Zarządzanie innowacjami
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(81)
Forma i typ
Książki
(76)
Publikacje naukowe
(15)
Publikacje fachowe
(9)
Publikacje dydaktyczne
(8)
Artykuły
(5)
Dostępność
tylko na miejscu
(72)
dostępne
(30)
wypożyczone
(5)
Placówka
Wypożyczalnia
(32)
Czytelnia Główna
(1)
Biblioteka Międzywydziałowa
(31)
Biblioteka WEiZ
(33)
Biblioteka WWFiF
(2)
Magazyn
(7)
Biblioteka WEAiI
(1)
Autor
Łunarski Jerzy
(4)
Łuczkiewicz Grzegorz
(3)
Borowiecki Ryszard (1943- )
(2)
Karlik Marcin
(2)
Knosala Ryszard (1949- )
(2)
Luecke Richard
(2)
Moczała Aleksander
(2)
Pawlak Marek (1955- )
(2)
Sosnowska Alicja
(2)
Aftyka Waldemar
(1)
Anastasi Alessandro
(1)
Aniszewska Grażyna
(1)
Anthony Scott D
(1)
Augustyniak Ewa
(1)
Badurek Jarosław
(1)
Bal-Woźniak Teresa
(1)
Baruk Jerzy
(1)
Bednarek Mariusz
(1)
Berliński Lechosław (1944- )
(1)
Bessant J. R
(1)
Białoń Lidia
(1)
Bielski Marcin
(1)
Bieńkiewicz Maciej
(1)
Boguski Jan
(1)
Bridges William
(1)
Brunswicker Sabine
(1)
Budzik Ryszard
(1)
Bębenek Piotr
(1)
Cadle James
(1)
Charan Ram
(1)
Chmielewski Jakub
(1)
Chomiak Iwona
(1)
Chudzik Daniel
(1)
Ciborowski Robert (1967- )
(1)
Czarnota Jerzy Lech
(1)
Czechowska-Świtaj Teresa
(1)
Czerwińska Ewa
(1)
Denning Stephen (1944- )
(1)
Deptuła Anna Małgorzata
(1)
Deschamps Jean-Philippe
(1)
Diedrichs Eva
(1)
Dolińska Małgorzata
(1)
Duda Jan Tadeusz
(1)
Dudzik-Lewicka Irena
(1)
Dzieńdziora Joanna
(1)
Engel Kai
(1)
Falencikowski Tadeusz
(1)
Fazlagić Jan
(1)
Gajdzik Bożena
(1)
Galicki Jan
(1)
Griffin Ricky W. (1950- )
(1)
Grudzewski Wiesław Maria (1933- )
(1)
Gładysz Bartłomiej
(1)
Hejduk Irena (1949- )
(1)
Holstein-Beck Maria
(1)
Horoch Andrzej
(1)
Janasz Krzysztof
(1)
Janasz Władysław (1940- )
(1)
Janczewska Danuta
(1)
Jasiński Andrzej Henryk (1950- )
(1)
Jelonek Dorota
(1)
Juraszek Janusz
(1)
Kalinowski Bartosz T
(1)
Komorowski Jan
(1)
Konferencja Naukowo-Techniczna "Produkcja i zarządzanie w hutnictwie" (11 ; 2003 ; Ustroń-Jaroszowiec)
(1)
Kotlicki Rafał
(1)
Kozioł-Nadolna Katarzyna
(1)
Kraśnicka Teresa
(1)
Krishnan M. S
(1)
Kucińska-Landwójtowicz Aneta
(1)
Kwieciński Mirosław
(1)
Lachiewicz Stefan (1950- )
(1)
Lafley Alan George
(1)
Leszek Wiesław (1937- )
(1)
Lis Anna (nauki ekonomiczne)
(1)
Lis Anna (organizacja i zarządzanie)
(1)
Lisiński Marek (organizacja i zarządzanie)
(1)
Marciniak Stanisław
(1)
Masłyk-Musiał Ewa (1945- )
(1)
Matejun Marek
(1)
Mikoláš Zdeněk (1952- )
(1)
Mikuła Bogusz
(1)
Moch Wojciech
(1)
Moczydłowska Joanna
(1)
Morgan Nick
(1)
Moszkowicz Mieczysław
(1)
Mrówka Rafał
(1)
Obal Anna
(1)
Pabian Aleksander
(1)
Pichlak Magdalena
(1)
Pindelski Mikołaj
(1)
Plinta Dariusz
(1)
Potocki Arkadiusz
(1)
Potwora Witold
(1)
Prahalad C. K
(1)
Pyka Jan (1946- )
(1)
Różański Jerzy (1949- )
(1)
Sala Aleksander
(1)
Skrzeczkowski Jakub
(1)
Sobczak Lidia
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(14)
2010 - 2019
(34)
2000 - 2009
(30)
1990 - 1999
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(18)
Kraj wydania
Polska
(81)
Język
polski
(80)
angielski
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(7)
Menedżerowie
(5)
Przedsiębiorcy
(2)
Urzędnicy
(1)
Temat
Budownictwo
(2413)
Zarządzanie
(2038)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Zarządzanie innowacjami
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1177)
Wytrzymałość materiałów
(1158)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1013)
Turystyka
(953)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(874)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(809)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(792)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(761)
Technika
(743)
Konstrukcje budowlane
(727)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(724)
Prawo pracy
(712)
Piłka nożna
(710)
Unia Europejska
(699)
Transport
(673)
Elektroenergetyka
(668)
Marketing
(638)
Architektura
(637)
Innowacje
(621)
Naprężenia i odkształcenia
(615)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(590)
Programy komputerowe
(586)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(523)
Sterowanie
(520)
Materiałoznawstwo
(519)
Produkcja
(518)
Komputery
(517)
Symulacja
(516)
Inwestycje
(508)
Praca
(504)
Zarządzanie jakością
(497)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(496)
Analiza matematyczna
(495)
Dzieci
(494)
Energia elektryczna
(491)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(484)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(468)
Przedsiębiorstwo
(468)
Szkolnictwo wyższe
(468)
Psychologia
(467)
Modele matematyczne
(465)
Internet
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(433)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(430)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(383)
Banki
(379)
BHP
(377)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(10)
Temat: miejsce
Polska
(8)
Czechy
(1)
Europa
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Gatunek
Monografia
(7)
Podręcznik
(7)
Podręczniki akademickie
(5)
Materiały pomocnicze
(3)
Opracowanie
(3)
Podręczniki
(3)
Poradniki
(3)
Raport z badań
(3)
Praca zbiorowa
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(18)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Inżynieria i technika
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(5)
81 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Magazyn
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 105452 LE (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 135168 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografie, netografie przy pracach.
Część 1. Zarządzanie strategiczne Dawid Żebrak Planowanie strategiczne wyzwaniem współczesnego menedżera. Case study Dawid Małkowicz Wpływ intraprzedsiębiorczości na rozwój organizacji Bartosz Jeżyna Zarządzanie outsourcingiem utrzymania ruchu w przedsiębiorstwach działających w Polsce Jakub Jagiełło Profesjonalizm w nowoczesnym zarządzaniu klubem sportowym na przykładzie klubów piłkarskich — Real Madryt i Legia Warszawa Lubomira Trojan Znaczenie niematerialnego dziedzictwa kulturowego w zarządzaniu rozwojem regionu Część 2. Zarządzanie marketingiem Tomasz Bekus Strategie komunikacji marketingowej na globalnym rynku smartfonów Justyna Szymczyk Event marketing jako instrument kształtowania wizerunku luksusowych marek modowych Ewa Cofur-Machura Influencer marketing — mariaż blogosfery z biznesem Rafał Podgórski Marketing relacji w firmach rodzinnych Tomasz Brylew Ocena poziomu wykorzystania Internetu i mediów społecznościowych w placówkach medycznych w świetle badań własnych Część 3. Zarządzanie innowacjami Klaudia Bracio, Oskar Kosch Wdrożenie innowacji przy pomocy internacjonalizacji —bibliometryczny przegląd literatury Monika Raczyńska Innowacyjny projekt europejski a subdyscypliny nauk 0zarządzaniu i jakości Marta Pitka Innowacyjne narzędzia wspomagające zarządzanie w ochronie zdrowia Katarzyna Papież-Pawełczak Komercjalizacja innowacyjnych przedsięwzięć B+R z udziałem funduszy kapitałowych Olga Ciechańska Model dojrzałości dla środowiska produkcyjnego MTS/MTA —założenia i koncepcja Część 4. Zarządzanie finansami i rachunkowość menedżerska Mariola Szrajnert Split payment w kontekście zarządzania płynnością finansową i ryzykiem podatkowym przedsiębiorstwa Nina Dubiel Faktura VAT jako wiarygodny dowód prawa do odliczenia podatku naliczonego przez podatnika w postępowaniu kontrolnym Aneta Żbik Dotacja a instrumenty rewolwingowe — analiza porównawcza dwóch form finansowania przedsięwzięć rozwojowych z funduszy unijnych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152649 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Harvard Business Essentials)
Tyt. oryg.: Managing Creativity and Innovation.
Nazwa aut. ze s. [240].
Na okł.: Twój doradca i przewodnik w skutecznym prowadzeniu biznesu. Rady ekspertów w zasięgu ręki.
Bibliogr. s. [225]-229. Indeks.
Sygnatura czytelni BWZ: IX D 25
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 2028 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Harvard Business Essentials)
Nazwa aut. ze s. [240].
Tyt. oryg. : Managing Creativity and Innovation.
Na okł. podtyt. : Techniki twórczego myślenia.
U góry okł. : Twój doradca i przewodnik w skutecznym prowadzeniu biznesu.
U dołu okł. : Wykłady harwardzkie dla ambitnych menedżerów.
Bibliogr. s. [225]-229. Indeks.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 452 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 120366 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Nauka i Praktyka Innowacji)
Bibliografia, netografia na stronach [227]-234. Indeks.
Dla menedżerów i studentów uczelni, na których są wykładane przedmioty z zakresu zarządzania innowacjami oraz strategii i rozwoju produktów innowacyjnych.
1. Zarządzanie innowacyjnym produktem 1.1. Wielowymiarowe ujęcie innowacyjnego produktu 1.2. Innowacyjne strategie rozwoju przedsiębiorstwa 1.3. Rozwój innowacyjnego produktu w strategii firmy 1.4. Cyfryzacja w strategii przedsiębiorstwa. 1.5. Kierunki rozwoju innowacyjnych produktów XXI wieku 2. Strategie rozwoju innowacyjnego produktu 2.1. Pojęcie i rodzaje strategii rozwoju innowacyjnego produktu 2.2. Miejsce strategii rozwoju innowacyjnego produktu w strategii rozwoju firmy – podejście projektowe 2.3. Rodzaje strategii rozwoju innowacyjnego produktu 2.3.1. Strategie według typu przedsięwzięć 2.3.2. Strategia niszy innowacyjnej 2.3.3. Strategia „błękitnego oceanu” 2.3.4. Strategie rynkowe rozwoju innowacyjnego produktu 2.3.5. Strategie marketingowe rozwoju innowacyjnego produktu 2.4. Strategie rozwoju innowacyjnego produktu wykorzystujące możliwości sieci 2.5. Wykorzystanie idei otwartej innowacji w strategii rozwoju innowacyjnego produktu 2.6. Modele budowy strategii rozwoju innowacyjnego produktu w korporacjach 2.6.1. Kompletny system innowacyjności od A do F 2.6.2. Strategia innowacji w Procter&Gamble 2.6.3. Strategia innowacyjnego produktu w Google 2.7. Strategie rozwoju innowacyjnego produktu w małych i średnich firmach 2.7.1. Różne modele strategii rozwoju innowacyjnego produktu. . 2.7.2. Strategia rozwoju innowacyjnego produktu w firmie Vigo System S.A. 2.7.3. Strategia rozwoju innowacyjnego produktu w firmie Escola 2.8. Strategie rozwoju innowacyjnego produktu w dziedzinie ekoinnowacji 2.8.1. Założenia wstępne 2.8.2. Przykłady strategii innowacyjnego ekoproduktu 2.9. Strategia rozwoju innowacyjnego produktu w firmach start-up 2.9.1. Wprowadzenie 2.9.2. Przykład strategii start-up w dziedzinie gier wideo 2.10. Tworzenie innowacyjnego produktu w małych i średnich przedsiębior¬stwach ulokowanych w Parku Naukowo-Technologicznym 2.10.1. Park Naukowo-Technologiczny (PNT) jako organizacja wspierająca innowacyjność przedsiębiorstw 3. Modele rozwoju innowacyjnego produktu 3.1. Teorie i modele rozwoju innowacji 3.1.1. Model podażowy 3.1.2. Model pętlowy 3.1.3. Model interaktywny 3.1.4. Model sieciowy 3.1.5. Model innowacji otwartej 3.2. Modele procesu rozwoju innowacyjnego produktu 4. Projektowanie rozwoju innowacyjnego produktu 4.1. Cykl rozwoju produktu 4.1.1. Badanie i poszukiwanie koncepcji 4.1.2. Założenia projektowe innowacyjnego produktu 4.1.3. Kształtowanie produktu 4.1.4. Modelowanie produktu. 4.1.5. Prototypowanie wirtualne i fizyczne 4.1.6. Przygotowanie produkcji i wytwarzanie 4.2. Techniki i systemy projektowania 4.3. Oddziaływanie zarządzania na innowacyjne projektowanie 5. Komputerowe modelowanie innowacyjnego produktu 5.1. Systemy komputerowe CAx 5.1.1. Wstęp do komputerowego wspomagania 5.1.2. Klasy systemów CAx 5.2. Modelowanie 2D w systemach CAD 5.2.1. Wprowadzenie do modelowania 2D 5.2.2. Reprezentacja obiektów graficznych 5.2.3. Sposoby wprowadzania koordynat punktów w układach współrzęd¬nych 5.2.4. Opis interfejsu użytkownika 5.2.5. Podstawowe obiekty rysunkowe i sposoby ich modyfikacji 5.2.6. Warstwy rysunkowe 5.2.7. Wymiarowanie 5.2.8. Rysunki prototypowe i tworzenie szablonów dokumentów 5.3. Modelowanie 3D w systemach CAD 5.3.1. Wprowadzenie do modelowania 3D 5.3.2. Modele szkieletowe 5.3.3. Modele siatkowe 5.3.4. Modele powierzchniowe 5.3.5. Modele bryłowe 5.3.6. Grafika prezentacyjna. 5.4. Zaawansowane modelowanie w systemie Autodesk Inventor 5.4.1. Wprowadzenie do projektowania w systemie Autodesk Inventor 5.4.2. Charakterystyka wybranych narzędzi wspomagających modelowanie produktu 5.4.3. Modelowanie adaptacyjnych części i zespołów produktu 5.4.4. Obiekty inteligentne 6. Przykład projektowania innowacyjnego produktu
Sygnatura czytelni BMW: VI Ą 10 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: IX B 114
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. M 14812 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 148283 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6053 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 143341, 143340 (2 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 143339 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 2682 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
U dołu okł.: Strategia, polityka, odpowiedzialność, cele, zadania, plany, dokumentacja, zapisy, audity, monitorowanie, korygowanie, zapobieganie, doskonalenie, rozwój.
Książka stanowi kontynuację publ. "Zarządzanie innowacjami : podstawy zarządzania innowacjami", pod red. Jerzego Łunarskiego, Rzeszów 2007.
Bibliogr. przy rozdz.
Sygnatura czytelni BWZ: IX B 26
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 2858 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 122985 N (1 egz.)
Magazyn
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 123627 E (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Lektury Menedżera)
Bibliogr.s. 120 - 123
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 106741 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 93711 L (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
(Menedżer Skuteczny)
U góry s. tyt. i okł. : Harvard Business School Press - nazw. wydaw. oryg.
Tyt. oryg. : Getting People on Board.
Bibliogr. przy art.
Sygnatura czytelni BWZ: IX B 33
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 2746 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Zobaczyć pewne okazje (cz.2) / Rafał Mrówka, Mikołaj Pindelski. W: Personel i Zarządzanie. 2009, nr 4, s.44-47. - Warszawa : INFOR, 2009
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 210-232.
Innowacja jako podstawa działań przedsiębiorczych we współczesnych przedsiębiorstwach komercyjnych Eksplikacja pojęcia „innowacja” Źródła innowacji Rodzaje innowacji Cele aktywności przedsiębiorstw komercyjnych tworzących innowacje Proces generowania innowacji w przedsiębiorstwach komercyjnych Innowacje w strategicznej orientacji przedsiębiorstw komercyjnych Zarządzanie innowacjami z perspektywy funkcji kierowniczych Interesariusze przedsiębiorstwa innowacyjnego Innowacyjne strategie a strategie innowacji Tworzenie i wdrażanie strategii innowacji Marketingowe aspekty zarządzania innowacjami Kulturowe i organizacyjne uwarunkowania innowacyjności Otoczenie społeczne a innowacyjność przedsiębiorstw komercyjnych Innowacje społeczne przedsiębiorstw komercyjnych jako szczególny rodzaj działalności twórczej Innowacje społeczne w koncepcjach zrównoważonego rozwoju i corporate social responsibility Zagrożenia społeczne i ekologiczne jako przesłanka tworzenia innowacji społecznych Znaczenie innowacji społecznych dla przedsiębiorstw komercyjnych i otoczenia Doświadczenia przedsiębiorstw komercyjnych województwa śląskiego w tworzeniu i wdrażaniu innowacji społecznych Plan badań własnych dotyczących innowacyjności społecznej przedsiębiorstw komercyjnych Problemy społeczne województwa śląskiego i udział przedsiębiorstw komercyjnych w ich rozwiązywaniu w opinii respondentów Wpływ innowacji społecznych na efekty działalności i wizerunek przedsiębiorstw komercyjnych Autorski model zarządzania działalnością społeczną w przedsiębiorstwach komercyjnych Weryfikacja hipotez, wnioski końcowe oraz kierunki dalszych badań
Sygnatura czytelni BWZ: IX B 128
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6456 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 126248 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 131537 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Innowacje ekologiczne, zdolności dynamiczne i efektywność organizacji / Magdalena Pichlak. - Wydanie I. - Warszawa : CeDeWu, 2020. - 226 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 205-224.
Teoretyczne ujęcie innowacji ekologicznych w naukach o zarządzaniu 1.1. Zarządzanie innowacjami w organizacji 1.2. Pojęcie i definicje innowacji ekologicznych 1.3. Specyfika innowacji ekologicznych 1.4. Klasyfikacje innowacji ekologicznych 1.5. Innowacje ekologiczne a efektywność organizacji Ekoinnowacyjność organizacji w ujęciu strategicznym 2.1. Innowacje ekologiczne jako źródło przewagi konkurencyjnej - przegląd koncepcji 2.2. Charakterystyka otoczenia organizacji 2.3. Zdolności dynamiczne jako reakcja na niepewność otoczenia organizacji 2.4. Zdolność ekoinnowacyjna organizacji z perspektywy koncepcji zdolności dynamicznych Zdolność ekoinnowacyjna w kontekście efektywności organizacji - analiza empiryczna 3.1. Metodyka postępowania badawczego 3.1.1. Model badawczy i hipotezy badawcze 3.1.2. Narzędzie badawcze 3.1.3. Dobór próby badawczej 3.2. Ocena zdolności ekoinnowacyjnej oraz rozwijanych przez badane organizacje zdolności dynamicznych 3.3. Wpływ zdolności dynamicznych na zdolność ekoinnowacyjną i efektywność organizacji 3.4. Styl przywództwa a zależność pomiędzy zdolnościami dynamicznymi i zdolnością ekoinnowacyjną badanych organizacji 3.5. Kształtujący wpływ specyfiki otoczenia na relację pomiędzy zdolnościami i efektywnością organizacji
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 96 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: XIV E 28
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 149522 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6178 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Nazwy autorów na stronie [302].
U góry strony tytułowej logo : Zintegrowany Program Operacyjny Rozwoju Regionalnego, Europejski Fundusz Społeczny, Unii Europejskiej.
Bibliografia przy rozdziałach.
„Nieco filozofii.... „ Zenona M. Nowak Antydogmatyzm - orientacja dydaktyki szkoły wyższej wyznaczona przez stan filozofii nauki Katarzyna Błońska Szczęśliwy przedsiębiorca: psychologiczne i społeczne czynniki wiążące przedsiębiorczość z dobrostanem psychicznym Przedsiębiorczość akademicka jako determinanta procesów innowacyjnych Jerzy Cieślik Przedsiębiorczość a innowacyjność - implikacje dla środowiska akademickiego Dariusz Trzmielak Przedsiębiorczość akademicka - transfer wiedzy i technologii Jacek Guliński Praktyczne aspekty zarządzania przedsiębiorczością akademicką w szkole wyższej (na przykładzie Uniwersytetu im. A. Mickiewicza w Poznaniu) Wojciech Duczmal Innovative funding models for student State support (Innowacyjne modele finansowania szkolnictwa wyższego) Jadwiga Ratajczak Innowacje czynnikiem dynamizującym rozwój i wzrost gospodarczy Czynniki wspierające innowacyjność i przedsiębiorczość Jan W. Wiktor Traktat reformujący i programy rynku wewnętrznego Unii Europejskiej - nowe wyzwania dla biznesu europejskiego Maria Bucka Nowe możliwości wspierania rozwoju przedsiębiorczości w Polsce w latach 2007-2013 - fundusze strukturalne Marian A. Partyka Logika systemów projektowania i zarządzania w działalności innowacyjnej Dorota Potwora Marketingowe wsparcie działań innowacyjnych i przedsiębiorczych Dariusz Widelak Szkolne doradztwo zawodowe w przestrzeni między edukacją, przedsiębiorczością a rynkiem pracy Przedsiębiorczość i innowacje - trendy i „dobre praktyki" Bogdan Mróz Innowacyjne sposoby kreowania wartości dla konsumentów Grzegorz Michalski Innowacyjne podejście do zarządzania aktywami bieżącymi Tadeusz Pokusa Activity Based Costing \ Target Costing jako innowacyjne instrumenty kształtowania procesów logistyczno-marketingowych Jacek Pieczonka Sporządzanie biznesplanu - szansa czy bariera przedsiębiorczości? Joanna Żurawska Potencjał innowacyjny i technologiczny gospodarki województwa opolskiego Maja Krasucka Przedsiębiorczość i innowacyjność w kierunku wielofunkcyjnego rozwoju obszarów wiejskich Justyna Socińska Koncepcja klastrów a przedsiębiorczość akademicka
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 123668, 123661 (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności