Edukacja prozdrowotna
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(7)
Forma i typ
Książki
(6)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Publikacje naukowe
(3)
Publikacje fachowe
(2)
Czasopisma
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(5)
dostępne
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(2)
Biblioteka WWFiF
(5)
Autor
Wojtyczek Beata
(2)
Derbich Jolanta
(1)
Gadzińska-Kryjak Anna
(1)
Izdebski Zbigniew (1956- )
(1)
Kowalewska Anna (pedagogika zdrowia)
(1)
Nowak Paweł (kultura fizyczna)
(1)
Skolimowska Katarzyna
(1)
Woynarowska Barbara (1940- )
(1)
Woynarowska-Sołdan Magdalena
(1)
Zając-Gawlak Izabela
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(5)
2010 - 2019
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(7)
Kraj wydania
Polska
(7)
Język
polski
(7)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(3)
Nauczyciele
(1)
Pedagodzy
(1)
Rodzice
(1)
Temat
Budownictwo
(2412)
Zarządzanie
(2038)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Edukacja prozdrowotna
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1157)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1012)
Turystyka
(953)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(873)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(808)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(761)
Technika
(743)
Konstrukcje budowlane
(727)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Unia Europejska
(699)
Piłka nożna
(690)
Transport
(673)
Elektroenergetyka
(667)
Marketing
(638)
Architektura
(637)
Innowacje
(620)
Naprężenia i odkształcenia
(613)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(590)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(584)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(520)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Materiałoznawstwo
(517)
Produkcja
(517)
Symulacja
(515)
Inwestycje
(508)
Praca
(503)
Zarządzanie jakością
(497)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(496)
Analiza matematyczna
(495)
Dzieci
(489)
Energia elektryczna
(489)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(482)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(468)
Przedsiębiorstwo
(468)
Szkolnictwo wyższe
(468)
Psychologia
(467)
Modele matematyczne
(465)
Internet
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(429)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(382)
Banki
(379)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Monografia
(2)
Ćwiczenia i zadania
(2)
Czasopismo fachowe
(1)
Czasopismo pedagogiczne
(1)
Czasopismo polskie
(1)
Podręcznik
(1)
Poradnik
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Medycyna i zdrowie
(5)
Edukacja i pedagogika
(3)
Kultura fizyczna i sport
(3)
7 wyników Filtruj
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
Postawy nauczycieli wychowania fizycznego wobec edukacji zdrowotnej / Paweł F. Nowak. - Wydanie 1. - Warszawa : Difin, 2019. - 210 stron : ilustracje ; 24 cm.
Praca naukowa dofinansowana ze środków Politechniki Opolskiej w ramach pracy statutowej NBS 85/17
Bibliografia na stronach 193-202.
Psychologiczna charakterystyka postaw II. Nauczyciel - profesja, misja, pasja, prestiż III. Problemy współczesnego ideału IV. Nauczyciel wychowania fizycznego - specyficzność profesji V. Potencjał wychowania fizycznego w kreacji zdrowia VI. Nauczyciel wychowania fizycznego jako promotor zdrowia VII. O potrzebie intelektualizacji wychowania fizycznego VIII. O potrzebie szkolnej edukacji zdrowotnej IX. Edukowanie o zdrowiu w podstawie programowej wychowania fizycznego X. Strategia badań X.1. Cel badań X.2. Metody, techniki i narzędzia badawcze X.3. Organizacja i przebieg badań X.4. Charakterystyka badanych XI. Poczucie misji społecznej realizowanej w nauczycielskiej profesji XII. Postawy nauczycieli wobec edukacji zdrowotnej Struktura postawy wobec edukacji zdrowotnej XII.1. Komponent poznawczy Sposób rozumienia edukacji zdrowotnej Edukacja zdrowotna - możliwości realizacji Stereotypy związane z włączeniem edukacji zdrowotnej w lekcje wychowania fizycznego XII.2. Komponent emocjonalny Edukator zdrowia - odczucia związane z przyjęciem roli lidera promocji zdrowia w szkole Nauczyciel - pomiędzy prosportowym a prozdrowotnym podejściem do wychowania fizycznego XII.3. Komponent behawioralny Charakterystyka działań systemowych Działania bezpośredniego organu sprawującego nadzór pedagogiczny a postawy nauczycieli wobec edukacji zdrowotnej Indywidualna działalność praktyczna w ramach edukowania o zdrowiu społeczności szkolnej
Sygnatura czytelni BWF: X D 142
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 147590, 147434 N (2 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 8277 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Engram)
Bibliografia na stronach 233-236.
Poziom 1. Zmiana 1. Zapomnij o filozofii instant 2. Przekoduj przekonania 3. Ta strona WWW już nie istnieje. Skończ z tym myśleniem! 4. Skup się na drodze, nie na celu 5. Wytrenuj wytrwałość 6. Spotkanie z ekspertem – Beatą Jurasz Rozdział 2. Eliminacja 1. Zerwij z uzależnieniem 2. Posprzątaj przestrzeń 3. Nie zajadaj się na śmierć! 4. Zdecyduj się na odwyk 5. Uważaj na farbowanego lisa! 6. Spotkanie z ekspertem – Ines Możejko 7. Zredukuj gluta i nie zamulaj 8. Nie rozumiesz – nie jedz! 9. Pij mleko, będziesz miękki 10. Spotkanie z ekspertem – Joanną Salwą Poziom 3. Wdrażanie 1. Rusz cztery litery! 2. Spotkanie z ekspertem – Agnieszką Morawską 3. Siedź zdrowo – spotkanie z ekspertem – Danielem Kawką 4. Wykorzystaj pętlę na swoją korzyść 5. Zastosuj jedzenie na myślenie 6. Spotkanie z ekspertem – Paulą Jamróz
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 149780 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 95-96.
1.ZDROWIE CZŁOWIEKA 1.1.Wybrane definicje zdrowia 1.2.Czynniki warunkujące zdrowie człowieka 1.3.Holistyczne i biomedyczne pojmowanie zdrowia 1.4.Zdrowie jako środek, zasób i prawo 1.5.Zachowania zdrowotne 2.PRAWIDŁOWE ŻYWIENIE 2.1.Zasady racjonalnego żywienia dzieci i młodzieży oraz osób dorosłych 2.2.Błędy żywieniowe dzieci i młodzieży 2.3.Główne składniki pokarmowe i ich udział w racji pokarmowej 2.4.Obliczanie całkowitego zapotrzebowania energetycznego 2.5.Przygotowanie optymalnych posiłków 3.HIGIENA OSOBISTA, SAMOKONTROLA ZDROWIA I BADANIA PROFILAKTYCZNE 3.1.Dbałość o ciało i higiena narządu wzroku i słuchu 3.2.Samokontrola i samoocena zdrowia 3.3.Zalecane profilaktyczne badania lekarskie 4.PROFILAKTYKA W ZAKRESIE UŻYWANIA SUBSTANCJI PSYCHOAKTYWNYCH I UZALŻNIENIA OD INTERNETU 4.1.Przyczyny i motywy stosowania środków psychoaktywnych przez dzieci i młodzież 4.2.Skutki zdrowotne i zachowania problemowe związane ze stosowaniem substancji psychoaktywnych 4.3.Rodzaje działań profilaktycznych związanych ze stosowaniem substancji psychoaktywnych 4.4.Uzależnienia od korzystania z Internetu jako przykład uzależnienia psychicznego 5.WYBRANE ZAGADNIENIA SEKSUALNOŚCI CZŁOWIEKA 5.1.Płodność i możliwość jej regulowania 5.2.Zagrożenia zdrowotne kontaktów seksualnych 5.3.Pojęcie normy w sferze seksualności człowieka. Zagrożenia wynikające z nieprawidłowych zachowań związanych z tą sferą życia człowieka 5.4.Tolerancja wobec różnych orientacji seksualnych, różnic płci oraz zjawisk z tym związanych 5.5.Specyfika przygotowania i prowadzenia zajęć z edukacji seksualnej 6.METODYKA EDUKACJI ZDROWOTNEJ 6.1.Przygotowanie programu edukacji zdrowotnej 6.2.Metody i techniki stosowane w edukacji zdrowotnej 6.3.Układanie scenariusza lekcji (zajęć) 7.PATOLOGICZNE ZACHOWANIA DZIECI I MŁODZIEŻY ORAZ ZAPOBIEGANIE WYPADKOM I URAZOM 7.1.Podstawowe zagadnienia związane z realizacją tematu 7.2.Scenariusz lekcji
Sygnatura czytelni BWF: X G 99
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 148735 LE (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowo-Metodyczne / Akademia Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego w Warszawie)
Bibliografia, netografia na stronach 61-62.
1.IMPREZA PROMUJĄCA ZDROWIE. PLAN I PROGRAM IMPREZY 1.1.Wskazówki do napisania programu i planu imprezy promującej zdrowie 1.2.Praca własna studenta, przykładowe pytania kontrolne, notatki z ćwiczeń i wykładów 2.ZASADY UKŁADANIA JADŁOSPISU. JADŁOSPIS DLA DZIECI W WIEKU SZKOLNYM 2.1.Zasady układania jadłospisu. Uzasadnienie potrzeby układania jadłospisu 2.2.Charakterystyka posiłków 3.PROBLEMY ŻYWIENIOWE ŚRODOWISKA SZKOLNEGO. DIAGNOZA I PROPOZYCJE ROZWIĄZAŃ 4.TWORZENIE FRAGMENTU PROGRAMU EDUKACJI ZDROWOTNEJ DOTY- CZĄCEGO SEKSUALNOŚCI CZŁOWIEKA 4.1.Cechy edukacji seksualnej wg standardów WHO 5.ANALIZA WYBRANYCH CZYNNIKÓW ŚRODOWISKOWYCH. ZACHOWA- NIA ZDROWOTNE UCZNIÓW. KARTA ZDROWIA UCZNIA 5.1.Czynniki środowiskowe a zdrowie człowieka 5.2.Zachowania zdrowotne 6. WERYFIKACJA INFORMACJI MEDIALNYCH DOTYCZĄCYCH ZDROWIA Z WYKORZYSTANIEM METOD INTERAKTYWNYCH 6.1.Rodzaje metod i technik stosowanych w procesie uczenia się i nauczania edukacji zdrowotnej
Sygnatura czytelni BWF: X G 126
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 153763 E N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Biomedyczne podstawy rozwoju i edukacji / Barbara Woynarowska, Anna Kowalewska, Zbigniew Izdebski ; współpraca Magdalena Woynarowska. - Wydanie drugie. - Warszawa : PWN, copyright 2021. - 395, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 29 cm.
Na stronie tytułowej i okładce: Nowe wydanie.
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 363-378. Indeksy.
Historia kształcenia pedagogów i nauczycieli w zakresie zagadnień biomedycznych Barbara Woynarowska ROZWÓJ BIOLOGICZNY CZŁOWIEKA Rozwój osobniczy człowieka Sfery rozwoju i ich wzajemny związek Etapy w rozwoju osobniczym Dymorfizm płciowy Rozwój fizyczny Procesy w rozwoju fizycznym Czynniki wpływające na rozwój fizyczny Genetyczne czynniki rozwoju fizycznego Środowiskowe czynniki rozwoju fizycznego Metody oceny rozwoju fizycznego Ocena wzrastania Ocena różnicowania Ocena dojrzewania Wiek rozwojowy i tendencje przemian w rozwoju fizycznym Najczęstsze zaburzenia w rozwoju fizycznym dzieci i młodzieży Rozwój motoryczny Przebieg rozwoju motorycznego w ontogenezie Czynniki wpływające na rozwój motoryczny . Metody oceny rozwoju motorycznego Tendencje przemian sprawności fizycznej Charakterystyka rozwoju fizycznego i motorycznego oraz potrzeby biologiczne w poszczególnych okresach życia człowieka Okres prenatalny Wczesne dzieciństwo Okres noworodkowy Okres niemowlęcy Okres poniemowlęcy Średnie i późne dzieciństwo Okres przedszkolny Młodszy wiek szkolny Okres adolescencji Okres dojrzewania płciowego Okres młodzieńczy Okres dorosłości Wczesna i średnia dorosłość Późna dorosłość – starzenie się i starość Rozwój psychoseksualny Zbigniew Izdebski Przebieg rozwoju psychoseksualnego Biologiczne, psychiczne i społeczno-kulturowe uwarunkowania rozwoju seksualnego Zachowania seksualne w dzieciństwie i w okresie dojrzewania Ryzykowne zachowania seksualne młodzieży i zapobieganie im Zaburzenia i problemy seksualne w dzieciństwie i młodości Wybrane układy i funkcje organizmu człowieka ważne dla procesów uczenia się Anna Kowalewska Układ nerwowy Wybrane informacje o budowie i funkcji układu nerwowego Zmiany w układzie nerwowym w różnych okresach rozwoju ontogenetycznego Narządy zmysłów Zmysł dotyku, zmysł równowagi i propriocepcja Układ wzrokowy, jego budowa, funkcja i rozwój Układ słuchowy, jego budowa, funkcja i rozwój Fizjologiczne podłoże emocji Rodzaje emocji Składniki emocji Przetwarzanie emocji Rozwój mózgowego systemu regulacji emocji Fizjologiczny mechanizm reakcji stresowej i wpływ stresu na zdrowie oraz zdolność do uczenia się Reakcja stresowa Holistyczna reakcja na stres Wpływ stresu na zdrowie Wpływ stresu na zdolność do uczenia się . Biologiczne mechanizmy procesu uczenia się Rozwój i rodzaje uczenia się Pamięć Biologiczne uwarunkowania dysleksji rozwojowej Podstawowe potrzeby biologiczne człowieka i sposoby ich zaspokajania Żywienie Anna KowalewskaRegulacja pobierania pokarmu Zasady racjonalnego żywienia Związek między żywieniem, zdrowiem i dyspozycją do uczenia się Aktywność fizyczna Funkcje aktywności fizycznej w różnych okresach życia Zmiany aktywności fizycznej w ontogenezie i czynniki ją warunkujące Zalecany poziom aktywności fizycznej Niedostatki aktywności fizycznej u dzieci i młodzieży – przyczyny i skutki Zachowanie odpowiedniego rytmu pracy i odpoczynku . Rytmy biologiczne Praca, zmęczenie, odpoczynek Sen Ochrona przed szkodliwymi dla rozwoju i zdrowia czynnikami środowiskowymi Ochrona przed zanieczyszczeniami powietrza atmosferycznego Ochrona przed nadmiernym nasłonecznieniem Ochrona przed hałasem Ochrona przed chorobami zakaźnymi ZDROWIE I WYBRANE PROBLEMY ZDROWOTNE DZIECI I MłODZIEŻY W WIEKU SZKOLNYM Zdrowie i czynniki je warunkujące Definiowanie zdrowia i holistyczne podejście do zdrowia Mierniki zdrowia i czynniki je warunkujące Związki między zdrowiem i edukacją Sytuacja zdrowotna dzieci i młodzieży Zdrowie młodzieży w jej subiektywnej ocenie Zachowania zdrowotne młodzieży Główne problemy zdrowotne dzieci i młodzieży Wybrane problemy zdrowotne dzieci i młodzieży w wieku szkolnym i sposoby zapobiegania im Wypadki i urazy Zaburzenia zdrowia psychicznego Częstość występowania zaburzeń zdrowia psychicznego u dzieci i młodzieży w wieku szkolnym Wybrane zaburzenia zdrowia psychicznego dzieci i młodzieży w wieku szkolnym Choroby przewlekłe Używanie substancji psychoaktywnych Wczesne zapobieganie wybranym chorobom przewlekłym ujawniającym się u dorosłych Zapobieganie przedwczesnemu rozwojowi miażdżycy Wczesne zapobieganie osteoporozie Wczesne zapobieganie rakowi szyjki macicy Profilaktyczna opieka zdrowotna nad uczniami NAUCZYCIELE – ICH ZDROWIE, JEGO OCHRONA I PROMOCJA Sytuacja demograficzno-społeczna nauczycieli w Polsce Czynniki ryzyka dla zdrowia i czynniki chroniące w zawodzie nauczyciela Wybrane problemy zdrowia fizycznego i psychicznego nauczycieli Zaburzenia zdrowia fizycznego nauczycieli Kondycja psychiczna i problemy zdrowia psychicznego nauczycieli Zespół wypalenia zawodowego Zachowania zdrowotne nauczycieli Działania dla ochrony i promocji zdrowia nauczycieli Ochrona zdrowia nauczycieli Promocja zdrowia nauczycieli ŚRODOWISKO I ORGANIZACjA PRACY SZKOŁY Środowisko społeczne szkoły Wybrane elementy środowiska fizycznego szkoły Budynek, jego pomieszczenia i teren szkoły Warunki sanitarno-higieniczne Mikroklimat i oświetlenie Meble szkolne Ograniczanie hałasu w szkole Zabezpieczenie przed wypadkami i urazami Aspekty zdrowotne organizacji pracy i życia szkoły Rozkład i organizacja lekcji Przerwy międzylekcyjne Żywienie w szkole Warunki i organizacja aktywności fizycznej w szkole PROFILAKTYKA PROBLEMÓW ZDROWOTNYCH I ZACHOWAŃ RYZYKOWNYCH I PROMOCjA ZDROWIA W SZKOLE I PRZEDSZKOLU Profilaktyka chorób, problemów zdrowotnych i zachowań ryzykownych dla zdrowia w szkole Profilaktyka i jej poziomy Działania profilaktyczne w szkole Promocja zdrowia w szkole i przedszkolu Koncepcja promocji zdrowia Promocja zdrowia w szkole Szkoła promująca zdrowie Historia rozwoju szkoły promującej zdrowie w europie i w Polsce Definicja, standardy i model szkoły promującej zdrowie w Polsce Przedszkole promujące zdrowie Prace nad koncepcją przedszkola promującego zdrowie w Polsce Definicja, standardy i model przedszkola promującego zdrowie w Polsce
Sygnatura czytelni BWF: VII E 101
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 8782 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 105-123.
1.1.Prognozy demograficzne dla Polski 1.2.Aktywność promująca zdrowie i koncepcje pomyślnego starzenia się 1.3.Edukacyjna rola uniwersytetu trzeciego wieku 1.4.Znaczenie aktywności fizycznej w promowaniu zdrowego stylu życia i niezależności funkcjonalnej w okresie starzenia i starości 1.5.Rekomendacje aktywności fizycznej 1.6.Planowanie aktywności fizycznej osób starszych 1.7.Metody pomiaru aktywności fizycznej 1.8.Mobilizacyjna i edukacyjna rola krokomierza 1.9.Zmiany w budowie somatycznej i składzie ciała w procesie starzenia się i starości 2.Cel badań i pytania badawcze 3.Materiał i metody badań 3.1.Materiał badawczy 3.2.Narzędzia badawcze 3.2.1.Krokomierz Digi Walker SW-701 3.2.2.Akcelerometr ActiGraph GT1M 3.2.3.InBody 720 3.2.4.Pomiary antropometryczne 3.2.5.Kwestionariusz ankiety 3.3.Organizacja badań, dobór badanych osób 3.4.Metody statystyczne 4.Wyniki badań 4.1.Roczny monitoring aktywności fizycznej badanych kobiet krokomierzem na przełomie lat 2008/2009 4.2.Roczny monitoring aktywności fizycznej badanych kobiet z wykorzystaniem krokomierza względem rekomendowanej dla zdrowia liczby kroków wg Tudor-Locke (2002) i Tudor-Locke i Basset (2004) 4.3.Budowa somatyczna i skład ciała 4.3.1.Budowa somatyczna i skład ciała badanych kobiet na podstawie trzech pomiarów w ciągu roku 4.3.2. Budowa somatyczna i skład ciała badanych kobiet na podstawie trzech pomiarów w ciągu badania rocznego w grupach aktywności fizycznej według rekomendacji Tudor-Locke (2002) i Tudor-Locke i Basset (2004) 4.4. Tygodniowy monitoring aktywności fizycznej mierzonej akcelerometrem ActiGraph GT1M oraz budowa somatyczna i skład ciała badanych kobiet w 2009 i 2016 roku 4.4.1. Objętość aktywności fizycznej badanych kobiet mierzona ActiGraph-em GT1M w 2009 i 2016 roku a rekomendacje według Tudor-Locke i Basset (2004) 4.4.2.Czas aktywności fizycznej o umiarkowanej intensywności kobiet badanych w 2009 i 2016 roku a rekomendacje WHO (2010) 4.4.3.Budowa somatyczna i skład ciała kobiet w 2009 i 2016 roku a rekomendacje Tudor-Locke i Basset (2004) 4.4.4.Rekomendacje WHO (2010) a budowa somatyczna i skład ciała kobiet w 2009 i 2016 roku 5.Podsumowanie i dyskusja 5.1.Pomyślne starzenie i promocja aktywności fizycznej 5.2.Chód jako podstawowa forma aktywności fizycznej osób w średnim i starszym wieku - motywująca rola krokomierza 5.3.Aktywność fizyczna w porach roku, miesiącach i dniach tygodnia względem rekomendacji 5.3.1.Objętość aktywności fizycznej a pory i miesiące w roku 5.3.2.Objętość aktywności fizycznej a dni tygodnia 5.4.Budowa somatyczna i skład ciała słuchaczek uniwersytetu trzeciego wieku 5.4.1. Rekomendacje objętości aktywności fizycznej a budowa somatyczna i skład ciała 5.5.Porównanie monitoringu aktywności fizycznej akcelerometrem ActiGraph GT1 w 2009 roku i podczas badania kontrolnego po 7 latach w 2016 roku 5.6.Elementy orginalności i ograniczenia badań
Sygnatura czytelni BWF: VII P 70
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 150269 LE (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności