiany (cz.2) / Adam Stolarzewicz. W: Personel i Zarządzanie. 2009, nr 6, s.28-31. - Warszawa : INFOR, 2009
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [329]-333.
Dla studentów kierunków zarządzanie, zarządzanie i inżynieria produkcji, inżynieria produkcji.
Sygnatura czytelni BWZ: IX B 95
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5578 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Innowacyjne przedsiębiorstwo usługowe / Elżbieta Szymańska. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, copyright 2021. - 249 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 185-209.
Rozdział 1. Istota innowacji i ich rola w gospodarce 1.1.Pojęcie innowacji 1.2.Ewolucja teorii innowacji 1.3.Twórcza destrukcja jako czynnik sprawczy innowacji 1.4.Współczesne badania innowacji 1.5.Klasyfikacja innowacji Rozdział 2. Znaczenie innowacji w gospodarce opartej na wiedzy 2.1.Pojęcie wiedzy i jej znaczenie 2.2.Istota i struktura gospodarki opartej na wiedzy 2.3.Strategie wdrażania gospodarki opartej na wiedzy 2.4.Rola innowacji w systemie gospodarki opartej na wiedzy Rozdział 3. Rozwój sektora usług i znaczenie przedsiębiorstw usługowych 3.1.Definiowanie usług i przedsiębiorstw usługowych 3.2.Istota i specyfika przedsiębiorstw usługowych 3.3.Rola usług w gospodarce 3.4.Sektor usług jako element gospodarki światowej w dobie pandemii SARS-CoV-2 Rozdział 4. Metodyka badań i dobór próby badawczej 4.1.Procedura badawcza 4.2.Metody i narzędzia zastosowane w procesie badawczym 4.3.Dobór próby badawczej Rozdział 5. Prezentacja wyników badań 5.1. Analiza porównawcza rankingów innowacyjności i innowacyjnych przedsiębiorstw 5.2.Popytowa i podażowa perspektywa innowacyjnego przedsiębiorstwa usługowego - wyniki badań ilościowych 5.3.Próba oceny wpływu pandemii SARS-CoV-2 na tworzenie innowacji w przedsiębiorstwach usługowych - wyniki badań jakościowych Rozdział 6. Koncepcja modelu innowacyjnego przedsiębiorstwa usługowego 6.1.Założenia do budowy modelu innowacyjnego przedsiębiorstwa usługowego 6.2.Autorski model innowacyjnego przedsiębiorstwa usługowego 6.3.Studia przypadków innowacyjnych przedsiębiorstw usługowych 6.3.1.Studium przypadku: Meituan - najbardziej innowacyjne przedsiębiorstwo usługowe 6.3.2.Studium przypadku: Wrocławski Park Technologiczny
Sygnatura czytelni BMW: VI F 166 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 150934 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Nowoczesna koncepcja logistyki produkcji / Andrzej Szymonik, Daniel Chudzik. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Difin, 2020. - 182 strony : fotografie, ilustracje, wykresy ; 23 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 176-182.
Rozdział 1. WSPÓŁCZESNE WYZWANIA ŁAŃCUCHÓW DOSTAW Daniel Chudzik 1.1. Przemysł 4.0 1.2. Nowoczesne łańcuchy dostaw 1.3. Społeczna odpowiedzialność biznesu Rozdział 2. NOWOCZESNA LOGISTYKA PRODUKCJI Daniel Chudzik 2.1. Automatyzacja w procesach produkcyjnych 2.2. Robotyzacja w procesach produkcyjnych i logistycznych 2.3. Lean Manufacturing w Przemyśle 4.0 2.4. Terroryzm spożywczy w logistyce produkcji 2.5. Pracownik na nowym rynku pracy Rozdział 3. STEROWANIE W LOGISTYCE PRODUKCJI Andrzej Szymonik 3.1. Istota sterowania 3.2. Sterowanie przepływami materiałów i wyrobów w intralogistyce 3.3. Transport wewnętrzny w logistyce produkcji 3.4. Kontrola sterowania przepływami strumienia rzeczowego w logistyce produkcji Rozdział 4. ROLA OPAKOWAŃ Andrzej Szymonik 4.1. Opakowanie 4.2. Oznakowanie towarów paczkowanych 4.3. System wspomagania doboru opakowań Rozdział 5. WYZWANIA EKOLOGISTYKI W PRZEDSIĘBIORSTWIE Andrzej Szymonik 5.1. Istota ekologistyki w przedsiębiorstwie 5.2. Czystsza produkcja 5.3. Minimalizacja odpadów 5.4. Gospodarowanie i gospodarka odpadami 5.5. Gospodarowanie opakowaniami i odpadami opakowaniowymi Rozdział 6. INNOWACYJNE TECHNOLOGIE W LOGISTYCE PRODUKCJI Daniel Chudzik 6.1. Innowacyjne metody kompletacji towarów 6.2. Nowoczesne systemy do zarządzania procesami produkcyjnymi i ich kontroli 6.3. Sztuczna inteligencja i uczenie maszynowe w logistyce produkcji 6.4. Inteligentne okulary w logistyce produkcji 6.5. Wirtualna rzeczywistość i rozszerzona rzeczywistość w logistyce produkcji
Sygnatura czytelni BMW: VI I 266 (nowy)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 151274, 151273, 149640, 149639 (4 egz.)
Czytelnia Główna
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 149638 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Publ. powstała w ramach projektu "Zarządzanie własnością intelektualną w systemie B+R".
U góry s. tyt. i okł. nazwa i logo: Kapitał Ludzki - Narodowa Strategia Spójności, Politechnika Radomska im. Kazimierza Pułaskiego, Unia Europejska - Europejski Fundusz Społeczny.
U góry s. tyt. i okł.: Człowiek - najlepsza inwestycja.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Magazyn
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 130094 LE (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Na s. red. data cop. 2005, data ustalona na podst. ISBN.
Bibliogr. s. [220]-235. Indeks.
Dla teoretyków i praktyków ekonomii, kadry dydaktycznej wyższych uczelni, przedstawicieli nauk technicznych oraz studentów ekonomii.
Sygnatura czytelni BMW: VI D 38 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: IX B 54
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 130114 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 4127 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
([Seria Akademicka. Ekonomia])
Na ksiażce wyłącznie znak graficzny serii. Nazwa serii na s. internet. wydaw.
Netogr. przy rozdz. Indeks.
Dla studentów oraz osób zajmujących się innowacyjnością w praktyce.
Sygnatura czytelni BMW: VI D 41 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: IX B 60
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 131639 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 131638 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 4365 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość)
Bibliogr.s. 156 - [159]
Sygnatura czytelni BWZ: IX D 8
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 750 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografie, netografie przy rozdziałach.
Dla studentów, pracowników naukowych, menedżerów i przedsiębiorców.
Pojęcie i klasyfikacja produktów oraz ich miejsce w strategii firmy - Jerzy Koszałka 15 1.2. Rynek jako miejsce oferowania i wymiany produktów 16 1.3. Pojęcie produktu 23 1.4. Marketingowa struktura produktu 29 1.5. Rodzaje i klasyfikacja produktów 32 1.6. Miejsce produktów w strategii firmy 38 Strategie rozwoju nowego produktu - Ireneusz P. Rutkowski 49 2.2. Formułowanie strategii rozwoju nowego produktu - nowe podejście 51 2.3. Wybór wariantu strategii rozwoju nowego produktu 58 2.4. Typy strategii rozwoju nowego produktu 62 2.5. Nowe wyzwania i trendy w obszarze strategii nowego produktu 67 Wdrażanie innowacji przełomowych w oparciu o wykrywanie przelotnych szans rynkowych - Anna M. Lis 71 3.2. Innowacje przełomowe a poziomy strategii 72 3.3. Sposoby konkurowania na rynku 75 3.4. Podstawowe założenia koncepcji innowacji przełomowych 78 3.5. Identyfikacja szans na innowację 81 3.5.1. Identyfikacja przeszkód ograniczających konsumpcję 83 3.5.2. Identyfikacja przypadków nadmiernej obsługi 86 3.5.3. Identyfikacja zadań potencjalnych klientów 87 Planowanie rozwoju technologii - Aleksander Buczacki 95 4.2. Proces planowania rozwoju technologii 96 4.2.1. Perspektywa technologii 96 4.2.2. Perspektywa przedsiębiorstwa 98 4.3. Roadmapping technologiczny - narzędzie stosowane w procesie planowania rozwoju technologicznego 101 4.4. Przykład zastosowania roadmappigu technologicznego 108 4.4.1. Kontekst technologiczno-rynkowy przedsięwzięcia 108 4.4.2. Opis zastosowania roadmappingu technologicznego 110 Projektowanie techniczne technologii wytwarzania produktu - Jan Duda 115 5.2. Formalny opis procesu technologicznego montażu 116 5.3. Formalny opis projektowania procesu technologicznego montażu 117 5.3.1. Opracowanie struktury montażowej produktu 118 5.3.2. Generowanie dopuszczalnych sekwencji montażowych 120 5.3.3. Opracowanie graficznego planu montażu dla wybranej sekwencji montażowej 120 5.3.4. Określenia zadań montażowych i następstwa ich realizacji 122 5.3.5. Opracowanie struktury procesu technologicznego montażu 123 5.4. Przykład projektowania procesu technologicznego montażu 123 5.5. Formalny opis procesu technologicznego obróbki 130 5.6. Formalny opis projektowania procesu technologicznego obróbki 131 5.6.1. Dobór i projektowanie półfabrykatu 132 5.6.2. Opracowanie struktury procesu obróbki 133 5.6.3. Opracowanie planu obróbki 134 5.7. Przykład projektowania procesu technologicznego obróbki 135 Integracja projektowania konstrukcyjnego, technologicznego i wytwórczego - Jan Duda 141 6.2. Metody i systemy stosowane w realizacji faz rozwojowych wyrobu 142 6.2.1. Fazy przygotowania produkcji 143 6.2.2. Fazy produkcji i użytkowania 146 6.4. Kierunki rozwoju systemów komputerowego wspomagania stosowanych w rozwoju wyrobów 147 6.4.1. Rozwój systemów CAD/CAM 147 6.4.2. Integracyjna rola systemów DFx 148 6.4.3. Rozwój systemów bazujących na wiedzy 149 6.5. Integracja projektowania procesu i systemu wytwarzania w środowisku PLM 151 6.5.1. Integracja funkcjonalna 151 6.5.2. Integracja informacyjna 154 6.5.2. Integracja kompleksowa 157 6.6. Przykład zintegrowanego projektowania procesu i systemu wytwarzania w środowisku PLM 158 Koncepcje, metody, techniki i narzędzia zarządzania jakością w projektowaniu i rozwoju nowych produktów - Grzegorz Zieliński 165 7.2. Kluczowe obszary projektowania nowych produktów 166 7.2.1. Faza identyfikacji potrzeb klienta 167 7.2.2. Faza poszukiwania i selekcji pomysłów 168 7.2.3. Faza projektowania 170 7.2.4. Faza testów 171 7.2.5. Faza wprowadzenia produktu na rynek 172 Model bezpieczeństwa produktów w Unii Europejskiej - Ewa Romanowska 177 8.2. Ewolucja procesu harmonizacji technicznej 179 8.3. Bezpieczeństwo produktów w obrębie ramowych i szczególnych regulacji prawa Unii Europejskiej 183 8.3.1. Ogólne bezpieczeństwo wyrobów 184 8.3.2. Odpowiedzialność za wyrób wadliwy 185 8.4. Dyrektywy nowego podejścia do harmonizacji technicznej oraz normy zharmonizowane 186 8.5. System oceny zgodności w Unii Europejskiej 188 8.6. Oznakowanie CE - europejska deklaracja bezpieczeństwa produktu 194 Wdrażanie nowego produktu z wykorzystaniem metodyki Early Product Management - Artur Maciaszczyk, Piotr Idźkowiak 201 9.2. Zastosowanie podejścia Early Product Management w projektach wdrożeniowych 202 9.2.1. Przegląd literatury w zakresie Early Product Management 202 9.2.2. Główne problemy i wyzwania we wdrażaniu nowych produktów 204 9.2.3. Pionowe uruchomienie - minimalizacja kosztów i czasu wdrożenia 205 9.2.4. Early Product Management jako element zintegrowanego programu poprawy WCOM™ 206 9.3. Zastosowanie systemu Design Review (DR System) w zarządzaniu projektem wdrożeniowym 207 9.3.1. Określenie odpowiedzialności w zarządzaniu projektem EPM 208 9.3.2. Dopasowanie etapów i narzędzi projektowych 209 9.3.3. Walidacja faz i ocena ryzyka w projekcie 211 9.3.4. Nauka na podstawie wcześniejszych doświadczeń 212 9.4. Efekty poprawy działań inwestycyjnych przy zastosowaniu podejścia Early Product Management 213 Komunikacja marketingowa, jako istotny instrument kreujący wizerunek nowego produktu - Magdalena Brzozowska-Woś 217 10.2. Zdefiniowanie procesu komunikacji marketingowej 218 10.3. Funkcje komunikacji marketingowej 220 10.4. Strategie komunikacji marketingowej 221 10.5. Kanały komunikacji oraz metody ustalania budżetu 224 10.6. Instrumenty komunikacji marketingowej 225 10.6.1. Reklama 225 10.6.2. Merchandising, promocja sprzedaży oraz sprzedaż osobista 229 10.6.3. Public relations i sponsoring 231 10.6.4. Marketing bezpośredni 233 10.6.5. Marketing szeptany 235 10.7. Ocena rezultatów działań komunikacji marketingowej 236 Marka a postrzeganie nowych produktów - Magdalena Brzozowska-Woś 241 11.2. Definicja i funkcje marki 242 11.3. Strategie kreowania marki 244 11.4. Tożsamość marki oraz kształtowanie jej wizerunku 249 Cena i dystrybucja, jako instrumenty kreujące wizerunek nowego produktu - Magdalena Brzozowska-Woś 255 12.2. Polityka ustalania ceny 256 12.3. Metody badania wrażliwości cenowej 258 12.4. Popyt i koszty 259 12.5. Metody ustalania cen 261 12.6. Pojęcia dystrybucji i kanałów marketingowych 262 12.7. Klasyfikacja kanałów marketingowych i podmiotów w nich występujących 265 12.8. Strategie dystrybucji 269
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 154441 N, 154442 N (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5312 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 263-277.
Dla studentów, środowisk naukowych oraz praktyków zajmujących się zarządzaniem ryzykiem i innowacjami.
Uwarunkowania zarządzania ryzykiem we współczesnej organizacji - Jacek Woźniak 17 1.1. Uwarunkowania funkcjonowania współczesnych organizacji 18 1.2. Organizacja jako dynamiczny i elastyczny system działania 24 1.3. Atrybuty współczesnych organizacji 29 1.4. Funkcjonowanie organizacji z perspektywy globalnych czynników ryzyka 31 Ryzyko w zarządzaniu współczesną organizacją - Jacek Woźniak 43 2.1. Interpretacja kategorii ryzyka w organizacji 44 2.2. Klasyfikacja i znaczenie ryzyka w zarządzaniu organizacją 48 2.3. Horyzont czasowy i strategie zarządzania ryzykiem we współczesnej organizacji 57 2.4. Finansowy wymiar zarządzania ryzkiem we współczesnej organizacji 62 Kultura zarządzania ryzykiem (KZR) jako czynnik innowacyjności organizacji - Wioletta Wereda, Beata Domańska-Szaruga 67 3.1. Innowacyjność a ryzyko w organizacji 68 3.2. Apetyt na ryzyko 75 3.3. Kultura zarządzania ryzykiem 77 3.4. Doskonalenie kultury zarządzania ryzykiem w organizacji 81 3.5. Modele dojrzałości procesu zarządzania ryzykiem w organizacji 83 Koncepcja value innovation jako fundament organizacji opartej na innowacyjności i relacjach z interesariuszami - Wioletta Wereda 89 4.1. Źródła wartości dla organizacji i interesariuszy 90 4.2. Istota koncepcji value innovation w organizacji a minimalizacja ryzyka 98 4.3. Koncepcja „inteligencji ryzyka" w procesie zarządzania organizacją 103 4.4. Zarządzanie ryzykiem w organizacji i wdrażanie koncepcji value innovation a budowanie relacji z interesariuszami 108 Mapa ryzyka jako narzędzie zarządzania we współczesnej organizacji - Jacek Woźniak 111 5.1. Mapa ryzyka w systematyce metod i narzędzi zarządzania ryzykiem 112 5.2. Metodyka konstrukcji mapy ryzyka 117 5.3. Wnioskowanie i podejmowanie działań na podstawie mapy ryzyka 141 5.4. Uniwersalność mapy ryzyka jako narzędzia zarządzania 143 Zastosowanie mapy ryzyka w praktyce zarządzania - wybrane aspekty konstrukcji organizacji opartej na innowacjach i kulturze ryzyka 147 6.1. Fundamenty konstrukcji mapy ryzyka w technice Risk Score - studium przypadku oceny ryzyka zawodowego - Piotr Pyłko, Stanisław Matysiak 149 6.2. Mapa ryzyka w kształtowaniu asymetrii informacji w organizacji - Stanisław Matysiak, Piotr Pyłko 161 6.3. Projektowanie organizacji inteligentnej z wykorzystaniem mapy ryzyka - Wioletta Wereda, Jacek Woźniak, Małgorzata Karwowska 177 6.4. Zastosowanie mapy ryzyka w podnoszeniu efektywności procesów - Bartosz Żebrowski, Jarosław Szymański, Wojciech Mesjasz 193 6.5. Kształtowanie systemu wynagrodzeń z wykorzystaniem mapy ryzyka - Ilona Kuszneruk, Klaudia Durajczyk 208 6.6. Wykorzystanie mapy ryzyka w procesach decyzyjnych na potrzeby zarządzania w sytuacji kryzysowej - studium przypadku trzęsienia ziemi - Paulina Gajda 223 6.7. Ocena ryzyka w zarządzaniu kryzysowym na przykładzie mapy ryzyka zagrożenia powodziowego - Sylwester Pniak 236 6.8. Identyfikacja obszarów innowacyjności organizacji z wykorzystaniem mapy ryzyka - Wioletta Wereda, Jacek Woźniak 245
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152633 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Wyższej Szkoły Biznesu w Dąbrowie Górniczej)
Bibliogr. przy rozdz.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 791 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: IX B 64
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 138041 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 132606 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 4476 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Dla kadry kierowniczej zarządzajacej innowacjami oraz przedsięwzięciami badawczo-rozwojowymi, jak również studentów wydziałów zarządzania i inżynierii produkcji.
1. Strategie innowacji w przedsiębiorstwie Danuta Rojek 1.1. Istota strategii innowacji 1.2. Podstawowe rodzaje strategii innowacji 1.2.1. Klasyfikacja strategii innowacji według kryterium intensywności badań i rozwoju 1.2.2. Klasyfikacja strategii innowacji według R. Milesa i C. Snowa 1.3. Współczesne koncepcje strategii innowacji 1.3.1. Strategia błękitnego oceanu 1.3.2. Strategia innowacji otwartej 1.3.3. Strategia niszy innowacji 1.4. Tworzenie, wdrażanie i monitoring strategii innowacji w przedsiębiorstwie 1.4.1. Monitoring strategii innowacji 1.5. Czynniki zarządcze innowacyjności – wyniki badań empirycznych 1.5.1. Uzasadnienie podjęcia badań własnych 1.5.2. Opis metodyki badań własnych 1.5.3. Charakterystyka opisowa badanych przedsiębiorstw 1.5.4. Strategiczne czynniki zarządcze innowacyjności przedsiębiorstw 2. Innowacje otwarte a struktura sieciowa – ujęcie teoretyczne Krystyna Lamparska 2.1. Tradycyjne i nowoczesne podejście do innowacji 2.2. Charakterystyka struktury sieciowej 2.3. Realizacja innowacji otwartych w strukturze sieciowej 3. Organizacyjne aspekty zarządzania przedsięwzięciami innowacyjnymi w przedsiębiorstwie Ryszard Żuber 3.1. Manager Innowacji w organizacji – jego cechy i rola 3.2. Planowanie przedsięwzięcia innowacyjnego 3.3. Współpraca i organizacja zespołów w ramach działalności innowacyjnej 3.3.1. Organizacja sieciowa działalności innowacyjnej 3.3.2. Inicjatywa klastrowa 3.3.3. Organizacja zespołów wirtualnych 3.3.4. Transfer technologii 3.3.5. Ochrona własności intelektualnej 3.3.6. Współpraca wewnątrzorganizacyjna 3.4. Źródła finansowania i ekonomiczne aspekty działalności innowacyjnej 4. Inwentyka – tworzenie innowacji od strony metodycznej Marcin Bednarski 4.1. Geneza i charakterystyka inwentyki 4.2. Podział i klasyfikacja metod inwentycznych 4.3. Zasady organizacji i pracy zespołów inwentycznych 4.4. Skuteczność tworzenia innowacji w firmie z wykorzystaniem inwentyki 5. Zastosowanie drzew decyzyjnych i opcji realnych w zarządzaniu projektami innowacyjnych technologii Tomasz Krawczyk 5.1. Zastosowanie drzew decyzyjnych w zarządzaniu projektami badawczo-rozwojowymi 5.2. Opcje realne w zarządzaniu projektami innowacyjnych technologii 5.3. Modele wyceny opcji 5.3.1. Model Blacka-Scholesa 5.3.2. Model dwumianowy 5.4. Zastosowanie opcji realnych w wycenie patentu 5.5. Zastosowanie opcji realnych w wycenie prac badawczo-rozwojowych 5.6. Dyskusja nad wybranymi modelami 6. Analiza i ocena efektywności i skuteczności narzędzi wspomagania innowacyjności przedsiębiorstw w wybranych krajach UE Tadeusz Kubik 6.1. Podstawa oceny efektywności narzędzi wspomagania innowacyjności przedsiębiorstw w wybranych krajach UE 6.2. Narzędzia wspomagania innowacyjności przedsiębiorstw w Czechach 6.2.1. Zarządzanie innowacjami 6.2.2. Agencja Techniki i Technologii Republiki Czeskiej (TA CR) 6.3. Narzędzia wspomagania innowacyjności przedsiębiorstw w Holandii 6.3.1. Zarządzanie innowacjami 6.3.2. Królewska Holenderska Akademia Sztuki i Nauki (KNAW) 6.3.3. Holenderski Instytut Badań Naukowych (NWO) 6.3.4. Fundacja Technologiczna STW 6.3.5. Agencja NL 6.4. Narzędzia wspomagania innowacyjności przedsiębiorstw w Wielkiej Brytanii 6.4.1. Zarządzanie innowacjami 6.4.2. Departament ds. Biznesu, Innowacji i Umiejętności (BIS) 6.4.3. Rada Strategii ds. Technologii (TSB) 6.4.4. Instytut Wspierania Edukacji Wyższej w Angli (Higher Education Funding Council for England – HEFCE) 6.4.5. Research Councils UK – Rady Badawcze UK 7. Wspieranie działalności innowacyjnej przedsiębiorstw – narzędzia wewnętrznej komunikacji on-line Anna Kubicka 7.1. Rola komunikacji wewnętrznej w przedsiębiorstwie 7.2. Modele przepływu informacji 7.3. Wybrane narzędzia on-line stosowane w komunikacji wewnętrznej.
Sygnatura czytelni BWZ: IX B 69
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5679 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 138949, 138951 (2 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 138950 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności